Останнє оновлення: 20:39 понеділок, 29 травня
Зі слабкими нервами не дивитися!
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / "Отвєтка" програмі "Ревізор" з львівського готелю від чернігівських журналістів. ВІДЕО
Отвєтка програмі Ревізор з львівського готелю від чернігівських журналістів. ВІДЕО

"Отвєтка" програмі "Ревізор" з львівського готелю від чернігівських журналістів. ВІДЕО

Два телерадиоведущих из Чернигова во время поездки во Львов отожгли в номере готеля "Львів".

Сняли пародию на программу "Ревизор".

P.S.Чи все в рамках етики?

Адже матеріал Презерватив під матрацом, Або «Грубо працюємо, білявочко!» викликав дуже багато нарікань, які зводяться , по суті, саме до ЕТИЧНОЇ позиції автора. Серед критиків автора згаданого матеріалу , був і один з авторів цього кліпа-пародії. Тобто чи ЕТИЧНУ пародію зняли ТелеРЕВізори ?

Коментарі (49)

Оттуда | 2012-01-14 08:04

колякороче...Матвеев - Т***........
читатель
Мальчик, научись сперва писать грамотно, а потом уже *** в каментах

читатель | 2012-01-14 02:07

колякороче...Матвеев - Т***........
Матвеев так и на смог аргументировать появившееся видео на Валу с других рук. А кто отвечать за это будет, СТИЛЯГА, а? Ты журналист или пемпка от насоса? ***

коля | 2012-01-13 22:41

короче...Матвеев - Т***........

... | 2012-01-13 19:21

BROkERДа ладно вам с Ваньки прикаловаться, нормальный чел. У каждого свои недостатки. Написал же, что не по его вине видео попало на сайт. Возможно какая-то барабашка украла у него гониво. Ну ты Вань, тоже следи за своими словами, а то не стать тебе Олькой Фреймуткой!
а как иначе видео с вашего личного архива попало к другим злым дядям? Это что подстава или в порядке вещей. Найди эту сволочь и набей ему морду. А то видишь, как тут борцы за Львовский край отстаивают западный город. Дай Бог, конечно, чтобы и черниговчане тоже так за свой город горло грызли. Хотя пока не за что. Разве что за Родину, и все! Ганьба Соколову!

Иван Матвеев | 2012-01-13 19:15

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван Матвеев
Вася
Иван Матвеев
Вася
Я не уважаю людей, которые прячутся за никами и выплескивают свою желчь.
И мне не понятен мотив выкладывания поста из моего видеоблога на главную страницу этого сайта, да еще с такими коментариями.

BROkER | 2012-01-13 19:00

Да ладно вам с Ваньки прикаловаться, нормальный чел. У каждого свои недостатки. Написал же, что не по его вине видео попало на сайт. Возможно какая-то барабашка украла у него гониво. Ну ты Вань, тоже следи за своими словами, а то не стать тебе Олькой Фреймуткой!

Вася | 2012-01-13 18:56

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван Матвеев
Вася
Иван Матвеев
Ти ще й активістів сайту не поважаєш? Можливо і сам сайт не подобається тобі? Га, ану кажи!!!!! Головатенко дивись УВАЖНО!!!!!!!!!

ХРИСТИЯНИН | 2012-01-13 18:53

Иван МатвеевВо-первых, мне не понятно, с какой "радости" видео из моего личного блога было размещено на сайте посвященном общественно-политической жизни города. Во-вторых, Андрей четко ответил на выпады, а если у кого-то отсутствует чувство юмора, сочувствую.
Еще раз повторяю для тугодумов: это пародия, "гон" - если так понятнее, шутка. НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ не журналистская работа и к моей постоянной работе НИКАКОГО отношения не имеет. Хобби у меня такое - видеоблоги.
Скажу более: Львов люблю, мне там нравится, даже к гостинице никаких претензий не имею, просто возникла такая идея. Вспомнили "Ревизор" и решили спонтанно отснять прикол на мобильный телефон.
А еще, пожелание всяческим васям - за словечками следите.
Слава Ісу?! Говориться Слава Ісусу Христу, відповідається Навіки Слава Богу! Слава Україні, відповідається героям слава. Іван, ти ж журналіст, а елементарних рчей не знаєш. Ну як це так?

Иван Матвеев | 2012-01-13 18:53

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван Матвеев
Вася
винуватий - )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
о великие коментаторы высокого вала!

Приїхали! | 2012-01-13 18:52

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван Матвеев
Ну ты Ваня дал! Чисто по секрету на Ютюб! ;)

Вася | 2012-01-13 18:45

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван Матвеев
А ще краще, я б мовчав на вашому місці. Винуватий - мовчи, а не оправдуся! Активісти сайту й самі зможуть ПАНЯТЬ І ПРАСТІТЬ! )))

українець | 2012-01-13 18:39

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Иван МатвеевЯ конечно не сравниваю, но так для информации: и Есенин и Пушкин в стихах иногда пользовались "красным словцем". а Лесь Подеревянський вообще считается корифеем сучасної Української літератури.
Если б я делал это видео для какого-либо сайта (а не для своего блога) я б эти слова запикал. Это выложили без моего ведома да еще и со своими коментариями. Например с названием я категорически не согласен ибо в данном случае мы не выступаем, как журналисты.
І частенько ви, Іване, ділитися своїми відео з друзями? Не доведи господи, як би ви в СБУ служили чи армії! Продали б всі секрети!!!!! А ще цікавіше, якби називали речі не своїми іменами, а так як ви назвали контрацептиви!

Иван Матвеев | 2012-01-13 18:31

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Я конечно не сравниваю, но так для информации: и Есенин и Пушкин в стихах иногда пользовались "красным словцем". а Лесь Подеревянський вообще считается корифеем сучасної Української літератури.
Если б я делал это видео для какого-либо сайта (а не для своего блога) я б эти слова запикал. Это выложили без моего ведома да еще и со своими коментариями. Например с названием я категорически не согласен ибо в данном случае мы не выступаем, как журналисты.

Ну-ну | 2012-01-13 18:26

Иван Матвеев
Вася
СергійКо
Американские солдаты думали, что они помочились на труп врага в своём личном блоге :_), а что вышло? А кто за вас головой будет думать, если вы используете "просторечия" , зная, что ваше лицо знает весь Чернигов? Слабо подумать головой?

СергійКо | 2012-01-13 18:17

Иван Матвеев
Вася
Людина це знімала для свого інтернет-щоденника. а там вона себе може поводити, як завгодно. блог не має жодного відношення до його основної роботи. невжне не зрозуміло? в інтернеті собі можна дозволити те, що не дозволиш на ТБ...

искуссник | 2012-01-13 18:09

Иван Матвеев
ВасяГон журналісту говорити на презервативи ган..ни??????? Ти ж на телебаченні працюєш! Тобі не соромно!
хм. Интересное кино! Такое впечатление, что люди набрасываются на тележурналиста не за его непрофессионализм, а за то, что достойно город не может ответить программе Нового канала. Ольга Фреймут конечно правильно сделала, когда облила грязью наши отельчики, но это и трансформируется и на имидж города. Он итак ели дышит! А вот во Львов бы поехал... так отдохнуть, а не поснимать!

Вася | 2012-01-13 18:02

Иван Матвеев
Гон журналісту говорити на презервативи ган..ни??????? Ти ж на телебаченні працюєш! Тобі не соромно!

terexova | 2012-01-13 18:01

Если человек лишён чувства юмора — значит было за что. (c)

Иван Матвеев | 2012-01-13 17:56

Во-первых, мне не понятно, с какой "радости" видео из моего личного блога было размещено на сайте посвященном общественно-политической жизни города. Во-вторых, Андрей четко ответил на выпады, а если у кого-то отсутствует чувство юмора, сочувствую.
Еще раз повторяю для тугодумов: это пародия, "гон" - если так понятнее, шутка. НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ не журналистская работа и к моей постоянной работе НИКАКОГО отношения не имеет. Хобби у меня такое - видеоблоги.
Скажу более: Львов люблю, мне там нравится, даже к гостинице никаких претензий не имею, просто возникла такая идея. Вспомнили "Ревизор" и решили спонтанно отснять прикол на мобильный телефон.
А еще, пожелание всяческим васям - за словечками следите.

... | 2012-01-13 17:53

ВасяМужики, ви тут обмырковуэте передачу " Ревізор" чи хоум відео Ваньки Матвєєва, який поселився в самому задрипаному готелі Львова. Фреймут же не вибирала готелі, а ішла у всі підряд. (хоча в Чернігові їх небагато). Тут просто варто погодитися з тезою і висновком Білявки - Чернігів- місто парадокс. Місто де стрімко розвивається ресторанний бізнес і стрімко занепадає готельний. І ні в які рамки не вписуєтся цінна історична спадщина Чернігівського краю. Не вистачило грошей у СТИЛЯГИ на більш крутіший готель Львова. Отам би у нього точно просто мову відняло від європейського рівня і сервісу.
А якщо хотів Матвєєв просто перепихнутися з товаришем у "Львові" і зняти це на відео, то краще приховати це для домашнього архіву. Або ж покажи у своєму ТЕЛЕВІЗОРІ. )))))))
terexova
))))))))

П.питрип | 2012-01-13 17:51

ВасяМужики, ви тут обмырковуэте передачу " Ревізор" чи хоум відео Ваньки Матвєєва, який поселився в самому задрипаному готелі Львова. Фреймут же не вибирала готелі, а ішла у всі підряд. (хоча в Чернігові їх небагато). Тут просто варто погодитися з тезою і висновком Білявки - Чернігів- місто парадокс. Місто де стрімко розвивається ресторанний бізнес і стрімко занепадає готельний. І ні в які рамки не вписуєтся цінна історична спадщина Чернігівського краю. Не вистачило грошей у СТИЛЯГИ на більш крутіший готель Львова. Отам би у нього точно просто мову відняло від європейського рівня і сервісу.
А якщо хотів Матвєєв просто перепихнутися з товаришем у "Львові" і зняти це на відео, то краще приховати це для домашнього архіву. Або ж покажи у своєму ТЕЛЕВІЗОРІ. )))))))
terexova
ВасяНапевне більше ніж ви думаєте! Чи я може шось не так написав????? Якщо ви не погоджуєтесь з моїми словами - будь ласка, пишіть!!!!
Я в принципе согласен с Васьком, но немного перегнул палку. Наверное это личная неприязнь к автору видео или к его передаче. :) А так все правильно .

Вася | 2012-01-13 17:48

ВасяМужики, ви тут обмырковуэте передачу " Ревізор" чи хоум відео Ваньки Матвєєва, який поселився в самому задрипаному готелі Львова. Фреймут же не вибирала готелі, а ішла у всі підряд. (хоча в Чернігові їх небагато). Тут просто варто погодитися з тезою і висновком Білявки - Чернігів- місто парадокс. Місто де стрімко розвивається ресторанний бізнес і стрімко занепадає готельний. І ні в які рамки не вписуєтся цінна історична спадщина Чернігівського краю. Не вистачило грошей у СТИЛЯГИ на більш крутіший готель Львова. Отам би у нього точно просто мову відняло від європейського рівня і сервісу.
А якщо хотів Матвєєв просто перепихнутися з товаришем у "Львові" і зняти це на відео, то краще приховати це для домашнього архіву. Або ж покажи у своєму ТЕЛЕВІЗОРІ. )))))))
terexova
Напевне більше ніж ви думаєте! Чи я може шось не так написав????? Якщо ви не погоджуєтесь з моїми словами - будь ласка, пишіть!!!!

terexova | 2012-01-13 17:46

ВасяМужики, ви тут обмырковуэте передачу " Ревізор" чи хоум відео Ваньки Матвєєва, який поселився в самому задрипаному готелі Львова. Фреймут же не вибирала готелі, а ішла у всі підряд. (хоча в Чернігові їх небагато). Тут просто варто погодитися з тезою і висновком Білявки - Чернігів- місто парадокс. Місто де стрімко розвивається ресторанний бізнес і стрімко занепадає готельний. І ні в які рамки не вписуєтся цінна історична спадщина Чернігівського краю. Не вистачило грошей у СТИЛЯГИ на більш крутіший готель Львова. Отам би у нього точно просто мову відняло від європейського рівня і сервісу.
А якщо хотів Матвєєв просто перепихнутися з товаришем у "Львові" і зняти це на відео, то краще приховати це для домашнього архіву. Або ж покажи у своєму ТЕЛЕВІЗОРІ. )))))))
Вася, сколько вам лет? (

Вася | 2012-01-13 17:36

Вася
Васе
Ти про що???

Васе | 2012-01-13 17:34

Вася
сколько же идиотов в городе..

Игорь | 2012-01-13 17:08

АндрейСергію, а от скажіть, хто б міг це замовити? І чи хтось може взагалі із замовників платити за ХАЛТУРУ?
СергійХто міг замовити? Той, кому вигідно обіс**ти всі чернігівські готелі перед відкриттям свого :)
Халтура... Халтура це з точки зору "журналістської роботи", про яку тут он під ніком "Тито" розмірковують. А як шоу передачка, бачу, пішла на ура.
"Хто міг замовити? Той, кому вигідно обіс**ти всі чернігівські готелі перед відкриттям свого :) "
  У Стука прогрессирует навязчивая идея заговора и тотальных заказух и посему произошла полная потеря элементарной логики..
Не ясно как можно обгадить то, что обгажено самими "держателями" гостиниц и потенциальному клиенту надо быть слепым чтобы не видеть куда он селится. Ставить в один ряд новую гостиницу и бомжевые развалины и искать признаки недобросовестной конкуренции уж не признак ли дебилизма? Даже теоретически: какая нахрен может быть заказуха и зачем если Градецкий, Брянск и Придеснянская априори рядом не валялись с любой новой гостиницей ?

СПРУТ | 2012-01-13 17:06

Матвеев, ты д****! Львов хоть и готовится к Евро-2012, а Чернигов в этот момент отсасывает по полной со своей инфраструктурой. Я в этом отеле был полгода назад. Это комунальная гостинница, она на балансе города. До этого времени там сделают такой ремонтик шо мама не горюй!!!!! А у нас хер кто сделает ремонт!

Васе | 2012-01-13 16:46

Вася
Жестко ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Вася | 2012-01-13 16:38

Мужики, ви тут обмырковуэте передачу " Ревізор" чи хоум відео Ваньки Матвєєва, який поселився в самому задрипаному готелі Львова. Фреймут же не вибирала готелі, а ішла у всі підряд. (хоча в Чернігові їх небагато). Тут просто варто погодитися з тезою і висновком Білявки - Чернігів- місто парадокс. Місто де стрімко розвивається ресторанний бізнес і стрімко занепадає готельний. І ні в які рамки не вписуєтся цінна історична спадщина Чернігівського краю. Не вистачило грошей у СТИЛЯГИ на більш крутіший готель Львова. Отам би у нього точно просто мову відняло від європейського рівня і сервісу.
А якщо хотів Матвєєв просто перепихнутися з товаришем у "Львові" і зняти це на відео, то краще приховати це для домашнього архіву. Або ж покажи у своєму ТЕЛЕВІЗОРІ. )))))))

Сергій | 2012-01-13 15:56

АндрейСергію, а от скажіть, хто б міг це замовити? І чи хтось може взагалі із замовників платити за ХАЛТУРУ?
Хто міг замовити? Той, кому вигідно обіс**ти всі чернігівські готелі перед відкриттям свого :)
Халтура... Халтура це з точки зору "журналістської роботи", про яку тут он під ніком "Тито" розмірковують. А як шоу передачка, бачу, пішла на ура.

Сергій | 2012-01-13 15:51

Андрей
"Но критический материал журналиста, опубликованный в областной газете (!) и ПРИКОЛ-ПАРОДИЮ, который сняли мы для своего БЛОГА (!) - это совершенно разные категории..."
Я б не класифікував той пасквіль як критику. Критикувати можна, наприклад, те, що не зовсім якісно зроблено. А "Новий канал" зліпив нищівне шоу, багато в чому на гнилих маніпуляціях, і шоу вдалося.
А що я неетично відписав - так це "как аукнулось..."

маршал Тито | 2012-01-13 15:18

Олекса _Пекур
маршал Тито
Сергій
Справа смаку.
Звертатися до незнайомця "Дядьку," поганий смак.

Андрей | 2012-01-13 14:59

Сергію, а от скажіть, хто б міг це замовити? І чи хтось може взагалі із замовників платити за ХАЛТУРУ?

Сергій | 2012-01-13 14:23

Олекса _Пекур
маршал Тито
"Можна довго сперечатися, наскільки добросовісно виконана робота "білявкою" у Чернігові, але безперечно, що це була журналістська р о б о т а."
Хе-хе :) Дядьку, невже ви журналіст, щоб відрізняти журналістську роботу від замовної х-а-л-т-у-р-и?
Буває напишеш щось чи фотофакт зробиш - у "каментах" обов'язково хтось вигукне про замовлення. А як замовлення колись зробив - так ніхто й ні гу-гу :)

Волдемор | 2012-01-13 13:07

Матвєєв, ти чого Львів тут чіпаєш? Чернігову зі своєю інфраструктурою до Західної столиці, як до неба рачки. Хотів поприкалуватися над самим собою, чи місто просто відстояти? Хочеш зробити атвєтку, так їдь в Донецьк, Луганськ, Харків або Крим. Там тобі атвєтку покажуть... рачком до стовба і і зніматимуть на мобільник. От радості буде!!!!!!

Андрей | 2012-01-13 12:13

Для тех, кто не понял, что это именно ПАРОДИЯ (юмор, подражательство), а не ответка и выискивание соринки в чужих глазах, приведу цитату руководителя программы "Ревизор" Виктории Бурдуковой:
"андрей, я руководитель порграммы ) спасибище!
могу ли я предложить вам почетное звание Друг Ревизора? ;)"
взято здесь - http://vkontakte.ru/wall-32058093_580
и еще с фейсбука ее же реакция:
Ревізор (Н) Андрей, а мы можем спользовать ваше видео? размещать на других ресурсах? может, в какой-то из программ?
взято здесь - http://www.facebook.com/PEBI3OP/posts/354501511243559
И я рад, что команда проекта АДЕКВАТНО оценила наше видео, в отличие от тех, кто пытается усмотреть в нем то, чего нет.

Андрей | 2012-01-13 12:04

Да, правда, я был (и остаюсь) одним из тех ДЕСЯТКОВ людей, которые критиковали материал Стука.
Но критический материал журналиста, опубликованный в областной газете (!) и ПРИКОЛ-ПАРОДИЮ, который сняли мы для своего БЛОГА (!) - это совершенно разные категории, уж извините. И об этике в своем блоге мы задумывались меньше всего.
Теперь чтобы снять вопросы финансирования "командировки" (для тех, кто беспокоится, не из его ли кармана финансируются такие "вибрики"), объясню: мы с Ваней за СВОИ деньги ездили во Львов по своим делам. Как видите, качество видео низкое (снято на мобильник), что еще раз свидетельствует о том, что оно не предназначено для показа по ТВ, было снято спонтанно и импровизированно.

55555 | 2012-01-13 11:54

Ну, не потрібно скромнічать, пиши відразу, що Наполеон, а то Тито, маршал...
До речі, мене дуже цікавить питання: хто профінансував відрядження до Чернігова?

Андрей | 2012-01-13 11:54

Семен, видео выложено на странице Ревизора в Фейсбуке. А вот и реакция Ольги и ее команды на наше видео
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=216294728457539&set=a.191677357585943.50951.134406526646360&type=3&theater

полная | 2012-01-13 11:40

ничего путного сами придумать не могут,так хоть "ответку"свою засветили))

маршал Тито | 2012-01-13 11:24

Забув додати: не варто писати "отвєтка від ч е р н і г і в с ь к и х журналістів". Це створює враження, що в с і чернігівські журналісти тільки тим і займаються, що шукають використані презервативи.

маршал Тито | 2012-01-13 11:09

Олекса _Пекур
Дуже влучно!
Можна довго сперечатися, наскільки добросовісно виконана робота "білявкою" у Чернігові, але безперечно, що це була журналістська р о б о т а.
Щож до "отвєтки", то це:
або жалюгідне волання як пише Олекса Пекур,
або замовний виступ.
До речі, мене дуже цікавить питання: хто профінансував відрядження до Львова?
Гидко!

Олекса _Пекур | 2012-01-13 10:25

Ваньо! Якщо не дає спокою соціальна сверблячка, кидай гламурний "Телевізор" і вперед, по рідних чернігівських трущобах. Матеріалу вистачить до пенсії.
А сюжет відзнятий по-нашинськи, по- жлобськи, за фабулою - "Ти - дурак! Ні, ти - дурак!"

55555 | 2012-01-13 10:01

Зрозуміло, що у Львові, на відміну від Чернігова, *** не користуються... , але захоплюються російською народною грою "в бутылочку"... Назвати потрібно було не "Отвєтка", а "Біля-в-очко".

Сергій | 2012-01-13 09:37

Матвєєв, я нє поняв, а де білява перука?

Жіл во Львове в гостинице "Днест | 2012-01-12 19:38

Гостиницу " Львов" за гостиницу там никто не считает. Убогое здание построенное в советские времена. Местные клянут ту власть и тех архитекторов, кто соорудил такое дерьмо.
А другой гостиницы для пародии во Львове больше не найти.

маршал Тито | 2012-01-12 19:08

Однозірковий готель чи гуртожиток?

ЄВРО-2012 | 2012-01-12 17:45

Ребята, вы для начала у себя в городе гуано поубирайте хорошенько, а уж потом едьте искать чужое, куда угодно.

Семен | 2012-01-12 16:07

Побачить це білявка, якщо їй це кинути на фейсбук. там у Нового каналу філіал )))))))))
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  МоШковська агресія

SVOBODA.FM