Останнє оновлення: 18:14 четвер, 18 квітня
Інтерв'ю
Ви знаходитесь: Культура / Архітектура / Заза Буадзе: «Я люблю кіно»
Заза Буадзе: «Я люблю кіно»

Заза Буадзе: «Я люблю кіно»

У Чернігові тривають зйомки кримінальної драми «Червоний лотос».

Високий Вал пропонує інтерв’ю з режисером і автором сценарію стрічки - Зазою Буадзе.

- Поки що немає жодної згадки про те, яка ідея лежить в основі сюжету. Не розкриєте цю таємницю?

- Це звичайнісінький детективний сюжет. Із загадкою, із секретом та розслідуванням. Це драма з елементами детективу. Можна назвати кримінальною драмою. Та це не дуже точно, адже фільм не про бандитів.

- Для якої вікової категорії цей фільм?

- Практично обмежень немає. Абсолютно. Як молоді так і старші люди, хіба що дітям буде не дуже цікаво. Хоча чому ні. Доволі напружений сюжет. Історія, котра буде тримати в напрузі глядача, Та нічого, що не можна бачити дітям. У картині немає ані "порнухи", ані жорстокості. Думаю ніяких обмежень нема. Всім має бути цікаво.

- У більшості режисерів є теми, до котрих вони вертаються. Які вони у Вас?

- Знаете, я люблю кіно и мені цікаві всі жанри. Я знімав і мюзікл, і комедію, і мелодраму. Знімав бойовик, знімав детективи як зараз.

- Українському глядачеві Ви знайомі по торічній стрічці «Деньги для дочери».

- Це була мелодрама і там були якісь яскраві музичні елементи, але це не був чистий мюзікл. Хоча в Україні я б охоче зняв саме мюзікл.

Та й мелодрама була не дуже звичайна, тобто спеціально для фільму писали джазову музику, запрошували джазову співачку з Одеси, котра не тільки за кадром співала, а й зробили ми з неї своєрідного персонажа.

- Обґрунтуйте, будь ласка, своє режисерськє бачення, чому наше місто Ви обрали для зйомок сучасного російського міста? Може якійсь дух трилера вітає в наших стінах, а ми його не помічаємо?

- Маленька провінція – дійсно місце де розгортаються події «Червоного лотосу», а також Чернігів дуже красиве місто і дух провінційного затишку у ньому надто сильний. Ми це одразу відчули і для картини це дуже важливо, тому що за фасадом провінційності киплять просто таки шекспірівські пристрасті.

- Але всі історії кохання приблизно однакові: безмежна пристрасть, зрада, скелет у шафі...

- Так, дійсно є так би мовити, романтична лінія. Але розвивається вона не до кінця, фінал відкритий. Тобто ми немов натякаємо глядачеві, що стосунки між головними героями вочевидь можуть бути. Та це тільки легенький натяк, мелодраматизму немає.

- Що є головним Для Вас при виборі актера?.

- Окрім того що я режисер, я ще і драматург і сценарист одночасно. Сам пишу та сам і знімаю. Тому ще коли пишу дуже чітко уявляю не тільки увесь фільм, його стилістику та атмосферу, але як конкретно виглядають персонажі, як вони рухаються, говорять. Певні образи складаються в уяві і коли починається кастінг, то шукаю акторів, котрі відповідають цьому образу.

- Як народилась ідєя цієї картини? Це по-новому інтерпретована класика чи маркет- продукт?

- Не буду розкривати всі свої таємниці. Просто була приватна розмова з продюсерами стрічки. Виникла певна ідея. Потім вона мало-помалу розвивалась і вийшов фільм. У цьому плані продюсери дуже задоволені, це наша друга спільна картина після «Денег для дочери». Це молоді і дуже талановиті українські продюсери Юлія Чернявська та Олег Щербина. На цій теленовелі до них приєднався Дмитро Криворучко. Самостійно вони працюють вже шостий рік і що особливо радує, так це відчуття що вони поступово наближаються до стандартів великого кіно.

- У Вас стара школа: Сергій Соловйов , грузинскі класики, режисериі і сценаристи. Ви знімали і класику радянської комедії «Гавайський вальс», і іронічний детективний серіал «Кофе и пиво», і модні нині мелодрами та інше не "оскароносне" кіно. Трохи нескромно: розкажіть про теперешні свої работи.

- Мій перший повнометражний фільм (він же дипломний) був знятий за оповіданням Жан-Поль Сартра «Стіна». Тільки я переніс дію свого фільму із сартровськоі Іспанії у Грузію 1924 року, де в той час відбувалося антибільшовистське повстання. Тоді знімались у картині практично всі грузинські класики кіно, а знімав картину знаменитий Леван Пааташвілі (знімав «Сибириаду», «Романс о влюбленних»). Це була дуже гарна школа для мене, ну а потім були різні роботи, відомі та не дуже.

Останнім часом, за винятком цього року, працюю в Україні, працюю у Німеччині. 20 березня вийшов у німецький прокат фільм дуже відомого режисера Файта Хельмера (чия стрічка «Тувалу» популярна і на Заході, і в Росії), там я автор сценарію.Фільм називається «Абсурдистан». Світова прем єра цього азербайджано-німецького фільму почалася у США на «Sundance film festival».

Через рік у мене ще два фільми, два проекти у Німеччині. А поки є час, із задоволенням працюю у Київі з українськими кінематографістами.

Коментарі (2)

Seven | 2008-04-06 14:34

Яке воно ото дурненьне - наше "добрі люди". Прыйихало з села у Чернигив и думаэ, ща це город.... Таке ото воно таке дурненьке, таке забабмбулене....
А крычить: О!
А що тут кричати, яке там "О!"?
Дурне воно и е дурне! Хоч и в сыньо-жовтых кальсонах - а все одне дурне.

Sirko | 2008-04-06 12:48

"Чернігів ... і дух провінційного затишку у ньому надто сильний"
Ото саме то, шо я и кажу нашей "свмидомой братии".
Да ещё и дешевле, чем в Урюпинске....
закрити

Додати коментар:

SVOBODA.FM - LIVE!
Listen on Online Radio Box! SVOBODA.FM


Архів прямих трансляцій на YouTube: YouTube.com/holovatenko

Реклама на сайті SVOBODA.FM


SVOBODA.FM - LIVE!
Фотоновини

  Епопея з аналізами – у фотожабах

Підготував Іван КОВТУН

RedTram
Загрузка...
Північний вектор