Последнее обновление: 18:11 пятница, 22 сентября
Загрузка...
Найкращі тести
Власть и общество
Вы находитесь: Політика / Регіон / Не хочу обвинять господина депутата...
Не хочу обвинять господина депутата...

Не хочу обвинять господина депутата...

В своё время меня удивил Михаил Пивень как архитектор и глава Коропской райгосадминистрации, летающий на персональном самолётике.

Подумалось: вот человек нового времени пришёл – он и свой бизнес, корпорацию «Проун» раскрутил в глубинке, а теперь и Коропщину «выведет в люди», украсит, перестроит.

Много моментов из его жизни действительно выглядели необычно и своеобразно. Энергичный и деятельный бизнесмен в целом производил неплохое впечатление своими острыми, деловыми выступлениями на областных совещаниях, сессиях.

Но, оказывается, я этого человека не знал! До выступления 26 сентября 2008 года на сессии областного совета.

Удивил меня, поразил сильно успешный бизнесмен своей позицией! Я даже не мог заподозрить, что депутат облсовета так мыслит, а кроме того, настолько убеждён в своей правоте!

Школьники, учителя, черниговские историки ходили не один месяц по сёлам и записывали от дома к дому воспоминания старушек, собрали большой том, в котором свыше 1200 страниц свидетельств о Голодоморе 1932-1933 гг.

Для того, чтобы это уникальное издание попало в каждую школьную и сельскую библиотеку, нужно хотя бы 3000 экземпляров. Мало! Потому что такую святую книгу не только я хотел бы иметь в своём доме. Чтобы дети и внуки знали, как Сталин и его подручные уничтожали черниговских крестьян. Чтобы могли прочитать о том, что делалось в их сёлах в годы коммунистического насилия.

Издание дорогое. Но общественно значимое. Без исторической памяти нет народа, граждан!

Я понимаю коммунистов. Они считают себя наследниками той КПСС, под руководством которой творился Голодомор. Поэтому и голосовали против издания этой книги.

Но я не могу понять душевные порывы Михаила Пивня, который направился к микрофону с таким взволнованным голосом, будто сумму для издания книги кто-то должен был забрать из его собственного кармана. Будто что-то предусматривалось на сессии облсовета сделать вопреки здравому смыслу!

Цитирую его по записи диктофона:

"300 тысяч гривен! Зачем они нужны? Зачем нам это? Поговорите с людьми, со стариками сегодняшними. Хотят ли они иметь эту книгу?

Я разговаривал с людьми. Они возмущены тем, что Президент каждый раз затрагивает этот вопрос. Это рана, это боль наш. Не нужно им нам трясти!

Вообще, давайте сделаем, возможно, это нужно сделать, один, пять, десять экземпляров книги. Пусть это будет научный труд."

Следовательно, максимум 10 экземпляров исторической книги должно быть на Черниговщине, по убеждению депутата. То есть, чтобы и не всем из 20 районов перепало! Чтобы скорее всё это забылось?

Я ни в чём не хочу обвинять Пивня. Это, как понимаю, высота его души и культуры, патриотизма. Я только не хочу, чтобы сегодняшние школьники стали в будущем крутыми и независимыми, богатыми и прыткими, но без Украины, её истории в сердце.

Для этого нужно побольше давать исторической литературы в сельские и городские школы, чтобы у них не только было тепло, сытно, но и маленькие украинцы, читая о героическом и трагическом прошлом своего края, становились гражданами своей Родины.

Лишь преимущество в несколько голосов по время второго голосования депутатов облсовета дало возможность выделить необходимую сумму для издания книги о голодоморе на Черниговщине.

Сергей ПАВЛЕНКО, собственный корреспондент «Голоса Украины» в Черниговской области.

На снимке: депутат облсовета М. Петух во время выступленияФото автора

Комментарии (24)

Михайло Півень | 2009-11-25 23:50

Игорь
Oper
Ой який же ти щедрий, за чужий рахунок, хлопче. Мабуть , поки що жодної копійки сам не заробив. Ось заробиш - знатимеш ціну цим грошам . Жлобйо...Ха-Ха-Ха !!!

Михайло Півень | 2009-11-25 23:44

М.Боюра
Мені шкода Вас. Якщо Вам потрібна допомога в лікуванні, я допоможу.

Михайло Півень | 2009-11-25 23:41

Василь Чепурний, "Сіверщина"
Брехня ! Ніякого Никона ( якщо він помер -Царство йому грішнику Небесне) Я ніколи не погрожував, бо ніколи його не бачив. Ні живого, ні покійного. А що до вашого "патріархату", панове, То перш ніж щось писати про це, сходіть спочатку до церкви , але до справжньої, святої, канонічної, та спробуйте зрозуміти що є церква. Чи це єдина можливість православної людини поспілкуватись з Богом , чи це спланована кимось здалеку акція ( штучно створений Київський патріархат)аби збезчестити та розвалити головну об"єднуючу силу слов"янського світу - Православну Церкву, яка впродовж багатьох століть була та ,на щастя , і залишається чи не єдиною втіхою зневіреної, змученої життям, та такими як ви "патріотами" , людини. Не перетворюйте Святу Справу в політичні ігрища. Не дуріть людей ,використовуючи для цього Їх святі почуття до Бога ,до віри Христової. Україна одна і завжди у нас була і буде одна Свята церква , як би ви не хотіли розміняти її на свїй, хворий політикою, розсуд .

Михайло Півень | 2009-11-25 23:09

Костян
Дякую хлопче. За розуміння.

Михайло Півень | 2009-11-25 23:06

йцукен
Господи!!!! Не вже справді знайшлася хоч одна розумна людина !!! Нарешті. А то я вже почав вважати, що на цьому сайті ходять тільки такі самі "сострадателі " за чужі (народні) гроші, як цей писака , який написав цю дурницю про мене та про цю, так звану, книгу памяті на якій дехто запланував заробіти політичні девіденти (помаранчеві вожді), а дехто і цілком реальні , грошові( на виданні та друці книги).

Очевидець ганьби | 2008-10-01 13:08

Повірити у щиристь турбот про український народ подібних бізнесмену-держслужбовцю в одній особі Півню і регіональним комуносоціалістам можна було б лише за одної причини, якщо б ці покручі бучно не "святкавали" по декілька раз на рік загибель мільйонів у так званій ВВВ за бюджетні кошти під виглядом перемоги, визвалень, початку тощо і не видавали кучу книжок про ці події.
Доречі, про видання книги пам"яті не голосував також комуніст-регіанал-дипломат Петя Шаповал.

М.Боюра | 2008-09-30 22:08

 Повністю погоджуюся з "abc" і тільки в одному не можу погодитися, що цим півням не потрібен народ,- він їм потрібен аби живитися народною кров'ю і клювати його душу та тіло своїми стерв'ятницькими дзьобами.

abc | 2008-09-30 16:52

Недолюблюю паразитів, але розумію. Їм непотрібен народ, його гордість чи скорбота, минуле та майбутнє. Ось є він, Півень! У нього є гроші, він депутат! Поважайте його і слухайтесь його. Він, Півень, повинен міцніти і багатіти! А минуле навіщо згадувати? Погана тенденція... Сьогодні пишуть про заморених голодом, завтра почнуть писати про обдурених на початку незалежності, питати, хто, де і як здобув свій капітал... Навіщо це Півню і таким як він?

Костян | 2008-09-30 13:34

Костян
Это вы любую трагедию хотите в свою прибыль превратить.
Ваша меркантильность давно известна. Последние ее проявления - это Левко .
Продать и предаить -ваш девиз.

вася | 2008-09-30 12:27

Не будем "бухать" мы, будут (и уже ВБУХИВАЮТ) другие! Не будем ЗНАТЬ СВОЮ историю, будем жить (как уже живут некоторые) ЧУЖОЙ ! А rislingи пусть попивают рислинг и живут в своем "мире" чужих грез! Лиш бы не гадили, там, где живут!

Іванна | 2008-09-30 09:17

Господи Боже мій, як таких тільки півнів земля носить. Я не можу зрозуміти ттаких людей як він і його прихильників, хоч щось людське у них іше залишилося. Все це просто дивує. Не знаю, як можна отримати отой оптиміз, радість - про що говорить sw, не вшанувавши память. Я думаю, що найменше що наше покоління може зробити для безневенного загиблих людей - це хоча б оту книгу надрукувати. Такі ж видання будуть в кожній області нашої держави, а через таких вумників Чернігівщина показала себе у всій своїй красі. Скажіть мені чому вжек більшість караїн світу вшановують жертв голодомору визнанням цього ганебного явища геноцидом, а отакі ............... я навіть не можу слова підібрати щоб якось назвати півнів з його недальокіми прихильниками, просто глумляться над памятю загиблих. Тільки примітивний та зовсім не обізнаний чоловік може говорити про якийсь матеріальний інтерес С.Павленка. Який гонорар? Про що мова? Невже хотось може побумати, що за таку книгу платіть гонорар. Над виданням працювали науковці, студенти, волонтери. Про якийсь гонорар за такі книга може говорити тільки та людина, яка за копійку повіситься. саме через таких людоненависників, які і померли не помянуть і живих ненавидять і демографічна ситуація така і життя таке ж. Шкода. Не знаю я не можу збагнути отаку позицію "розумників". Мені це не дає не оптимізму, не радості, тільки відчай та досаду. Такий відвертий цинізм важко збагнути. Такі чєловєчкі, мабіть, і в поминальні дні на кладовище до своїх рідних приходять аби горілки попити да закусити, а не для того щоб памянути. Примітиви. Я думаю, що жити спокійно та радісно мажна лише тоді, коли все зробив від себе залежне, аби вшанувати память. Що чекає нашу Україну, як можна будувати майбутнє не вшанувавши минуле, таргічну історію? Як?

Василь Чепурний, "Сіверщина" | 2008-09-30 09:05

Не треба дивуватися Півню: він також проти української Церкви у Коропі. Він особисто, будучи головою районної адміністрації, дзвонив тодішньому єпископу Київського патріархату Никону (Царство йому Небесне!) і ПОГРОЖУВАВ викинути священиків, якщо ті приїдуть у Рихлівський монастир. Який тепер, нагадаю, належить Московському патріархату. Не треба дивуватися його успішному бізнесу -- хай розкаже про нього дружина покійного Супруненка, голови сільгосптовариства з Прилуччини...

Evil | 2008-09-30 00:23

До автора.
Якщо ви маєте на меті оприлюднення збірки цих свідцень, чому б не звернути уваги на такий засіб без обмежень, як інтернет?
Є напевно чи не в кожній школі. А як і нема, то все це нескладно вирішується, я вважаю.

Evil | 2008-09-30 00:19

Олександр Ясенчук
Костян, Sirko та інші личинки еее... тобто їх личини - то заслані казачки. Не звертай уваги. Їм тіки того й треба.

йцукен | 2008-09-29 23:43

От і шукали б спонсорів для видання таких книжок серед національно свідомих бізнесменів. Абюджетні кошти й без того є куди витрачати - хоч би на соціальні доплати сільським медикам чи вчителям. Про це б депутати подумали.

Олександр Ясенчук | 2008-09-29 23:12

От довб...би хочеться крикнути почитавши коментарі наприклад Костяна, Ігоря, і ще декого. Про них писав Кобзар - За шмат гнилої ковбаси і матір рідну продаси.

Костян | 2008-09-29 19:50

Молодец депутат.
Тяжело, конечно, бороться с современными О.Бендерами играющими на памяти и чувстве сострадании ,но все же.

М.Боюра | 2008-09-29 19:25

 Моя бабуся, вінча їй пам'ять, дитиною перенесла те страшне лихо і, розказуючи страшну правду, завжди говорила:
 - Запиши це для людей, ти ж грамотний, про ті страшні дні люди не повинні забути.
 В цьому томі свідчень моєї бабусі нема, але я схиляю голову перед пам'ятю тих, хто пережив те лихо, розказав про нього і може ми зберемо гроші на видання цього тому?
 Хай наші українські півні заспокояться, ми обійдемося без їх грошей, хоча і їх гроші є зідраними з стареньких, дітей-онуків стареньких, дзьобами стерв'ятників.

З Коропа | 2008-09-29 17:40

То ви не знаєте ще Півня. Згадаймо, як в 2004-му перед виборами разом з Петром Демиденком (колишнім головою райради) раком весь район поставили в угоду Проффессору. Нічого там людського, крім жадоби грошей і влади не залишилось. Що там якась книжка - вони всіх нас готові покласти до могили задля наживи. І покладуть, якщо треба буде - швидко і не задумуючись. Ми для них - бидло, дебіли... і так далі - все це з лексикону пана Півня. А оскільки всі його злочини залишились не покарані - ніхто навіть в пику не з'їздив, то, мабуть так воно й є. На жаль... Почекаймо - вони ще покажуть себе у всій красі.

Oper | 2008-09-29 16:54

Игорь
Депутатське жлобйо, простіше нІкуди

SW | 2008-09-29 16:50

В області де сьогодні найвища смертність, одни з найнижчих заробітних плат та страшний дитячий алкоголізм, де і так "зашкалює" суспільний песімізм - додамо ще страхіть з нашої історії.
Дайте людям трошки надії і радості. Оптимізм, повагу до порядних працьовитих творчих людей - в національну ідею. А коли буде чим пишатися, буде і час згадати труднощі і біль на шляху.

Видавець | 2008-09-29 16:46

  Згоден! Книжка (але тільки - не ощадна!) повинна стати головною втіхою всьому селянству, городянству, а також, особам без громадянства.
І не потрібно так глибоко обюрюватись! Чи мало навколо жлобів?!
Знайдеш скоро щирого мецената, видаси книжку багатомільйонним тиражем (враховуючи рекламні примірники), і будеш завзято та мстиво висилати щодня тому жлобному дядьку декілька штук примірників. Рекомендованою посилкою, з повідомленням про вручення. Через декілька років він одумається, перетвориться на щедрого мецената, і видасть на всі власні кошти друге видання книжки. Розширене і доповнене. Принаймні, одним прізвищем...

Игорь | 2008-09-29 16:21

А, иожет, все намного проще. У С.Павленко просто, как у автора материальный интерес, а тут гонорар накрывается.

risling | 2008-09-29 15:42

3000 экземпляров - это очень мало. Надо было весь бюджет бухнуть на тираж. Зачем крестьянам деньги? Они ж их проедят. Пусть питаются духовной пищей
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...