Останнє оновлення: 10:57 вівторок, 18 лютого
Нелегали / акція
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. ФОТОрепортаж
Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. ФОТОрепортаж

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. ФОТОрепортаж

Вчора о 16-й годині біля Чернігівської міської ради розпочалась хода-мітиинг націоналістів. Присутні виражали своє негативне ставлення до незаконних іміграцій в Україну.

За їх словами, через некомпетентність влади до нашої країни уїжджають мешканці країн третього світу і привозять із собою кримінальне минуле, хвороби та інші негативні явища.

Що може сказати у відповідь влада?

«По перше… Є управління у справах міграції, державне, влада цим займається. Місцеве самоврядування не надає громадянства України, взагалі нікому. Мабуть хлопці помилились адресою. Але якщо моя особиста думка, то я підтримую, великого українця - В’ячеслава Лепинського, який в листах до братів-хліборобів говорив про те, що важливо щоб було поняття політичної нації, тобто ті хто живуть на Україні і дбають про Україну, ті і є справжні українці» - прокоментував секретар міської ради Віталій Голець.

Більшість учасників мітингу складала молодь. З якого приводу вона бере участь в акції, «Високий вал» поцікавився особисто.

– Зараз акція яку проводить організація «Патріот України» і ряд дружніх організація, як то «Українська альтернатива» та інші. Ми виступаємо проти нелегальної міграції в Україну, проти тих угод які підписала Україна на міжнародному рівні які дозволяють тепер, осідати в Україні сотням, тисячам, міліонам нелегальних мігрантів. Будуть виловлювати з Європи і пересилати в Україну. Ми не хочемо щоб наша країна перетворилася на відстійник для непотребу з країн третього світу…

– Це акція проти нелегальних іміграцій в Україні. Зараз ця акція проходить в Чернігові нас як представників Київського відділення «Українського патріоту», теж дуже бентежить те що у нашому сусідньому місті Чернігові зараз така серйозна ситуація з навалою незаконних емігрантів…


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ


Збільшити

Чернігів: Націоналісти проти незаконних мігрантів. Смолоскипна хода. © Віктор КОШМАЛ

Коментарі (63)

Ірина 80 | 2009-12-25 17:59

Ви расисти!
Вам не сромно так говорити? Ці ваші заявлення показують низьку культуру, бездушність.
Люди втікають від війни,голоду,бідності.
Коли ваші родичі працюють за кордоном то це нічого.І ви хочете щоб до них і до вас відносилися як до людей. А ви самі вмієте відноситися до цих нещасних як до людей?
Звідки стільки жорстокості? Я їх не виправдовую ,але і засуджувати не можу,тому що не від доброї долі ці люди йдуть до нас і до Європи

олекса | 2009-08-28 19:39

дуже добре

abc | 2008-03-13 17:55

  
2abc
А мені не западло дати прихисток нормальним людям

Нормальним це яким, тим незаконним мігрантам про яких іде мова в публікації? Скільки це коштуватиме (з усіми супутніми прямими і побічними витратами)? Хто платитиме? Куди діватися українцям, коли з устого світу на твою гостинність все непотрібне вдома з"їдеться? Поясни будь-ласка...

abc | 2008-03-13 16:33

2abc
А мені не западло дати прихисток нормальним людям, а от таким уродам як ти ніколи б не дав. бо ти, скоріше за, все крисив би у інших і жрав в ничку

Спочатку закінчилися більш чи менш серйозні аргументи, потім закінчилися несерйозні. Як і слідувало очікувати, настав час загальних звинувачень і злобних образ. Звісно неприємно спостерігати скочування в нікуди. Але життя є життя, хтось деградує і зникає, хтось розвивається і долучається...

2abc | 2008-03-13 15:28

А мені не западло дати прихисток нормальним людям, а от таким уродам як ти ніколи б не дав. бо ти, скоріше за, все крисив би у інших і жрав в ничку

Не гість | 2008-03-13 11:16

Треба зовсім не багато: поважати себе, а не бути халуями і пристосуванцями.
На жаль, всіх хто бувсправжньою людиною на український землі знищували під корінь віками або примушували залишати цю землю(імігрувати).
Все інше - наслідки...
  

Oper | 2008-03-11 22:54

Шева Незаконна міграція це є дуже велика проблема, яку с початку не помічаєш ти, а потім вона не помічає тебе.
Кажуть, що розумні люди вчаться на чужих помилках. Дурні - на своїх. Ідіёти ж НЕ ХОЧУТЬ вчитися навіть на своїх. Який шлях оберемо? У Парижі ніггери показали "кузькину мать". Горіло до тисячіавто на день. У нас є варіанти: 1.) вчитися на їх помилці; 2.) чекати свого "парижу"; 3.) гратися у толєрантні соплі і скиглити про дискримінацію.

abc | 2008-03-11 19:30

Шева
Якщо ми хочемо таких самих проблем як в Європі де на данний час стикаються релігії, культури, раси, то давайте сидіти дивитись телік, спокійно пити пиво, ще навіть виступати проти якоїсь дискримінації. Але через пару років, якщо ми нічого не будемо робити у нас можуть відбутись такі самі заворушення як у Франції, а можливо і більші. Або виступи турків у Німеччині. Виступи мусульман в Британії та Данії (більшість із яких є вихідцями з Африки та Азії).
Незаконна міграція це є дуже велика проблема, яку с початку не помічаєш ти, а потім вона не помічає тебе.
 

Ось такі коментарі завжди приємно читати. Питання навіть не у співпадінні чи розбіжності поглядів. Просто на перше місце ставиться проблема людей і здійснюється пошук її вирішення. Просто, прозоро, переконливо і зрозуміло. І як неприємно, коли людина намагається гадюкою витися задля спроби якось підігнати оточуючий світ під свою недосконалу ідеологію.

Шева | 2008-03-11 17:37

Якщо ми хочемо таких самих проблем як в Європі де на данний час стикаються релігії, культури, раси, то давайте сидіти дивитись телік, спокійно пити пиво, ще навіть виступати проти якоїсь дискримінації. Але через пару років, якщо ми нічого не будемо робити у нас можуть відбутись такі самі заворушення як у Франції, а можливо і більші. Або виступи турків у Німеччині. Виступи мусульман в Британії та Данії (більшість із яких є вихідцями з Африки та Азії).
Незаконна міграція це є дуже велика проблема, яку с початку не помічаєш ти, а потім вона не помічає тебе.
 

Олександр Ясенчук | 2008-03-11 11:56

Кепка - турецька, камуфляжі - німецькі. Стосовно піднятої руки,
Відповідь Василю - прибирав місто і прибираю.
Відповідь bibaloon - Так ми християни в переважній більшості. Христос до речі говорив не єврейською мовою, а тою що зара називається асссирійською (є такий семітський народ на Близькому Сході). Хазари це тюрки, що прийняли іудаїзм. Стосовно антропології, так дійсно, зараз немає чистого антропологічного типу проте в нашій крові багато й інших домішок окрім хазарської (тюркської), стосовно юдеїв я за посилками не ходжу і ніхто з моїх друзів теж, а відносно іудеїв в історії України я відношусь до них обєктивно. Були козацькі полковники з єврейського народу (причому хоробрі), були святі подвижники наприклад Андрій Мацієвич, були й командири в Петлюри - отаман Мордалевич, були і є негативні приклади (Кернес і Добкін хоча б у Харкові). Причому хотів би наголосити, що ця акція проти нелегальних мігрантів - вимоги - ПРИПИНИТИ БЕЗ ПОГОДЖЕННЯ З ГРОМАДОЮ БУДІВНИЦТВА ВІДСТІЙНИКА ДЛЯ НЕЛЕГАЛЬНИХ МІГРАНТІВ У РІПКИНСЬКОМУ РАЙОНГІ, НАВЕСТИ ЛАД НА РИНКАХ ДЕ В ПЕРЕВАЖНІЙ БІЛЬШОСТІ ВЛАСНИКАМИ ТОРГОВИХ ТОЧОК Є ВИХІДЦІ З АЗЕРБАЙДЖАНУ (ОСОБИ БЕЗ УКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДЯНСТВА). Стосовно армії, хто міг той служив.
Відносно нацистів, то "Зіг Хайля" ніякого там не було руку підіймалимпід час виконання гімну України. І відносно нацизму то в тебе стереотип ми проти гітлерівського нацизму (як відомо він вважав славян нижчою расою). І взагалі питання євреїв там ніхто не підіймав. Підіймали питання нелегальної міграції, прозорих східних кордонів.
Відносно проплати акції, то от буває таке, що люди приходять на акцію безкоштовно, за ідею, не за гроші.
і взагалі всім - я ви не торгували на базарі, сиділи собі десь дома за гроші батьків чи де там. А я торгував і знаю, як торгові патенти записані на реалізаторш, а насправді власник всього нелегал-азербайджанець, як на ринках молдавани приїздять і привозять кучу дешевого непотребу причому їздять масово і у випадку не бажання когось продавати по їх цінам просто бють, як на оптових базах, азербайджанці підтримуючи один одного дають знижки своїм одноплемінникам при тобі ж (бо говорять своєю мовою) тобі ж таких знижок не дають бо ти не їхній - ти чужий.

Philios | 2008-03-11 10:58

Во полемику развели.... сами себе проблемы придумываем сами из-за них ругаемся.. как по мне, был бы мир одним для всех жил бы кадждый там где хотел. понапридумывали какие то страны, нации, языки... а потом воюем по пустякам.. да все мы тут придурки!

abc | 2008-03-11 10:00

магистр
нетерпимость появляется от недостатка знаний. а противостоять нелегальной миграции должно государство... хотя бы усилили восточные границы, а не закрывали глаза...

Магистр, державу уособлює невелике коло людей управлінців. Вони прагнуть до свого вузького (дуже часто за рахунок суспільства та держави) благополуччя. І напряму від отієї незаконної міграції потерпають набагато меньше основного загалу людей. Тому у людей і виникає необхідність здійснювати опосередковане управління справами у країні. Комплекс цих засобів називають демократією. Тобто Вашу фразу я виклав би так: держава зобов"язана гарно вести справи у країні, а люди зобов"язані піклуватися про те, щоб держава це робила дійсно гарно.

Zabaday | 2008-03-11 06:47

А вообще. Если такие уж они все патриоты и такие хорошие - нафига тогда лица прикрывать? Страна должна знать своих героев!
Отморозки, одним словом, заказная политическая акция, пиар и все такое.
Противно, ых!

ммм | 2008-03-10 22:51

В Украине есть закон о миграции, закон об инностранцах, Гражданский и уголовныйкодекс регулирующий миграцию ( и легальную и нелегальную)А патриотизм это хорошо. Его так и не хватает в наше время.Поднять его надо. Но Давайте придумаем что нибудь ближе к этой цели допустим акция чистого города, или типа Тимур и команда.Вопрос миграция пока не прчем если восновном польза

Костян | 2008-03-10 21:40

Дем*ян
+++
Гы
Прям одни тимуровцы, а другие -квакинцы

Дем*ян | 2008-03-10 19:51

Шановна редакціє! Є величезне прохання не плутати нацистів і ура-патріотів з куреня імені Славка Журавля з українськими націоналістами. Жодна націоналістична сила на цій ганебній акції присутня не була. Хочу нагадати, що минулого року в Києві між націоналістами і нацистами (зокрема, УНТП) відбулась сутичка зприводу відзначення річниці розстрілів в Бабиному Яру, на якому націоналісти дали адекватну відповідь на всі закиди нацистів і жестами пояснили їм, що вони неправі

магистр | 2008-03-10 19:18

нетерпимость появляется от недостатка знаний. а противостоять нелегальной миграции должно государство... хотя бы усилили восточные границы, а не закрывали глаза на то, что у нас все чаще атакуют и убивают иностранцев

Алексей | 2008-03-10 13:21

Не буду говорить ничего лишнего. Просто скажу: "Бедные дети"

bibaloon | 2008-03-10 12:19

  
Operator
корнеплодвася цікаво, а кому вони продають оці свою кросівки та наркоту? вони що, хіба когось примушують купляти щось у себе? не подобається - не купуй!... ... ... Якщо так вже хотілося продемонструвати своє занепокоєння станом справ у місті, то пішли б попротестували проти забудову Савчуків та Ялівщини, ...

Тобто як - якщо мене не змушують купувати наркоту, то хай продають? Пропозиція породжує наркоманію. Бездіяльність "органів" - середовище для загнивання суспільства. В т.ч. органи міграції. ___ По другій частині згоден. Але й тут є певний "розподіл праці". На те вони і націоналісти.

о наркоте говоря... поставщики то не негры и не китайцы... и чаще всего даже не евреи с цыганами.... а все те же Украинцы... Которые завозят а потом сдают на продажу наркоту всем неграм и т.п.
так может не инородцев нужно выгонять а все тех же Украинцев, которые свой же народ губят???

bibaloon | 2008-03-10 12:14

Operator
Ну-ну, не будемо гарячкувати. Ось я наприклад. Я не нацист, але мені не подобаються ці тенденції, проти який була спрямована акція. І я не віруючий, але проти засилля тої віри, яка каже "вбий невірного - попади до раю". І я - "отслужило". Тепер можна сказати в себе вдома, що я думаю і чого НЕ хочу?

  Уважаемый оператор, а вы хорошо разбираетесь в исламе? Вижу что нет. Ислам является одной из самых мирных и справедливых религий мира. Чего не могу сказать о Христиантсве. Я не мусульманин. и не защищаю ислам. Но разберись в проблеме религии в подробностях, а потом осуждай их. В исламе как и в каждой религии есть свои фанатики, о которых ты знаешь, и обычные верующие (Шииты и суниты) и всех под одну линию не подводи...

bibaloon | 2008-03-10 12:06

abc
почитай вот этот комент... вот почему я написал о антисемитизме и нацизме:
Аватара | 2008-03-07 12:34
Василю. Те що наші родичі працюють за кордоном це наші внутрішні (європейські, внутрішньорасові) проблеми. А те, що Україну батьківщину арійських народів захоплюють представники чужинців це вже негаразд. Окрім того великою мірою наші родичі опинилися за кордоном через панування чужинців, іудеїв у парламенті, азербайджанців на ринку, і т. д.

Василий | 2008-03-10 11:28

 to ABC
"Отже, ще раз повторюю запитання, як реально покращити стан справ? Спробуйте не критикувати, а запропонувати і прийняти участь у здійсненні."
А ты читай внимательно. Я предложил два, вполне конкретных пути, как улучшить жизнь в конкретно взятом городе. Неужели от этого будет меньше пользы чем от отого митинга?

УДПНИ | 2008-03-09 13:06

Operator
Этническая преступность в Украине и мире - на сайте УДПНИ
http://udpni.com/

abc | 2008-03-09 08:26

ммм
 Сплошной пиар. Не ничего случайного в политике.

Так сказати легше всього. Сюди ж можна додати "Моя хата з краю. Політика брудна справа. Від мене нічого не залежить. Як вони вирішать, так і буде...". Можна було б сперечатися, але я вчиню по іншому. Добре, уявимо що так, що все описане і написане у цій темі є виключно корисливий піар. Викреслили і забули. Відчуваєте, як легко і гарно відразу стало! Ненадовго, адже проблеми залишилися. Найбільше у їх вирішенні зацікавлений народ. Саме людям доведеться ініціювати, приймати активну участь і відповідно впливати на владу з метою отримання позитивного для них, людей, розв’язання проблем. Як це здійснити? Поясніть. Чи взагалі нічого робити не потрібно, нехай буде як буде? Але ж воно відомо, що буде все гірше і гірше, процес ентропії ще ніхто не відміняв… В питаннях демократії і суспільного управління для мене люди діляться на тих, хто намагається вирішити суспільні питання, і на решту – байдужих, демагогів, політичних шахраїв, вічних плакльщиків і т.д. Про політичні переконання і вподобання я мову не веду тому, що з розумним опонентом є шанс знайти суспільно корисне рішення, і , як наслідок, покращити життя, а от з пустопорожнім демагогом, незалежно від політичної окраси, це неможливо. Отже, ще раз повторюю запитання, як реально покращити стан справ? Спробуйте не критикувати, а запропонувати і прийняти участь у здійсненні.

ммм | 2008-03-09 00:39

 Сплошной пиар. Не ничего случайного в политике.

Zabaday | 2008-03-08 22:11

корнеплодвася
цікаво, а де зроблені кросівки, бєрци та куртки учасників акції? В Німеччині? В Нідерландах? А де зроблено картуза їх чильника? В Бельгії?
А може в Китаї, Шри-Ланці або Туреччині?

На самой же акции было подмечено - на факелах надпись "made in china"
Вопросов больше не возникало :о)

Василий | 2008-03-08 16:19

to ABC:
"Не буде Василий шукати шляхи покращення, він зациклений на справі діда. І всіляко заважатиме тим, хто бажає збудувати нову квітучу Україну."
Я предлагаю вполне конкретный путь улучшения жизни. Например устройте субботник и уберите мусор. Полезнее? Думаю да. Слабо? Конечно слабо. Молодняк на это не поднимешь, это не круто. Хотите показать какие Вы крутые? Пройдитесь вечером по Подусовке, по точкам где наркотой торгуют. Опять слабо? Конечно слабо. Это ведь не негра одного вдесятером бить. Можно ведь и пулю или нож в спину получить. Вот два вполне конкретных предложения, которые принесут больше пользы чем этот митинг. И если хоть одно из них воплотиться в жизнь, я задумаюсь, а может ABC был и прав?

корнеплодвася | 2008-03-08 15:35

2 ABC
ви ж не були так ласкаві до мене і не відповіли на запитання, ТРИЧІ поставлене мною, тому давайте, не ламайте комедію і не кажіть про якісь там вибачення, добре?
Ну, а якщо у хайлянні ви не побачили "проявів нацизмуфашизму, то ви мабуть живете на МКС.

Operator | 2008-03-08 14:15

Костян
... Самое главное, что бы требование было "слюноотделительным" для народа, ...
Хай місцева влада працює ТАК, щоб "слюноотделительных" вимог у народа не виникало. ____ До речі, чому з обасних рульових ніхто не коментував? В області вже є відстійник... Цікаво би спитати чому бабло бюджету на відстійник для нелегалів замість наших сіл?

abc | 2008-03-08 14:11

Костян
 А какие реальные цели? А реальные цели совсем другие..

Костян, це дійсно проблема - маніпулювання, пересмикування (розповсюджувати дане судження на учасників згаданої акції у мене немає підстав). Цю тему я вже не раз обговорював. Ви нічого не пропонуєте, щоб оці маніпуляції звести на нівець. А зробити це можна єдиним шляхом - підвищенням свідомої і суспільно активної позиції громадян. І коли організатори акції залучають молодь до вирішення суспільних проблем, це добре. Потім можуть виникнути ті проблеми про котрі Ви пишете? Теоретично так. Але, по перше, давайте притримуватися презумпції невинності, та, по друге, створювати у суспільстві такий стан свідомості, щоб і рамір маніпулювати людьми не виникав, щоб омана людей стала як невдячним так і неможливим заняттям. До конструктивної діяльності я Вас кличу Костян!

Костян | 2008-03-08 13:31

Еще раз повторюсь, хвороба не в том , что незаконные мигранты идут, а в том, что мы не хотим рожать и развиваться, а хотим курить, пить водку, курить травку и т.п. и т.б.... По большому счету и власть (тем более местная) тут не при чем, постмодернизм за окном, все хотят только потреблять..
 Но есть самые умные, которые хотят использовать это в своих личных целях.
Вот, допустим, привели толпу молодежи под горсовет под благими целями "Долой иноземцев!".. Вроде все местные "за", потому как лозунг "Понаехали тут!", подобен лампочке для собачек Павлова..
 А какие реальные цели? А реальные цели совсем другие.. Завтра, условно, куратор этой толпы прийдет к уважаемому мэру нашего города и скажет "Дай мне землицы в центре города". Мэр естественно не даст , потому как эту землю он обещал своему куму/свату/брату. Ну дак тогда куратор, устроит под мэрией палаточный город состоящий из подростков с каким нибудь благовидным требованием, начиная от бендеровского "за что вы убили принца Датского!" заканчивая фонтаном "Жабки".. Самое главное, что бы требование было "слюноотделительным" для народа, а решится оно или нет - это совсем не важно. Важно, что бы дали земельки тому кому нужно...
ЗЫ Все мы об эти грабли спотыкаемся: "Земля крестьянам" " Гонгадзе", "евросоюз", "бандитам-тюрмы" . Когда уж поумнеем.

Operator | 2008-03-08 13:18

Костян Во-первых, думаю что проблема незаконной миграции для Черниговщины неактуальна на данный момент. Более актуальными проблемами является рождаемость, смертность, подростковый алкоголизм и наркомания.
Щодо Чернігівщини - у нас вже є "відстійники" для нелегалів. Вгадай, за ЧИЇ кошти їх будує держава? ___ Щодо вказаних проблем - вони дійсно більш актуальні. Але. Тиждень-два тому у Києві ніггер молотком вбив 28-річного українського хлопця. Ніггери спровокували бійку - пхалися без черги в супермаркеті. Ось тобі і смертність, ось тобі і НЕ-народжені діти.

Operator | 2008-03-08 13:05

корнеплодвася цікаво, а кому вони продають оці свою кросівки та наркоту? вони що, хіба когось примушують купляти щось у себе? не подобається - не купуй!... ... ... Якщо так вже хотілося продемонструвати своє занепокоєння станом справ у місті, то пішли б попротестували проти забудову Савчуків та Ялівщини, ...

Тобто як - якщо мене не змушують купувати наркоту, то хай продають? Пропозиція породжує наркоманію. Бездіяльність "органів" - середовище для загнивання суспільства. В т.ч. органи міграції. ___ По другій частині згоден. Але й тут є певний "розподіл праці". На те вони і націоналісти.

abc | 2008-03-08 13:00

Костян
abc | 2008-03-08 11:55
Во-первых, думаю что проблема незаконной миграции для Черниговщины неактуальна на данный момент. Более актуальными проблемами является рождаемость, смертность, подростковый алкоголизм и наркомания.
 

Треба робити так, щоб перестала бути актуальною. Бо в нас завжди і в усьому беруться лічити хворобу, коли вже мова йде не про здоров"я а про саме життя. Невже Косово не приклад? Ну а відносно інших проблем, що конкретно Ви пропонуєте? Чи будете завдання давати, які проблеми і коли мені вирішувати?

Operator | 2008-03-08 12:59

корнеплодвася зараз вони (учасники акції) скажуть, що права рука "від серця до сонця" - це прадавній слов"янський жест... ... ... цікаво, а де зроблені кросівки, бєрци та куртки учасників акції?

Ну скажуть і хай кажуть. Хоча я особисто проти використання таких жестів. Бо існують і є сильними певні штампи та стереотипи. Дуже негативні. ____ Щодо картуза і берців - то є розподіл праці. Це нормально. Це ефективніше, ніж "натуральне господаврство" в межах кожної країни.

Operator | 2008-03-08 12:52

bibaloon ... Неуважаемые нацисты, вы христиане? ... черный цвет волос ... сколько из ваших рядов стлужило в украинской армии?
Ну-ну, не будемо гарячкувати. Ось я наприклад. Я не нацист, але мені не подобаються ці тенденції, проти який була спрямована акція. І я не віруючий, але проти засилля тої віри, яка каже "вбий невірного - попади до раю". І я - "отслужило". Тепер можна сказати в себе вдома, що я думаю і чого НЕ хочу?

abc | 2008-03-08 12:37

корнеплодвася
 2abc
Я втретє спитаю - "зіг-хайль" - то не ваші "патріоти" робили?
Флудом як раз є саме ВАШІ коменти, бо на поставлені питання ви не відповідаєте, а кажете (як завжди роблять такі люди), що проти вашої діяльності виступають лише євреї, комуняки та неукраїнці.
Я прошу чіткої відповіді на конкретне питання .
ЗІ ви б поїхали у Кувечичі або у Корюкавку похайляли, цікаво, як би вас там зустріли місцеві жителі...
І ще цікаво - чому такі сміливі борці за Україну ховали обличчя?

В мене Ви можете питати за моє відношення до нелегальної міграції, шляхів вирішення цієї проблеми, в тому числі і до акції. Їх я висловив. Якщо потрібно повторю - є серйозна проблема, влада її вирішує кепсько, люди не хочуть, щоб у нас створилися проблеми на зразок Косова (і не тільки, там цілий букет неприємностей), тому я підтримую прагнення людей навести лад у країні. Закон вони не порушують, у чому їх звинувачувати? Це головне. Обговорювати колір їх шкарпеток, жести, прапори, маски, факели і іншу атрибутику у мене бажання не має. Побачу прояви фашизму, буду реагувати на нього так само як і на комунізм - злочинним ідеологіям в Україні не місце. Поки що, я бачу намір захистити українців від великої проблеми, котра з нашою то владою запросто може перерости у біду. Тому, корнеплодвася, ще раз звертаю Вашу увагу на ту головну проблему, котра винесена у заголовок. Ну а посилати когось кудись іти чи їхати... боюся щоб проблема не розрослася і навпаки, вони з обуренням не почали їхати до обласної влади... До речі, звідки Ви взяли наступне "ви ... кажете (як завжди роблять такі люди), що проти вашої діяльності виступають лише євреї, комуняки та неукраїнці." Я такого казати не міг, будьте ласкаві вказати місце або вибачитися.

Костян | 2008-03-08 12:29

abc | 2008-03-08 11:55
+++
Во-первых, думаю что проблема незаконной миграции для Черниговщины неактуальна на данный момент. Более актуальными проблемами является рождаемость, смертность, подростковый алкоголизм и наркомания. И на эти основные проблемы незаконная миграция если и оказывает влияние, то сааамое незначительное.. А целью акцентирования внимания общественности подобнымия акцЫями на проблемы, которые не являются ключевыми думаю есть:
а) Привлечение внимания к себе, с целью набора сторонников и получения фин.помощи непонятно от кого. Ведь не за собственные средства и средства родителей подростки покупают хоругви, флаги и мегафоны.
б) Плавно вытекающее из пункта а) Привычкой нашего общества винить во всех своих неурядицах инородцев. При чем подобное чувство есть подсознательным и тот, кто играет на подобных чувствах- есть манипулятором, а говоря простым языком- сволочью.
 

abc | 2008-03-08 11:55

Костян
Ежу понятно, что все эти акцыи, не против, каких-то там мигрантов и прочей швали (на которых организаторам всех этих акций глубоко наплевать), а ради "картинки" и собственного пиара.

Так, Костян, и Ви туди ж. Флуд і ніякого конструктиву. Якби Ви пішли конструктивним шляхом, Ви відразу б визначили своє відношення до теми нелегальної міграції, показали шляхи ефективного вирішення цієї проблеми без отих акцій чи шествій. Могли б посміхнутися, мовляв навіщо у відкриті двері ломитися? А потім перейшли до теми патріотичного виховання молоді. Могли б, наприклад, як я, визнати роботу офіційних установ неефективною і підтвердити необхідність таких акцій. А що Ви зробили? Звинуватили організаторів акції у омані і якихось, тільки Вам відомих підступних намірах. Звинуватили і нічого не запропонували...

корнеплодвася | 2008-03-08 11:20

 2abc
Я втретє спитаю - "зіг-хайль" - то не ваші "патріоти" робили?
Флудом як раз є саме ВАШІ коменти, бо на поставлені питання ви не відповідаєте, а кажете (як завжди роблять такі люди), що проти вашої діяльності виступають лише євреї, комуняки та неукраїнці.
Я прошу чіткої відповіді на конкретне питання .
ЗІ ви б поїхали у Кувечичі або у Корюкавку похайляли, цікаво, як би вас там зустріли місцеві жителі...
І ще цікаво - чому такі сміливі борці за Україну ховали обличчя?

Костян | 2008-03-08 10:46

Ежу понятно, что все эти акцыи, не против, каких-то там мигрантов и прочей швали (на которых организаторам всех этих акций глубоко наплевать), а ради "картинки" и собственного пиара.
Ведь взгляните на представленные тут фотографии..
Для взрослого сформировавшегося человека- это дураковаляние какое-то.
А с точки зрения подростка и несформировавшейся обозленной личности?.
Все эти берцы, камуфляжи, платки под глаза, знамена, факела, приветствия, хождение строем. Все это просто круто и вроде бы показывает собственную значимость и силу, а самое главное направлено на привлечение новых сторонников. Ведь какому молодому человеку не хочется учавствовать в какой-либо организации со своими отдельными непохожими на другие атрибутами, символами и ритуалами.
По-сути все это безвредно и с возрастом проходит (как относительно были безвредными районные группировки молодежи города Чернигова процветавшие в советские времена), до тех пор, пока в головах реальных организаторов и кураторов всего этого не вызрело что-то вроде желания реальной дестабилизации общества и государственного устройства..
А молодежи единственный совет- не будьте марионетками в играх других, более опытных и разумных.

abc | 2008-03-08 09:22

В заголовку сказано: "Націоналісти проти незаконних мігрантів." У bibaloon і корнеплодвася два нормальних варіанти поведінки. Або сказати - так, ми також проти незаконних мігрантів. Або сказати - ні, ми за заселення України незаконними мігрантами. І потім аргументувати. Те, що роблять ці коментатори нагадує мені наступний анекдот: "Пізно вночі молодий хлопеці повернувшись додому намагається тихенько поїсти борщу. Але мати не спала, і заходячи на кухню пропонує - синку, ти б підігрів... На що той відповідає виливанням каструлі борщу собі на голову і криком - Хто обкурений? Я обкурений?" Точнісінько так роблять і ці коментуючі. Ну чого вони зчинили гвалт з приводу антисемітизму? Що, євреї з Ізраілю незаконно у подвійній підлозі вантажівок пробираються на Україну? І так все. Зловили якогось бомжика - відразу гвалт на захист абстрактних народів. Усіх, крім українського. Виникає запитання, навіщо вони так чинять? Навіщо замість того, щоб виокремити якесь питання, розібратися з ним, вирішити і тим самим покращити життя, вони скидають до однієї купи всі можливі і неможливі, реальні і виключно надумані проблеми? Якщо так чинити, то жодної проблеми не вирішиш. Чому людина хоче як гірше? Не полінуйтеся, знайдіть і перечитайте сьомий коментар. Там подібна поведінка пояснюється прямим текстом. Василий говорить про те, за що воював його дід. І каже, що не хоче, щоб ті, проти кого воював дід піднімали голову. За що міг тоді воювати дід? Якщо не за незалежну Україну, то тоді тільки за комунізм. Ну а сьогодення, Василий, він що, дивиться в майбутнє і шукає шляхи покращення? Знову читаємо згаданий коментар "Мне плевать на то, что говорят политики.". Ось так... Не буде Василий шукати шляхи покращення, він зациклений на справі діда. І всіляко заважатиме тим, хто бажає збудувати нову квітучу Україну. Ось звідки весь цей деструктивний ґвалт.
==========================================================================
Я здатен і буду обговорювати найрізноманітніші шляхи побудови кращого майбутнього будь з ким. Я не зашорений на якомусь жорстко запаяному в мізках рішенні. Доведете, що ваша пропозиція краща, підтримаю її. Але як бути, коли одні намагаються збудувати, а інші жорстко зациклені виключно на руйнівних діях? Мабуть це просто потрібно бачити і реагувати на подібні коментарі простим і загальноприйнятим способом заявляючи: "Останні коментарі bibaloon і корнеплодвася у даній темі звичайнісінький флуд."

корнеплодвася | 2008-03-08 07:55

Operator
[ Торгувати! Хто кросовками, а хто наркотою. Але НЕ працювати фізично чи розумово.

цікаво, а кому вони продають оці свою кросівки та наркоту? вони що, хіба когось примушують купляти щось у себе? не подобається - не купуй!
Таке враження, що учасники акції вважають незаконну імміграцію найнебезпечнішим лихом Чернігова! Якщо так вже хотілося продемонструвати своє занепокоєння станом справ у місті, то пішли б попротестували проти забудову Савчуків та Ялівщини, бо вийшло, що засвітитися вони засвітилися і ніби то ніхто і не проти - ані місmкрада, ані облрада... усім добре, нікого не образили...дуже зручний піар! А ось спробували б без масок висловити протест проти дій мера та губернатора!
Герої, блін! Звичайно - іммігранти ж по шапці не настучать)))
І все ж, шановні орги та учасники "акції" - як ви поясните фото з хайляючими "патріотами"? Чи то фотомонтаж та "проіскі жидо-кацапів"?)))

Operator | 2008-03-08 00:38

Олександр Ясенчук
А стосовно того, що ми провели вчора акцію - то ми хоч, щось робимо, а не чекаємо зникнення нашої нації. Кохайтеся!
Ну і давайте ще! Погортати той же ВВ - тут і Україна в лідерах незаконної мінрації, і вже їх держава щось будує: http://sian-ua.info/region/188710.html А як же власні громадяни, що платять податки?! Можете і цю тему взяти на озброєння.

Operator | 2008-03-08 00:28

abc ... найперший, хто повинен захищати свій інтерес, це сам народ, ...
Колись я думав, читаючи новину як десьу Росії "замочілі нєгра" - айяяй, негарно вийшло, ксенофобія і все таке... А потім, як то кажуть, "поюзав брейн" і вирішив: ТУТ я хазяїн, тут Я В СЕБЕ ВДОМА. Чому я вдома маю соромитися почуття господаря? Чому маю соромитися своєї думки, свого ставлення? Ну не подобаються мені чужинці-халявщики!... ... ... Скажіть, якого біса їм тут треба? Правильно: шукають кращої долі. Вдома її збудувати не можуть чи не хочуть. Їдуть сюди.... ... ... З ЧИМ??? Зі знаннями? З фахом і навичками? Вкалювати на заводі? Ні!!! Торгувати! Хто кросовками, а хто наркотою. Але НЕ працювати фізично чи розумово.

Operator | 2008-03-08 00:09

Василий Насчет арийской рассы: Мне плевать на то, что говорят политики. Но я точно знаю за кого мой дед воевал. И я точно знаю ПРОТИВ КОГО он воевал. Я не хочу, чтобы это скотство опять поднимало голову.
Ну в цілому підтримую Василя. Але все це не має відношення до теми. Тут не про нацистів йдеться, а про Україну і нелегалів. Хто "нє вкуріл тєму" - наголошую: йдеться про НЕЗАКОННУ міграцію. НЕ-законну!

Operator | 2008-03-08 00:03

Гість
Абсолютно підтримую слова Гольця - українець - це той, хто думає і дбає про свою країну.
... А акція була маргінальною і проплаченою
Перше - можливо. Але до чого тут нелегали. Вони що, дбатимуть про країну? Було б смішно, аби не так сумно... Друге. На якій підставі можеш стверджувати - "проплачена"? Ким?

Operator | 2008-03-07 23:59

ВасилийНаверняка у трети действующих лиц, родственники или знакомые в Португалии, Италии, Росии.
Перебільшення. Але по суті скажу - вони їдуть туди ПРАЦЮВАТИ. Важко і недорого. Місцеві, звісно, можуть бути проти. Через те що здешевлюють працю.

Гість100 | 2008-03-07 23:24

Як би добре зажили українці, якби отаких козл.. виселити кудись! Як хам на вулиці - хохол, як торговець на базарі обдурить - хохол, арійська раса, що ж ви хочете (я українець, до речі)

корнеплодвася | 2008-03-07 22:40

зараз вони (учасники акції) скажуть, що права рука "від серця до сонця" - це прадавній слов"янський жест...
саме через таких падлюк страждає ідея українського націоналізму (не нацизму, як це поширено зараз).
цікаво, а де зроблені кросівки, бєрци та куртки учасників акції? В Німеччині? В Нідерландах? А де зроблено картуза їх чильника? В Бельгії?
А може в Китаї, Шри-Ланці або Туреччині?
Так хто тут ще поузер?
Сміх та відраза - ось що відчуваєш, коли дивишся на це.

bibaloon | 2008-03-07 21:07

Грех Украинцам - особенно тем, что бреют головы и сидят на шее у родителей, сами для страны ничего не делая, говорить о правлении доугих рас и т.п.
Попался бы ты мне на улице... поговорили бы насчет места других народов в Украинском обществе...
У меня пара вопросов. Неуважаемые нацисты, вы христиане? Если отрастить ваши волосы какого они цвета? Какого цвета ваши глаза?
Если христиане, то как вы можете верить в иудея и одновременно ненавидеть весь этот народ? или хотите оспорить?
90% украинцев имеют внутри себя хазарскую кровь (черный цвет волос, карие и черные глаза) думаю саше ясенчуку как историку это должно быть хорошо известно!!! А как известно хазары были иудеями. Как же полукровки славяне могут против своей же крови идти???
  Что вы сами хорошего сделали для своей страны? сколько из ваших рядов стлужило в украинской армии? Это первое, что настоящий патриот должен сделать для своей страны... А вы сделали?
  Как вы можете осуждать другие народы, сами разрушая свою же страну?
  Половина из вас ходит в еврейскую общину забирать посылки помощи для своих бабушек и дедушек... А потом выходят с антисемитскими выкриками в свет...
  Саша Ясенчук: зная тебя, никогда не сказал бы, что ты кроме патриота еще и нацист!!! не ожидал от тебя... Если нет, как ты позволил на своей акции народу поднимать руки вверх как немецкие нацисты делали? или людей не хватало, что набрал нациков в компанию?
  Что касается гастарбайтеров с украины!!! Так они не только в европейских странах работают... в бразилии, аргентине, израиле, юар, китае, продолжать? и это не страны третьего мира!!! Так вот как бы вы отнеслись к необщеевропейским делам.... Если бы такая сволочь как вы вышла бы в бразилии и кричала на ваших родителей, что они хуже говна, что ваша мать- шлюха и т.д. или нет взяли бы и избили до полусмерти, а у них нет мед. страховки. и ваши родители, вместо заработка для вас тупоголовых тихо умерли бы никому ненужные...
Или вы думаете, что на заработках наши украинцы выглядят прилично... и их воспринимают как цивилизованных европейцев?
Я видел их живя за границей, в Чернигове бомжы и то приличнее выглядят!!! А значит украинцы за границей на работах - 3 сортный народ!!
  Вообще предлагаю любые нациские проявления давить силой!!! Как наши деды делали.

abc | 2008-03-07 18:31

Ну Василий, Ви як гауляйтер німецький. Олександру сміття прибирати, а Ви будете наглядати? Як це у Вас "Я не хочу, чтобы это скотство опять поднимало голову." ?
==========================================================================
Це не право, це обов"язок кожного свідомого українця - знати і визначати те, що і як робиться в державі і місті. Я знаю, з яким презирством і ненавистю різні чужі і доморощені гауляйтери вимовляють ці слова: ти, мовляв, що, розумний, свідомий? Так, будемо старатися, щоб кожен був і свідомий і розумний. От тільки багатьом тоді доведеться не вказувати, а брати віничка і йти самаму за собою прибирати...

Василий | 2008-03-07 17:36

to Олександр Ясенчук:
А Вы не пробовали вместо проведения особо ценных акций, сделать что нибудь полезное? Работать например. На субботник выйти, мусор в городе убрать? Я понимаю, что и легче, и веселее выйти и флагом помахать, чем что-то нужное и полезное сделать.

Олександр Ясенчук | 2008-03-07 16:07

Інтерпретація Липинського досить цікава. Проте насправді чужинці люблять і сади, озера, ліси, природу, лише їм не подобається, що тут мешкаємо ми з вами - українці. стосовно Гітлера я й сам вважаю його ворогом словян. А стосовно того, що ми провели вчора акцію - то ми хоч, щось робимо, а не чекаємо зникнення нашої нації. Кохайтеся!

Сергій | 2008-03-07 14:54

Неграм - Африку, азіатам - Азію, індусам - Індію, українцям - Україну!
Є заперечення?

abc | 2008-03-07 13:52

Ех Василий... Що ж воно з нами таке, що ми краще світ за очі з дому збіжимо, чим спробуємо тут навести порядок? Навіть не даючи оцінку правильності дій цих молодих людей, віддайте їм, Василий, належне. Вони не плачуть і не тікають. Вони хочуть ТУТ зробити гарно.
=====================================================================
Про чиновників. Осип правильно розвиває думку. Чиновнику дадуть трохи баксів, і він щиро вважатиме наявність незаконних емігрантів основою свого благополуччя. Тому найперший, хто повинен захищати свій інтерес, це сам народ, в т.ч. і шляхом змушення чиновника гарно виконувати свою роботу.
=====================================================================
Гість, між В’ячеславом Лепинським і Віталієм Голецем, як кажуть одесити, дві великі різниці. Лепинський вів мову про внутрішню ситуацію, про тих, хто тут народився і виріс, тих, для кого Україна є Батьківщиною. А коли Голець береться його інтерпретувати, то виходить що всіх загарбників треба вітати, чи то організованих у армію, як німці у 41-му, чи повзучих , як нелегали сьогодні. Мовляв нехай приходять, ми з ними "політичну націю" творити будемо... Прошу Вас, Віталію, не треба українцям робити зозулену послугу, нікуди нам з цієї землі діватися...
================================================================
А от Петру я б підселив у квартиру з десяток нелегалів. І періодично б заходив нагадати, що він, Петро, не фашист а вселюблячий інтернаціоналіст... Дивись, на слідуючий захід першим би у смолоскипній ході був би!

Василий | 2008-03-07 13:25

to Аватара:
Насчет арийской рассы:
Мне плевать на то, что говорят политики. Но я точно знаю за кого мой дед воевал. И я точно знаю ПРОТИВ КОГО он воевал. Я не хочу, чтобы это скотство опять поднимало голову.

Петро | 2008-03-07 12:46

скільки гівна фашистського зібралося в одному місці

Аватара | 2008-03-07 12:34

Василю. Те що наші родичі працюють за кордоном це наші внутрішні (європейські, внутрішньорасові) проблеми. А те, що Україну батьківщину арійських народів захоплюють представники чужинців це вже негаразд. Окрім того великою мірою наші родичі опинилися за кордоном через панування чужинців, іудеїв у парламенті, азербайджанців на ринку, і т. д.

Гість | 2008-03-07 12:33

Абсолютно підтримую слова Гольця - українець - це той, хто думає і дбає про свою країну.
Є мілліони громадян, що мають український паспорт, але є малоросами.
А акція була маргінальною і проплаченою

Прихільник | 2008-03-07 12:01

Сам на акції не був...але з фото бачу - молодці, це чи не перша акція яка вийшла на всі 100%...супер. Давайте ще...

Осип | 2008-03-07 11:42

  Якщо управління у справах незаконної міграції чомусь ефективно не хоче працювати у напрямку вирішення вказаних проблем, то безпосередня допомога від служб місцевого самоврядування за підтримки народної ради буде єдиним дійовим засобом на сучасному фронті боротьби за права автохтонного електорату. Емігрант не схоче - народ допоможе!

Василий | 2008-03-07 11:35

Уж кому с такими мероприятиями грех выступать, так это Украине. Наверняка у трети действующих лиц, родственники или знакомые в Португалии, Италии, Росии. И к ним относятся точно также, как к людям третьего сорта. Задумайтесь о том, что где-то такой митинг идет против Вашей матери или Вашего брата.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Коли закохався в фотографію

SVOBODA.FM