Останнє оновлення: 12:32 п'ятниця, 4 липня
Post-тернопільське інтерв'ю
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Чернігівська «Свобода» прагне здобути 10% (оновлено)
Чернігівська «Свобода» прагне здобути 10% (оновлено)

Чернігівська «Свобода» прагне здобути 10% (оновлено)

Праворадикальна «Свобода», що отримала перемогу на тернопільских виборах, розраховує потрапити у місцеві ради Чернігівщини на наступних виборах.

Тому голова Чернігівської обласної організації «Свободи» Андрій Міщенко після перемоги тернопільских однопартійців може розраховувати на те, що до лав партії потягнуться і претенденти на місця у місцевих радах Чернігівщини.

Та обласний провідник колишніх соціал-націоналістів (СНПУ – так раніше називалися тягнибоківці) пообіцяв, що у партію усіх підряд брати не буде.

Андрій Міщенко впевнений, що після перемоги в Тернополі рейтинг ВО «Свобода» по всій Україні значно підвищиться, «люди перестануть вірити в міф, який насаджала БЮТ, про те що, ВО «Свобода» - непрохідні. Зараз народ буде мати нагоду розібратись в тому хто є хто».

"Свобода" набере на Чернігівщині 10%?

Коментуючі партійні успіхи на Тернопельщині, Андрій Міщенко переконував корреспондента ВВ, шо у Чернігові позиції ВО «Свобода» останнім часом теж посилюються.

- Спостерігається збільшення кількості звернень і дзвінків громадян, з кожним днем збільшується кількість членів і прихильників партії, - каже голова парторганізації. Якби вибори на Чернігівщині відбулися б вже завтра, пан Андрій прогнозує 10% а то й більше відсотків прихильників. Та все ж чесно визнає, що Чернігівську область праворадикали вважають для себе складною.

Щодо планів участі у наступних місцевих виборах, Андрій Міщенко в найкращих партійних традиціях розказав, що для його партії: «в місцевих органах влади не сама суть мати представницвто, а суть в тому, щоб це представництво стало якісним».

За чистоту партійних рядів!

Як і інші партії нової хвилі, тягнибоківці на Чернігівщині обіцяють зміни:

- Ми хочемо очистити владу. В нашій партії немає, я сподіваюсь, комуністів, КГБістів і кучмістів, - обмежився переліком тих, кого не хочуть бачити у партії чернігівський очільник.

Поки що не представлена у місцевих радах області ВО «Свобода» обіцяє, що «в партії всі люди без плям, кожен кандидат показується на світ, всі списки членів партії відкриті».

- Ми не будемо потурати нечесній роботі. Ми будемо висвітлювати в прямому ефірі кожну сесію міської ради, щоб люди бачили, хто як і за що виступає, знали про рішення. А то буває раз – і кілька депутатів роздеребанили землі, - пояснив, проти чого буде боротися партія, Андрій Міщенко.

Про друзів, щільність лав і спонсорів

Серед близьких за ідеологією політичних сил пан Андрій зміг виділити УНП:

- Ми контактуємо з низовим членством УНП, вони добре ставляться до нас. А якщо ж УНП ляже під Юлію Тимошенко, то їх виборці можуть перейти і до нас, - розраховує голова Чернігівської «Свободи».

На питання про кількість членів ВО «Свобода» на Чернігівщині пан Андрій конкретної відповіді не дав, аргументуючи тим, що це конфеденційна інформація.

- Щотижня ми отримуємо 10-20 нових заявок у нашу партію. Ми не женемося за масовістю, нам не потрібні люди, які просто прийдуть потусоватись». За підрахунками націоналістів їм достатньо 2000 осіб, щоб охопити Чернігівську область.

Чернігівські націоналісти не вірять у версії деяких політологів, що за стрімким злетом «Свободи» стоять гроші львіського олігарха Петра Димінського, інтереси Віктора Балоги та антитимошенківські плани Рената Ахметова (на дострокових виборах до Київської міської ради «Свобода» здивувала усіх гарним передвибочим бюджетом, хоч і обмежилась 2%).

- Ви не повірите, ніяких великих грошей у нашої партії немає. Всі члени ВО «Свобода» працевлаштовані, у декого є бізнес, це представники середнього класу. На місцях кожен осередок партії визначає сам собі суму членського внеску. Наприклад, дехто дає по сто гривень, а дехто - і по 100 доларів. Так, ці суми малі, але виїхати на акцію, поставити намет, на це вистачає.

Щодо того, скільки коштувала остання рекламна кампанія партії (тільки у Чернігові протягом двох місяців можна було нарахувати до десятка бордів з зображенням провідника партії), Андрій Міщенко сказав, що під час кризи реклама коштувала досить малих грошей.

- Питання вдалося вирішити за допомогою наших симпатиків, - зазначив Андрій.

Думки експертів

Сумніви щодо того чи була перемога «Свободи» чесною, розвіяв експерт Олександр Ломако, що спостерігав за виборами у Тернополі. Він запевнив «ВВ», що фальсифікацій не було, проте сам виборчий процес був недосконалим. Пан Ломако відзначив високу явку виборців – 52%, тоді як на дострокових виборах у Чернігові 2 роки тому явка склала 36%.

Причиною такого успіху ВО «Свобода» Олександр називає те, що виборці просто розчарувались у всіх політичних силах.

Політолог Тарас Вознюк починав свою карьєру у правому русі і вірить, що у ВО «Свобода» є всі шанси для подолання трьохвідсоткового прохідного бар’єру до Верховної ради України.

Проте ситуація на Чернігівшині, на його думку, не виглядає такою оптимістично як по Україні вцілому. Якщо уявити, що дострокові вибори до чернігівської міської ради відбудуться вже завтра, то ця політична сила отримала б 4-5% - і це максимум, вважає пан Вознюк.

Достойних лідерів для ВО «Свобода» на Чернігівщині пан Вознюк не бачить. В цілому до цієї політичної сили відноситься скептично і вважає що це звичайний політтехнологічний проект. Провідник партії - Олег Тягнибок - нагадує чернігівському політологу «бурлаковський призив». Тарас Вознюк вважає, що Олегу Тягнибоку відведена така ж роль, як Наталії Вітренко при Леонідові Кучмі на виборах 1999 року. Головне завдання ВО «Свобода» - дискредитувати БЮТ, – вважає він.

Ще скептичніше оцінює шанси правих радикалів на Сіверщині політолог Юрій Паперний: «Якби дострокові вибори до обласної ради відбулись на Чернігівщині, то тут перемога ВО «Свобода» була б практично неможливою.

- Зараз рейтинг цієї політичної сили складає менше 1%. Проблема в тому, що на Чернігівщині добре розвинена Українська народна партія, яка є достойним конкурентом і забирає собі голоси потенційних виборців» - відзначив керівник проекту «Чернігівський монітор».

Пан Паперний зазначив, що політична кампанія ВО «Свобода» в Чернігові носить деструктивний характер: «вони настроєні радикально, а народ прагне стабільності».

Також проблемою цієї політичної сили пан Паперний вважає те, що в Чернігові в рядах ВО «Свобода» немає відомих, впливових людей.

- На сьогоднішній день в рядах цієї політичної сили немає людей, яких можна зрозуміти, яким можна повірити, - підсумував недоліки чернігівських нацоналістів експерт.

Коментарі (119)

Регионал | 2009-04-24 16:36

РЕБЯТА НЕ СОРТЕСЬ, ТЯГНЫБОКА СОЗДАЛИ РЕГИОНАЛЫ ДЛЯ ТОГО, ЧТОБЫ ЗАБРАТЬ ПО ЗАПОДНЫМ РАГИОНАМ ГОЛОСА ТИМОШЕНКО. И ВСЕ ГРОМКИЕ СЛОВА ЭТО ПОПУЛИЗМ, ПРИЙДЕТ КО ВЛАСТИ И ЗДЕЛАЕТ КОАЛИЦИЮ С РЕГИОНАЛАМИ И КОМУНИСТАМИ.

Коллеги | 2009-03-25 11:24

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
Аналітик
Эксперт
АналитикЭксперт, сам признался в том, что он штатный сотрудник или как минимум сексот(секретный сотрудник).
Приятно работать с проффессионалами.
Главное никаких доказательств, нужно верить на слово.
Эксперт
Эксперте, вітаємо з нем 25 березня, Днем СБУ !
СЛАВА УКРАЇНІ!

Эксперт | 2009-03-23 15:46

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
Аналітик
Эксперт
АналитикЭксперт, сам признался в том, что он штатный сотрудник или как минимум сексот(секретный сотрудник).
Приятно работать с проффессионалами.
Главное никаких доказательств, нужно верить на слово.
Надо внимательно читать мои комментарии. Я и не скрывал в них своего штатного сотрудничества, вот сексотом быть в отличии от Тягнибока быть не приходилось. А знаю, потому чтог с 1989 по 1992 работал во Львовской области. Так, что Тягнибока знаю не по наслышке. Как и все, что происходило с 1996 по 2005 год на Черниговщине. А вот с времен "помаранчевых чисток" не имею доступа к определенной информации. К сожалению!

Аналитик | 2009-03-23 13:10

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
Аналітик
Эксперт
Эксперт, сам признался в том, что он штатный сотрудник или как минимум сексот(секретный сотрудник).
Приятно работать с проффессионалами.
Главное никаких доказательств, нужно верить на слово.

Эксперт | 2009-03-20 12:59

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
Аналітик
Слышь аналитик ты пользуешся биографией Тягныбока с сайтов, которую он сам себе сочинил. Он 1968 года рождения, то есть в 1989 году ему было 21 год. Получется в 21 год в Америке уже водку пьют, а "свідомий українець" Тягнибок еще не созрел к национально-освободительному движению. Да нет созрел! И был он во львовском РУХе неоднократно и писал заявление, но его не приняли потому, что он и тогда делал фашистские заявления. А Черновол тогда балотировался в Президенты, и тягнибок делал все, чтобы его дискредитировать перед Восточной Украиной, ведь Черновол тогда был председателем Львовского облсовета. Так, что Олежку в РУХ не приняли. Кстати Тягнибок не пишет в своей биографии о своем комсомольском прошлом, где он и написал письменное согласие на сотрудничание с органами КГБ. И о своей дружбе с генералом КГБ Бурлаковым. Вот как рождался патриот... По заданию соответствующих органов, остальных руховцев я назвал только потому, что они такие же КГБешные подставы. И мне не важно в каком крыле РУХа они состояли. Их объединяет одно они все боролись против Черновола, а сейчас против Тимошенко. А каждый должен сам анализировать факты. А я знаю, факты стопроцентного сотрудничества Тягнибока с КГБ, а бывших там не бывает...

Львівянин | 2009-03-19 22:57

Андрій Міщенко | 2009-03-19 21:46
Дякую всім, хто зацікавився і прочитав матеріал про ВО "Свобода". Дякую також і активним коментаторам цієї теми.
Звертаюсь до тих кому не байдужа доля України, із закликом приєднуватись до наших лав.
8 (095) 841 87 77 - Андрій Міщенко, керівник Чернігівського обласного виборчого штабу ВО Свобода Про який виборчий штаб іде мова,адже виборів до ВР України , так і на Черніговщині не має.Якийсь віртуальний штаб,знов дурять.Сидять десь у Львові спритні хлопці керують,це щось нагадує Мавроді з сумнозаісною МММ,або посольство Боже Аделаджи,шукаючи собі наступну жертву щоб затягнути у свої тенета.А ви задавали собі питання хто такий А. Міщенко і звідки виплив?І хто він взагалі?чим займався?І що таке "Свобода" ,скоріше для для них вана.Задумайтесь.

Сергій Вусатий | 2009-03-19 22:18

Андрій МіщенкоДякую всім, хто зацікавився і прочитав матеріал про ВО "Свобода". Дякую також і активним коментаторам цієї теми.
Звертаюсь до тих кому не байдужа доля України, із закликом приєднуватись до наших лав.
8 (095) 841 87 77 - Андрій Міщенко, керівник Чернігівського обласного виборчого штабу ВО Свобода
ТО ЯК ОБУШНИЙ ВЖЕ ПРОСИВСЯ , ЧИ НІ ?????
    АНДРІЮ МІЩЕНКО , ТИ ПОЧИНАЄШ ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ НА
ЧЕРНІГІВЩИНІ , ТО СКАЖИ ЧЕСНО !!!

Андрій Міщенко | 2009-03-19 21:46

Дякую всім, хто зацікавився і прочитав матеріал про ВО "Свобода". Дякую також і активним коментаторам цієї теми.
Звертаюсь до тих кому не байдужа доля України, із закликом приєднуватись до наших лав.
8 (095) 841 87 77 - Андрій Міщенко, керівник Чернігівського обласного виборчого штабу ВО Свобода

Сергій Вусатий | 2009-03-19 21:30

   А В ЦЕЙ ЧАС....
     ОБУШНОГО БУДУТЬ ПЕРЕВІРЯТИ КОМУ ВІН СЛУЖИТЬ???
     Президент Віктор Ющенко наприкінці березня збирається зосередитися на кадрових перестановках у партії "Наша Україна".
  Про це Ющенко сказав журналістам у Брюсселі, де він представляв "Нашу Україну" на самміті Європейської народної партії.
   "Ряд функціонерів у останні рік-півтора проявили себе як люди, для яких демократична ідея не є основною. Це кар’єристи, які готові нанести удар по фракції, розколоти її", - додав Ющенко.
    "Сьогодні треба зробити модернізацію, серйозні зміни, починаючи з президії партії, ради партії, закінчуючи керівництвом партії в областях", - сказав Ющенко.

b57 | 2009-03-19 20:56

Свт. Донцов
2001Не знаю на щастя або ж до нещастя, але абсолютна більшість нашого Українського Народу при ухваленні рішення звикли керуватися емоціями й почуттями, а не прагматичним розумом і холодним розрахунком. От так у черговий раз невідомими (поки особисто мені) лялькарями й маріонетками в їхніх руках в особі «Свобода» (укр. ВОЛЯ) починається черговий акт трагічного спектаклю «УКРАЇНА». Не можу говорити погано про Український Народ, але поки ми самі не навчимося себе поважати, бути прагматичними, культурними, вихованими й розважливими ніхто нас не врятує й безоплатно не допоможе, ні НАТО, ні Америка з Європою, ні Росія з Білорусією, ні Японія з Китаєм. Так згодний з вами, що протистояти цим новим авантюристам і провокаторам треба, але кожний з нас може це робити настільки наскільки він вихований, освічений і чесний у першу чергу сам перед собою. А може так і треба спочатку пройти Україні всі кола пекла для того щоб очиститься й відродиться знову!
Дуже точно сказано - і не дивно, бо дивні люди заполонили весь інформаційний простір - братки Корчинського, ленчик - космонавт, Вітько - пахан, Тарасик «Морозов», Анька …, От вже за сотню коментів перевалило, а так і не ясно що ж це таке «Свобода» без ярликів? Які конкретні справи зробила ця організація, яка підіграла на останніх виборах регіоналам, відтягнувши трохи голосів від такого ще аморфного демократичного блоку. Як все це переварити Українському Народу? Хто ж допоможе , якщо свого розуму ще бракує, а вожді якось дивно поводяться, а може це дійсно відродження патріотичного духу, тоді де програма, де конкретні справи за якими і з’явиться хороший рейтинг і повага?
  

2001 | 2009-03-19 18:48

Свт. Донцов
Не знаю на щастя або ж до нещастя, але абсолютна більшість нашого Українського Народу при ухваленні рішення звикли керуватися емоціями й почуттями, а не прагматичним розумом і холодним розрахунком. От так у черговий раз невідомими (поки особисто мені) лялькарями й маріонетками в їхніх руках в особі «Свобода» (укр. ВОЛЯ) починається черговий акт трагічного спектаклю «УКРАЇНА». Не можу говорити погано про Український Народ, але поки ми самі не навчимося себе поважати, бути прагматичними, культурними, вихованими й розважливими ніхто нас не врятує й безоплатно не допоможе, ні НАТО, ні Америка з Європою, ні Росія з Білорусією, ні Японія з Китаєм. Так згодний з вами, що протистояти цим новим авантюристам і провокаторам треба, але кожний з нас може це робити настільки наскільки він вихований, освічений і чесний у першу чергу сам перед собою. А може так і треба спочатку пройти Україні всі кола пекла для того щоб очиститься й відродиться знову!

Свт. Донцов | 2009-03-19 16:55

2001 | 2009-03-19 14:19
«Свобода» - це нова КОРИЧНЕВА ЧУМА, тільки в українському варіанті.
Своєю ультра радикальною політикою й поглядами на устрій держави Україна вони приносять тій же Україні більше шкоди, чим всі разом узяті недоброзичливці. Черговий політичний популістський проект, побудований на почуттях, вірі й надіях простих Українців. А Тягнибок у цьому проекті всього лише на всього ПРОВОКАТОР!
    ВЛУЧНО! Але таки провокатори і авантюристи можуть прийти до влади,якщо їх вчасно не зупинити. Хоча "Т" і (КО...) скоріш за все це зграя дрібної буржуазії з ліберальним відтінком,яки використовують національну ідею,щоб добратися до корита.Сам "лідер" є ревносним греко-католиком,і це на мою думку завадить здійснити те про, що говорите ВИ.Але можна і допустити такий варіант, по скільки сучасна еліта, не може дати професійну оцінку таким провокаторам і авантюристам. Але потрібно все зробити,щоб таких не допустити до влади,тому що таки Тягни..би,завжди роблять навиворот..."чим гірше, тим краще для них."
    

2001 | 2009-03-19 14:19

«Свобода» - це нова КОРИЧНЕВА ЧУМА, тільки в українському варіанті.
Своєю ультра радикальною політикою й поглядами на устрій держави Україна вони приносять тій же Україні більше шкоди, чим всі разом узяті недоброзичливці. Черговий політичний популістський проект, побудований на почуттях, вірі й надіях простих Українців. А Тягнибок у цьому проекті всього лише на всього ПРОВОКАТОР!
    

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-19 11:34

Пані
тягнивбок
респект
  Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса.

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-19 11:30

МиколаА на Черніговщині з явилися,ВІЛЬНІ АТАРХІСТИ,тільки з Львівським відтінком,точніше,СВОБОДІВСЬКИМ!
Смерть или Свобода.
"Кока-Кола вкус СВОБОДЫ, для отечественного потребитяля Sprite - the Uncola, т.е. не-кола имеет глубокую антисвободную контонацию, чем делает спрайт более привлекательным местному потребителю. Спрайт! Не-кола для "Миколы".
Виктор Пелевин
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса.

Ace | 2009-03-19 10:46

Довідка для коректора: політична кампанія пишеться через А, а не О.

Тернополянин | 2009-03-19 10:20

Аналітик
а-Налітик
Аналітик
Шева
Шева, ось тільки чому А.Міщенка не має у списку до Тернопільської міськради ?

Пані | 2009-03-19 10:09

Проект "Свобода"-робоча версія впиву на свідомість пересічного (недолу- гого,недоумкуватого)дуже маленького українця,яка розроблена фахівцями ФСБ.Дядько Сем теж має тут свій інтерес, бо розпинають вони Україну вдвох і кожний тягне в свою сторону(тягнивбок).Недовго залишилось - будуть привселюдно і гвалтувати на очах всього світу,щоб Європі не дісталась. А такі кмітливі парубки вже готові і ряднинку підстелити аби при ділі та при грошах бути і які ті грошики не важливо-може навіть і прокляті.

Шева | 2009-03-19 09:28

Аналітик
а-Налітик
Аналітик
Не Тернопільський, а Львівський.

Підсліпуватим | 2009-03-19 09:28

Аналітик
а-Налітик
Аналітик
"Свобода" набере на Чернігівщині 10%?
"Якби вибори на Чернігівщині відбулися б вже завтра, пан Андрій прогнозує 10% а то й більше відсотків прихильників."
Якщо вже так на Чернігові клинить, то не зайвим буде поцікавитися, скільки людей прийшло на Тягнибока в Хімики, які ставилися запитання, як люди сприймали цього політика.
Він мені теж не сильно подобається. Але закривання очей на конкретні речі вважаєте таким собі елегантним аналітичним виходом?

Аналітик | 2009-03-19 09:16

Аналітик
а-Налітик
Цитата з тексту: "Коментуючі партійні успіхи на Тернопельщині, Андрій Міщенко переконував корреспондента ВВ, шо у Чернігові позиції ВО «Свобода» останнім часом теж посилюються."
  1. Отже, мова дійсно йде про місто Чернігів, бо в Прилуках навіть обласне НРУ знаходиться ім.Лобазова.
Крім, того там біля 2 тисяч вихідців з Галичини, що працюють в нафтогазі.
  2. а-Налітику, повідомте темну забомбулену дебільну Ччернігівщину з якого часу крутий тернопільський підприємець пан А.Міщенко очолив обласну організацю ВО"Свобода" ?
  

життєвий | 2009-03-18 23:38

статя не погана , хоча можна значно краще, а от коментарі приємно дивують .справді люди попри те що тут пишуть у коментарах - ой як не байдуже слідкують за розвитком даної сили , а от , чи подобається кому чи не до вподоби ,та факт є факт лодарям краще жити в колгоспі де один робить а сто лежить ,а коли пахне конкретною відповідальністю за зловживання , а вони є .то як же ж не візьметься в рух проїжджений ярлик "націоналісти ,нацисти..."колись таких людей називали просто і гідно-господар-куркуль,людина яка чужого не хоче але і свого не віддасть

а-Налітик | 2009-03-18 23:10

Аналітик
Справжні аналітики читають трохи далі заголовка. І знають, що наприклад Прилуки входять до складу Чернігівської області :).
А обізнаність в тому, чи є в тих Прилуках Свобода - то вже результат здібностей, які бажано мати не лише аналітикам.

Сергій Вусатий | 2009-03-18 23:08

     Йдемо на рекорд за коментарями.
     А чи не багато уваги одному холопу Тягнибоку.
     Скільки них доморощених в Чернігові та області???
     Якщо вже такі смілі то устройте стройовий смотр на площі ,разом з мітлами , тільки повідомте , щоб можно було подивитися...
     А ЯКЩО НАСПРАВДІ ТО СКІЛЬКИ АКЦІЙ ВИ ТЯГНИ- БОКИ
    ПРОВЕЛИ НА ЗАХИСТ ЛЮДИНИ В ЧЕРНІГОВІ.
    СТОЯТИ З ПРАПОРОМ ЗА ПЯТЬДЕСЯТ ГРИВЕН ЗА ЧАС , БАГАТО УМА НЕ ТРЕБА. БАЧИВ ВАС ЯК ХОДИЛИ ПО КИЇВУ , НУ Д*БІЛИ З Д*БІЛІВ...

Микола | 2009-03-18 19:15

А на Черніговщині з явилися,ВІЛЬНІ АТАРХІСТИ,тільки з Львівським відтінком,точніше,СВОБОДІВСЬКИМ!

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-18 18:59

Де це ви поділися співробітники "таємних правоохоронних ораганів", скічився рабочий день та шаровий інтернет?
  -Оказывается, все динозавры (участники) были одинаковые, просто разные (органы) археологи собирали их по-разному.
  Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса.

Свт. Донцов | 2009-03-18 18:39

Цікаво,до якої Церкви будуть ходити новоспечини члени "Свободи" ,адже іх лідер Тягнібок,є ревносним греко-католиком?,а це не Московський і Київський Потріархат.Хоча б ці ТЯГНИБОКИ не принисли Брестську Унію,яку 1596 році насадив Польський король і Папа Римський ГАЛИЧИНІ, до ЦЕНТРАЛЬНОЇ УКРАЇНИ. Та чи не станиться так,що ця УНІЯ поглине ЦЕНТРАЛЬНУ УКРАЇНУ, як свого часу поглинула ГАЛИЧИНУ?

Тернополянин | 2009-03-18 18:04

Інформація для чернігівців!
Тернопільську облраду очолить депутат Львівської, голова секретаціату ВО"Свободи".
Навіть у Тернополі соціал-націонали не довіряють місцевим.

Аналітик | 2009-03-18 18:00

Пані, Ольга БАГА, щоб писати треба спочатку з"ясувати чи є в місті Чернігові ВО"Свобода" взагалі.
Заголовок повиненн бути такий: "Майбутня Чернігівська «Свобода» прагне здобути 10% (переоновлено)"

революціонер | 2009-03-18 17:59

АбрамУ кого есть видео или фото со встречи Тягныбока в ДК Химиках, где Туник-Приз целовалась с Тягныбоком и практически кричала "хайль"? Продайте за хорошие бабки. Я против нового холокоста в Чернигове!!! А вы???
у мене є і фото і відіо, тільки такого як ти кажеш Абраша там нажаль нема, а на рахунок нового холокосту, так мабуть ще треба попрацювати над цим питанням, головне щоб було над ким...

Свободные анархисты Черниговщины | 2009-03-18 15:28

Сидят нормальные пацаны в Чернигове на скамейке. Допивают первое и оно же последнее пиво. Мимо строем шагают члены ВО "Свобода":
- Хлопці, будь ласочка, дайте грошенят на пиво, - просят нормальные пацаны.
А те в ответ:
- Працювати треба.
Нормальные пацаны:
- А мы после работы...
_______________________
Так выпьем же за Общенациональную забастовку! Всех трудящихся!
Аби не сперечатися...
Смерть або воля!
_______________________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса

Абрам | 2009-03-18 14:53

У кого есть видео или фото со встречи Тягныбока в ДК Химиках, где Туник-Приз целовалась с Тягныбоком и практически кричала "хайль"? Продайте за хорошие бабки. Я против нового холокоста в Чернигове!!! А вы???

Чужой | 2009-03-18 14:30

гостьА когда Ломако стал экспертом и что если он сказал что не было нарушений то это правда, других мнений нет?
ЖабаА он плохо видит нарушения после того, как его *** в камере "***". У него теперь *** слепота.
Жаба,ты наверное,Ж*ПА.У тебя такие наклоности...

микола | 2009-03-18 14:24

лідером свободи в Чернігові повинна стати Оксана Володимирівна Тунік-Фриз. Вона чесна,щира, справедлива, моральна, чарівна українка. Ми всі зачаровані її успіхами.

Герих | 2009-03-18 13:42

Чужой
Аватара
а як впізнавати українець, чи ні. мабудь за словом поляниця (поляница)

Аналітик | 2009-03-18 13:01

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
Эксперте, диявол завжди ховається в деталях.
  1. "Брал участие в этих процесах и Олежка Тягнибок" ? "...Бежал и Олежка Тягнибок в партию Социал-Националистов" ??
  О.Тягнибок завжди був(з жовтня 1991року) членом СНПУ, а нардепом ставав по мажоритарному округу(1998-2002рр). У списках "НУ" О.Тягнибок ніколи не був., а лише входив у фракцію лише УН(РУХ) з січня 2001 року.
  2. "...потом свалил Лавринович в регионы" ???
  О.Лавринович успішно "завалив" суди "захищаючи" Ю.Костенка у 1999-2000 роках з Мінюстом і втік з УНР(РУХ) до НРУ Удовенка. Тільки перебуваючи на посаді Міністра юстиції О.Лавринович легалізувався в Партії регіонів.
  3. "...как крысы с тонущего корабля убежали Кириленко, Григорович, Ключковский в НСНУ." ????
  Григорович і Ключковський втекли ще у 2005 році до НСНУ, але з НРУ Удовенка-Тарасюка, а не з УНП в якоій їх ніколи не було.
Лише В.Кириленко дійсно вийшов з УНП, бо, як "бройлер", спокусився у 2007 році на посаду голови НСНУ.
  4. "...После этого он создает "Свободу" ???
  Підміна понять. О.Тягнибок не створював ВО"Свободу", а лише очолив готову структуру, коли пересів з посади голови Київської міської організації СНПУ у лютому 2004 р. та перейменував СНПУ на ВО"Свободу."
  5." ...что объединяет всех этих бывших руховцев " ???
  О.Тягнибок ніколи не був в членом НРУ за перебудову, НРУ, УНР(РУХ), УНП, тобто тих організацій , члени яких вважали і вважають себе "рухівцями".
  Тож, мухи окремо - котлети окремо.

революціонер | 2009-03-18 12:47

А.Міщенко при відкритті зустрічі з О.Тягнибоком, назвався головою Черн. Обл. Орг. Свобода, через півгодини Тягнибок назвав його представником виборчого штабу, сьогодні знову голова, ще два місяця тому, головою був якийсь Ступак з Ніжина, Ви що не множете всі в купу зібратися щоб визначитися? А з новим членством вітаю, достойні хлопці, треба відкапати Лабазова, який там десь в Прилуках причаївся, про Обушного я вже мовчу, він поряд "у вишиванці", ще незабудьте Раю Решетнюк, та Славка Журавля запросити, а-аа ще Вася Чепурний з Ясенчуком. Мабудь все, - ядро чернігівського бомонду, Питання, де ще накалупати 1990 чоловік щоб "охопити Чернігівську область"? Відкривайте ширше ворота а то затопчуть, закрийте тільки очі на графу національність, та "колишність" і не будете встигати заяви приймати.

Эксперт | 2009-03-18 12:20

гостьА когда Ломако стал экспертом и что если он сказал что не было нарушений то это правда, других мнений нет?
А вы сами верите в то, что губернатор, разворовавший все деньги выделенные на ликвидацию стихии, представитель ЕЦ, может честно набрать 14%? Или покажите мне хоть одного нормального человека, который проголосует за ЕЦовца Приходька В.В. - он же д*рак и алк***лик...

Жаба | 2009-03-18 12:08

гостьА когда Ломако стал экспертом и что если он сказал что не было нарушений то это правда, других мнений нет?
А он плохо видит нарушения после того, как его *** в камере "***". У него теперь *** слепота.

гость | 2009-03-18 12:04

А когда Ломако стал экспертом и что если он сказал что не было нарушений то это правда, других мнений нет?

Чужой | 2009-03-18 12:02

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Эксперт
И Вам тоже респект

Эксперт | 2009-03-18 11:47

ІсторикТягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.
Согласен почти совсем, что Вы сказали. Но есть одно уточнение. Участие в развале РУХа принимали: Богдан Бойко, Александр Лавринович, Юрий Костенко, Вячеслав Кириленко, Василий Червоний и даже черниговец Владимир Ступак, который уже потом стал нардепом. Именно они изнутри развалили некогда сильную правую партию. Брал участие в этих процесах и Олежка Тягнибок, который как и Ступак стал по квоте УНП нардепом по списках "Нашей Украины". Именно все вместе они выступили против Черновола и создали так называемую правую партию УНП. Потом от туда сначала свалил Богдан Бойко создавший НРУ за единство, потом свалил Лавринович в регионы, потом как крысы с тонущего корабля убежали Кириленко, Григорович, Ключковский в НСНУ. Бежал и Олежка Тягнибок в партию Социал-Националистов, которая во Львове в открытую проповедовала "Майн Кампф" Адольфа Гитлера, чтобы дискредитировать накануне выборов президента Виктора Ющенко, за что кстати Тягнибок был исключен из фракции "Наша Украина", где до этого он успешно состоял вместе с жидами Порошенко, Сандлер, Ярославский, Гурвиц и галицким жидом Ключковским. После этого он создает "Свободу", которая борется против жидов и москалей. Вот такой вот политический портрет Олежки Тягнибока. НО что объединяет всех этих бывших руховцев - одно: они все пришли в РУХ под чутким руководством генерала Бурлакова. Господа именно с вас и надо начинать люстрацию. Так, что мне искренне жаль тернопильчан, которых развели, как лохов кагебешные стукачи или культурным словом информаторы органов безопасности.

Чужой | 2009-03-18 11:46

Історик
Снимаю шляпу.Есть еще в Чернигове аналитики.

Глядач шоу | 2009-03-18 11:09

Панове, лидером Свободи в в усій Україні є САВІК ШУСТЕР, а не Олег Тягнибок. У нього на це є патент. А хто такий О.Т. - дрібний порушник ЗУ "Про захист авторських прав".
Чому Савік Ш. не подає в суд?
Тільки тому, що Олег Т. чітко виконує його плани і плани його хазяїв.
Разуйте очі!

Історик | 2009-03-18 11:00

Тягнибоківщина - це синдром 20 річча(або нового покоління) революції на зразок сталінсько-ежовських репресій 1937 року в СССР.
А було це так: підросло молоде, виховане за 20 років на ідеях більшовизму, покоління руками якого і виморили старі кадри троцькизму-більшовизму та насадили великоросійський шовінізм.
З верніть увагу, в Україні у владі сьогодні керівні кадри на всіх, які до революції 1991 року не мають ніякого особистого відношення.
Тож розуміючи не минучить дії закону "20 років потому" дехто вирішив цей процес спрямувати у кероване ними русло: знищити залишки націонал-демократів(УНП) і побічно остаточно розколоти і пересварити правий електорат, як це зробив Кучма у 1999 році, коли ініціював розкол РУХу.

Рейсмус | 2009-03-18 10:41

"В лесистой части главенствовала стая шакалов, ну а в степной расположился немногочисленный прайт львов...." Дроздов" В мире животных"

Семен Семеныч | 2009-03-18 10:37

ЧЛЕН СВОБОДИ
Простите, какой Вы, говорите, орган "Свободы"?

Аналітик | 2009-03-18 10:17

"Праворадикальна" ?? Перехреститься ,православні, тричі !
До 2005 року ця партія (утворена в жовтні 1991року) відвертн називалася Соціал-національною партією України. На перше - соціальна...
Статут було змінено тільки стосовно назви партії.
ВО"Свобода", як і ВО"Батьківщина" є лівими партіями.
Саме "лівим" притоманний крутий публічний масовий радикалізм.
О. Тягнибок проти олігархів і багатих в приципі, як "лівак-радікал".
Просто національність в Україні всіх олігархів неукраїнська...
Звідсі і риторика ура-патріотична.
Тому і ведуться на це деякі радикальні патріоти.

ЧЛЕН СВОБОДИ | 2009-03-18 09:54

     МИ ДОБРЕ ЗНАЄМО ХТО ТАКІЙ ОБУШНИЙ.
     ХАЙ НЕ МИЛИТЬСЯ БРИТИСЯ НЕ БУДЕ.
     ВІН РОЗВАЛИВ НЕ ОДНУ ПАРТІЮ, ОСТАННЯ НУНС.
     ХАЛЯВНИКАМ У НАС МІСЦЯ НЕБУДЕ .

zzz | 2009-03-18 08:43

Свт. Донцов Припиніть сипаратни війни,а де-яки власну(дурь). СВ ЯТУ РУСЬ врятує лиш єднання.Поки не буде єдиноначала (единоначалия) у всіх сферах суспільства,час гратиме проти... А "Свобода" і Тягнибок з горсткою провокаторів і авантюристив ,це лиш соплі під носом,на що, не варто сподіватися. А РУСЬ рано чи пізно об єднаєтся,буде одна Православни Церква і держава з центром в КИЄВІ...Прошу оперувати фактами.
земля в иллюминаторе.........

Чужой | 2009-03-17 23:52

Свт. Донцов
Не надо дурни,дружище.Каждой нации-свою территорию.В этом и есть новый мировой орднунг.Ты против?Выйди на рынок.СЪезди по делам в Харьков.Попытайся начать дело в Донецке или Днепре.Поздравляю с вступлением в клуб античуркосемитов.

Свт. Донцов | 2009-03-17 23:42

Припиніть сипаратни війни,а де-яки власну(дурь). СВ ЯТУ РУСЬ врятує лиш єднання.Поки не буде єдиноначала (единоначалия) у всіх сферах суспільства,час гратиме проти... А "Свобода" і Тягнибок з горсткою провокаторів і авантюристив ,це лиш соплі під носом,на що, не варто сподіватися. А РУСЬ рано чи пізно об єднаєтся,буде одна Православни Церква і держава з центром в КИЄВІ...Прошу оперувати фактами.

Чужой | 2009-03-17 23:07

Рейсмус
ОтаманНу й мене вибач, що я руською, а не московською.
Я так собі думаю, що вигадувати нічого не треба. Отамана ж тоді цікаво обирали, не як зараз. В ті часи зайвий випендрьож означав ризик бути обраним. А звернеш на себе увагу і не сподобаєшся товариству - міг бути порубаним насмерть. Щось таке треба й зараз. Якщо вже демократія, то прямої дії.
Якщо тебе обрали і ти забезпечив правильні економічні показники зростання, з надлишку можеш відкусити. Не впорався з показниками - порубаним тобі бути! Як такий принцип?
....(без слов).

Отаман | 2009-03-17 22:55

РейсмусИзвини,Атаман,но дело не в том, как выбирать.А как за хвост выдергивать этих великовозрастных зажравшихся балбесов из т.н.власти!
Повністю згоден.

Отаман | 2009-03-17 22:54

Рейсмус
Ну й мене вибач, що я руською, а не московською.
Я так собі думаю, що вигадувати нічого не треба. Отамана ж тоді цікаво обирали, не як зараз. В ті часи зайвий випендрьож означав ризик бути обраним. А звернеш на себе увагу і не сподобаєшся товариству - міг бути порубаним насмерть. Щось таке треба й зараз. Якщо вже демократія, то прямої дії.
Якщо тебе обрали і ти забезпечив правильні економічні показники зростання, з надлишку можеш відкусити. Не впорався з показниками - порубаним тобі бути! Як такий принцип?

Рейсмус | 2009-03-17 22:52

Извини,Атаман,но дело не в том, как выбирать.А как за хвост выдергивать этих великовозрастных зажравшихся балбесов из т.н.власти!

Рейсмус | 2009-03-17 22:46

О,Атаман!!! Извини,что на словянском?! Но на Руси всегда к Атаманам коленопреклонно! Время для них пришло покоянное! Пороть будем,али отпустим с миром?Али как вече решит?! Как мыслишь?

Отаман | 2009-03-17 22:43

Вважаю, що вибори в міськраду важливіші за вибори до Верховної Ради і виборів Президента. Тому вони повинні бути рознесені в часі.
Але толку все одно не буде, поки люди будуть на кухнях лаяти Юлю з Ющенком і роззявляти рота на Шустера в ящика.
Перейматися треба тим, на що ти потенційно можеш вплинути.

Отаман | 2009-03-17 22:38

Рейсмус
А за 17 років про те, КОГО, ще хіба не наговорилися?
Може не кого, а ЯК? Обирати, дресирувати й давати копняка під зад обраним слугам в разі чого. Поки не навчимося, поки будемо пофігістами яким щось винні, неважливо ХТО прийде.

Чужой | 2009-03-17 22:30

Чужой
Отаман
Чужой
Батько
Народ,я понимаю,конечно привычки работать за спиной ,но делайте адрес.Непонятно,кого от кого переколбасило...Кто кому на олбантцком должен,...Хотелось бы с ЛЮДЬМИ пообщаться.

Рейсмус | 2009-03-17 22:29

Успокоились,трепачи!? А теперь о главном! Хорош .....ть о тех,кто есть, трогать фамилии отцов и матерей-неудачников,которые на спину своим детям прилепили наши проклятья! Поговорим о том,кого мы хотели бы видеть во нашей горвласти? Кратко!

Батько | 2009-03-17 22:23

Чужой
Отаман
Чужой
Да уж переколбасило тебя дружище! Незачет тебе! Гневаешся - значит не прав.

Отаман | 2009-03-17 22:19

Рейсмус
Цей спамер Донцов зараз з чужим поговорять однією мовою))). Спільної і шукати не треба))))

Рейсмус | 2009-03-17 22:16

Кто это там возомнил о себе, что он во многие века Киевскую Русь разноопостольскую,заср*нец,к одной вере приведет?

Как бы не так | 2009-03-17 22:15

Reusmus
За 17 лет безидейного существования не котируется уже как раз шмоточный треп: купи, продай, закоси бабла, вылези из кризиса. Докосились довыкручивались уже то того, что уже скоро продавать будет нечего. Разве что исподнее. Зато все на тачках не куда ставить, и все глубоко несчастны.

Чужой | 2009-03-17 22:14

Чужой
Отаман
Перекрутило,аж страшно...И нос так болит,так болит...Жаль,уже поговорить не с кем.Вроде,Донцов историей интересуется...

Спілка націонал-анархістів | 2009-03-17 22:12

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Спілка націонал-анархістів
Вільні анархісти ЧернігівщиниБратва! Не будемо лаятися.
Чужой напевно якийсь єфрейтор! А з дільничним ми дружимо!:)
А де можна глянути ваші програмні документи? Готові поділитися своїми.
________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса
"Усы и хвост мой документ":) Глянути їх ніде не можна, але на випадок, якщо справді нам є про що поговорити, лишаю контактне мило: third_front@ukr.net

Стс. Донцов | 2009-03-17 22:06

Як влучно друже: Приходив уже один Андрій,з галицьким корінням, тільки Боголюбський ,тай зруйнував в 1169 році м. КИЇВ, а разом і КИЇВСЬКУ РУСЬ,що й монголам нічого не залишилось. Галицько-Волинське князівство з Суздальським були колись великими друзями, хто знає як карта ляже. То наче з виду не поєднаєш галицький сепаратизм з московським шовінізмом, а коріння у цих течій одне - хто володітиме Великою Україною. Костьоли як гриби після дощу ростуть,як на Україні так і в Росії,питання хто переможе...

Reusmus | 2009-03-17 21:59

То РУКОНЕБРАВ, то ТЯГНЫВБОК?! У нашего города,господа,есть свои проблемы! Напрягли мозги, и думаем,как вылазим в кризис! Ваш треп за 17 лет уже не "котируется"!

Не палкий прихильник | 2009-03-17 21:58

Противник
!!! Але серед них немає і освідчених людей !!!
От що мені подобається - те, що коментатори видають себе рівнем своєї граматики.
Тобто, ОСВІДЧУЮТЬСЯ перед читачами на всі 100%.
Погано пан противник знає вподобання молоді, інтелігенції і відставників.

Противник | 2009-03-17 21:46

Якщо серед "СВОБОДОЛЮБІВ" не має комуністів, КГБістів і кучмістів це добре. Але серед них немає і освідчених людей. У тих молодих людей кого я знаю у більшості - середня чи ПТУшна освіта. Вони говорять що вони патріоти. Але чи є серед них патріоти? Говорити на державній мові ще нічого не означає. Погдад зі сторони: знайдуть одного-двох більш-менш розкручених особистостей о місті(області) і "ХЛЁПЦІ" пролізуть до місцевих рад. Висновок: яка країна така буде і влада.

Отаман | 2009-03-17 21:46

Чужой
Що, чужой, отримав по носі?!))) Аж перекрутило бєднягу!
Ви там вчіть на москальщині мову, згодиться. Принаймні знатимете значення слова "свідомий".

Той хто небайдужий | 2009-03-17 21:32

Звичайно тішить,що украінці ще можуть думати, та віддавати голоси за ідеологічні партії. Але тут зачепилось питання про Чернігівщину. Потішило б, якщо б "Свобода" достойно була представлена у місцевій владі. Та тут питання, як я розумію, стоїть гостро, хто буде представляти "Свободу" на Чернігівщині. Адже, навіщо нам чернігівцям
депутати, які проживають на Галичині, як вони будуть опікуваться проблемами Чернігівщини? Як я розумію,коли Андрій Міщенко, очолить список кандидатів - то так і буде. І взагалі, дивує,що керівництво,майже, у всіх обласних осередках "Свободи" з Галичини. Мабуть, галичани думають,що українці живуть тільки там, а решту території України захопили жиди та москалі. Тим-то програє " Свобода" УНПівцям на Чернігівщині. Виборець любить своїх, а таких у "Свободи" на Чернігівщині немає. Тож хай тут буде десять тисяч членства, а керівник з іншого регіону - виборець не повірить. А той,хто пише про Тягнибока як про фюререра, зовсім мабуть не має уявлення про що говорить.
   Бо для того,щоб робити такі порівняння, треба знати,що Гітлер чотири роки провів на фронтах Першої Світової, а Тягнибок з пелюшок оратор. Арійцем треба бути ділом,а не криком.

Чужой | 2009-03-17 19:27

Наверное,нужно умолкнуть.Ведь" Вольные Ананис...",тьфу,забыл,они-крутые.Про них даже поляки в "Огнем и мечом" прошлись.Помните,сначала паны режутся,а бычье(простите,свидомый электорат)смотрит в щель забора.Потом,когда хозяева мертвы-начинается разграбление.Затем-приходят и пшеки,и кацапы и вместе дают быдлу п"""дов.Бычье стонет о нарушении толерантности...

Чужой | 2009-03-17 19:18

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Спілка націонал-анархістів
Вільні анархісти Чернігівщини
="В паспорте ошибка!=(За двумя зайцами)
У вас тоже ашипка-не Парсонса,а ПАРКИНСОНА...

Чужой | 2009-03-17 19:15

ЧужойХлопцы,мне интересна тема "руки Москвы".Вообще,большинство "наездов" на Украину рождается в Думе РФ.Причем депутаты и головы комиссий в этом деле-номер шесть.Они заняты,как и все славяне,дерибаном и распилом.Кто готовит проекты законов и постановлений?В данном вопросе-по Украине?Помощники,референты,консультанты.Не буду показывать пальцем.Если есть интерес,занимайтесь сами,тем ценнее знание.Начните с советника спикера Мироненко.Плюс половина Совета Федерации-киевские евреи(в Куеве недавно был их съезд,и это цитата).
И родственники их хорошо живут среди вас,несмотря на их АНТИУКРАИНСКУЮ деятельность.
Вільні анархісти Чернігівщини"Женщины боятся мышей, а русские - евреев. Нет другого такого вопроса, где бы так ясно было видно русское бессилие. Сродни половому. Хочет мужик показать себя, а у него не стоит. Погром - это целая программа обеспокоенности. Распускание грязных слухов. Тактика скунса. Нелюбовь к евреям как пароль объединяет русских. Отними пароль - не ясно, где кто".
Венедикт Ерофеев.
P.S. Нестор Махно за антисемитизм расстреливал - помогает.
________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса
Махно от Черниговщины был далеко...А вот Галака,рубивший пятки жидобольшевикам-факт истории,и моей детской памяти.Я видел этих "избранных",замутивших революцию и вселившихся потом в особняки дворян с ПОЛНЫМ сохранением прислуги.

БІЛ-РА | 2009-03-17 19:05

Пересічний чернігівецьВідносно Обушного, звичайно він може бути членом "Свободи" і навіть бути включеним у список кандидатів до ВРУ, 449-м, з 450-ти.
Звичайно, якщо він захоче додати до своєї автобіографії перебування в лавах 7-ї партії.
Олег Обушный мне
     как брат,
     его я видеть
     очень рад.
     С Борзны,
     как Плющ Иван,
     готов на ласку
     и обман.
     Умеет он
     и говорить ,
     пообещать
     и позабыть.
     СЕМЬ партий
     он уже сменил,
     про Либералов
     позабыл.
     Тот, кто идет
     все по костям,
     Обушный здесь
     Обушний там...
     В том виноваты
     и сполна
     все мы , кто знает
     и Борзна
     В Свободе будет
     тогда спросим
     пройдет весна
     и будет осень...

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-17 18:49

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Спілка націонал-анархістів
Братва! Не будемо лаятися.
Чужой напевно якийсь єфрейтор! А з дільничним ми дружимо!:)
А де можна глянути ваші програмні документи? Готові поділитися своїми.
________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-17 18:44

ЧужойХлопцы,мне интересна тема "руки Москвы".Вообще,большинство "наездов" на Украину рождается в Думе РФ.Причем депутаты и головы комиссий в этом деле-номер шесть.Они заняты,как и все славяне,дерибаном и распилом.Кто готовит проекты законов и постановлений?В данном вопросе-по Украине?Помощники,референты,консультанты.Не буду показывать пальцем.Если есть интерес,занимайтесь сами,тем ценнее знание.Начните с советника спикера Мироненко.Плюс половина Совета Федерации-киевские евреи(в Куеве недавно был их съезд,и это цитата).
И родственники их хорошо живут среди вас,несмотря на их АНТИУКРАИНСКУЮ деятельность.
"Женщины боятся мышей, а русские - евреев. Нет другого такого вопроса, где бы так ясно было видно русское бессилие. Сродни половому. Хочет мужик показать себя, а у него не стоит. Погром - это целая программа обеспокоенности. Распускание грязных слухов. Тактика скунса. Нелюбовь к евреям как пароль объединяет русских. Отними пароль - не ясно, где кто".
Венедикт Ерофеев.
P.S. Нестор Махно за антисемитизм расстреливал - помогает.
________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса

Чужой | 2009-03-17 18:38

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Спілка націонал-анархістів
+5,юморно.Зачот.

Спілка націонал-анархістів | 2009-03-17 18:23

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
З якого це раптом друзями анархістів названі фашисти Путін і Мєдвєдєв нам категорично не зрозуміло. Стосовно Каддафі, то ясно, що це далеко не найкраще, але його модель принаймні втілена в життя, хоча і потребує серйозних доопрацювань. Але він принаймні зробив! На відміну від усіх наших "нових лівих", "анархістів", "рашів", "шарпів" та інших, які звикли лише боротися з нацистською загрозою шляхом розпивання пива і мошингу в утюгівському гаражі. Це від вас дільничний вийшов бонхедів захищати?! Думаю, сидячи на лавках, ви таки велику загрозу для них представляли:)

Вільні анархісти Чернігівщини | 2009-03-17 18:21

Шановні прихильники та противники анархізму! Заява "Спілки націонал-анархістів ім. Ф. Щуся" є відвертою провокацією, мета якої опорочити знам'я анархії. Заяви "Спілки" не мають нічого спільного з чистими та щирими ідеалами анархізму.
Хай живе загальнонаціональний страйк! Смерть або воля!
________
Вільні анархісти Чернігівщини ім. Альберта Парсонса

Свободные анархисты Черниговщины | 2009-03-17 18:12

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Чужой
В Китае тоже есть анархисты. А работать на вас мы действительно не будем.

Пересічний чернігівець | 2009-03-17 17:41

Відносно Обушного, звичайно він може бути членом "Свободи" і навіть бути включеним у список кандидатів до ВРУ, 449-м, з 450-ти.
Звичайно, якщо він захоче додати до своєї автобіографії перебування в лавах 7-ї партії.

Чужой | 2009-03-17 17:06

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Свободные анархисты Черниговщины
Первое.Не трогай Сибирь.Китайцы не поймут.
Второе.Они шли,а ты пил пиво.Продолжай.
Третье.Ты потешаешься над "третыной вид половыны"?Сделай в Чернигове хотя бы четверть от одной десятой.
СлабО?Нет тебе уважения(в отличие от тех,кто движется),ибо ты не хочешь работать.

Свободные анархисты Черниговщины | 2009-03-17 16:53

Спілка націонал-анархістів"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!
Вот прикол! Национал-анархисты!))) Обдр***ться!
Нас всегда веселили рок-концерты под лозунгом «Рок против наркотиков», ну что-то типа «Пчелы против меда», а друзья у Вас, национал-анархисты, наверное Путин и Медведев? А духовный лидер – друг Ющенко Муамар Каддафи?
Зарплату видать получаем? Паек? И ждем повышения по службе?
Какой к такой-то матери Тягнибок? Какая нафиг «Свобода»?
Осенью прошлого года по ул. бывшая Ленина вечером шло человек 15 малолеток, наверное из Тернополя в камуфляжах с флагом т.н. «Свободы» и орали «Емігрант! Геть додому!». Впереди шел наш участковый с 17-го квартала, а сзади – наряд из 3-х человек. Видать, чтобы мы их не трогали.
А мы сидели на Аллее героев, пили пиво и думали: «Кто здесь эмигрант?».
А по поводу ЕС и НАТО (союз стран, победивших фашизм), граждане национал-анархисты! Если не в НАТО вступать, то придется вступать либо в масковское гА*но, либо в Сибирь. Сибирь - ведь тоже русская земля?
________
Свободные анархисты Черниговщины им. Парсонса

Чужой | 2009-03-17 16:40

Хлопцы,мне интересна тема "руки Москвы".Вообще,большинство "наездов" на Украину рождается в Думе РФ.Причем депутаты и головы комиссий в этом деле-номер шесть.Они заняты,как и все славяне,дерибаном и распилом.Кто готовит проекты законов и постановлений?В данном вопросе-по Украине?Помощники,референты,консультанты.Не буду показывать пальцем.Если есть интерес,занимайтесь сами,тем ценнее знание.Начните с советника спикера Мироненко.Плюс половина Совета Федерации-киевские евреи(в Куеве недавно был их съезд,и это цитата).
И родственники их хорошо живут среди вас,несмотря на их АНТИУКРАИНСКУЮ деятельность.

Марсіанін | 2009-03-17 16:27

Що ?
Власними руками народжуємо месій ?
Для одних: Чорновіл- Ющенко- Тимошенко-Тягнивбок ?
Для інших: Кравчук-Кучма-Янукович-...
Слава Героям?
Чи ХХІ-у столітті живете, землянє ?

SeGrey | 2009-03-17 16:16

Що таке "Свобода"? Це красиве слово, яке використала купка маргінальних політиканів. Важливо знати, що владу повинні мати не романтики, а прагматики. А хто зібрався у "Свободі"? Це романтизовані псевдогерої. А якщо сказати все іншими словами, то це політпроект, який завершить свою місію через півроку великим розчаруванням всіх, хто їм повірив.

Артюх | 2009-03-17 16:15

СтасПаганому танцьору і яйця заважають!
це ви про кого , два Олега Тягнибок і Обушний в розквіті сил , дійсні лідери і не тільки.
  У Обушного є обласна організація майже десять тисяч членів, в ЄЦ до Приходька йти незруки , партія НУНС в стадії розпаду, то Обушний був з Щербанем, буде тимчасово і з Тягнибоком. Були-б
 гроші що можно потиріть і останній шанс прийти у Верховну Раду.
   І вже зараз Обушний почав разгоняти свої кадри.
   А щодо яєць то в Обушного вони як колись у коперації ,
   сімдесят копійок десяток.

Знову Не Василь | 2009-03-17 15:39

Ще, може, й Романову "за паровоза" взяти в "Свободу"? А то як Онопенко втратить вплив у БЮТі, куди подінеться?

Не Василь | 2009-03-17 15:38

А мені сподобалось про Обушного... Як вдягнув вишиванку, відчувши, що маргінальній НУНс кінець, то вже й українець. О, позиція!

Аналітик | 2009-03-17 14:55

Чужой
Аватара
Аватара, не смішить вигадками і міфами, а почитайте Статут ВО"Свободи", який нічим не відрізняєть від статута будь-якої партії щодо членства.
Уся можлива різниця щодо членства всіх партій бе винятку партій тільки у кандидатському стажу та кількості рекомендацій для вступу.
Все інше написане- згідно закону.

Влад Савенок | 2009-03-17 14:39

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
ЭкспертА почему вы убираете слово "***", оно же не есть ругательным. Если оно ругательное давайте заменим на культурное "информатор органов безопасности государства"
Справжній Українець
Влад СавенокХто б сумнівався, що Справжній Укранець за Януковича :)))
"А вы друзья как не садитесь, всё ж в музыканты не годитесь":))
Можна назватися хоч Справжнім Українцем, хоч Папою Римським, але - "Далеко куцому до зайця" :))
Справжні українці "до речі " пишуть окремо :))
Доброзичливець
Доброзичливцю, я в захваті від твоєї "доброти" :))
---
Я не пишу , що Янукович це - погано для України. Я висловлюю припущення, що, для справжнього українця, він поганий :))
---
А хто йому погано писав під час виборів, знають у Києві, бо саме звідти спускають всю писанину і тобі про це відомо :))

Доброзичливець | 2009-03-17 14:14

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
ЭкспертА почему вы убираете слово "***", оно же не есть ругательным. Если оно ругательное давайте заменим на культурное "информатор органов безопасности государства"
Справжній Українець
Влад СавенокХто б сумнівався, що Справжній Укранець за Януковича :)))
"А вы друзья как не садитесь, всё ж в музыканты не годитесь":))
Можна назватися хоч Справжнім Українцем, хоч Папою Римським, але - "Далеко куцому до зайця" :))
Справжні українці "до речі " пишуть окремо :))
А це ти Влад зрозумів, що Янукович це погано для України, тоді коли тобі ** *** у штабі Януковича за те, що погано писав *** йому ** під час виборів? Навіщо тоді було брати *** у Партії регіонів? Чи знову недо***?

Українець | 2009-03-17 14:08

Хто такий Тягнибок? Я такого борця за Україну не знав і не знаю! Левка Лук'яненка знаю! Чорновола, братів Горинів і т.д. Може зараз бути патріотом значить розбудовувати економіку України, а не кричати завчені гасла-штампи, якими нас лякали старі радянськи газети. Мені Тягнибок нагадує львівського базарного рагуля початку 90-х років, що гендлює "ляхівським" товаром з краківського базару. Дійсно "доборолась Україна до самого краю..." Коли ми вже не будемо з вами вестися на дешевий популізм галицьких вуйків. Теж мені месія знайшовся.

Эксперт | 2009-03-17 13:58

Театрал"А что вы делаете? А репетируете? И царь у Вас какой то натуральный! На нашего Буншу похож". Если это репетиция следующих президентских выборов, то становится совсем не смешно, смотрите, чтобы это не стало репетицией 1933 года в Германии, ведь мы стоим от фашизма на один шаг...
ЖабаНе смешите!!! Куда Тягнибоку до фюрера??? Много понтов и мало толку. Выполнит миссию "попа Гапона" и все. А закончит также как и Витренко. Кому нужны дешевые провокаторы при власти.
Не согласен фюрера до пивного путча тоже никто серьезно не воспринимал. А чем закончилось. Если это нужно спецслужбам то следует опасаться. Не столько опасаться кулклы Тягнибока, сколько его "кукловодов", которые дергают за нужные веревочки"

Жаба | 2009-03-17 13:51

Театрал"А что вы делаете? А репетируете? И царь у Вас какой то натуральный! На нашего Буншу похож". Если это репетиция следующих президентских выборов, то становится совсем не смешно, смотрите, чтобы это не стало репетицией 1933 года в Германии, ведь мы стоим от фашизма на один шаг...
Не смешите!!! Куда Тягнибоку до фюрера??? Много понтов и мало толку. Выполнит миссию "попа Гапона" и все. А закончит также как и Витренко. Кому нужны дешевые провокаторы при власти.

Театрал | 2009-03-17 13:47

"А что вы делаете? А репетируете? И царь у Вас какой то натуральный! На нашего Буншу похож". Если это репетиция следующих президентских выборов, то становится совсем не смешно, смотрите, чтобы это не стало репетицией 1933 года в Германии, ведь мы стоим от фашизма на один шаг...

Влад Савенок | 2009-03-17 13:45

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
ЭкспертА почему вы убираете слово "***", оно же не есть ругательным. Если оно ругательное давайте заменим на культурное "информатор органов безопасности государства"
Справжній Українець
Хто б сумнівався, що Справжній Укранець за Януковича :)))
"А вы друзья как не садитесь, всё ж в музыканты не годитесь":))
Можна назватися хоч Справжнім Українцем, хоч Папою Римським, але - "Далеко куцому до зайця" :))
Справжні українці "до речі " пишуть окремо :))

Патріот | 2009-03-17 13:21

А пан Вознюк мав на увазі генерала СБУ Бурлакова, бо якось не зрозуміло написано. Дійсно пан Бурлаков керував Секретаріатом НРУ і зробив все, щоб Вячеслав Чорновіл не став Президентом України. Так саме він відповідав в КДБ України за "Внедрение нужных кадров в национально-освободительные движения в республиках СССР". Невже і Тягнибок його кадр?

Эксперт | 2009-03-17 13:14

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
Эксперт
adminЦе звинувачення доведене вами у суді, чи маєте докази? Чи вважаєте, що вішати на людину бездоказове тавро можна так просто, через коментарі?
Не думал, что "стукач" или по-культурному "информатор органов безопасности государства" есть "тавро". Вы откройте газетенку Тягнибока и прочитайте, что "Украиной правят агенты Кремля Тимошенко" и "жид Порошенко". Это по вашему не есть тавро. Люди сделали предвыборную кампанию только на том, что всем вешали тавро "агенты Кремля", "москали", жиды. А они святые!!! Простая ложь! Удивительно почему...

Справжній Українець | 2009-03-17 13:08

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
ЭкспертА почему вы убираете слово "***", оно же не есть ругательным. Если оно ругательное давайте заменим на культурное "информатор органов безопасности государства"
Бути *** у вишиванці, ще не значить бути патріотом України. Кричати про жидів і москалів та ще про агентів Москви теж не значить бути націоналістом. Таким як Тягнибок далеченько до Чорновола. Саме таки *** і *** і здавали відповідним органам патріотів України. Доречі згідний з думкою багатьох, що "тягнибоки" це шавки Банкової, які за гонорари тявкають на патріотів України, щоб протягнути американського *** в другий тур президентських виборів. Сподіваються, що він зможе ще раз перемогти Януковича. Вони не розуміють, що цими ж діями розчищають останньому шлях до президентства. Бо тільки дурень може вірити в те, що "юродивий" переможе Януковича. Для цього "балогам" і потрібні лже-патріот Тягнибок та ябеда Яценюк, щоб відтягнути голоси виборців на Західній та Центральній Україні. А 14% ЕЦ це майбутній результат "травленого" президента. Дійсно вважають, що з народу можна зробити лохів.

admin | 2009-03-17 12:55

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
Эксперт
Це звинувачення доведене вами у суді, чи маєте докази? Чи вважаєте, що вішати на людину бездоказове тавро можна так просто, через коментарі?

Эксперт | 2009-03-17 12:51

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
ЭкспертЭтот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора
А почему вы убираете слово "***", оно же не есть ругательным. Если оно ругательное давайте заменим на культурное "информатор органов безопасности государства"

Жаба | 2009-03-17 12:46

Задоволений читачЕксперти в Чернігові один одного ліпший.
Ломако - молодий кар*єрист. Каже те, що повинно сподобатися більшості.
Вознюк - ще той зацікавлений піарщик. Скаже так, аби БЮТу в плюс.
Паперний - більш-менш адекватний, але суб*єктивний до правих. Це видно, наскільки занизив їх розклади.
Та більше й питати нікого.
Интересно, чем ты удовлетворенный. Может тем, что к власти приходят те, кто вчера с кабинета Черновола у ВР тапочки выносил. Это же так называемый националист вместе с Васей Червонием и отевшимся боровом Славой Кириленко вышвыривали по заданию Марчука вещи Черновола. Они разваливали РУХ. Почему же принципиальный националист Тягнибок, был нардепом по одному же и тому списку вместе с жидами Порошенком, Ярославским, Сандлером и входил в коалицию "Сила народу", возглавляемую жидовкой Тимошенко. И все ради примитивного попадания в список, а когда не взяли, то виноваты жиды. Жаль, тернопольцев, которые повелись на гебешную дешевку.

Эксперт | 2009-03-17 12:28

Чужой
АватараЗгідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.
Этот Олежка Тягнибок в институте сам был ***ем. Действительно вор громче всех кричит держи вора

Задоволений читач | 2009-03-17 12:06

Експерти в Чернігові один одного ліпший.
Ломако - молодий кар*єрист. Каже те, що повинно сподобатися більшості.
Вознюк - ще той зацікавлений піарщик. Скаже так, аби БЮТу в плюс.
Паперний - більш-менш адекватний, але суб*єктивний до правих. Це видно, наскільки занизив їх розклади.
Та більше й питати нікого.

Спілка націонал-анархістів | 2009-03-17 12:00

"Свобода" взяла третину від половини всіх голосів традиційно націоналістичної Тернопільщини, а галасу, наче склали більшість у ВР Криму!
Панове, вище свого росту не стрибнеш. Тим паче, у нас тягнибоківська контора не має відомих обличь. Кого вони збираються тулити до міськради?
І ще одне. Досить називати "Свободу" націоналістами. Ця партія виступає за інтеграцію в ЄС і НАТО - які ж вони націоналісти?!
І взагалі. Чернігівці! Спілка націонал-анархістів імені Ф.Щуся закликає Вас проголосувати хто чим зможе (кулаки, дрючки, стрілецька зброя) за справжнє народовладдя!
Геть червоних і жовто-блакитних панів! Всю владу - рядовим українцям!

Влад Савенок | 2009-03-17 11:51

Чужой
Аватара
Російською: согласно (чему?) уставу.
---
Українською: згідно (з чим?) зі статутом.
згідно з розкладом, згідно з розпорядженням, згідно з указом...
---
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
(В.Сосюра)

Аватара | 2009-03-17 11:32

Чужой
Згідно "Статуту" членом ВО "Свобода" не може бути
- особа, яка в минулому займала керівні пости в КПУ, КГБ,Комсомолі і т. д.
- Особа, яка не є українцем за національністю
Звичайно вони можуть бути прихильниками "Партії" і такі випадки вже зафіксовані.

Чужой | 2009-03-17 11:05

Ну,посмотрим на очередной разводняк электората.И,сдается мне,все пройдет без шума и пыли в интересах тех же сегодняшних воров."Титаник" власти тонет.И "ЕЦ",и "СВОБОДА" - всего лишь запасные шлюпки для своих из НУНС.А другим места нет.

люба | 2009-03-17 10:29

Багато залежить від свити короля...

Запитання | 2009-03-17 10:22

Ви неначе показилися! Хіба таку політичну нерухомість як Обушний можна вмонтувати в Свободу? Ну хіба на політичному Полі чудес свободівці замість належного їм призу оберуть гроші. Те ж саме стосується і Сухомлинів.
Свобода ж зараз поки що ПОЛІТИЧНА і ІДЕОЛОГІЧНА партія? Чи я помиляюся? Ніби перед вступом обіцяють, що кандидата перевіряють? Чи скоро все зміниться і буде все за гроші? Цікаво знати.

Стас | 2009-03-17 10:16

Паганому танцьору і яйця заважають!

Інформований | 2009-03-17 09:57

А в міську раду за списками "Свободи" підуть чернігівські соціал-націоналісти. точніше соціалісти з українським корінням голець, стах. Не виключено що туди ж наміняють на місця свій адмінресурс Ігор Сухомлин - на останніх виборах віід УНП та Ярослав - тепер СПУ.

люба | 2009-03-17 09:57

Вася Білогура - земляк і протеже Обушного.
Він знає, що пише:) Отож може бути все...

Читач | 2009-03-17 09:52

Василь
А мені цікаво, що скаже пан Міщенко.
Невже ці непомічені у зляганні з номенклатурниками хлопці згідні, щоб їх придавило уламками адмінресурсу?
Мене мало цікавить думка зацікавленого БЮТом Вознюка.

Василь | 2009-03-17 09:38

     Лідером Чернігівської Свободи стане Олег Олексійович Обушний , він відомий на Черігівщині , свідомий щирий Українець , вже три роки носить вишиванку , розуміється в партійному будівництві , за останні роки очолював декілька політичних партій, його обовязково за списками Свободи оберуть до Верховної Ради.
  Зараз вже йдуть сепаратні переговори де проглядається входження партійних осередків НУНС в разі певних умов в Свободу.
     А ЩО СКАЖЕ ПРО ЦЕ ВОЗНЮК ????
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Дороги в приватному секторі

SVOBODA.FM