Последнее обновление: 18:06 пятница, 28 февраля
Загрузка...
Найкращі тести
ВИДЕО и ФОТО
Вы находитесь: Політика / Регіон / Вторая попытка освобождения гендиректора областного телевидения: «Любите чернобровые.»
Вторая попытка освобождения гендиректора областного телевидения: «Любите чернобровые.»

Вторая попытка освобождения гендиректора областного телевидения: «Любите чернобровые.»

Вторая попытка увольнения генерального директора Черниговской областной государственной телерадиокомпании «Сивер-центр» Аркадия Билибаева закончилась блокированием кабинета представителями штаба Национального сопротивления и национальной Самообороны Черниговщины.

Месяц тому назад они уже приходили в кабинет Билибаева.

Тогда он написал заявление. Но через несколько дней забрал его назад, сославшись, что оно было написано под давлением.

Сегодня же беседа началась с нескольких словесных перепалок еще на улице, перед помещением.  В кабинете генерального директора  ОГТРК «Сивер-центр»  была собранная часть трудового коллектива, состоялась беседа на повышенных тонах.  

Представители штаба Национального сопротивления требовали  от Билибаева написать заявление об освобождении,  потому что он и дальше «продолжает вести антиукраинскую деятельность».

Как сказал   один из членов штаба Национального сопротивления , «Любите чернобровые.».

 Сам генеральный  директор и члены трудового коллектива присутствующие  в кабинете  требовали не делать неправовых действий, ведь государственные компании  будут преобразованы на общественное телевидение  и  требовали доказательств «антиукраинской» деятельности.

Разговор на повышенных тонах и взаимные обвинения закончились ничем. Члены штаба национального сопротивления  решили блокировать роботу Билибаева. Ведь он «внесен в люстрацийний список чуть ли не  под номером один».

Милиция,  прибывшая на место события, констатировала, что нарушений  общественного порядка, как  на  «юго-востоке Украины» нет.

 «Высокий Вал» неоднократно писал о конфликтной ситуации на ОГТРК «Сивер-центр», в частности в публикации  Освобождения Билибаева руками Бабая - видеофильм и других

Комментарии (22)

Аліна | 2014-05-05 09:07

та ви подивіться на бандитське табло цього лисого кабана... здійснюють протизаконні дії, прикриваючись народом... тьху... тим паче, що він явно ніколи не дивився канал...

911 | 2014-04-24 09:25

Степан
Правоохоронці там же, де й були - в кишені у влади.
тепер - у кишені нової влади, яка корчить іх себе праведника.

КОТ | 2014-04-24 09:06

Треба поставити директором *** за два тижні завалить цю телерадіокомпанію.

Кот | 2014-04-24 09:02

афганец
Я поруч з майданом, заходь, поговоримо.

афганец | 2014-04-24 08:54

Чепурному Васе: я скоро буду,тогда и там где ты и не подумаеш. Есть,что у тебя спросить, а тебе есть за что ОТВЕТИТЬ....

Юрий | 2014-04-23 21:04

Что за лысое быдло?
  Смена власти это понятно, но вопрос, а у них хоть один человек есть с юридическим образованием?
  И порядок увольнения госслужущего?

Степан | 2014-04-23 14:49

А де правоохоронці,чого по рилу не дадуть за захоплення адмінбудівлі.

Семен | 2014-04-23 14:19

Знаускас
А косенко разом навчалася на журналіста,а за Чепурного здавав воєнку в універі,а загалом чоловік 20 там із його легкої руки,а в Чернігові чоловік 50 у люди вивів, А вас не може вивести ,бо ви тупе ,дурне ,бидло,,

1960 | 2014-04-23 12:55

1959
напевно, краще враження справляло облТБ, коли об*** нас усіх під час Майдану. от уже чистоплюї!

Снов | 2014-04-23 09:18

На фото у вишиванці Поліщук,який рветься на посаду голови Чернігівської РДА.Призначення цього клоуна буде приниженням Чернігівського району.Хлопці загралися у "батька Махно",переступають межу і,не буде дивним,коли їх по одному почнуть відловлювати та бити по мармизі.

За справедливость | 2014-04-23 07:56

Штаб спротиву давно пора поставить на место! Уже каждый в городе знает о " революционности " их действий. Только вот не понятно, почему этот бардак устраивает руководство города. Усмирить их прыть боятся, чтоб их кресло шатать не начали?

Знаускас | 2014-04-22 23:57

Не буду нiкого судити....
"Волчицы" !!! Браво, в тему ! А.Луценко жиЭ при любiй владi, бо дядько Мельник - представник нацради!!!
Н. Левочко - кума... Л.Шепко - рОдная сестра ( а чи по закону родичам в одному вiддiлi працювати?) ТI ЩЕ ЛЮБI ДРУЗI....

1959 | 2014-04-22 23:45

Відео справило відверто неприємне враження. При тому, що я за Майдан і Революцію, які провозгласили: Ні - рейдерським захопленням! Ні - беззаконню! Україна - європейська держава! Що натомість маємо? Заходять до державної телекомпанії штурмовики на чолі з Васею Чепурним, які, керуючись лєнінською "рєволюціонной цєлєсообразностю", щось таке вимагають. Вимагати треба у Національного телерадіокомітету, який призначив цього директора і який зараз очолюють вже ваші люди, Васю. Навіщо ти Лєніна валив? Васю, а ти, перед тим, як Чому зайшов не в кожанці і без маузера? Новий постреволюційний уряд твердить про рівноправя в Україні всіх мов, а Вася твердить про "зросійщення". Навіщо? Щоб збурити ще й російськомовне населення Чернігівщини, як на Сході? Васю, ти на кого працюєшь?

хаха | 2014-04-22 23:14

Чепурний Сіверщину розвалив, хай ще й телерадіокомпанію доведе )))

О.К.-П. | 2014-04-22 23:00

А товариш Корж, який нікому слова не дає сказати, у кріслі директорському розвалився - мо, хоче собі крісло? Чи мо Василь Чепурний? Бо він себе пропонував на зама губернатора - та не взяли, так тепер вирішив хоча б ТБ покерувати? Так йому клепки не вистачить. І порядності. Цирк влаштували - правову державу наводять

911 | 2014-04-22 22:41

Operator.
А чому не сидять за гратами поплічники Яника - Балабаєв і Ко???

Operator. | 2014-04-22 22:05

Міліція - не орган охорони правопорядку, а якісь статисти в синіх штанцях! Чому ці рейдери не сидять у СІЗО за міцними ґратами???!!!!

Operator. | 2014-04-22 22:03

Та коли вже закінчиться цей рейдерський балаган?!
Якого дідька якась група осіб за інтересами вважає, що можна ввалюватися в якусь компанію і вимагати від когось відставки? Чи ще чогось вимагати... Начепили плямистий прикид - можна бєспрєдєл творити, еге?
...
А що там робить Чепурний Вася?
Якого дідька він там дає якісь оцінки? Хто він такий? Експерта з пропаганди з себе корчить?
Таки я скажу, хто він такий (щоправда, тільки частково): нездара, який завалив успішну свого часу газету "Сіверщина". Тепер він пхається завалити обласне телебачення?
...
Компанія нарешті почала працювати в форматі власне телебачення: пішли, зняли, показали. Прийняли нові знімальні групи на роботу. Це комусь не подобається?
Таки комусь хочеться захопити телефомпанію та влаштувати там свою ПРОПАГАНДУ. Мабуть, таку, яку проводила газета "Біла хата" на виборах до зРади в 2012 році. Еге ж, Чепурний?

Іван | 2014-04-22 21:37

одразу видно що ці люди ніколи не дивились чернігівське телебачення. де вони могли пропаганду побачити? у вітаннях?
  балаган. просто захотіли хлібну посаду перед виборами.

старожил | 2014-04-22 21:19

коля
так воно і є

Полищук | 2014-04-22 20:59

***(АДМІН: навчіться говорити цивілізовано)

коля | 2014-04-22 20:51

Обласне телебачення в нинішньому вигляді взагалі нікому не потрібне. Дивитись там практично нема чого.
закрыть