Останнє оновлення: 14:09 п'ятниця, 9 травня
Дискусійне
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / 9 травня. День чогось уже далекого і незрозумілого

9 травня. День чогось уже далекого і незрозумілого

9 Травня, вул ТолстогоЯ їхав з дачі тридцять шостим автобусом. У місті він їде за маршрутом 8-го тролейбуса. Було 9 травня і був ранок. Тому в будь-якому разі ми мали наткнутися на „парад”.

Власне, так і сталося. Не доїжджаючи Валу, ми побачили величезну червону зірку на „газіку”, за нею купу прапорів. Гаїшники змусили нашу маршрутку заїхати на перпендикулярну вулицю – тому далі все це „магічне дійство” я мав нагоду спостерігати з боку метрів з 15.

Ну, і що ж ми побачили? За армійськими прапороносцями йшли прапороносці партійні. Мушу сказати, що це цікавіше за будь-який парад, тим більше, що в нашій країні вони жахливо попсові. Як і на 9 березня, попереду йшов натовп комуністів, нашоукраїнців і бютівців. З гучномовця доносився голос:

-   Штота ми вас на палях вайни нє відєлі!!! – істерично волає він. Явно якийсь „комуніст” явно на адресу „опозиції”. При чому, судячи з голосу, дядя цей сам війни не бачив і судить про неї виключно совєцьких фільмів типу „Ати-бати шлі салдати”. Хороше кіно, нічого не скажеш. Але ж ви розумієте, наскільки там все „правдиво”.

   Потім десь тут з’явились „офіційні особи”. Соколов махає ручкою, як Сталін з мавзолею, тільки ще й ходить при цьому. Воістину вождь. Він теж ветеран. Тільки афганський. Два роки десь, можливо, в Кандагарі в комсомолі з папером воював. Ну, і зі спиртом. Правильно, спирт – це зло. Його треба знищувати. От він і знищував. У той час, як його, по ідеї, побратимів підривали в колонах з РПГ-7. Їх такі, як і він сам, комсомольці і вірні лєнінці „талкалі” наліво. Добре, це вже лірика.

Далі був автобус ветеранів. Страшна це штука, коли стільки старих людей збирається в одному місці і в один час. Особливо круто, коли на мітингу їм дають слово. Вони про „родіну і сталіна” шпарять.

На мою думку, люди, що пройшли м’ясорубку, на яку їх кинули партія, таваріщ Сталін і головний „стратег” Жуков, до нашого часу просто не могли дожити. Люди, які справді з берегів Волги йшли в бій у Сталінграді, які звільняли Київ, які брали Бухарест, Будапешт, Відень і Берлін, померли ще в 60-ті роки. А ті, які зараз носять нагороди за перечислені вище „заслугі”, по-любому або з трофейних команд, або ж із «заградотрядів НКВД». І перших, і других залюбки перестріляв би кожен справжній фронтовик.

До речі, у нас в родині День Перемоги ніколи не святкували. При совку святкували, але то швидше робили вигляд, щоб бути „як усі”. А тепер ні.

У нашій родині ніхто не воював. Ми не евакуйовані, ні ще там якісь. Просто у 1937-му році перестріляли більше десятка моїх прадідів. Залишили тільки немічного батька їхнього і двох моїх дідів, бо були малолєткі. Куркулі ми були (я, до речі, пишаюсь своїм походженням – саме на таких, як мої предки, людях і піднялось село після різних воєн 1914-1921 рр.). Найкраще господарство на всі Мокрі Велички. Заздрісників багато було. От і стуканули про „антісавєцкую агітацию”. Мужиків постріляли, з хати викинули, господарство відібрали. А німці тільки комору з зерном вигребли. І хто особисто мені має бути ворогом?

Далі йшли „регіони”. Їхня колона через неорганізованість розтягнулась і була вдвічі довшою за передні колони разом взяті. Йшли проплачені студентики з прапорами, а якась тьотя в мегафон вітала школяриків „с празнікам!”. Але мене це вже не цікавило. Я більше не міг дивитись на таке відверте глумління над пам’яттю тих людей, які насправді поклали голови в тій війні. Я вийшов з маршрутки і пішки пішов додому...

P.S. А Сталін, до речі, не приймав парад перемоги, як мав би зробити генералісімус. Замість нього це робив Жуков, а вождь був просто глядачем на мавзолеї. Просто дійти до Берліна в його плани не входило. Йому потрібні були Париж, Лісабон і Лондон. А Гітлер всю малину поламав.

Коментарі (14)

Кароль | 2007-05-15 08:01

Автор статті - типовий безталанний ..., якому "перековбасило" мізки нацменською маячнею...

Автору | 2007-05-13 20:16

Несколько вопросов:

1) Почему это Вы с самого утра возвращались с дачи (обычно утром туда только едут) или Вы вели весь предыдущий день жесточайшую борьбу со спиртом и смогли до маршрутки только на утро добраться?

2) Сколько же у Вас дедов было (наверное бабушка просто моряков любила), так как у остальных людей бывает не более 2-х.

3) Вы просто жалеете, что такая была семья зажиточная и наследства не досталось (конечно приятно быть куркуликом и смотреть как бедняки вкалывают).



Р.S. или это просто чейто политический заказ? (Ведь выборы на носу)

Чичен | 2007-05-11 16:04

Согласен с автором! Несколько "с перебором", правда написано. Но - по сути верно. Заметьте, праздник "День победы" появился только при великом полководце Брежневе, а вот те, кто войной рулил на самом деле считали, что празновать нечего... Не до Берлина им нужно было, а как минимум до Лиссабона. Эт точно.

Хотя воевавшие и павшие, конечно же к комуняцким преступлениям относятся опосредованно, просто в силу того, что родились в той несчастной стране, в СССРе...-((

місцевий патріот | 2007-05-11 11:00

В.Д. !

Не треба стільки емоцій на кшалт регіоналки Герман і социка Бокія.

Будь вище!

Так можна думати, але чи варто робити це в голос, якщо українці хочуть мати Велику Україну ?

Вик | 2007-05-11 06:40

Шановний Pf[fhbz ytdpkby, який же ш ти примітивний московський провокатор. Попрацюй над стилем, недоумок.

Валентин (Японский Бог) | 2007-05-10 19:45

Не надо глумится над комунистами!

Наше время еще придет!

Павло П | 2007-05-10 17:10

Мій дід (ветеран війни) , на паради не ходить, каже, за хлібом важко ходити, не те що на паради

Наталия | 2007-05-10 16:09

Полностью согласна с автором! Среди тех, кто ходит на “парады” 9 мая, практически нет тех, кто действительно воевал “от и до”. Эти люди уже поумирали или просто не в состоянии куда-либо ходить. Празднование дня победы уже давно превратилось в “галочку”, отметили забыли. В Европе 8 мая отмечают как день памяти и примирения. И я думаю, что это очень мудро и правильно. Мы обязаны вспоминать всех: и бойцов, не вернувшихся с фронта, и тех, кто попав в плен, затем прошел все ужасы ГУЛАГа , и тех женщин и детей, которые тащили на своих плечах всю страну, и конечно – мы обязаны вспомнить и тех воинов УПА, воевавших за независимость Украины, которые до сих пор в своей стране должны кому-то что-то доказывать!

Роман | 2007-05-10 15:02

Автор, конечно, излишне ємоционально всё описал, но по сути товарищ прав. Безспорно, живи еще те люди, которые в танках горели. Но вот тех, которые кишки под Кенигсбергом на кулак наматывали, уже точно нет. Ведь посмотрите на эти парады победы! Туда стали "притусовыватся" люди, которые только после войны родились. Они, конечно, тоже воевали, но в других войнах.

Кстати, и таких уже всё меньше и меньше. У моего одноклассника недавно дед умер. Был пилотом истребителя, воевал в Египте и Афгане. Сердце сдало...

У фейдакинов есть боевой клич "Слава павшим!". Воистину, слава тем, кто сложил головы за Родину, и вечное проклятье на головы тех, кто на этой победе пытается выбить себе очередные льготы!

Дем*ян | 2007-05-10 14:53

А от у мене в під"зді живе один "ветеран", так той німцям добросовісно служив десь у себе під Москвою, а як їм там під хвіст дали, втік в наші краї. Його забрали в армію, він ще й ногу десь втратив. Тепер пенсії там всякі отримує. А щоб вона більше була, після війни нагороди скуповув в Новгороді-Сіверському

аноним | 2007-05-10 14:06

Я нещодавно спілкувалася з ветераном, якого два рази поранило в боях. Одне з поранень - це контузія в танку - то це він там мабуть від куль ховався, якщо мислити категоріями автора статті.

Руся | 2007-05-10 14:03

Авторе, будь ласка не будьте хамом і поверховою людиною. Не розписуйтеся за інших, не судіть людей, яких дійсно "кинули" у вир війни. І не стверджуйте, що це точно НКВДисти, бо якщо серед ветеранів і такі є , то ви в першу чергу ображаєте інших - справжніх героїв.

Pf[fhbz ytdpkby | 2007-05-10 12:23

Д...мо Вы Русское, потому Все и ненавидите помаранчевых! И 9 мая Ваше тож д...мо, а Ваши Ветераны - САМЫЕ ОТЪЯВЛЕННЫЕ М...РЗАВЦЫ из тех, кого только свет видывал!!!

VP | 2007-05-10 11:47

Єдине, з чим згоден, що сьогодні вже повним ходом йде „...відверте глумління над пам’яттю тих людей, які насправді поклали голови в тій війні...”.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Профорієнтація для підлітків під час війни

SVOBODA.FM