Останнє оновлення: 20:41 п'ятниця, 13 вересня
ФОТОфакт
Ви знаходитесь: Кримінал / Надзвичайні події / Як горів незаконний намет під Катерининським храмом у Чернігові. ФОТО
Як горів незаконний намет під Катерининським храмом у Чернігові. ФОТО

Як горів незаконний намет під Катерининським храмом у Чернігові. ФОТО

Фото надіслане читачем "Високого Валу" Вікторією Шестак, яка стала випадковим свідком події.

На фото чітко видно, як полум'я охопило верхню частину намету.

Далі без коментарів (для збільшення клікнути по фото):

Коментарі (85)

Василь | 2011-01-17 23:08

Абабагаламага
K.Bykov=Цікаво, а хто фінансує проект обандерювання міста Чернігова?=Тот, кто финансирует "бандеровские" СМИ и "бандеровские" организации и партии. Жалко украинцев. Русские, в массе своей ориентируются на УПЦ. Украинцы - на УПЦ, КП, УАПЦ, греко-католиков и католиков. Раскол полный. Ющ был в незнанке - по каким храмам ездить на праздники. Пытался везде поспеть. Вот и поспел.... К позорному изгнанию. Твёрдость нужна, и единство. Все должны перейти под знамёна УПЦ (МП). Возможно, когда-то всё это превратится в каноническиу КП. Но не сегодня. "Сегодня и сразу" - лозунг "бандеровских" подростков.
=Цікаво, а хто фінансує проект обандерювання міста Чернігова?=Тот, кто финансирует "бандеровские" СМИ и "бандеровские" организации и партии.
Всі хто за Україну не гіршу за Польщу, Литву, Чехію в кінці-кінців Німеччину ті мабуть теж бандереровці?

Горожанка | 2011-01-15 00:16

Вика молодец, поделилась фактом. но мне ее жалко: затаскают ведь, как свидетеля...

Черниговский Бандера | 2011-01-11 22:18

Абабагаламага
K.Bykov
Проект обандерювання на самофинансировании. Бандеровские СМИ теж. Остальное подыхает, если не финансируется из России. Есть информация, шо батюшка из погорелого цирка взвыл к усем священникам, шоб те деньжат подкинули. Да никто почти не отозвалси. Дак тот иудушка Россию после энтого начал торбить шоб та денег дала. Не потому ли эта бомжатня горела?
МП хай забирает свои знамена, иконы с Николкой Кровавым и звиздуе с ряженными кизяками через Харьков в известном направлении, оставив нам УПЦ без раскольничьих приставок византийщины, ордынского интриганства и прочих лозунгов "потом-каданибудь" тамошних малолетних царевичей.
С единством мы и сами управимся.

K.Bykov | 2011-01-11 21:35

Абабагаламага
=Цікаво, а хто фінансує проект обандерювання міста Чернігова?=Тот, кто финансирует "бандеровские" СМИ и "бандеровские" организации и партии. Жалко украинцев. Русские, в массе своей ориентируются на УПЦ. Украинцы - на УПЦ, КП, УАПЦ, греко-католиков и католиков. Раскол полный. Ющ был в незнанке - по каким храмам ездить на праздники. Пытался везде поспеть. Вот и поспел.... К позорному изгнанию. Твёрдость нужна, и единство. Все должны перейти под знамёна УПЦ (МП). Возможно, когда-то всё это превратится в каноническиу КП. Но не сегодня. "Сегодня и сразу" - лозунг "бандеровских" подростков.

Абабагаламага | 2011-01-10 15:41

Цікаво, а хто фінансує проект обандерювання міста Чернігова?

Radionuklid | 2011-01-10 15:38

Radionuklid
777
Пусте сотрясіння повітря. Приклади, копії документів, посилання на документи в студію

777 | 2011-01-10 12:10

Radionuklid
все, що робить і те, що робить і робив раніше філарет - брехня. За радянських часіф філарет на усесь світ брехав, що ніякого гоніння на Уеркву немає. Тепер він бреше, що він не є анафемованим. І перше і друге - це брехна.

Radionuklid | 2011-01-10 11:42

Історія розколу, істінні винуватці та канонічна брехня:
http://www.uaorthodox.info/ua/catalog/Publikatsiyi/Istoriya/Istoriya_rozdilennya_v_Ukrayinskiy_Pravoslavniy_TSerkvi_(1991_1992_roki).html
  http://www.vidomosti.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=219

Місцевий | 2011-01-10 09:54

tiamatГори, гори ясно, щоби не погасло!!!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!!
Ге**ям с***а (слава)!

K.Bykov | 2011-01-09 17:17

сепаратист
=Щось замвок Костя Биков, наче вдавився після інформації про його минуле= Да вы, чё, друже? Вполне нормальная информация. Хоть есть там и ошибки. А где их не бывает?

МАГ | 2011-01-09 16:24

Безхребетна міська влада не наведе порядок біля храму..Та важелів десятки.МЧС, санстанція, пожежники, міліція, податок на землю, ліцензії, дозвільна система, але ні,міська рада ні ОДА , ні міліція не прислухаються до чернігівців, бо бояться вітренківців, а міська й обласна прокуратури не виконують своїх безпосередніх функцій з прокурорського нагляду. Або хабаря взяли. Ви найняті жителями Чернігова і маєте знести це неподобство біля ісоричних пам,яток. Вважайте це запитом.Ганьба!

Николай | 2011-01-09 15:35

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
Для начала потренируйся на трупах Пети №1 и ВИЛенина, а если не поможет, то сделай себе лоботомию.

сепаратист | 2011-01-09 12:41

Щось замвок Костя Биков, наче вдавився після інформації про його минуле. А якщо ще підкреслити його пряму службу Москві -- то все стане на свої місця.

tiamat | 2011-01-09 01:33

Гори, гори ясно, щоби не погасло!!!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!!

МНС | 2011-01-08 22:26

Знайшов цікаву інформацію на http://monitor.chernigov.net/arhiv-novin/na-chernigivschini-svyatkuvannya-rizdva-proyshlo-spo.html
"Напередодні свят міліціонери спільно з працівниками відділу пожежної безпеки МНС України в Чернігівській області провели протипожежні обстеження культових споруд."
Стало цікаво - чи обстежували той бомжатник, якщо так, то що - не знайшли порушень?! Або цей притон вони не вважають "культовою спорудою"? Тоді ЩО ЦЕ?!
:)))

революціонер | 2011-01-08 17:04

Кого ще не образив K.Bykov, і кого вже дістав, можете побачити його в обличчя і надіслати Різдв"яні вітанння )))))
   1955 - родился Быков Константин Викторович. Учился в Городнянской средней школе № 3, школе № 16 г. Чернигова. Окончил Ленинградское высшее военно-морское училище радиоэлектроники им. А.С.Попова (1972-1976), исторический факультет Черниговского государственного педагогического института им. Т.Г.Шевченко (1989). Служил на подводных лодках Тихоокеанского флота. отслужил весь срок на Камчатке - в Приморском крае Шкотовского района п/о Большекаменск в/ч 30856; г. Петропавловск-Камчатский – 53 в/ч 30856. Читал мемуарную военно-морскую литературу (не будучи членом КПСС), пытался обратить внимание своих командиров (членов КПСС) на положительные моменты той, за что был прозван теми «адмиралом Дёницом». Оказавшись на «гражданке», окончил еще один ВУЗ, работая в Черниговском историческом музее. Затем снова резкая смена в жизни, он - журналист. Работал в известных черниговских изданиях – „Чернігівські відомості” (1991-1994), „Новые Черниговские ведомости” (1994-1996), „Деловой курьер” (1996-1997), „Гарт” (1999), причем в двух первых, стоял у истоков их создания. В начальных номерах его фамилия была на каждой странице, а то и по нескольку раз. За журналистский труд награжден Почетной грамотой Черниговского областного совета (1999). Очередной житейский поворот, и Костя пропал на несколько лет. Оказывается, он теперь в Москве, где сотрудничает с рядом российских изданий, работает по президентской програме исторических мемуаров. К.Биков з ліва
http://gorodnya.net/uploads/posts/2009-12/1260627714_troica.jpg

не к а Г бікову | 2011-01-08 13:35

Є така творча профффесія - хобі гімно місить все і всіх обгажувати ……!!!

K.Bykov | 2011-01-08 10:24

K.Bykov
А
K.Bykov
маршал Тито
Товарищ маршал! Вы пишете: "Бумажным газетам до интернета, и до ВВ, в частности, никогда не дотянуться. Головатенко молоток, вырастет кувалдой". Я с этим согласен. Но это редкий случай, когда редактора можно ругать. Ну как им, этим случаем, не воспользоваться? Так шо нехай вин - Головатенко - не обижается. Я всих редакторов бачив у кабинетах. Они были в костюмах и галстуках. А Головатенку бачив в сугробах и на морозе. Не просто, а при "исполнении".

маршал Тито | 2011-01-07 21:16

K.Bykov
А
K.Bykov
=Ну так ваши толстые рожи скоро перегонят обычные газеты? У вас есть обычные журналисты. У вас - нет. Бумажные газеты работают, а вы фуйнёй занимаетесь? Подохните скоро, ичтину вам глвголю...=
Очень мягко говоря, ну просто очень мягко говоря, вкусовщина. (Грубых слов принципиально не употребляю.) ВВ никому не навязывается. Хочешь - читай, хочешь - нет. Денег никто не берёт!
Бумажным газетам до интернета, и до ВВ, в частности, никогда не дотянуться. Головатенко молоток, вырастет кувалдой!

маршал Тито | 2011-01-07 20:58

K.Bykov
Киянин
K.Bykov
=Нельзя "цветным" тварям верить.=
Сущность!!!

маршал Тито | 2011-01-07 20:54

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
чернігівець
K.Bykov
= "Слава богу, що минуло, - а надто як згадаєш, що ми одної матерi дiти, що всi ми слав'яне. Серце болить, а розказувать треба: нехай бачать сини i внуки, що батьки їх помилялись, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом-пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навiки од моря i до моря - слав'янськая земля".=
Очень хорошо! Только одно "но": в 19 веке не было ни Ленина, ни Сталина, ни Троцкого, ни очень многих других "братьев-славян". И кто тебе сказал, что русские - славяне? И что славянское единство Шевченко видел в Московской (советской, или постсоветской) империи?

маршал Тито | 2011-01-07 20:40

K.Bykov
=Меня всегда смешит "Деснянка", которая возводит свою историю к "Черниговским губернским ведомостям".=
На 100% согласен. Меня смешат, замшелые журналисты.
=Правила хорошего тона требуют вернуть все черниговские церкви тем, у кого их отобрали большевики,=
В том числе и большевик №1 Наташа Витренко?
=Можно смело подавать в евросуд или любой черниговский суд, и Катерина будет изъята из киевопархатовских лап и передана в УПЦ-МП.=
Костя, подумай хорошенько! Поставь себя на место евросудьи: там где начинается советская (постсоветская) империя, там заканчивается право, в том числе и прецедентное, там начинается такая дурня, что здоровому человеку не разобраться, более того, здоровый человек может головой повредиться. Яркий пример - обсуждаемая тема.
=настоящими бомжатниками были наполненные вшами бандеровские схроны, а полу-бомжатниками - палатки оражевых придурков на Майдане.=
Оценочные суждения, возводимые в истину. Ну ненавидишь ты эти схроны и палатки. Ну и что из этого? Ну и упивайся, наслаждайся своей ненависью. Приятноего тебе ненавидения!

Пакуль | 2011-01-07 20:33

Пакуль
K.BykovТы шо, уже напився? Ну иди в гепу!
Ти у Мене туди пійдеш.

маршал Тито | 2011-01-07 20:17

чернігівка
K.Bykov
Киянин
Для 19 века не самая худшая смерть.

маршал Тито | 2011-01-07 20:13

чернігівка
K.Bykov
=А Москва, кстати, столицей тогда не была, а вот о грязи Питера-столицы Шевченко ничего не писал. Плохие у вас були учителя! Втюрили "липу" о Шевченко!=
Москва понятие не географическое, а имперское!

Комусь | 2011-01-07 16:15

чернігівка
хтось
а де про це написано це тобі в згорілому наметі так мізки промили?

Православний Українець з Черніго | 2011-01-07 14:25

Православний Українець з ЧернігоДивлюсь я на це й думаю, як ще земля цих підпалювачів носить. Мабудь Бог довготерпеливий та дає їм ще трохи часу для покаяння.
як тебе земля носить, адже хто підпалив?

14:20 | 2011-01-07 14:20

ГОСПОДИ, ОЧИСТЬ УКРАЇНУ ВІД ЇЇ ВОРОГІВ, АБО ДОПОМОЖИ ЦЕ ЗРОБИТИ УКРАЇНЦЯМ! АМІНЬ!

K.Bykov | 2011-01-07 13:57

Отаман
"Хай чабан, уси гукнулы - за отамана буде!" Возьмитесь лучше за лирику. У вас есть талант. А политические стихи быстро вымирают. Ну кто сейчас вспомнит Демьяна Бедного? И кому нужен стих Тычины : "Трактор в поли : дыр-дыр-дыр. Мы за працю, мы за мыр!". Но ведь есть и другой Тычина: " Бєлий, і Блок, і Єсєнін, і Клюєв:
Росіє, Росіє, Росіє моя!
…Стоїть сторозтерзаний Київ,
і двістірозтерзаний я"....
От как надо писать, друже о политике! Но лучше писать лирическое...
  

здивований | 2011-01-07 13:15

отец феодир у віснику Ч сказав що погоріли чаша і дискос (з металу).і як це сталося що тряпки не погоріли, а метал згорів, і куди він подівся розплавлений адже метал не горить так як тряпки та обсмалені 5 гривень які не згоріли а як же "Не лжесвідч"!

Отаман | 2011-01-07 12:08

Ти встань Тарас та подивись,що з Україною орда ця наробила.Московія,то"справжня Русь",а миживемв країні, що здуріла.Московська церква- поп Гапон,веде всю Україну не до Бога.Веде на страту, це не сон,через Батурінгрішна їх дорога. Як зомбі хочуть нас зробити, щоб рота не відкрив ніхто. Судом не праведним судити,за віру в Бога , а ви хто?Дерете чуба за приходи й тацю, в якуостанні гроші люди вддають.Прощаєте всіх за їх важку працю, хазяїну поклони нехай б'ють. Помісну церкву топчете як звіри, Несетеєресь й іншу муть ,про канонічність як про двері, до Бога, іншіх не риймуть. Я вірю прийде та година, коли Петрона небі стрине Насі кожному він вкаже де провина,та хто для кого свинопас. Але поки живем на цьому світі, збагнути треба лиш одне, не той святий хто у різниці, а той хто правду в світ несе.

K.Bykov | 2011-01-06 23:30

Пакуль
Ты шо, уже напився? Ну иди в гепу!

K.Bykov | 2011-01-06 23:25

Игорьхорошо, но мало
бульдозер туда и снести все на фик
а ктобудет сопротивляться - на 15 суток, сразу
и завести уголовное дело, за порчу гранитного покрытия и отваживание туристов от города
Коренной житель ЧерниговаЕдинственный толковый коментарий
Согласен!
Ну и с кем ты согласен? С бюульдозерами?

Пакуль | 2011-01-06 23:24

Стільки свинячого вереску рознесеного кацапами,які навіть інет -адресу мають десь в межах Ідель-Уралу.Але не це мені болить,а те ,що лиєте бруд на Усатого,наволоч ,приїдьте до мене в Чернігів,я вам посмішку подрихтую.Вітання циганьонку;)))

K.Bykov | 2011-01-06 23:13

K.Bykov
А
=А | 2011-01-06 16:47 K.Bykov ) Намагаєтесь відволікти увагу людей від корисної інформації? )=
Наоброт, друже. Это не я, а это ВВ, ставя инфу о "наметах" и видволикая нашу увагу вид корыснтных справ, розпалюе миж нами ворожнечу. Я так вважаю. ИМХО. Я, друже, вдоволь поматюкался по "намету" ще в перший инфи з цього прыводу. А ВВ ставить инфу об этом по 5 разив на день. Як и той Унитаз, що по 15 разив на день пыше: "Тымошенко зробыла заву".
А ить было время, когда мне черниговские журналисты казали: а мы беремо всю информацию з ВВ. А теперяча ВВ - це Унитаз. Фули с него брать? Инфы нет. А есть токо фуйня о том, что и как думают из ВВ и его "прыхильникив" о "намети". Да гнать в шею нужно их.... Рожи - стали толстые, а инфы - нет.
Ну так ваши толстые рожи скоро перегонят обычные газеты? У вас есть обычные журналисты. У вас - нет. Бумажные газеты работают, а вы фуйнёй занимаетесь?
Подохните скоро, ичтину вам глвголю...

Согласен! | 2011-01-06 19:10

Игорьхорошо, но мало
бульдозер туда и снести все на фик
а ктобудет сопротивляться - на 15 суток, сразу
и завести уголовное дело, за порчу гранитного покрытия и отваживание туристов от города
Коренной житель ЧерниговаЕдинственный толковый коментарий
В правовом демократическом государстве так бы и поступили. Вседозволенность ничего общего с демократией не имеет.

Коренной житель Чернигова | 2011-01-06 18:22

Игорьхорошо, но мало
бульдозер туда и снести все на фик
а ктобудет сопротивляться - на 15 суток, сразу
и завести уголовное дело, за порчу гранитного покрытия и отваживание туристов от города
Единственный толковый коментарий

Игорь | 2011-01-06 17:16

хорошо, но мало
бульдозер туда и снести все на фик
а ктобудет сопротивляться - на 15 суток, сразу
и завести уголовное дело, за порчу гранитного покрытия и отваживание туристов от города

Артем | 2011-01-06 16:55

чернігівка
K.Bykov
Лучшие (полезные) статьи и информации за 4-е:
14:08 З нелегким паром, з новими тарифами тебе, Чернігів!
(а также материалы о «лишних» елках, и о том, сколько лет копить деньги на квартиру).
Лучшие материалы за 5-е:
13:58 Українцям обіцяють роздільний збір сміття.
23:44 Про податок на доходи фізичних осіб за новим Податковим кодексом.
Подозреваю, что лучшей информацией за 6-е будет:
8:49 «Наша булочка» впровадила міжнародний стандарт.
А вот материалы про «незаконный намет» уже замучили (кроме полезной фотки очевидца Надежды Шестак). Польза от всех этих материалов – нулевая, а вражды – не меряно. Сплошная паранойя.

А | 2011-01-06 16:47

K.Bykov
)))))))))))) Намагаєтесь відволікти увагу людей від корисної інформації? )))))))))))))

Василь | 2011-01-06 16:16

О коцапи в коментах аж копитами шкребуть. Іго їдьте до свого патриПархату
московитського. РУСЬ і московія це зовсім різні речі ,вчіть історію

і ще... | 2011-01-06 15:25

чернігівка
хтось
Напевно ж гундяєвці уявили свого ватажка православним папою римським))), якому начхати на правила Православної Церкви.

комусь | 2011-01-06 15:24

чернігівка
хтось
"от тільки церква Православна не є церквою якоїсь нації, а тільки Божою . І заснував цю церкву Господь наш Іісус Христос. Єдину Святу і Апостольську церкву."
Ти, дурню, 34-те Апостольське правило читав? Собор у Києві 1991 року слідував всім Апостольським правилам і діяв згідно волі більшості ієрархів Церкви. А Москва у відповідь вчинила Харківський розкол маріонетковим собором, порушивши Апостольські правила. А зараз політичні потуги розкольника Гундяєва і тиск на Вселенського патріарха через турків не дають Варфоломію заявити офіційно про те, про що він давно має намір заявити. Константинополь НІКОЛИ юридично не визнавав підпорядкування Київської митрополії московській церкві.
Це ФАКТ, і брехати не потрібно! До дурнів більше питань не маю.

хтось | 2011-01-06 15:03

чернігівка
... і створила УКРАЇНСЬКУ церкву.... Я з Вами повністю згоден. Філарет створив свою УКРАЇНСЬКУ церкву. А ще Сміт створив СВЮ церкву мормона,і Міллер створив СВОЮ церкву адвентистів, і рассел створив теж СВОЮ церкву свідків єгови... Нічого спільного не відчуваєте? Кожний із цих осіб створював свою національну "церку" (секту). Та от тільки церква Православна не є церквою якоїсь нації, а тільки Божою . І заснував цю церкву Господь наш Іісус Христос. Єдину Святу і Апостольську церкву. Та от чомусь вселенська православна церква не хоче визнавати філаретівську патріотичну українську церкву. І скільки ви не називайте священників московськими попами і т.п., та все одно для Православ'я ви розкольниками.

революціонер | 2011-01-06 14:48

Як мені подобається, москалі почали в постах переходити на свинячий виск, гу-га-га. Так тримати, продовжуйте... покажіть свою справжню натуру, матюків побільше, образ , погроз і т.п, і головне Українців ображайте і побільше, вони ж такі лохи, все пробачать...))))))

чернігівець | 2011-01-06 14:05

K.Bykov=т.з. "Київський патріархат" = Было это киевопархатовство организовано комунякой Лёнькой Кравчуком и группой нацюков. Пишут, что "Приверженцы УПЦ КП возводят её историю к Киевской Митрополии" и пр. Меня всегда смешит "Деснянка", которая возводит свою историю к "Черниговским губернским ведомостям". Тут особо и думать нечего. Правила хорошего тона требуют вернуть все черниговские церкви тем, у кого их отобрали большевики, а именно - в лоно РПЦ. Можно смело подавать в евросуд или любой черниговский суд, и Катерина будет изъята из киевопархатовских лап и передана в УПЦ-МП. Тут о палатке пишут как о бомжатнике. Так вот: настоящими бомжатниками были наполненные вшами бандеровские схроны, а полу-бомжатниками - палатки оражевых придурков на Майдане.
Мене ще більше смішить, коли кацапи, яких весь світ до середини 18 століття кликав москалями, раптом "руСССкімі" стали й почали возводити власну історію х.його знає до чого ;)). Ну то посмійся на здоров"ячко!
А ще посмійся не з партизан УПА, а з бомжів-ковпаківців, які ніде окрім 2-х областей успіху не мали, бо скрізь їх вважали вбивцями й зарізяками, бо ж основу їхніх загонів складали кацапи і жиди.
Стосовно церков ти сміливо написав. За цим сценарієм варіант однозначний: повернення всіх храмів заповіднику, а якщо назад Церкві, то лише Українській Помісній Церкві, визнаній Константинополем, або Київській митрополії у підпорядкуванні Константинополя. Тут без варіантів, дядьку. Хоч ти об стіну вбийся! Нема тут такої юридично визнаної Вселенським патріархом помісної УПЦ-МП.
Константинополь юридично не визнав Київську митрополію територією РПЦ, а оборудка 1689 року є НЕЗАКОННОЮ. Крапка.

K.Bykov | 2011-01-06 13:30

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
чернігівець
K.Bykov
чернігівець
=Но не надо выдергивать из контекста= В принципе, я не сторонник выдёргивания. Но так часто получается из-за перегиба палки в одну сторону. Тогда начинаешь перегибать в обратную - и получается выдёргивание. Характерный пример: штрафбаты и заградотряды. Когда-то это было ново и интересно. Но нынче нашей "тилигенцией" и "историками" вся война представляется войной штрафбатов и заградотрядов. И любое исправление ситуации - приближение её к реальностям войны - выглядит как передёргивание уже в обратную сторону.

чернігівець | 2011-01-06 13:21

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
чернігівець
K.Bykov
Вы безусловно правы. Но не надо выдергивать из контекста.
Настоятельно рекомендую документальный фильм "Мій Шевченко". Там без приукраски все. Смотреть можно в онлайне. Я посмотрел все 4 серии и Вам настоятельно советую:
http://www.ex.ua/view/1731838

K.Bykov | 2011-01-06 13:08

K.Bykov
Киянин
=Тільки на Майдані намети були наповнені не напівбомжами, як Ви пишете а бомжами справжніми, бо від них тоді сильно смерділо на весь Хрещатик= Слава Богу, что мене там не було и в этом паскудстве под названием "Оранжевая революция" я не участвовал. Дураку ясно: Все "цветняки" организованы Госдепом и ЦРУ с использованием вечно-протестных настроений нашего народа. Революции организованные извне всегда фальшивы и не приносят результатов. Яркий пример - Грузия. Саак и страну свою развалил и ничего внутри Грузии не добился. У нас часто пишут, что он победил коррупцию. А кто нынче занимает первое место по обращениям в Евросуд по правам человека? Грузия, грузины! Такие вот у Саака суды некоррупционные. Нельзя "цветным" тварям верить. Ни одному слову! Правда восторжествует, и Катерина будет передана УПЦ МП!

K.Bykov | 2011-01-06 12:55

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
чернігівець
=Це вам Олесь Бузина на вушко шепнув?= Простот надо читать и самого Шевченко и материалы кирилло-мефодиевского братства, в т.ч. и Костомарова. А не строить свои представления о Шевченке по фразам из газет или книг о Шевченко. Первоисточники надо читать и тогда всё будет ясно. Шевченко: "Слава богу, що минуло, - а надто як згадаєш, що ми одної матерi дiти, що всi ми слав'яне. Серце болить, а розказувать треба: нехай бачать сини i внуки, що батьки їх помилялись, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом-пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навiки од моря i до моря - слав'янськая земля".

Киянин | 2011-01-06 12:52

K.Bykov
Тільки на Майдані намети були наповнені не напівбомжами, як Ви пишете а бомжами справжніми, бо від них тоді сильно смерділо на весь Хрещатик і природні потреби вони тоді відправляли на прилеглих до Хрещатика вулицях. Після помаранчового перевороту ці майданні помаранчові бомжи стояли на майдані з простягнутими руками та просили подаяння.

Киянин | 2011-01-06 12:47

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
чернігівецьЦе вам Олесь Бузина на вушко шепнув? Ще про Хмельницького попитайте)))
Так чи інакше це можливо спростувати судово-медичним дослідженням.

K.Bykov | 2011-01-06 12:47

=т.з. "Київський патріархат" = Было это киевопархатовство организовано комунякой Лёнькой Кравчуком и группой нацюков. Пишут, что "Приверженцы УПЦ КП возводят её историю к Киевской Митрополии" и пр. Меня всегда смешит "Деснянка", которая возводит свою историю к "Черниговским губернским ведомостям". Тут особо и думать нечего. Правила хорошего тона требуют вернуть все черниговские церкви тем, у кого их отобрали большевики, а именно - в лоно РПЦ. Можно смело подавать в евросуд или любой черниговский суд, и Катерина будет изъята из киевопархатовских лап и передана в УПЦ-МП. Тут о палатке пишут как о бомжатнике. Так вот: настоящими бомжатниками были наполненные вшами бандеровские схроны, а полу-бомжатниками - палатки оражевых придурков на Майдане.

чернігівець | 2011-01-06 12:45

чернігівка
K.Bykov
КиянинА ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.
Це вам Олесь Бузина на вушко шепнув? Ще про Хмельницького попитайте)))

Киянин | 2011-01-06 12:39

чернігівка
K.Bykov
А ще б було б непогано провести ексгумацію тіла Т.Г. Шевченка та встановити його справжню причину смерті. Бо деякі історики вважають що він помер від... сифілісу.

K.Bykov | 2011-01-06 12:25

чернігівка
=ГРЯЗЬ москви як писав Шевченко= А вы шо, знаете кто такой Шевченко? Читали его в школе, или вам в детском саду рассказывали? Шевченко много чего писал. Но он был панславистом и стоял за объединение в одно федеративное государство: Украины, России, Польши, Чехии, Сербии, Болгарии и др. Но без царя, с парламентом. За это его и отдали в солдаты. А вы вылепили из Шевченко образ нацюка-бандеровца, что абсолютно не соответствует истине. Он скорее смахивал на левого эсера или анархо-коммуниста, которые в 1917-м делали революцию вместе с большевиками, чем на петрюровскую мотню. Грязь Москвы? Да в Киеве этой ГРЯЗИ за последние 20 лет - образовалось не меряно. А Москва, кстати, столицей тогда не была, а вот о грязи Питера-столицы Шевченко ничего не писал. Плохие у вас були учителя! Втюрили "липу" о Шевченко!

Патріот | 2011-01-06 12:04

SBMБандерівці палять храми-намети, але вже ожин бандерівець забажав спалити себе.
Дивись http://cerkva.info/uk/news/visti/1159-a-serhij.html
Було б непогано, щоб і філарет пішов стопами свого донецького колеги. Всеж таки звичайний вогонь палить не так як вогонь пекельний.

vaau | 2011-01-06 11:40

красиво горит

K.Bykov | 2011-01-06 11:31

чернігівка
А католики - грязь Ватикана?

K.Bykov | 2011-01-06 11:22

Лучшие (полезные) статьи и информации за 4-е:
14:08 З нелегким паром, з новими тарифами тебе, Чернігів!
(а также материалы о «лишних» елках, и о том, сколько лет копить деньги на квартиру).
Лучшие материалы за 5-е:
13:58 Українцям обіцяють роздільний збір сміття.
23:44 Про податок на доходи фізичних осіб за новим Податковим кодексом.
Подозреваю, что лучшей информацией за 6-е будет:
8:49 «Наша булочка» впровадила міжнародний стандарт.
А вот материалы про «незаконный намет» уже замучили (кроме полезной фотки очевидца Надежды Шестак). Польза от всех этих материалов – нулевая, а вражды – не меряно. Сплошная паранойя.

Православний Українець з Черніго | 2011-01-06 10:58

От якби влада зробила нам такий Різдвяний подарунок - заарештувала бандерівських паліїв храму, то можна було б їй тільки подякувати. Особисто я б навіть не звертав би увиги на т.з. "вимушенне" підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. аби тільки цих злодіїв впіймали.

чернігівка | 2011-01-06 10:44

чернігівка
От я вже всралася.

SBM | 2011-01-06 10:43

Бандерівці палять храми-намети, але вже ожин бандерівець забажав спалити себе.
Дивись http://cerkva.info/uk/news/visti/1159-a-serhij.html

чернігівка | 2011-01-06 10:33

той хто вважає Філарета зрадником - той сам ГРЯЗЬ москви як писав Шевченко, а не українець. З такими немає про що говорити, їх треба ігнорувати як позаминулий день чи порожнє місце. Філарет - смілива людина яка не побоялася кацапських прокльонів і кознів і створила УКРАЇНСЬКУ церкву. Він буде колись святим, а не гундяєви і його попередники. І хоч повсирайтеся :)

Патріот | 2011-01-06 10:21

Я дивлюсь, що *** філарет не зупиняється а хоче прибрати до рук ще й Святу Софію. Як там кажуть, горбатого могила виправить.

Гіпоталамус | 2011-01-06 10:13

СамеТой
Мабуть точніше буде Посольства Божого Церкви? І кому це адресується? Собі?

Сергій Соломаха | 2011-01-06 10:02

Кримінальний кодекс УКраїни
   Стаття 295. Заклики до вчинення дій, що загрожують
     громадському порядку
     Публічні заклики до погромів, підпалів, знищення майна,
захоплення будівель чи споруд, насильницького виселення громадян,
що загрожують громадському порядку, а також розповсюдження,
виготовлення чи зберігання з метою розповсюдження матеріалів
такого змісту -
     караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або
обмеженням волі на строк до трьох років.
  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Панове !
Будьмо УВАЖНІ!
Прошу звернути ВАШУ увагу на існування ст. 295 ККУ, бо підвести деякі ВАШІ коментарі під "ПУБЛІЧНІСТЬ" проблем для цих правоохоронних органів не складає!
СЛАВА УКРАЇНІ!

СамеТой | 2011-01-06 09:56

Анафемований філарет!
Геть руки від Божої Церкви!

відвідувач | 2011-01-06 09:55

Валерій
Моя мати теж росіянка, але завжди вболіває за долю українців. Росіян ніхто не лає. Лайливе слово "москалі", "москаль" це не етнічна озака. Сталін був грузином, та це йому не завадило бути першим москалем. Про Леніна і говорити нічого (серед предків цілий Комінтерн) - імперіаліст, куди там царям (етнічним німцям з домішками прибалтійської крові). Саркозі син угорця і єврейки, але, говорячи мовою деяких прибічників "походного храму", націоналіст першого гатунку. Йому говорять - не чипай циган, а він знов за своє. А Обама кольоровий, що виховувався у мусульманський Індонезії - амерканський націоналіст! Поляк № 1, Тадеуш Костюшко - син білоруса і українки. Шведка Софія Русова - теж українка. Ілля Шраг... Список можна продовжувати...

Іван Кампо | 2011-01-06 09:53

Щось мовчить полковник Гундяєв, мабуть не очікував що ця провокація з самопідпалом провалиться.

Православний Українець з Черніго | 2011-01-06 09:43

Дивлюсь я на це й думаю, як ще земля цих підпалювачів носить. Мабудь Бог довготерпеливий та дає їм ще трохи часу для покаяння.

Славко | 2011-01-06 09:40

Пам"ятаю, що той "хлопчина" був патлатим та трохи на коника схожий.

СамеТой | 2011-01-06 09:37

Так, колись було таке. Був такий бандерівський хлопчина, здається Андрієм звали. Як тоді писали, що слідством встановлено, що він ніс вибухівку в храм-намет. Але підпалюючи свою цигарку в нього спрацівав вибуховий пристрій...

Чернігівець | 2011-01-06 09:36

Спробували б інші люди поставити отакий намет біля Спаського або поперек входу до Троїцького собору.
  Та й молилися б у ньому. Та й буржуйки повстановлювати та й світло попроводили собі від цих соборів. Та й бити в бубон або молитися, скажімо, до Аллаха... А що б було? Га? Ви це собі можете уявити?
   "Каноніческім" же все можна. Мусульмани ж "каноніческіє"

Сергій Соломаха | 2011-01-06 09:22

Чому немає(не чутно досі) коментарів від відомства МНС пана Балоги, тобто пожежників?
Дивно якось?
Якщо якась пожежна частина МНС ліквідовувала пожежу, то:
1. Чиє майно захищали вогнеборці?
2. Які збитки ?
3. Хто був персонально відповідальний за тежніку пожежної безпеки бепеки у цьому "похідному храмі" ?
4. Чи були відповідні дозволи на встановлення і експлуатацію опалювальних пристроїв?
5. Хто конкретно(П.І.ПБ) використовавав без недотримання правил пожежної безпеки опалювальні пристрої в ніч 31 грудня 2010р.?
6. Чи взагали когось притягували раніше до відповідальності за експлуатацію без дозволу не сертифікованих опалювальних пристроїв?
  І головне.
Чому за грубу БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ низки посадових осіб конролюючих державних органів(пожежників, екологічної, санітарної і інших інспекцій, а також управлінь, що відповідають за благоустрій міста, не було притягнуто до відповідальності?
  Чому досі міське відосмство, як

deburg | 2011-01-06 09:09

Гарно горіла палатка.Нічого розжирівші московські попи-таких палаток ще сотню куплять.Так що бажанно палити хоча би раз в місяць.

Зубэн зи Дойч | 2011-01-06 08:36

Короче надо этих батюшек вместе с палатками и прочим барахлом выметать оттуда (пусть в лес едут жить). Они когда нибудь докурятся, что и Катеринку спалят.

НеБульбаш-Білорус | 2011-01-06 07:50

ВалерійБраття, прошу не лайте всіх росіян загалом. Моя дружина - росіянка і вона з нами як весь чесний люд.
Не всі росіяни Путіни (Глисти), не всі євреї Табачніки
(від слова табака).
А загалом ніхто і не лається. Росіянка - то росіянка, і дай їй Боже здоров"я, хай не ображається.
Мова йде про ворогів-українофобів. Бо є росіяни, а є кацапи й москалі, так само як є українці, а є московствующіє хахли, є євреї, а є й жиди, ну і т.д.
Воно ж бо слів народних не викинеш.

Валерій | 2011-01-06 03:27

Браття, прошу не лайте всіх росіян загалом. Моя дружина - росіянка і вона з нами як весь чесний люд.
Не всі росіяни Путіни (Глисти), не всі євреї Табачніки
(від слова табака).

революціонер | 2011-01-05 23:34

брехливі кацапські виродки, ще звинувачували когось в підпалі, явно видно що епіцентр знаходиться біля труби "бомжуйки" ))))))))

K.Bykov | 2011-01-05 22:54

Самый полезный материал ВВ за сегодня: "13:58 Українцям обіцяють роздільний збір сміття". Но уж больно нечётко написан. Трудно даже понять, что там к чему. Но сама тема - полезная.

Да-да | 2011-01-05 22:41

"Эпицентр" - в районе установки буржуйки! Бу-га-гах!

йцукенгшщ | 2011-01-05 21:34

Сгорело это гамно от не затушенной свечки. Кацапцкие попы -*** поголовно.

Chi | 2011-01-05 21:25

Кто бы сомневался что они сами его спалили. И еще нагло врут, а ведь это грех. Вот такая их религия, нужно снести все эти палатки.

Пакуль | 2011-01-05 21:04

Я ще сумнівався,але Ти циганча- Саша Ледовой нажив в мені ворога.Я обіцяю,що цей новий намет опиниться в тому місці, в яке Ти *** підлітків.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Де могла опинитися Україна

SVOBODA.FM