Останнє оновлення: 20:05 субота, 25 січня
Політичні мордобої
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Бійка комуністів і націоналістів! За Шевченка! ФОТОрепортаж КУН
Бійка комуністів і націоналістів! За Шевченка! ФОТОрепортаж КУН

Бійка комуністів і націоналістів! За Шевченка! ФОТОрепортаж КУН

9 березня Чернігів традиційно відзначав День народження Т.Г.Шевченка. При цьому, як повідомляє прес-КУН, «комуністичні провокатори намагалися зірвати у Чернігові відзначення Дня народження Кобзаря».

Місцева влада офіційно оголосила напередодні початок заходів о 10:00. Проте самі представники влади прийшли раніше і, поспіхом поклавши квіти та вінки до пам’ятника Кобзареві, ретирувались по домівках.

О 10:00 на чернігівський Вал, де розташований пам’ятник, підійшли представники Чернігівської громади та політичних партій - КУН, НУНС, БЮТ, УНП та ін. Пам’ять великого Кобзаря вшанували піснями, віршами та урочистими промовами.

Після урочистостей біля пам’ятника Кобзарю залишилась Почесна Варта Чернігівської організації Конгресу Українських Націоналістів з червоно-чорними прапорами. Вони очікуючи православних священників Київського Патріархату, щоб разом помолитися.

Але ж раптом з’явилась зграя агресивно-налаштованих місцевих комуністів з червоними прапорами.

Вони почали розповідати, як це у них заведено на збіговиськах біля куміра - Лєніна, про "вєлікую дружбу славянскіх народов", про те, що Україну треба приєднати до "вєлікой росіі" та ін. сепаратистські гасла. При цьому блюзнірськи перекручуючи зміст цитат з Шевченка. Виключно російською мовою (бо українську вони зневажають принципово).

Від одного з присутніх надійшло чемне зауваження про недоречність їх висловлювань та й взагалі їх присутності біля пам’ятника Великого Українця - видатного представника Української Нації, яку комуністи ненавидять та на протязі всього часу їх панування намагалися знищити.

Найбільш агресивні комуністи почали бійку, використовуючи як зброю свої криваво-червоні прапори та давно нестрижені нігті. При цьому комуністи не соромились вживати брутальну російську лайку – матюки.

Треба віддати належне чернігівській міліції, яка оперативно зреагувала та заспокоїла найбільш войовничих комуністичних провокаторів. З часом вони пішли геть від пам’ятника.

Згодом прийшли священники Київського Патріархату о.Роман та о.Євген разом з прихожанами П’ятницької церкви, та відправили службу.

Голова ЧОО КУН Валерій Рябченко поки що вирішив не звертатися до правоохоронних органів з приводу провокаційних дій комуністів. Він зважає на похилий вік останніх та має небезпідставні підозри, що дехто з комуністів страждає психічними хворобами.

За повідомленням
Віталія Логіна, Прес-КУН


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін


Збільшити

На день народження Т.Г.Шевченка у Чернігові сталася бійка між націоналістами та комуністами. Фото © Віталій Логін

Коментарі (37)

Галака | 2008-06-02 18:36

Не до честі тим, що називають себе націоналістами бити старих пердунів, хоча сам, зізнають, також розділяю нац. погляди. Хочете побити марксистів - беріться за антифа. Насправді, вам забракнерішучості виступити разом з тими, кого ви донедавна називали фашистами. Принайні ми не торцюємо престарілих. ua-chernihiv.at.ua

Гість | 2008-03-16 17:51

Що я можу сказати. Не дадуть справжнім українцям ті шалені москалі на належному рівні і спокійно відсвяткувати День Народження Великого Кобзаря. Нездоровий глузд у тих старих комуністів, але також диву даєшся коли перечитуєш ці повідомлення, особливо останнє (воха). Людині цій бажано було б згадати історію і подивитися у своє майбутнє. Я думаю, що на Соловках йому наврядчи жилось би краще аніж у націоналістичній Україні. Тож комуняку на гіляку, а Україні "Слава, Слава, Слава"!!!
Слава Україні!!!
     Героям Слава!!!

abc | 2008-03-12 20:20

Лора
Не слід робити недоторканну ікону з Шевченка, як і з будь якого письменника. Бо це дуже заважає розвитку наукових досліджень. Дуже схоже на розвиток науки у вузьких рамках марксизму, коли теж були догми, за які не можна було переступати

Лора діло говорить. Я за. Це той випадок, коли мені не подобається, але реальних аргументів заперечити я не маю. Опускатися ж до демагогії не буду. Проте зауважу, що якщо понижати статус Шевченка, то тоді багатьох треба опускати, як кажуть, нижче плінтуса. Про оте, що стоїть посеред Чернігова, як символ цього славного града, я взагалі краще змовчу, щоб не ображати Шевченка порівнянням.

Лора | 2008-03-12 15:27

Віталій Логін
Я вже зауважувала одній коментаторці, щоб не було випадів на адресу розумових здібностей дописувачів.
Мова про те, хто і скільки важить в контексті світової, а не української літератури. Бо кожна країна шанує своїх митців. Шевченка за кордоном знає лише діаспора (до речі, Пушкіна там теж не знають, а більше шанують Чехова та Достоєвського). Не слід робити недоторканну ікону з Шевченка, як і з будь якого письменника. Бо це дуже заважає розвитку наукових досліджень. Дуже схоже на розвиток науки у вузьких рамках марксизму, коли теж були догми, за які не можна було переступати

Віталій Логін | 2008-03-12 13:16

Лора - Ви не плутайте хоча б історичні періоди. Шевченко та Стус жили у різні часи, і кожен по-своєму талановитий. Бо знову ж-таки, можна говорити (виходячи з Вашої логіки, якої, здається, і немає :) ), що існують більш талановиті митці, ніж великий ефіопський поет А.С.Пушкін... :)

Лора | 2008-03-12 10:14

Віталію Логіну
Шановний, не перекручуйте факти. Я не писала, що Шевченко звичайний, тому, що він був бабник. А виходячи з аналізу його творів. Це на той час - середньоєвропейський рівень. В українській літературі є набагато талановитіші автори - той же Стус. Але з нього ікону чомусь не роблять. Хоча Стусове заслання (умови утримання) і заслання Шевченка ні в яке порівняння не йде. Ще треба розібратися. хто тут мученик

abc | 2008-03-12 08:26

Сподіватися, що КУН і комуністи почнуть лояльно ставитися один до одного, варто не більше ніж очікувати любові ортодоксальних ісламістів до малювальників карикатур на їх пророка. Тому прихід одних, на урочистості інших, є звичайнісінькою провокацією. Комуністи знали що і навіщо робили. Дві посадові особи завчасно могли запросити лідерів цих партій і узгодити безконфліктний сценарій. Це мер і керівник Чернігівської міліції. Те, що це зроблено не було, свідчить про їх халатне ставлення до своїх обов"язків. Валерію Литовченко, перед тим як повчати колегу, радив би почитати Чехова. Про цигарку в морду і покусаний палець. Якщо "розбір польотів" не визнає комуністів за провокаторів і ініціаторів сутички, то слід чекати вкрай знущальницького для комуністів дійства КУНу 22-го квітня. І комуністам доведеться або терпіти наругу, або розпочинати бійку. І навпаки, суворе покарання комуністів за нинішню провокацію, певним чином застереже обидві сторони від подібних дій у майбутньому.

Оля 2 Несоня | 2008-03-12 08:08

Нда, кому що, а декому - образи. До Вашого відома, маю золоту медаль та червоний диплом, так само як і мій чоловік. Дуже сумніваюся, що Ви можете похвалитися тим самим.
Про смаки, шановний, не сперечаються, літературні також.
Але ще раз повторю - соромно дітей мало не з пелюшок вчити брехати.
Чого варте тільки вивчення "Гайдамаків" у 6 класі! Дитина не може навіть ПРОЧИТАТИ, оскільки граматична побудова речень надто складна, багато невідомих слів та історичних фактів.
А їй пропонують написати про "Тему соборності України у творчості Шевченка". Пишуть. Або за допомогою батьків, або тупо передравши підручник. А потім у багатьох складається стереотип: українське - значить нецікаве. Тому і читають Гаррі Поттерів, а про свого Нестайка навіть не знають. На жаль.

Sirko | 2008-03-12 01:00

Гість
В рейтинг нестабильных государств (60 стран) Украина пока не занесена. Надо бдить, чтоб и не занесли. То есть, нало всех дестабилизаторов "мочить в сортире" на Валу.

Шева | 2008-03-12 00:30

Слабувато якось вже вийшло, мабуть вже не той комуніст пішов і по пиці Українцю не дасть та й піару путнього для компартії не зробить.
Треба в наступний раз під роздачу ПСПУ запросити.
  

Гість | 2008-03-11 23:40

Sirko, ты что, [несповна розуму]?
Что ещё за гражданская война?
У нас самое стабильное государство в Европе.

Oper | 2008-03-11 22:16

Валерій Литовченко
Четверо міліціонерів не змогли попередити бійку. Парфентьєву — наука
Та ладно. Все так весело вийшло врешті-решт :)

Sirko | 2008-03-11 22:01

"Выдыхайте бобры, выдыхайте!"
Никакие стычки в Украине не выгодны Украине. Люди, в своей взаимоненависти уже созрели для Гражданской войны. Вспомните колбасную революцию. Тогда такой ненависти не было. Но искра прошла - и началоь. Каждый случай мордобоя, при той обстановке, которая сложилась, может привести к непоправимому. Итогом будет распад Украины. В Гражданской войне победят не внутренние, а внешние силы. Гасить надо конфликты, а не раздувать их.

Sirko | 2008-03-11 21:43

вірю в Донцова, та його справу
Реально так и есть. Шевченко боролся за присоединение к России всех славянских государств и православной Румынии. Наказали его не за это, а за то, что этим союзом должна была руководить конституция, а не царь-самодержец. За независимость Украины Шевченко не боролся. Максимум чего он хотел, чтобы царь дал Украине конституцию, как дал Польше в составе России. Недавно против культа личности Шевченко выступил Андрухович. До этого выступал лишь Бузина, которого недоумки считали, на основе его антишевченковства - врагом народа. Теперь на правильный путь вступил и "общепризнанный европеец" Андрухович и еще несколько писателей. Они призвали не устанавливать больше памятников Шевченке и не возлагать цветы. Но они не антишевченковцы. Они призвали читать Шевченко а не бесноваться по его поводу.

Oper | 2008-03-11 21:31

Віталій Логін
Ще інформація про подію: "Националисты и коммунисты устроили массовое побоище" Щодо назви, правда, - це трохи автор перебільшив :)
Бу-го-га!! Нагадало недавнє: "В Ужгороде 100 гаишников и Беркут устроили фееричную драку" :) А за інфо еМВеДю, навіть і не посварилися толком... :)

Лена | 2008-03-11 20:24

"знаю, что и про КОГО пишу
перечить бесполезно
седой чел, которого мент постелил на пол, - толстый коммунист, автор и участник многих черниговских провокаций
милиция, де-факто, заняла сторону наших и отбила платных московских дебилов
наши победили и нормально провели Службу Божью!
респект РУпору за объективность!"
Это на "Рупоре", на который дана ссылка.
  Да, ТОВАРИЩ Виталий Логин - ничем не лучше "комуняк" - сам осознанно брехун. Политикан чистой воды для которых побить стариков - благо. Посмотрела все фото- ... ребяточки - ваши личика - и усатого и двух в черных кожанках, и того в коричневой куртке - не в то время родились - вам бы накануне 30-х да в Германию... или в СССР - надсмотрщиками в ГУЛАГ...

Валерій Литовченко | 2008-03-11 18:28

У цій ситуації не хочу ховатися під ніком. Як очевидець подій можу стверджувати, що стороною, яка спровокувала конфлікт між КУНом та комуністами, були саме хлопці під червоно-чорними прапорами. Віталію Логвіну, якщо він дійсно є представником прес-служби КУНа, як колега колезі можу сказати, ви перегнули палку у висвітленні подій. Занадто агресіїї та гіпербол у тексті. Серьозним читачем текст не сприймається. А від себе особисто добавлю — брехати треба менше.
Те, що вібувалося біля пам’ятника Шевченку сприймалося не як політичний протест, а як відверте підліткове хамство. Це моя думка.
При своєму доволі позитивному ставленні до представників правоохоронних органів, ті, хто мене знає — розуміє, не можу не завважити. Міліція, яка там чергувала не була готова до того, як розгорталися події. Четверо міліціонерів не змогли попередити бійку. Парфентьєву — наука.

Віталій Логін | 2008-03-11 17:49

Лора
Лора, за Вашою логікою, спроектуйте цю Вашу теорію про "великий-звичайний", наприклад, на Пушкіна, або Єсеніна. Вони також були бабниками...

Лора | 2008-03-11 17:23

2Несоня
Давайте не будемо кидати образливі випади в бік чужих розумових здібностей (бо ніхто не знає ваиших). А я повністю підтримую Олю і Соню. Можливо, вірші Шевченка запам'ятовуються і не так погано, але треба розуміти те, що запам'ятовуєш. А дитина в тому віці не здатна зрозуміти творів подібної тематики. І це недолік не лише Шевченка, а всієї нашої шкільної програми. А вас, Несоня, мабуть уже так навчили у школі брехати, що ви й досі не можете тверезо дивитися на речі, атим більше критично сприймати. Якщо реально оцінити творчість Шевченка в контексті світової літератури, то це звичайний на той час рівень. Про вивчення біографії Кобзаря в школі я взагалі мовчу... Таке враження, що він все життя скиглив над долею України, але ж це не заважало йому бути великим бабником. Тож не треба домальовувати німб і крила тому, в кого їх ніколи не було.

Несоня | 2008-03-11 16:53

Не знаю, що там за Оля, якій шевченківські вірші, дуже важко запам"ятовуються, а мені і усім моїмзнайомим, навпаки, на прочуд швидко, легко і на все життя запамяталися вірші Шевченка.
Не вваждаю себе надто талановитою, але вірші Шевченка, які і зараз (через 15 років після закінчення школи) памятаю, тоді запамятовувала 5 разів прочитавши.
Тож, можна лише зробити припущення та відповідні висновки про розумові здібності Олі і Соні.

Віталій Логін | 2008-03-11 16:39

"вірю в Донцова, та його справу" -
- А Ви самі взагалі-то читали твори Шевченко? Здається, що ні...
Юрий Паперный - "Зачем ребята по-гебелевски врать" -
- Хто з нас "геббельс", можна порівняти з "Монітором", де Ви пишете: "хтось виступив, хтось зробив колективні партійні фото, а хтось готувався до провокації… Після того, як більшість розійшлася по домівкам, до пам’ятника Великого Кобзаря почала підходити невелика колонна представників лівих. Як вони потім пояснювали – підходили окремо, щоб не було зіткнень з радикально налаштованими учасниками мітингу, як це було рік потому. Але їх вже очікували два десятки, переважно підлітків, з прапорами Конгресу українських націоналістів".
А чому Ви не спитали самих націоналістів - кого вони чекали? Якби священники не затримались, то КУН би вже також пішов. Але Ви безапеляційно робите висновки, хто провокатор. На мою ж думку провокатор той, хто лізе туди, куди їх не запрошували.
P.S. - Ще інформація про подію:
"Националисты и коммунисты устроили массовое побоище"
http://www.rupor.info/fokus/2008/03/11/nacionalisti-i-kommunisti-ustroili-massovoe-pobois/
Щодо назви, правда, - це трохи автор перебільшив :)

вірю в Донцова, та його справу | 2008-03-11 16:13

Одна біда, шевченка почали звеличувати і шанувати вна поч 20-х рр. ХХ ст. під час так званої "українізації" на Україні. І вгадайте хто це робив? не повірите- більшовики!!!
 а ми так любимо Шевченка - Кобзар, борець та інше...
а назвіть мені картини, які написав Кобзар, бо найперше він був художником, а потім вже писав вірші!
вибачте, але Я, як націоналіст вважаю шевченка русофілом-автономістом. І хай комуняки його прославляють, бо їм є за що його цінувати, але аж ніяк, не націоналістам. Бо не чути про Націю, Незалежність України і так далі у творах Шевченка. давайте пишитися Андрюшею Шевченко та Лижичко, завдяки їм люди дізналися про Україну не тільки, як про Чернобильску зону!
P.S. брати українці, самого плач бере, але реально хіба не так?!

обоим :) | 2008-03-11 15:45

Таким вот "издателям" над грамматикой точно бы поработать не помешало. О самом событии товарищ тоже, похоже, был в неведении. Несмотря на заявления о том, что оперативку собирал. Но самопиар - дело нужное в качестве компенсации. :)

0770 | 2008-03-11 15:39

Воно ,панове,дурних і в церкві б'ють! Тільки шкода що біля святого місця.
Коли вже прийде розум в голови!? В нас виходить тільки одне"Пом'яніте не злим тихим словом...".

Петр | 2008-03-11 15:10

to не Паперный:
Вы лучше в школе учитесь старательней. Цыган, на цыпочках, цыпленок, цыц. Все остальное пишется через "И".
соцыал-комунизм )))

abc | 2008-03-11 15:04

Віталій Логін
Юрий Паперный -
А тепер уявіть, що націоналісти 22 квітня прийшли до пам'ятника комунофашистського вождя Лєніна, де проходить збіговисько місцевих комуністів... Уявили? Як, на Вашу думку, будуть реагувати комуністи у такому випадку? (питання риторичне). ТО З ЯКОЮ МЕТОЮ ПРИЙШЛА ЦЯ ЗГРАЯ КОМУНІСТІВ ДО НАС, ЯКЩО НЕ ЗАРАДИ ПРОВОКАЦІЇ?! І чи добре Ви чули, що комуністи виголошували? А може, Ви скажете, що й матюків від комуністів не чули?

Точніше не скажеш! До речі, до 22-го залишилося не так і багато. Думаю комуністам доцільно було б вибачитися. Або погодитися з тим, що беручи з них приклад 22-го патріотичні сили мають повне моральне право провести свій захід під пам"ятником їхньому лідеру-злочинцю.

не Паперный | 2008-03-11 14:47

Зачем, ребята, по-гебелевски врать(однако, " по-большевистки" не меньше подходит подходит!). Коммунисты, в основном пожилого возраста, подошли мирно и вы осознанно сделали все, чтобы их спровоцировать.(Подошли комммунисты тоже сознательно? Или как?)
Они, а не вы читали "Кобзаря" перед вашим "кордоном". И били, вы, их - стариков - молодчики 25-30 лет.(Так учили большивики: если враг не дается - его ун....)
По-другому назвать вас не могу, а можно и грубее. (НЕ друг же?)
Именно(назови по-именно) такие и возрождают национал-социализм (фашизм он же - соцыал-комунизм в азиатском исполненни), осужденный всем человечеством(соцыал-коммунизм - не всем !!!).
 А потом на этом пиаряться( учителя хорошие были !). И милиция вела себя не лучшим образом.(Это как всегда?!) Я сам, когда увидел кто подходит и кто их ждет, предупредил их, что необходимо как-то остановить потенциально конфликтные стороны.(как под Катеринкой?)
 Я не сторонник коммунистов, не поддерживаю радикалов(т.е. большевиков всех мастей ? или как?), но ситуация в этом материале осознанно искривлена(как и любом материале ЗМИ). Говорю, имея на руках фото и видио кто и кого на самом деле провоцировал(Спасибо, от милиции).
 не Юрий Паперный, не издание "Черниговский монитор".

Віталій Логін | 2008-03-11 14:31

Юрий Паперный -
А тепер уявіть, що націоналісти 22 квітня прийшли до пам'ятника комунофашистського вождя Лєніна, де проходить збіговисько місцевих комуністів... Уявили? Як, на Вашу думку, будуть реагувати комуністи у такому випадку? (питання риторичне). ТО З ЯКОЮ МЕТОЮ ПРИЙШЛА ЦЯ ЗГРАЯ КОМУНІСТІВ ДО НАС, ЯКЩО НЕ ЗАРАДИ ПРОВОКАЦІЇ?! І чи добре Ви чули, що комуністи виголошували? А може, Ви скажете, що й матюків від комуністів не чули?

Очевидец | 2008-03-11 14:03

Зачем ребята по-гебелевски врать.
Коммунисты, в основном пожилого возраста подошли мирно и вы, осознанно сделали все, чтобы их спровоцировать. Они, а не вы читали Кобзаря перед вашим "кордоном". И били вы их - стариков, молодчики 25-30 лет. По-другому назвать вас не могу, а можно и грубее.
Именно такие и возрождают национал-социализм (фашизм), осужденный всем человечеством.
А потом на этом пиаряться. И милиция вела себя не лучшим образом. Я сам, кагда увидел кто подходит и кто их ждет, предупредил их, что необходимо как-то остановить потенциально конфликтные стороны.
Я не сторонник коммунистов, не поддерживаю радикалов, но ситуация в этом материале осознанно искривлена. Говорю, имея на руках фото и фидио кто и кого насамом деле провоцировал.
Юрий Паперный, издание "Черниговский монитор"

Сергій | 2008-03-11 13:30

Віталій Логін
жартую звісно. Проте у кожному жарті, як кажуть, є ДОЛЯ жарту... Якщо ви позиціонуєте себе як потерпілі, то використовуйте дозволені засоби самооборони. А своїми діями ви тіки поганите і без того не зовсім білий і пухнастий (або зовсім не білий) імідж націоналістів.

Віталій Логін | 2008-03-11 13:21

Сергій, а може Ви ще скажете, щоб ми наступного разу принесли на пресконференцію відрубану руку комуніста, як доказ? :) А взагалі-то доказ є - на обличчі одного з хлопців :(
Маю надію, що наступного разу не буде вже і комуністи зрозуміють нарешті, що не треба влаштовувати такі провокації щодо КУНу і спокушати долю...

Сергій | 2008-03-11 13:04

Віталій Логін
при наступній бійці :) не забудьте спіймати комуніста, притиснути сапогом руку до асфальту і сфотографувати нестрижені нігті у режимі макрозйомки. Ну, на доказ :)

Віталій Логін | 2008-03-11 13:01

Якщо так сподобалось про нігті, додам ще.
На мою думку, нестрижені брудні нігті місцевих комуністів мають довести оточуючим їх незаангажованість та чистопородне пролетарське походження, заодно слугуючи (як додаток до бруківки та матюків) "зброєю пролетарів". Я так думаю... :)

Соня | 2008-03-11 11:26

Оля, совершенно с вами согласна. Я себя тоже помню в школе, это кошмарно когда тебя заставляют, вызывает обратную реакцию. Шевченко только в старших классах понимаешь.

Оля | 2008-03-11 10:43

Матеріал - супер! особливо сподобалося про криваві прапори та нестрижені нігті!
Ще раз переконуюся, що патріотизм і любов до країни - у душі, і не на масових збіговиськах.
І ще - не кидайте у мене камінням, але я свою дитину не буду примушувати читати і учити Шевченка. Я його поважаю.
Але наша школа робить усе, щоб діти зненавиділи Кобзаря! Це просто жахливо - у 5, 6 класах силувати дітей читати твори, яких вони не розуміють, просто не можуть зрозуміти у своєму віці. Потім - писати твори, де діти учаться брехати - нібито ой як сподобалося. Учити напамять довгі шевченківські вірші, що дуже важки запам"ятовуються.
І після цього - вони щиро любитимуть "генія українського народу"?! НЕ ВІРЮ!
У такому віці діти мають читати Нестайка, учити добрі, світлі, прості вірші, сміятися, бачити у творах життя ровесників. Тоді вони читатимуть українське, бо це ЦІКАВО, а не тому, що ТРЕБА для оцінки.

Владислав | 2008-03-11 10:32

@Найбільш агресивні комуністи почали бійку, використовуючи як зброю свої криваво-червоні прапори та давно нестрижені нігті. При цьому комуністи не соромились вживати брутальну російську лайку – матюки.@
От тримайте мене!!!!!!!!!!! Лопну від сміху!!!!!!!! Комуніст із пазурами!!!!!!! Як НАТО на карикатурах в СРСР!!!!!!!!!

Voha | 2008-03-11 10:17

Муділи що комуністи, що націоналісти. Останні--муділи в квадраті!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Пан Усмішка і його позитив - фоторепортаж

SVOBODA.FM