Останнє оновлення: 12:05 субота, 12 жовтня
Пафос серед лайна
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Бенкет під час холери, або Танці на могилах під димок зі сміттєзвалища
Бенкет під час холери, або Танці на могилах під димок зі сміттєзвалища

Бенкет під час холери, або Танці на могилах під димок зі сміттєзвалища

Сьогодні буде пафосне відкриття світломузичного "мерського" фонтану під Чернігівською мерією. Після кількох років і навіть чуток про відкриття на минулий День міста це таки станеться.

Наскільки пафосно відбуватиметься відкриття, вже могли оцінити численні "зєвакі" на вчорашній репетиції. Від пафосу аж нудить. А фонтан у мера – клас, як вже писав "Високий Вал". Для Чернігова – села з (майже без?) тролейбусами, це таки дещо нове.

Тож ідіть, подивіться. Враження ґарантовано в будь-якому разі.

Найперше враження від репетиції – це танці. Тобто не сам балет, а скоріше та композиція, що відкрилася очам при підході зі сторони Красної площі. Хлопці-дівки в білому танцювали на фоні чорної плити з погрібальним написом.

Можна сперечатися, чому там не місце – могилам чи розвагам на них. Гадаю, могили там недоречні. Неспокійне місце. Хоча, треба відмітити, що деяку практичну цінність вони мають. Адже під час святкувань для сосущих алкогольне пойло завжди не вистачає лавок. І могилки героїв-визволителів якраз стають в нагоді!

А які слова говорили ведучі! "Вода очищаюча! Іорданська! Свята!!" Волосся сторчкма стає. (Це реакція організму на якусь гидоту. У когось таке трапляється, наприклад, при погляді на павуків.)

Вода справді очищає. Точніше – відмиває. Хоча саме такого слова не говорили. Певно тому, що у контексті великобюджетного довгобуду це слово має дещо неоднозначний сенс.

А от чому вона "іорданською" стала, при тому що набрана з чернігівського водопроводу? Це підтверджує той факт, що у прилеглих будинках, за словами деяких жителів, з початком випробувань фонтану почалися перебої водопостачання.

Чому ж вода "свята", секрет розкрив інший ведучій. Виявляється, сам пан мер буде змішувати освячену воду з водою фонтану. "Гулять – так гулять", а піаритись – так вже і в святі записатись! Схоже це вже традиція для наших бридких політиканів – кликати на допомогу в піарі священників.

Сюди ж організатори втулили і винос прапорів – державного і прапору міста. Все до купи.

Мер, фонтан, свята вода,
Могили, танці, прапори...
Взглянули гости на пейзаж
и прошептали: "Ералаш!"

По закінченню репетиції, коли парк з могилами героїв накрила темрява, ввімкнули фонтан і прогнали програму свіломузичного "дива" місцевого маштабу.

Дійсно красиво. Особливо у захваті діти та жінки. У чоловіків же, людей з більш раціональним і хазяйським мисленням, виникають деякі питання.

Чи будете ви у себе вдома, маючи розбитий унітаз і відро зі смердючим сміттям, чіпляти на стелю люстру тисячі за три? Чи, можливо, слід займатися прибиранням сміття і ремонтом унітазу?

За кілька днів перед пафосним відкриттям фонтану район Масанів охопив сморід. Сталася традиційна щорічна пожежа чернігівського аварійного сміттєполігону. Цього ж року нагадала про себе інша проблема з лайном – аварія на каналізаційному колекторі, що давно потребує капітального ремонту.

Фонтан та інші "рюшечки" – це звісно добре. Після того, як зроблені життєво необхідні справи. Кружева доречні на чистій білизні. Дорогими прикрасами слід займатися тоді, коли вирішені проблеми з лайном.

Коли вирішені проблеми транспорту. Коли жінка з дитиною на руках не буде провалюватися у дірку в тротуарі хоча б на центральних вулицях міста. Коли Чернігів буде містом, а не селом з тролейбусами, які від старості яскраво палають на центральних вулицях.

Фото: Володимир БЕРЕЖОК

Коментарі (70)

Жабколюб | 2008-09-02 18:31

Шкода, що замовник "пожлобився" на 9-ту струю у хвонтані.
Це нагадувало б хоч (символічно) про 9-ть бідних "жабок"(до речі, унікальна кількість на теренах СРСР), які стояли цьому місці ще до поховання "заступника камандира партизанського атряда".
Цікаво! Коли цей напис і з чиєї подачі надряпали на нагробку заст. голови облвиконкому Капранова ?

Горожанка | 2008-08-29 13:33

Ну, слава Богу! Хоть один порядочный журналист нашелся! А то все эти лизоблюды из провластных газетенок подали свои материалы про открытие фонтана так, словно это личная заслуга мэра и Ко... Пусть им будет стыдно. А светомузыкальный фонтан среди могил - это кощунство.
Его открытие - "опупей" и "опупеоз" властей!

-Їнка | 2008-08-29 09:33

"А король - то голый". Не вірите? Сходіть зранку до фонтану і подивіться.

Об\'єктивіст | 2008-08-29 09:25

-їнка
Ну що це дві, не зовсім врівноважені сторони, вчепилися у цей фонтан? Фонтан якраз нічого. На нього ближче подивився тут ще вчора у фоторепортажі. Красиво навіть. Хай краще буде, ніж би його не було.
Стаття гарна зовсім про інші проблеми, поговорили б краще про них.
Погоджуюся, що треба стимулювати людей, щоб місто було красивим, а в фонтані не плавали окурки. Про це теж можна поговорити. Адже є чудові правила й великі штрафи, які треба застосовувати. Чому цей механізм не працює?

-їнка | 2008-08-29 09:01

Здивавана вкрай. Мабуть світло від святкового фонтану засліпило людям очі. А я побачила ту "споруду" вдень. Звичайнісінька калюжа огорожена чорним запиленим камінням. Вода не фонтанує, бо перекрили. Музика не звучить, а світло вдень вмикає лише божевільний. Вода в калюжі ще не застоялась, але декілька недопалків вже плавають. Я не прихильниця всіляких "жабок", але навіть вони вдень набагато цікавіші. Зробила висновок для себе- радіти від гарного в нашому місті треба лише вночі, та й то по великих святах. Водночас запечалилась, бо металеві труби та фонарі не в той час побудовані. Не пожаліють їх сучасні варвари. Може на них мерія розраховувала, витрачаючи божевільнї, як на думку рядової громадянки, кошти на ФОНТАН.

Админ 2Илья Демиденко | 2008-08-28 12:45

Олег Головатенко -Семенцу Валере
Илья Демиденко
Шаман"А чушь в изданиях, подобно этому, общественного мнения не сможет изменить"
Рекомендую ритуал вуду)), бо ваші заклинання малоефективні.
Ви взагалі текст читали? Чи отримавши завдання відреагувати, взяли під казирьок й струганули ніби в калюжу?
Цитата:
"А фонтан у мера – клас, як вже писав "Високий Вал". Для Чернігова – села з (майже без?) тролейбусами, це таки дещо нове. Враження ґарантовано в будь-якому разі".
Извините, что очередной флуд порезан, но когда пишете "откровенную дрянь" (цитата (с) Илья Демиденко) не по теме с упоминанием своей никому не интересной конторы "рога и копыта", употребляйте е-мейл, отличный от admin@mail.ru :)

Гість | 2008-08-28 12:39

Олег Головатенко -Семенцу Валере
Илья Демиденко
Шаман"А чушь в изданиях, подобно этому, общественного мнения не сможет изменить"
Рекомендую ритуал вуду)), бо ваші заклинання малоефективні.
Ви взагалі текст читали? Чи отримавши завдання відреагувати, взяли під казирьок й струганули ніби в калюжу?
Цитата:
"А фонтан у мера – клас, як вже писав "Високий Вал". Для Чернігова – села з (майже без?) тролейбусами, це таки дещо нове. Враження ґарантовано в будь-якому разі".
Нажаль дійсно статті громадську думку не міняють. Бо в нас немає громадянського суспільства, а люди хочуть "хліба та видовищ", то влада і робить подібні проекти (отрмаючи величезні откати) чи роздає гроші, не вкладаючи гроші в стратегічні проекти. Напевно 3 млн були більш корисними на ремонті колекторе.

Шаман | 2008-08-28 12:05

Олег Головатенко -Семенцу Валере
Илья Демиденко
"А чушь в изданиях, подобно этому, общественного мнения не сможет изменить"
Рекомендую ритуал вуду)), бо ваші заклинання малоефективні.
Ви взагалі текст читали? Чи отримавши завдання відреагувати, взяли під казирьок й струганули ніби в калюжу?
Цитата:
"А фонтан у мера – клас, як вже писав "Високий Вал". Для Чернігова – села з (майже без?) тролейбусами, це таки дещо нове. Враження ґарантовано в будь-якому разі".

Интересующийся | 2008-08-28 11:48

Ох уж много шума из Горсовета по поводу статьи! Казалось бы, к чему это?
Да и правда, почему? Злые языки поговаривают, потому что в фонтан ввалили 3 миллиона. Но за фонтаном прячутся не менее интересные объекты. Например, в обустройство дорожек на Кругу возле танка вбухали миллион народных денег.
Интересно узнать, кто строил. Чьи и почем материалы. Что удалось построить еще и кому на сэкономленные средства.
Если сайт вдруг проведет расследование на эту тему, то представляю, как Валерий будет по ночам опписывать стены домов словами о том, какой классный фонтан и какие редиски ВВ. Пусть не забудет при этом адрес указать))

Читатель | 2008-08-28 10:48

Дармоеды из здания горсовета должны зарубить себе на носу, что должны вести себя уважительно в отношении тех, кто их содержит указывая на огрехи. А особенно по отношению к тем, кто научился создавать свои предприятия, зарабатывая своими руками и головой. Сидя на казенном стуле и получая зарплату из бюджета, надо быть осторожным.
"ВВ" советую не интеллигентно длинно реагировать, а косить подчистую. Есть и более действенный метод. Задолбать управление спорта запросами, чтобы не хватало времени на ерунду. Придет время, и горожане пересмотрят уместность протирания штанов чиновниками горсовета на своих местах.
Фонтан действительно хорош. Осталось узнать смету, подрядчиков, сроки. Очень хочется знать и ответ по поставленным в статье пунктам, по замечаниям комментаторов.

Гість | 2008-08-28 10:46

В статі все правильно. При тотальних фінансових проблемах в бюджеті міста, відкривати фонтани (цікако скільки хто відкатів отримав в міській раді на його будівництві) та влаштовувати гучні дійства це дурість, слід вкладати гроші у міьску інрафструктру.
Крім того могили посеред міста це декість, прямо як у Москві на красній площі.

Адмін | 2008-08-28 08:43

Олег Головатенко -Семенцу Валере
Илья Демиденко
Знаєте, замість інформаційної війни з "ВВ" рекомендую направити зусилля на боротьбу з власною тупістю. Маю на увазі "***". Бо насправді все просто і лише дискредитує те, що дехто кидається відбілювати:
Людина з управління молоді та спорту міськвиконкому з іменем Валєра ну просто дуже хворобливо реагує на фактаж, який стосується структури, складовою якої він є і безпосередньо його шефа. Звісно, він не хоче часто читати статті "ВВ", аби псувати собі нерви і віддає перевагу матеріалам Інтернету "про собачок і пиріжки". Які торкаються більше надуманих проблем, і тому ні на що і ні на кого не впливають. Так спокійніше і ні до чого не зобов"язує. Іноді, правда, не втримується і нерви здають. У відповідь на критику незалежного медіа потрібно написати якісь гадості. Але що? І чим оперувати? В хід йде брехня про заказушність матеріалу (за принципом Гебельса: чим нахабніше брехня, тим легше повірять), про "фінансування" "ВВ":). І навіть припущення про "жабки", яких в тексті немає і про те, що автору статті ніби не подобається фонтан. Хоча такого теж ніби немає. І акцент насправді не на фонтані, а на інших речах, від яких просто хтось сильно хоче відвести увагу флудом. Ніби істерикою можливо закричати означені проблеми.
Не зовсім красиве резюме. Істерика тих, кого стосуються згадані проблеми на тлі позитивних відгуків постійних читачів, зайвий раз підтверджує, що стаття актуальна і досягає свого результату. А "ВВ" виконує функцію незалежного медіа на відміну від тих, хто замість виконання своєї функції (з урахуванням критики та взяттям "на карандаш" проблем) займається написанням коментарів. Проте критики ці добродії сприймати так і не навчилися. На жаль. Віддають перевагу крику "Тримай злодія!", який виглядає з боку дуже некрасиво.

Илья Демиденко | 2008-08-28 00:25

Олег Головатенко -Семенцу Валере
***
По теме.
Приятно, что действительно сделали что-то новое, на что можно посмотреть, показать гостям города. Писать о позитиве нету смысла, поскольку большинство черниговцев видели фонтан и отзывы только положительные. А чушь в изданиях, подобно этому, общественного мнения не сможет изменить.

AlexS | 2008-08-27 23:46

Интересно, сколько Соколов спи... на фонтане за годы строительства?

Metallist | 2008-08-27 23:29

Лично мне статья понравилась. Фонтан -фонтаном. Какой бы он ни был, но о нем напишут все печатные СМИ, а ТВ еще и покажет.
А что проблем в городе полнмы-полно - так это со всех сторон выпирает. И самое обидное, что не решаются даже те, что вполне по силам нынешнему руководству.
Скажите, реально ли увидеть нашего мэра, разгуливающего по улицам города, изучающего в деталях своё хозяйство, спотыкающегося о те же колдобины, что и мы ежедневно? Ой ли... А на какое ближайшее расстояние к свалке в Масанах подходил градоначальник? Кто скажет? А ведь должен бы ежедневно круги наматывать, искать решение. Или - заместителей туда посылать, как на передовую. А представляете вы нашего мэра в троллейбусе? Проще где-нибудь на Марсе, верно?
И еще байку одну расскажу. "Высокий Вал" освещал пребывание в Чернигове одесского режиссера В. Барановского (может, коверкаю фамилию - уж извините, если так). И знаете, что с ним случилось на второй день пребывания в нашем славном городе? Для записи очередного интервью для фильма, режиссер на своей машине проезжал через доблестный наш перекресток возле "Вены", наехал покрышкой на крышку люка (которая высочится над уровнем асфальта сантиметров на 15-20 - все ждет, когда положат обещанный слой асфальта и завершат эпопею с реконструкцией сей многострадальной развязки) и та лопнула. После пан режиссер совершил пару визитов на СТО, потому как с первого захода залатать повреждение не смогли.
Как думаете, какие впечатления о нашем городе вынес многоуважаемый гость? Так это хорошо, что пресс-конференция у него была в первый день, а не перед отъездом...
В общем, проблем хватает и не нужно молчать. Иначе они будут только множится. А не хотелось бы, чтобы такое положение превращалось в стандарт, иначе и следующие мэры будут преимущественно фонтанами заниматься...
А много ли сейчас деревьев сажают? А то на Пяти углах строят какой-то банк, так целый ряд деревьев "дали дуба". И, соответственно, вопрос: при сохранении нынешних тенденций, через сколько лет наш зеленый город превратится в выжженную солнцем степь?

Реплика | 2008-08-27 22:02

А фонтан - то дрянь Стоит чёрная , как надгробная, чаша , ни цвета , ни радости. Траурно и грустно от безмозглости руководителей. Кстати и не вписывается дизайн фонтана ни в архитектурную сферу, ни в традиционно историческую Чернигова. Это как второй памятник Илличу, в Чернигове, только в свободной Украине От Соколова - Чернигову. Подарок.

Друг | 2008-08-27 21:17

Валера
Валера! Если ты нашел в Чернигове самый необъективный, самый заказной, самый цензурный источник информации, то в пору к врачу. Из-за каждого пункта. ВВ - пример, как может быть наоборот в нашем вязком городе. Так что очень зря ты.
Если Олег дал совет Подгорному, то я этот совет ценю как совет в бывшем главного специалиста Пресс-службы Ассоциации украинских банков. И опять же очень зря, если Подгорного хватило в этой связи только на обиды.
Не надо сравнивать безцензурные блоги на очень молодом сайте с администрированием в комментариях под статьями интернет-газеты, которой уже много лет. Я пробовал когда-то добавлять комментарий под новостями на Укр. Правде. У меня не получилось, не пропускают почему-то. Поверьте, я знаю и о новых сайтах, и о старых. И у кого какие цели. И где какая цензура. Если захотите со временем разберетесь. Говорить же , что ВВ кто-то оплачивает - грех. По секрету могу сказать.

Влад | 2008-08-27 20:43

Валера
Валерію, даремно ти. Я ж написав, що "фонтанна" тема мені до одного місця. По барабану, мається на увазі. І не пізнавай мій стиль, де його нема. Я займаюсь зараз іншим. І не шукай фінансування "замовних статей", бо не знайдеш. Бо я не молюся жодному ідолу, вони тимчасові "болванчики".
Краще зателефонуй, і я дам домашній - поговоримо.

Олег Головатенко -Семенцу Валере | 2008-08-27 19:05

Необоснованное "ТЫкание" - правило дурного тона. Это раз. Хоть и говорил, но видно до ВАС не доходит. Равно как и правило плохого тона заводить ящики на "глючных" серверах, не поддерживающих к тому же украинского расклада. Это два.
Третье. Если найдете, уважаемый, источники финансирования "ВВ", всегда пожалуйста. Только вещайте не бред и не вранье очередное под ником где-то на заборе, а чистую правду здесь и под своим именем. Можете также скромно и фамилию для разнообразия указать. А чтобы долго и нудно не искали, то подскажу. Финансирование осуществлялось в основном из собственного кармана (для этого рекомендую много работать, оставляя время для творчества и для души, а не только для работы под заказ), сейчас - за счет рекламы. По "Видродженню" ваших посылов никто не резал. Скорее всего очередная ложь, т.к. информация не подтверждена. Или провокация, если имели ввиду ваш комментарий "не для публикации". То, что "ВВ" имел общие проекты с "Видродженням", а в меню сайта висел целый раздел с конференциями и аудиопрограммами, ни для кого секретом не является. Как и то, что никакой особой роли в "финансировании" сайта на 4-5-м году (!!!) его существования эти проекты не имели.
Мне просто интерестно, чем руководствуется человек, когда роется в чьем-то личном кармане? Возмущаясь при этом редакционной политике "за свои", которая стремиться сделать прозрачным пользование карманом общественным. Что это? Личная необузданная неприязнь? Зависть? Заказ? В этом месте хочется пару слов о совести, но вряд ли стоит.
А вообще, ваше неадекватное поведение напоминает поведение Швондера, пришедшего в гости к профессору Преображенскому. Дискредетировать авторитетный ресурс можно тогда, когда имеются на то основания или же феноменальные способности. Не находите? Если же выполняете заказ, то настоятельно рекомендую на ночь басню Крылова "Слон и Моська". Пусть ваш бред, ложь и флуд висят как некий образчик провального мероприятия. Если это не заказ, а эмоциональный порыв вольного художника с уж очень "черниговским акцентом", тогда приношу свои извинения. Плюс сочуствие. Всего хорошего! Ну и главное - душевного спокойствия.
P.S. До уважаемого Валерия к тому же не дошло, что "Олег" занимается не администрированием комментариев :). "флуд" - это не "самореклама", а именно посторонняя целенаправленная реклама, замешанная на неуместных рассуждениях о редакционной политике, что не является темой данной статьи. За эти дни Вы, уважаемый, так и не удосужились связаться лично (068-702-11-02) по личным вопросам, которые постоянно пытались необоснованно вынести в комментарии, наткнувшись на оправданную цензуру со стороны админа.

Микола Підступний | 2008-08-27 18:36

Я напомнил про некоторые, мягко говоря, нерешенные проблемы города с дерьмом. При этом, конечно, понимал, что может потянуть душок... Но не думал, что настолько.
В статье о чем-то соврал, да или нет? Ась?
Владом меня никогда не звали.

Валера | 2008-08-27 17:35

Не хотел снова влазить, но всё же влезу. А скорее даже не своём блоге на Городе сделаю целую нформационную подборку - Предвзятость сайта Высокий Вал и советская цензура там же. Причины - пожалуйста. Не только я - могу привести много примеров людей, писавших не маты, не флуд (хотя понятие флуд тут определяет только админ), а комменты с критикой ВВ и лично редактора. Комменты либо просто не выставлялись, либо резались кусками. Таким образом я тоже могу покоцать(простите за жаргонизм) цитату Редактора и получить абсолютно противоположный ответ. Бабилун имеет свою точку зрения и спокойно вешает её на городе, её никто не кромсает, если там нет матов. А коммент под статьеё означает её прочтение , пусть даже неправильно понятое. Далее. ТЫ, Олег, обвинил меня во вранье при всех, а когда я привел примеры не вранья, а того ,что ВВ таки получал финансирование от фонда Видродження - этот коммент поставлен не был. А мой пост был назван флудом и саморекламой. Хотя я ничего не рекламировал, а сообщил, что написал коммент в обед и в перерывах между работой, указывая какой именно. Потом я же был обвинен в том, что анонимно гажу под статьями и адрес "левый". Потом таки небольшой заметкой было выдано, что таки не я виноват, а это проблема мыла. При чём снова без извинений. Вообще, я уверен, чт оесли приложить определённые усилия, то я найду, кто изначально финансировал создание ВВ, просто ради интереса.
Влад, теперь к тебе. Уж ты то точно меня помнишь. При всем моем глубоком к тебе уважении и даже определенной степени влияния на меня, как журналиста, не могу не заметить необъективность и предвзятость написаных статей. При чём серъёзно подозреваю, что данная статья именно тобой написана, твой стиль я узнаю хорошо. Если честно - я не знаю. как именно и чем тебе неудружил Соколов, но мне, как читателю, очень неприятно, что ты, нарушая понятие журналистской этики просто вываливаешь мусор своего восприятия на читателей данной статьи, а Олег потом не дает возможность его прокомментировать. При чём до боли в сердце надоели отписки в комментах типа - а ,мы знаем, кто тут комментит. И что с того, что знаете? Человек не имеет права выразить свое мнение? Или демократия хороша только тогда, когда она действует в ваших интересах? Почему почти каждая статья об официальном мероприятии сопровождается внизу ремарочкой Комментарий ВВ и едкими замечаниями? Почему в фельетонах вышенаписаных такого нет? Или это редакционная политика такая? Всё это и заставляет делать выводы о заказном характере данных статей. И вы сами подталкиваете читателей к данному выводу.
Почему, когда Саша Подгорный писал статьи и заметки о нарушениях Закона со стороны городсой милиции или нарушении прав человека - это всё шло в новости и на главную страницу? Но стоило ему сделать замечание и подозревать заказанность некоторых статей - он уже был обвинен в неграмотном написании пресс-релизов и так далее? Снова расхождения с редакционной политикой? Почему статьи из очага Нового Чернигова не сопроводжаются ремарками и замечаниями? Снова делаются читателями определенные выводы.
Можно много писать. И много приводить примеров. Хотя я точно уверен, что не появится полная информация. а из того, что есть сделают обратное)))))))))) Не поливайте отходами мир, сами в них вступите. Не берите пример с Тараса В. Финансисты и покровители завтра уйдут - а нам жить в одном городе... Лично мне не стыдно посмотреть ни в одни глаза.

Олег Головатенко | 2008-08-27 11:53

Валера
Мушу визнати, що у нас технічні проблеми з @mail.ru. Але з боку @mail.ru. Напевно, це і є причиною повернення листів.

bibaloon | 2008-08-26 19:50

Адмін 2bibaloon
bibaloon
Адмін
мы это уже оговорили по имейлу... то были лишь мои догадки... вы все объяснили, зачем затрагивать прошлое???

bibaloon | 2008-08-26 19:49

Читач
bibaloon
Читач
:-) уверенность в своих силах не порок!!! еще раз повторюсь "слышал звон да не знаешь где он" так лучше молчать чем говорить, то, что пишется в комментах не всегда соответствует действительности, я о "прищимил" :-) или лучше мне все-таки молчать, а то снова обидеть кого могу...

Адмін | 2008-08-26 19:23

Адмін 2bibaloon
bibaloon
Минулого разу флуд - це ваше безпідставне припущення стосовно походження статті, яке не мало стосунку власне до теми. При тому, що стаття мала виключно редакційне природне походження.
Цього разу - неправда про те, що "комменты не доходят" (тут треба уточнювати в кожному випадку) і продовження суперечки з Адміном, яка не вітається і є винятком з правил :). Закликаю просто дотримуватися правил.

неМаша | 2008-08-26 19:23

Такое обилие массовых пьянок в городе "за підтримки мера" просто морально убивает.Пьяный народ забывает о повышении тарифов, о повышении цен, о снижении уровня жизни, не требует отчета о использовании бюджетных средств.Такой серой массой проще управлять.
Пир во время чумы.....
Не понимаю зачем строить новые фонтаны если не включают те кот уже давно построены......

Читач | 2008-08-26 19:14

Читач
bibaloon
Так кто ж не помнит вашей непотребной рекламы в непотребных местах? И о том, как Антошин вас прищимил. Ну а Кнуренко вас чем-то обидел лично. Это уж точно. Чего-то не заплатил наверное. Читал когда-то давно еще ваши комменты очень внимательно. Вы очень самоуверенная личность. Сто раз обжигались ведь, а выводы никак не делаете.

bibaloon | 2008-08-26 19:13

Читач
ВВ меня не обижали никогда... просто последнее время я заметил очень странную тенденцию написания статей и непропускания несогласных комментариев...

bibaloon | 2008-08-26 19:12

Адмін 2bibaloon
будет сделано господин командир :-)
только вот почему несогласие со статьей нарушает правила??? и называется флудом

bibaloon | 2008-08-26 19:10

bibaloon2 Валерій : единственный объективный человек из всех здесь писавших... Остальным лишь бы поныть поностальгировать по прошлому, по гнилым жабкам, теперь уже по клумбе и т.д.
кроме редактора ,которого обидели и как любой журналист он ответил "обо всем и не о чем"... в общем отмазался...
Редактор
не в статье дело дело в людях которые уже достали своей ностальгией, не умеете жить не живите... хватит ныть по старым ушедшим в память жабкам цитирую самого же себя: "Остальным лишь бы поныть поностальгировать по прошлому, по гнилым жабкам, теперь уже по клумбе и т.д." где здесь написанно что в статье есть упоминание о жабках???

Адмін 2bibaloon | 2008-08-26 19:07

Шановний! Ваше право писати маячню, але якщо ви особисто "відвернулися" від "ВВ", то "ВВ", хоч і понесло важку втрату, повністю підтримує ваш вибір)). Напевно не варто перебільшувати значення свого кроку, який стався внаслідок того, що адмін не пропустив свого часу Вашого флуду.
Ви - лише один з 6,5 тисяч читачів за добу. Саме така рекордна цифра відвідуваності була зафіксована минулого тижня, у якій навряд чи хто складе конкуренцію "Високому Валу" на регіональному рівні. Тому не бачу особливого сенсу сперечатися з Адміном у питаннях редакційної політики. Доказом її успішності є власне рейтинг, активність рекламодавців і відгуки читачів на редакційну скриньку. Тему закрито. Правил дотримуються, або принаймні не ображаються тоді, коли їх не дотримуються. Хай щастить!

bibaloon | 2008-08-26 19:06

Читач
плохие у вас инворматоры господин хороший... невладеете информацией о человеке... так и не пишите чушь

bibaloon | 2008-08-26 19:05

Читач
интересно когда эт оя у кнуренка работал???
Что касается последнего... не правильными фактами оперируете, батенька

Читач | 2008-08-26 18:53

Обана! Ображений і самовпевнений Бібалун прокинувся! Який принципово не писав коментарі, і якого образили всі, починаючи від Кнуренка у якого працював, і закінчуючи "ВВ" з Антошиним. На останньому ледве не погорів. А здавалося б, звідки така принциповість? :):):)

Игорь | 2008-08-26 18:32

bibaloonа самое интересное, что критику никогда не напечатают здесь в комментариях... это называется цензура... последнее время я заметил, что вот если мы соглашаемся с автором статьи все прекрасно, если критикуем кого-тоиз редакции, комменты не доходят... а они должны быть свободными...
2bibaloon:
Я тоже сталкивался с цензурой натом портале не однажды.
Они обьясняют просто - брехня мол. Я зато что бы опровергали фактами а не цензурой!

Редактор | 2008-08-26 18:31

bibaloon2 Валерій : единственный объективный человек из всех здесь писавших... Остальным лишь бы поныть поностальгировать по прошлому, по гнилым жабкам, теперь уже по клумбе и т.д.
кроме редактора ,которого обидели и как любой журналист он ответил "обо всем и не о чем"... в общем отмазался...
Увага, конкурс!
Кожному, хто знайде у статті хоч слово про жабок чи клумбу, обіцяю особисто купити шоколадку.

bibaloon | 2008-08-26 18:16

2 Валерій : единственный объективный человек из всех здесь писавших... Остальным лишь бы поныть поностальгировать по прошлому, по гнилым жабкам, теперь уже по клумбе и т.д.
кроме редактора ,которого обидели и как любой журналист он ответил "обо всем и не о чем"... в общем отмазался...

bibaloon | 2008-08-26 18:10

2 Татьяна : полностью согласен...
ведь, нет мусора не там где убирают, а там где не мусорят...
  по поводу мусора пусть вадим антошин прокомментирует почему в киеве уже в 6 утра после праздников нет ни бумажки а у нас в 9 утра еще лежат только собранные горы мусора, не успевшие вывезти...
  а обустройство города нужно только приветствовать а не в каждом действии видеть подвох

bibaloon | 2008-08-26 18:07

а самое интересное, что критику никогда не напечатают здесь в комментариях... это называется цензура... последнее время я заметил, что вот если мы соглашаемся с автором статьи все прекрасно, если критикуем кого-тоиз редакции, комменты не доходят... а они должны быть свободными...

bibaloon | 2008-08-26 18:05

очередное г...но а не стаья... чем вам уже фонтан не нравится... вот почему именно на этом портале поливают грязью все что новое... нет иногда можно заметить как Хорошо описывают Кнура или еще кого Вену тоже, их достижения... И никогда их минусы... зато остальные строительства всегда приписывают к адским изваяниям...
так нельзя... от вас уже много пользователей последнее время отвернулось... и уло на другие порталы...
когда читаешь одно и то же в одном тоне, это становистя уже не только не интересным но и начинает раздражать.
По поводу мусора и мусорок мне кажется не фонтанщиков нужно трогать а АНтошина, которого Вы так хорошо пиарите иногда...
Троллейбысы не у соколова спрашивайте а у троллейбусного управления, которое уже лет пять не может себя признать банкротом... теплое ж местечко... мне кажется скоро троллейбусное управление станет автобусным... Да и слишком много неудобств троллейбусы сейчас создают на дорогах... кто ездит за рулем знает это и подтвердит мои слова...

Olga | 2008-08-26 17:47

Типичная статья маленького Украинца в стиле "...а баба яга против""

Редактор | 2008-08-26 15:42

Да-да, сам видел "Майбах" Головатенко!
Держитесь, Валерий! Пишите, кто сколько и от кого получил! :))) Но желательно применительно к тем людям, которые распоряжаются НАШИМИ деньгами, а не СВОИМИ. Иначе это называется "заглядывать в карман".
Не знаю, кто Вы. Одно понятно по тону: из тех, кто видит журналистов исключительно с лопатой, загребая бабло.
На самом же деле там отнюдь не бабло... И даже не "собачки с пирожками"...
На этой ноте предлагаю закончить сей разговор. Надо черпать то самое...
P.S. Приносим свои извинения за удаление флуда, содержащего приватное послание и неуместный посыл рекламного характера, содержавший сравнение пока несравнимых вещей. Ваше право - сосредоточиться на журналистике приемлимого для вас уровня и содержания. Равно, как и пытаться замечать на сайте то, что является ответом на ваши замечания.

Валерий | 2008-08-26 15:25

Спасибо, Металлист, за нотку гармонии в комментах) Признаюсь, самого уже немного занесло. Но все же - на редкость оперативно отвечает редакция, в лице редактора.
***
А вот к хорошему посту Металиста хотел бы добавить одно. Если уж так волнует проблемы города, то где журналистские расследования? Давно канули в лету... Если говорят о свалке, фонтане, неправильно использованных средствах - почему бы не поехать, не посмотреть, потребовать комментариев, бумаг, отчётов. Не покажут - спросить, написать , осветить. А так - просто плевок в небо... Жаль, очень жаль.
Мир Вам, несмотря на агрессию)

Олег | 2008-08-26 15:02

ТатьянаБольшое спасибо нашему МЕРУ за фонтан. Хватит ругаться и возмущаться. У нас очень красивый город и фонтан это только подчеркнул и украсил.
А насчет жабок, тюльпанов и мусора в городе, уважаемые, вы всегда чем- то недовольны. А что Вы сделали сами, для того чтобы было чисто и красиво в нашем городе??
 
Что мы делаем? Работаем на своем месте так, чтобы заплатить больше налогов. Но куда девается та часть налогов, которая предусматривает на улицах города поливочные машины, особенно в жару? Вот это большой вопрос.

Олег Головатенко | 2008-08-26 14:58

Валера
Валерію! Я не займаюся адмініструванням коментарів і відстеженням електронних скриньок під коментарями. Але в даному випадку щойно намагався Вам особисто відправити e-mail з відповіддю по кількох пунктах. Лист повернувся.
Схоже, вказаний Вами e-mail елементарно не існує. Прикро.

Татьяна | 2008-08-26 14:53

Большое спасибо нашему МЕРУ за фонтан. Хватит ругаться и возмущаться. У нас очень красивый город и фонтан это только подчеркнул и украсил.
А насчет жабок, тюльпанов и мусора в городе, уважаемые, вы всегда чем- то недовольны. А что Вы сделали сами, для того чтобы было чисто и красиво в нашем городе??
 

Metallist | 2008-08-26 14:44

Люди добрые, прекращайте ругаться!
У меня конкретные предложения, возникшие после чтения довольно обильных комментариев.
В общем, предлагаю "Высокому Валу" сразу несколько тем для будущих статей и репортажей:
1) о фонтане - опишите его красоту, пусть возрадуются отдельно взятые эстеты,
2) побольше и почаще пишите о свалке в Масанах и её влиянии на жизнь прилегающих микрорайонов. Верите, довольно часто езжу мимо свалки и каждый раз столько впечатлений, что всегда найдется о чём написать. У нас же пишут о мусорке вскользь и преимущественно летом, когда она горит и некуда деваться,
3) время от времени делайте репортажи по местам будущих троллейбусных линий - что там меняется, не появились ли провода или какие-то намёки на будущее строительство. Только пишите не раз в год, а раз в квартал, а лучше - хотя бы раз в месяц. И народ лишний раз вспомнит о предвыборных обещаниях "отцов" (или "отчимов"?) города, и начальству, глядишь, чаще краснеть придется.
Авось, поможет...

Олег Головатенко | 2008-08-26 14:09

ВалерійДякую всім, небайдужим до мене)))) Про що казав, те і сталося. Вибачте, але на гречку я зароблю сам, не маю звички жебракувати) Так що ходіть туди самі, якщо гідність втратили...
А скажіть мені, будь ласка, від того, що проблеми тут висвітлили, вони вирішилися? Чи знову хором поридали і розійшлися трощити фонарні стовпи на Валу? А смітники горять - то просто так, самозагоряння? Не пара дебілів їх підпалила? За всіма подіями ЗАВЖДИ хтось стоїть. Точно так же, як за псевдонімом автора данної статті стоять певні фінансові вливання конкретних осіб. Подивіться на статті у Високому Валу - чи є хоча б одна позитивна? Ні - бо за позитив фонд Відрождення і інші не платять гранти. Накраща позиція в усі часи - критикувати. А от би ще й працювати хтось почав... Олеже, шановний ти головний редактор, досить вже різати комменти і фрази із комментів, де критикують Високий Вал, недемократично якось...
  Шановні, моє прізвище не Рудьковський, а ви вже точно забули, хто такі горлопани і шо вони роблять, коли дорвуться до влади. Я скажу одне - мені шкода ще одного втраченого покоління, яке навчилося отримувати гроші лише за те, що постоять тиждень із прапорами на Майдані... Однак Україна і Чернігів у ній всеж рухаються уперед. На жаль - не все у порядку із рульовими, однак народ заслуговує ту владу, яка є.
Спокою Вашим душам та позитиву у Ваше серце.
От якби Ви, шановний, були трішки сміливішими й назвалися, ми б з Вами поговорили більш конкретно. Наприклад, про "гранти Відродження". Цікаво насправді робити відкриття стосовно того, на чому заробляє "Високий Вал" :).
Наразі не вбачаю доцільною дискусію з коментатором, що опускається до відвертої брехні і панібратства. Тим більше з анонімом, який бачить лише негатив на сайті і жаб, яких в тексті немає.
Зауважу лише, що демократія - це не безлад і помийниця, які варто наводити в якості прикладу. Демократія - це правила. Хоча б такі, як відсутність флуду не за темою, брехні, матюків і лайки в коментарях. І хоча останнє вас не стосується, все ж не потрібно "авторитетно" смішити редакцію своїми неавторитетними прикладами в цьому смислі :).

Валера | 2008-08-26 13:52

Поки обід, можу іще поспілкуватися) Олеже, якщо ти бачив мою єлектронну адресу, то поам"ятаєш, що ми маємо честь хоча б і не сильно, але бути знайомими. Тому питання про брехливість моїх заяв я приймаю лише в тому, що не можу конкретно зараз довести факт замовлення данної статті. Приймаю. Але, щодо позитиву і сюсюкання. Хай івже краще таке, ніж нічні ридання у наволочку та щоденний траур по тому, що могло б бути, якщо б... І так далі. У старі радянські часи, за яким так часто сумую люди негативу, була дуже классна примовка - Критикуєшь, відкидаєшь - запропонуй краще. Щось пропозицій не видно. Окрім загальних фраз на кшталт - А треба щось зробити. Тих же похованих людей перенести в інше місце - хтось думав, як це можливо технічно і враховуючи одразу супротив старшого покоління? НІ! То навіщо горлати? І знову нагадаю - Чернігів - місто древнє, кістки усюди. Стосовно сміттєзвалища. Знову таки - ну поговорили, воно від того горіти перестало? Чи те сміттєзвалище прямо зараз звідкілясь узялося? Воно там десятиріччями... Добре стояти біля будмайданчику і підказувати, куди, скільки і як класти цеглу. Дуже складно самому це навчитися. Країна Совєтов, от і навчилися лише совєтовать... На жаль.
Щодо зауваження про тролейбуси - із палаючого - НІ. Слава Богу. Однак знову таки до чого ця фраза? Після неї знайдуться багато грошей , щоб замінити 200 тролейбусів? Чи держава (яка повинна 50% вартості оплачувати троллейбусів) перешле гроші? Де там, там про вибори думають... А ніхто не дивився, скільки "мессіанських" газет вкидують у поштові скриньки щонеділі? За Чернігів, Новий Чернігів, Громадскький контроль тощо... Тиражао під 100,000 кожна. Да по собівартості копійок 50 газета. Щонеділі - 150 тисяч гривень. На місяць - 600, 000. Це мінімум. А врахувати роліки на ТВ, радіо... Скільки коштів... Я розумію, що рахую не своє, тому вибачаюсь одразу, але ось ці кошти можна кудись в інше місце? Троллейбус купити - написати За Васю Пупкіна - наукраща реклама. Труби ржаві взяти і поміняти, сміття з пляжу вивезти? Я розумію, що комунальники гав ловлять - однак це ж найреальніший шанс пропіаритися.. Однак навіщо? Краще макулатуру, але в кожну хату. Коля Р. лонг лив у кожному серці(((

Пасажир | 2008-08-26 13:21

Скажите, Валера, не приходилось ли вам выскакивать из горящего тролейбуса?

Редактор | 2008-08-26 13:15

Валерій
Так, сміття загоряється самостійно, якщо Ви не знали.
Удачі в пошуках позитиву.
ВВ ж тим часом інформує про проблеми, замість непотребу на зразок пафосу і сюсюкання. Вирішаться вони від того чи ні - невідомо. Відомо точно те, що вони не вирішаться без висвітлення.
P.S. Будете по кілька разів під одною статтею писали брехливі заяви про замовні статті - то й не дивуйтеся, що коментарі пропадають.

Валерій | 2008-08-26 12:52

Дякую всім, небайдужим до мене)))) Про що казав, те і сталося. Вибачте, але на гречку я зароблю сам, не маю звички жебракувати) Так що ходіть туди самі, якщо гідність втратили...
А скажіть мені, будь ласка, від того, що проблеми тут висвітлили, вони вирішилися? Чи знову хором поридали і розійшлися трощити фонарні стовпи на Валу? А смітники горять - то просто так, самозагоряння? Не пара дебілів їх підпалила? За всіма подіями ЗАВЖДИ хтось стоїть. Точно так же, як за псевдонімом автора данної статті стоять певні фінансові вливання конкретних осіб. Подивіться на статті у Високому Валу - чи є хоча б одна позитивна? Ні - бо за позитив фонд Відрождення і інші не платять гранти. Накраща позиція в усі часи - критикувати. А от би ще й працювати хтось почав... Олеже, шановний ти головний редактор, досить вже різати комменти і фрази із комментів, де критикують Високий Вал, недемократично якось...
  Шановні, моє прізвище не Рудьковський, а ви вже точно забули, хто такі горлопани і шо вони роблять, коли дорвуться до влади. Я скажу одне - мені шкода ще одного втраченого покоління, яке навчилося отримувати гроші лише за те, що постоять тиждень із прапорами на Майдані... Однак Україна і Чернігів у ній всеж рухаються уперед. На жаль - не все у порядку із рульовими, однак народ заслуговує ту владу, яка є.
Спокою Вашим душам та позитиву у Ваше серце.

Володимир | 2008-08-26 12:39

Або я чогось не розумію, або все ж таки народ вважають за бидло Соколов и Ко.
Прийшов я з сином та дружиною в понеділок подивитися на фонтан о 20.30, коли стемніє, щоб на світло у всій красі подивитися. Дійсно, фонтан зачарував своєю красою. Син ті ми очей не могли відірввати від нього, як і багато інших чернігівців. Але піднесений настрій тривав аж 20 хвилин. О 20.50 фонтан відключили і навкруги запанувала темрява. Настрій був зіпсований.
Виникають питання:
1. Чому у святковий день фонтан у темний час, коли він виглядає найбільш красиво пропрацював менше години (а 24 серпня люди мені розповіли, що його відімкнули о пів на десяту вечора) ? Невже це так дорого коштує, щоб він працював хоча б до 23-ї години? Якщо для міста це дорого, то навіщо було його будувати? Які туристи к нам приїдуть, якщо фонтан не працює ввечері?
2. Чому якщо фонтан обладнаний динаміками не можна після його вимкнення дати інформацію про те чи буде він ще вмикатися і якщо так, то коли?
3. Чому після вимикання фонтану не вмикається світло у парку?
І нарешті узагальнююче питання: "Чому таке ставлення до людей?"

Сергій | 2008-08-26 11:27

"Хліба і видовищ!" - вимагала римська чернь.
От вам, ЧЕРНЬ, видовище, а гречку отримаєте у Савченка!
Валерій, тобі як, подобається місце такої ЧЕРНІ? Тоді радій на здоров'я. Не забудь зайти за пакетом гречки до іншого "благодєтєля" - Савченка.

Олег | 2008-08-26 11:05

Валерій
*давити народ своєю ностальгією за роздовбаними, проржавілими жабками - навіщо?*
А де ви жабок побачили? Жабки - то напевно в ВАШІЙ голові)) Я наприклад побачив в тексті проблеми, які дійсно не вирішуються. Ну і про танці на могилах. Може і справді спочатку треба було перепоховати воїнів-героїв по-християнськи? Із сміттєзвалища дим застилає всі Масани аж до 50 років ВЛКСМ (символічна назва до речі)? Дійсно так. Але ж дим не доходить до Царського села в Ялівщині? І те добре!
*На відкритті я був із сином, дружиною, родичами із Австрії... нарвуся на купу негативної реакції із боку проплачених комментаторів вже згаданих мною організацій... якщо комментатори не поважають себе - нехай гавкають за масками-ніками у кущах*
Мої вітання родичам непроплаченого і неанонімного "Валерія". Ваше прізвище часом не Рудьковський? Цей теж обіцяв тюльпанами місто прикрасити. Якби ви уважно читали "Високий Вал"...
Але питання, які залишаються:
1. Де обіцяне облаштування сміттєзвалища?
2. Де нові тролейбуси (2 львівських машини - не порятунок) і тролейбусні лінії?
3. Де щоденне, якщо не щогодинне, поливання вулиць і паркових алей? Де поділися з вулиць міста поливальні машини помаранчевого кольору? Адже в порівнянні з Європою місто перетворюється на смітник. Попитайте у тих самих родичів з Австрії.
Автору за статтю +1.

Микола Підступний | 2008-08-26 10:51

Валерій
Жабки? Ви про що? Я десь говорив про жабки?
Я Вам не про жабки. І навіть не про могили. То так, на додачу.
Я кажу про бенкет під час холери.
Ідіть на Масанах розкажіть про СВОЄ захоплення від фонтану. До речі, туди напевно зручніше буде доїхати новим тролейбусним маршрутом.
Розкажіть киянам про красивенний фонтан, коли вони нап'ються вашої, даруйте на слові, сечі.

Валерій | 2008-08-26 10:44

*** знову вразила по поганому негативність викладеної статті. Та скільки ж вже можна соплі, вибачте, розвішувати? Скільки можна плакати за тим, чтого ТОЧНО не буде? Нехай мене звинуватять у цинізмі знову, однак чому, навіщо, АВторе, Ви давите читача власним негативом? Чому Ваші спогади повинні бути для нас істиною? Пам"ятати треба - це безперечно. Однак давити народ своєю ностальгією за роздовбаними, проржавілими жабками - навіщо? Життя не стоїть на місці, ми вже в іншій державі живемо, а ви все згадуєте, як у черзі за хлібом по 20 копійок стояли(( Живіть сьогоднішнім днем, любіть себе і життя своє, бо за сльозами не побачите, що життя пройшло мимо Вас.
Із приводу могил і кісток. То ж Чернігів - місто стародавнє, тут усюди кістки! Де не починають копати - кладовище. То за цієї причини позакривати всі стадіони, кінотеатри??? Безглуздо(
А з приводу фонтану - гарно і стильно. На відкритті я був із сином, дружиною, родичами із Австрії, з друзями. У всіх одне в очах - ЗАХОПЛЕННЯ! І кількість людей, яка радувалась цьому диву - переважала проплачених горлопанів із кишенькових організацій немісцевих і місцевих багатіїв. І, шановний автор - для моєї дитини, яка навіть гадки не має, що таке жабки (і я не буду давити ії своїми спогадами, хоча сам ті жабки перелазив вздовж и поперек), цей день через років 20-30 буде світлим спогадом. І я радий! Тому, що є теепр гарне місце, куди пможна привести не тільки свою дитину, а й іноземців.
Розумію, що підписуючись власним ім"ям та залишаючи власну електронку , нарвуся на купу негативної реакції із боку проплачених комментаторів вже згаданих мною організацій = все ж не боюся. Тому що повага до себе починається із поваги до оточуючих. І якщо комментатори не поважають себе - нехай гавкають за масками-ніками у кущах. Бо там, у кущах гавкати простіше - навіть якщо обгадиш себе - не помітять))))
Мир вашим оселям)

Чернігів | 2008-08-26 10:05

Відкриття музично-світлового фонтану "Водяна феєрія" у Чернігові 17:29
 24 серпня всі українці святкували величезне свято – День Незалежності нашої рідної України.
І в моєму дорогому місті також було свято. Але цього року воно було просто дивовижне, особливе. А саме чому, спитаєте Ви? Свято як свято. Що ж тут такого особливого. Було, скажу я Вам. Цей день чернігівчани запам’ятають на довго. Саме в день Незалежності України, в Чернігові урочисто відкрили дивовижний музично-світловий фонтан "Водяна феєрія". І повірте не залишилося жодної байдужої людини в місті. Всі чекали на це дійство. Стільки людей давно вже не збирала наша старовинна площа. На стільки було приємне відчуття, коли на зустріч тобі йшли усміхнені діти з батьками, люди похилого віку. Деякі навіть брали з собою своїх улюбленців.
Дуже багато людей хвилювала ця подія. Тому що колись на місці цього фонтану вже був фонтан, так звані «жабки». І це було одне з найулюбленіших місць мешканців міста. Біля фонтану проходило життя багатьох людей. Там промайнуло їх дитинство, юність, старість. Коли сквер відремонтували, то фонтан замінили на клумбу. Обуренню людей не було міри. Вони влаштовувалися демонстрації, намагалися всіма силами повернути фонтан але марно. Люди дуже боляче сприймали його відсутність. І коли по місту пробігла новина про новий фонтан, всі з нетерпінням чекали відкриття.
І скажу вам, воно того коштувало. Я багато бачила таких фонтанів, але цей особливий. Насамперед тому що він знаходиться в моєму рідному місті. Він просто дивовижний. Поруч з ним можна відчути неосяжне диво техніки і природи. Ви можете насолоджуватися годинами поруч з фонтаном. Слухаючи найкрасивішу музику, поринати в далекі країни, в свої мрії, відчувати що щастя є, і воно тут поруч. Насолоджуватися красивими барвами фонтану.
Люди були просто вражені. Повернувся їх фонтан. Та ще й який. Він як народився знову, красивий, мелодійний, вражаючий до самої віддаленої частинки душі. Радості людей не було меж. Очі кожної людини світилися щастям. Бо вони десь таки вірили, сподівалися на чудо повернення їх фонтану. І чудо здійснилося.
Так наше місто тепер може пишатися не лише стародавніми церквами в Україні а й найкрасивішим фонтаном. Як що ви його побачите хоч раз у житті, ви запам’ятає його на довгі роки.
  Ольга Луговська,
спеціально для управління культури і туризму облдержадміністрації

Олександр | 2008-08-26 09:46

Такий фонтан це перлина Чернігова вже ХХІ ст.!
Впевнений, що саме це місце буде для мешканців та гостей.
Можна насолоджуватися годинами поруч з фонтаном. Слухаючи найкрасивішу музику, поринати в далекі країни, в свої мрії, та відчувати що щастя є, і воно тут поруч. Насолоджуватися красивими барвами фонтану.

Олег | 2008-08-26 09:30

МашаА мне больше нравились тюльпаны на том месте... лучше бы детских площадок в городе настроили. А то рождаемость растет, а с ребенком податься некуда :(
А еще стоит обратить внимание на мусор и мусорки в городе... часто приходится носить в сумочке мелкий мусор.
Думаю те несколько миллионов должны бы быть использованы для людей, а не для мэра.
ОксанаМене не дивує ценізм з широко і патріотично відкритими очима. Це хиби нашого сьогодення. І треба це розуміти. Свобода починається тоді, коли ми, перш за все, вільні від власних слабкостей. Автор статті відпрацьовує, те що він має відпрацювати. І мені шкода, що нормальні люди, змушені чорне називати білим, а прекрасне негарним. Нажаль, ми ще не досягли такого рівня, щоби бути вільними. Я з розумінням ставлюся до цієї ситуації і вірю, що все зміниться. Фонтан прекрасний і я з гордістю приведу своїх друзів з інших міст, показати їм прекрасне. Саме «прекрасне». А тебе, друже, я розумію, і не осуджую. Вірю, що ми скоро будемо вільні. Ми з тобою однієї крові – ТИ і Я.
В статье все верно написано. Мы станем страной лишь тогда, когда открытие туалета за миллион или безусловно красивый фонтан-долгострой с пафосом от всех заинтересованных в выделенных средствах лиц будут не событием эпохи, а нормальной практикой в жизни территориальной громады.
Кстати. А куда подевались машины, моющие улицы? Причем не раз в месяц, а ежедневно по нескольку раз в день. Может Соколов удосужится объяснить?

марго | 2008-08-26 08:59

410
Підтримую, для наших людей, що не робиться, все не так, а спитаємо як правильно, то відповідають , що не знають, но все рівно не так... .Фонтан дуже сподобався.

СоломА -ха | 2008-08-26 08:41

410фонтан супер!!!!!!!! а жабы никуда не делись. они здесь отписываются!!
Так - це диво! Затамовує подих від краси!

Оксана | 2008-08-26 08:36

МашаА мне больше нравились тюльпаны на том месте... лучше бы детских площадок в городе настроили. А то рождаемость растет, а с ребенком податься некуда :(
А еще стоит обратить внимание на мусор и мусорки в городе... часто приходится носить в сумочке мелкий мусор.
Думаю те несколько миллионов должны бы быть использованы для людей, а не для мэра.
Мене не дивує ценізм з широко і патріотично відкритими очима. Це хиби нашого сьогодення. І треба це розуміти. Свобода починається тоді, коли ми, перш за все, вільні від власних слабкостей. Автор статті відпрацьовує, те що він має відпрацювати. І мені шкода, що нормальні люди, змушені чорне називати білим, а прекрасне негарним. Нажаль, ми ще не досягли такого рівня, щоби бути вільними. Я з розумінням ставлюся до цієї ситуації і вірю, що все зміниться. Фонтан прекрасний і я з гордістю приведу своїх друзів з інших міст, показати їм прекрасне. Саме «прекрасне». А тебе, друже, я розумію, і не осуджую. Вірю, що ми скоро будемо вільні. Ми з тобою однієї крові – ТИ і Я.

410 | 2008-08-25 19:37

фонтан супер!!!!!!!! а жабы никуда не делись. они здесь отписываются!!

неМаша | 2008-08-24 22:54

Иван
Иван, а почему в Россию? а не в Грецию?или в Финляндию?
А на счет мелких гадостей - когда каждый перестанет их делать, или уменьшит наполовину, уже гораздо легче и приятней станет жить ;)
  А сидеть и ныть как у нас все не "по плану" и вобще все плохо - то лучше не станет...

Иван | 2008-08-24 22:17

неМаша, за оптимистическими новостями едьте в россию! там все классно и все идет по плану...
да, не спорю, жизнь хороша!
но пофигизм к мелким гадостям иногда пропадает и начинаешь задумываться о тех, кто должен для нас работать когда мы работаем для них...

для Сергея от неМаши | 2008-08-24 21:14

неМаша
Сергій
Обязательно напишу, как только будет желание.
Просто надо как-то оптимистичнее быть. А то вот так прочтешь все - и все, можно идти вешаться. Патриотичность это хорошо, но не постаянно же такая вот "убиенная".
  Сережа, в жизни много хороших вещей - ты присмотрись. Не все так плохо. Поверь ;)

Сергій | 2008-08-24 17:28

неМаша
А Ви, неМаша, напишіть оптимістичну статтю на третю тему :) Редакційні e-male вказані нижче за посиланням "Редакція" ;)

неМаша | 2008-08-24 17:21

сколько можно уже о могилах и плитах?! Вас уже читать не возможно, две темы - о грузинах и о могилах (в том плане что все очень пессиместично).
Фонтан? на могилах? можно подумать бывший фонтан с жабками и клумба с тюльпанами парили в воздухе?!)))
Комментарий конечно не добавите или удалите 2/3, но кто Вас уже читает? одно и то же... сплошные заказные статьи

Маша | 2008-08-24 15:25

А мне больше нравились тюльпаны на том месте... лучше бы детских площадок в городе настроили. А то рождаемость растет, а с ребенком податься некуда :(
А еще стоит обратить внимание на мусор и мусорки в городе... часто приходится носить в сумочке мелкий мусор.
Думаю те несколько миллионов должны бы быть использованы для людей, а не для мэра.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Музика і живопис в укритті

SVOBODA.FM