Останнє оновлення: 13:01 вівторок, 8 жовтня
Вбивство
Ви знаходитесь: Кримінал / Пригоди / Вбитий директор «Чернігівбудінвесту»
Вбитий директор «Чернігівбудінвесту»

Вбитий директор «Чернігівбудінвесту»

У суботу, 1 березня в своєму помешканні неподалік Чернігова невідомі вбили начальника комунального підприємства «Чернігівбудінвест» Володимира Бондаренка.

З подробиць убивства відомо, що, начебто, хтось зайшов чи зайшли в дім Бондаренка у селі Улянівка поблизу Чернігова і з допомогою газу чи газового пістолета паралізували дружину Володимира Антоновича.

Невідомі вимагали ключі від чернігівської квартири Бондаренка і вбили його. За однією з версій його штовхнули, він упав ударився головою, внаслідок чого і настала смерть.

Міліція утримується від коментарів, не підтверджує та й не спростовує інформації.

З 7 лютого цього року Володимир Бондаренко працював на посаді директора «Чернігівбуднівесту». Він давно, ще з радянських часів відомий на Чернігівщині менеджер-будівельник високого рівня.

Комунальне підприємство «Чернігівбуднівест» має в своєму розпорядженні найбільшу кількість земельних ділянок під будівництво, які йому виділила Чернігівська міська рада.

Велика кількість цих ділянок, як стверджують депутати міськради, не освоєна і чекають своєї черги. На минулій сесії міськради «Чернігівбудінвесту» намагалися виділити ділянку в кілька десятків гектарів.

 

Довідка.

Володимир Антонович Бондаренко народився 7 жовтня 1940 року в м. Любомлі Волинської області. Закінчив Остерський будівельний технікум, Київський інженерно-будівельний інститут.

Працював інженером Київського інституту "Гіпроград", старшим інженером тресту "Чернігівсільбуд", інструктором та завідувачем відділу міськкому партії, у 1985 році – першим заступником голови виконкому Чернігівської міської ради.

Володимир Бондаренко протягом трудового життя обіймав різні відповідальні посади. З червня 1994 до січня 2000 року працював заступником голови обласної державної адміністрації, потім очолював дирекцію автодоріг в Чернігівській області та Чернігівське обласне об’єднання державних дорожніх підприємств.

Коментарі (61)

кстати | 2008-03-05 11:54

Кстати, Владимир Антонович очень похож на моего отца. и отчество то же., и на четыре года младше. Только отец уже покойный15 лет. Может и родственники...

Окунь Десны | 2008-03-05 11:34

abc
Мабуть земельними ділянками цікавляться... Мабуть і до Соколова зайдуть...Антихристи створили умови в яких вбивають. Антихристи вбили....я хочу щоб і тих, і інших викрили та судили....А на той світ забудовані дитячі майданчики не забереш.....Всім їм буде по заслугах....съезжать с темы убийства и подводить базу под свое сомнительное благополучие не стоит. abc респект и уважуха!

Ну раз кто-то перешел к цитатам, это для информации!!! Компашка, с черным юмором...обсуждает страшную трагедию!!! Вот это беда, и очень большая проблема общества!!!! Иногда следует включать ум и не писать такую ерунду и мрак!

Окунь Десны | 2008-03-05 11:07

abc
Это крик души... !!! Я совершенно, не в команде Соколова, просто раздражает вечное недовольство людей-демагогов!!! По другому жить надо!!! И в комментах, хоть раз ответить на вопрос!!!
Удачи.

Alex | 2008-03-05 10:51

Заступник міського голови О.В.Ту
Для высказывания соболезнования близким в Чернигове есть куча издательств,хотелось что б Вы уважаемая Оксана, не путали данное инет-издательство с другими.Я лично не знал погибшего, может от хороший семьянин, товарищь, сосед, душа кампании, хорошо пел под гитару и прочее, но...он возглавлял еще ту контору "рога и копыта", деятельность которой мне не по-душе, как отнимание территории садиков и спортплощадок под застройку домов, о которых так громко и с гордостью вещает Ваш уважаемый начальник Соколов,в которых уж ооочень не простые Черниговцы не могут позволить себе купить квартиру, я понимаю, он человек системы, но....назвался груздем полезай в короб

abc | 2008-03-05 00:06

Окунь Десны
Ну вы и моральные уроды... вы Черниговские жлобы-бездельники, которые ничего не делают и вечно злые на других, более удачных людей!!! ЖЛОБЫ и все... С таким человек как ты, общаться - себя не уважать убеждаюсь какие есть жл...бы... У вас земли мало-РАБОТАТЬ НАДО, у Вас денег мало-РАБОТАТЬ НАДО, у Вас ума мало- учиться надо было Развели базар!!! Вечно обиженные... вы всегда такимы были, и всегда такими будете, не важно кто у власти!!! Вы делать ничего не хотите или не умеете! И только ждете, пока кусок золота упадет на Вас!!! Смотрите только чтобы на смерть не привалило!!! Тьфу, противно.... А вам, только и надо про кого-то поговорить, облить грязью и сказать "ой як все погано"!!!!!! Менталитет господа!!! Больше улыбайтесь и сразу попустит!!! Но про твое "майно"- круто! !!! А относительно обид, ты пожизненно обиженый человек!!! он точно попутался!!! Думает, что властелин "майна"!!! =))))

Проглянув коментарі користувача "Окунь Десны" та вибрав з них характерні висловлювання. Для того, щоб зрозуміти психологічні орієнтації команди Соколова, наведена вище підбірка є досить корисною. Ось таке світоспийняття,ось таке відношення до інших людей, ось такий культурний рівень. З якого дива, людина з мовою пахана захищає мера Соколова? Та все просто - ці персонажі пристосувалися довірене їм міське майно дерибанити і привласнювати отримані кошти. Мова йде про мільйони доларів (див. посилання гостя трохи нижче). Оці, вкрадені у людей гроші, і створюють у хворобливій уяві почуття власної значимості та злобу до тих, хто рано чи пізно пред"явить за своє претензії до дерибанщиків. Хочу подякувати всім, хто тим чи іншим способом намагається захистити інтереси людей цього славного міста.

Олена | 2008-03-04 23:44

 Трагедія страшна. Володимир Антонович був високопорядною людиною. Вічна йому пам"ять. Щиро співчуваю його сім"ї

дутф | 2008-03-04 23:37

Вопрос риторический: а Соколов ли управляет городом ? Не похоже. а очень жаль...

MayFlower | 2008-03-04 20:53

Кто нить может обьективно подсчитать (хотя бы примерно) сколько денег получил бы городской бюджет(а значит и мы с вами все вместе взятые), если б земля городским советом не выдавалась своим почти нашару а продавалась по рыночным ценам????? Хотя бы примерно!
Я думаю, если будет озвучена примерная сума, то всем станет ясно, какого масштаба происходят дела в городском совете.

Олег | 2008-03-04 20:31

Время окуней сойдет вместе с мутной водой! и оруженосцы дерибанщиков пойдут следом. вопрос времени. съезжать с темы убийства и подводить базу под свое сомнительное благополучие не стоит. abc респект и уважуха! а админа прошу обратить внимание на рыбный скользкий флуд.

Operator | 2008-03-04 20:24

Окунь ДесныЭто стоит переадресовать, твоему другу abc, он точно попутался!!! Думает, что властелин "майна"!!! =)))) Споконой ночи!!!!
Ага. Він, я... А що, є інші варіанти? Ааа! Невже... [озираючись, пошепки] ... невже цей володар майна - Саша, наш сокіл ясний?

Окунь Десны | 2008-03-04 20:07

Operator
[ "А ты не путай свою личную шерсть с государственной!" Слышишь, товарищ Саша? (Ээ... То есть Саахов.)

Это стоит переадресовать, твоему другу abc, он точно попутался!!! Думает, что властелин "майна"!!! =)))) Споконой ночи!!!!

Operator | 2008-03-04 19:50

Цього понеділка змінений начальник чернігівської міліції.

Окунь Десны | 2008-03-04 19:49

abc
 На сегодня, бюджетом управляет не только МЕР. К бюджету имеют отношение депутаты, даже не гор. совета, а начиная с нар. депов., которые сначало определяют бюджет страны, в котором они же закладывают ассигнования в местные бюджеты. После, твой бюджет контролируют и гор. депутаты и органы казначейства. А ты, умный человек, и выбираешь этих депутатов, начиная с нар. депов и зак. гор. депами...а гонишь, только на МЕРа!!! По твоей логике, увольнять нужно всех!!! А твоего майна, в держкомземе ровно надел (не в счет твою приват. землю, если она есть)!!!
А относительно обид, ты пожизненно обиженый человек!!!
 

Гість | 2008-03-04 19:44

http://www.versii.com.ua/news/146918/

Operator | 2008-03-04 19:43

Окунь Десны Больше улыбайтесь и сразу попустит!!! Но про твое "майно"- круто! =)))
Це мені нагадує приказку "Посміхайтеся - шеф любить ідіотів". Ну а про майно відповім теж крилатою фразою з відомого фільму: "А ты не путай свою личную шерсть с государственной!" Слышишь, товарищ Саша? (Ээ... То есть Саахов.)

Гість | 2008-03-04 18:46

мда, вбивають, грабують...

abc | 2008-03-04 18:34

Ну от і все. З"їхав "Окунь Десны" повністю на тицання, образи бахвальство, викручування, оману і підміну понять. Отже лікбез для "Окуня Десны". Громада Чернігова має своє велике майно. Ця ж громада отримує у вигляді податків великі суми грошей. Називається це комунальне майно і міській бюджет. А громада, це громадяни Чернігова, оті люди, котрим Ви втираєте, що майно не їхнє, а безликої держави. Державним майном, до речі, відає фонд держмайна. А людським спільним, комунальним тобто, розпоряжається від імені людей міська рада, тобто обрані депутати. Вони обирають виконавчий орган - виконком. І депутати, і голова міськради, і виконком зобов"язані використовувати спільне майно чернігівського люду і їх спільні гроші на користь людей. До речі, з людських спільних грошей, меру, заступнику та іншому апарату платять дуже немалі гроші з усілякими інтенсивностями ті іншими надбавками. І земля, котру роздає міськрада є комунальною, тобто людською спільною. Все б нормально, та тільки Соколов намагається розпоряджатися тією землею явно не в інтересах людей. Більше того, коли починають розглядати земельні питання - журналістів можуть виставити. Щоб людям-власникам не розказали. Зрозуміло, це Соколова останній термін, а от що собі думають депутати - представники впливових партій? Всім, хто не хоче щоб їх вводили у оману такі як "Окунь Десны", рекомендую просто почитати закон "Про місцеве самоврядування в Україні". В інеті є.

Окунь Десны | 2008-03-04 17:14

abc
 Демократия начинается, в первую очередь с себя, чувствуйте разницу между демогогами и демократами!!!
"Стеле"??? Я не "Стелю", а смотрю реально на ситуацию!!! хОЧЕШЬ СКАЗАТЬ сОКОЛОВА ВЫБРАЛИ НЕ ДЕМОКРАТ. ПУТЕМ
Вопрос, каким "майном керує Соколов", каким твоим???? Что за бред???
Есть гос. имущенство, отведенное на город!!! Где ты там увидел "свое"???
И про какой заграничный опыт?!?!?!? Знаешь чем отличие между тобой и европейцем, европеец работает и смотрит в будущее с оптимизмом... А вам, только и надо про кого-то поговорить, облить грязью и сказать "ой як все погано"!!!!!! Менталитет господа!!!
Больше улыбайтесь и сразу попустит!!! Но про твое "майно"- круто! =)))
  

abc | 2008-03-04 16:02

Бач як "Окунь Десны" ніжно й ласкаво стеле. Ви, хлопці, розслабтеся, все буде добре, Соколов за все подбає. Він гарно керує вашим спільним майном, Рудьковський був би гірший... Стеле, ну прям-таки як пан кріпосним селянам, пропадете, мовляв, бідненькі без кріпосного права і панської батьківської опіки Соколова. MayFlower робить правильний крок, звертаючи увагу на закордонний досвід. Але висновок неправильний - поміняти нашого пана на закордонного. Людська натура скрізь однакова. Давайте краще подивимося на їхній досвід, способ правління, котрий називають демократією. Трішечки спрощено, що таке демократія? Це недовіра до одноособового правління і встановлення дуже сильного контролю за керуванням суспільними справами. Для порівняння, власники супермаркету не шукають такий район Чернігова, де б були виключно чесні покупці. Ні, вони ставлять відеокамери, касирів, спостерігачів, охоронців. І їм не довіряють, а контролюють та роблять перевірки і переобліки. Так само контролюють мерів на Заході. І в Чернігові є безліч засобів контроля мера - це депутати, політичні партії, мас-медіа, цілий букет правоохоронних органів, рада вищого рівня, облдержадміністрація, і нарешті власники майна - громадяни Чернігова. От я Вас і питаю, шановні читачі Високого Валу, що зробив би власник супермаркету з охоронцями-касирами та виконавчим директором, якби довідався що дерибанять його власність повним ходом? І друге запитання, чому в Чернігові ніхто не питає з отих, хто повинен охороняти майно громади? А з Соколовим все просто, якщо він такий талант, нехай керує. Але, як казали у фільмі, щоб він жив на одну зарплату! Ось чому я мрію не про заміну мера, а про такий контроль за ним з боку громади, який здійснюють за непевною особою у дорогому магазині.

Окунь Десны | 2008-03-04 15:59

Сергій
Ум настрой ...!!! Конкретные предприятия подчиняются МЕРу, пусть через назначеных Директоров!!! Ты вообще знаешь что такое грязный город????? Для сравнения приведу тебе несколько (не меньше Чернигова) примеров: Хмельницкий, Полтава,Луганск, Кривой Рог.... поедь туда посмотри!!! Канализация, где ты видишь конкретную проблему в чем??? Может у тебя канализации в доме нет, ты на улицу ходишь...тогда не мы, а ты за...!!!
По твоему, МЕР вообще не нужен, все делают другие предприятия....
Точно, во ты идею подкинул, давайте жить вообще без МЕРа, нафиг, мы и так умные...
Относительно полигона(мусорного). Это проблема всей Украины, а не СОКОЛОВА...это проблема и твоя и моя и всех остальных!!! На Украине несколько мусороперерабатующих заводов!!!! ИХ ВООБЩЕ НЕ ХВАТАЕТ!!!! А мусора мы "производим" много! Особенно если на улицу в туалет ходить!!!
Что касается улиц, в Чернигове дороги не супер, могли бы быть и лучше, НО приезжай в Киев, в центр города и я покажу дороги, которые куда хуже любой Черниговской, а именно ул. Дмитриевская, Отрадная, Фрунзе..и.т.д. И это столица, где бюджет города раз в 150 больше Чернигова!!! Живи, работай и радуйся...не согласен, иди на след. выборы МЕРа!!! Удачи!!!

Сергій | 2008-03-04 15:21

Окунь ДесныСоколов в свое время держит город в порядке!!! У кого-то проблема с водой, или тепло вам не во время подали???
ААаа!! [очі на лобі] Уточніть, що ви назвали "порядком" в контексті Соколова?
Теплом і водою займаються конкретні підприємства, при чому без жодної конкуренції. Зате є кричущі проблеми сміттєполігону і каналізаційного колектору. Дааавні проблеми. Засралі-с, товаріщі. Доречі про вулиці можна сказати те саме.

MayFlower | 2008-03-04 15:12

Окунь Десны
Не стоит относиться к моим писулькам так серьезно. Я ж написал, что это из области фантастики ))
Но в любой фантастике есть доля истины... или вы не в курсе через какое место работают городские чиновники? То же самое управление жкх... в белых тапках я видал таких деятелей.
  А хвалить соколова за то, что вода в кранах есть, и что топят в квартирах - все равно, что хвалить директора предприятия за то, что работникам есть куда сходить в туалет и где умыть руки. Тоже мне система ценностей блин.
Мы уже не в каменном веке живем, что б наличие элементарных бытовых вещей было заслугой городской власти.
Тут уже одна умница когда то писала, мол, скажите спасибо Соколову, что вам жить спокойно дают. Ай, какой молодец! Добрый какой.... Памятник поставить нужно.
Вы лучше подумайте, сколько млн. уе. недополучил город из за того, что земля раздается не по ее рыночным ценам, а по ценам "для своих".
А потом прикинте, какую б конфетку можно было бы сделать из Чернигова на эти деньги.
___ А вообще, я согласен, что кто бы мером не стал - все равно будет дурдом. Разве что разной степени тяжкости.

Окунь Десны | 2008-03-04 14:41

MayFlower
Проблема, Сергей в том, что менеджеры помимо презентаций и красивых речей, должны уметь управлять городом!!! Это не так просто, как ты себе представляешь!!! Помимо земельных вопросов, есть такие как ЖКК, газ, водопровод, дороги,мусор, экология..и.т.д. Городом, должны управлять проф. специалисты+ еще они должны город любить!!! Повторюсь: вы уже сменили Соколова и что??? На долго??? Лучше стало??? И как ты себе представляешь будет делиться бюджет города, если управлять будет мировая конс. компания...просто интересно, на всю компанию зараб. платы МЕРа будет мало....
Соколов в свое время держит город в порядке!!! У кого-то проблема с водой, или тепло вам не во время подали??? Ты думаешь это не столь важно и это смогут сделать менеджера...сомневаюсь!!!
Смотрите, если уйдет Соколов, чтобы Вы в итоге не жалели об этом!!! Все хотят жить лучше, но когда станет хуже...вот тогда запоете вы свои песни Шансона!!!

MayFlower | 2008-03-04 14:06

Сергій поддериваю!
Была б моя воля - соколова и ко на пенсию писать мемуары и шансоновские песни.
А Чернигов отдать в распоряжение какой нить мировой консалтинговой компании, что б городом управляли не деребанщики а крутенные менеджеры, которые б получали очень хороший процент в зависимости от каких то соцэконпоказателей, но зато б нормально управляли городскими делами. Уверен, что было бы больше толку, чем от этих деребанщиков.
  Все это конечно из разряда фантастики, но все же, имхо, такой вариант был бы лучше, чем эта вся соколовская конторка, которая сейчас у руля.
___
А мужика жалко, как и любого другого человека. И семью его тоже. По лицу видно, что не проходимец. А в лицах я ошибаюсь редко. На них обычно все написано.
r.i.p.

Костян | 2008-03-04 13:48

Сергій
На кого менять? на таких горлопанов как вы?
Народ у нас конечно глуп, но я надеюсь, что ненастолько..

Рома | 2008-03-04 13:16

Олег Головатенко
Шановна пані Оксано! Наскільки мені відомо, вчора дійсно були видалені деякі висловлювання, які не вкладалися в жодні уявлення про мораль чи етику. В тому числі і деякі некоректні вислови стосовно Вас як коментатора.

  Де справедливість? Коли пише Тунік-Фріз, людина близька до "сонця", то коментарі, що погано про неї пишуть - то ми видаляємо, а коли пишуть всякий бред на авторів, чи інших коментаторів - то все ок!
  ВВ - ви маєте бути обьєктивними до всіх

Сергій | 2008-03-04 13:02

abc... І що треба змінити у Вашому керуванні, щоб смертей і різного горя у славному місті ставало все меньше...
Ясно що треба міняти - ЇХ треба міняти. І такого голову, і його агресивного піар-менеджера.

Будьмо уважні ! | 2008-03-04 12:02

Факт: скоєно жахливий злочин державного рівня щодо "останнього з могікан" епохи Л. Палащенка та О.Лисенка.
Комусь треба проаналізувати як можливі причини, так і наслідки цього злочину.
Для цього треба в першу чергу відповісти на такі питання:
1. Що примусило шановного В.А.Б. повернутися в діючу будсистему?
2. Кому це заважало ?
3. Яка реакція на це місцевої чернігівської буделіти молодшого покоління(Красний, Роговий, Демшевський), супермолодих "акул" зембуддерибану, що заправляє зараз в міській раді та зовнішніх "інвесторів"?

Окунь Десны | 2008-03-04 11:25

С каждым комментом abc и Oper, убеждаюсь какие есть жл...бы... Что вы вообще обсуждаете??? У вас земли мало-РАБОТАТЬ НАДО, у Вас денег мало-РАБОТАТЬ НАДО, у Вас ума мало- учиться надо было!!!! О чем вы говорите, вы вообще суть комментов понимаете??? Убили человека, не важно как, зачем,почему...его нет,все!!! Зачем разводить базар, на чужом горе!!!!
  Относительно слов про МЕРА и К. Совсем не давно, вы уже выбрали супер МЕРА РУДЬКОВСКОГО, и что????? Радовались, опракинул весь Чернигов как лохов, и тебя abc и тебя Oper!!! Радуйтесь, что не он щас МЕР!!! Я слышал патриоты писали, ну так дайте ответ: поступил ли Рудьковский патриотический к г. Чернигову, а позже и к родной Украине....А?????
Развели базар!!! Вечно обиженные... вы всегда такимы были, и всегда такими будете, не важно кто у власти!!! Вы делать ничего не хотите или не умеете! И только ждете, пока кусок золота упадет на Вас!!! Смотрите только чтобы на смерть не привалило!!!
Тьфу, противно....

abc | 2008-03-04 10:48

Чернігівчанка... у мене таке враження, що пишуть якісь антихристи... Не судіть і не судимі будите!

Антихристи створили умови в яких вбивають. Антихристи вбили. Нехай за Вашою логікою я беру гріх на душу, але я хочу щоб і тих, і інших викрили та судили. Я не хочу, щоб злочинність розросталася на всіх рівнях в Чернігові та щоб далі вбивали людей. А відносно покійника, нехай в мирі і спокої буде його душа.

Чернігівчанка | 2008-03-04 10:18

Ми живемо в християнські державі і за звичаями про покійного говорять або хороше , або нічого. А у мене таке враження, що пишуть якісь антихристи. Де Ваше співчуття? Люди схаменіться, всі ми не безгрішні, подивіться на себе, починайте з себе! Не судіть і не судимі будите!!!!!

Олег Головатенко | 2008-03-04 09:18

Шановна пані Оксано! Наскільки мені відомо, вчора дійсно були видалені деякі висловлювання, які не вкладалися в жодні уявлення про мораль чи етику. В тому числі і деякі некоректні вислови стосовно Вас як коментатора. Розуміючи ситуацію, я однак так само не уявляю, яким чином гіпотетичне видалення 30 коментарів читачів може вкластися в норми етики та поваги до них. Хотів би лише попросити всіх зрозуміти глибину людської трагедії та бути максимально стриманими. З повагою до читачів і до Вас директор ТРК "Високий Вал" Олег Головатенко

Тунік-Фриз О | 2008-03-04 08:17

Є елементарна етика і людська духовність. Про інше я не говорю.
Мені щиро шкода людей, які цього не розуміють.
З повагою.

Гость 25 | 2008-03-04 07:33

О, какой крик поднялся! Задумайтесь, господа успешная "элита". Наверняка не один из вас в свое время украл зарплату у рабочих, или обманул кого-то на крупную сумму, или провернул "удачную" схему по отмыванию НДС или... да вы лушче знаете способы как често украсть деньги. Милиция найдет убийцу? Возможно, если это не заказное, а просто ограбление. А если заказное, то найдет ли (и будет ли искать) заказчика милиция, которая получает зарплату в несколько тысяч грн., а ездит на авто по нескольку десятков тысяч долл.? Каждый человек ответит за свои поступки. Подумайте, у скольких людей есть повод вас проклинать? Не страшно? Хотите жить долго и счастливо - думайте о людях, хотя бы в рамках своих служебных обязанностей.

Коментар | 2008-03-03 20:27

 Співчуваю щиро родині загиблого! Цей випадок трагічний - привід задуматись Чернігівським зенмельним схемотворцям (Соколову і К), заручником дій яких став Бондаренко. Не з всіми їхніми командами він (покійний ) погоджувався, ось його , скоріше за все і прибрали зі шляху хапуги. земельні.

abc | 2008-03-03 20:10

О.В.Тунік-Фриз

А Ви частіше заходьте на сторінки ВВ. І Соколова з собою приводьте. Багато про що є поговорити. Тихо, спокійно, без образ. І про те, як Ви з Соколовим містом керуєте, і про те, чому в ньому вбивають та грабують людей. І що треба змінити у Вашому керуванні, щоб смертей і різного горя у славному місті ставало все меньше. І про тих, хто на видноті, поговоримо, і про простих, непомітних чернігівців та їх біди...

Гість | 2008-03-03 19:33

   
abc
Давайте все-таки розрізняти різні речі.
==========================================================
В особистому плані я щиро співчуваю сім"ї загиблого. Вбивство високопрофесійного керівника розцінюю як велику втрату і для підприємства, і для Чернігова в цілому. Це трагедія.
==========================================================
Але ж, щоб подібне не повторювалося, необхідно бачити і усувати причини. А причиною є створення непрозорих шахрайських схем грабунку суспільного на користь вузького кола осіб.
Хочу запитати у всіх, хто наввипередки почав звинувачувати мене у всіх тяжких:
abc запровадив дерибан землі і виділення ділянок в одні руки?
abc сформував групу надбагатих у котрих майно непрозорого походження?
abc вбив Володимира Бондаренка?
Звісно ні, abc просто вкотре вже каже, що діюча схема надзвичайно порочна, призводить сьогодні і буде призводити й завтра до трагедій та бід, і її треба міняти.
Ну а кинувшим у мене каміння мені сказати і нічого, і не хочеться. Просто хочу щоб було більше думаючих і прагнучих так змінити ситуацію, щоб подібних трагедій як у маючих все, так і у людей звичайного достатку було щонайменьше.

  Поддерживаю. Для О.Т.Ф. О комментариях - затем и Интернет, чтобы люди могли высказывать свое субъективное мнение, хоть как то влиять. Рынок развивается, Киев все ближе - замалчиванием Вы только стимулируете и развязываете руки. Быстрая и жесткая реакция - вот что требуется от местных властей. Ред. почему Вы не говорите о существующих проблемах - непонятной дороге по зеленой зоне (у кого поднялась рука назвать ее объездной?? , Белинского 2 и пр.)?
  

Сергій | 2008-03-03 18:21

Окунь Десны ...где-то одного и не заметно, или вообще он бы пропал безвести! ... Они бы убивали всех и не оставляли свидетелей (его жена) и не пытали бы где ключи от квартиры...
О, да ти спеціаліст? Можна сказати - фахівець?

Заступник міського голови О.В.Ту | 2008-03-03 17:34

Шановний Олеже Васильовичу!
  Прошу Вас звернути увагу на зміст коментарів, що оприлюднюються у Вашому інтернет-виданні "Високий вал" до публікації "Вбитий директор "Ченігівбудінвеста".
Багато з цих висловлювань не відповідають жодним вимогам ані журналістської етики, ані загальнолюдської моралі і, на мій погляд, не можуть оприлюднюватися у виданні, яке поважає своїх читачів. Крім того такі коментарі додають болю рідним Володимира Антоновича, всім, хто любив і поважав цю шановану людину.
У зв’язку з цим переконливо прошу Вас, Олеже Васильовичу, проявити людяність і розуміння та відмовитись від рубрики "Коментарі" відносно зазначеної публікації, видаливши з сайту вже оприлюднені коментарі і не допускаючи нових.
  З повагою
заступник міського голови О.В.Тунік-Фриз

тчк | 2008-03-03 16:13

мне кажется, что бороться с шахрайскими схемами и злорадствовать по поводу смерти конкретного человека-это две разные вещи. не надо их объединять и тогда все станет на свои места. и тем более не вижу смысла вспоминать в данной ситуации гитлера, ленина и им подобных.

Окунь Десны | 2008-03-03 15:26

Алло, если бы его хотели убить за землю или какие-то схемы, его бы ... иначе...где-то одного и не заметно, или вообще он бы пропал безвести! Это банальный воровской налет, только эти уроды перестарались!!! Они бы убивали всех и не оставляли свидетелей (его жена) и не пытали бы где ключи от квартиры... Чернигов в этом плане беспредельный город и все мы об этом знаем!!!!! Милиция, дай бог найдет, убийц...но я думаю, врядли!!! Надо не штрафы на дорогах больше делать и тем самым разводить коррупцию, а отслеживать и ловить настоящих преступников!!!

Олександр | 2008-03-03 14:41

На все воля АЛЛАХА!!!!!
Питання лише: в чомусь винен чи за щось постраждав?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Джон фішер | 2008-03-03 14:17

"Комунальне підприємство «Чернігівбуднівест» має в своєму розпорядженні найбільшу кількість земельних ділянок під будівництво, які йому виділила Чернігівська міська рада "- можлтво, це і стало приводом вбивста, адже конкуренція з Києвом значно відчутна.
  Кожен хоче встигнути загарбати більший шмат землі - ось і помаленку регіональні сусіди прибирають місцеву "еліту" і займають свою нішу в Жорсткому БІЗНЕСІ.

abc | 2008-03-03 13:58

Давайте все-таки розрізняти різні речі.
==========================================================
В особистому плані я щиро співчуваю сім"ї загиблого. Вбивство високопрофесійного керівника розцінюю як велику втрату і для підприємства, і для Чернігова в цілому. Це трагедія.
==========================================================
Але ж, щоб подібне не повторювалося, необхідно бачити і усувати причини. А причиною є створення непрозорих шахрайських схем грабунку суспільного на користь вузького кола осіб.
Хочу запитати у всіх, хто наввипередки почав звинувачувати мене у всіх тяжких:
abc запровадив дерибан землі і виділення ділянок в одні руки?
abc сформував групу надбагатих у котрих майно непрозорого походження?
abc вбив Володимира Бондаренка?
Звісно ні, abc просто вкотре вже каже, що діюча схема надзвичайно порочна, призводить сьогодні і буде призводити й завтра до трагедій та бід, і її треба міняти.
Ну а кинувшим у мене каміння мені сказати і нічого, і не хочеться. Просто хочу щоб було більше думаючих і прагнучих так змінити ситуацію, щоб подібних трагедій як у маючих все, так і у людей звичайного достатку було щонайменьше.

Костян | 2008-03-03 13:37

Да, если это не банальное ограбление можно вспомнить Карла Маркса с его "нет такого преступления на котороое капиталист не пойдет ради 300 % прибыли"

Гість | 2008-03-03 13:10

Да, не однин земельный участок не стоит человеческой жизни.
Депутаты-градоначальники, задумайтесь о своем будущем...

Oper | 2008-03-03 12:53

А для эмоциональных писателей хочу напомнить, что о покойных говорят либо хорошо, либо никак.
Джугашвіллі, Шилькгрубер, Ульянов... Їх це теж стосується? Даруйте, це - не моє правило.

тчк | 2008-03-03 12:32

 Я был знаком с Бондаренко. Он не производил впечатление "хапуги". Хотя согласен, что Будинвест фирма весьма непрозрачная. Если причина убийства не ограбление, а земельные разборки, то наш город вступил в новую эру. Раньше, при дележе рынков,стреляли бандитов и бизнесменов, а теперь что получается, пришло время земли и чиновников?
А для эмоциональных писателей хочу напомнить, что о покойных говорят либо хорошо, либо никак.

Окунь Десны | 2008-03-03 12:23

Oper
С таким человек как ты, общаться - себя не уважать!!! Удачи!!

Oper | 2008-03-03 12:17

Окунь Десны
Почему раньше нигде не писал, про него....Боязнь??? А теперь, когда человека нет....храбрость появилась!!! Можно и погнать на него.... Не по мужски....
Нащо кричати? Погортайте ВВ...

Житель города | 2008-03-03 12:15

abc
 м..зь, что бы ты запел, если бы такое случилось в твоей семье

Вольный слушатель | 2008-03-03 12:11

Чернігівець
abcМабуть і до Соколова зайдуть... А потім і до депутатів, що землю дерибанять...

Я уверен, что в жизни Вы ничего не добились, во всех своих бедах Вы обвиняете всех, кроме самого себя. Будет другая власть - они тоже будут негодяи и воры и им тоже Вы будете желать смерти. Искренне Вас жаль.
P.S. Советую Вам поехать в Киев или Харьков, или еще какой-нибудь областной центр и поссмотреть, что происходит там. Какую бы песню Вы тогда запели ?
  

Окунь Десны | 2008-03-03 11:59

Oper
Да??? Наверное без земли тебя оставил или квартиру не выдал. ДА???
А даже, если он как-то и прищемил тебя (в чем я очень сомневаюсь), то имей что-то святое в душе и не обливай грязью... Почему раньше нигде не писал, про него....Боязнь??? А теперь, когда человека нет....храбрость появилась!!! Можно и погнать на него.... Не по мужски....

Banzai | 2008-03-03 11:22

abc
Ну ты и ... !!!! Что ж он тебе плохого сделал??? ....обычно такие как ты долго не живут!!!

Oper | 2008-03-03 11:20

Окунь Десны
Он у вас землю забрал или обидел кого???
ДА.

Окунь Десны | 2008-03-03 11:13

Ну вы и моральные уроды... Кому он сделал, что плохого!!!??? Вам бы только порадоваться чужому горю!!! Он у вас землю забрал или обидел кого??? К чему, вы это все пишите??? Не обсуждайте хоть щас....Имейте совесть и честь! По моему, Чернигову один из тех городов, которые достаточно адекватно распределяют землю... А вы Черниговские жлобы-бездельники, которые ничего не делают и вечно злые на других, более удачных людей!!! ЖЛОБЫ и все...

Любий друг | 2008-03-03 11:11

abc, я як подивлюсь, під кожною статтею твої коментарі, бачу вільного часу багати, ти працювати не намагався. Може коли почнеш робити щось корисне, заздрість і злість кудись подінуться. Ти спробуй. Бо в тебе стільки негатива, що і Третю світову не треба починати. Заспокойся трошки, друже.

Серж | 2008-03-03 11:00

Всім їм буде по заслугах.

Гость | 2008-03-03 10:58

abc, пусть Господь хранит вашу семью. Такие вещи писать.... Слов нет.

Oper | 2008-03-03 10:46

А на той світ забудовані дитячі майданчики не забереш... Може варто зупинитися, ненажери?

abc | 2008-03-03 10:33

Мабуть земельними ділянками цікавляться...
Мабуть і до Соколова зайдуть...
А потім і до депутатів, що землю дерибанять...
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

   Чорна Десна і мертвий пляж

SVOBODA.FM