Останнє оновлення: 15:41 п'ятниця, 12 грудня
Пригоди?
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Непорозумінням з "ПОРОЮ" покладено край?

Непорозумінням з "ПОРОЮ" покладено край?

КостюкЗустріч начальника УМВС з активістами чернігівської “Пори”: непорозумінням покладено край.

Начальник Управління МВС України в Чернігівській області генерал-майор міліції Василь Костюк зустрівся з місцевими активістами Громадянської кампанії “Пора” Тетяною Пекур та Олександром Ломаком. Також до розмови у генеральському кабінеті в УМВС були запрошені керівник міськвідділу внутрішніх справ Едуард Альохін та його новопризначений перший заступник Юрій Шафрай.

Головний міліціонер області приніс вибачення громадянським активістам від імені всіх своїх підлеглих за несправедливі та незаконні утиски, що їх зазнали ці студенти й ще десятки їхніх товаришів, рішуче налаштованих не допустити фальсифікації минулорічних президентських виборів в Україні. Хоч відтоді минуло зовсім небагато часу, зазначив генерал Костюк, повторення тодішньої ситуації вже неможливе як таке, бо міліція, згідно з рішучою вимогою Президента України В.Ющенка, повністю деполітизована і керується у своїх діях виключно вимогами Закону.

Також учасники розмови остаточно з’ясували позиції міліцейського керівництва та “Пори” у питанні, яке останнім часом лунало на сторінках багатьох Інтернет-видань. Йдеться про неприйнятність перебування на посаді першого заступника начальника міськвідділу міліції Юрія Шафрая, який нібито “відзначився” грубою поведінкою і нехтуванням закону під час обшуку на квартирі О.Ломака 19 жовтня минулого року. І Олександр Ломако, і Тетяна Пекур зазначили, що ці закиди на адресу даного конкретного міліціонера є безпідставними. Він справді був присутнім під час обшуку, проте поводився коректно і до жодних вчинків з тих, що йому приписують, не причетний. Отже, зазначили “пористи”, якщо подібні закиди лунатимуть надалі, всі мають знати, що це робитиметься без відома і згоди “Пори”.

Загалом і правоохоронці, і громадянські активісти дійшли згоди, як-то кажуть, “залишити за спиною” колишню конфронтацію і непорозуміння, і віднині співпрацювати у розв’язанні суспільних проблем. Найпершими напрямками докладання об’єднаних зусиль мають стати боротьба з поширенням наркоманії у молодіжному середовищі та подолання хабарництва у навчальних закладах.

Генерал Костюк нагадав активістам чернігівської “Пори”, що у питанні надходження неупередженої, цінної в оперативному плані інформації велику надію покладає на “телефон довіри” УМВС із номером 195-700, який повноцінно функціонує вже два тижні і за яким може звернутися кожен, хто цього потребує, однак з різних причин не наважується прийти до міліції. Начальник УМВС запевнив, що всі повідомлення з цього телефону розглядає та приймає рішення особисто.

 

На фото: Генерал Костюк замислився, чи правильно нарешті його зрозуміла „Пора”?

ПРИМІТКА: на прохання ЦГЗ УМВС в Чернігівській області редакцією було відновлено оригінальний заголовок надісланого прес-релізу.

Коментарі (17)

ПАТРiОТ | 2005-06-08 00:38

Досить гнать на "ПОРА!"вони справжнi патрiоти на вiдмiну вiд декого Слава УКРАIНI !!!!!!

Політичний кіллер | 2005-06-07 14:08

Сашку Ломаці:

Сашко, я нічого спільного з тією людиною, яка пише 90% коментарів не маю. Я інша людина!!!! І пишу свої коментарі незалежно від тієї людини, хоча теж знаю хто вона, точніше він.

Бажаю успіхів у вашій діяльності. Повоюємо на виборах.

Ігор, але не левенок | 2005-06-06 19:33

Я впевнений, що міліція була здатна принести і бомбу і що завгодно. ПОРА! про це нічого не знала, це факт. Чи змінилося щось в міліції? Зараз говорити рано. Але скоро наступні вибори і тоді на це питання можна буде відповісти. Тільки кричати про репресії буде вже не ПОРА!, УНП та Ясенчук, а регіони, есдеки та комуністи. Я сподіваюсь, що репресій не буде, буде тільки крик про політичні переслідування. А якщо серйозно, то не дай Бог сьогоднішній опозиції пережити те, що відчула чернігівська молодь (не тільки ПОРА!, хоча однозначно, що їм дісталося найбільше) під час виборчої кампанії 2004-го.

Що стосується ПОРИ, то очевидно вони зараз переживають процес становлення професійної громадської організації і намагаються використати всі можливості для того, щоб про них не забули. Хоча я був на їхніх останніх акціях, і деякі з них мені сподобалися. Наприклад, я був у захваті від української дискотеки, що її проводила ПОРА! в Монархі. А ще, я спілкувався з пористами в наметовому містечку на підтримку Атрошенка і вони залишили у мене враження свідомих людей. В крайньому разі, на відміну від інших, вони стояли там не за гроші.

Будем посмотреть...

Лаур-Балаур | 2005-06-06 19:13

Я вот это сижу и смеюсь :)))))

Какой народ наивный пошел. Вы в действительности думаете, что молодежь вывела "Порна"? И если бы не они, то ничего не было?

Молодежь и весь народ вышел лишь потому, что власть ступила и поставила на Бандюковича. Если бы от власти был Литвин или хотя бы Тигипко, то молчали б вы все и сопли в пузыри не дули.

А, что касается активности молодежи, то после преса ментов поусыр... практически все. Это факт.

Так что павлины - хвосты свои спрячте, а то за красатой хвостов, ваш голос режет слух.

Олександр Ломако - Олександру Яс | 2005-06-06 18:48

Сашко, я згоден з твоїм коментарем, якби не один епізод. Андрій Юсов, коментар якого ти наводиш ніякого відношення до вибухівки, що була знайдена в офісі громадянської кампанії ПОРА! на вул. Почайнівській в Києві 17 жовтня 2004 року не має ніякого відношення. Його офіс розташований по вул. Десятинній і репресій проти них ніхто не застосовував з однієї простої причини: так звана "жовта ПОРА!" ніякої діяльності окрім піару трьох обличь під час виборчої кампанії не вела. Тому, відповідно, і владі вони не заважали. Зараз вони, спробувавши скористатися жужою роботою та брендом намагалися створити однойменну політичну партію (невдало). Аналогічне відношення він мав і до тієї вибухівки що знайшли в моїй квартирі. Тому, його коментар як мінімум зайвий. Хоча в тому, що ту вибухівку приносили спецслужби (як в Києві, так і в Чернігові) я так само переконаний.

Щодо інших коментарів. Шановні читачі сайту, я вас переконую, що 90% з них написані однією особою, яку я добре знаю. Тому, прошу не зважати на той бред, що в них написаний.

Грромадська організація ПОРА! ніяких домовленостей з міліцією ніколи не мала. Ми погоджувалися закрити питання з Шафраєм лише публічно для того, щоб бути послідовними в своїх діях. Так воно і сталося.

Щодо моєї кримінальної справи, то вона дійсно закрита. Але в прокуратуру передана інша справа: щодо перевищення конкретними працівниками міліції своїх повноважень під час обшуку на моїй квартирі. Там і Шафрай і ще 5 працівників міліції, що були присутніми під час обшуку.

Тому, панове, я прошу спочатку розібратися, а потім звинувачити громадську організацію "ПОРА!" в непослідовності.

Іван Іванович але не Кочубей | 2005-06-06 04:12

Так, справді, пан Володимир, якби не "Пора" невідомо чи вийшла б наша молодь на майдани? Для цього був потрібний гучний скандал - і ви його отримали від "Пори". А класно вони все придумали з цією вибухівкою. Ай да молодці пористи - 5 балів, а зараз іще й ментів напрягають - тут тобі й піар, мовляв ми "святі мученики" за владу народну. А щоб та влада надалі не забула своїх "святих" не зайве в котрий раз на ментів наїхати. Набридли менти? У нас є прокуратура!!! Набридне й вона чи СБУ - наїдемо на армію. А що може то вони тротильчик виплавили???

Володимир | 2005-06-05 19:26

Досить гнати на "ПОРУ!" Якби не вони, то я особисто і такі аполітичні студенти як я не те що б не вийшли на Майдани, вони б просто не пішли на виборчі дільниці. Якщо б не робота хлопців і дівчат з ПОРИ восени, не їхня енергія, а особливо - репресії проти них після чого студенти піднялися (згадую мітинг коли сидів Ломако та загальні настрої молоді до нього і після) то молоді все було б пофіг! А зараз ВИ ВСІ тільки й вмієте ричати. Від заздрощів чи від зла на себе, що не працювали коли було потрібно?

Андрій | 2005-06-05 19:18

Я переконаний, що вибухівку підкинула міліція. Але хто і як ніхто ніколи не встановить. Тому і не треба про це розмовляти. Є інший епізод - під час обшуку конкретні працівники міліції під час обшуку перевищили свої повноваження. І з цього приводу відповідні данні передані в прокуратуру. мені відомо, що з цього приводу відповідну заяву написала Тетяна Пекур, а Ломако це все описав ще під час обшуку. Тепер з їх ініціативи цю справу передали в прокуратуру. В цьому сенсі, можна сподіватися на встановлення справедливості. І необхідно зрозуміти, що якби ПОРА! не привернула уваги до цієїсправи то про неї забули б!!!

Лаур-Балаур | 2005-06-05 18:53

   Ну, что здесь не понятно?

   Встретились власть-имущие с активистали "Порна" и объяснили им, что на кого вы наезжаете, все уже поменялось, все свои, давайте будем дружить и дальше. Ну, вобщем против наркоты выступим вместе, а то тротил закончился. То есть милиция еще не вьехала во все дела и пока не знает, на кого ей укажут - пресовать, ламать и т.д. Короче, гуляйте "Саша и Таня" пока, начнем кино снимать, вас позовем, вы же хорошо знаете, где неугодные студенты-наркоманы живут.

Да ужжжж!!! Прикольная серия должна получится. Буду с нетерпением ждать"Порна и мальчики по вызову на хате наркомана"

Анатолій | 2005-06-05 08:10

ПОРІ не потрібні ваші вибачення! Нещодавно матеріали по цій кримінальній справі з ініціативи ПОРИ передали в прокуратуру. Те що менти вибачаються, то це їх справи. ПОРА від них цих вибачень не просила!

Олексій Дашевський | 2005-06-04 11:26

До цієї публікації я був кращої думки про "Пору". "Він справді був присутнім під час обшуку, проте поводився коректно і до жодних вчинків з тих, що йому приписують, не причетний." А хто тоді був причетний. Схоже тепер і "Пора" малює темники: порушення були, а порушників немає. Така поведінка пористів ніяк не стекується з їхним "чорним" списком.

Стосовно міліції кіно та й годі, "пора" потявкала - перед ними вибачились, на інших людей "несправедливі та незаконні утиски" міліція не чинила. Мабуть не надійшло "рішучої вимоги" зверху вибачитися за проколоті колеса, затримані електрички, ...

Василь | 2005-06-04 04:29

Та скільки вже можна! Шановні міліціянти, якщо ви й справді поза політикою, то, мабуть, вистачить вам клеїти дурнів. Де це таке було - одні вибачаються за інших. Якщо ці інші винуваті то покарайте їх і не влаштовуйте, дійсно, цирку. Чи в нас вже це за моду увійшло - всі знають, хто це зробив і ніхто нічого не робить (як у справі Гонгадзе). І ви ще хочете, щоб до вас довіра народу повернулася. За які такі заслуги? Одна назва цієї статті змушує вже вас зневажати.

Олександр Ясенчук | 2005-06-04 03:16

Начебто все нормально, примирення міліції та громадськості, але залишилось багато нез′ясованих питань.

По-перше чому правоохоронні органи вибачаються лише перед «Порою», адже під час виборів від рук міліції постраждало безліч активістів -- Української Народної Партії, Студентської Хвилі звичайні прихильника тоді ще кандидата в президенти України Віктора Ющенко.

 Нагадаємо коротку хронологію тих буремсних подій:

16 жовтня участь понад 500 студентів у Студентському Віче в м.Києві. Внаслідок чого Чернігівська міліція виконує не надані їй Конституцією функції шантажистів. До гуртожитку педінституту завітала велика кількість міліціонерів, які вишукувли студентів, що 16 вересня їздили до Києва на студентське віче.

Вони залякували молодь тим, що, якщо студенти поїдуть до Києва на майбутні акції то можуть отримати трирічний термін ув"язнення. Коли до гуртожитку прибули журналісти та офіційні представники опозиції, міліція забралася геть.

18 жовтня у Чернігові та Ніжині міліцією на честь приїзду В. Януковича, зха надуманими звинуваченнями було затримано 13 членів Української Народної Партії. Причому хапали всіх ,одразу і в різних місцях, що говорить про стеження за ними. Лише втручання голови обласної організації УНП дещо виправило ситуацію.

19 жовтня на квартирі у О.Ломаки та гуртожитку ЧДПУ іим.Т.Г.Шевченко було проведено обшук. У активістів «Пори» було знайдено вибухівку та фальшиві гроші. Починаються масові виклики студентів до прокуратури.

 21 жовтня відбулось найбільше студентське пікетування з вимогою звільнити незаконно увязнених Олександрів Ломаку та Коваленко, а в мене вдома СБУ провело обшук і вилучило компютер та документи. 29 жолвтня відбувся напад на заст. голови міського В.Ющенко Андрія Глухенького.

Отже проаналізовуючі вищенаведені факти можна дійти кількох висновків.

По-перше міліція має вибачатись не лише перед «Порою», По-друге вибачатись має не лише міліція але й СБУ і прокуратура. По-третє тротил таки справжній, і звідки він взявся невідомо. Але дізнатись конче необхідно ,це дозволить відповісти на багато питань. І з цього приводу є декілька особистих думок. Для міліції поява тротилу була несподіванкою, їх профілююча справа по придушенню громадського руху це справа «фальшивих грошей». Не робило цього й СБУ все було зроблено занадто непрофесійно, тобто це зробила якась третя силя. Але як відомо вже з 18 жовтня силові структури вели незаконне стеження за чільними активістами громадських рухів і вони цілком можуть, при аналізі їх незаконно отриманих даних, дати відповіді звідки тротил і хто вчинив напад на А.Глухенького.

Цікавий до речі факт, справа по створенню терористичної організації по якій проходить і автор даних рядків як свідок, а раніш «ідеолог терористичної організації» до сих пір не закрита.

А взагалі я б дуже хотів, що б подібне більш не повторювалося не тільки з моїми друзями але й з ворогами.

Коментар Андрія Юсова, члена політради політичної партії «Пора», одного з організаторів студентських мітингів на підтримку заарештованих.

Чи закрита відкрита проти Вассправа по створенню терорпистичної організації?

Ні.

Чому? Чи вбачаєте ви у цьому якийсь політичний підтекст?

На мою думку це й факт говорить лише про неможливість швидких змін у середовищі правоохоронних органів.

Хто ініціював дану справу, хто підкидав вибухівку?

Не можна з великою впевненістю говорити за всі регіони, але я думаю, що ситуація в Чернігові не дуже відрізнялась від Київської. А у нас, я впевнений майже на 100%, вибухівку підкинула міліція.

Дякую.

     Олександр ЯСЕНЧУК

Frendly | 2005-06-03 20:34

Формується враження, що за допомогою всіх чтитаючих та пишучих політичну біллетристику недовчені підагогі-террористи хочуть отримати довічну пенсію за свої "подвиги", хоча вони забувають, що зміна влади відбулась у першу чергу за допомогою свідомості нашого народу та різкому збільшенні його інформованості (політичній агітації), а не з допомогою технологічніх PR-проектів.

І як сказав Г.Жиглов:" -Просто так в тюрму не попадают".

Перехожий | 2005-06-03 15:55

Вітаю вас редакція Високого валу!!! Ви перетворилися на піар-агенцію "Пори". Може вже досить розповідати нам про різноманітні шоу, що їх нам влаштовують "Пора" та міліція. За останній час вони дуже добре навчилися це робити. Ну прикол, з початку пористи з піною у рота стверджують, що Шафрай це сволота і йому не місце в міліції (про що не полінилися написати на всіх сайтах) , а тепер - невинна вівця. В принципі це в стилі "Пори" спочатку щось зробити, а потім подумати. Чи може тут іде мова про набивання ціни собі? Ну те, що "Пора" продажна це не новина, та нетреба ж хоча б цей фарс переносити на люди.

Політичний кіллер | 2005-06-03 15:23

Може досить ментам влаштовувати клоунаду з "обижеными" пористами!!! Краще б розкривали замовні вбивства в Чернігові.

Я не розумію одного: чому менти вибачаються лише перед двома пористами, а перед чисельними активістами політичних партій, зокрема Української народної -- ні??? Якщо взяти політичні репресії, які здійснювала міліція, то найбільше дісталося саме останнім, а зараз і Костюк і Альохін про це забули. Може тому, що ніхто з активістів УНП на відміну від Пори не запропонував їм погратися в театр чи в цирк!?

Cергей | 2005-06-03 13:57

В принципі неможливо... Чому? тому що керуємося вказівками нової влади... Коли, нарешті, наші правоохоронці зрозуміють, що вони ті, хто охороняють ПРАВО! А не виконавці вказівок! Сьогодні вказівка "не трогать", завтра вказівка - "фас!". А ПОРА здається влаштувала спільну з міліцією піар-компанію під гаслами: Ми нові, ми хороші! Сором, та й годі. Хоча згідно з законом вирішується все дуже просто. Кримінальну справу щодо пористів закрили? Якщо так - то будь ласка, порушуйте нову за фактом незаконного порушення попередньої і розслідуйте - хто давав вказівки, хто їх виконував і т.д. І під суд! ось тоді буде гласність і законність, а міліція таки розпочне дивитись на закони - а не заглядувати в рот до "властьимущих". Хоча чого чекати ще від людей, які забули поняття офіцерської честі. Фарбовані лиси із зірками на погонах...
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

   Чернігів 1948-49 років: Нескорені Ляповки та «інтимні» роботи

SVOBODA.FM