Останнє оновлення: 13:38 вівторок, 7 січня
Влада і громада
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Не хочу звинувачувати пана депутата...
Не хочу звинувачувати пана депутата...

Не хочу звинувачувати пана депутата...

Свого часу мене здивував Михайло Півень як архітектор та голова Коропської райдержадміністрації, літаючий на персональному літачку.

Думалось: ось людина нового часу прийшла – вона і свій бізнес, корпорацію «Проун» розкрутила у глибинці, а тепер і Коропщину «виведе в люди», прикрасить, розбудує.

Багато моментів з його життя справді виглядало незвично і своєрідно. Енергійний і діяльний бізнесмен загалом справляв непогане враження своїми гострими, діловими виступами на обласних нарадах, сесіях.

Але, виявляється, я цю людину не знав! До виступу 26 вересня 2008 року на сесії обласної ради.

Здивував мене, вразив сильно успішний бізнесмен своєю позицією! Я навіть не міг запідозрити, що депутат облради так мислить, а крім того, настільки переконаний у своїй правоті!

… Школярі, вчителі, чернігівські історики ходили не один місяць селами і записували від хати до хати спогади стареньких, зібрали грубезний том, у якому понад 1200 сторінок свідчень про голодомор 1932-1933 рр.

Для того, щоб це унікальне видання потрапило у кожну шкільну і сільську бібліотеку, потрібно бодай 3000 примірників. Мало! Бо таку святу книгу не тільки я хотів би мати у своєму помешканні. Щоб діти і онуки знали, як Сталін та його підручні нищили чернігівських селян. Щоб могли прочитати про те, що діялося у їхніх селах у роки комуністичного насилля.

Видання дороге. Але суспільно значиме. Без історичної пам’яті немає народу, громадян!

Я розумію комуністів. Вони вважають себе спадкоємцями тієї КПРС, під проводом якої творився голодомор. Тому й голосували проти видання цієї книги.

Але я не можу збагнути душевні поривання Михайла Півня, який подався до мікрофона з таким схвильованим голосом, ніби суму для видання книги хтось мав забрати з його власної кишені. Ніби щось передбачалося на сесії облради зробити всупереч здоровому глузду!

Цитую його за записом диктофона:

"300 тисяч гривень! Навіщо вони потрібні? Навіщо нам це? Поговоріть з людьми, зі стариками сьогоднішніми. Чи вони хочуть мати цю книгу?

Я розмовляв з людьми. Вони обурені тим, що президент кожен раз піднімає це питання. Це рана, це біль наш. Не треба їм нам трусити!

Взагалі, давайте зробимо, можливо, це треба зробити, один, п’ять, десять примірників книги. Нехай це буде наукова праця."

Отже, максимум 10 примірників історичної книги повинно бути на Чернігівщині, за переконанням депутата. Тобто щоб і не всім з 20 районів перепало! Щоб скоріше все це забулося?

Я ні в чому не хочу звинувачувати Півня. Це, як розумію, висота його душі й культури, патріотизму. Я тільки не хочу, щоб сьогоднішні школярі стали у майбутньому крутими і незалежними, багатими і прудкими, але без України, її історії у серці.

Для цього потрібно побільше давати історичної літератури у сільські та міські школи, аби у них не тільки було тепло, ситно, а й малі українці, читаючи про героїчне і трагічне минуле свого краю, ставали громадянами своєї Батьківщини.

… Лише перевага в кілька голосів за другим голосуванням депутатів облради дала можливість виділити необхідну суму для видання книги про голодомор на Чернігівщині.

Сергій ПАВЛЕНКО, власний кореспондент
«Голосу України» в Чернігівській області

На знімку: депутат облради М.Півень під час виступу
Фото автора

Коментарі (24)

Михайло Півень | 2009-11-25 23:50

Игорь
Oper
Ой який же ти щедрий, за чужий рахунок, хлопче. Мабуть , поки що жодної копійки сам не заробив. Ось заробиш - знатимеш ціну цим грошам . Жлобйо...Ха-Ха-Ха !!!

Михайло Півень | 2009-11-25 23:44

М.Боюра
Мені шкода Вас. Якщо Вам потрібна допомога в лікуванні, я допоможу.

Михайло Півень | 2009-11-25 23:41

Василь Чепурний, "Сіверщина"
Брехня ! Ніякого Никона ( якщо він помер -Царство йому грішнику Небесне) Я ніколи не погрожував, бо ніколи його не бачив. Ні живого, ні покійного. А що до вашого "патріархату", панове, То перш ніж щось писати про це, сходіть спочатку до церкви , але до справжньої, святої, канонічної, та спробуйте зрозуміти що є церква. Чи це єдина можливість православної людини поспілкуватись з Богом , чи це спланована кимось здалеку акція ( штучно створений Київський патріархат)аби збезчестити та розвалити головну об"єднуючу силу слов"янського світу - Православну Церкву, яка впродовж багатьох століть була та ,на щастя , і залишається чи не єдиною втіхою зневіреної, змученої життям, та такими як ви "патріотами" , людини. Не перетворюйте Святу Справу в політичні ігрища. Не дуріть людей ,використовуючи для цього Їх святі почуття до Бога ,до віри Христової. Україна одна і завжди у нас була і буде одна Свята церква , як би ви не хотіли розміняти її на свїй, хворий політикою, розсуд .

Михайло Півень | 2009-11-25 23:09

Костян
Дякую хлопче. За розуміння.

Михайло Півень | 2009-11-25 23:06

йцукен
Господи!!!! Не вже справді знайшлася хоч одна розумна людина !!! Нарешті. А то я вже почав вважати, що на цьому сайті ходять тільки такі самі "сострадателі " за чужі (народні) гроші, як цей писака , який написав цю дурницю про мене та про цю, так звану, книгу памяті на якій дехто запланував заробіти політичні девіденти (помаранчеві вожді), а дехто і цілком реальні , грошові( на виданні та друці книги).

Очевидець ганьби | 2008-10-01 13:08

Повірити у щиристь турбот про український народ подібних бізнесмену-держслужбовцю в одній особі Півню і регіональним комуносоціалістам можна було б лише за одної причини, якщо б ці покручі бучно не "святкавали" по декілька раз на рік загибель мільйонів у так званій ВВВ за бюджетні кошти під виглядом перемоги, визвалень, початку тощо і не видавали кучу книжок про ці події.
Доречі, про видання книги пам"яті не голосував також комуніст-регіанал-дипломат Петя Шаповал.

М.Боюра | 2008-09-30 22:08

 Повністю погоджуюся з "abc" і тільки в одному не можу погодитися, що цим півням не потрібен народ,- він їм потрібен аби живитися народною кров'ю і клювати його душу та тіло своїми стерв'ятницькими дзьобами.

abc | 2008-09-30 16:52

Недолюблюю паразитів, але розумію. Їм непотрібен народ, його гордість чи скорбота, минуле та майбутнє. Ось є він, Півень! У нього є гроші, він депутат! Поважайте його і слухайтесь його. Він, Півень, повинен міцніти і багатіти! А минуле навіщо згадувати? Погана тенденція... Сьогодні пишуть про заморених голодом, завтра почнуть писати про обдурених на початку незалежності, питати, хто, де і як здобув свій капітал... Навіщо це Півню і таким як він?

Костян | 2008-09-30 13:34

Костян
Это вы любую трагедию хотите в свою прибыль превратить.
Ваша меркантильность давно известна. Последние ее проявления - это Левко .
Продать и предаить -ваш девиз.

вася | 2008-09-30 12:27

Не будем "бухать" мы, будут (и уже ВБУХИВАЮТ) другие! Не будем ЗНАТЬ СВОЮ историю, будем жить (как уже живут некоторые) ЧУЖОЙ ! А rislingи пусть попивают рислинг и живут в своем "мире" чужих грез! Лиш бы не гадили, там, где живут!

Іванна | 2008-09-30 09:17

Господи Боже мій, як таких тільки півнів земля носить. Я не можу зрозуміти ттаких людей як він і його прихильників, хоч щось людське у них іше залишилося. Все це просто дивує. Не знаю, як можна отримати отой оптиміз, радість - про що говорить sw, не вшанувавши память. Я думаю, що найменше що наше покоління може зробити для безневенного загиблих людей - це хоча б оту книгу надрукувати. Такі ж видання будуть в кожній області нашої держави, а через таких вумників Чернігівщина показала себе у всій своїй красі. Скажіть мені чому вжек більшість караїн світу вшановують жертв голодомору визнанням цього ганебного явища геноцидом, а отакі ............... я навіть не можу слова підібрати щоб якось назвати півнів з його недальокіми прихильниками, просто глумляться над памятю загиблих. Тільки примітивний та зовсім не обізнаний чоловік може говорити про якийсь матеріальний інтерес С.Павленка. Який гонорар? Про що мова? Невже хотось може побумати, що за таку книгу платіть гонорар. Над виданням працювали науковці, студенти, волонтери. Про якийсь гонорар за такі книга може говорити тільки та людина, яка за копійку повіситься. саме через таких людоненависників, які і померли не помянуть і живих ненавидять і демографічна ситуація така і життя таке ж. Шкода. Не знаю я не можу збагнути отаку позицію "розумників". Мені це не дає не оптимізму, не радості, тільки відчай та досаду. Такий відвертий цинізм важко збагнути. Такі чєловєчкі, мабіть, і в поминальні дні на кладовище до своїх рідних приходять аби горілки попити да закусити, а не для того щоб памянути. Примітиви. Я думаю, що жити спокійно та радісно мажна лише тоді, коли все зробив від себе залежне, аби вшанувати память. Що чекає нашу Україну, як можна будувати майбутнє не вшанувавши минуле, таргічну історію? Як?

Василь Чепурний, "Сіверщина" | 2008-09-30 09:05

Не треба дивуватися Півню: він також проти української Церкви у Коропі. Він особисто, будучи головою районної адміністрації, дзвонив тодішньому єпископу Київського патріархату Никону (Царство йому Небесне!) і ПОГРОЖУВАВ викинути священиків, якщо ті приїдуть у Рихлівський монастир. Який тепер, нагадаю, належить Московському патріархату. Не треба дивуватися його успішному бізнесу -- хай розкаже про нього дружина покійного Супруненка, голови сільгосптовариства з Прилуччини...

Evil | 2008-09-30 00:23

До автора.
Якщо ви маєте на меті оприлюднення збірки цих свідцень, чому б не звернути уваги на такий засіб без обмежень, як інтернет?
Є напевно чи не в кожній школі. А як і нема, то все це нескладно вирішується, я вважаю.

Evil | 2008-09-30 00:19

Олександр Ясенчук
Костян, Sirko та інші личинки еее... тобто їх личини - то заслані казачки. Не звертай уваги. Їм тіки того й треба.

йцукен | 2008-09-29 23:43

От і шукали б спонсорів для видання таких книжок серед національно свідомих бізнесменів. Абюджетні кошти й без того є куди витрачати - хоч би на соціальні доплати сільським медикам чи вчителям. Про це б депутати подумали.

Олександр Ясенчук | 2008-09-29 23:12

От довб...би хочеться крикнути почитавши коментарі наприклад Костяна, Ігоря, і ще декого. Про них писав Кобзар - За шмат гнилої ковбаси і матір рідну продаси.

Костян | 2008-09-29 19:50

Молодец депутат.
Тяжело, конечно, бороться с современными О.Бендерами играющими на памяти и чувстве сострадании ,но все же.

М.Боюра | 2008-09-29 19:25

 Моя бабуся, вінча їй пам'ять, дитиною перенесла те страшне лихо і, розказуючи страшну правду, завжди говорила:
 - Запиши це для людей, ти ж грамотний, про ті страшні дні люди не повинні забути.
 В цьому томі свідчень моєї бабусі нема, але я схиляю голову перед пам'ятю тих, хто пережив те лихо, розказав про нього і може ми зберемо гроші на видання цього тому?
 Хай наші українські півні заспокояться, ми обійдемося без їх грошей, хоча і їх гроші є зідраними з стареньких, дітей-онуків стареньких, дзьобами стерв'ятників.

З Коропа | 2008-09-29 17:40

То ви не знаєте ще Півня. Згадаймо, як в 2004-му перед виборами разом з Петром Демиденком (колишнім головою райради) раком весь район поставили в угоду Проффессору. Нічого там людського, крім жадоби грошей і влади не залишилось. Що там якась книжка - вони всіх нас готові покласти до могили задля наживи. І покладуть, якщо треба буде - швидко і не задумуючись. Ми для них - бидло, дебіли... і так далі - все це з лексикону пана Півня. А оскільки всі його злочини залишились не покарані - ніхто навіть в пику не з'їздив, то, мабуть так воно й є. На жаль... Почекаймо - вони ще покажуть себе у всій красі.

Oper | 2008-09-29 16:54

Игорь
Депутатське жлобйо, простіше нІкуди

SW | 2008-09-29 16:50

В області де сьогодні найвища смертність, одни з найнижчих заробітних плат та страшний дитячий алкоголізм, де і так "зашкалює" суспільний песімізм - додамо ще страхіть з нашої історії.
Дайте людям трошки надії і радості. Оптимізм, повагу до порядних працьовитих творчих людей - в національну ідею. А коли буде чим пишатися, буде і час згадати труднощі і біль на шляху.

Видавець | 2008-09-29 16:46

  Згоден! Книжка (але тільки - не ощадна!) повинна стати головною втіхою всьому селянству, городянству, а також, особам без громадянства.
І не потрібно так глибоко обюрюватись! Чи мало навколо жлобів?!
Знайдеш скоро щирого мецената, видаси книжку багатомільйонним тиражем (враховуючи рекламні примірники), і будеш завзято та мстиво висилати щодня тому жлобному дядьку декілька штук примірників. Рекомендованою посилкою, з повідомленням про вручення. Через декілька років він одумається, перетвориться на щедрого мецената, і видасть на всі власні кошти друге видання книжки. Розширене і доповнене. Принаймні, одним прізвищем...

Игорь | 2008-09-29 16:21

А, иожет, все намного проще. У С.Павленко просто, как у автора материальный интерес, а тут гонорар накрывается.

risling | 2008-09-29 15:42

3000 экземпляров - это очень мало. Надо было весь бюджет бухнуть на тираж. Зачем крестьянам деньги? Они ж их проедят. Пусть питаются духовной пищей
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новорічна локація у Чернігові

SVOBODA.FM