Останнє оновлення: 12:55 субота, 5 жовтня
Політика / Церква
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Катерининська церква: Рішення остаточне. Оскарженню не підлягає
Катерининська церква: Рішення остаточне. Оскарженню не підлягає

Катерининська церква: Рішення остаточне. Оскарженню не підлягає

Вищий апеляційний суд України розглянув справу про долю Катерининської церкви у Чернігові. Два роки тому голова Чернігівської ОДА Микола Лаврик передав козацький храм козацькій громаді УПЦ Київського патріархату.

Храм два роки блокується Московським патріархатом. Так звана "канонічєская" церква коїть порушення закону за потурання міліції та влади, аби тільки не виконати це розпорядження.

Справа у судах тягнеться уже довго і нарешті, сподіваємося, поставлено крапку. Всі претензії московствуючих відкинено і розпорядження М.Лаврика вступає в законну силу.

Намети має прибрати та ж міліція, яка їх і охороняла.

Хтось має відповісти за самовільне зайняття земельної ділянки, за розпалювання міжнаціональної ворожнечі, за підключення електрики в намет (!), за образу національних та релігійних почуттів українців...

Зрештою, за завдання мільйонних збитків українській культурі – більшість зопрілих експонатів музею, що були заблоковані Московським патріархатом, пропали.

Голова козацької православної громади Андрій Лісовий каже: "Прийнято рішення, значення якого ми ще може й не усвідомлюємо - віриться, що вже ставить крапка у цій задовгій історії".

Як себе поведе УПЦ Московського патріархату, наразі невідомо. Адже не сам єпископ Амвросій приймає рішення і навіть не митрополит Володимир Сабодан - рішення приймає Москва. Для якої Катерининська церква - не перша, але й не остання лінія оборони свого впливу на українську незалежність. Лінія імперських оглобель тріщить.

Фото: Сергій СТУК

 

Коментарі (46)

Василь Чепурний | 2008-06-01 17:03

Оксана Тунiк-Фриз
Пані Оксані Тунік-Фриз.
На жаль, багато, занадто державних чиновників, депутатів і різного роду інших владців ж належні до Московського патріархату, до неукраїнської культури, говорять дома неукраїнською мовою, читають неукраїнські книги і дивляться неукраїнські фільми. Гроші, до речі, теж мають неукраїнські. Відпочивають теж не в Україні. І хто мене переконає, що ТАКІ діячі служать Україні?! І чи треба тоді дивуватися, що Україна так довго борсається, щоб вийти з московського болота на добру дорогу?!

Сергій | 2008-05-31 01:02

Кислий Андрій
"Кажу Вам- ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА ЗАВЖДИ ПОЗА ПОЛІТИКОЮ,і ви це добре знаєте"
Можливо, вам невідомі деякі факти.
Мені ж... щоб не ходити далеко - дам чернігівський приклад. Звуть його Сергій Іваненко-Коленда. Він священик УПЦ-МП, тобто був ним. У 2004 році він зробив деякі неприємні для УПЦ-МП заяви, які викривали втручання московської церкви в українську політику.
Я його чув на Красній площі у 2004 році. Ви про нього можете почитати на Високому Валі. Ось тут:
http://val.ua/politics/chernigov/189474.html

Сергій | 2008-05-31 00:47

Оксана Тунiк-Фриз
Дійсно, не можна бути впевненим, що пише той, чиє ім'я написано.
З таким же успіхом я можу написати у коментарях розкаяння від імені, скажімо, Авмросія в тому що через УПЦ МП пропали безцінні старовинні предмети у музеї.
Тож дописи від імені депутатів та інших цікавих (і можливо досить зайнятих) осіб навряд чи можна вважати оригіналом.
Хоча можна зареєструватися на Високому Валі і писати як авторизований користувач.

Оксана Тунiк-Фриз | 2008-05-30 23:19

Андрiй, я просто не вiрю, що ви могли бути автором написаного. Буду щаслива, якщо це провокацiя. Але мушу сказати, що я поанiстю не погоджся з цими рядками.

росиянин | 2008-05-30 16:24

Это клевета на нашу Церковь.
Если спецслужбы Росии и контролирюют УПЦ, то это в целях самозащиты от попыток украинской филаретовской мафии посадить своего человека на трон Московского патриарха после смерти Алексия ІІ.
Ибо делегатов на Поместний Собор от украинских парафий может быть больше или столько же как от росийских.
Так что все остальное это чуш собачья.
  

Марсіанин | 2008-05-30 16:07

Православна церква(як структура), тобто ортодокси, завжди були в тісному в союзі з владою.
На відміну від римокатоликів, вони завжди поділялися на незалежні патріархати, що діють, як правило, у незалежних державах(Греція, Румунія, Сербія, Болгарія тощо).
Все, що ми бачимо сьогодні навколо УПЦ МП, це - дуже вдала спроба спецслужб РФ посилити свій вплив на теренах колишньої комуністичної імперії - "СС".
Хто робить вигляд, що цього не розуміє є нещирим.
Віра в Бога, як особиста справа кожної людини, і діяльність та інтереси клана, який володіє і управляє церквами, абсолютно різні речі.
    

Ігор Левенок | 2008-05-28 14:37

Андрію Кислому. Ну, ніколи б не подумав, друже, що ти таке напишеш! Якщо все що тут кажуть на адресу московської церкви для тебе пусті слова, то прийди, і я тобі покажу відеозйомку як під час виборів 2004 року московський піп в Херсоні на мітингу, де я тоді був, тримає в одній руці портрет Януковича, а в другій кадило! Прийди й послухай як він кричав: "Одумайтеся, православні!" на тих хто скандував Ющенко!. А під час потасовки, яку розв"язали янучари, він там "православних" переконував не тільки словом пастиря, а й кадилом по загривку.
А ще, ти Андрію, ніколи не задумувався, чого біля Катерининського храму висіли прапори трьоколорні (чорно-жовто-білі)? Це прапори чорносотенців, а зараз їх взяли на озброєння РНЄ. Так зване "рускоє національноє єдинство". Ці прапори, між іншим навіть в Росії заборонили використовувати. Це по твоєму не політика? Жоден з московських попів, навіть не покивав пальчиком на тих, хто їх вішав. Андрію, схаменися! Невже не зрозуміло, що незабаром цих зайд ми виженемо з нашої землі. Бог не фраєр!

Олександр ЯСЕНЧУК | 2008-05-27 19:34

Андрію Кислому - відносно того хто де був хрещений, раз самі не знаєте так й інших не плутайте, до війни в Чернігові існувало декілька првославних конфесій - УАПЦ (якій належав Спаський собор), крім Спаського, так навскидку, скажу, що громади УАПЦ діяли в Любечі, зареєстровані наприрклад в с.Жовтневому (Менський) р-н , Змітнєві, і т. д. І ще більше двухсот громад, окрім того в Чернігові Казанська церква належала Старообрядцям, а ще були катакомбники, які не вважали (і не вважають благодатними) "краснопузих попів" - церкву, що пішла на контакт з безбоюною владою (РПЦ МП). А ще ж були й інші православні рухи - обновленці, Чернігівська Прогресивна Православна Церква з центром у Седневі, Білоруська Автокефальна Православна Церква і т. д. Всі ці правсолавні формації були знищені, а на їх руїнах збудовано одні істино-вєрную церкву РПЦ. Тож де були хрещені Ваші батьки, діди Андрію?

Андрій | 2008-05-26 17:37

жителю Міста
ЧОМУ НЕ ПОЧИНАЄТЕ З ГОЛОВНОГО: КОМУ ЗАВАЖАВ МУЗЕЙ ?!
  Спитай це у свого прапрадіда, який будував не музей а саме Церкву-Храм Божий! Для тебе в тому числі! Хоча можливо ви його і не памятаєте! А скоріше за всього ваші коріння не з Чернігова, тому вам і немає різниці - чи музей в церкві, чи баня, чи кінотеатр.....
Можливо ви краще це зрозумієте, коли стару садибу вашіх батьків, де ви виросли, хтось забере, викине всі речі на смітник та перетворить її в колоритний генделик, а ви будете при цьому казати своїм дітям - а кому він заважає??
  

alex | 2008-05-26 17:28

По-моему - решение суда справедливое.
Как по мне, то нет разницы на каком языке ведется служба и кто из них двух канонический, а кто нет - одному Богу служите (по крайней мере так обе церкви утверждают). Каждый человек сам должен решать в какой церкви и на каком языке им молиться.
Обидно только, что через церковь политики разделяют людей и стараются навязать "свою правду" и жалко экспонаты, которые безвозвратно утрачены навсегда из-за тупой борьбы за "приход", который приносит пожертвования и сознанием которого можно манипулировать...

Олександр 5 кутів | 2008-05-26 11:29

Нарешті!
По великому рахунку московська церква не має права знаходитись на території України, а не те що претендувати навіть на захоплені культові споруди. Прийде час так воно і буде і краще по доброму...
а для тех кто в "танке" историческая справка - "
Історична довідка: "Історично Українська Православна Церква від Хрещення Руси-України була Митрополією Константинопольського Патріархату. У 1448 році від Київської Митрополії відокремилася Московська ерархія, яка була самоназвана Московською Патріархією. Лише через 141 рік (у 1589 р.) вона отримала визнання Константинопольського Патріархату. Як свідчать грецькі історики, у 1684 році (за часів лівобережного гетьмана I.Самойловича) Московська Патріархія звернулася до Константинопольського патріарха Якова з проханням підпорядкувати їй Українську Митрополію (тобто отримати право рукоположіння Київських митрополитів), але отримала відмову. Це не заважало таємно висвятити у Москві у сан Київського митрополита єпископа Гедеона Святополк-Четвертинського.
  У 1686 року Константинопольський Патріарх Діонісій погодився на підпорядкування Московській Патріархії Української Церкви, але через рік (1687) його саме за це було засуджено на Царгородському патріаршому соборі та позбавлено сану, а підпорядкування визнано актом хабарництва та СКАСОВАНО.
  У 1689 р. була встановлена заборона Києво-Печерській лаврі друкувати будь-які книжки без дозволу Московського патріарха. У наступному 1690 р. Московський собор надав «анафеми» на «киевские новые книги», тобто книжки П.Могили, К.Ставровецького, І.Галятовського, Я.Барановича, А.Радивиловського, І.Славинецького та інших, писані тодішньою українською літературною мовою. У 1693 р. була впроваджена нова заборона Московського патріарха на ввезення до Москви українських книжок. Зважаючи на історичний хід подій та становище України у ті часи, Українська Православна Церква не змогла набути адміністративної самостійності від Російської Православної Церкви. У 1924 р. було ухвалено декрет (томос) Вселенської Патріархії, підписаний патріархом Григорієм Сьомим і 12 митрополитами про неканоничність передачі Київської Митрополії Москві. Ухваленням Архієрейського Собору РПЦ 25—27 жовтня 1990 року, у відповідь на звернення українського єпископату до Святішого Патріарха Московського і всієї Русі Алексія II і всього єпископату РПЦ, за Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Філарета (саме такий титул було надано Митрополитові України у 1990 році), Українській Православній Церкві було надано незалежність і самостійність в управлінні та права широкої автономії. У 1992 році Митрополита Київського і всієї України Філарета (Денисенка) Архієрейський Собор УПЦ (за його відсутності) змістив з посади і обрав нового предстоятеля УПЦ (МП) — Володимира (Сабодана), що був на той час митрополитом Ростовським і Новочеркаським (РПЦ). Цікаво, що Володимир (Сабодан) є одночасно єпископом двох Церков, що є, мабуть, унікальним випадком у історії Православ'я. У 1997 році за поданням єпископату УПЦ (МП) Архієрейський Собор РПЦ видав «Акт про відлучення від Церкви монаха Філарета (Денисенка)» (сану митрополита його було позбавлено в 1992) за «розкольницьку діяльність». В час офіційної зустрічі делегації Вселенського патріархату з Президентом України Віктором Ющенком 24 березня 2005 р., голова делегації архієпископ Скопельський Всєволод (Майданський) передав послання патріархату: «Церковь-Мати, Константинопольський Патріархат, вважає, що її донька — Московський Патріархат — має ту канонічну територію, яка існувала у тої Церкви до 1686 року. Підпорядкування Київської Митрополії Московській Церкві було здійснено Патріархом Діонісієм без згоди та утвердження Святим і Священим Синодом Великої Церкви Христової» Шо неясно?! (с)

Serhiy | 2008-05-26 10:55

ШеваКоли міліція вже буде прибирати срач в центрі міста. Якщо потрібно, я допоможу!
Вам же написали - через 5 днів.

abc | 2008-05-26 07:25

житель Міста
Ну чому це "ВЛАДА ЗНОВУ ПОКАЗАЛА СВОЮ НЕДІЄЗДАТНІСТЬ"?
Навпаки, влада в черговий раз показала свою суть. Безлад є тим середовищем, в котрому вона може прихватизовувати суспільне та збагачуватися за рахунок хабарів. Патріоти і патріотична церква є для них лютим ворогом, бо наведення єлементарного порядку в суспільстві та душах людей позбавить їх можливості паразитувати далі.

житель Міста | 2008-05-25 22:38

ЧОМУ НЕ ПОЧИНАЄТЕ З ГОЛОВНОГО: КОМУ ЗАВАЖАВ МУЗЕЙ ?!
КОМУ НЕ ВИСТАЧАЄ ЦЕРКОВ - БУДУЙТЕ !!!
А ВЛАДА ЗНОВУ ПОКАЗАЛА СВОЮ НЕДІЄЗДАТНІСТЬ,
ДОЗВОЛИВШИ СВИНАРНИКИ РОЗВЕСТИ БІЛЯ ПАМ'ЯТКИ
АРХІТЕКТУРИ ТА ЩЕ Й ВІЗИТІВКИ МІСТА !!!

Василь Чепурний | 2008-05-25 18:53

Кислий Андрій
Пане Андрію, УПЦ Московського патріархату НЕ Є визнаною вселенським патріархатом, як окрема Церква--- вона визнана лише як ЧАСТИНА Російської ПЦ! Погодьтеся, це дві великі різниці, як кажуть в Одесі. І за часів козацтва цієї Церкви не було в Україні й пелеху -- до 1686 року на наших землях (і на білоруських) діяла Київська митрополія Константинопольської Церкви. Яка, як Ви розумієте, теж до МП ніякого стосунку не мала. І щодо нинішнього обличчя УПЦ МП -- ваше порівняння з католиками не коректне, бо Рим у Німеччині не агітує за Сільвіо Берлусконі. А УПЦ МП агітує не тільки за Януковича )а раніше за Сімонєнку), але й у головних храмах сьогодні стоять ікони московського царя Ніколая Другого -- скажімо, у Спаському соборі, у Троїцькому... А літературою, яка там продається, ви хоч коли цікавились -- та ж відверта пропаганда московської монархії! І ви говорите, що ця Церква поза політикою?

для того , хто не уявляє | 2008-05-25 14:13

от Ви й погодились :) от тільки з чим??
так і хочете нав'язати порівняння патріарха Діонісія, який за магаричі віддав Київську миртополію до Москви,чи більш ранній, коли російське священство не визнало приїжджого з Царгороду митрополита та под 149 років само керувало своіми парафіями.
я ж кажу про інше- полковник Олексій другий чи ні- він помре(ніхто не є вічним) та відповість за себе. не перед нами. а вище...
а ось чи є апостольске преємство у всіх інших??? блаженнійший Володимир мабуть з українських предстоятелів найнемічніший і за нього--ЯК І ЗА ВСІХ- потрібно молитись!! :) а хто така УПЦ КП? чим філарет відрізняється від мене з панагією на пузі? тим,що керував понад 40 років? ну то й що? чи абсолютно перший ліпший,хто не поділить щось зі своїм керівництвом(я маю на увазі зі священства) але скаже- "мене гнітили,бо вони проти нашої України, а я ж її люблю та життя за неї може покладу"-буде у Ваших очах правим??? чи не берете забагато на себе?
в Україні є Мінюст та нормативна база Законів. в Православ'ї- рішення 7 Вселенських соборів. їх виконання має бути повним. ...
можете казати що завгодно на РПЦ. по перше це Ваша справа. по друге, за останні 300 років там теж не янголи були. всі люди мають неміч. жадібність гордість ... не я суддя. але навіщо переносити те,що було на теперішній час.???
чи може поїхати купити панагію? бо як не Ви, так хтось погодиться і на такі послуги у цій державі... :(

Шева | 2008-05-25 14:07

Коли міліція вже буде прибирати срач в центрі міста. Якщо потрібно, я допоможу!

Той, хто "не уявляє" | 2008-05-25 13:45

для того , хто не уявляє
Ну ось нарешті! Цілком розділяю Вашу думку! Тому і не поведу своїх дітей до московської церкви, "зареєстрованої" їхнім царем з міркувань власних потреб за допомогою золота, соболів та засобів політичного тиску. Де патріархом зараз полковник КГБ. Чи може вже вищий чин. Не знаю.
А от про Володимира я нічого такого не казав. Не треба словесної полови і продовження розколу. Бо розкол саме там, де ви його приховуєте і всіляко плекаєте. Володимир - немічна людина, брат у Христі, за якого треба молитися.

для того , хто не уявляє | 2008-05-25 13:31

ок. чисто юридична площина зараз в рішенні суду. погоджуюсь. подобається чи ні- це моя справа. а тепер погляд з іншого боку.
 сижу оце,читаю Вашу відповідь та й міркую:
  -блаженнійший Володимир- то "рука москви", ворог України №1
 -патріарх Філарет- тей ще перевертень. де влада лежить- туди його й несе
- Архієпископ Любомир - він десь там далеко у Львові,хай там і сидить
-Мефодій... прочитайте самйі його біографію
усі не подобаються, а хочу бути ближчим до Христа за Петра Апостола.
їду в Лавру, купляю підрясник, панагію, походний архієрейский посох (як роблять це багато разів паломники щоб подарувати своїм архіереям на згадку). відрощую бороду. церковнослов'янською російською та українською начебто володію не так вже й погано.
збираю таких самих "стражденних" як і сам і реєструю у Мінюсті нову "церкву" САМУ- САМУ - ПРАВОСЛАВНУ....Га?????
так ось ті, кому не все одно, як і через кого Церква працює на цій грішній землі- мабуть мене за такі лишень помисли "промассажує"
а кому всеодно "де які полковники служили" а хочу лише юридичної справедливості--то приходьте до мене--якраз і дітей Ваших чи внуків похрещу. може тоді збагнете різницю..... різницю не між полковником та українофілом---а земним(хоч і церковним) і небесним.

ну-ну | 2008-05-25 13:20

Гість | 2008-05-25 12:57:
"РПЦ веде свій початок не від патріарха Сергія, який після смерті Тихона і Костянтина зайняв місце місцеблюстителя патріаршого столу"
Байки можете розказувати катакомбникам-нащадкам тих, хто не зрадив Церкви і не пішов на зговір із червоними бандитами. Рівно як і питати у них про документи.
"має генетичний зв'язок з Вселенською православною Церквою через хіротонію" :)
Півтора століття добровільно цього зв'язку не мали, обрубавши будь-який зв'язок з Церквою св. Володимира, а потім яким чином набули? Не соромтеся, розкажіть. Скільки золота, соболів, політичних і суто мирських засобів впливу.
"це одна з обов'язкових умов спасіння"
Однією "з умов спасіння" за часів Лютера була купівля індульгенції. :) Нє, ну звичайно, там ВСІ єретики...

Гість | 2008-05-25 12:57

искандерандрею кислому- почитайте книги по истории, церковь и государство уже веками работают вместе и насаждант то что ей говорят правители.
Для справки- украинская автокефальная церковь тоже существует со времен козацтва.
шукаючий справкуШановний Искандер - Ви би не могли дещо уточнити де саме написано про УАПЦ в часи козацтва ??? Цього свідчення нема !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
УАПЦ сформована в 1922 році прочитайте спочатку Огієнка, а вже потім роздавайте такі коментарі !!!!!
Шукачу "справкі"У такому випадку УПЦ-МП, а точніше РПЦ - правонаступниця Сергіанської церкви, яку заснував сам Йосип Сталін-Джугашвілі. Це загальновідомий факт. Які ще довідки?
РПЦ веде свій початок не від патріарха Сергія, який після смерті Тихона і Костянтина зайняв місце місцеблюстителя патріаршого столу - і якщо Ви знайдете хоч один документ, крім того в якому Сталіна відраховують з семінарії, що у нього є церковний сан, то ви отримуєте Нобелевську премію з літератури і станете більш видомий, ніж Шліман. А має генетичний зв'язок з Вселенською православною Церквою через хіротонію. А це одна з обов'язкових умов спасіння ще за Апостольським собором.

той, хто "не уявляє" | 2008-05-25 12:41

Гістьну тоді вже давайте згадаємо- а хто такий Патріарх Філарет?? вже й забули?? а він сам не забув часом?? архімандрит Києво печерської лаври, під час керування якого цю лавру і закрили. патріарший екзарх Европи та потім в сані митрополита й України. цікаво? а якого Патріарха? Антіохійського????????????????????????7
чи може ті самі Сергіанці його й висвятили до священства а потім архієрейства?? Га?? так тоді і сам філарет-за вашими ж словами- не Епископ. Ги-ги...
мало, дуже мало людей хочаб читали роботи по церковній історії не по підручникам Міносвіти. Я вже не кажу про Закон Божий. бо внас всі Україну люблять- а хто такий Христос- НЕ УЯВЛЯЮТЬ... як же тоді можна Україну любити???????? плюючи на інших??
  " і ти, Капернауме, що до неба піднісся- до пекла впадеш"... не пам'ятаєте??
Прочитав оце і чомусь одразу згадав, що казав Христос книжникам і фарисеям. І що він робив з тими, хто перетворив Храм на крамницю.
В словах ваших церковні чини, хто-кого-куди... Якийсь суцільний торг на предмет земного первенства. Чи має це значення для Церкви не як установи, але як Тіла Христового?
Повірте, мене найменше цікавить в цьому смислі доля Редігера II - полковника КГБ "Дроздова" і його політично-бізнесової корпорації що зрослася з сусідньою державою.
Небогоугодне питання національних чвар, яке постійно вносить Москва у істинно церковне життя, потрібно закрити і забути. Бо ще Апостол Андрій Первозванний заклав основи майбутнього духовного центру і Церкви саме на київських пагорбах! З політикою і "Третім Римом" у засмічених головах це не має нічого спільного.
А по Катеринці питання вирішене. Крапка. І не потрібно вносити чужинських міфологем у суто юридичну площину.

Гість | 2008-05-25 12:15

ну тоді вже давайте згадаємо- а хто такий Патріарх Філарет?? вже й забули?? а він сам не забув часом?? архімандрит Києво печерської лаври, під час керування якого цю лавру і закрили. патріарший екзарх Европи та потім в сані митрополита й України. цікаво? а якого Патріарха? Антіохійського????????????????????????7
чи може ті самі Сергіанці його й висвятили до священства а потім архієрейства?? Га?? так тоді і сам філарет-за вашими ж словами- не Епископ. Ги-ги...
мало, дуже мало людей хочаб читали роботи по церковній історії не по підручникам Міносвіти. Я вже не кажу про Закон Божий. бо внас всі Україну люблять- а хто такий Христос- НЕ УЯВЛЯЮТЬ... як же тоді можна Україну любити???????? плюючи на інших??
  " і ти, Капернауме, що до неба піднісся- до пекла впадеш"... не пам'ятаєте??

Шукачу "справкі" | 2008-05-25 11:23

искандерандрею кислому- почитайте книги по истории, церковь и государство уже веками работают вместе и насаждант то что ей говорят правители.
Для справки- украинская автокефальная церковь тоже существует со времен козацтва.
шукаючий справкуШановний Искандер - Ви би не могли дещо уточнити де саме написано про УАПЦ в часи козацтва ??? Цього свідчення нема !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
УАПЦ сформована в 1922 році прочитайте спочатку Огієнка, а вже потім роздавайте такі коментарі !!!!!
У такому випадку УПЦ-МП, а точніше РПЦ - правонаступниця Сергіанської церкви, яку заснував сам Йосип Сталін-Джугашвілі. Це загальновідомий факт. Які ще довідки?

шукаючий справку | 2008-05-25 11:12

искандерандрею кислому- почитайте книги по истории, церковь и государство уже веками работают вместе и насаждант то что ей говорят правители.
Для справки- украинская автокефальная церковь тоже существует со времен козацтва.
Шановний Искандер - Ви би не могли дещо уточнити де саме написано про УАПЦ в часи козацтва ??? Цього свідчення нема !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
УАПЦ сформована в 1922 році прочитайте спочатку Огієнка, а вже потім роздавайте такі коментарі !!!!!

искандер | 2008-05-25 10:59

андрею кислому- почитайте книги по истории, церковь и государство уже веками работают вместе и насаждант то что ей говорят правители.
Для справки- украинская автокефальная церковь тоже существует со времен козацтва.

Кислий Андрій | 2008-05-25 10:41

Хлопці, схаменіться...в якій Церкві ви всі хрещені- в православній церкві Московського Патріархату.Чого Ви всі, як один, кажете пагано про православну церкву,яка лише одна в Україні визнана Вселенським Патріархом, і яка була в Україні ще за часів козацьтва.. А те, що вона зветься Московською, ніяк не впливає на політику Церкви як "руки Москвы" .Ви ж чомусь не кажете , що Папська Церква в Польщі або во Франції пропагандує та спробує насаджувати політичні державні інтереси держави Ватікан ( що географічно обмежена Італією) в державах всього католицького світу.Так, тому що географічна приналежність, яка сформована історичними процесами на протязі віків, в сучасному церковному світі не виконує жодну політичну ріль.Кажу Вам- ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА ЗАВЖДИ ПОЗА ПОЛІТИКОЮ,і ви це добре знаєте .Чому ж тоді у Вас, шановні, подвійні стандарти,а?Я особисто відношуся до віруючого УПЦ Московського Патріархату , але це ніяк не заважає мені бути дійсно патріотом не Російської Федерації,а України як моєї єдиної Батьківщини,яку я дуже люблю , і до речі, моя церква ніяк не влізає і не диктує мені як, що , з ким мені робити політичний вибір...Вона ,як наречена Христа,дає мені ту волю спілкування і дій, яку дає і сам Христос.Вважаю, щоб не було посилення міжконфесійної конфронтації в Чернігові, хай краще Катеринка залишається музеєм

Олександр ЯСЕНЧУК | 2008-05-24 13:04

До речі, за чутками представники УПЦ МП планують спорудити біля храму св вмц Катерини якусь "похідну" церкву - вже й ніби дошки привезли.

Олег | 2008-05-24 11:03

Гість
Неетично займатися відвертим плагіатом. Коли ж це плагіат опосередкований "побачив на ВВ - звернувся до джерела - переписав своїми словами", як це часто трапляється, то це насамперед неестетично )).
Про достовірність повторюватися не буду, бо вже сказано. 5 днів може тривати процес оформлення офіційного рішення. Така процедура. Коли процедуру закінчують, тоді й оприлюднюють на офіційних носіях. Журналісти ж це роблять оперативно, інформують як тільки таке рішення прийнято.

Гість | 2008-05-24 10:48

ГістьЯкщо не складно дайте джерело цієї інформації. Тому що на офіційних сайтах цієї інформації ще не має.
ОлегДив. Василь Чепурний | 2008-05-23 18:00
Інформація достовірна. Можете спокійно використовувати з посиланням на автора, "Сіверщину", "Високий Вал". Які проблеми?
А постійно брати з сайту інформпривід, звертатися до джерела та видавати його за власний ексклюзив - це вже якось... не сильно естетично.
Мабуть, Ви, мали на увазі - "етично". ? ))
А які проблеми? Та ніде цієї інформації на офіційних сайтах нема - тому цікаво наскільки ця інформація достовірна.

Олег | 2008-05-24 10:26

ГістьЯкщо не складно дайте джерело цієї інформації. Тому що на офіційних сайтах цієї інформації ще не має.
Див. Василь Чепурний | 2008-05-23 18:00
Інформація достовірна. Можете спокійно використовувати з посиланням на автора, "Сіверщину", "Високий Вал". Які проблеми?
А постійно брати з сайту інформпривід, звертатися до джерела та видавати його за власний ексклюзив - це вже якось... не сильно естетично.

Гість | 2008-05-23 23:33

Якщо не складно дайте джерело цієї інформації. Тому що на офіційних сайтах цієї інформації ще не має.

Андрій Терещенко | 2008-05-23 20:19

Ці намети в БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ, при БУДЬ-ЯКОМУ рішенні суду ганблять саме Московський патріархат і працюють проти самих себе.
Кому з громадян Чернігова подобаються ці брудні споруди?
Що й кому змогли довести їх "мешканці"?
Я особисто спілкувався. За півгодини не зміг й десяти слів вставити в образливий монолог тамтешньої людини.
Якщо вже й боротися за церкву, то іншим шляхом. Що й довела історія з вищенаведеним рішенням суду.
Жодним чином не хочу зачіпити віру православних христіян церкви Московського патріархату. В будь-якій церкві є й чисті, й заплямовані люди.
 Я й сам грішний.
 Але віра в цій історіі з наметами - ні при чому.
Тому в даному випадку - рішення суду справедливе.
І для Чернігова - ІСТОРИЧНЕ.
Хоча й хвилююсь, що далеко не все скінчилось...

Соратник соратника | 2008-05-23 19:21

Соратник
Вірно кажеш!!!!! Геть Москалів)

Соратник | 2008-05-23 19:04

МасКВА - п.раша! Катеринка є і буде наша!
Слава Україні! Героям слава!

Василь Чепурний | 2008-05-23 18:00

Івану Кампо -- боюся, що Ви праві. Але рішення суду є. Джерело інформації -- учасники судового процесу. Саме рішення, відповідно до процедури, оформляється протягом 5 днів. Як його будуть виконувати ОДА і міліція -- побачимо.

Гість | 2008-05-23 17:31

Якщо не складно дайте джерело цієї інформації. Тому що на офіційних сайтах цієї інформації ще не має.

Патріотка | 2008-05-23 16:42

гостьнарешті
  Рішення остаточне. Оскарженню не підлягає!!!!
  Слава Украіні!
Підтримую.
Та дійно, не враховувати політичних моментів, настільки зробило місце непривабливим (не знаю коли останні раз навіть була поблизу Катеринки), а там такий гарний вигляд.

bibaloon | 2008-05-23 15:51

убрать их... и отпраздновать всем городом...
а если милиция не сможет убрать палатки... пусть разрешит это сделать простыфм горожанам!!!

песиміст | 2008-05-23 15:28

Може захоплення буде здійснено вночі 24-26 травня коло вся міліція і СБУ буде охороняти вибори у Києві ?

Оптиміст | 2008-05-23 15:25

Все тільки починається !
Ситуація з наметами не зміниться !
Навпаки, фанатики(по завданню спецслужб СД) невдовзі спробують захопити храм силою, як це було у 1990 році з іншими чернігівськими храмами.
Правоохоронці і українофіли, готуйтесь до оборони храму.

Оксана | 2008-05-23 14:43

Героям Слава!
Нарешті!!!

Іван Кампо | 2008-05-23 14:14

Рішення більш ніж справедливе. Тільки є сумніви щодо виконання, оскільки живемо не в правовій державі. У нас поки що виконання суддівських рішень залежить не від букви та духу закону, а на "чиєму возі" суддя чи виконавець їдуть, або хто більше внесе, або звідки зателефонують...

гість | 2008-05-23 13:35

а яке рішення, чому не написали, прибрати намети? А кому залишаеться церква? Чи редакція не знає яке рішення прийнято?

Журналюга) | 2008-05-23 13:27

Наконец-то!!!! Дождались! Надеюсь хоть после этого решения уберут это (цензура). А то,понимаеш ли, приезжают друзья из других городов,стран,ведёшь показать исторический центр Чернигова и поводить по памятным местам,и что они видят? Нельзя же даже сфотографировать екатерининскую, и это ещё повезёт,что фото не выйдт просто из-за того,что палатки картину портят,а не из-за того,что из палаток выскочит попок и начнёт на вас анафему творить! Нет,я определённо рад,что их уберут!

гость | 2008-05-23 13:12

нарешті
  Рішення остаточне. Оскарженню не підлягає!!!!
  Слава Украіні!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

   Чорна Десна і мертвий пляж

SVOBODA.FM