Останнє оновлення: 09:23 вівторок, 20 серпня
Інтерактив / АНОНС
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Інтернет-конференція з Олександром Попсуєм: Про чернігівську міліцію, кримінал і Катеринку
Інтернет-конференція з Олександром Попсуєм: Про чернігівську міліцію, кримінал і Катеринку

Інтернет-конференція з Олександром Попсуєм: Про чернігівську міліцію, кримінал і Катеринку

На «Високому Валі» відбулася Інтернет-конференція із заступником Начальника Чернігівського міського відділу УМВС у Чернігівській області Олександром Попсуєм.

Наскільки ефективно працює чернігівська міліція? Чи вдається розкривати резонансні злочини? Чи влаштовує рівень діалогу «міліція-громада» обидві сторони? Роль міліції у подіях навколо Катерининської церкви. Наскільки жвавою буде реакція правоохоронців на останнє судове рішення щодо передачі храму громаді УПЦ КП?

 

Ці та інші питання читачі «Високого Валу» можуть ставити вже зараз.

На жаль, зустріч з Начальником Чернігівського міського відділу УМВС у Чернігівській області Вадимом Парфентьєвим не відбулася через зайнятість оперативними питаннями, які потребують негайного втручання. Вадим Михайлович приносить свої вибачення перед читачами "Високого Валу" і сподівається, що зустріч відбудеться згодом.

*Запитання, які не стосуються теми або містять прямі образи чи нецензурні вислови, видалятимуться модератором без додаткового попередження.

Олександр ПОПСУЙ:

Доброго дня! Всіх вітаю з початком теплих днів - останніх днів весни та початку літа! Всім - здоров"я і благополуччя!

Олександр: Скажіть будь ласка, якщо під час законної передачі Катерининської церкви прихожанам Київського патріархату блокувальники будуть протидіяти судовим виконавцям, чи застосує міліція силу?

Олександр Попсуй: Міліція буде діяти в межах своїх повноважень, керуючись Законодавством про адміністративні правопорушення та Кримінальним Кодексом України. Заходи фізичного впливу застосовуються у разі вчинення супротиву законним діям працівників міліції та судовиконавчих служб.

негість: А чому у четвер?! Адже по 5-му каналу йде реклама, що 29 травня пройде концерт московських гуртів БІЛЯ КАТЕРИНИНСЬКОЇ ЦЕРКВИ! Мало ..., так ще всю траву повитоптують. Хто дозволив?!

Олександр Попсуй: Сьогодні відбудеться концерт, присвячений 1020-річчю хрещення Русі. Розпочнеться він на Красній площі о 18-й годині.

Шева: Якщо громадяни міста, заблокують входи до храмів московського патріархату (можливі вимоги: припинити пропаганду міжнаціональної і міжконфесійної ворожнечі), як буде діяти міліція: охороняти пікетувальників чи застосує силу проти них.

Олександр Попсуй: У разі блокування входів до храмів, міліція силу застосовувати не буде. Такі питання вирішуються в судовому порядку про розблокування та усунення перешкод користування культовими спорудами.

Сергій: 1.При якому міністрові внутрішніх справ Вам особисто краще працювалося (і чому), як професіоналу-міліціонеру, а не тільки як керівнику? 2.Якби Ви були сьогодні міністром внутрішніх справ, то ваші перші кроки з реформування (якщо це потрібно було б) для подальшої діяльності органів правопорядку, і, зокрема, служб міліцейської ланки? Зазначте тільки, будь-ласка, не загальні, а конкретні заходи (точко цільові). Сергій Кордик, газета „Сіверщина”.

Олександр Попсуй: 1. 1994 рік, міністр Василишин. Особисто працював дільничним інспектором міліції. Чисельність працівників МВС збільшувалась, керуючись ускладненням оперативної обстановки та нормами обслуговування населення на одного працівника міліції. Вплив міліції на криміногенну ситуацію був відчутний. 2. Знайти підтримку у Верховній Раді, лобіювати зміни до чинного законодавства щодо ефективного впливу адміністративного на правопорушника та кримінальної відповідальності за злочини, скоєні у сфері економіки, земельних відносин, навколишнього середовища та проти особистості людини.

Шева: Закон один для всіх, чи для когось є льготи?

Олександр Попсуй: Пільги є для народних депутатів Верховної Ради та охороняємих осіб відповідно до законодавства України.

Oper: Я був свідком побиття людини міліціонером 23 серпня 2007 року близько 13 години дня. Один з цих, як їх... правоохоронців, що стояли біля Катерининської церкви, бив ногами лежачого чоловіка.
Чоловік лежав на газоні біля тротуару попід Валом. Чому він лежав - я не знаю. Може п'яний. А може удар його вхопив від сильної спеки?
Один хлопець невисокого зросту у синій формі перейшов через дорогу від Катеринки до Валу. Почав пихати ногами того чоловіка. Потім почав бити його, як по м'ячу.
1.) Які будуть коментарі, пане Парвентьєв? Ви тоді ще мали цієї посади? Знаю. А ЩО з того часу ЗМІНИЛОСЯ НА КРАЩЕ?
2.) Є думка, що в армію ідуть дармоїди, а в міліцію садисти та інші не дуже хороші люди. А яка робота з кадрами проводиться? Адже готові кадри на дорозі не валяються.
3.) Ці ваші так звані "правоохоронці" для законослухняних громадян гірше будь-якого гопника! Гопнику ж можна відсіч дати. А тому садисту, що ламає ребра людині серед білого дня прилюдно?!
Питання: ЩО РОБИТИ в ситуації, коли: А - садист у формі б'є мене; Б - садист у формі б'є іншого на моїх очах? Я так розумію Конституційне право на захист життя і здоров'я шустро буде перетвонене на "опір при виконанні"?

Олександр Попсуй: До чергової частини міського відділу така інформація не надходила. Прошу вас прийти до мене на прийом у зручний для вас час для з’ясування всіх обставин події від 23 серпня 2007 року.

Петеренко: Расскажите пожалуйста, что вы знаете о резонансном событии, которое произошло на Пасху в горсаду. Биты, травматические пистолеты, пьяные за рулем в общественном месте, которое патрулируется милицией- это нормально? Кто обвиняемые и есть ли такие? Есть не хотите называть, скажите кто проходит свидетелем по данному делу? Назовите конкретные имена, а не N и не X. Правда, что там есть представители силовых структур? (не обязательно милиции , а какой-нибудь другой- у нас их много). Ваше личное отношение к подобным событиям в общественных местах?

Олександр Попсуй: Учасники події всі встановлені. Травматичний пристрій вилучений. До винних вжито заходів адміністративного впливу. Для відшкодування матеріальних та моральних збитків потерпілій стороні рекомендовано звернутися до суду в порядку приватного звинувачення.

AlexS: Шановний Вадимом Парфентьєв! Відразу обумовлю у мене питання до теми “Наскільки ефективно працює чернігівська міліція?”. Як відомо ефективність – це співвідношення результату до понесених витрат і чим воно більше, тим ліпше, принаймні я завжди так думав. Але випадок переконав мене в зворотному. У 2008 році мені довелося міняти паспорт дружини (у зв'язку зі зміною прізвища) в Паспортній службі ВГІРФО Чернігівського РВ. Надавши всі необхідні документи: заяву за формою, встановленою Міністерством внутрішніх справ України; паспорт, що підлягає обміну; дві фотокартки розміром 35х45 мм.; свідоцтво про шлюб. Проте мені було відмовлено у їх прийнятті. Паспортистка або секретарка (не знаю як її правильно називати) написала мені на бумажці: 17 грн. – р/р 31418538700002 10 грн. – р/р 26000014550 Це, вона пояснила, потрібно оплатити в ЧФ АБ «Синтез», не пояснюючи призначення платежів і чому саме два рахунки. Обидва рахунки відкрито в ЧФ АБ «Синтез» МФО 353326. Тільки після того як я сплатив, вона прийняла паспорт до обміну і пообіцяла через місяць новенький. Нам терміново потрібен був паспорт і я запитав чи можна якось прискорити процес, тоді вона написала на такому ж аркуші 25,00 – р/р 26000014550. При оплаті в призначенні платежу пробивають за послуги, але за які саме не вказують. Згідно п.14 Постанови Верховної Ради України “Про затвердження положень про паспорт громадянина України, про свідоцтво про народження та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон” №719-V ( 719-16 ) від 23.02.2007 сказано: “За видачу паспорта справляється державне мито”, але ж не за обмін. Звідси випливає, що обмін паспорта проводиться безкоштовно. Інші платежі взагалі не передбачені. В зв’язку з цим в мене декілька питань: 1) Що це ефективність чи хабарництво з боку посадових осіб? 2) Кому належить розрахунковий рахунок 26000014550 МФО 353326 і хто має до нього доступ? 3) За що все таки платять сільські жителі Чернігівського району, випадковим свідком чого став я, 10 грн. і 25 грн. і якими нормативними актами це обумовлено? Бажаю Вам значних досягнень у боротьбі з корупцією! З нетерпінням чекаю розширену відповідь на сторінках Високого Валу!

Олександр Попсуй: Подія відбувається в Чернігівському райвідділі. Про цей випадок проінформований заступник керівника обласного ВГІРФО Магдич В.В., який проведе службову перевірку на протязі 10 днів з цього приводу. Робочий телефон: 951558

bibaloon: когда, наконец, дела о избиении, грабеже и т.п. будут открываться не благодаря знакомым, а так - как требует этого Закон особенно когда идут увечья средней тяжести и больше? Когда, наконец, Милицианты перестанут гонять мирно отдыхающюю интеллигентную молодежь (ступеньки драм театра, парапет возле бывшего обкома партии), а займутся парками, где распивают крепкие спиртные напитки, толпами больше 10 человек (раньше если вместе находилось более 5 парней, милиция первостепенное внимание уделяла этим компаниям, сейчас сидишь читаешь книгу на травке к тебе подходят и гонят с этого места, а к бухим малолеткам даже боятся подойти). Сколько можно летом разгонять вечеринки под открытым небом Open Airs за городом, там куда уже не распространяется влияние местного МВД? Раньше была причина, якобы продажа наркотиков, даже показательный штурм два раза был... Но всегда находили пару диллеров, которые и так уже стояли на учете в ОБНОНе. Может легче найти компромис с молодежью? И помогать с охраной такого вида мероприятий? Екатерининка!!! на сколько я понимаю уже есть все бумаги, чтоб официально можно было разблокировать историческую ценность, почему до сих пор милиция охраняет, а не гонит шутов с МП? Может ли милиция дать Громаде города самой решить эту проблему? Или наша милиция в первую очередь защищяет за деньги? может это смешно, но сколько стоит разогнать и больше близко не подпускать этих людей к Екатерининской церкви? Думаю мы соберем нужную сумму для такого благого дела!!! :-)))

Олександр Попсуй: Кримінальні справи порушуються згідно ст.97 КПК України в триденний термін, а у разі потреби додаткової перевірки — до 10 діб. Так цього вимагає закон. Міліцейський патруль реагує на громадян, які розпивають спиртні напої, вживають наркотичні речовини незалежно від того, де вони, біля драмтеатру чи на галявині. В м.Чернігові це громадські місця. Такі дії заборонені законом, відповідальність адміністративна. Про факти нереагування працівників міліції на підлітків в стані сп’яніння прошу телефонувати до чергової частини 02.

НЕ ВАЖЛИВО: а как быть, точнее, скажите, что вы намерены делать, с теми работниками ППСМ, которые у выпивших людей (задержаных среди ночи) отбирают деньги, мобильные телефоны, драгоценности?????И не говорите, пожалуйста о том, что вы о таких случаях впервые слышете, это достаточно расспространенное явление в нашем городе!И как, быть господин Парфентьев, с утра проснушвемуся (с бодуна) человеку которой и близко не помнит какой наряд ППСМ его оприходовал????????????

Олександр Попсуй: З приводу фактів, які ви зазначаєте, потрібно звертатися до наглядового органу за міліцією — прокуратури, яка і дасть оцінку діям працівників патрульної служби та умовно потерпілої особи.

МИРОН ПРАВДА: Розкажіть, як і кому потрібно носити торби, щоб отримати певну посаду, як за отриманий орден чи медаль ще й заплатити треба!!!!!Як потрібно тягати торби на Дні народження ваших вищестоячих колег!!!!!!Як идеякі колеги хабарують і їм всеодно, бо можна і з Катеренчуком "замазать"

Олександр Попсуй: У Чернігівському міському відділі на посаду призначають, виходячи з професійних критеріїв та особистих якостей.

Мася: А де була міліція коли у горсаду берізки знищували. Чи це місце не потрібно охороняти. Але принаймні один патруль там мав бути? Він що не встиг добігти до місця посадки дерев доки їх винищували, чи може хлопці нічого не чули.

Олександр Попсуй: Про цю подію дирекція міського парку культури міліцію не інформувала.

искандер: У нас один из самых благополучных городов в Украине. Спасибо черниговской милиции.

Олександр Попсуй:

Наталья: Чому в Києві за оформлення закордонних паспортів сплачують 198грн, а у нас - 317? Це той, що має готуватись за 30 днів?

Олександр Попсуй: За інформацією відділу питань громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб в м. Чернігові загальна сума становить 206 грн 98 коп. (170 грн — державне мито, 10 грн 28 коп. — послуги відповідно спільного наказу МВС та Мінфіну, 26 грн 20 коп. — довідка з відділу інформаційних технологій МВС про судимість чи відсутність судимості та 50 коп. за бланк). За що платив автор запитання ще, треба з’ясовувати окремо і при його зверненні особисто до керівника обласного ВГІРФО.

Наталья: Чому в Києві за оформлення закордонних паспортів сплачують 198грн, а у нас - 317? Це той, що має готуватись за 30 днів?

Олександр Попсуй: За інформацією відділу питань громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб в м. Чернігові загальна сума становить 206 грн 98 коп. (170 грн — державне мито, 10 грн 28 коп. — послуги відповідно спільного наказу МВС та Мінфіну, 26 грн 20 коп. — довідка з відділу інформаційних технологій МВС про судимість чи відсутність судимості та 50 коп. за бланк). За що платив автор запитання ще, треба з’ясовувати окремо і при його зверненні особисто до керівника обласного ВГІРФО.

bibaloon: 2 Олександр Попсуй: Дело в том, что возле драм театра ребята больше мирно отдыхают и редко даже пиво употребляют... Играют в безобидную игру "Сокс" - набивают на ноге маленький шар набитый рисом. Просиходят постоянные разговоры с патрульными, патрульные гонят таких людей, я сам не раз спорил о законности моего пребывания на ступеньках, просто читая книгу в обеденное время. Ответ постоянно один: "Я скзал в парк там есть лавочки" или "ты знаешь что такое простое право"!!! На это всегда мы приводим аргумент и указываем на соседние лавочки, где распиваются спиртные напитки. Думаете кто-то подходит туда??? Разговоры иногда доходили до того, что патрульный намекал на применение силы если ребята не встанут со ступенек... НА сколько я понимаю, если молодежь просто сидит и общается, не буянит, не распивает спиртное и т.п. Наряд должен обратить на них внимание, но гнать не имеет права. А что касается патрульные подходят ко всем, вы наверное не выходили давно в вечернее время в сторону вала, парк попудренко, сотка горсад и т.д. без формы, так чтоб вас ваши подчиненные не узнали, и не видели их настоящую работу!!! Совет, лично проверте это все, но консперативно, чтоб об этом более никто не знал, думаю на утро у вас будет много вызовов "НА КОВЕР" Почему в Израиле, Польше и т.д. я могу свободно присесть на травку почитать книгу, а в чернигове буквально через пару минут мне ПРИКАЖУТ встать и удалится?!!! Насколько я понимаю, у меня как у гражданина есть право отдыхать в общественном месте любым доступным для меня способом если он не противоречит нормам права, и законам.

Олександр Попсуй: Цілком з вами згоден.

Oleg: Есть у нас Молодежный театр - сразу за милицией на Шевченка, 13. Вечером к нему подойти страшно - алкаши чуть ли не на ступеньеах устроили распивочеую, маты-перематы, чуть ли не драки. Дирекция театра несколько раз обращалась в милицию с просьбой помочь и хотя бы раз для примера разогнать эти "тусовки". Ответ: у нас нет людей. Так может возле Катериники одолжите и в конце-концов наведете порядок?

Олександр Попсуй: Поступово наряди міліції привчать громадян, які відвідавши "Хуторок" ще продовжують бенкет біля Молодіжного театру, до порядку. Тільки за за вечірній час 28 травня 7 правопорушників притягнуті до адміністративної відповідальності за розпиття спиртних напоїв у громадському місці. Це питання буде під моїм особистим контролем.

ВИКТОР: Какая судьба ожидает руководство Черниговской милиции в связи с ожидаемой отставкой министра МВД?

Олександр Попсуй: Всі будуть працювати відповідно до функційних обов’язків у звичному режимі.

Я: 2 Oleg: тоже самое возле союзов на Богунского и на Боевой... Друцкий вынужден был отменить круглосуточную работу этих магазинов, т.к. жильцы жаловались на постоянные драки гоп стоп и т.п. Милиция разводила руками и говорила: "Что Станислав Друцкий не нанимает их как охрану"... Но я понимаю когда охрану внутреннюю нанимать (кстати внутри всегда находился милиционер, который всегда боялся даже сунуться на улицу), а порядок рядом с магазинами обязаны охранять ППС, а не внутренние охранники, у них и так работы хватает. Также, когда машина ппс постоянно находилась возле союза на боевой, ни разу они не вмешивались в драки только проводили разъяснительную работу, вместо того, чтоб разгонять всю толпу распивающую, кстати, "крепкие спиртные в общественном месте"... Т.е. мнение нашей милиции, что правопорядок возле любого заведения обязано поддерживать само заведение... Это так? Может у Нашей милиции не хватает средств и персонала? Так почему высшие чины местного значения ездят на машинах стоимостью в 1 - 5 малосемейных квартир, которые могли бы получить семьи молодых милиционеров... Да удобно, но забывают о самом главном в управленческой деятельности - "личном примере"!!! А потом мелкие "Сошки" сержанты да старшины занимаются мелким гоп-стопом у пьяных.. И зачем выданы удостоверения "внештатников" людям, которые просто сидят дома и не привлекаются для помощи штатным милиционерам... Зачем же эти "дружинники" существуют, только, чтоб получить разрешение на ношение оружия?

Олександр Попсуй: Господар будь-якого закладу відповідає за безпеку відвідувача у приміщенні, так і прилеглій території. З цією метою він утримує охорону або укладає угоду на охорону з відділом державної служби охорони МВС України. У разі систематичних порушень громадського порядку, нереагування громадян на зауваження охоронців, викликається допомога патрульної служби міліції, які документують факт адміністративного порушення протоколом, затриманням особи та доставки до чергової частини Деснянського району. Закрити такий заклад як магазин "Союз" на вул.Бойовій чи обмежити режим його роботи на даний час можливо лише у судовому порядку. З приводу нереагування патрульного автомобіля на розі вулиць Бойова і 50 років ВЛКСМ, зробимо відповідні висновки.

Сергій: Хочу спитати, а не знаю навіть з якого боку підійти...
Чому срач на вулицях і бомжі у переходах? Тому що міліція не працює. Чому не працює? Не цікаво. Вирішуйте проблеми з керівництвом. Що робиться, які заходи? А воно мені треба?
Тут нема чого запитувати. Я та інші жителі міста платимо податки, за які держава утримує "органи". І ми бажаємо РЕЗУЛЬТАТІВ за наші гроші!
Патруль на вулиці якщо і є, то сидить у машині. Така робота нам не потрібна. Виправляйте їх пішки. Може будуть ходити принаймні для того щоб не змерзнути?
Підземні переходи окупують бомжі. Беріть їх і прибирайте. Гидко? Видайте своїм підлеглим рукавиці. Людей, які ходять там, не цікавлять складнощі у прибиранні бомжів з переходу. Вони заплатили податки і їм потрібен РЕЗУЛЬТАТ.

Олександр Попсуй: Питання бомжів піднято на рівні держави. В кожному місті України відповідно до постанови Кабінету Міністрів необхідно створювати притулки нічного перебування осіб, які не мають власного житла. В м.Чернігові через брак коштів такий центр поки не створений. В разі його створення буде відповідна служба, яка називається соціальний патруль. Вона разом з міліцією зможе прибрати з вулиць осіб, що не мають постійного місця проживання. Щодо санітарного стану міста, на даний час наше законодавство дуже м’яке, штрафні санкції через адміністративну комісію складають від 17 до 51 грн. Потрібно мінімум в 10 разів їх збільшити, але компетенція внесення змін до закону тільки у Верховній Раді.

гость: А какую помощь милиции оказывает общественность, различные организации?

Олександр Попсуй: Думка громадськості та організацій, їх критична оцінка дає змогу більш ефективно реагувати на правопорушення та злочини.

Сергій: Як просувається розслідування у справі про вбивство директора Чернігівбудінвесту Бондаренка?
Сумнозвісний мер Соколов оголосив про особистий контроль над слідством. Прямо на офіційному сайті міськради.
По якому такому праву він затіває якийсь-там контроль над слідством? В якому законі мерам надано право контролювати слідство у кримінальних справах? В чому полягає цей так ззваний контроль? Що він там контролює? В якому напрямку розслідувати, а кого не чіпати?

Олександр Попсуй: Три із чотирьох учасників злочину затримані та ізольовані від суспільства. Злочин резонансний для суспільства, справа честі для обласних правоохоронців затримати четвертого зловмисника.

Сергій: Поясніть таке.
Упродовж року-півтора група осіб за попередньою змовою тримала облогу чужого майна. А саме – храму святої Катерини. У результаті знищено безцінні експонати і постраждала сама споруда. Ці дії мають ознаки злочинів, передбачених ст. 178, 294, 295, 298, 341.
Гортаю Закон про міліцію. Стаття 10 - Основні обов'язки міліції - каже:
2) виявляти, запобігати, припиняти та розкривати злочини, вживати з цією метою оперативно-розшукових та профілактичних заходів, передбачених чинним законодавством;
Отже, питання: Хто давав вказівки не виконувати ст. 10 Закону про міліцію, а саме – вказівку щодо бездіяльності замість зупинення вказаного вище злочину? На якій підставі?

Олександр Попсуй: Відшкодування збитків, завданих храму, адміністрація національного заповіднику "Чернігів стародавній", має право витребувати в судовому порядку, сторона, яка блокувала культову споруду, буде відповідачем у суді.

Сергій: Гортаю Закон про міліцію. Стаття 14 дозволяє використовувати спецзасоби:
2) для припинення масових безпорядків і групових порушень громадського порядку;
Чи попадає під це визначення п'яна компанія, яка розкидає сміття, б'є пляшки та перевертає лавочки в парку? Якщо так, то чи діють патрулі? Чи може вони просто бояться підійти до компанії?

Олександр Попсуй: П’яна компанія в наведеному прикладі є бешкетниками. До них застосовується ст.173 Адміністративного кодексу, у разі супротиву, фізичної непокори працівникам міліції, діє ст.185 АК. При цьому міліція має право застосувати фізичну силу та спецзасоби.

Владимир: 1.Почему милиция не выписываеи штрафы тем кто вытаптывает газоны или там паркуеться? Долго ходить и искать не нужно.И не нужно Вам ждать звонка когда ниудь кто позвонит и не расскажет о этих случаях.Достаточно проехать по городу чтобы поймать десяток нарушителей и пополнить городской бюджет. 2.Почему милиция пропускат грузовой транзитный транспорт по улице Шевченко? Она и так загружена местным транспортом.Мимо проходят автопоезда TIR с прицепом по 40 тон а пост ГАИ возле Гусара не обращает на них внимания.

Олександр Попсуй: 1. Штраф накладає у даному випадку на водія виключно суд. Покарання передбачає накладення штрафу у сумі 3 грн 50 коп. 2. Начальник ДАІ м.Чернігова запевнив, що реагування наряду на вантажний транспорт поблизу кафе "Гусар" візьме під особистий контроль.

Іван Кампо: Кого з міліцейських високопосадовців затримали або звільнили за хабарі протягом останніх місяців (у званні хоча б підполковника)? Чи згодні Ви з тим, що якщо міліція погано виконує свої функції, то Верховна Рада має право зменшити її фінансування? І як Ви вважаєте, можливо настав час дозволити населенню мати нарізну (автоматичну ) зброю, як це є в США, аби захистити себе?

Олександр Попсуй: У Верховній Раді України майже 5 років не розглянутий законопроект про зброю. Його прийняття дасть відповідь на ваше запитання. Фінансування міліції здійснюється і зараз не у повному обсязі. З вами не згоден. У поточному році проти працівників міліції за хабарництво прокуратурою кримінальні справи не порушувались.

Oper: Дайте відповідь по суті мого питання. ЩО мені робити під час побиття мене працівником міліції? Не треба говорити про якісь звернення ПОТІМ. Конкретно: що робити під час побиття?

Олександр Попсуй: Терміново звернутися до прокуратури м.Чернігова. Там завжди чергує працівник прокуратури.

bibaloon: 2 Олександр Попсуй: Что касается Open Airs За городом, пойдет ли милиция на диалог с молодежью, чтоб как-то прийти к взаимным выгодам, или постоянно будут молодежные дискотеки разгонятся, даже если там налажена система охраны? Может просто организаторам нужно нанимать беркут для охраны такого вида мероприятий? Что им делать, молдежи хочется отдыхать весело, а милиции нужен порядок. как найти золотую середину , может покажем пример всей Украине как может взаимодействовать молодежь и правоохранительные органы? Кстати спасибо за ваши ответы, надеюсь как бы власть не менялась, профессионалы в Органах всегда будут оставаться профессионалами, НУ а как говорится Всемья не без уродов, гады найдутся всегда и в любой организации главное, чтоб их было намного меньше чем профессионалов своего дела. :-)

Олександр Попсуй: Міліція за здоровий відпочинок серед молоді. Для цього в м.Чернігові на свіжому повітрі є міський парк культури та відпочинку, керівництво якого зацікавлене у збільшенні кількості відвідувачів, проведенні дискотек. Порозуміння з міліцією завжди можна знайти, якщо не порушуєш громадський порядок, не перебуваєш у стані алкогольного та наркотичного сп’яніння, адекватно реагуєш на законні вимоги правоохоронців.

bibaloon: А еще большая просьба, ответьте на наши вопросы откровенно, а не как обычно принято "Вокруг да около"

Олександр Попсуй:

Иван: Нужно вопрос ставить о размере штрафов иначе в городе не будет ни одного газона (одни такси будут стоять там) 1. Штраф накладає у даному випадку на водія виключно суд. Покарання передбачає накладення штрафу у сумі 3 грн 50

Олександр Попсуй: Цілком згоден з вами.

доброжелатель: успехов вам в такой тяжолой работе

Олександр Попсуй: Дякую читачам за запитання. Особлива подяка небайдужим мешканцям міста до стану громадського порядку. Розпочатий діалог продовжимо, поставлені запитання — чіткий орієнтир в наступній діяльності.

Коментарі (9)

Бондарев Олександр | 2008-05-31 15:47

"Чисто Конкретно" підказую:
1. Після побиття ідеш у прокуратуру;
2. В прокуратурі пишеш заяву про побиття;
3. Тобі видають направлення про зняття побоїв.
4. Знову ідеш у прокуратуру і пишеш чітку "маляву".
5. Чекаеш на повістку до прокуратури і суду і, звісно, ходиш по першому ж виклику.
Але, якщо тебе згвалтував працівник міліції і ти, не дай Боже, помився, або за часом прогйшли сінці, то ,скоріш за все, буде твоє слово проти їхнього.
    

Oper | 2008-05-31 00:15

Бондарев Олександр
"... і , нарешті, в інтернеті можна поставити будь-яке питання і отримати відповідь.
ДЯКУЮ ЗА СМІЛИВІСТЬ!"
Питання завжди можна поставити. Принаймні у порожнечу. Навіть глухому можна ставити питання. Але відповіді, де відповіді? На моє конкретне питання ДЕ відповідь? НЕМА її і НЕ буде.
Сміливість?
На питання чи бояться вони підійти до п'яної компанії і я нічого не почув.

bibaloon | 2008-05-30 23:23

а давайте высокий вал будет побликовать фото пойманых на горячем работников милиции, ЖКХ и т.п. которые просто кладут на сови обязанности и творят что хотят, чтоб потом Антошин прокуроры начальство МВД города могли о своих подчиненных не по слухам слышать, а видеть что те творят...
Например вопрос Господину антошину. Почему в Киеве после концертов в 7 утра на площадях нет уже ни единой бумажки, а в чернигове в 7 утра только начинают убирать мусор??? это факт вчерашнего дня!!!

alex | 2008-05-30 12:49

Вполне ожидаемо, ведь именно милиция и является во многих случаях нарушителем! Только в отличие от простых граждан практически никогда не несет за это ответственности. Вот конкретные фотофакты из жизни нашего города: http://alexdudko.narod.ru/

Бондарев Олександр | 2008-05-30 10:18

Є великий позитив в тому, що міліція іде в сторону відкритості і прозорості.
В ЗМІ з'являються статті, на телеекранах виступи і , нарешті, в інтернеті можна поставити будь-яке питання і отримати відповідь.
ДЯКУЮ ЗА СМІЛИВІСТЬ!

Доля | 2008-05-29 22:56

Кто-нибудь что-нибудь понял - насчет Катериненки? Раньше говорили - не принимаем меры, так как нужно решение суда! А сейчас??? Сколько можно заниматься словоблудием? Должность обязывает?

Oper | 2008-05-29 18:54

ЩО мені робити під час побиття мене працівником міліції? Не треба говорити про якісь звернення ПОТІМ. Конкретно: що робити під час побиття?
Олександр Попсуй:
Терміново звернутися до прокуратури м.Чернігова. Там завжди чергує працівник прокуратури.
.
ИЗДЕВАЕТСЯ!

Шева | 2008-05-29 18:45

Дякую за чіткі відповіді!

Юрий | 2008-05-29 17:20

Вода... Как и ожидалось.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Шевченківці вшанували...

SVOBODA.FM