Останнє оновлення: 16:54 п'ятниця, 13 грудня
Культура
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Наталія Романова: Директор знищує творчий дух театру?

Наталія Романова: Директор знищує творчий дух театру?

РомановаГолова обласної ради Наталія Романова висловила свою думку щодо дій директора Чернігівського обласного  академічного українського музично-драматичного театру ім. Т. Шевченка і його ролі в переслідуванні профспілки «Ніка» та створення атмосфери творчої нетерпимості.

Про це вона заявила на брифінгу в Чернігові, відповідаючи на запитання журналістів стосовно ситуації, яка склалася в театрі. 

«Керівник, перш  за все, має бути людиною і дбати про належну атмосферу в колективі», - висловилася голова Чернігівської обласної ради Наталія Романова.

Вона наголосила на основних моментах атмосфери, що склалася в храмі культури.

—Якщо директор театру відсторонив акторів, членів профспілки «Ніка», які протестували перед облдержадміністрацією,  від активної діяльності, то звичайно ж атмосфера в колективі буде психологічно гнітючою. Вона вже призвела до трагічних наслідків, які склалися на сьогоднішній день, - сказала Наталія Романова і розповіла про порушення, які виявлені інспекцією з питань охорони праці  в контракті укладеному з директором Чернігівського обласного академічного українського музично-драматичного театру ім. Т.Г. Шевченка. 

Контракт з нинішнім директором облмуздрам театру паном Семененком укладений без погодження з обласною радою. Тобто цей контракт я особисто не погоджувала, - зауважила вона  і поінформувала, що згідно із висновками інспекції з питань охорони праці  у контракті є невідповідність діючому законодавству.

Голова обласної ради також чітко назвала ті якості, яким повинен володіти директор обласного театру.

—Директор театру повинен мати відповідну освіту, певний досвід. Це повинна бути людина, яка зможе повернути добрий дух нашому театру. Бо на сьогодні актори зараз не мають того духовного підйому, який їм потрібен для професійної діяльності. Зараз ми працюємо над цим питанням з облдержадміністрацією, - підсумувала Наталія Романова.

За матеріалами прес-служби Чернігівської обласної ради

До теми:

Коментарі (22)

Земляк для Вала | 2007-01-21 12:50

Цитирую текст: "Третій день голодують актори Чернігівського академічного музично-драматичного театру. Вони вимагають відставки художнього керівника – генерального директора театру Івана Семененка.Приводом до таких радикальних заходів акторів стало звільнення їх керівника - Сергія Кузика. Режисер найбільшого у Чернігові театру вважає дії керівництва невиправданими".

Дальше без коментариев, хотя одно - интересно сколько Вы имеете живого веса, уважаемый Вал, что мы не сможем откормить Вас до размеров Сергея Кузыка? То может проведём такую акцию, а заграница нам поможет! :-) !

ВАЛ | 2007-01-18 01:16

вопрос Земляку

Если вся колизия(голодовка) из-за Кузыка ,то почему палатки сняли задолго довостановления его ?

P.S.:извини но ты ошибся

Нейтралитет театра. | 2007-01-17 09:21

Это удивительное письмишко от так называемого коллектива сочинил сам Семененко.Потому что это его стиль изложения мысли.Все в этом письме вранье.Особенно про две новых премьеры.Какие?Бездарная сказка и свинский концерт.А все эти подписи Семененко выбивает из коллектива под нажимом.Уважаемая госпожа Романова,гоните Семененко на пенсию.Театра нет.

Артисти театру | 2007-01-16 16:27

     Голові Чернігівської обласної ради п. Н.А. РОМАНОВІЙ





     Шановна Наталіє Андріївно!





     Колектив Чернігівського обласного академічного українського музично-драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка переглянув Ваш виступ по місцевому телебаченню, який прозвучав в ефірі 12 січня 2007 року. Межі обурення в нашому колективі такому цинічному і образливому Вашому виступу по відношенню до нашого директора, просто немає.

     Посилаючись виключно на те, що Ви сказали, у нас виникло ряд питань на які ми б хотіли отримати від Вас відповіді, а саме:

- Ви сказали, що „керівник перш за усе мусить бути людиною”. Що Ви мали на увазі? До якої конкретно категорії істот Ви відносите нашого керівника? Чи не здається Вам, що за такі слова з джерел масової інформації і уст чиновника Вашого рангу треба нести юридичну і навіть судову відповідальність?

- Ви сказали про те що „актори профспілкової організації „Ніка” не отримували можливості брати участі в спектаклях і ролях, що призводило їх до гнітючого психологічного стану і привело до трагічного кінця”. На підставі яких досліджень Ви прийшли до цього висновку? Яким документом можна підтвердить те, що директор заборонив їм грати у будь-яких виставах, і які конкретно Ви персонально переглянули наші спектаклі, щоб дійти до такого висновку? Ви хоч раз зустрілись з більшістю театру і вияснили істинну причину штучно створеного конфлікту на грунті персональних антипатій?

- Ви сказали, „контракт підписаний з п. Семененком не погоджений з обласною радою і з Вами персонально, і що цей документ має суттєві юридичні недоопрацювання”; п. Семененко умови і юридичну базу в цьому контракті сам придумав, чи йому був запропонований варіант і він вимушений був його підписати? Одним словом, у чім вина п. Семененко І.О. при підписанні контракту і чи потрібно це питання виносити на всенародне обговорення? Які до нього конкретно претензії Ви можете пред’явити з приводу контракту взагалі?

- Ви сказали „ що ми повинні думати про те, щоб директор театру мав досвід і відповідний рівень освіти та зміг повернути і підняти театральний дух”. З якої сторони і як досконало ви вивчили професійний досвід п. Семененка І.О., як заслуженого артиста України з сорокарічним професійним стажем, маючи вищу освіту, і про який „дух” взагалі йде мова, коли більшість працюючих в театрі, яка спільно з директором плідно працює і підтримує діяльність директора, складає більше, як 85 %.? Чи відомо Вам, що свою професійно-фахову кваліфікацію він разом з нами довів конкретними досягненнями від фестивалів до любих заходів, які проводить наш театр?

- І останнє. Ви сказали що „обласна рада разом з обласною адміністрацією працюють над проблемою підбору директора”. Чи відомо Вам, шановна, про те, що з п. Семененком 19 жовтня 2006 року, тобто три місяці тому, був підписаний п’ятирічний контракт. Якщо допустити думку, що Ви праві, то хіба Ви три місяці тому не знали і не вивчали хто такий п. Семененко? Хіба не був оголошений конкурс поза всяким юридичним глуздом через пресу на цю посаду, яка не являється виборною? Хіба не були відмінені ці вибори лише тому, що ще один претендент в день виборів зняв свою кандидатуру, що ніби-то й спричинило таку відміну? Чи є юридична підстава для такої відміни, і якщо так, то яким законом вона обгрунтована? Хіба не було згоди і рішення Вашої комісії з питань духовності і культури на призначення п. Семененко І.О. на новий п’ятирічний термін роботи директором театру? Хіба не обласна рада затверджувала новий „Статут” театру, в якому оприлюднене Вами „погодження” не потребується? Хіба не ходив п. Семененко І.О. цілий місяць безробітним, бо його звільнили лише за те, що у нього закінчився термін попереднього контракту, не враховуючи хоча б одного наприклад факту, що рентабельність роботи за три останніх роки, тобто роботи п. Семененка, на посаді директора театру, чисто економічно підвищено більш, як на 200% ? Що Ви можете протиставити цим конкретним і незаперечним досягненням? Якого Ви шукаєте директора? Що на Вашу думку повинен робити директор, щоб повернути міфічний дух, і про який конкретно „дух” Ви говорите, на яку і чию теорію чи хоч би практику Ви спираєтесь? Чи не здається вам, що Ваш виступ чи коментар носив упереджений і знущальний характер по відношенню до п. Семененка І.О.? Чи може користуватися такою увагою і повагою практично в усьому трудовому колективі директор з таким „штампом”, який Ви намагаєтесь йому поставить?

    Шановна Наталіє Андріївно! Основна частина колективу театру доведена до піку кипіння! Ваш, такий дивний, виступ був останньою краплею! Як, поза нашими спинами, можна шукати нам нового директора, і який при цьому психологічний стан Івана Олексійовича? Хто буде відповідати за наслідки ? Невже й справді Він не людина? Чому на нашого директора Семененко І.О. організоване таке цькування? Коли воно закінчиться? Чи відомо Вам, що за час протесту, групи із 15-и чоловік, ми підготували дві нові вистави, провели міжнародний фестиваль, підготували і показали усю новорічну програму, а це: і шоу-програма, і новорічна казка, і інтермедія, і головна ялинка області, і цілий ряд других заходів. Чому Ви цього не помічаєте? Вам не здається, що Ви використовуєте своє службове становище не кращим, чи хоч би об’єктивним чином? Адже театр живе повноцінним життям і хоче жити! Якщо Ви не можете допомогти, то чому Ви заважаєте ???

     На підставі викладеного - МИ КАТЕГОРИЧНО ВИМАГАЄМО!!!

- Без досконалого і всебічного вивчення об’єктивної ситуації, яка штучно створена в колективі театру ніяких питань на сесію обласної ради не виносить.

- В разі розгляду, після вивчення цього питання на сесії обласної ради, допустити і надати слово нашим представникам. (Кого обере колектив)

- В разі відсутності Вашої персональної відповіді на протязі трьох календарних днів з моменту вручення цього листа, свій робочий день основна частина колективу буде починати в приміщенні обласної ради.

- Основна більшість колективу оголосить, спираючись на досвід „Ніки-4”, безстрокову протестну акцію під стінами обласної ради до остаточного вирішення питання штучно створеного конфлікту нашої академічної установи з вимогою: „КОМУ НЕ ПОТРІБНИЙ В НАШОМУ МІСТІ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР? КОМУ ВІН ЗАВАЖАЄ? КОМУ ЗАВАЖАЄ ЙОГО НОРМАЛЬНА І ПОВНОЦІННА РОБОТА ТА ЖИТТЯ ? КОМУ ЗАВАЖАЄ ЇЇ ДИРЕКТОР???”

     На усі ці питання колектив нашого театру вимагає від Вас письмової відповіді, у відповідні терміни, щоб ми бува нічого не переплутали!





     ЧЛЕНИ КОЛЕКТИВУ АКАДЕМІЧНОГО ТЕАТРУ ІМ. Т. Г. ШЕВЧЕНКА



П І Д П И С И : прізвища і підписи більше ста.



РS. І ще:

 Шановна п. Романова. Як тлумачити, як оцінити Ваше новорічне вітання, яке надійшло в театр (дослівно):



Шановний Іване Олексійовичу!

Прийміть мої найщиріші вітання з

Новим 2007 роком та Різдвом Христовим!

    Дивлячись на пройдене, можна сміливо сказати, що 2006-ий рік був прожитий недарма. Він був насичений багатьма суспільно-політичними подіями і звершеннями, напруженою працею і втіленням багатьох планів. Минулий рік подарував нам немало зустрічей і відкриттів, перемог і досягнень, збагатив усіх нас професійним і життєвим досвідом, згуртував і дав можливість для подальшого розвитку. Сподіваюся, що усі негаразди та проблеми залишаться в минулому, а Новоріччя подарує чимало нових добрих і приємних миттєвостей.

    Нехай ці свята – вісники оновлення, мрій і сподівань – принесуть Вам і Вашій родині добро, мир і достаток, Бажаю, щоб у Новому році збулися всі Ваші плани. Щастя Вам, міцного здоров»я, родинного благополуччя і нових успіхів у праці в ім.»я розквіту України!

З Новим роком!

    З повагою

Голова обласної ради (підпис) Н.А.Романова

Музыкант | 2007-01-16 12:37

ясно что большинство коллектива будет поддерживать нонешнего диреХтора - НИ ФИГА НЕ ДЕЛАЮТ И ЗАРПЛАТУ ПОЛУЧАЮТ ХОРОШУЮ!!!!за такие деньги любого чела изнасиловали -бы , а тут просто тыняются по-театру.Какой-то, простите, сраный утренник новогодний не могут зделать, так что-бы АХ...БЕЗДЕЛЬНИКИ НАФИГ!!!

Зритель | 2007-01-15 10:29

Не хожу теперь в театр. После того, как поставили директором это - со сцены исчесзло большинство моих любимых актеров. А раньше не реже раза в месяц ходила. И радовало.

Кстати, это позиция многих моих знакомых.

Работник исторического музея | 2007-01-14 20:44

Что это за театр если в нем режиссерам не дают ставить,актерам играть?..В каком веке у нас проходит жизнь в Чернигове?Что это средневековое мракобесие?Хорошего артиста Сергея Гончара убили морально...Так теперь Семененко при молчаливосм согласии Соболя будет добивать всех остальных?Спрашивается:ЗА ЧТО?Я очень хорошо знаю всех кто окружает директора театра (особенно армию его заместителей)Скажи мне кто твой заместитель и я скажу тебе-КТО ТЫ... Господа от ВАСТИ поставьте точки над"І".

землячка | 2007-01-14 18:57

Какие кипят страсти и какие разыграны трагедии и это всего навсего в простом театре, а что же говорить за несчастную страну, которую охватило злобное беснование. Горе вам, земляки-украинцы! Вы забыли главное! Вы забыли Бога! Вспомните поруганную Россию, когда она отступилась от Бога! До сих пор хлебаем и ещё не выхлебать. А отвечать придётся как бы не хотелось этого! Будем отвечать и за дела и за каждое словечко перед главным Всевышним Судьёй

Вот думал ли покойный Сергий, что придёт его час зимой, так и мы

ведь не боимся засыпая, а проснёмся ли? А надо боятся! Подумайте, други быть может Господь ждёт,когда остановимся мы в своих мракобесиях, но увы страстей и пороков человеческих не заткнуть вразумительными речами пока они не достанут до самого адского дна,а если Господь тогда и призовёт?.. То как же отмоемся?..

Земляк | 2007-01-14 18:29

Для Олени та Василя!

Толку, что Сергея Кузыка восстановили на работе, всё-равно ставить спектакли ему не дают, кроме этого, все его спектакли, которые он поставил, сняты с репертуара, и зря ты Вася говоришь, что спектакли бездарные, может ты не видел постановок С.Кузыка, ведь на его спектакли шёл уважаемый зритель и за счёт этого пополнялась казна театра, а теперь может действительно идут бездарные спектакли. Но вы все должны знать, что талантливого человека всегда забивали бездари! Мы вообще-то забыли, что весь сыр-бор разгорелся именно из-за увольнения режиссёра С.Кузыка. Вообще-то все эти игры не стоят человеческой жизни!

Микола Петренко м. Чернігів | 2007-01-14 17:25

Для Олени

Певно з приходом Семененка в театр радянські часи воскресли.Бо складається враження,що в тому далеко вже не творчому колективі ім.Т.Шевченка вишукують білих ворон,щоб кинути у вогнище.Потім радіти.Це вже навіть не радянські,а часи інквізіції.Тільки з одних публікацій у ЗМІ про театр за останні півроку можна зробити висновки про те,що керівництво театру створило у тому храмі божевільню для тих,хто має свою позицію.Ганьба Семененку!Здоров"я і терпіння тим,хто говорить правду!Бо вся попередня діяльність Семененка на чарнігівщині немає ніякого стосунку до правди.Де він там завжди брехня!А Романова нехай доводить справу до кінця.

вася | 2007-01-14 13:00

в театр не хожу по причине бездарных спектаклей. предпочитаю молодежный театр. надеюсь, что бездаря-директора всеже выгонят.жаль, что Гончар умер, его смерть на совести семененко, лаврика и тандуры (большой буквы в фамилиях они не заслуживают)







Олена | 2007-01-14 09:59

Сергію і тому, хто стої за ним.

Панове, померла людина, її вбили отим впертим невизнанням закону. Скільки людей ще мусить померти, аби влада нарешті зреагувала??? Колись пан Тандура заявив в ЗМІ, якщо суд поновить режисера Кузика на роботі, то він особисто буде клопотати перед головою ОДА про звільнення Семененка. Кузика поновлено... А щодо психічних хвороб, то чи не нагадує вам панове радянські часи, коли кожного, хто мав свою думку, оголошували психічно хворим, тай до лікарні? Та й базарна тема дуже близька керівництву театру. А чи не тому, що Богдана Іванівна успішно на Центральному ринку ковбасою торгувала? А як на ринках торгують ковбасою та рибою всі ми знаємо, та й в газетах читаємо.

аноним | 2007-01-13 17:13

Хочеться сказати пану Сергію з приводу"жалюгідної купки скандалістів та психічно хворих з так званої профспілки"Ніка" ось що:Вчора 12 січня разом з колегами журналістами мені довелося побувати на зборах у театрі де пан Семененко з позором вигнав телевізійників міського телебачення та Голову громадського контролю пані Петрову.На моє щастя я лишився непоміченим.Тому хочу зауважити,що учора пан Семененко верещав і тупотів ніжками.А разом з ним істерично гавкали інші(напевно це були його прихильники),то треба ще розібратися хто ж психічно хворий.Браво вам,пане Семененко! На жаль збори ви припинили і розігнали всіх із залу,бо дуже було б цікаво побачити подальший розвиток вашого психічного стану в ненависті до людей.Керівники телебачення покажіть чернігівцям цей сюжет-хай подивляться що за

деспот керує театром.Але це тема для окремого дослідження .А з приводу виступу пані Романової хочеться сказати-Нарешті!Поверніть у місто ТЕАТР!І нехай обіцянки не стануть цяцянками.Я вірю у вашу порядність,пані Романова!

Пан | 2007-01-13 17:05

Панове, що ви налетіли на Романову!!!

Ви чому самі мовчали???

Чому не підтримали акцію і не були солідарні з голодуючими, як це водиться у країнах демократії??!!

А тепер вчергове засуджуєте???

Гляньте на свою позицію...

Не керівники вирішують, а свідоми маси, під тиском яких влада ухвалює рішення.

Frendly | 2007-01-13 15:47

Госпожа Романова!

Смерть Сергея Гончара на вашей совести!

Ибо самые страшные люди-безразличные, с их молчаливого согласия происодят самые страшные вещи на Земле!

Не надо заявлять позицию, надо принимать решения, можна даже без пиара.

А то скоро перехороните всех артистов, дороже обойдется.

А без театра Чернигов "село с троллейбусом"(А.В.Соколов).

ННН | 2007-01-13 15:34

Цікаво, де Романова була, коли актори голодували? Хіба вона не знала, що відбувається в театрі? Обласна рада фінансує театр, і повинна б контролювати його діяльність, вимагати, щоб він виконував покладені на нього функції. Актори під час акції протесту, зачувши прізвище Романової, відмахувались, мовляв, від неї толку ніякого. Тому що профспілкові активісти до неї ходили, і, думаю, не раз. А тепер їй хочеться виглядати порядною. Нещира наша голова людина, так і знайте. А ще недавно була захисником прав людини.

Театрал | 2007-01-13 15:27

Вспомните каким был театр до прихода к власти в нем -Семенко?!! Какой был широкий и разнообразный репертуар театра.Сколько премьер! Какие были театральные фестивали1 Творческие капустники! Юбилейный вечер ко 75 летию театра! Творческие вечера и бенефисы артиство театра! Где это все??? Неужели ВЛАСТИ этого не видят и не знают?!! Да все они видят и знают! Ответ один: Им на все наплевать и на театр тоже! Или пан Семененко щедро с ними делиться своими левыми бабками! ведь не зря КРУ нашло в его деятельности столько финасовых нарушений и нецелевого использования средств обл.бюджета.Деньги значит у него есть вот он ими и платит ВЛАСТИ за свою должность.Репертуара на сегодня нет! Финансирование полное из обласного бюджета по зарплате.Заплаты для Чернигова у артистов хорошие, не менее 1000 гривет и при этом они не ставят новые спектакли.Нет премьер! Нет репертуара! И это в аккадемическом театре! надо снять с театра статус и перевести их на малую зарплату! Вот может тогда они одумаются! (заодно и обл.бюджет разгрузим).

Земляк | 2007-01-13 13:11

Помню пани Романова обещала навести порядок в театре ещё летом, но воз и ныне там! Сегодняшние мэры, пэры, главы и тому подобное в Черниговской областной госадминистрации на примере театра полностью подписываются в собственном непрофессионализме, как руководители области! Если до сего дня не могут навести порядок в одном единственном госучереждении, события в котором привели к трагедии, и вина на них лежит однозначно, так что они могут и дальше сделать в области, случись что-либо из ряда вон выходящее. Я считаю, что и пани Наталья имеет отношение к смерти актёра из-за своей бездеятельности и бездарном руководстве. Хотя она человек и неплохой! Но необходимо иметь гражданскую позицию и конечно же человеческую!

М.Боюра | 2007-01-13 11:42

В будь-якому творчому колективі є завжди легке протистояння, але воно угомонюється діями розумного керівника. Амбітний керівник з обмеженими розумовими можливостями - велике горе. Пані Наталі має право і повинна припинити процес нищення відомого в Україні творчого колективу.

Cергій | 2007-01-13 10:43

Бажано аби пані Романова побувала в театрі і поспілкувалася з акторами та з більшістю колективу, а не з жалюгідною купкою скандалістів і психічно хворих з так званої профспілки "Ніка", яка об"єднує, перш за все, підприємців центрального ринку, а до них халявинським ходом приєдналися й так звані шукачі творчого життя, які вже півроку нічого не роблять, хоча заробітну плату з бюджету отримують.

Романовій аби робити якісь заяви і коментарі потрібно вивчити думку усього колективу театру та побувати в приміщенні, яке вона називає храмом. А втім, яка влада, такий і храм.

Андрей | 2007-01-13 10:43

Н.Романовой.

Обычно все Ваши тексты, ответы на вопросы - не более, чем отговорки. Вы столько раз расписывались в собственной беспомощности, что постарайтесь хоть сейчас довести дело до справедливого решения. В конце концов, выражаясь Вашим же бюрократическим языком, МЫ ВАМ ЗА ЭТО ПЛАТИМ!

Сергей | 2007-01-13 10:21

Наконец первая открытая и четкая позиция власти! Буду надеяться что госпожа РОМАНОВА добьется отставки этого узурпатора СЕМЕНЕНКО ! Госпожа РОМАНОВА- верю в ВАС ! Жду!!!!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  20 років тому у Чернігові застосували сльозогінний газ

SVOBODA.FM