Гріх праведника. Служитель храму покалічив хлопчика
Служитель бібліотеки храму “Усіх святих Чернігівських “, що поблизу ринку “Нива” у Чернігові, побив сусідського хлопчака. Як сам сказав, ”за діло”, погрожував ще й добавити. Той наполовину оглух. Ця історія трапилась ще в жовтні 2006 року, але нового витку ця справа набула саме сьогодні.
У той вечір, 1 жовтня, компанія вуличних хлопчаків якраз грала в футбол. Коли до них підійшов сусід 39-річний Андрій Мартенс, хлопці не запідозрили нічого злого.
Покликавши двох з них, Євгена Боднарюка (1992 рік народження) та його ровесника Ярослава, він раптом схопив обох за чуби і зробив спробу стукнути їх лобами. Але хлопці вивернулися і відбігли.
Тоді Мартенс підійшов до Жені і вдарив того у вухо. Коли малий. заливаючись сльозами, спитав «За що?», той і з ним так вчинив. І отримав відповідь, що він знає за що і, мовляв, якщо тому мало, то він може ще й добавки дати .
Мартенс стверджує, що до цього випадку підлітки, разом із потерпілим, неодноразово тероризували їхню сім`ю, зокрема вагітну дружину й вели себе вкрай знахабніло. На зауваження з його боку не реагували.
Але чаша терпіння, за його словами, в нього переповнилась після свята ”Чуда”, коли зранку він побачив вимазані майонезом ворота і купу лайна під ними. Зрозумівши, що доросла людина навряд чи змогла б таке вчинити, підозра одразу впала на місцевих підлітків.
Співав би в церковному хорі
Євген же божиться, що не робив цього, навпаки, до останнього часу мав приятельські стосунки з його сином:
- Раніше ми дружили з Сашком , я часто був у них вдома, допомагав по господарству. Його мати запрошувала мене співати в церковному хорі. Але останнім часом він став забороняти нам дружити і сказав, щоб я більше в них не з`являвся.
Тим часом Жені ставало все гірше, піднялася температура, сильно боліло вдарене ліве вухо і він ним майже перестав чути .
Бабуся хлопчика Ганна Вареха:
-Женя прийшов додому ввечері, близько восьмої, увесь заплаканий. Взагалі він у нас не плаксивий, але цього разу від болю він плакав. Я подивилась – щока красна, вухо красне і з нього йде така сукровиця. Поклала його спати, а зранку ми пішли по лікарнях і там нам сказали, що в нього лопнута барабанна перетинка. Але всюди нам відмовляли робити операцію, казали, що не мають такої апаратури.
Не бийте в вухо. І взагалі не бийте
Потрібна апаратура та золоті руки лікаря знайшлися тільки в обласній лікарні, куди малого й поклали .
Завідувач ЛОР – відділення обласної лікарні, заслужений лікар України Свєтлейший А .М .
- Хворий поступив до нас 4 жовтня 2006 року. В нього був посттравматичний розрив барабанної перетинки, так звана баротравма. Розрив відбувся не від удару, як такого, а від високого повітряного тиску на перетинку, яку той спричинив, від хлопка. Євгена прооперували і більше до нас не звертався.
Після цього рідня Євгена подала заяву до міліції, але там відмовили у відкритті кримінальної справи, мотивуючи тим, що тілесні ушкодження були легкими. Тоді рідні звернулися з позовом до суду, щоб компенсувати витрати на лікування, а також моральний збиток у розмірі п`яти тисяч гривень, що суд і повністю схвалив.
Прощай мрія
Але Андрій Мартенс не погодився з рішенням суду і подав на апеляцію.
За його словами він не бив хлопця, а дав тому лише ляпаса і не вірить, що це могло призвести до серйозних наслідків. Тому вимагає додаткової комісії з визначення ступеню тяжкості, яка повинна відбутися 16 травня цього року.
Наразі хлопця, дякуючи Богу, хоч і не можна назвати інвалідом, але він отримав досить серйозні перешкоди в цьому житті. Зокрема, його мрія про військовий ліцей тепер назавжди залишиться тільки мрією .
На знімках: 1 –Андрій Мартенс 2 – Женя з бабусею. Фото автора
Версія для друку Відправити по e-mail Обговорити на форумі |
Переглядів : 11017 |
Коментарі (26)
Василь Довгий | 2008-05-14 15:26
Вікторія Сидорова | 2008-05-13 12:36
Сергій | 2008-05-11 16:12
.
>>> "Для начала надо было бы заключение отдела по делам религий и отдела статистики о количественном соотношении адептов всех претендующих на это здание церквей, "
Он як! Це в якій статті якого Закону таке передбачено?
А за яким принципом будемо обирати "прєтєндующіх"? Як будемо рахувати "адептов"? Мене до яких зарахувати надумали?
>>> "общественные слушания с привлечением представителей всех конфесий на которых и должно было бы решено ОТКРЫТЫМ путём"
Тобто хто перекричить всіх - тому і храм древній? Уявляю "общественный делёж" храма в історичному центрі міста...
>>> "НО к сожалению наши городские власти...."
Губернатор Лаврик вже "городскими властями" став?
>>> "А по поводу того, что есть верующие УПЦ и у них есть свои храмы, то это напоминает..."
Навіщо ця демагогія? Може просто дасте туткількість храмів УПЦ-МП та УПЦ-КП? Наскільки мені відомо, співвідношення 10:1 на користь московських попів.
Шева | 2008-05-10 17:05
Василь Чепурний | 2008-05-10 12:23
Доля | 2008-05-09 18:45
Гость | 2008-05-09 18:18
Протест проти чого?
Аналогія штучна, притягнута за вуха. На Майдані протестували люди, у яких відібрали право голосу. А що відібрали у "канонічних" віруючих у тому наметі? Та нічого.
НЕ-їхнє майно передали НЕ-їм.
То не протест, то дворічне тероризування міста, опоганення його історичної частини, захоплення майна, знищення історичних експонатів.
Плюс крадіжки.
Не зрозумів!
Як це?
Є віруючі УПЦ-МП. У них є свої храми. У Чернігові є козацька церква - Катеринка, яка є музеєм. Вона НЕ належить УПЦ-МП. Її передають УПЦ-КП.
І тут починається цей так званий "протест" .
Так в чому тут полягає "отбирание" права належності до якоїсь конфесії у віруючих УПЦ-МП?? Поясніть так же просто, наче мені 6 років.
Це майнові претензії. На чужу будівлю.
А по поводу того, что есть верующие УПЦ и у них есть свои храмы, то это напоминает Советский период, когда на протесты против притеснений украинского языка и культуры, власти отмахивались отговорками ,что притеснений нет, так как существуют украинские школы и песни на украинском языке.
Oper | 2008-05-09 17:32
у вас то какая реакция будет?
Тут часто требуют наказаний за обрисованные пушки и замусоренные скверы. А если поймают тех, кто это делал и надают по голове..
Вы за или против?
Сергій | 2008-05-09 16:09
Протест проти чого?
Аналогія штучна, притягнута за вуха. На Майдані протестували люди, у яких відібрали право голосу. А що відібрали у "канонічних" віруючих у тому наметі? Та нічого.
НЕ-їхнє майно передали НЕ-їм.
То не протест, то дворічне тероризування міста, опоганення його історичної частини, захоплення майна, знищення історичних експонатів.
Плюс крадіжки.
Не зрозумів!
Як це?
Є віруючі УПЦ-МП. У них є свої храми. У Чернігові є козацька церква - Катеринка, яка є музеєм. Вона НЕ належить УПЦ-МП. Її передають УПЦ-КП.
І тут починається цей так званий "протест" .
Так в чому тут полягає "отбирание" права належності до якоїсь конфесії у віруючих УПЦ-МП?? Поясніть так же просто, наче мені 6 років.
Це майнові претензії. На чужу будівлю.
Oper | 2008-05-09 16:03
"... підозра одразу впала на місцевих підлітків."
Так зате тортури на підставі підозр - не демократія. Цього прегне обурений коментатор?
Костян | 2008-05-09 13:03
у вас то какая реакция будет?
Тут часто требуют наказаний за обрисованные пушки и замусоренные скверы. А если поймают тех, кто это делал и надают по голове..
Вы за или против?
Гість | 2008-05-09 10:47
Василь Довгий | 2008-05-09 10:41
МАТИ | 2008-05-09 10:28
Гость | 2008-05-09 10:23
Протест проти чого?
Аналогія штучна, притягнута за вуха. На Майдані протестували люди, у яких відібрали право голосу. А що відібрали у "канонічних" віруючих у тому наметі? Та нічого.
НЕ-їхнє майно передали НЕ-їм.
То не протест, то дворічне тероризування міста, опоганення його історичної частини, захоплення майна, знищення історичних експонатів.
Плюс крадіжки.
А относительно прва на собственность, то ещё не сказано последнее слово - слово суда. Поэтому пока немного рано говорить о неправильности пикитирования.
А если есть кражи, Сергей, где заявление в милицию, где возбуждение уголовных дел, где постановление суда ???? Где всё это ???? (Стаття 55. ). Поэтому не забывай про Конституцию Украины, про презумпцию невинновности - иначе зря стояли люди на Майдане в 2004 отстаивая ещё одно прво оттуда - право голоса.
Гість | 2008-05-09 09:50
Гість | 2008-05-09 08:01
Посторонний | 2008-05-09 03:09
sirko | 2008-05-09 00:53
А господину Чепурному: платить должен виновник, а не епархия. А не то вернёмся к 30-м годам 20-го века когда действовало правило - "Сын врага народа - тоже враг."
Сергій | 2008-05-08 22:51
Протест проти чого?
Аналогія штучна, притягнута за вуха. На Майдані протестували люди, у яких відібрали право голосу. А що відібрали у "канонічних" віруючих у тому наметі? Та нічого.
НЕ-їхнє майно передали НЕ-їм.
То не протест, то дворічне тероризування міста, опоганення його історичної частини, захоплення майна, знищення історичних експонатів.
Плюс крадіжки.
Гость | 2008-05-08 21:33
Гость | 2008-05-08 21:30
А господину Чепурному: платить должен виновник, а не епархия. А не то вернёмся к 30-м годам 20-го века когда действовало правило - "Сын врага народа - тоже враг."
Гість | 2008-05-08 20:36
Сергій | 2008-05-08 19:09
І потім - у відповідний заклад подалі від віруючих. Бо після впливу отаких попів на людей у них проявляється нездорова поведінка. Про що, зокрема, свідчить бомжатник під козацькою церквою.
Сергій | 2008-05-08 19:04
Прочитав спершу, як "негайного ліквідування"
Василь Чепурний | 2008-05-08 18:51