Останнє оновлення: 22:05 понеділок, 17 лютого
Державна допомога в дії
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / У Чернігові багатодітну матір виселили на вулицю

У Чернігові багатодітну матір виселили на вулицю

Ситуація, що ніяк не в'яжеться з державною політикою підтримки багатодітних сімей, виникла у Чернігові внаслідок розподілу квартири, в якій 17 років така родина проживала.

Першого квітня цього року вдову Ірину Мироненко, матір шістьох дітей, четверо з яких неповнолітні, а одна - інвалід, за рішенням суду було виселено просто на вулицю.

Ордер на вивільнене житло міська влада запропонувала іншій багатодітній родині.

Як з'ясувалося в ході журналістського розслідування, в порожню трикімнатну квартиру будинку, зведеного за кошти підприємства, де працював чоловік Ірини Мироненко, родина з трьома тоді дітьми вселилась у далекому 1992 році.

Намагання отримати ордер на неї успіху не мали - мінялася влада, керівники підприємства також. У 1993 році вийшов припис прокурора про виселення самоселів, та після того про сім'ю надовго забули.

Через 10 років після смерті чоловіка Ірина вирішила узаконити своє проживання в квартирі і звернулася з цим проханням до міського голови. Відтоді й почалися її митарства.

Підприємство-власник будинку згадало про самоселів, подало до суду, виграло позов і до багатодітної матері стали навідуватись судові виконавці. Ірина тоді пропустила момент подання апеляції, і в цьому була її помилка. Виконавці ходили не один рік, і врешті-решт, виставили родину на вулицю.

Нещасна жінка винайняла напіврозвалений будинок - з дірявими стінами і стелею, і переїхала туди. І це в той час, коли її найменша донька, що народилася з серйозною вадою головного мозку, потребує особливого догляду і окремої житлової площі. Дівчинці немає ще й двох років. Її батько - другий, позашлюбний чоловік Ірини, від якого вона народила двох дітей, покинув сім'ю, як тільки дізнався про народження доньки-інваліда.

Історія ця, очевидно, не була б якоюсь особливою, якби не її благородне продовження. А сталося так, що інша багатодітна мати і теж вдова Світлана Билдіна, котра чекала поліпшення житлових умов цілих 24 роки, відмовилась заселятися в житло, відібране у подруги по нещастю.

"Коли мені зателефонували й повідомили про наявність вільної 3-кімнатної квартири, моїй радості не було меж. Та коли я дізналася, що в цій квартирі жила жінка, становище якої не легше, ніж моє, то заявила, що не вселятимусь у неї доти, доки не вирішиться житлове питання Ірини Мироненко. Мені ця квартира потрібна, як повітря, але переступити через дітей я, як багатодітна мати, не можу", - сказала Світлана.

Від ордера вона не відмовлялась, але у міській раді її благородство стлумачили по-своєму і... скасували рішення про виділення їй 3-кімнатної квартири. Так Світлана Билдіна залишилась в однокімнатній з трьома дорослими синами, невісткою з онучам і донькою-інвалідом.

Відома приказка "Святе місце порожнім не буває" в даній ситуації, як бачимо, себе не виправдала. Адже в цю, відібрану у дітей квартиру, боїться йти і третя багатодітна сім'я, якій її запропонували. Зі слів С. Билдіної, та родина так само гостро потребує житла, як і ці дві, бо має лише маленьку кімнатку в гуртожитку. Але й вона вагається, розуміючи, що з наданою квартирою щось негаразд.

У боротьбі за свої права багатодітні матері Ірина і Світлана об'єдналися і тепер звертаються, куди тільки можуть. Зараз їхня заява перебуває на розгляді в міській прокуратурі. Моральну підтримку їм надає громадська організація "Родина", що опікується багатодітними.

Коментарі (22)

Дід Степан | 2009-06-18 10:31

Лаборант
Дід Степан Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.
Лаборант
Дід Степан
Лаборант
"Запиртовані в радянські часи" Мали мораль, повагу до суспільстка,та дотримувальсь закону. Той хто хото вбачає єдиним виходом для всіх матузку і миол, мабуть неосвідчений, лодарь. Працювати потрібно, удосконалювати, себе, і допомогати іншим.

Лаборант | 2009-06-17 18:28

Лаборант
Дід Степан Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.
Лаборант
Дід Степан
Що, що у нас однакове для всіх? Мотузка та мило однакові для всіх, а закон - для вибраних. Таке враження, що пише заспиртований, ще в Радянські часи.

Дід Степан | 2009-06-16 11:06

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Баба Параска
Шановна Баба Параска, про те що незбираюсь поширювати особисту інформацію про особу, яка є інформацію з обмеженим доступом., посилаючись на норму закону, яка свтановлює відповідальність за поширення такої інформації. Доречі журналісти проце плвинні знати як ніхто інші. Погодесь приклад опонента був недоречний. Інші тези коментувати відмовляюсь, так як вони не мають жодного відношення до даної дискусії.

admin | 2009-06-16 10:51

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
admin
Дід Степан
Це ж треба! Яке співпадіння в часі! Ні, ну ми тут розуміємо, що досвід "співпраці" проти аналогічного терміну щоденної праці поки що не дозволяє відрізнити журналіста Укрінформу (хоч підпис можна і побачити) від журналіста "ВВ", а все решта у "професійних" дідівських коментарях - то вже напевно похідне :)... Можливо, "досвід" полягає у написанні літературних натюрмортів для видань, де макети вичитують, підпираючи цеглинами... Хтозна. Витоки такої "професійності" і "обізнаності" нам невідомі, як добровільно-невідомими є і автори такої писанини.
На всяк нагадую, що суперечка з адміном не вітається.

Баба Параска | 2009-06-16 10:38

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
То дід тупий, як його валянки. Абонент дійсно може написати заяву про відмову від внесення його прізвища у довідник. Але, по-перше, про це мало хто з абонентів здогадується і не підозрює, як його дані стають загальнодоступними. По-друге, це мало що дасть, бо живемо у сильно вже "правовій" країні. Отже, якщо навіть у довіднику Укртелекому мого номера з адресою не буде, то це зовсім не означає, що мої ретельно переписані дані з виборчих списків не засвітяться десь в Інтернеті чи в базі МВС на розкладах дисків на Петрівці. Зазвичай так воно і є.

Дід Степан | 2009-06-16 10:36

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
admin
*** 8-й рік співпрацюю з засобами інформації ***

Дід Степан | 2009-06-16 10:25

Лаборант
Дід Степан Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.
Лаборант
Майже погоджуюсь з Вами, однак хочу зазначити народжувати дітей право, а не обов"язок. Однак дане право, якщо ним скористатисть, тягне досить нелегкі обов"язки, і велику відповідальність, як перед самими дітьми, так і перед суспільством уособленням якого є держава і саме держава встановлює правову відповідальність батьків за неналежне утримання, виховання і розвиток дітей. В нашій країні хочеться вірити, поки що лише відповідальність батьків є запорукою нормально та здорового розвитку дітей. Про яку відповітальність матері в даному випадку можна говорити?
Закон один для всіх, і неухильне його "Безвиняткове" виконання може гарантує наші права і обов"язки.

admin | 2009-06-16 10:19

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Шановний "діду", припиняйте розводити флуд про те, в чому "не в зуб ногою". Бо від написаного *** "професіоналізмом" аж тхне:). Вводити в оману читачів зовсім недоречно.
Для виправдання написаного *** краще приходьте і попрацюйте. Який буде "професіоналізм", такою буде і "копійка". Тільки дивіться у мінуси за результатами роботи не залізьте через такий "професіоналізм". Тож вперед!
Інакше - не по-пацанячому.

Редактор новин | 2009-06-16 10:18

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Щось я не пригадую такого пункту у договорі на встановлення телефону.
Про розслідування кожної новини вже сказано.
На цьому подальший диспут з анонімом вважаю недоречним.

Дід Степан | 2009-06-16 09:56

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Шановний редактор, встановлюючи, дротовий телефон, а саме підписиючи договір про надання послуги телефонного зв"язку, Ви погоджуєтесь на розміщення вашого абонентського номера, прізвища та адреси, до довідника телефонних номерів або ж відмовляєтесь від данного пункта договора. Саме тому така інформація вважається загальнодоступною. Тому ваш приклад є недоречним.
Що до "новини" з вами не погоджуюсь так як дана ситуація вже висвітлювалась в засобах масової інформації ***.

Баба Дуня-бабе Мане | 2009-06-12 21:21

Баба Маня
Респект и уважуха. Який полковник!! Степан - настоящий єфрейтор, красавець!

Oper | 2009-06-12 17:52

Лаборант
Дід Степан Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.
Лаборант
Угу, якраз 300 років тому, коли було суцільне матеріальне благополуччя і окремі кімнати, дітей чомусь народжували по десятку на сім'ю.
Краще б дід подякував, що люди народжують майбутніх платників податків йому на пенсію.

Лаборант | 2009-06-12 17:47

Лаборант
Дід Степан Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.
А еще дітей треба народжувати в матеріальному благополуччі, під дахом власного житла, бажано, щоб дитина мала власну затишну кімнату, харчування дитини повинно бути збалансованим... Далеко зайдете, шановний. Якщо йти за цими нормами то народження дитини - привілегія заможних, матеріально забезпечених, а бідло розмножуватись не повинно.
І що то за закон, за яким дітей з квартири виселяють?

Баба Маня | 2009-06-12 16:46

Круто Дід Степан на журналістів наїхав, ну справжній полковнік

Редактор новин | 2009-06-12 15:38

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
"... де Ваше правова та професійна підготовка, відомості про місце проживання громадянина є інформацією з обмеженим доступом"
В такому разі всі телефонні довідники протизаконні.
Діду, Ви явно плутаєте новину з розслідуванням.
Якщо замість кожної новини має бути розслідування, то як казав один мій знайомий, треба "брати по 2 долари за вхід на сайт" (гадаю і того більше).
А якщо кому з іншого боку _є_ що сказати - то це безкоштовно.

Дід Степан | 2009-06-12 15:28

Лаборант
Дітей потрібно народжувати в сім"ї, в любові, і порядку. Використовуати дітей за для свого обгрунтування порушення закону ,поменшій мірі "безвідповідально"
Дана ситуація викликає співчуття, якість коментованной статті, обурення.

Дід Степан | 2009-06-12 15:22

Дід Степан
Редактор новин
Панове Ви дивуєте мене своїм професіоналізмом не вкращу сторону, де Ваше правова та професійна підготовка, відомості про місце проживання громадянина є інформацією з обмеженим доступом, і поширення такої інформації без згоди самого громадянина є порушенням закону. Я вже не говорю про відомості про власника, чи відомості про власність зареєстрованні за громадяном. І саме з цих підстав не можу їх назвати навіть анонімно. Хоча зясовувати такі факти якраз і є завданням журналістськогорослідування. Чи не так?

Лаборант | 2009-06-12 14:52

Зрозуміло. Вона переїхала до "гражданського чоловіка", а до яких граждан переїхали її бездомні діти. Може і про це напише Дід Степан, який "у курсі справ"? Хоча і він не без правоти. Коментарі державних службовців, захисників дітей , де? Після святкування Дня захисту дітей, мабуть, ще не прохмелилися?

Редактор новин | 2009-06-12 14:33

Дід Степан
Особистий будинок? Адреса? Власник?
Діду, анонімно каламутити воду не треба.

Дід Степан | 2009-06-12 14:24

Просто диву даюсь, як можна перекрутити обставини справи, написати такий вибачаюсь" МАРАЗМ"? Цікаво "хто" надав журналістам неправдиву інформацію? Чому вона не перевіряється пер ніж писати статтюю. Чито Наталія Потапчук просто пише на замовлення, чи намагається зробити собі ім"я на гострих соціальнх проблемах. Чому редакція газети допуськає статтю яка мягко кажучи "висмоктана з паляця"? Де офіційні коментарі посадовців? Де Ваше "журналістське рослідування"?
 А чи відомо Вам панове виселення тривало з 1993р. і закінчилось добровільним виконанням судового рішення. І переїхала вона до свого "гражданського чоловіка" в добре обжитий особистий будинок. І коли це "самозахват" житлового приміщення перестав бути порушенням закону. А рішення про виселлення прийняв саме Апеляційний суд Чернігівської області. Ганьба таким журналістам.

Лаборант | 2009-06-12 11:20

Так, спина у Романової широка, така широка, що за нею заховалася навіть служба у справах дітей, на яку покладений обов'язок захищати житвові та майнові права дітей. Цікаво було б побачити їх звіт про те, що конкретно вони зробили в цій ситуації. А то лише святкові заходи з продовженням у вузькому колі.

ТВМ | 2009-06-12 10:06

А Романова, ж нещодавно звітувалась наскільки все в її "господарстві" злагоджено і підконтрольно...!!! Злагоджено виходить, тільки в її особистому добробуті
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Пан Усмішка і його позитив - фоторепортаж

SVOBODA.FM