Последнее обновление: 21:31 воскресенье, 29 января
Загрузка...
Найкращі тести
местные выборы 2015
Вы находитесь: Політика / Регіон / Черниговский областной совет – 64 депутата. Предыдущий список.
Черниговский областной совет – 64 депутата. Предыдущий список.

Черниговский областной совет – 64 депутата. Предыдущий список.

Пока областная избирательная комиссия принимает протоколы из Чернигова и Нежина, засекреченные политики уже считают голоса и выписывают поименный состав Черниговского областного совета по результатам параллельного подсчета голосов.

«Свобода. ФМ» имеет эти предыдущие результаты.

Больше всего удивляют радикалы. Мощно в Нежине отработал УКРОП.

Больше всего мандатов собирает Блок Петра Порошенко «Солидарность» - 12+1, «Радикальная партия» - 11+1, «Наш край» -11+1, «Батькивщина» - 10+1, «Аграрная партия» - 8, «УКРОП» - 4 и "Оппозиционный блок" -4. 

Поименно это, пока что, выглядит так:

«Блок Петра Порошенко« Солидарность»:

Кулич Валерий

Божок Григорий (482 %) (Щорс)

Вдовенко Игорь (388)

Мурай Виктор (381)

Базилинский Игорь (336)

Дейкун Николай (324)

Демченко Александр (313)

Мелашенко Борис (273)

Сергиенко Сергей (258)

Лобосок Владимир (251)

Фенюк Александр (238)

Небрат Василий (2303)

Копиця Наталия (227)

----------------------------

Не исключено вхождение Александра Кареты (222)

«Радикальная партия»:

Аверьянов Олег

Блауш Дмитрий (386) (Чернигов)

Бутенко Николай (351)

Хавило Анатолий (3005) (Борзна)

Гайдукевич Валерий (267)

Ромака Людмила (262)

Шинкаренко Елена (254)

Шимко Николай (235)

Леоненко Василий (234)

Пивовар Сергей (231)

Каленюк Николай (224)

Щербаков Егор (216)

Не исключенное вхождение: Гавриленко Валерий (2101) или Дроненко Наталия (210)

«Наш край»

Мельничук Валентин

Прокопенко Андрей (390)

Колодко Николай (279)

Кочерга Виталий (256)

Баришовец Сергей (252)

Нужняк Сергей (249)

Зиновьев Артур (247)

Тригубченко Геннадий (244)

Данько Григорий (237)

Миклухо-Маклай Надежда (236)

Скрипец Руслан (235)

Чередник Ольга (235)

-----------------------------Не исключенное вхождение: Пивень Михаил (226) Кобизька Татьяна (218)

ВО «Батькивщина»:

Дубиль Валерий

Якуб Иван (268)

Калимняк Олег (265)

Росовский Денис (207)

Мельник Борис (254)

Шмато иколай (2407)

Пащенко Сергей (2502)

Власенко Юрий (205)

Иванов Дмитрий (205)

Даценко Дмитрий (205)

Кадина Лариса (199)

--------------------------

Не исключенное вхождение: Сторублев Ярослав (1901) Криченко Павел (181)

Аграрная партия

Кияновский Виктор

Труш Виктор (555)

Гайдай Сергей (385)

Чубовский Сергей (376)

Дидур Арсен (350)

Супрун Григорий (333)

Горохивский Иван (326)

Колоша Валерий (324)

-------------------------------- Не исключенное вхождение: Чмут Павел (276)

«УКРОП»:

Журман Сергей

Дягиль Игорь (117) (Нежин)

Бойко Людмила (1107) (Нежин)

Хасенко Олег (1106) (Щорс)----------------------------

Не исключенное вхождение: Виротченко Андрей (Нежин)

«Оппозиционный блок»:

Мирошниченко Анатолий

Варнавский Сергей (173)

Мальник Анатолий (163)

Ковальчук Татьяна (142)--------------------------------

Не исключенное вхождение: Халецкий Владимир (105) Мацерук Леонид (97)

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:

Новоизбранные 42 депутата Черниговского городского совета - список

Соколов и Атрошенко лидируют на выборах мэра в Новозаводском районе Чернигова

В Деснянском районе Чернигова побеждает Соколов – официальные результаты

Комментарии (23)

Українцю | 2015-11-02 22:00

Українець Менщина РПЛШановні горе політики, щоб стати депутатом потрібно в першу чергу мати совість а потім гроші.Щоб поливати когото брудом в першу чергу потрібно подивитись на себе в дзеркало. Потім піти помитись в лазню і лиш тоді йти на вибори кандидатом. А то люди не хочуть голосувати за мавп.
А проголосували саме за мавп.

З Коропа | 2015-11-02 18:31

25
Люди обрали того кому довіряють. Пан Сахневич можливо і достойна кандидатура, але його не знають люди. А пана Куніцина знають, але чомусь...не довірили....

25 | 2015-11-02 09:36

Що мисник що півень що селянський толку нуль краще б для району щоб пройшли Сахневич і Куніцин

Українець Менщина РПЛ | 2015-11-01 18:07

Шановні горе політики, щоб стати депутатом потрібно в першу чергу мати совість а потім гроші.Щоб поливати когото брудом в першу чергу потрібно подивитись на себе в дзеркало. Потім піти помитись в лазню і лиш тоді йти на вибори кандидатом. А то люди не хочуть голосувати за мавп.

Семен Палій | 2015-11-01 18:02

світланаякі коментарі брудні таку владу і заслуговуєм, самі обирали, а тепер пищим. досить, до роботи! зима, холодно. хоч би не стало голодно. тому ніколи теревенити, працюйте ті, кого обрали. а хочете битися- невдоволені, ідіть на ринг!
Хоча б один коментар здравомислячої людини.

світлана | 2015-11-01 12:47

які коментарі брудні таку владу і заслуговуєм, самі обирали, а тепер пищим. досить, до роботи! зима, холодно. хоч би не стало голодно. тому ніколи теревенити, працюйте ті, кого обрали. а хочете битися- невдоволені, ідіть на ринг!

Небайдужа | 2015-10-31 18:12

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
!!!!!!!!!!!!!!!-му
НебайдужаОт уже депутати... Сміх та й годі. Ну що вони там робитимуть? Такої наруги над районом ще не було. У Борзні хавилівці хоч і набрали найбільше голосів у райраду, але Толя пролітає на голову ( хоча дуже пнеться) як фанера, то хай хоч у облраді ще посмішать людей, клоуни треба скрізь. З вилами, вперед. Прикольно.
НебайдужійА це не та "небайдужа", що разом із синочком, разом набрали по двох округах у Борзні 31 голос?
Ха-ха-ха. Я не приймаю участі у цій "мишиной возне", мені просто смішно з наших людей, які голосують за хавильщиків. Борзнянці, ну не вже ви Толю не знаєте і його здібності тільки брехати і красти. Де Райсільбуд? Розікрав, працівників обдурив і обікрав і в такому дусі можно довго продовжувати.

ТРК | 2015-10-31 13:39

хопа
З КОРОПАДе Мисник Микола з 30% та Селянський Володимир з 29,5%? Це дані офіційних протоколів, які буди здані до обл.виборчої комісії. Набрали найбільший відсоток в списку ВО "Батьківщина" по області. ПИТАННЯ: де взялися, в списку "Наш край" , Півень Михайло і Колодко Микола з своїми 14 і 10%? Що за херня? На якому етапі пройшла фальсифікація? Невже на рівні області? Не вкладається в здоровий глузд...
"Де Мисник Микола з 30% та Селянський Володимир з 29,5%? Це дані офіційних протоколів, які буди здані до обл.виборчої комісії. Набрали найбільший відсоток в списку ВО "Батьківщина" по області" Ці питання ставте керівництву "Батьківщини"

З КОРОПА | 2015-10-31 09:46

хопа
Де Мисник Микола з 30% та Селянський Володимир з 29,5%? Це дані офіційних протоколів, які буди здані до обл.виборчої комісії. Набрали найбільший відсоток в списку ВО "Батьківщина" по області. ПИТАННЯ: де взялися, в списку "Наш край" , Півень Михайло і Колодко Микола з своїми 14 і 10%? Що за херня? На якому етапі пройшла фальсифікація? Невже на рівні області? Не вкладається в здоровий глузд...

лущаю | 2015-10-31 09:03

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
!!!!!!!!!!!!!!!-му
лущай вова
вова, хоть ти не тринди. Хватонув у Давиденка тисяч сто, а на "ліки" і половини не віддав. Хапуга.

Небайдужій | 2015-10-31 05:18

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
!!!!!!!!!!!!!!!-му
НебайдужаОт уже депутати... Сміх та й годі. Ну що вони там робитимуть? Такої наруги над районом ще не було. У Борзні хавилівці хоч і набрали найбільше голосів у райраду, але Толя пролітає на голову ( хоча дуже пнеться) як фанера, то хай хоч у облраді ще посмішать людей, клоуни треба скрізь. З вилами, вперед. Прикольно.
А це не та "небайдужа", що разом із синочком, разом набрали по двох округах у Борзні 31 голос?

лущай вова | 2015-10-30 22:01

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
!!!!!!!!!!!!!!!-му
*** вміете рахувати якісь міфічні гроші а спробуйте провести з борзенцями вибори той ті гроші вам на ліки й будуть лиш потрібні.

Небайдужа | 2015-10-30 21:21

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
!!!!!!!!!!!!!!!-му
От уже депутати... Сміх та й годі. Ну що вони там робитимуть? Такої наруги над районом ще не було. У Борзні хавилівці хоч і набрали найбільше голосів у райраду, але Толя пролітає на голову ( хоча дуже пнеться) як фанера, то хай хоч у облраді ще посмішать людей, клоуни треба скрізь. З вилами, вперед. Прикольно.

ЗЯМі | 2015-10-30 20:26

ЗЯМА Божок !, Небрат !, і Кочерга !,
  А Ще - Нужняк !, Колоша !, і Хавило !
  ТО Є ДЕПУТАТИ !?? А ДЛЯ ЛЮДЕЙ !
   ТО ЇМ НА НИХ НА***ТИ ...
Чоиу ж тоді люди за них проголосували?

сергей | 2015-10-30 17:03

Прочитал, я за. Пусть поддержит УКРОП, РЕГИОНАЛЫ да и Батькывщина, вы же все за то чтобы поднять экономику, Ну так вот и поднимайте.

Андрей | 2015-10-30 16:57

Выберите Колошу . головою обл. рады. С нуля сделпл такое хозяйство. Область наша сельскохозяйственная, Пусть он поднимет животноводство, может хоть поголовье молодняка ВРХ сохранит А то скоро корову будем видеть в зоопарке. Ляшко, поддержи его.

хопа | 2015-10-30 16:11

виходить мисник з селянським пролетіли а петух викупив мандата і колодку крім себе

Земляк | 2015-10-30 15:21

Рада
Звєрєв нікуди не балотувався. Все.

!!!!!!!!!!!!!!!-му | 2015-10-30 14:26

!!!!!!!!!!!!!!!Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!
От за "бабло" не переживайте. Осадчучці та Горбащенку стільки дали, що вистачить провести самостійно ще не одну виборчу кампанію. Видавали з розрахунку 300 грн. за голос, а вони платили кому 200. кому 150. кому 100 грн. А алкашам взагалі видавали по 50 грн. І пролетіли , як хванера над Парижем. Красота!

ЗЯМА | 2015-10-30 13:09

  Божок !, Небрат !, і Кочерга !,
  А Ще - Нужняк !, Колоша !, і Хавило !
  ТО Є ДЕПУТАТИ !?? А ДЛЯ ЛЮДЕЙ !
   ТО ЇМ НА НИХ НА***ТИ ...

Рада | 2015-10-30 11:46

 А у зверева .що викидиш ?

!!!!!!!!!!!!!!! | 2015-10-29 19:25

Борзнянські Радикали - МОЛОДЦІ! Натьопали всіх регіоналів: Іванія, Стовбу, Горбащенка. А скільки ж риги потратили бабла!

?чудо чи що? | 2015-10-29 14:11

який нафіг півень він набрав 14% після селянського ,куніцина і паладіної -чи може купив як на попередніх виборах?
закрыть