Останнє оновлення: 11:08 середа, 26 березня
Злиття на медіаринку
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / Чернігівська медіа-імперія зміцнилася… дев’ятою газетою?
Чернігівська медіа-імперія зміцнилася… дев’ятою газетою?

Чернігівська медіа-імперія зміцнилася… дев’ятою газетою?

Відомий чернігівський медіа-менеджер Ярослав Сухомлин заклав черговий камінь у стіну своєї медіа-імперії. Газета «Взгляд» стала дев’ятою газетою-придбанням видавця «Чернігівської Медіа-групи».

Про це «Високому Валу» повідомило одразу кілька джерел.

«Високий Вал» не телефонував Ярославу Сухомлину з проханням підтвердити чи спростували цю інформацію. Адже всім відома велика людська скромність і сором’язливість цієї людини та депутата міської ради. Бо Ярослав, винятково зі скромності, взяв би з нас чесне слово не публікувати цю інформацію :)

Але, Ярославе, скромність скромністю, але ж місто повинно знати своїх героїв!

Пригадуєте анекдот:

- Діду, а правда, що у вашому партизанському загоні і кулемети є?
- Та то брешуть люди!
- Кажуть, діду, у Вас і гармати є?
- Та, кажу, що наговорюють на мене!
- Діду, а кажуть, що у Вас навіть літак є?
- От чого нема, синку, того нема!

Можливо, саме на часі відкрити чернігівську книгу рекордів і викарбувати в ній перше прізвище: Ярослав Сухомлин – перший чернігівський медіа-власник, який зібрав під своє крило 9 газет:
«Объявления по средам», «Из первых рук»
, «Семейная газета», «Чернігівщина. Оголошення. Новини», «Семь Дней», «В каждый дом», «Весть», «Теледень-Славутич» і, нарешті, «Взгляд».

Можна перераховувати ще FM-радіостанції, але… Варто просто привітати Ярослава з черговим успіхом, який є гідним інформаційним приводом для чернігівських засобів масової інформації!

Придбання третьої газети оголошень наводить на певні думки. Наприклад, «Объявления по средам» коштує 3.50 (88 сторінок), «Из первых рук» - 1.50 (48 сторінок), «Взгляд» - 1.00 (36 сторінок).

Знов-таки, згадується ще один анекдот:

- Діду, а чому ви палите «Приму», а не «Космос».
- Бо «Прима» коштує 14 копійок, а «Космос» - 60 копійок.
- Діду, а що ви будете палити, якщо і «Прима» коштуватиме 60 копійок?
- Тоді я, синку, палитиму сільраду!

 
Довідка «Високого Валу»:
 
Чернігівський тижневик «ВЗГЛЯД»
Формат: 50% інформація (події, скандали, події Чернігова, України, Світу); 50% - реклама і приватні оголошення (методика збору - телефон, 8 пунктів прийому платних і безкоштовних оголошень, у номері до 1500 оголошень.)
Цільова аудиторія: середній, середній+.
За рік існування створилася своя постійна аудиторія.
Сфера поширення: м. Чернігів, р-н центри: Мена, Ріпки, Городня, Щорс, Корюківка, Козелець (р-н продажу на розкладках на ринках по 1-2 точок).
Тираж 5000 (роздрібні розкладки, кіоски Укрпошта, магазин «Седам», «Смак», «Екомаркет», передплата, продаж з рук (волонтери), доставка клієнтам і потенційним клієнтам (до 300 екз.).
До цього часу декларувалася повна незалежність від політичних рухів, громадських організації або медіа-холдингів Чернігова.
З 2007 газета - член співдружності рекламно-інформаційних видань Україні.

Коментарі (65)

btbwild | 2008-07-04 17:14

Местные... Я рос в одном дворе с Ярославом.

песиміст | 2008-07-04 15:28

"...рынок рекламных СМИ наиболее дорогой и перспективный. Именно на него могли зайти иностранные или иногородние инвесторы и конкурирывать, бороться с Сухомлиным. Это елементарная защита =-
Браво !!! Теоретично на 100% підтримую !
  А шо браты Сухомліны мммесныє ?
Нажаль, для нас місцевих, вони лишедобре замасковані представники (із местних за проживанням) великого чужого світового капіталу...

Голос розуму | 2008-07-04 10:49

Може всім потрібно просто мислити трішки позитивніше?

Сергій | 2008-07-03 15:54

Медиаэксперт
Сергій
Андре
Глянцеве фуфло? Я про чернігівські видання.
А кіоски на зупинках громадського транспорту мають бути точками продажу без добавки прізвищ депутатів. На однакових умовах для будь-яких видань. Хоч приватні кіоски - на базарі місце знайдеться.

Андре | 2008-07-03 14:42

Аналитик
Андре
Operator
Андре
Сергій
Добре, а що ви зробили, шановний, для того, щоб у нас були кращі дороги? Вам же не байдуже....
Але справа в тому, що ви так само на них не вплините , і зовсім не через ЗМІ і депутатегів.. А просто в нас країна така.
А байдуже мені тільки через те, що я не зможу на цю ситуацію вплинути, і я це прекрасно розумію.

Андре | 2008-07-03 14:35

Медиаэксперт
Сергій
Шановний, чи ви не бачите більше в нашому місті Союзпечатавських кіосків? Що, хіба вони всі зникли? Чи вони є прикрасою нашого міста? Звісно, вони кращі за нові кіоски! :)) Куди ж до них сухомлінівським.....
І ще: Ви хоча б раз купили щось у цих кіосках? Так ось і не кажіть, що це кіоски з продажу сухомлинських газет!
Там вибір - дай Боже! На будь-який смак! З повагою

Василь | 2008-07-03 13:54

Медиаэксперт
~@ рынок рекламных СМИ наиболее дорогой и перспективный. Именно на него могли зайти иностранные или иногородние инвесторы и конкурирывать, бороться с Сухомлиным. Это елементарная защита =-
Оце треа було бути першим відгуком, і нашо було стіки тегсту. Хазяїн гезет уникнув конкуренції. Усьо чотко.

Читач | 2008-07-03 13:19

Медиаэксперт
Ага! Ось воно що? Сухомлин захищається від іногороднього інвестора. Це вже цікаво як для читача, який би в разі інвестицій міг би читати класну газету. Кожному своє. Видавцям - своє, читачам своє. Правда ж?

Читач | 2008-07-03 13:08

Все-таки чому "Взгляда" не було у кіосках Сухомлина? Відповіді так ніхто і не надав.

Сергій | 2008-07-03 13:05

Медиаэксперт
@Монополия!!! И вообще, газету в Чернигове нельзя пойти и открыть - Сухомлин будет мешать.@
Та ні, звісно НЕ-монополія. Всі газети приватних оголошень загарбані - це не монополія.
Відкрити мабуть поки що не завадить. Зате, виявляється, міські кіоски з продажу преси перетворилися на кіоски з продажу видань Сухомлина. (Депутат же ж.) Це мабуть теж НЕ-монополія.

Адмін | 2008-07-03 12:57

Медиаэксперт
Двічі не повторюю, ознайомтеся уважніше з моїм повідомленням за 11:15 і можливо з:
Сочуствующий | 2008-07-02 21:09.
Нісенітниці не за темою надалі видалятимуться нещадно. Усі вже все прекрасно зрозуміли в цьому питанні.

Сергій | 2008-07-03 12:43

Аналитик
Андре
Operator
Андре
@Я плачу податки, але мені АБСОЛЮТНО БАЙДУЖЕ, куди вони йдуть, на відміну від тебе!@
О, пане... Якщо вам це байдуже, то не жалійтеся потім, що порпаєтеся з коляскою у багні. І дійсно не вплинете ви на них, коли всі ЗМІ розкуплять депутатегі.
А намети з пивною бодягою все множаться і ростуть, як гімно на дріжжах. (Хоча чому "як"?)

Андре | 2008-07-03 12:29

Аналитик
Хочу вам напомнить, что Сивер радио появилось спустя год (!) на рынке Чернигова! Так что, у ЯС вполне могло хватить времени, чтобы раскрутиться за это время. А уж если у руководства Сивера хватало денег, чтобы оплачивать передатчик - это такое уж руководство было....
Ладно, вас не разубедишь, что ..., не вижу смысла далее дискаутировать на эту тему. Время все расставит на свои места!

Медиаэксперт | 2008-07-03 12:19

...
Конечно, Сухомлин, которому Вал даже не звонил монополист. И газеты "Мисто", "Черниговские ведомости", "Деснянська правда". "Висник", "Гарт", "Весть" и некоторые другие + "Экспрессо", "Сиверщина", "Хата", "Реклама +ТВ", "Удача" - этих газет не существует, они не находятся на медиа-рынке. Монополия!!! И вообще, газету в Чернигове нельзя пойти и открыть - Сухомлин будет мешать.
Газет много, только читать почему то, кроме газет Сухомлина и Интернета нечего. Вот так получилось, менеджеров талантливых немного.
Ларьки, которые он поставил ЗА СВОИ ДЕНЬГИ, продают только его газеты. Никого не пускают!
Ребята - это просто большая человеческая жаба! Логику "Взгляда" я понимаю - именно рынок рекламных СМИ наиболее дорогой и перспективный. Именно на него могли зайти иностранные или иногородние инвесторы и конкурирывать, бороться с Сухомлиным. Это елементарная защита.
...

Андре | 2008-07-03 12:19

Аналитик
Андре
Operator
Операторе!
Ти що, приколюєшся? Чи просто не володієш ситуацією?
Хотілось бі вірити в останнє.
Чи невже ти думаєш, що в Сухомлина не ВИСТАЧИТЬ СВОЇХ грошей, щоб поставити кіоски (ну хай би місце під них було виділене через його депутатство - хай так, ти вір у це!), але самі кіоски за ТВОЇ кошти ніхто не купував! Це ж очевидно!
Мене теж бентежить факт, що 2 роки на Рокоссовського не можуть покласти асфальт після ремонту дороги - я сам там їздив з дитиною в колясці і знаю, що таке провалюватися, особливо в дощ у ту багнюку.
Пробач, але до чого тут Ярослав зі своїми кіосками?
Я плачу податки, але мені АБСОЛЮТНО БАЙДУЖЕ, куди вони йдуть, на відміну від тебе! Просто мені вистачає зарплатні, щоб забезпечити свою сім-ю з дитиною і батькам допомагати. А куди йдуть мої податки - МЕНІ ВСЕ ОДНО! Тому що все одно я не зможу НІЯКИМ чином вплинути на тих можновладців, котрі їх розподіляють!
Як на мене, хай уже в нас будуть нормальні кіоски з пресою, а менше ларків з продажу пива!

Гіпотеза | 2008-07-03 11:54

Дивлюся і спадає на думку фантастична гіпотеза.
А може умисно Я.С. з ВВ чублять та розводять якнайдалі по різні боки барикад?
Чим більше чернігівські чубляться, тим легше варягам прибутки рахувати?

утренний взгляд | 2008-07-03 11:16

А Ярослав себе тихонько улыбается да руки потирает:-))

Адмін | 2008-07-03 11:15

Оце зараз візьму, і когось повидаляю, хто в тему не вписується :)
Лідерство? Що є то є, але це не тема для обговорення в цій статті.
"Високий Вал" послуг із зомбування не потребує.
Останнє китайське попередження стосовно стриманості і поваги одне до одного.

Аналитик | 2008-07-03 10:47

2Андре
Ну у кого буря неуемного восторга при слове лидер, все уже заметили :). Мне то что с того? Интересно пронаблюдать. Или об этом нельзя говорить? Предупреждения модера не поступало.
Еще некоторые знатоки забыли о Сивер-радио - раз, и о том, сколько приносила в те времена радиореклама - 2. С горем пополам на содержание антенны хватало. Давайте лучше без сказок об Объявлениях и покупке Рук. Ок? Это три.
Киоски - хорошо. Это четыре. Но "Взгляд" почему-то там отсутствовал в продаже, что симптоматично.
Пасквили и слюни замечаю конечно, но они исходят из другого места. Пять.
ВВ кого-то купил а Сухомлин об этом у себя не написал пасквиль? Ой! ВВ, расскажите!
Не конкуренты, говорите? Таки да. Во-первых, товар разный. Во-вторых, господин снизу правильно заметил, что надо кой-кому сначала поработать, а потом конкурировать.
2Аналитику.
Факт остается фактом. ВВ - лидер в области. Парни с Чернигова делают еще один сайт Онлайн.Юей. Лидером можно назвать его с оговоркой, что это украинский портал .

Влад | 2008-07-03 10:45

Уморасвас
Інформаційна публікація написана у двох жанрах(стилях) одразу - гумористичному і і довідковому. Це її недолік. Але найголовніше - вона інформує про тенденції на ринку преси.
    Щодо моеї позиції, то я -проти монопольно панування в сфері торгівлі - 2 фірми - промислова і продуктова, це дає змогу установлювати монопольні ціни. Пригадуєте ситауцію з молокозаводами і їх диктатом цін селянам. Антимонопольне законодавство існує у всьому світі. Чи існує воно у нас і чи відноситься це до вказаного факту - не знаю. Я -не фахівець у цій галузі.
  Знаю, що рік тому в рекламі газет Ярослава було "найсвіжіші новини". Платон мне друг, а истина дороже. Мені подобається "Семь Дней" за чітке маркування рекламних матеріалів. Але це не стосується цієї ситуації.
  Упевнений, що, ПІСЛЯ публікації цієї інформації, Ярослав , якщо йому зателефонувати, чесно скаже: частину чи всю газету "Взгляд" він купив. Або просто не захоче говорити. Це його право.
  Як і ПРАВО журналіста публікувати інформацію (див вище) де НЕ СТВЕРДЖУЄТЬСЯ, що Ярослав купив газету. І знак запитання це підтвержує. не вказані і джерела -тобто нема 100%.
  І останнє - це суспільнозначима інформація. А де б вона іще могла з'явитися? Хто б її міг опублікувати , окрім Високого Валу. Назвіть, хто? Газети - ні. Телебачення - ні. Радіо - ні. Опублікував ВВ, що не є конкурентом в газетному сегменті медіа-бізнесу. Я так думаю.

Operator | 2008-07-03 10:37

Аналитик
Андре
Ви не платите податки?

Operator | 2008-07-03 10:36

Аналитик
Андре
"Ну неужели город что-то ПОТЕРЯЛ от того, что вместо старых, дряхлых Союзпечатовских киосков появились новые и красивые с отличным выбором прессы и в удобном месте?"
Це називається лоббізм, здається.
Замість того, щоб ХОЧА Б В ЦЕНТРІ міста люди не провалювалися з дитиною на руках в дірки в асфальті (як було у мене на очах), депутат "С" добивається виділення НАШИХ коштів для закупки і встановлення будок для продажу ЙОГО газет.
Ясно ізлагаю, хто що "потерял"?
Чи мало реально необхідних і дійсно важливих справ, замість кіосків для Сухомлина? Тому я і кажу - депутати - жлобьё и ворьё, і не треба тут сліз про турботу за нас. Будки він поставив для себе - радійте...

Андре | 2008-07-03 10:30

Уважаемые ВВ! Зачем вы делаете такой пи-ар Сухомлину?
Вы ведь сами прекрасно знаете, что не бывает никакго черного пи-ара, весь пи-ар - белый! Любой пи-ар во благо!
Ярослав должен даже благодарить вас за бесплатную рекламу своей "империи" !

Андре | 2008-07-03 10:25

Operator
Андре
Operator
Ти мені скажи, шановний, корито яких ВАШИЙ грошей? Звідки в тебе ТАКІ гроші? :))) Не сміши тільки...

Андре | 2008-07-03 10:17

Аналитик
Уважаемый аналитик!
Где вы заметили, чтобы в каментах была обида на ВВ?
И вы, наверно, совсем забыли, откуда Сухомлин взял "свой миллион".
Вы, видимо, забыли про радио "Дизель" - первую ФМ-станцию в городе (которая, так получилось, на тот момент была единственной в городе - монополией, можно даже сказать :)). Так вот вам и ответ на ваш вопрос про миллион - доход был получен от радиорекламы! Логично? По-моему, да!
Да хоть бы и бладоря депутатству (как вы считаете) стали появляться газетные киоски... пусть так..
Кому от этого хуже стало? Какие ваши бизнес-интересы это задевает? Что вам так неймется?
Ну неужели город что-то ПОТЕРЯЛ от того, что вместо старых, дряхлых Союзпечатовских киосков появились новые и красивые с отличным выбором прессы и в удобном месте?
Будьте честны сами перед собой! Город от этого только выиграл. И пусть себе на этом кто-то деньги делает - дай Бог!
  ПС
Знаете, когда читаешь в ваших комментариях постоянно сочетание "интернет-лидер" - вы сильно "палитесь" :)))
По-моему, для Сухомлина ВВ совершенно не конкурент, по крайней мере, на данном этапе.
И он, в отличие от вас, не публикует подобные пасквили о ВВ на своей сайте

аналитику | 2008-07-03 10:11

Аналитик
то что ВВ лидер - тоже надо показать на фактах, а не голословно так. в какой аудитории лидер? сколько ее этой аудитории? сколько из всех посещений уникальных ай-пи адресов? и т.д. - такие публикации тоже средство продвижения, которое нельзя игнорировать. иначе тот кто технологичнее действует будет впереди рано или поздно - это лишь вопрос времени.

Operator | 2008-07-03 09:31

оператору
Ці товариші ПРИВЛАСНИЛИ підприємства, які будували наші предки. Що б вони далі там не робили - ніщо цього факту не відміняє. А про зарплати на Ясені я знаю не з чуток. Безпосередньо від народу.
"А то что стали депутатами - это естественный отбор."
Та ну? Схоже ви забули, що рада - це не клуб мільйонерів, у неї зовсім інше призначення! Отбор... Отбор воров, барыг и жлобов!
"Кое-кто и о вас думает."
Можна, я розридаюся?

Operator | 2008-07-03 09:26

Operator
Андре
"Сухомлини" стоїть у множині - це узагальнення.
Ну і який він молодець мені розповідати не треба. Це ще один з тих, хто лізе у владу - до корита наших грошей - і для мене цим все сказано.
Створення я поважаю тоді, коли людина працює, а не РВЕ, користуючись ВЛАДОЮ.

Аналитик | 2008-07-03 09:26

Я бы не был столь категоричен как Оператор. Но что-то есть в том, что он говорит. Стоило всем узнать о покупке последнего в городе классифайда одним и тем же лицом, чуток похвалить ВВ за инфу, как сразу обиженные появились. То ли это обида на лидерство ВВ, то ли из-за того, что лидер Интернета не с Сухомлиным. Понятия не имею.
Естественно, что путь бизнеса у нас в стране нелегок и тернист. Любого бизнеса. Есть крылатая фраза: "Не спрашивай, где я взял первый миллион". Вот я и не спрашиваю, где взял Сухомлин миллион на газету Объявления, наличие которой позволило скупать другие газеты. Деньги на это пришли явно не во время работы Ярослава газетным реализатором. А жаль.
Стартовый капитал тоже кстати был. Не надо ляля! Приплыл он совершенно из другой оперы. И с Продтоварами, которыми ложил на лопатки конкурента, договаривался он не за красивые глаза. Потом это его партейное депутатство, позволившее ставить красивые киоски на остановках, неравнодушие к конкурентам и прочее, прочее. Понятно, без этого тоже бизнес не пропихнуть. Вон и Ясько в доверенных лицах побывал. Ничего, казалось бы, страшного. Ясен - это на самом деле детище Ясько.
Но раз уж кое-кто о конкуренции заговорил, напомню, что в современном мире принято следить за монопольными слияниями. Зачем? А потому что это приводит к тому, что права и свободы игроков рынка резко ограничиваются в угоду монополисту. Хотя, если по-хорошему, то права и свободы монополиста обязаны заканчиваться там, где начинается территория прав и свобод другого игрока. Тех, кто строит свой бизнес на ограничении прав и свобод конкурентов, всячески ограничивают решениями антимонопольных комитетов. И выигрывает в первую очередь потребитель.
Что имеем?
Другого игрока попросту не стало. Гриц, и тот признался, что четвертая газета вряд ли появится, а потом слукавил, что монополии нет.
Ну что ж, посмотрим, для чего был куплен "Взгляд".
Хотелось бы думать, что для создания на ее базе такой газеты, которая нужна рынку.
Если покупка была осуществлена для того, чтобы в куче бумаги, по признанию настороженных комментаторов, не было рекламы ВВ со ссылками на сайт, тогда это то, о чем только что написал выше. Тогда это как раз те сомнительные действия во избежание конкуренции с Интернет лидером, проявления слабости, неготовности к здоровой конкуренции.
Поживем, понаблюдаем, назовем вещи своими именами.

оператору | 2008-07-03 01:28

Дорогой мой!
Вы заблуждаетесь.
Больше чем Роговой никто не сделал для Домостроителя.
Больше чем Ясько никто не сделал для Ясена.
Сухомлин и Гриц, совсем из другой эпохи, начинали когда им было по 20 лет. Без стартового капитала. А то что стали депутатами - это естественный отбор.
И не все депутаты - дерибанщики. Кое-кто и о вас думает.

Андре | 2008-07-03 00:12

Operator
Оператор! Уважаемый!
Сухомлин не захватил, а КУПИЛ несколько газет и СОЗДАЛ несколько своих! Причем, сначала СОЗДАЛ, а потом уже начал покупать...
Ты можешь купить 1 буханку хлеба в магазине, а можешь и 2, а если захочешь, то и 9! У тебя денег на это хватит... а у Сухомлина хватит денег, чтобы купить газету, и он ее покупает! Ну что в этом плохого? Что криминального??? Я тебя просто не понимаю, равно как не понимаю людей, подобных тебе, которые только того и добились в жизни, что умеют каменты строчить перед монитором и считать чужие деньги!
А сами ни разу не подняли свой зад, чтобы сделать что-то свое...
ПС
"Панове Сухомлини, Гриці та інші депутати-дерибанщики!
ДАВАЙТЕ БЕЗ ПОВЧАНЬ І МОРАЛІЗАТОРСТВА!
НЕ маєте на те МОРАЛЬНОГО права!"
скажи, где ты увидел, чтобы Сухомлин кого-то поучал в этой статье или в каментах? Зачем такое писать?

Operator | 2008-07-02 22:50

Оприлюднений список газет - це правильно!
Такі речі, гадаю, мають бути як довідник. З лінком на головній сторінці. Під назвою, наприклад, "Герої нашого городка". Чи там "Клуб мільйонерів".
І так:
Ясько сконцентрував (читай - вкрав) стільки акцій "Ясена", його статки тепер такі-то,
Роговой сконцентрував (читай - вкрав) стільки акцій "Домобудівника", його скромні статки 11 млн. американських грошей,
Сухомлин захопив стільки-то газет, це такий-то відсоток ринку (читай - відсоток чистої монополії), і так далі.

Operator | 2008-07-02 22:34

Стільки бажаючих дати вказівки, шо ППЦ!
Работайте, сделайте...
Самі-то багато "сдєлили", панове, мастаки "суміщати" депутатство з іграми у монополії? Ні для кого ж не секрет, як утворюється так званий початковий капітал. Як пролазять у депутати - теж не секрет (зараз он Савченко роздає гречку). Для чого лізуть у депутати - теж загальновідомо.
Так що...
Панове Сухомлини, Гриці та інші депутати-дерибанщики!
ДАВАЙТЕ БЕЗ ПОВЧАНЬ І МОРАЛІЗАТОРСТВА!
НЕ маєте на те МОРАЛЬНОГО права!

Сочуствующий | 2008-07-02 21:09

Виктор
Уважаемый Виктор, Алла и Уморас! Ребята с "Высокого Вала", боюсь, уже давно поняли, что сайты разные нужны, сайты всякие важны. Уже не раз это обговорено и публично в комментариях множеством комментаторов, и кулуарно на уровне руководителей. Надо и конкурировать, и даже сотрудничество развивать. Постарайтесь понять это сами в первую очередь вместо того, чтобы на каждом шагу болезненно говорить о конкуренции. Работайте, старайтесь, и в итоге сможете конкурировать, радуя читателя продуктом, а себя - результатом. Кто же против? Будьте поздержаннее в бессмысленном развешивании ярлыков наилучших газет в них же. Некоторые из этих газет действительно очень хороши, но далеко не все. Есть гораздо лучше. Научитесь в своих коллегах видеть в первую очередь коллег. А то даже на неформальных тусовках вы очень напряжены и постоянно употребляете слово "конкурент". Коллеги, кстати, вас поддерживали не раз. И, уверен, еще 100 раз поддержат.
Не надо в каждом комменте видеть злобные происки ВВ :). Не надо писать глупости о том, что их пишут Головатенко с Чепурным :).
И если уж речь зашла о конкуренции, то конкуренция - это хорошее дело, которое с монополизацией рынка ничего общего не имеет. Кроме того, конкуренция - это в первую очередь конкуренция продукта, а не конкуренция пиара с использованием монопольных техприемов и психологических войн. Научитесь обходиться без них. И самое главное - читатель должен знать о той медиасреде, в которой он обитает. Явное преимущество ВВ - писать об этом открыто и ни от кого независимо. Поэтому не стоит так болезненно реагировать на подобные статьи. Придет сюда на рынок кто-то с 10 газетами - ВВ и о нем напишет, будьте уверены! Т.к. это событие, которое что-то да значит для рынка. Если такие статьи каким-то образом колют, то наверное это следствие того, что вы сами себя поставили в заведомо неравные конкурентные условия.

Виталий Гриц | 2008-07-02 20:39

Вижу - комментаторы отклонились от темы :)
  Холдинг прирос еще одним (третьим) региональным классифайдом.
Четвертый вряд ли когда-либо появится.
  Ярослав поступил абсолютно правильно. На его месте любой бы точно также сделал. Это обычная сделка. Кто-то предлагает, а кто-то покупает если видит для себя в этом смысл. Если кому-то от этого страшно становится - пусть боится конечно. А если кто для своего читателя в стремлении быть лучше и быстрее, точнее и объективнее - так он это и дальше делать будет.
А за Ярослава не волнуйтесь - он знает что делает. Есть опыт.
Проект вписывается в созданную им инфраструктуру. Термины переходного периода сведутся к минимуму. И, теперь уже надеюсь, скоро вы сможете созерцать не просто набор бумаги.
  Единственное что в длительной стратегии, с развитием интернета, тиражи классифайдов будут неуклонно уменьшаться как это уже происходит на развитых рынках. Но нам, в обозримом, пока это не сильно грозит.
  И еще насчет критики и анализа - ни того ни другого я здесь не прочитал к сожалению. Автор не стремился - он обнародовал слух, а комментаторы (не все) то ли завидуют, то ли обижены чем-то.
О какой монополии речь идет? Любой из вас может пойти завтра и зарегистрировать 9 печатных изданий. И выпускайте пожалуйста.
Сделайте хоть одну газету чтобы она стала первой по реально-продаваемому тиражу, а потом критикуйте. Поверьте, в этом случае критику мы услышим совсем другую - критику специалиста. Который сможет показать конкретные недостатки, нарисовать тенденции и подсказать как можно сделать еще лучше.
  Конструктива нам всем не хватает очень.

Алла | 2008-07-02 20:22

А почему не указано где фото взяли?

Уморасвас | 2008-07-02 20:10

«Високий Вал» не телефонував Ярославу Сухомлину з проханням підтвердити чи спростували цю інформацію." - вот это правильно! Стратегически правильный и действительно профессиональный журналистский подход. Так поступают все порядочные и честные журналисты, когда пытаются сделать незаангажированный материал. Так держать, ребята!!! :)))
ЗЫ: Влад, а что ты думаешь по этому поводу?

Сергій | 2008-07-02 19:14

Газети депутатів - вони НЕ для людей. За визначенням! Це ж елементарно.

Сергій | 2008-07-02 19:11

Виктор
"... давайте просто работать ради людей, которые нас читают"
Так хто ж проти?
Тіки хто заради кого працює - це ще питання, на жаль.
Ось в коментарях хтось лишив посилання на "плани мера" на "Городе". Захожу. Йо, та це ж та сама статейка, якою Соколова про-Пі-Ар-асили в газеті "Вени"!
Того самого, що плює в обличчя жителів 300-тисячного міста ("людей, которые нас читают"). Того, що каже "ми будемо будувати", коли громада каже НІ! Того, що "надає" НАШУ землю. При тому що коштує вона великі мільйони. Того, що соває бордюри, клюмби та хвонтани по місту... Ялівщина, Кордівка...
А значка PR не поставили.
Вікторе, ви цю БРЕХНЮ називаєте "работать ради людей, которые нас читают"?

Виктор | 2008-07-02 18:58

Ребята с "Высокого Вала", давно пора смириться с тем, что у вас появился конкурент и прекратить бессмысленные пикировки в коментах. И вместо того, чтобы при каждом удобном случае стараться уколоть конкурента и похвалить самих себя давайте просто работать ради людей, которые нас читают. А читатель сам выберет что ему ближе: "непровінційний погляд" безперечного лідера" или чья-либо иная точка зрения. Или и то и другое :)

Аналитик | 2008-07-02 17:51

торба
Почему-то слюны я лично не увидел. Она как раз в некоторых прокольных комментах. Не будем тыкать пальцем. А ваш комент - это скорее комплимент, так как некоторые образчики современной журналистской работы - это((. И наоборот - похоже вы были еще очень маленькие или не существовали в планах в 70-е.

торба | 2008-07-02 17:10

як на мене, то написане зверху схоже, швидше. на висміювання хіппі в радянських газетах 70-х років, ніж на сучасниу журналістську роботу. у автора аж слина брижчить. нема ріспєкту, нема.

Читач | 2008-07-02 16:24

Горожанин
Це ж як треба не любити набір паперу, щоб потім його купити! Напевно дійсно після того, як ВВ там видивилися!

Ггг | 2008-07-02 16:15

Горожанин
Аноним
О, давайте вгадаємо, рекляма якого сайту там буде? На всю сторінку. Хоча ні. Краще на цілий розворот. Щоб не дай боже не пропустили поглядом :)

Аноним | 2008-07-02 15:51

Горожанин
Все вроде верно написано. Но почему Ярослава вдруг заинтересовал набор бумаги, как только там стала появляться реклама ВВ? Вод ведь непонятно! Или наоборот понятно!

Горожанин | 2008-07-02 15:19

Если "Взгляд" - газета, то я - балерина. Обычный набор бумаги, местами - цветной с передранными из Нета новостями не первой свежести. К тому же поначалу "Взгляд" не указывал источник, то есть, по сути, воровали информацию. С того же "Высокого Вала". Но потом вдруг стал печатать рекламу ВВ и ссылки на это издание под текстами...
А вообще, если за дело берутся дилетанты, то в итоге их ждет только разбитое корыто. Ну, например, кто из журналистов знает якобы директора и якобы редактора Взгляда некую Аллу Пирог?.. Правильно, риторический вопрос.

Знающий | 2008-07-02 15:03

Ну и новость ... Когда Я.С купил контрольный пакет «Газеты по-киевски» все как в рот воды набрали, а тут - великое издание "Взгляд" .... и столько шума !!!

просвітлений | 2008-07-02 14:44

песиміст
Чутка про цю новину на ВВ облетіла місто швидко. Ось і я подивився. Аналітика кажете? Так ВВ в такому випадку - супераналітичне видання! На інтернет теж немає часу. Читаю всього потроху. Шукав на тому тижні інформацію по сесії. Тільки на ВВ і знайшов. Як завжди. Монітору, правда, не дивився. Може і там є.

песиміст | 2008-07-02 14:17

Яка аналітика може бути у інтернет-виданні ?
Факти і тільки факти + коментарі.
Кожен сам собі аналітик.
Аналітика - це робота, за яку треба платити, якщо самому немає часу чи мізків.
Хто стоїть за Я.С.?
Це і є аналітика !

Анонім | 2008-07-02 14:07

Ігор
От бачте скільки за один день відкриттів!

Ігор | 2008-07-02 13:54

А хіба Сухомлін викупив і славутичський "Телепень"? Там наче інші власники... Чи він увійшов до співласників? Йому Чернігівських Телепнів мало?

Аналитик | 2008-07-02 13:39

SerhiyА "Чернігівський вісник" чий? Здається у нього і "Вести" один редактор.
По-моему один редактор. Часть газеты Весть наш парень у него прикупил.

Аналитик | 2008-07-02 13:35

Аналитик
читач
А зачем сравнивать несравниваемое? Кто-то сравнивает вообще Украинскую правду, например, и Онлайн.Юей? Вроде нет. Разные форматы в принципе, разное время и уровни развития. Сухомлин большими денежными вливаниями может конечно быстро подтянуть уровень своего портала. Но не думаю, что даже в ближайшее время Вал и Город будут конкурировать. Нужно время как ни крути. Это объективно.
Свежая кровь конечно никому не повредит. Скорее, это проблема всех местных СМИ.
Аналитику лучше валовской наблюдаю редко. Гарт может быть, Деснянская правда.

читач | 2008-07-02 13:08

Алексей.А при чем тут ВВ как лидер. За такое время как работает ВВ нужно быть бесспорным лидером, увы этого уже нет. Да оперативность на уровне хорошем, но аналитика - увы на тройку. ВВ сам в себе завяз, нужен новый редактор и вложения.
Цікаво, хтось буде сперечатися з лідерством "ВВ"? Тут і сперечатися нічого. Так, аналітика буває десь цікавіше на "Моніторі". Все інше в Інтернеті за вашою ж шкалою - на одиницю. У "Монітора" не ті темпи розвитку, не ті вкладення. Можливо, якраз як аналітичний сайт він би мав перспективи за умови фінансування.
Але чи є щось цікавіше аналітичних матеріалів Кузьменка на Валу? Як на мене, нема.
Новий Сухомлинський портал? Там поки що немає взагалі про що говорити. Інші рівні зовсім. То піар "Два гуся", то фотки стриптизерів з центрального пляжу. Навіть поверхневий погляд. Ні змісту, ні вигляду, ні реклами за такої підтримки в такій кількості газет! Інша зовсім площина існування поки що.
Ви праві абсолютно в тому, що важить час роботи.
То хто тоді безперечний лідер? Хіба не "ВВ", який лише за рік дуже сильно змінився за всіма напрямками? Купа всього нового з'явилося. Купа місцевої реклами, якщо глянути неозброєним оком. Так, аналітики можна було б і більше.

Serhiy | 2008-07-02 12:58

А "Чернігівський вісник" чий? Здається у нього і "Вести" один редактор.

Алексей. | 2008-07-02 12:48

А при чем тут ВВ как лидер. За такое время как работает ВВ нужно быть бесспорным лидером, увы этого уже нет. Да оперативность на уровне хорошем, но аналитика - увы на тройку. ВВ сам в себе завяз, нужен новый редактор и вложения.

Олександр | 2008-07-02 12:40

ВВ жжот!Интересная новость! Будем знать)))
** всім відома велика людська скромність і сором’язливість цієї людини та депутата міської ради. Якби Ярослав, винятково зі скромності, взяв би з нас чесне слово не публікувати цю інформацію? :)
  Але, Ярославе, скромність скромністю, але ж місто повинно знати своїх героїв!**
)))))
То шо он скромняга, дык в самое яблочко)).
Как говорил когда-то идин знакомый товарищ с ВВ, хорошо быть скромным, когда у тебя значительный перевес в танках и авиации))).
Якщо це говорив той, про кого я думаю, він говорив й таке:
- Человек - суть душонка, отягощенная трупом.
При чому, це цитата.
Герой новини зараз, схоже, теж дуже отягощен результатом власного душевного неспокою. Бо 9 газет - це немало.

читач | 2008-07-02 12:26

Аналитик
"ВВ" - безумовно лідер інтернету в області. З цим згоден. Але як можуть бути всі козирі на руках, коли існують монополії? Не розумію.

Аналитик | 2008-07-02 12:18

ВВ - зачот! Респект и уважуха!
Интересный расклад.
Монополия монополией, но она касается рынка печатных изданий.
А все козыри на самом деле сейчас у ВВ как у черниговского Интернет лидера. Так держать!

ВВ жжот! | 2008-07-02 12:04

Интересная новость! Будем знать)))
** всім відома велика людська скромність і сором’язливість цієї людини та депутата міської ради. Якби Ярослав, винятково зі скромності, взяв би з нас чесне слово не публікувати цю інформацію? :)
  Але, Ярославе, скромність скромністю, але ж місто повинно знати своїх героїв!**
)))))
То шо он скромняга, дык в самое яблочко)).
Как говорил когда-то идин знакомый товарищ с ВВ, хорошо быть скромным, когда у тебя значительный перевес в танках и авиации))).

читач | 2008-07-02 11:57

СергійЗдається, це називається монополізація.
здається, саме так.

Сергій | 2008-07-02 11:41

Здається, це називається монополізація.

Сергій | 2008-07-02 11:40

читатель "Объявлений"
читач
Та я бачу з такими успіхами вибір буде зводитися до простого: газета "А" Сухомлина, газета "Б" Сухомлина, газета "В" Сухомлина, газета "Г" Сухомлина, газета "Д" Сухомлина, газета "Е" Сухомлина, ... ... ...

читач | 2008-07-02 11:27

читатель "Объявлений"
Не скажіть! Он всякого в ящик кидають: Еспресо прикольна, кнуренківська газета місцями цікава. Ще і обласні є: Сіверщина, Гарт, Деснянка. Семь дней нарешті. Не все з того читаю, але вибір є.

читатель "Объявлений" | 2008-07-02 11:21

Ура! А может и не ура. Потому что кроме Объяв и ВВ в городе все равно нечего больше читать. Пусть человек себе хоть денег заработает.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Переробка руїн і небезпечний побитий шифер у місті Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM