Останнє оновлення: 10:26 вівторок, 26 листопада
ДАІ / Невідповідність
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Увага! Хлібне місце ДАІ. ФОТО
Увага! Хлібне місце ДАІ. ФОТО

Увага! Хлібне місце ДАІ. ФОТО

Пам’ятаєте той сповнений філософського змісту діалог з фільму ДМБ?

- Суслика видишь?

- Нет...

- А он ЕСТЬ!

Певно саме за таким принципом збирають данину інспектори ДАІ на цьому хлібному місці у Чернігові.

Як водій з -надцятирічним стажем, поясню просту річ – всьому є свій час. Коли дивитися на світлофори, щоб планувати швидкість руху, коли на дорожні знаки, коли вже час окрему увагу звернути на пішоходів, а коли нарешті на транспорт, що йде головною дорогою. Навіть для того щоб вмикати покажчик повороту, є відповідний час згідно з правилами.

На цьому перехресті – вулиці Мстиславської і проспекту Перемоги – можна рухатись лише праворуч. Але нормальна, звична послідовність обробки «інформації дороги» на цьому перехресті порушена.

Чомусь саме на цьому перехресті чи не цілий місяць стоїть патруль ДАІ.

Чому вони стоять саме тут? Адже чи не найефективніша дія для забезпечення виконання вимог дорожніх знаків на перехресті – забезпечення їх видимості. Простіше кажучи – обрізка гілок.

Але напевно Відділ ДАІ у Чернігові труднощів не боїться! Хлопці у блакитних сорочках напружено працюють. Вони знімають камерою транспорт і ретельно пояснюють водіям особисто, як слід проїжджати дане перехрестя.

Послуга з пояснення правил проїзду даного перехрестя коштує близько 300 гривень. При цьому інспектори ДАІ стараються не проґавити ні старенький «Москвич», ні ВАЗ, що прожив більше них самих.

Напевно, місце дуже "хлібне", бо сьогодні мужні інспектори з'явилися і на другому боці перехрестя.


Збільшити

Хлібне перехрестя


Збільшити

Ховрачка бачите?


Збільшити

Я теж не бачу...


Збільшити

А він Є!


Збільшити

А тепер щось бачите?


Збільшити

А так?


Збільшити

Бачу аж двох!


Збільшити

Роз'яснювальна робота (обережно: дорога послуга)


Збільшити

У зворотньому напрямку. Видно лиш з іншого боку вулиці


Збільшити

Права смуга руху


Збільшити

Ховається ховрачок!


Збільшити

Та ось же він!


Збільшити

Ласкаво просимо! Чекаємо на вас!

Коментарі (44)

4444 | 2009-07-20 12:56

ГАЙцы в принципе должны помогать участникам движения безаварийно делать это самое движение,а реально Украинские ГАЙцы только по засадам сидеть горазды...Ну и стали бы со своими "волшебными палочками" на перекрестке и регулировали бы...(мечты идиота...)

Испытавший на себе | 2009-07-15 13:15

Напишите о черниговских автошколах, вот где ДАЙцы поборами занимаются. Экзамен - 500 гривен!

Сашко | 2009-07-13 14:23

Люби друзи!
Это рыбное место существует как минимум два года!
меня также как всех остановили и разъяснили.. не штрафовали..
и ниче.. нормуль.. соблюдаю.. хотя.. ветки подстричь надо бы.. согласен с аффтором!

Виталий | 2009-07-12 16:22

Согласен, настоящая ловушка. Я имею в виду, движение прямо. Думаю, ЛЕВЫЙ оставить закрытым, а прямой открыть. Есть проезды намного посложнее. Тупо поставили знак, так как попадают дисцыплинированые водилы.Сам видел.(проф. стаж 27 лет). Подарок для ДАЙ хорош, так что их можно понять.

Momento More | 2009-07-10 23:30

Совесть
Ирбис
Начальника ГАИ - в Макошино! И все проблемы решатся само-собой!

Ирбис | 2009-07-09 22:03

Совесть
А ситуацию нужно исправлять как можно скорее, а то народ уже начал ГАЙцов громить, не за горами и остальное МВД.

Совесть | 2009-07-09 18:06

Я уже решил -голосовать буду за Тягнибока!

Інкогніто | 2009-07-09 17:48

Oper
А у нас і без того більшість знаків як не гллям, так рекламою або банерами закриті. А щоб місцевих не дратувати, пропоную домовитись з даішниками, що лише білорусів штрафували. І план буде, і копійчину зароблять. І писати про них ніхто не буде.

1207 | 2009-07-08 10:18

***не думайте що порушників ПДР будуть в дупу цілувати! Ну і будеш посилати ментів ,то скажи коли- приїду дивитись!

Рабик | 2009-07-08 10:05

водила
Ігор
Это еще не предел,есть к чему стремиться.
Побывал давеча в Узбекистане.
Там остановленый водитель(если он из просто смертных,не принадлежит к родственникам властных или ментов),сначала выходит,ЦЕЛУЕТ РУКУ инспектору,а потом уже идет разговор по теме остановки.
Удачи!

Ігор | 2009-07-07 23:10

водила
Виходить кожен водій - боржник інспектора, чимось нагадує рекет 90-х, тільки гірше, тоді можна було спробувати втекти, а зараз винен інспектору, значить винен державі (пізніше знайдуть).
     Не треба забувати, що такий многострадальний інспектор отримує непогану зарплату із казни, яку наповнюють за рахунок нас - платників податків. І раз - він не хоче нести службу на аварійно небезпечних ділянках дороги, а платить гроші керівництву за хлібні місця, то може краще йому знайти іншу роботу. (як і його керівництву)
     Скоріш за все, фінансова ментовська піраміда, від інспектора до міністра - продовжує існувати, тільки в ще більш гіпертрофованій формі.

водила | 2009-07-07 22:10

Не вините инспекторов, по на том перекрестке мне ударила фраза - я заступил и у же в минусе. Говорю, не понял, а он мне - за тебя я уже заплатил. Вот и ответ на все вопросы - каждому ГАИшнику приходится платить - за получение автомобиля (чтобы не стоять пешком) , за его заправку, за место несения службы, иначе, впрямь, поставят, где совершаются ДТП , вот и приходится платить. А посчитать эти суммы за день? А за месяц? Нормально начальник ГАИ живет? Потому и стоят они не там, где ДТП, а там, где платим! Мы с вами!

UA | 2009-07-07 19:32

UA
Костян
О беспределе речь, увы, не в контексте конкретного случая. ..Хотя из таких маленьких эпизодиков, скорее всего, он и складывается.

Костян | 2009-07-07 19:24

Всем критиканам хочу написать.
Очень часто езжу через это место.
Скажу често, меня очень раздражает ситуация когда я стою и жду там за автомобилем который хочет проехать прямо или повернуть налево. Т.е. я тупо жду пока какой-нибудь умник совершит нарушение ПДД.
Если тут собрались такие умные критиканы, вы мне расскажите , как бороться с такими умниками?

Костян | 2009-07-07 19:18

UA
А в чем беспредел в данном конкетном случае можно вас с просить?

Костян | 2009-07-07 19:16

КостянМесто реально аврийноопасное, тот кто едет прямо или поворачивает налево - рискует образовать за собой огромную пробку.
А так 50 метров до светофора, там на разворот и никаких проблем.
Не нарушайтк и никто к вам приставить не будет, остальное- неконструктивно.
Аrgo
У вас что с ориентацией слабовато?
Разворот возле Прохлады, что бы попасть к Кодаку.
  

UA | 2009-07-07 18:53

    Примерно в 3-м веке, некогда могучая, Римская имерия скатилась к такому-же беспределу. Это закончилось для нее трагично — ее разрушили кучка варваров.
  Как это не печально, аналогичная история может повториться с самой большой Европейской страной — Украиной. В следствие тотальной коррупции и полнейшего беспредела Украина может в ближайшем будущем потерять свою государственность.

Мешкаю поруч | 2009-07-07 18:48

Сьогодні увесь день так само стояли. До обіду на машині, ввечері двоє вже пішки.

Oper | 2009-07-07 18:29

Пропоную ДАІ бізнес-план за принципом "Все геніальне - просто".
У листопаді ( тобто коли листя попадає) знаки буде видно. Тому впоперек вулиці треба повісити розтяжку з банером. Щось у якості соціальної реклами з відповідними пільгами (чи як вже там годиться).
Написати можна щось на зразок "Водій! Дотримуйся вимог дорожніх знаків!" Ну не важливо, головне щоб банер добре закривав знаки :)

Василий | 2009-07-07 17:08

Знак там реально нужен.
Пока его не было, ни дня не проходило на этом перекрестке без аварии. После установки аварии там стали очень редкими.
Ну а то, что за листьями этот знак фиг увидишь - это правда.
Ну так и пожалуйтесь в ГАИ или в Автодор (не знаю точно кто за знаки отвечает).
Только официальное обращение что-то изменит. Статья ничего.

Редактор новин | 2009-07-07 16:05

Редактор новинЧому не зупиняєте малолітніх камікадзе без шоломів? Літають он за вікном, як то кажуть - "на расслабухє". Не "хлебно"? Зате у зведеннях МНС вони красуються чи не щоденно.
МиколаКого ви маєте на увазі???
В мене наприклад 8 років стажу за кермом, я теж роз"їзджаю на мопеді і не користуюсь шоломом! Тому що це не є обов"язковим!!!!!!!!!
Шолом обов'язковий ще з осені. Для всіх. Для "мопедок" в тому числі.
Читайте частіше "Високий Вал" - про це повідомляли і не один раз.

Редактор новин | 2009-07-07 16:02

журналистОднажды в редакцию пришел водила. Говорит, в аварию попал, на горького. Знак висит "уступи дорогу", а его из-за веток не видно, вот, типа и не заметил! И фоточку сует: ветки, знак. В общем - полная засада - попал чудак на ровном месте. Думаю, схожу посмотрю...
Посмотркл, от знака до веток более 15м - норма. А этот артист снимал с мктров 20-ти, и знака не видно, все "заросло". Вот так бывает. Это я на счет фотографий, которые на сайте, и про те, которые у гаишников. Все это из оперы №Не верь глазам своим". Кстати, сейчас в фотошопе такую бодягу можгно замутить - ни один эксперт не разберет. Так что и то о чем пишут и то, что в судах представляют, сами понимаете, чего стоит.
Хто з чим до вас прийшов - то вже Ваша справа. Ви краще детальніше розкажіть - 15 метрів начебто від знаку до гілок дерев - що це за норма і в якому Законі вона вказана? Справді цікаво!

гость | 2009-07-07 15:52

видел этого типа сегодня с фотоапаратом и без машины
на Киевской
С утра решил наверное подработать?

Микола | 2009-07-07 15:51

Редактор новинЧому не зупиняєте малолітніх камікадзе без шоломів? Літають он за вікном, як то кажуть - "на расслабухє". Не "хлебно"? Зате у зведеннях МНС вони красуються чи не щоденно.
Кого ви маєте на увазі???
В мене наприклад 8 років стажу за кермом, я теж роз"їзджаю на мопеді і не користуюсь шоломом! Тому що це не є обов"язковим!!!!!!!!!

Антидот | 2009-07-07 14:03

Господа водители не слишком давно в мир вышла книга "100 аргументов против штрафов ГАИ", в ней очень докладно написано как бороться с явлениями такого рода. Кстати есть и одноименный фильм, скачайте в инете и посмотрите...

Мешкаю поруч | 2009-07-07 13:14

Після обіду учора на тому ж місці стояла вже інша машина ДАІ, а ввечері - ще одна. Щоразу в машині сиділо аж три інспектори, які один за одним вискакували зупиняти автівки. Цікаво, що на спілкування з водіями вони витрачали від хвилини до 10. Причому протоколи складали на вулиці, а ті, кого відпускали відразу, сідали до міліцейської машини. Я не водій. Тому мені важко оцінювати необхідність присутності нарядів саме у цьому місці. Але, судячи з виступів міністра Луценка, вони повинні стояти там, де найчастіше трапляються аварії.

ЧПО | 2009-07-07 12:12

На цьому перехресті я попався на віхідний понеділок після Конституції. Дійсно поїхав прямо, зупиняють браві хлопці на дорогих мотоциклах. Там висить знак,пішов пересвідчився, дійсно висить. Але помітити його важко, бо дійсно, на одній рамі висять три знаки, самий лівий про поворот на право. Його можна помітити тільки під'їхавши впритул і глянувши вертикально вгору. Дійсно, коли вдень проспект сильно завантажений транспортом, то проїхати прямо дуже важко, для цього під знаком стоять години його виконання. Але у віхідний день загруженість приблизно така як і у вечірні (вранішні ) години, тому проїхати прямо реально можна, не заважаючи іншим.
 Як чесний громадянин (обязан жениться) підписав протокол, адже порушення формально мало місце. Та, тільки думаю, правильно в народі міліціонерів називають ментами (поодинокі винятки тільки підтверджують правило). А для ментів цілком підтримую гасло, яке можна неодноразово прочитати на паркані, рухаючись по вул. Бойовій між Стрижнем та перехрестям пр. Миру.
  

Редактор новин | 2009-07-07 11:01

Чому не зупиняєте малолітніх камікадзе без шоломів? Літають он за вікном, як то кажуть - "на расслабухє". Не "хлебно"? Зате у зведеннях МНС вони красуються чи не щоденно.

Ігор | 2009-07-07 10:58

Мені часто доводиться бувати в Чернігові. Тому факти описані в статті неодноразово бачив сам. Найбільше дивують засоби фотофіксації чернігівських даішників - як правило звичайна мильниця або відеокамера, а для цьго є сертифіковані в Україні "візири" та стаціонарні камери відеоспостереження. Про законність такої фотофіксації треба консультуватися в юристів і оскаржувати протоколи в суді. Якщо вже підписуєте протокол складений автоінспертором - обовязково треба вказати прилад, яким зафіксовано порушення, видимість( чи невидимість) знаків і обовязково в кінці поставити зет, щоб чесні працівники ДАІ не поправили Ваших пояснень.

Дальнобой | 2009-07-06 23:19

Тупо следуйте примеру. Нарушение обязательно должно быть подтверждено - распоряжение МВД №466. Останавливают. Я - им, а на каком основании остановили, а свидетели-понятые, что именно я нарушил - есть? У ГАЙцов, потому что они тупые, замешательство. Мы на фотик засняли! Ну, мол, что засняли? Отмораживаются... Не показывают... А что могли заснять? Что я стою или еду на перекрестку прямо? Правильно, согласно ПДД я совершаю поворот (разворот) под углом 90 градусов! Оба-на! Совсем пацаны тупеют! А где доказательство, что я нарушил знак? А я ли был за рулем? А было ли это сегодня? А, вообще, какого ... вы здесь стоите? А где место несения вашей службы (или как там оно у вас называется), согласно расстановки? А кто вас поставил именно сюда, кто инструктировал на несение службы именно здесь? А почему стоите вне пределов прямой вимости на открытом участе улицы? А еще много почему, на которые они - тепорылые ответить просто не в состоянии, извилины не позволяют. И разъезжаемся в разные стороны - довольные и счастливые...

журналист | 2009-07-06 22:36

Однажды в редакцию пришел водила. Говорит, в аварию попал, на горького. Знак висит "уступи дорогу", а его из-за веток не видно, вот, типа и не заметил! И фоточку сует: ветки, знак. В общем - полная засада - попал чудак на ровном месте. Думаю, схожу посмотрю...
Посмотркл, от знака до веток более 15м - норма. А этот артист снимал с мктров 20-ти, и знака не видно, все "заросло". Вот так бывает. Это я на счет фотографий, которые на сайте, и про те, которые у гаишников. Все это из оперы №Не верь глазам своим". Кстати, сейчас в фотошопе такую бодягу можгно замутить - ни один эксперт не разберет. Так что и то о чем пишут и то, что в судах представляют, сами понимаете, чего стоит.

Аrgo | 2009-07-06 22:15

КостянМесто реально аврийноопасное, тот кто едет прямо или поворачивает налево - рискует образовать за собой огромную пробку.
А так 50 метров до светофора, там на разворот и никаких проблем.
Не нарушайтк и никто к вам приставить не будет, остальное- неконструктивно.
Куда 50 метров? Очнитесь? Разве на ближайшем светофоре (у Кодака) разрешен разворот? А? Тянитесь до Украины? Так? А там так удобно разворачиваться...
Умный Вы по поводу не нарушате ...
Они же (Гаишные) эти места специально создают или Вы верите в то, что они там (да и в других рыбных местах) пасутся случайно...

Костян | 2009-07-06 21:44

Место реально аврийноопасное, тот кто едет прямо или поворачивает налево - рискует образовать за собой огромную пробку.
А так 50 метров до светофора, там на разворот и никаких проблем.
Не нарушайтк и никто к вам приставить не будет, остальное- неконструктивно.

Валерон | 2009-07-06 21:37

Пеший
В статье указано только одно место, а таких их сейчас по городу десятка два. (даже как-то стыдно за город как в районе ремзавода менты беларусов "имеют" по таким спрятанным в ветвях знаках)
Возле Вены (со стороны еловщины) на 100 метрах 2 ошибки в дорожной разметке: заезд к Вене и на светофоре с левой стороны по разметке прямо разрешено движение

Пеший | 2009-07-06 20:43

Гы, класная засада! ))) Ловись рыбка!

Подберезовик | 2009-07-06 17:59

ВОДІЙЦЯ сволота ніколи не втручається в керування рухом в складних випадках,а навпаки ,сама створює складні сітуації і чекають поки щось трапиться,ПЕРЕКИДАТИ ЇХ ТРЕБА,ВАЛИТИ І ТОПИТИ,,,,НІКОЛИ НЕ ДАВАЙТЕ ДОКУМЕНТИ ,ПОКИ НЕ ПРЕДЬЯВЛЯТЬ ЗВИНУВАЧЕННЯ,АБО ПІДСТАВУ ДЛЯ ОГЛЯДУ,ОБШУКУ МАШИНИ ЧІ ПЕРЕВІРКИ ДОКУМЕНТІВ,,,
Гы, переворачивать будете - позовите, повторим им "закарпатский сюжет"

Бан... Крот | 2009-07-06 17:49

КонстантинБыло бы хорошо, что бы после публикации статьи, сегодня вечером, или, на крайний случай, завтра утром было очищено место от лишних веток и обеспечен отлиный обзор знаков и дорожной обстановки на данном перекрестке. Кстати, кто не исполняет свои обязанности и, как следствие, не работает, и не адекватно занимает должность?
Хэ хэ... коллега, тогда уже пусть лучше знаки с места снимут разом - глядишь, проблем меньше станет!

Константин | 2009-07-06 16:27

Было бы хорошо, что бы после публикации статьи, сегодня вечером, или, на крайний случай, завтра утром было очищено место от лишних веток и обеспечен отлиный обзор знаков и дорожной обстановки на данном перекрестке. Кстати, кто не исполняет свои обязанности и, как следствие, не работает, и не адекватно занимает должность?

прохожий | 2009-07-06 16:23

я помню, как-то на сессии горсовета кто-то из депутатов наших вопрос поднимал, что на этом перекрестке ему (или ей, не помню) поворачивать мешают. наверное это - продолжение?

УГУ | 2009-07-06 16:15

1Посылайте ментов подальше, согласно правилам они не имеют права фотографировать и не подписывайте им протоколы, вообще не берите в руку ручку, запарится он свидетелей искать, чтобы протокол подписать, это разводка "на лоха"
Ну-ну, от того, что ты подписал или не подписал - ничего не зависит. Не нарушай, и не надо будет подписывать протоколы. Если каждый захочет ехать "как хочет", то я представляю, что будет!

ВОДІЙ | 2009-07-06 16:04

ЦЯ сволота ніколи не втручається в керування рухом в складних випадках,а навпаки ,сама створює складні сітуації і чекають поки щось трапиться,ПЕРЕКИДАТИ ЇХ ТРЕБА,ВАЛИТИ І ТОПИТИ,,,,НІКОЛИ НЕ ДАВАЙТЕ ДОКУМЕНТИ ,ПОКИ НЕ ПРЕДЬЯВЛЯТЬ ЗВИНУВАЧЕННЯ,АБО ПІДСТАВУ ДЛЯ ОГЛЯДУ,ОБШУКУ МАШИНИ ЧІ ПЕРЕВІРКИ ДОКУМЕНТІВ,,,

Барбаросса | 2009-07-06 15:47

300 - то якщо скласти протокол. А так беруть 100, а частіше 50.

Вит | 2009-07-06 15:42

Кстати, очень не приятное местечко. Знак, действительно, не видно.

1 | 2009-07-06 15:20

Посылайте ментов подальше, согласно правилам они не имеют права фотографировать и не подписывайте им протоколы, вообще не берите в руку ручку, запарится он свидетелей искать, чтобы протокол подписать, это разводка "на лоха"
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  20 років тому у Чернігові застосували сльозогінний газ

SVOBODA.FM