Последнее обновление: 10:26 вторник, 26 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Политическое шоу
Вы находитесь: Політика / Україна / Шоу "Ющенко, чемодан, Америка"
Шоу Ющенко, чемодан, Америка

Шоу "Ющенко, чемодан, Америка"

Политическое шоу с пылкими речами, концертом и полит-юморесками состоялось сегодня на Красной площади города Чернигова в рамках шоу-тура"Ющенко, чемодан, Америка".

Тур организован Коммунистической партией Украины. Он стартовал 10 февраля в Одессе.

Изюминкой шоу-тура является старый самолётик. Он, с портретами Виктора Ющенко на стекле кабины, должен символизировать его перелет в США.

А вот с "раздаточным материалом" недоработали. Агитки и партгазеты – всё те же, которые были на предыдущих митингах. В частности, на вчерашнем, совсем по поводу другого.

Ораторы вспомнили некоторые из лозунгов предвыборной кампании кандидата в Президенты Виктор Ющенко и обвинили его в несоблюдении обещаний.

В частности – миллионов рабочих мест, "бандиты будут сидеть в тюрьмах", отделение бизнеса от власти и другие. Также обвинения касались нынешнего финансового кризиса.

Впрочем, в речах ораторы не забыли вспомнить такие исторические фигуры, как Бандера, Шухевич, Петлюра. Вероятно они, по мнению коммунистов, разделяют вину за проблемы настоящего. Рассказали также собственную "коммунистическую" версию событий около станции Круты 90-летней давности.

На красных транспарантах, кроме традиционных пылких коммунистических лозунгов, красовалось то слово "фашизм", то аббревиатура "НАТО". Действительно, когда у определённых слоев населения есть отвращение к каким-то словам, грех не использовать их среди целевой аудитории. . .

Интересная обмолвка вышла у одного из коммунистических ораторов. Говорил он украинским, однако. . ."К нашим домам пришла безработица, пришла. . . нищета по-русски" – заявил он. Неужели в украинском языке не нашел слово-соответствие?


Комментарии (73)

b57 | 2009-03-01 10:12

Свт. ДонцовГромадянин Олександре!..трошки краще,але незадовіліно,СПРОБУЙТЕ ЩЕ.Я,ставив питання;де праві?,де Нація?,і на що вона здатна.А може раби?,в кого влада і де ВИ?, яка незалежність і для кого?,Чому стоять памятники комуністичним вождчм?,що зробили ВИ особисто?Чи може свобода прийшла з похмілля ЕЛЬЦИНА?Хто ВАШІ лідери зараз,хто вони конкретно? НА РАХУНОК "бузини" хворіє страдаючи галюцінаціями, як "магомет".Для серйозних людей просто дерево...
"Даже маленькая ложь, вызывает большое недоверие"....і грош ціна тоді всьому сказаному.
  Олександр 5 кутів

Семен Семеныч | 2009-02-26 19:02

МиколаШановний Семен Семенович! чи хто другий.Напишіть будь ласка севастопольський сайт.дуже дякую.
sevastopol.info - заходи не бойся, выходи не смейся (грешно смеяться над больными людьми)

Свт. Донцов | 2009-02-26 17:04

РЕВОЛЮЦІОНЕРУ І ЗЛОМУ ГУЦУЛУ. Говорити можна що завгодно, наприклад на лівих чи комуністів окремо,але яку Ви бачите ідеальну модель управління,політичний устрій України?Що Ви робите особисто?

революціонер | 2009-02-26 16:00

Найкращі стерв"ятники Петі Сімоненко !!!!!!! аж сльози навертаються, так і хочеться вигукнути БУДЬ ГОТОВ ! -ВСЕГДА ГОТОВ ! вам потрібно вже до запаху землі звикати, а не лазити по літаку з кавиньками.

Злий гуцул | 2009-02-26 00:16

Гарне відео.Респект за нарізку!
Що ж до самої акції... Дурня , як і сама комуністична ідея.Головне що тих блазнів на трибуні ніхто на Соловки не зашле , чи як Гонгадзе...Тому і повилазили. Жаль пенсіонерів , чесне слово , з одного боку влада кризою лякає, з іншого - комуняки голову задурюють , хоча може вони того і заслужили , саме ці пенсіонери , на саме цій площі?
Людині під ніком Українець. +1. Твій пост ще раз....нічого додати.
  "Як би наше українське суспільство хоч трошки себе поважало, то не тільки б цей цирк проігнорувало(навіть у ЗМІ), але недопустило б такого посміховиська. Певно були рабами у совків - рабами у них і залишились. На помилки Президента може вказувати тільки той народ,який його вибирав. Нічого патякати тій черні, яка своєю зрадницькою породою, пішла служити кровопийцям українського народу. Її місце в землі, причому вже давно. Створили для неї парниковий клімат в Україні от вона і розмножається, не тільки повітря псує, а і сидить на спині українського народу, останні жили витягує. Комуняки краще б більше цікавилися моральною поведінкою свого лідера та його рахунками у закордонних (не російських) банках. Комсомольці -добровольці, задрали вже ви українців, з їздили б на курорти, Соловки провідали б. Або Карпатські гори, може хоч живого бандерівця б побачили, а то балачок самих,наче міфів у Греції."

Станіслав Чарівний | 2009-02-25 16:19

Цікаво, а куди потім всі ці грошики поділися? - адже зрозуміло що до самого Ющенка вони не дістались.

Олег | 2009-02-24 10:07

Семен СеменычРебятки-украинофобы походу совсем на "Г" изошли... Да уж, это вам не севастопольский сайт. А кому сейчас легко?
Чужой
Согласен насчет Политеха. Спасибо ему. Без выходцев из черниговского Политеха - знатоков системного анализа, не было бы ни этого сайта, ни много чего еще.
Денисову, который держал нас в ежовых рукавицах и требовал знаний, большой респект и уважуха!
А теперь немного о системном анализе. Без обратной связи немыслима никакая работоспособная система. Если наша страна существует без "обратной связи", то о чем можно говорить дальше?
Кстати, в начале 90-х Украине пытались предложить реальную невиртуальную политику. Знаете кто? Лидеры УНА-УНСО - люди со знанием системного анализа, выходцы технических вузов, люди в общем-то неглупые. И где они?
Электронщик Олег Витович давно, по-моему, в США. Остался не дотянувший до диплома технарь Корчинский.
Да и вообще, как можно построить систему и страну из вполне самодостаточных составляющих? Как писал философ и тайный знаток системного анализа гетьман Мазепа:
Всі Покою щиро прагнуть
Та не в єден гуж всі тягнуть
Той направо, той наліво а все браття, то-то диво.
Не маш любви, не маш згоди,
Од Жовтої взявши води,
През незгоди всі пропали – самі себе звоювали.
***
Так вот, если хотим иметь свою страну, то со своей самодостаточностью уже давно что-то сделать сугубо добровольно. Пока с ней кто-то чего нибудь не сделал в очередной раз, не спрашивая у тебя на то разрешения.

Микола | 2009-02-24 08:07

Шановний Семен Семенович! чи хто другий.Напишіть будь ласка севастопольський сайт.дуже дякую.

Чужой | 2009-02-24 02:37

Семен СеменычРебятки-украинофобы походу совсем на "Г" изошли... Да уж, это вам не севастопольский сайт. А кому сейчас легко?
С.С.,Здесь украинофобов нет.Пишу громчее: НЕТ!!! Есть неравнодушные к Украине и стремящиеся донести свою точку зрения.И иногда их срывает(сам,бывает,грешен)-все мы люди,состоим из костей,мяса и нервов.Все проблемы оттого,что государства перестали быть МОНОНАЦИОНАЛЬНЫМИ.Ребята,учИте системный анализ(кстати,в Черниговском Политехе-серьезная школа поэтому вопросу,спасибо им)
  Жаль,что сайт уснул посреди дня.

Чужой | 2009-02-24 02:13

УкраїнецьВибрать псевдо"Чужий" це не дуже орігіналально, скажу як психолог, людина вже стала сама собі чужа, і шукає свого серед чужого. Заповіді Бузини варті менше вартості паперу,на якому вони написані. Як в прямому так і в переносному сенсі. Схоже на те, що як ти не можеш дати людям їжу,зроби так,щоб люди не їли. Більшість коментаріав абсолютно не по темі. Ми цікаво, ті що додають коментарі, дійсно, обдумують те що пишуть, чи їхня думка проходить через їхнє серце? Чи просто вбивають час в Інтернеті
У каждого психиатра один финал-он становится пациентом.
Добро пожаловать в сеть!

Чужой | 2009-02-24 02:11

Oper
ЧужойОлесь БУЗИНА, Київ, 16 листопада 2006 р.
Десять заповідей свідомого українця
  1.Свідомий українець зобов’язаний бути тупим.
[CENSORED]
_______________________________________
"Толерантності" не буде - тут буде ПОРЯДОК
Нойе Орднер?Я,я,Натюрлишь...
Бог либо умер,либо спит.
  Кстати,Опер,откуда у тебя имя с 2000 года?Ведь тогда был Кучма.А до Юща в (обрати внимание-"В")Украине не было: свободы, истории, евроинтеграции, демократии, свободного ТВ,до Юща В Украину не выперли свободу Сявика со сливом Щустера,а тырнета не могло быть по определению...Ты в гос-"Релкоме" сидел,или в "***рте"(це) подвизался?
  Без обид,неплохо бы "валовцам" принять традиции "Удава",где на вечеринках непримиримые оппоненты отдыхают вместе.Я,например,согласен открыть лицо(да кое-кто и так знает),можно и пообщаться с острословами,бо разные "камеди"(фу,воня!) достали.
Щось не вiдправляэться,спробую ще.

Українець | 2009-02-23 14:11

Вибрать псевдо"Чужий" це не дуже орігіналально, скажу як психолог, людина вже стала сама собі чужа, і шукає свого серед чужого. Заповіді Бузини варті менше вартості паперу,на якому вони написані. Як в прямому так і в переносному сенсі. Схоже на те, що як ти не можеш дати людям їжу,зроби так,щоб люди не їли. Більшість коментаріав абсолютно не по темі. Ми цікаво, ті що додають коментарі, дійсно, обдумують те що пишуть, чи їхня думка проходить через їхнє серце? Чи просто вбивають час в Інтернеті

Свт. Донцов | 2009-02-23 12:51

Громадянин Олександре!..трошки краще,але незадовіліно,СПРОБУЙТЕ ЩЕ.Я,ставив питання;де праві?,де Нація?,і на що вона здатна.А може раби?,в кого влада і де ВИ?, яка незалежність і для кого?,Чому стоять памятники комуністичним вождчм?,що зробили ВИ особисто?Чи може свобода прийшла з похмілля ЕЛЬЦИНА?Хто ВАШІ лідери зараз,хто вони конкретно? НА РАХУНОК "бузини" хворіє страдаючи галюцінаціями, як "магомет".Для серйозних людей просто дерево...

Семен Семеныч | 2009-02-23 10:38

Ребятки-украинофобы походу совсем на "Г" изошли... Да уж, это вам не севастопольский сайт. А кому сейчас легко?

!!! | 2009-02-23 08:25

ОлегКоммунисты были у власти 70 лет. Им мало. Хотят ещё, да кишка тонка.
Вот вы ругаете Ющенко, а раньше за митинги танки пускали и убивали митингующих. Пример тому - Новочеркасск. Или забыли? А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко.
Нет уж, с нас довольно партийных ячеек.
аспид
!!!@едет в государства с тоталитарным (по ВАШЕМУ) режимом в надежде заработать пару баксов чернорабочими на стройках@
Продолжайте в том же духе гнать лабуду для рабов. Если раб безнадежен, то веры в лабуду ему все равно не избежать.
Но тем временем "чернорабочие" даже в тоталитарном государстве давно стали прорабами. Причем, кризис на их статус не очень то и повлиял. Сплошь с фамилиями Хундарбиев и Петренко. Местные петровы из офисного планктона пошли мести улицы с верой в доброго царя и в "сильное" государство ))).
Для Сирка.
Собрался Задорнову звонить? Звони, тебе без выхода на "восьмерку". Финансово пока потянешь )))).
аспид
@Чьо ж, ВЫ, демократы и свободословолюбивцы ни черта не делаете ни руками ни головой, чего страну до разрухи довели?@
Так и хочется дополнить сию мазню вопросительным призывом: "Доколе???!!!" :)))
Но встрявать не буду, ибо как всегда товарищ пальцем в небо, из кухни - по воробьям. Считай, попал :).
Но как бы так, чтобы ответить за себя лично, а не за страну? А ответив, предъявить МНЕ лично, а не стране? :)))

11-я заповедь дебила | 2009-02-23 08:18

Борец за идеалы великой матушки-Рассеи должен всячески скрывать смысл точного перевода на общепонятный слова "свідомий". Иначе предыдущие 10 заповедей, написанные для своих же соподданных, знающих не более 1-го языка, дадут эффект, обратный желаемому.
-------
Следствие из заповеди. Ни в коем случае нельзя повышать уровень соподданных изучением каких-либо языков мира, произошедших от великого и могучего (а это практически все языки за исключением языка пингвинов и дельфинов). Это ужасно оскорбляет носителя "могучего", приводит к неправильному мировоззрению, отличному от единственно правильного, утвержденного царем-батюшкой. А главное - умаляет роль слов, связующих падежи, что недопустимо в принципе.

Чужой | 2009-02-23 00:50

Oper
Олесь БУЗИНА, Київ, 16 листопада 2006 р.
Десять заповідей свідомого українця
  1.Свідомий українець зобов’язаний бути тупим.
[CENSORED]
_______________________________________
"Толерантності" не буде - тут буде ПОРЯДОК

Oper | 2009-02-22 23:24

У тему демократії :) Як то кажуть - "улыбнуло" :)
На відео є момент, де палка комуняцька промова втрачає чіткість та гучність, а гаряче полум'я змінюється на холодок страху. Там, де комуністичний дєляга прив'язує до Ющенка поняття фашизму.
Що ж так? Назвался груздем - полезай в кузов :)

Oper | 2009-02-22 23:09

Oper
Sirko
"Надо же быть оппонентом. А почему Ющ награды раздаёт дебилам?"
Мені невідомі такі факти. Можна конкретне ім'я нагородженої людини, що має такий діагноз?
"А вы в курсе, что даже у нас в Чернигове есть фирма с молодыми хлопцами, которые делают ПО.... не исключаю, что славу микрософту куют какие-то украинские хлопцы."
Знаю. і правильно сказано - "куют славу Мікросовту".

b57 | 2009-02-22 23:03

Свт. Донцов Сашко!Все якби, то наросли в роті гриби і в ліс не ходили!Геноцид проявляєтся,ще в абортах де за останні 18років недорахувались ,ще 36 мілн.кожного року по 2 мілн.а смерті в ДТП, за нефатки ліків?..Ви говорите загально примітивно ,що скаже телевізор,не хочу Вас образити,але вчітся аналізувати обставини і якщо даєте коментарі то уважно читайте і давайте повністю не фатайте окремі фрази.Ану ще попробуйте проаналізувати те що аналізували,хача я невпевненийу ваших здібностях...
Для кого Сашко , а для кого і громадянин Олександр. В зв’язку з тим що я за порадою професора Преображенського майже не читаю і тим паче не дивлюся радянських, вибачаюсь росіянских каналів тому ну що ж, давайте примітивно поміркуємо, по окремим «понятіям» щоб було доступніше для розумників, бо із за типового примітивізму і відсутності «правильної інформації» охопити все за раз не зможемо. Наприклад про те, що чому німці, які програли війну жили і живуть краще переможців? І чому така добра чесна, стара комуністична влада обібрала Україну при розподілі до нитки, вкрала історичні цінності, святині і багато іншого, хоча по радянській конституції ми були всі рівні а деякі навіть « святі», а зараз через свої п’яті колони а то і напряму постійно на протязі багатьох років пророкує в Україні і навколо неї конфлікти. Чому кожний, навіть не другий, олігарх, чиновник, посадовець це бувший партійний, комсомольський або силовий функціонер? Тепер дуже примітивне питання;» Х тож тоді правив всі ці 18 років року робив той самий геноцид в» абортах де за останні 18років недорахувались ,ще 36 мілн. кожного року по 2 мілн.а смерті в ДТП, за нефатки ліків і тд» ? Хто ж тоді торгував Україною наліво і направо? Тапер, коли Україні з’явився шанс стати на ноги злякалися, що доведеться відповідати і за голодомори і за масові репресії і за культурний геноцид і за всі інші капості – страшно? А відповідати доведеться де ж Ваш ум? Де ж честь, Де ж совість? Може підкаже Симоненко, хоч і не профффесор?
  Олександр 5 кутів

Oper | 2009-02-22 22:59

OperОсь і Сірки з Чужими підтягнулися на смердючий душок отруйного сміття історії.
ЧужойА некоторые ущербные из мании величия берут себе для ника сайт Гоблина-Пучкова.Напоминает какла в Белокаменной:Пусть запахом на Голицына не тянет,але ж -выше нос,яно Мааскуыч!А то,что нынешняя история Уркаины ***."Я дал вам пять",по классику.
Зкотилися, товаріщ, на особистості і прискіпування до імені?Що ж, буває таке. Коли казати нема чого, а хочеться.
Але і тут ви, тоіваріщ, обоср...сь.
Мій нік з'явився 2000 року. Коли з'явився сайт Пучкова, з'ясуйте самі для порівняння, а то я не в курсі і не цікавлюся.

Oper | 2009-02-22 22:48

"Почему? Почему народ за вас не голосует? Плохой народ, заменить его на хороший?"
Ймовірно тому, що я ще на жодних виборах не висував свою кандидатуру.

Свт. Донцов | 2009-02-22 21:06

 Сашко!Все якби, то наросли в роті гриби і в ліс не ходили!Геноцид проявляєтся,ще в абортах де за останні 18років недорахувались ,ще 36 мілн.кожного року по 2 мілн.а смерті в ДТП, за нефатки ліків?..Ви говорите загально примітивно ,що скаже телевізор,не хочу Вас образити,але вчітся аналізувати обставини і якщо даєте коментарі то уважно читайте і давайте повністю не фатайте окремі фрази.Ану ще попробуйте проаналізувати те що аналізували,хача я невпевненийу ваших здібностях...

Олександр 5 кутів | 2009-02-22 20:10

Свя.ДонцовКомуністи виграли війну!..гнали Гітляра як собаку до Берліна,відбудували країну ,бачили яки були в руїнах міста?..освіта і медицина були безкоштовні,могутня армія,ядерна зброя.А зараз Самалійськи піпати уже диктують нам умови,Румунія через Гаазький суд відхватила тириторіальні води України.Еліта яка обкрадала свій народ,то до неї зовсім нема жалю.Про що говорити зараз ,де праві?де Нація"і на що вона здатна. А може раби?В кого влада?Яка незалежна Україна і для кого?За 18 років спад населення офіційно 6 мілн.Якщо Олеже говорите то чому стоять помятники комуністичним вождям і де призидент?Що зробили особисто?Чи може ця свобода прийшла просто с "похмілля "Ельцина?Де ваші лідери і герої зараз? ,пока не бачу не скоро будуть.Нема аргументів...я завжди говорю вірно...
Не треба вішати лапшу, не ті часи, уже не секрет, що війну готували і розпочали комуністи в змові з фашистами , а от вибили їх наші діди і батьки, які вже спочивають, проживши життя чесно і достойно, хоча і злиднях, а всяке гімно, без кавичок, бере гріх на душу говорити від їхнього імені. Якщо не було репресій 1933, 1937, 1939,1949 то зараз на Україні було б не менше 100 млн. жителів.

b57 | 2009-02-22 19:50

Читаючи коментарі, виходить ну майже як по Задорнову, а ще згадаєш як ми колись раніше просиналися під мантри :”Союз нерушимый республик свободных сплотила навеки единая Русь”, то зовсім ностальгія бере, а що русь то була не «настоящая - москальская» і сірки не ховались,а нагло приїжджали в чорних воронках » ніхто і не згадує. А як красиво починалось:» Мир Народам, фабрики робітникам, земля селянам», і комунізм і 80 році, і таке побудували для себе «зараз» олігархи - тіж самі партійці, або їхні довірені особи, і все це забезпечила «ум», «честь» і «совість» нашої епохи… ну скажем в образі 1 комуніста Симоненка, який за своє життя своїми руками ломаного цвяха не забив, і став майже іконою, і тут тобі честь тобі і совість і недужий (недюжий) ум ……,а от Комуністична Партія України знищена в 33, році минулого століття, тільки за те що була проукраїнською, жила по старим дідівським принципами і вимагала справедливості. Всім відомо, що зараз комуністи це по простому , «жуліки» і хвойди всіх мастей, які відробляють гроші за казку про менталітет хохла, а просто найманці 5 .. 6… 20.. колона , бо бояться, що незважаючи за більше чим 300 колоніальну історію знають, що наш менталітет не змінився, тільки змінився період мордобою, ось і наступає наша черга показати себе козаками, а для бою необхідно знайти мудрого і сильного Гетьмана без прибамбасів, який виконає обіцянки помаранчевого» гетьмана Ющенка і забезпечить достойну Перемогу при мінімальних втратах. Дуже шкода і соромно, за громадянина Ющенка, і зовсім недопустимо відносно нашого Президента.
Олександр 5 кутів.

Свя.Донцов | 2009-02-22 19:38

Комуністи виграли війну!..гнали Гітляра як собаку до Берліна,відбудували країну ,бачили яки були в руїнах міста?..освіта і медицина були безкоштовні,могутня армія,ядерна зброя.А зараз Самалійськи піпати уже диктують нам умови,Румунія через Гаазький суд відхватила тириторіальні води України.Еліта яка обкрадала свій народ,то до неї зовсім нема жалю.Про що говорити зараз ,де праві?де Нація"і на що вона здатна. А може раби?В кого влада?Яка незалежна Україна і для кого?За 18 років спад населення офіційно 6 мілн.Якщо Олеже говорите то чому стоять помятники комуністичним вождям і де призидент?Що зробили особисто?Чи може ця свобода прийшла просто с "похмілля "Ельцина?Де ваші лідери і герої зараз? ,пока не бачу не скоро будуть.Нема аргументів...я завжди говорю вірно...

аспид | 2009-02-22 19:01

ОлегКоммунисты были у власти 70 лет. Им мало. Хотят ещё, да кишка тонка.
Вот вы ругаете Ющенко, а раньше за митинги танки пускали и убивали митингующих. Пример тому - Новочеркасск. Или забыли? А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко.
Нет уж, с нас довольно партийных ячеек.
аспид
!!!@едет в государства с тоталитарным (по ВАШЕМУ) режимом в надежде заработать пару баксов чернорабочими на стройках@
Продолжайте в том же духе гнать лабуду для рабов. Если раб безнадежен, то веры в лабуду ему все равно не избежать.
Но тем временем "чернорабочие" даже в тоталитарном государстве давно стали прорабами. Причем, кризис на их статус не очень то и повлиял. Сплошь с фамилиями Хундарбиев и Петренко. Местные петровы из офисного планктона пошли мести улицы с верой в доброго царя и в "сильное" государство ))).
Для Сирка.
Собрался Задорнову звонить? Звони, тебе без выхода на "восьмерку". Финансово пока потянешь )))).
Про рабов уже когдато было. И теперь после 17 года опять теже слова, и в адрес тех кто сказал это первым. И чего ж эти Петренки на украинских стройках прорабами не работают? Почему в других странах? Да, почему? Чьо ж, ВЫ, демократы и свободословолюбивцы ни черта не делаете ни руками ни головой, чего страну до разрухи довели? ДА работать Вы уже не умеете и не хотите, так же как и учиться. Купили дипломы за сало, выучили принципы советской партнаменклотуры-поучать легче чем работать и ну словоблудием заниматься. Хронические мечтатели по жизни озлобленые от недолёкого ума на всех и на вся. Гидко читати Ваши убогие потуги на патриоотизм. До побачення.

Sirko | 2009-02-22 18:45

dohtor
=dohtor | 2009-02-22 17:00/ Ці є самі пенсіонери зараз озлобленні щодо молоді, начебто , молодь така погана, деградація в суспільстві.
Так вибачте! А якщо знищили еліту нації в 17-60 рр так хто ж виховував наступні покоління? Ось такі дідусі! Котрі дулі тільки вміють крутити!=
  Ну ты дохтур и ***! Кто ж тебя родил, дупака, как не твой дед с бабушклой? Ну, иди, и *** **** ** ** ** * * * ** * ** *** ***** ** подонок бандеровкий!

!!! | 2009-02-22 18:16

ОлегКоммунисты были у власти 70 лет. Им мало. Хотят ещё, да кишка тонка.
Вот вы ругаете Ющенко, а раньше за митинги танки пускали и убивали митингующих. Пример тому - Новочеркасск. Или забыли? А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко.
Нет уж, с нас довольно партийных ячеек.
аспид
@едет в государства с тоталитарным (по ВАШЕМУ) режимом в надежде заработать пару баксов чернорабочими на стройках@
Продолжайте в том же духе гнать лабуду для рабов. Если раб безнадежен, то веры в лабуду ему все равно не избежать.
Но тем временем "чернорабочие" даже в тоталитарном государстве давно стали прорабами. Причем, кризис на их статус не очень то и повлиял. Сплошь с фамилиями Хундарбиев и Петренко. Местные петровы из офисного планктона пошли мести улицы с верой в доброго царя и в "сильное" государство ))).
Для Сирка.
Собрался Задорнову звонить? Звони, тебе без выхода на "восьмерку". Финансово пока потянешь )))).

аспид | 2009-02-22 18:01

ОлегКоммунисты были у власти 70 лет. Им мало. Хотят ещё, да кишка тонка.
Вот вы ругаете Ющенко, а раньше за митинги танки пускали и убивали митингующих. Пример тому - Новочеркасск. Или забыли? А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко.
Нет уж, с нас довольно партийных ячеек.
Ну и помогает ВАМ демократия,гласность,свобода слова и остальная лабуда для лохов, строить богатое,высокоразвитое, НЕЗАВИСИМОЕ государство. У нас 46 миллионов "президентов" и у каждого космические программы развития страны, и космической же глупости, и уже 18 лет идёт спор по теме-чья программа спасёт демос. А демос в это время тихонечко переселяется в мир иной да едет в государства с тоталитарным (по ВАШЕМУ) режимом в надежде заработать пару баксов чернорабочими на стройках. Продолжайте дальше в том же духе,господа националисты,демократы и прочая...

аспид | 2009-02-22 17:45

ТАК Знецінена мораль , а це найстрашніше. Комуністи цим користуються і в часи особливо тяжкі для країни хочуть взяти реванш.
НЕ СПОДІВАЙТЕСЬ!
Ми , українці , Президента поважаємо, шануємо. Кожний Президент виконує свою місію Віктор Андрійович показав всьому світу, що ми УКРАЇНЦІ. Вся решта - в наших руках! Досягнемо і добробуту і благополуччя. Головне - не лягати ні під чию ідеологію
Україна - це добре!
Во прогиб!!! Думаеш зачтётся?

Sirko | 2009-02-22 17:41

Олег
"А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко´
Супер! Ты настоящий мен, Олег! Это ж надо так тонко подметить характерные признаки демократии - козы и самолёты. Уважаю!
Отчего в Чернигове так много дураков? Позвоню, пожалуй, Задорнову. Такая почва для юморесок пропадает!

народ | 2009-02-22 17:32

oneСамолета явно мало, надо баржи и много и пустить вниз по Днепру. Самое смешное - так надо было сделать с коммунистами, как они свой народ с 18 по 91 травили. Коммунисты по Фрейду - довели эту землю до ручки, теперь видите ли Ющенко - мешает, скоро будете вспоминать и молиться на него, человек святой, тянет вас за шиворот в европу, а они монголо - татарско - питерское иго тянут сюда, имея свой мелко буржуазный интерес. Те, кто прийдет после, уже не будет иметь ни моральных никаких принципов. Пришла краине-неньке баба с косой. История повторяется, у тех уголь, тут газ, еще 100 лет безвременья и разрухи этой земле.
А я не хочю в Эвропу

Sirko | 2009-02-22 17:28

ТАК
«ТАК | 2009-02-22 13:20
Ми, українці , Президента поважаємо, шануємо. Кожний Президент виконує свою місію Віктор Андрійович показав всьому світу, що ми УКРАЇНЦІ. Вся решта - в наших руках! Досягнемо і добробуту і благополуччя. Головне - не лягати ні під чию ідеологію. Україна - це добре!»
Вы это шо? Полный ***, или полный ***? Що ваша ***-*** *** показала всему свиту? Шо мы такие же ***, как и он сам (Витька-Голодомор)? Ну вы товарищ «ТАК» и даёте! Полный ***! А шо это в ваших руках? *** *** разве шо. Ну вы и ***. А може младшеклассник. Тогда простительно. Повзрослеете - поумнеете. Читайте классику. И не позорьте ВВ своими ***. Чи то може уже и до *** Интернет добрался?

dohtor | 2009-02-22 17:00

Вся проблема в тому, що комуністи ніколи не визнають Україну як окрему суверену унітарну державу.
Про яку культура взагалі можна вести розмову?
Вихованість?!
Ці є самі пенсіонери зараз озлобленні щодо молоді, начебто , молодь така погана, деградація в суспільстві.
Так вибачте! А якщо знищили еліту нації в 17-60 рр так хто ж виховував наступні покоління? Ось такі дідусі! Котрі дулі тільки вміють крутити!
Ось вам звідки деградація пішла!!!
Тож, робити висновки потрібно вивчаючи історію. Слава Боже, що молодь врешті-решт більш патріотична, а це означає що часи червоної чуми вже проходять.
  Ще хочу додати. Навіть в самі скрутні часи сучасна європейська вихована, поважаюча свій народ людина, НІКОЛИ не буде ображати Главу Держави, котрого обрав народ. Бо то є дуля не Президенту, а дуля всьому народові!!!
  Сумно, що комуняцька пляма нашої історії довгий час псує країні життя.

Свт. Донцов | 2009-02-22 16:57

Пане Олеже! Демократія то добре,нічого сказати, скоро мабуть не тільки без штанів але й без трусів залишимось.Демократія навчила язиками ляпати та не дала їсти,особливий розвиток демократії бачимо в м,Києві,там даже інопланитянам подобаєтся жити.І завжди приходить на згадку байка про стрикозу.Цім горе демократам ой як далеко дуже далеко до комуністів...

Українець | 2009-02-22 16:30

Шановний Сірку, Вперше чую,що лідером бандерівського руху був Лук яненко. А щодо моральної поведінки, то ліберали її ніколи непропагували,навідміну від націоналістів. Комуняки ж тіки про неї горлопанять, а в життя не втілюють. Доречі,може хто б і не знав,що Симоненко в "красних" трусах гроші ховає -то Ви підсказали. А щодо помаранчевих,то цей колір утворився з гами червоних кольорів,тому далеко у моральній поведінці не відкотився від "красного знамени". Вихідці Вищої Партійної Школи всі як один сьогодні при владі, а ті хто їх виховував літаки по вулицях тягають. Пора вже визначитися як називається Ваша Батьківщина: Совковий Союз чи все таки Україна. Це питання не геополітики,це питання до власного серця. Яка буде відповідь -таке і буде Ваше життя.

Олег | 2009-02-22 16:00

Коммунисты были у власти 70 лет. Им мало. Хотят ещё, да кишка тонка.
Вот вы ругаете Ющенко, а раньше за митинги танки пускали и убивали митингующих. Пример тому - Новочеркасск. Или забыли? А сейчас народ с самолётами и козами выходит. Это всё-таки демократия, которую дал Ющенко.
Нет уж, с нас довольно партийных ячеек.

Чужой | 2009-02-22 14:18

ТАК Знецінена мораль , а це найстрашніше. Комуністи цим користуються і в часи особливо тяжкі для країни хочуть взяти реванш.
НЕ СПОДІВАЙТЕСЬ!
Ми , українці , Президента поважаємо, шануємо. Кожний Президент виконує свою місію Віктор Андрійович показав всьому світу, що ми УКРАЇНЦІ. Вся решта - в наших руках! Досягнемо і добробуту і благополуччя. Головне - не лягати ні під чию ідеологію
Україна - це добре!
Это ж надо,в нике из трех букв три ошибки сделать...
  А созерцателям Токио поясняю,как для детсадовца-дожираете созданое проклятыми комунками,а за 20 лет ничерта не создали,кроме новых табличек с названиями улиц.

Чужой | 2009-02-22 14:12

OperОсь і Сірки з Чужими підтягнулися на смердючий душок отруйного сміття історії.
А некоторые ущербные из мании величия берут себе для ника сайт Гоблина-Пучкова.Напоминает какла в Белокаменной:Пусть запахом на Голицына не тянет,але ж -выше нос,яно Мааскуыч!А то,что нынешняя история Уркаины ***."Я дал вам пять",по классику.

ТАК | 2009-02-22 13:20

 Знецінена мораль , а це найстрашніше. Комуністи цим користуються і в часи особливо тяжкі для країни хочуть взяти реванш.
НЕ СПОДІВАЙТЕСЬ!
Ми , українці , Президента поважаємо, шануємо. Кожний Президент виконує свою місію Віктор Андрійович показав всьому світу, що ми УКРАЇНЦІ. Вся решта - в наших руках! Досягнемо і добробуту і благополуччя. Головне - не лягати ні під чию ідеологію
Україна - це добре!

dohtor | 2009-02-22 04:10

Ідіоти зібрались.
  PS а на акцію було витрачено ой як багато...
Всім відомо хто фінансує КПУ. Від КПУ залишились тільки гасла.

Sirko | 2009-02-22 02:09

Oper
=При цьому заробляють мізками Японія і США - кіно, microsoft, google, Intel (технології одним словом).
Знов щось завадило... Що? Яйця танцюристу=
О, нашли защитника танциристов! Ну ладно. Надо же быть оппонентом. А почему Ющ награды раздаёт дебилам? А я бы на его месте раздал награды создателям украинского ПО, включая и игроделов (за "Казаков" хотя-бы, а другим за Пролинг-Офис, за навигационное ПО). Ха! вспомнил! Щас урежу. А вы в курсе, что даже у нас в Чернигове есть фирма с молодыми хлопцами, которые делают ПО для микрокомпьютеров и мобильников. Делают, отправляют в США, получают бабки. Не знаю, но не исключаю, что славу микрософту куют какие-то украинские хлопцы. И сидят они не в Силиконовой Долине, а в Киеве, в Харькове, в Днепре и т.п. А наш Гарант танцюристов вчепився в голодоморщину вместо того, чтобы хоть морально поддерживать то, что у нас ещё есть из высоких технологистов.

Sirko | 2009-02-22 01:44

Українець
Sirko=Українець | 2009-02-21 20:56
Комуняки краще б більше цікавилися моральною поведінкою свого лідера=
Бандеряки краще б більше цікавилися моральною поведінкою своих лидеров: Левко, как из зоны откинулся, обменял свою жену (которая его ждала, отправляла ему в лагеря посылки, и не имела нормальной жизни, находясь под контролем ГБ) на молодую. А Ющ свою украинскую жену обменял на престижную "американскую иномарку" Катрен. Вы, т.н. "Украинец", если уж полезли в грязное бельё, так лезьте не только в красные, но и в оранжевые трусы.
Oper
=Сірко, в чому ж справа, га? Чому комуністи просгали ТАКИЙ потенціал?=
Во-первых, я никогда не состоял и не состою в этой партии, равно как и в других. Так что и ответить за них не могу. Я не коммунистов защищаю, а мне просто не нравится, когда молодые обс...ют стариков - своих дедов и отцов. Во-вторых: "Сірко, в чому ж справа, га? Чому комуністи просгали ТАКИЙ потенціал? Отвечаю: потому что они - не японцы и не немцы, а украинцы и русские. А начальники ихние вообще Бог знает кто. Но начальники значения не имеют. Потому что почва для них была благодатная - мы ведь христианство от Византии приняли. Отсюда и наша византийшина. Не от Москвы, а от нас самих. Да и кто мы сами? Пограничники между Азией и Европой, люди вобравшие в себя и азиатство и Европу. Вот и получилось: либо казацкая анархия, либо тоталитаризм. Я не знаю, почему мы всё всегда прос..ем. Потому что не немцы и не японцы, наверное. Мы и коммунизм проср...ли, потому что не нтот у нас менталитет. Вот вы сейчас национализм прос...те. Почему? Почему народ за вас не голосует? Плохой народ, заменить его на хороший? Или будем всё сваливать на коммунистов и на тяжкое наследие прошлого? Ну так и коммунисты все свои неудачи сваливали на "пережитки царского прошлого" многие десятилетия. На врагов народа сваливали. И вот что интересно. Совкизм ведь никуда не исчез. Сегодняшние националисты - типичные совки. Идеология, лексикон, повадки - всё осталось тем же. Возьмите в руки местную националистическую газетёнку. Чем она отличается от районки эпохи Сталина и Хрущёва? Да ничем. Такая же нудная и тупая, с обычным набором прибамбасов о врагах внутренних и врагах внешних, с "голосом народа из низхов" и т.п. Обычные совковые штампы.

Oper | 2009-02-22 01:35

"Токио не Япония, Москва - не Россия, а Киев - не Украина. Что таам за пределами Токио нам не ведомо".
Згоден щодо першої частини. То може порівняємо російську глибинку з життям наймитів американського фермера? Тих, які СРСР продавали зерно, починаючи з 1965....
А про те що "нам не ведомо" - це даремно. Можна погуляти, подивитися. Сучасні технології дозволяють.
До речі, технології створені у США.
От ще шо комуністи успішно просрали.
Незважаючи на те, що радянські школярі добре муштрувалися по школах і були чи не найрозумніші у світ, комуністична імперія заробляля роздачею природних ресурсів, самої ліквідної сировини. При цьому заробляють мізками Японія і США - кіно, microsoft, google, Intel (технології одним словом).
Знов щось завадило... Що? Яйця танцюристу?

Sirko | 2009-02-22 01:18

VeneraА может уже достаточно коммунистам пытаться брать власть с свои руки? Уже достаточно "порурили".
Чужой
Oper
=Про коробки у стилі абсолютного мінімалізму хрущовського модернізму? В яких метал на кілограми рахували, бо у країні з величезними ресурсами нічого не вистачало? Так пора, пора вже їм сипатися.=
Вы, отчасти, правы, конечно. Но Токио не Япония, Москва - не Россия, а Киев - не Украина. Что таам за пределами Токио нам не ведомо. Заднего же хода история не имеет. Дома построены и нужно отдать должное, тем кто строил. Люди, в своё время были очень рады хрущёвкам. Проблема в другом: как, кто и за какие деньги построит новые дома, такие как в Токио? Нужно дать свободу селу, дать селу "магдебургское право". При кризисе уже не нужны форды и тойоты, а жрать хочется всем. На украинском селе могла бы выехать в люди и вся Украина. Орут гады о чернозёме. А что толку? Я бы вместо Евро-12 кинул гроши на агросектор. Потом бы это всё вернулось сторицей.

Oper | 2009-02-22 01:11

Українець
Sirko=Українець | 2009-02-21 20:56
Комуняки краще б більше цікавилися моральною поведінкою свого лідера=
Бандеряки краще б більше цікавилися моральною поведінкою своих лидеров: Левко, как из зоны откинулся, обменял свою жену (которая его ждала, отправляла ему в лагеря посылки, и не имела нормальной жизни, находясь под контролем ГБ) на молодую. А Ющ свою украинскую жену обменял на престижную "американскую иномарку" Катрен. Вы, т.н. "Украинец", если уж полезли в грязное бельё, так лезьте не только в красные, но и в оранжевые трусы.
Аргумент на "відмінно" у стилі "сам дурак!"
Сірко, ти краще розкажи нам, чому панове комуністи вміють лише відбирати, вбивати та, pardon, просирати?
Вони мали абсолютну владу 3/4 сторіччя.
Вони націоналізували створене працею інших. Націоналізували ресурси. Виявилося мало - розкуркулили тих, хто завзято працював на землі. Захотіли більше. Обібрали до зернини цілий народ і заморили голодом. Три рази...
Страшні були часи. Настали ще страшніші - світова війна.
Відгриміла.
Комуністи СРСР, маючи ресурси 1/6 частини світу та абсолютну владу, вийшли з війни у руїні. Так же, як і голий острівець в океані - Японія.
За 40 років після цього старту в нерівних умовах резульати виявилися теж зовсім різні. Але різні абсолютно нелогічно - все навпаки!
Той, хто мав необмежені можливості, все просгав. Аж до того, про просгали саму радянську імперію. А ті, що стартували на острівці без ресурсів, зараз йдуть попереду всього світу.
Сірко, в чому ж справа, га? Чому комуністи просгали ТАКИЙ потенціал?
Бандеровці завадили, а?

Oper | 2009-02-22 00:57

VeneraА может уже достаточно коммунистам пытаться брать власть с свои руки? Уже достаточно "порурили".
Чужой
"Точно.Дороги,построеные при совке,уже посыпались.Начинают сыпаться дома."
Сьогодні за чашкою чаю зазирнув на вулиці Токіо.
Там зокрема цікаві транспортні розв'язки. Дороги по три, як не по чотири поверхи. І що цікаво - будували аж ніяк не комуністи, будували на острівку без ресурсів, що мав СРСР, будували, врешті-решт, якісно.
Дома? Ви, товаришу ненашенський, про що?
Про коробки у стилі абсолютного мінімалізму хрущовського модернізму? В яких метал на кілограми рахували, бо у країні з величезними ресурсами нічого не вистачало? Так пора, пора вже їм сипатися...

Oper | 2009-02-22 00:44

Ось і Сірки з Чужими підтягнулися на смердючий душок отруйного сміття історії.

Sirko | 2009-02-21 23:30

Українець
=Українець | 2009-02-21 20:56
Комуняки краще б більше цікавилися моральною поведінкою свого лідера=
Бандеряки краще б більше цікавилися моральною поведінкою своих лидеров: Левко, как из зоны откинулся, обменял свою жену (которая его ждала, отправляла ему в лагеря посылки, и не имела нормальной жизни, находясь под контролем ГБ) на молодую. А Ющ свою украинскую жену обменял на престижную "американскую иномарку" Катрен. Вы, т.н. "Украинец", если уж полезли в грязное бельё, так лезьте не только в красные, но и в оранжевые трусы.

Свтю Донцов | 2009-02-21 21:57

Досить лити бруду на лівих,вони хоть якийсь роблятьспротив, може й кумедний.Але подивітся на всіх правих мовчать як миши.Повністю домінують комсомольці і партноменклатура яка зрадила КПРС,приватизувавши Батьківщину.Доречі всі президенти вихованці партії...так що комуністи мають повне право критикувати.А руховці всіх окрасок хай мовчать,вони вже своє проговорили:і зараз червоний директор адо олігарх більш вартують чим сто руховців тому щоробить залізяки яки хоть частково податки йдуть до держави ...

АКМ | 2009-02-21 21:45

Хе-хе, ото вже роздухарилися червоні повії на бютівське бабло... Вже й літака за собою тягають.

Українець | 2009-02-21 20:56

Як би наше українське суспільство хоч трошки себе поважало, то не тільки б цей цирк проігнорувало(навіть у ЗМІ), але недопустило б такого посміховиська. Певно були рабами у совків - рабами у них і залишились. На помилки Президента може вказувати тільки той народ,який його вибирав. Нічого патякати тій черні, яка своєю зрадницькою породою, пішла служити кровопийцям українського народу. Її місце в землі, причому вже давно. Створили для неї парниковий клімат в Україні от вона і розмножається, не тільки повітря псує, а і сидить на спині українського народу, останні жили витягує. Комуняки краще б більше цікавилися моральною поведінкою свого лідера та його рахунками у закордонних (не російських) банках. Комсомольці -добровольці, задрали вже ви українців, з їздили б на курорти, Соловки провідали б. Або Карпатські гори, може хоч живого бандерівця б побачили, а то балачок самих,наче міфів у Греції.

one | 2009-02-21 20:01

Самолета явно мало, надо баржи и много и пустить вниз по Днепру. Самое смешное - так надо было сделать с коммунистами, как они свой народ с 18 по 91 травили. Коммунисты по Фрейду - довели эту землю до ручки, теперь видите ли Ющенко - мешает, скоро будете вспоминать и молиться на него, человек святой, тянет вас за шиворот в европу, а они монголо - татарско - питерское иго тянут сюда, имея свой мелко буржуазный интерес. Те, кто прийдет после, уже не будет иметь ни моральных никаких принципов. Пришла краине-неньке баба с косой. История повторяется, у тех уголь, тут газ, еще 100 лет безвременья и разрухи этой земле.

Чужой | 2009-02-21 19:32

VeneraА может уже достаточно коммунистам пытаться брать власть с свои руки? Уже достаточно "порурили".
Точно.Дороги,построеные при совке,уже посыпались.Начинают сыпаться дома.Медицины и образования нет.Это не ты с компанией каждое утро на столике во дворе по дороге в школу давишь бутылочку водки под пивко?

Кум-кум | 2009-02-21 19:27

вони не блазні а московські шавки і шістки. вони навіть не змогли придумати щось оригінальне, а тупо скористалися гаслом українських націоналістів "чемодан, вокзал, росея" і це для них треба влаштувати акцію "чемодан, вокзал, росея" але без літака - недостойні. Прости Господи, що про старих так пишу але ж вони заслужили.

abc | 2009-02-21 19:17

Краще б вони у Лаврентія Павловича погралися. То була б їхня гра із скованими жахом обличчями. Забули, що робили і яке життя людям влаштовували?
А гратися у гру вільних людей, з їхнього боку є гидким блюзнірством.
Блазні.

малий | 2009-02-21 19:12

коли я виросту і стану диктатором, то зроблю всім люстрацію. ото буде.

Максим | 2009-02-21 18:59

 Свт. Донцов каже: "Слід президенту ... Взяти курс на соціалізацію українського суспільства...",а тоді вже треба і " трійки" відновити для утвердження "соціалістіческой законності" і щоб черга жінок з передачами до тюрми була не там де зараз мітингують комуністи, як це було у 37-му, а десь біля Ялівщини? Ось тільки проблемка одна - не вистачить дружин комуністів в місті, аби створити таку чергу. Такого хочете? Дивно.

Venera | 2009-02-21 18:55

А может уже достаточно коммунистам пытаться брать власть с свои руки? Уже достаточно "порурили".

Семен Семеныч | 2009-02-21 16:51

Я смотрю у горячего защитника трудового пенсионного народа щеки да шея аж воротник закрыли. Лопату б ему в руки да сараи чистить. Глядишь, и стране польза, и для здоровья полезно, и работа спокойная, не нервная.

Тимоха | 2009-02-21 12:44

Все митинги бесплодные. Хоть стой, хоть не стой - властям на все митинги наплевать.
А что коммунистам не хватает? Все одеты, как буржуи. Видно, отставники, у которых пенсия больше, чем у нас в несколько раз.
Что хотят коммунисты и как они затащили народ на площадь?
Везде было объявлено, что митинг будет против повышения тарифов на жильё. Вот народ и сбежался. В очередной раз коммунисты обманули.
Все преследуют свои интересы. В этот раз ничего не изменилось.
Пропиарились лишний раз - на этом и разошлись.
Интересно, куда деньги пойдут?

симон | 2009-02-21 11:37

ох и надоели эти краснопузые! ведь больше 70 лет рулили - так что им еще надо? вы же НЕ смогли! просрали родину, а теперь трясете пустыми головами и рассказываете, что нам нужна достойная жизнь. а вы дали людям достойную жизнь? ваше время прошло - пора на покой, КЛОУНЫ!

ОЛЕКСАНДР | 2009-02-21 11:34

     Площа памятає багато подій , я брав участь у мітингах РУХУ ,
    НАШОЇ УКРАЇНИ , САМООБОРОНИ , СОЦІАЛІСТІВ....
     Як гарно обіцяли , а де виконання - всі брехуни !
     Чи здатен тепер Ступак чи Обушний вивести на площу хочаб сотню людей за переконаннями.
    ЛЮДИ РАЗУВІРИЛИСЯ А ЛІТАК КРАЩЕ НІЖ КОЗА , ЧЕКАЙТЕ СКОРО БУДЕМО ТЯГАТИ НА МОТУЗЦІ ОЛІГАРХІВ , У ДЕВЯНОСТИХ ВОЛГУ МИ ВЖЕ ТЯГАЛИ.

Свт. Донцов | 2009-02-21 07:02

На рахунок "експертів"де яки писаки за своє життя не зробили собачої будки а ще щось там базікають!Поки в нас не буде цінитись труд і люди яки створюють матеріальні цінності не буде нічого. Могутня армія щоб охороняти спокій.А паразіти на прикладі "колорадських жуків" для їх потрібні спеціальні містя ,або взагалі не потрібні...А приклади є Сталін,Піночет,Чавес,Лукашенко...Кого вибрати питання людей...

С. | 2009-02-21 06:39

Наверное собраные деньги пойдут на свадьбу Симоненка.
Комуняків на гіляки !

Шева | 2009-02-20 22:53

А яка ж там програмка цього "концерту"?

патриот Украины | 2009-02-20 22:27

Когда уже закончится етот дурдом? Тошнит уже от етих безполезных и безплодных митингов и клоунад. Не пора ли господа принимать более серьезные и радикальные меры.

Редактор новин | 2009-02-20 22:05

Никита
Якість і об'єм взаємопов'язані, на жаль.
Хтось обмежений швидкістю, хтось - трафіком. І всі більше чи менше обмежені часом.

Читатель | 2009-02-20 21:57

Никита
"Экспертов" в последнее время в обсуждениях хоть отбавляй! Осталось надеяться, что их количество перейдет в качество, адекватность, порядочность и умение высказаться по существу вопроса ))).

Свт. Донцов | 2009-02-20 21:33

Слід президенту передивитись свої відносини до деяких позицій і піти в сторону народу:відмовитись від НАТО і всяких програм повязаних з ним;а взяти курс на відновлення ВПС,ППО,механізованих частин,ядирної і космічної зброї достойноі заробітньої плати,битових умов особовому складу.Відновити планово-регулятивну економіку,соціальні програми,безкоштовну медицину і освіту.Взяти курс на соціалізацію українського суспільства...

Никита | 2009-02-20 21:31

Лучше снимать меньше, да лучше.
Быть в нужное время в нужном месте - это похвально. Осталось дело за качеством, умением и порядочностью.

AlexPS | 2009-02-20 21:01

Туда ему и дорога. А деньги уже передали в секретариат на Банковой?
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...