Останнє оновлення: 18:23 п'ятниця, 5 червня
Армія чиновників
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / Чиновників на Чернігівщині побільшало
Чиновників на Чернігівщині побільшало

Чиновників на Чернігівщині побільшало

Традиційно 23 червня в Україні відмічають своє професійне свято державні службовці.

Державна служба – це механізм забезпечення стабільності, надійності конституційного устрою та надання державному управлінню організованості, компетентності й професіоналізму.

За даними державного статистичного спостереження, на кінець 2008 року в області працювало 9,1 тис. осіб, на яких поширюється дія Закону України «Про державну службу» (на кінець 2007р. – 8,7 тис.).

Про це «Високому Валу» повідомила Катерина Свистун - перший заступник начальника Головного управління статистики у Чернігівській області.

Серед них 2,7 тис. осіб (29,5%) займали посади керівників, решта – 6,4 тис. (70,5%) – спеціалістів.

Однією з особливостей функціонування державної служби в області є переважаюча зайнятість нею жінок, котра постійно зростає. У 2008р. кількість жінок-державних службовців збільшилася на 3,6% і склала 6,8 тис. осіб.

Звертає на себе увагу той факт, що в області значних обсягів набула практика призначення на посади керівників-жінок. Про це свідчить суттєве зростання кількості жінок-керівників (на 3%) у порівнянні з 2007р. Дещо більшими темпами зросла зайнятість жіноцтва на посадах спеціалістів – на 3,8%.

Упродовж останніх років зберігалася тенденція до збільшення кількості молодих працівників. Кожен п’ятий державний службовець мав вік до 27 років. Причому з них 105 осіб (5,9%) – керівники; кожен четвертий державний службовець – від 28 до 34 років.

Коментарі (11)

zzz | 2009-06-15 16:41

ОлегСтадо дармоедов растет и размножается,а нам поднимают отчисления в пенсфонд.Какого черта мы должны их содержать?Что они делают полезного?Воруют да взятки берут?Вот и возникает мысль бросить все к черту и вернуться в "держслужбу".
"Вот и возникает мысль бросить все к черту и вернуться в "держслужбу""
Звучит мягко говоря смешно. Такое может сказать только тот, кто НИКОГДА не был госслужащим.

Elani | 2009-06-15 16:26

Elani1. Если таких чиновников от которых реально что-то зависит единицы, то пускай и будет работать такое количество чиновников.
============================
Ну так скажете Вашему шефу в понедельник, что Вы больше не работаете и он сам может делать всю работу на фирме. Поскольку только от него что-то реально зависит. Угумс?)
gigaРаботник фирмы где что-то производят и госчиновник который ничего не производит - две большие разницы. А сказать своему шефу чего либо не могу. По той причине что я сам себе шеф.
соответственно:
1) у Вас нет наемных работников (?)
2) Ваша регистрация как "шефа" была произведена рядовым сотрудником, а не мэром города и не Президетном
3) "в чужих руках всегда ..." . Со стороны некоторых сотрудников деятельность "шефов" выглядит как сваливание работы на низы и посещение всяческих фуршетов и презентаций.
Но ведь это не всегда правда, не так ли?

giga | 2009-06-14 22:53

Elani1. Если таких чиновников от которых реально что-то зависит единицы, то пускай и будет работать такое количество чиновников.
============================
Ну так скажете Вашему шефу в понедельник, что Вы больше не работаете и он сам может делать всю работу на фирме. Поскольку только от него что-то реально зависит. Угумс?)
Работник фирмы где что-то производят и госчиновник который ничего не производит - две большие разницы. А сказать своему шефу чего либо не могу. По той причине что я сам себе шеф.

чоловік, недержслужбовець | 2009-06-14 21:56

жінка, держслужбовець
По-перше, якщо ви вважаєте, що догану отримали ні за що, то її реально відсудити. По-друге, часто доводиться стикатися з держслужбовцями і таке враження, що туди (на держслужбу) беруть тих, хто десь проштрафився або кому нікуди дітися. Головне завдання багатьох з них не виконати якісно свою роботу, а догодити керівництву, створити "імітацію бурхливої діяльності". Існує, і вона прогресує ця залежність - по відношенню до керівника - холуй, а до підлеглих -хам, незважаючи на те, що норми поведінки цих службовців чітко прописані відповідним законом.
А спробуйте в короткий термін, або своєчасно отримати відповідь від чиновників або ж добути якусь довідку - не дочекаєтесь. Отож бо і воно, а вони ще свято видумали.

Elani | 2009-06-14 20:31

1. Если таких чиновников от которых реально что-то зависит единицы, то пускай и будет работать такое количество чиновников.
============================
Ну так скажете Вашему шефу в понедельник, что Вы больше не работаете и он сам может делать всю работу на фирме. Поскольку только от него что-то реально зависит. Угумс?)

giga | 2009-06-14 19:26

жінка, держслужбовецьМаю вже стаж держслужби 12 років. Погано може думати про нас той, хто ніколи не був держслужбовцем. Це важка праця з багатьма обмеженнями у поведінці і житті. Заробітна плата залежить від бюджетів, зараз вона низька, а роботи - все більшає. Залишаємось часто до 8-ї вечора, відрядження повністю за свій рахунок! Не хочеш спонсорувати із своєї низької зарплати державні справи (транспортні витрати. відрядження, власний час, конверти, канцтовари тощо) - звільняйся! На таку роботи багато ще охочих.
Згодна из Павлом. Одиниці-кому дають хабар. А меншим - тільки догани нізащо, бо так прокуратура хоче-їй показник треба!!!!! Як не старайся, а прокуратура пососе із пальця на пустому місці - і почне воювати із керівником закладу, який не хоче ці догани оголошувати нізащо.
Поздоровте хоч Ви нас із святом!
Є ще охочі на держслужбу?
1. Если таких чиновников от которых реально что-то зависит единицы, то пускай и будет работать такое количество чиновников.
2. Если это такая плохая работа то почему вы так за нее держитесь и посвятили ей 12 лет? И почему на нее так много желающих?
3. Шахтер добывает уголь, водитель возит людей и грузы, журналист ищет и излагает информацию. Что РЕАЛЬНО делает чиновник? Обслуживает государственный аппарат. Такого же дармоеда но рангом повыше.

жінка, держслужбовець | 2009-06-12 19:32

Маю вже стаж держслужби 12 років. Погано може думати про нас той, хто ніколи не був держслужбовцем. Це важка праця з багатьма обмеженнями у поведінці і житті. Заробітна плата залежить від бюджетів, зараз вона низька, а роботи - все більшає. Залишаємось часто до 8-ї вечора, відрядження повністю за свій рахунок! Не хочеш спонсорувати із своєї низької зарплати державні справи (транспортні витрати. відрядження, власний час, конверти, канцтовари тощо) - звільняйся! На таку роботи багато ще охочих.
Згодна из Павлом. Одиниці-кому дають хабар. А меншим - тільки догани нізащо, бо так прокуратура хоче-їй показник треба!!!!! Як не старайся, а прокуратура пососе із пальця на пустому місці - і почне воювати із керівником закладу, який не хоче ці догани оголошувати нізащо.
Поздоровте хоч Ви нас із святом!
Є ще охочі на держслужбу?

Elani | 2009-06-12 17:11

ОлегСтадо дармоедов растет и размножается,а нам поднимают отчисления в пенсфонд.Какого черта мы должны их содержать?Что они делают полезного?Воруют да взятки берут?Вот и возникает мысль бросить все к черту и вернуться в "держслужбу".
2 Олег
  Держслужба - это тоже часть занятости населения и сокращение безработицы.
Отчисления в ПФУ вам/нам увеличивают отнюдь не из-за роста кол-ва госслужащих, а по причине демографической и экономической. Изучили б, а потом выдавали б перлы.
В госслужбу конечно возвращайтесь. Вот только, как тут выразился, Павел - людей от которых реально что-то зависит и чьи зарплаты видимо режут Вам глаз единицы. Прочтите законодательство о з/п гослужащих и поинтересуйтесь разницей в з/п "провідного спеціаліста" банка и скажем какого-то отдела в гос.структуре. Вы будете удивлены в худшую сторону ;)

Павел | 2009-06-12 16:57

Знаете, взятки дают тем, от кого зависит принятие какого-либо решения. Таких людей раз два и обчёлся. А остальные 95 проц. получают копеечную зарплату, которую с января ещё и урезали. У нас в отделе специалист, занимающий низшую должность, получает 860 грн.

Наталия | 2009-06-12 16:09

Олег
Возвращайся Олежка, ты хороший пацан, ты душа компании, ты супер!

Олег | 2009-06-12 15:35

Стадо дармоедов растет и размножается,а нам поднимают отчисления в пенсфонд.Какого черта мы должны их содержать?Что они делают полезного?Воруют да взятки берут?Вот и возникает мысль бросить все к черту и вернуться в "держслужбу".
закрити

Додати коментар:

SVOBODA.FM - LIVE!
Listen on Online Radio Box! SVOBODA.FM

Архів прямих трансляцій на YouTube: YouTube.com/holovatenko

SVOBODA.FM на Apple Podcasts

Реклама на сайті SVOBODA.FM

SVOBODA.FM - LIVE!
Фотоновини

  Вина із кульбабок не буде!

SVOBODA.FM

RedTram
Загрузка...
Північний вектор