Последнее обновление: 22:10 четверг, 17 июля
Загрузка...
Найкращі тести
ОО
Вы находитесь: Политика / Чернигов / Как сделать работу общественных организаций эффективнее?
Как сделать работу общественных организаций эффективнее?

Как сделать работу общественных организаций эффективнее?

Об этом говорили во время заседания Черниговского пресс-клуба реформ, что состоялось 24 июля в конференц-зале гостиницы «Придеснянская». Участие в нем приняли представители ведущих общественных организаций, а также депутаты Черниговского городского совета.

Во время заседания пресс-клуба состоялась презентация нового объединения «Общественное мнение».

 

- Проблема общественных советов заключается в отсутствии знаний о реальных механизмах влияния на власть  по всей ее вертикали, - считает председатель правления ВОО «Союз общественных организаций «Народный совет» Надежда Лукашевич.

Госпожа Надежда напомнила, что согласно приказу президента Украины «О дальнейшем участии общественности в государственной политике страны» по всей властной вертикали создаются общественные советы из числа лидеров или активных представителей общественных организаций, фондов.  По ее мнению, сегодня власть мало прислушивается к общественному совету, поэтому нужно активизировать деятельность общественных советов, чтобы эта деятельность не была сугубо формальной.

Юрий Паперный, руководитель проекта «Черниговский монитор», рассказал о тенденциях развития общественных организаций в нашем регионе. «Ни в Чернигове, ни в Нежине, ни в Прилуках системного общественного совета при руководящей структуре не существует» - заметил он.

За наблюдениями Ю. Паперного, в конце 90-х годов в основном создавались детские и юношеские организации. В начале 2000-го года усиливается работа экологических, после этой волны развиваются юридические клиники и организации, которые оказывают юридическую помощь. После 2006-го года идет активное создание и развитие организаций общественно-политической направленности.

В наше время прослеживается тенденция к созданию общих коалиций и платформ. Выросло финансирование организаций со стороны местного бизнеса и самоуправления. Наиболее активно действуют общественные организации при силовых структурах, налоговой инспекции и милиции, что связано со спецификой работы этих структур, которые нуждаются в постоянном согласовании своих действий с общественностью.

«Одна из распространенных форм работы – когда орган местного совета «навязывает» тему для обсуждения. А такое, чтобы общественные организации навязывали тему органам местного самоуправления, за последний год почти не наблюдалось», - сказал Юрий Паперный.

Узнать мнение каждого черниговца, и потом донести его к власти – такой является цель новой организации «Общественное мнение».

Об этом сообщила руководитель организации Анна Романова. Объединение изучает мнение населения по наиболее актуальным вопросам экономического, политического и социального характера. В нем работают специалисты в отрасли проведения социологических исследований. За время существования организации проведено больше тридцати исследований на «горячие» темы. Информация собиралась в телефонном режиме и во время личных встреч. В одном опросе принимает участие от тысячи до двух тысяч людей.

Участники надеются, что деятельность новообразованной организации должна способствовать более глубокому диалогу между властью и общественностью города Чернигова.

Комментарии (23)

Александр Подгорный | 2008-07-29 22:56

Был на этой презентации. Ничего такого интересного, обычная общественная организация, которая хотела пропиариться. Оценить ее как одной их социологических, а так она себя преподносит, трудно - одни рассказы о 30 проведенных соц. опросах. Насколько професионально будут работать дальше - увидим. Перспективы влезть на политический олимп, местный, очень невереятны. Разве что свекруха поможет, Наталия Романова.

Стас | 2008-07-28 18:48

До речі, що каже сам Соколов? Він особисто давав заяви по цьому питанню? Був якийсь діалог? Якої якості була критика і обвинувачення? Які аргументи сторін? Де можна прочитати?

Стас | 2008-07-28 18:42

На жаль нічого не можу сказати по земельним відносинам і законодавству в цій сфері. Не являюсь фахівцем в цьому напрямку. Не володію питаннями як вирішуються подібні справи за кордоном і не слідкував за розвитком справ чернігівських. Розумію, що щоб глибоко вникнути в суть справи, треба витратити купу часу. Що ж робити?

abc | 2008-07-28 17:43

СтасРубрика "посмыхнись". Як Соколов забирає в нас гроші.
Пізно ввечері бабця вийшла з ощадбанку і радісно потьопала додому. Пенсія! А одже смерть знову відкладається. Тут її наздоганяє якийсь чоловік і просить показати гаманеть. "Я Соколов" - представляється він і пред*являє посвідчення - " мені треба 100 гривень. Бабця тільки розкрила рот і встигла сказати: "а х..", як гроші були вже в Соколова, і він почав худко зникати в темряві. Бабця прийнялася волати на всю вулицю: " Міліція, міліція, обікрали..". Та марними були її сподівання. Принесла вона додому на сто гривень менше від запланованого. (Оповідання))))))
  Всі імена, які згадувалися вище - є вигаданими. Будь-яке співпадання з реальними іменами і в реальному часі є випадковим. Всі права захищені. Будь-яке копіювання дозволяється лише з письмової згоди автора :)))))
  
Це описана вкрай застаріла методика. І неефективна. По перше, 100 гривень тільки від однієї бабусі; по друге якщо зловлять - 100 гривнями не відкупишся, по третє - все треба робити самому.
По сучасній методиці: Рішення голосують депутати (Наприклад, за впорядкування зелених зон, після чого вони перестають бути зеленими. Чи продаж нікому не потрібної землі в центрі міста.). Отже і відповідальність за все несуть депутати. По друге, 100 гривень, а то і значно більше, втрачає кожна чернігівська бабуся (втім не тільки бабуся, а й ще ненароджені правнуки). По третє, Соколов отримує певну вдячність. Вигідно всім - тим хто купив землю, бо бабусям довелося б платити значно дорожче, а то і взагалі б не продали. Соколову, тим хто його "кришує", усім, крім чернігівців. Бо все, що додалося у перелічених, віднялося у них.

Стас | 2008-07-28 15:08

abc
Гадаю що марні такі сподівання, аби наш пересічний громадянин почав мислити подібними категоріями суспільного блага і грошового обігу. А якщо таке трапиться ще й скоро, то наприклад Тунік-Фриз закриє свої пивні заводи, та відкриє мережу платних бібліотек, куди люди будуть з дому всі гроші виносити, аби тільки почитати. И на це скарг багато буде, може навіть і акцизи на читання якісь введуть. :))))))))))))))))))
Щось мене на жарти потянуло.

Стас | 2008-07-28 14:53

Рубрика "посмыхнись". Як Соколов забирає в нас гроші.
Пізно ввечері бабця вийшла з ощадбанку і радісно потьопала додому. Пенсія! А одже смерть знову відкладається. Тут її наздоганяє якийсь чоловік і просить показати гаманеть. "Я Соколов" - представляється він і пред*являє посвідчення - " мені треба 100 гривень. Бабця тільки розкрила рот і встигла сказати: "а х..", як гроші були вже в Соколова, і він почав худко зникати в темряві. Бабця прийнялася волати на всю вулицю: " Міліція, міліція, обікрали..". Та марними були її сподівання. Принесла вона додому на сто гривень менше від запланованого. (Оповідання))))))
  Всі імена, які згадувалися вище - є вигаданими. Будь-яке співпадання з реальними іменами і в реальному часі є випадковим. Всі права захищені. Будь-яке копіювання дозволяється лише з письмової згоди автора :)))))
  

abc | 2008-07-28 11:51

Що є головним? Головним є рівень знань людей.
Наприклад, кожен добре дбає про свій гаманець. Коли їм намагатиметься заволодіти хтось чужий, похила бабуся очі вицарапає.
Є інший, суспільний гаманець (спрощено бюджет). В ньому, на кожного припадає значно більше, ніж у приватному. З нього кожен може отримувати значно більші суми, чим з приватного. Але за ним потрібно слідкувати - тобто мати знання того, як це робиться, і робити. Компартійна диктатура за такі намагання знищувала, от люди і втратили вміння слідкувати за суспільним. Деякі спритники прилаштувавштсь біля того бюджету, вихоплюють з нього не тільки свою долю, а й долі громадян свого міста, області, краю. І мають на цьому мільярдні статки.
Отже, найперше, що потрібно, це дати ті знання, котрими володіють одиниці - усім. І навчити, як захистити свое суспільне від розкрадання та спрямувати на свою користь. Особисто я мрію про той час, коли бабуся не бачитиме різниці у тому, чи Соколов украв у неї з гаманця 100 грн, чи продерибанив шматочок чернігівської землі (суть то одна). А що, яким чином і з допомогою кого потім бабуся зробить з своїм кривдником, то вже слідуюче питання. Головне, у неї з"явиться потужне особисте прагнення навести лад у цій країні і своему місті. А засоби вона знайде, будьте певні!
Викладено в спрощеному вигляді, але суть, сподіваюся, зрозуміла.
Почитайте інтернет-конференцію С.В.Кнуренка http://val.ua/politics/chernigov/192132.html , там також міститься цей висновок.
Отже, відповідь на запитання, що потрібно - дана.
Як навчити людей? ВВ публікує матеріали, ми обговорюємо... І всі прагнемо зробити цей процес таким, щоб читаючий міг розібратися і навчитися орієнтуватися у суспільних питаннях. Є і інші способи.
От тільки коли кажуть - дайте нам владу, ми за вас потурбуємось, або - ми будемо у владі (перед владою) представляти ваші інтереси, то краще б вони просто попрохали порозпоряджатися моїм гаманцем. До подібних нахаб я відношуся, як до звичайнісіньких шахраїв.

Стас | 2008-07-27 17:18

Что я , собственно, хочу сказать о способе гражданского участия в политической жизни посредством связи интернет как наиболее эффективного на сегодняшний день способа такого участия.
Нужно признать, что не иметь нынче интернет может позволить себе только очень ленивый и морально умерший человек. Начнём с того, что новый компьютер без абсолютно лишних для достаточного развития личности наворотов можно нынче купить и за 2000грн. (если поискать). А компьютеры б/у хорошим людям сейчас принято уже просто дарить, а не продавать. Про интернет. В нашем городе безлимит можно найти за 90 гривен (со скоростью уже 256кбит/сек), в вашем думаю где-то такие же расценки на связь. Кроме того существует масса пакетов ограниченного доступа от разных провайдеров. И с каждым годом ситуация обещает становиться всё лучше и лучше в плане связи. Поэтому у меня готов уже справедливый упрёк народу, почему они при таких условиях досих пор ещё офф-лайн? Много уходит на водку и прочую дурь? Ведь нынче компьютеры бесплатно распределяют даже в религиозных общинах среди малоимущих(быть которыми, в общем, не всегда является стыдом). Всё дело в сущности человека. Теперь уже трудно кого-то обмануть. То, куда ты идёшь, становится показателем того, что ты хочешь. То есть содрать готовый реферат чтобы не думать и самому не напрягаться и найти хороший порносайт (опять таки, получается чтобы не напрягаться ))))).
И тут ничего нельзя сделать, потому что всё довольно закономерно. Никогда 100% членов общества не будут управлять страной. По одной простой причине. Даже по двум. Кроме того, что в силу своей повседневной деятельности многие люди просто физически не имеют время на то чтобы выработать качественное мнение по государственным вопросам, далеко не все из них и стремятся к этому. Проще говоря, для них такое участие не нужно и необязательно. И даже 25% никогда не будут активными участниками общественно-политических процессов настолько квалифицированными, чтобы можно было тратить своё время на то, чтобы к ним прислушиваться.
Хотя дорога к управлению страной должна быть открыта для всех - и то что каждый может потенциально повлиять на политику целой страны есть основным принципом демократии. То есть нужно сделать такой формат, чтобы сказать что приходите со своими предложениями все и в любое время - и если предложенное вами будет всем резать слух и будет достаточно толковым - то мы все вместе открыто это обсудим и придём к определённым выводам по такому вопросу.
Вот и весь принцип участия граждан в общественно-политической жизни страны или отдельного региона, который должен быть внедрён для эффективной работы таких структур.

Объективный-2 | 2008-07-27 15:45

abc
Объективный
@..Не всегда проблемы дерибана земли тревожат простых жителей города так, как они тревожат посетителей ВВ. Да и как можно назвать объективной ту информацию, которая исходит от нескольких людей, ведь у каждого своя правда??? @
Это Вы уж совсем убежали в философские дебри. Естественно не всякая кухарка читает "Зеркало недели" и смотрит новости. Так же не всякий студент в поисках то ли реферета, то ли порносайта попадает на ВВ. Это естественно. Во-вторых, уже давно можно с уверенностью говорить о 5-7% черниговцев, а не об 1-2-х. И это куда больше, чем то же местное ТВ. Да и рассчитан по всему ресурс отнюдь не только на Чернигов. Учтите, что Интернет с каждым днем в городе бурно растет.
Уж совсем не понял по поводу объективности. На этом круглом столе были одни "несколько человек", завтра на другом столе будут другие. С каждым днем общественных организаций все больше. Обо всех ведь рассказывают как показывает практика. Куда уж объективнее?

Объективный | 2008-07-27 13:18

abc
"Високий Вал навпаки, допомагає нам отримати об"єктивну інформацію та обговорити її. Тобто сприяє нашому безпосередньому управлінню станом справ" - это все хорошо, но вот только уровень пользования Интернетом в городе Чернигове оставляет желать лучшего...О каком всеобщем мнении и объективной информации можно судить в таком случае? Если ВВ посещает от силы 1-2% жителей города. И при этом эти жители города являются специфической аудиторией - политики, общественные деятели...Не всегда проблемы дерибана земли тревожат простых жителей города так, как они тревожат посетителей ВВ. ..Да и как можно назвать объективной ту информацию, которая исходит от нескольких людей, ведь у каждого своя правда???

Стас | 2008-07-27 11:03

Цікава пішла дискусія :))). Ну добре. Тоді будемо розвивати думку далі. Якщо діяльність інформаційно-аналітичного інтернет-видання є більш продуктивною з точки зору ефективності роботи, то чому б тоді не створити громадську або громадсько-політичну інтернет-організацію "Високий Вал"? Дивіться, а я порівнюю: громада, побудована на класичному принципі працює як? Проводить безпосередньо засідання, де її членам потрібно бути присутніми особисто, в деякий позначений час, займати певну площу для засідання та споживати деякі матеріальні та людські ресурси для своєї діяльності (ел.енергію, прибирання приміщень і т.д.). До того ж сам формат живого обговорення є далеко не досконалим. І він тим гірший, чим більша кількість учасників на ньому. Практично, якщо припадає двадцять участників на годину роботи засідання, то таке просто візьми й викинь, бо що кожен із двадцяти за такий час встигне подати (особливо мовою)? Та навіть якщо й текст, то його ж іншим учасникам потрібен час опрацювати. І не тільки бігло пройтись очима, а уважно прочитати (можливо не раз, подумати, попити кави, (покурити), можливо на наступний день знов подумати, може вже під іншим кутом...)
А що таке новітня інтернет-громада? Не потрібно нікуди їхати, займати площу і платити за неї аренду. Не потрібно навіть знаходитися в місті, а можна навіть десь на краю області, чи хоч і в Аргентині. В будь-який час і по будь-якій проблематиці можна вести обговорення і на їх основі виробляти певні висновки для прийняття рішень. Все тут залежить уже від вдалої організації і наявності життєздатних методів як зробити таке можливим. Само собою для членів такої громади уже потрібна буде дуже серйозна реєстрація і безпека передачі майже як в інтернет-банкінгу. Окрім обговорень в статтях зробити окремий розділ обговорень тематично по кожному суспільно-політичному питанню, і по їх певною мірою наповненню проводити веб-конференцію з учасниками данного обговорення (у визначений час). Це лише частка того що потрібно, бо все описати вже пальці болять набирать :)))
Не дуже космічно викладено??

abc | 2008-07-27 07:28

А Ви, Стас, можливо навіть самі не уявляєте, наскількі праві. Ви, я, інші - нам, згідно Конституції і здорового глузду, належить вся повнота влади у країні. А щоб здійснювати цю владу, необхідно щонайменьше мати повну і достовірну інформацію, та спілкуватися між собою.
Звісно, запопадливих посередників знайдеться безліч. Ось, наприклад, і герої цього матеріалу хочуть, від нашого з Вами Стас імені, глаголити про наші потреби владі. Цитата: "Дізнатися думку кожного чернігівця, і потім донести її до влади – такою є мета нової організації «Громадська думка»." Чи то в дитячому садку в "поламаний телефон" не награлися, чи то просто планують від нашого імені лобіювати власні інтереси...
А про владу, котра чогось там не знає, це Ви даремно. Соколов добре знає, що я та інші думають про його дрибан нашої землі. І судді знають, що ми думаємо про їх хабарне кривосуддя. І решта добре знає, що і навіщо робить. От тільки рахуватися з нашим інтересом вони не бажають. Просто, користуючись нашим незнанням та пасивністю, все довірене їм спрямовують не на загальну користь, а на свою власну. І навіть служби, котрі мають убезпечити нас від цих, злочинних по своїй суті дій, демонструють повну неефективність.
Отже, порівнюючи різних наших помічників, зверніть увагу на описаних у цьому матеріалі з одного боку, та ВВ з іншого. Перші концентрують свої зусилля на діяльності від нашого імені і отриманні всіляких вигід замість нас (згадайте мультик, де два молодці і їли замість свого "повелителя"). Високий Вал навпаки, допомагає нам отримати об"єктивну інформацію та обговорити її. Тобто сприяє нашому безпосередньому управлінню станом справ. Те, що начебто відразу нічого не міняється, означає тільки одне - відбувається процес збільшення кількості свідомих громадян. А коли кількість досягне певної величини, вона обов"язково перейде у якість.

Стас | 2008-07-26 15:27

Стас
Адмін
Добре, спасибі, туди й надсилатиму. Може придумаю ще якесь вдосконаллення, то повідомлю по електронці.
Був неуважний. Внизу ж є кнопка зворотнього зв*язку і лічильники. Вибачаюся.

Адмін | 2008-07-26 15:15

Стас
Просимо дуже запитання і пропозиції не за темою публікації надсилати за допомогою форми зворотного зв"язку, електронної пошти info@val.ua чи редакційних телефонів: 491-88-85 (у Києві), 931-931 (у Чернігові). Будемо намагатися у будь-якому випадку надати Вам відповідь.

Стас | 2008-07-26 14:44

Спасибі за відповідь, Адмін. Думав що вже її не отримаю.
Де можна подивитьсь статистику відвідувань цього сайту? І ще хочеться дізнатися яким він іде по рейтингу серед подібних у регіоні (можна приблизно, якщо точних даних немає).
Стосовно роботи громад у місті, то я вважаю що чим їх буде менше - тим буде більшою кількість учасників в кожній з них, тим більше вона встигатиме охоплювати питань і випрацьовувати по ним якісніші рішення. А може навіть настільки якісні, що буде що життєздатне запропонувати владі і доказати доцільність такого введення. Головне аби громада теж залучалася до питань фінансування того чи іншого проекту, аби могла чітко уявляти собі його кошторис з огляду на загальний бюджет, а також щоб могла оцінити чи є такий проект для нас першочерговим, чі є на черзі і більш важливі речі, що потрібно робити.

Олександр | 2008-07-26 13:15

ОДНА БРЕХНЯ!!!
І ДЕ ФОТО ІНШИХ УЧАСНИКІВ??!! :-))))))
ПРО ФІНАНСУВАННЯ, ЯК І ЗАВЖДИ, НІХТО НІЧОГО НЕ СКАЗАВ. А ШКОДА!!!

Стас | 2008-07-25 23:14

Послухайте. Я знаю що на протилежній стороні хтось сидить і пропускає комменти. Дуже вдячний йому за це, але в мережі не звик до такого спілкування. Там адмін бодай щось знайде відповісти. Чому тут не так? Напишіть хоч щось. Будь ласка.

Стас | 2008-07-25 22:47

abcПогоджуюсь з ЧН, фото гарні.
А по суті? Тема дійсно актуальна, проблема очевидна. Але ініціатори нічого заслуговуючого на увагу не запропонували. Порожняк, нецікаво...
Можна я запропоную щось що заслуговує на увагу (бо давно вже хотів)?
Саме перше, що впадає у вічі і бентежить одночасно - це те що ні з ким спілкуватися. Хоч горохом об стінку. Я вже зморився заглядати в ті статті, де залишав свій коммент, чекаючи від когось хоч якоїсь раекції на нього. Добре, що маю безліміт, а то б викинув купу грошей і врешті б зрозумів що мені це не дуже потрібно. Глухо як у танку. Ніхто нічого не хоче писати. Навіть адміни, яких тут гадаю чимало. Немає навіть дієвого способу дізнаватися хто де залишив свій коммент, щоб на нього відповісти. Зважаючи на середню кількість статей за один день - матимемо абсолютну безперспективність залишання коментів, тому що вкрай важко потім отримати з того толк. Тобто навіщо витрачати час і трафік на дурниці?
По-друге. Про яку суспільну діяльність і її якість, достатню для того аби політики зважали на поступаючі звідти думки може йти мова, коли серед не зовсім останніх членів нашого суспільства (які мають принаймні комп*ютер і вихід у мережу, а також вільний час і здатність розбірливо подати думку) існує така пасивність в обговоренні важливих суспільно-політичних питань на (я так розумію) далеко не останньому сайті регіону?
Мені особисто дуже шкода за тих людей, що на фото. Бо вони, як і будь-які інші управлінці, змушені працювати тільки з тим, що їм приносять, бо щоб формулювати власний погляд по тисячі питань не мають фізично часу. І хто забезпечить їм якість таких подань на розгляд? Немає такого. Тоді навіщо усе це? Навіщо ми марно гаємо час? Свій та інших.

abc | 2008-07-25 22:03

Погоджуюсь з ЧН, фото гарні.
А по суті? Тема дійсно актуальна, проблема очевидна. Але ініціатори нічого заслуговуючого на увагу не запропонували. Порожняк, нецікаво...

Критег | 2008-07-25 20:45

а вот только романова тут каким боком?

Стас | 2008-07-25 19:48

Останню фотку - у розділ "фотожарт"

ЧН | 2008-07-25 18:12

вит
А голова ни че так :))

вит | 2008-07-25 17:30

вот и беха (вена) создала свой предвыборный блок. в добавку к "новому чернигову", "за чернигов", "сила громады", "народный контроль". надо еще "черниговский контроль" сделать и "сила чернигова", а потом еще "новая громада" и "сильная думка" :)))
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...