Останнє оновлення: 11:08 середа, 26 березня
Про глобальне
Ви знаходитесь: Політика / Україна / «Незалежність» Косово: Думка чернігівської еліти
«Незалежність» Косово: Думка чернігівської еліти

«Незалежність» Косово: Думка чернігівської еліти

Чернігівська еліта – про глобальне. «Високий Вал» запитав відомих чернігівців про ставлення до глобальних політичних питань та оголошення Косово незалежною державою.

Секретар Чернігівської міської ради Віталій Голець: Моє ставлення дуже негативне тому, що Косово може бути тільки автономією у складі Сербії. Прикро що наш уряд підтримує. Ми знаємо в чуму тут суть.

Віталій Голець

Суть проблеми полягає в тому, що США розбомбили Югославію разом з НАТО лише з однією метою: зупинити діяльність нафтопереробних заводів які там працювали і сьогодні.

Чернігівська еліта – про глобальне. «Високий Вал» запитав відомих чернігівців про ставлення до глобальних політичних питань та оголошення Косово незалежною державою. Секретар Чернігівської міської ради Віталій Голець: Моє ставлення дуже негативне тому, що Косово може бути тільки автономією у складі Сербії. Прикро що наш уряд підтримує. Ми знаємо в чуму тут суть.

Суть проблеми полягає в тому, що США розбомбили Югославію разом з НАТО лише з однією метою: зупинити діяльність нафтопереробних заводів які там працювали і сьогодні. Це питання почалось активізуватися саме США та іншими капіталістичними та іпіріалістичними країнами зразу ж після того як було оголошено в Сербії будівництво нафтопереробного зводу, так що тут визначальною є економіка.

А словянські країни сьогодні мовчать, а словянських країн дуже багато це і Польша, і Чехія, і Болгарія і інші, але всі вони мовчать тому, що за дві копійки продали совість військовому блоку НАТО і Сполученим Штатам Америки. Те саме ми можемо сказати і про нашого президента який, нажаль, є сьогодні представником політики США в Україні, а не патріотом своєї батьківщини і не слов’янином.

Голова обласної ради Наталія Романова:

Наталія РомановаБезпосередньо глобальна політика до справ якими займається, мабуть, місцева рада має опосередковане відношення, але все ж таки має.

Я вважаю, що як прикордонна область на собі більш ніж будь-яка інша область ми відчуваємо впливи глобальної політики…

Чи справді можна говорити про відсутність подвійних стандартів?
Коли велика країна, якась європейська, може співчувати Косово, але мати невеличке «Косово» аналогічно у себе в країні…

Сергій КнуренкоДиректор агенції регіонального розвитку Сергій Кнуренко:

Ми звикли до того, що чекаємо Доброго Царя який всіх правильно розсудить, всіх поставить на правильні місця, поділить відповідальність і так далі… Ну і виходить, що коли ми сьогодні є реально не суб’єктом політичної діяльності, а лише об’єктом, то і ставлення до наших думок приблизно таке, що нікого не цікавить що ми там думаєм…

Моя особиста позиція що прецендент з Косово може бути дуже загрозливим. Це стосується 50-ти країн наскільки я розумію, на скільки я знаю, де цей прецендент може повторитися. Якась або зовнішня сила має вирішувати питання територіальної громади, або я незнаю навіть хто… 

 Заступник голови обласної ради Олег Обушний:

Олег ОбушнийЯ вважаю що країну Сербію просто розрізали по живому і треба було вивчати це питання. На території кожної країни живе дуже багато народностей і на території Сербії так само, і на території України, і на території тієї ж Росії, і на території США, але від США не відділяють окремі штати.

Я вважаю що Косово повинно бути в складі Сербії. Косово від України далеко і від Чернігівської області, регіональна еліта в першу чергу повинна займатися своїми регіональними проблемами, а це загально-державна проблема ООН в більшості своїй і на мою думку, це не потрібно нашим регіональним елітам займатися і перейматися цими проблемами…

Керівник виборчих програм громадської мережі «Опора» Олександр Ломако:

Олександр ЛомакоЯ особисто слідкую за геополітикою, за глобальними світовими проблемами, часто буваю за кордоном і багато про що знаю, як кажуть: «не по на слишке». Займаюся спостереженням за виборами як міжнародний спостерігач, тому в курсі основних проблем які стосуються пост радянського і європейського простору.

А якщо говорити конкретно про проблему Косово, то тут не можна не сказати, що Косово – це міна політичної дії, яку заклали грубі стратегічні помилки допущені в першу чергу США і рядом європейських країн…

Починаючи з 1990 року, всі події які відбуваються в Косово, відбувалися по за рамками норм ради безпеки ООН. Відповідно, тоді це пояснювалося тим, що краще зберегти безпеку в регіоні аніж виконувати певні норми, але ми бачимо до чого це призвело…

Політичний аналітик інституту євроатлантичного співробітництва Володимир Горбач:

Володимир ГорбачДля України косівська ситуація є не бажаною, але як бачится вже зараз з перспективи сьогоднішнього дня вона також була і не минучою. По при те, що відбувається злам всієї міжнародно-правової системи, інакше і бути не могло і в значній мірі відповідальність за це несуть не тільки ті держави які це все ініціювали і втілюють в життя, але і в значній мірі і сама Сербія, а в першу чергу сербські політики…

Світ входить в нову епоху свого існування, коли питання пов’язані з правами людини і замахами на геноциди будуть каратися безжально, без оглядки навіть на народно-правову систему. Це те, що ми побачили у ситуації з проголошенням держави Косово, це єдина причина, фактично, геноцид сербів по відношенню до албанців з якого все і почалося, я маю на увазі ще з режиму Мелошевича…

Україна це не вигідно тому, що ми маємо подібні проблеми і на кордонах України, перш за все придністров’я і гіпотетично якісь регіональні сеператизми в Криму, чи Закарпатті, чи в Донецькому регіоні, скажімо так, Криворіжської республіки. Тому, звичайно для нас це загроза, загроза небезпеці, перш за все, і тому реакція українців, української влади, українського УМВС на ці події має бути надзвичайно обережна, стримана і має бути на боці, перш за все, Сербії.

 Редактор газети «Сіверщина» Василь Чепурний:

Василь ЧепурнийМісцева еліта не переймається глобальними питаннями бо думають, що їм треба смачно їсти гарно спати, а все інше минеться. Хіба шо згадують коли погода така як цієї зими, тоді починають думати про щось глобальне. Чому так відбувається? Тому, що занадто приземлені інтереси і люди не розуміють, що, наприклад, Чернігів значною мірою впливає на Москву, починаючи від того що засновник Москви народився в Чернігові і не тільки…

А що до Косово, то я з настороженістю ставлюсь до проголошення незалежності, тому що кожен народ має право на свою державу. Такого народу як косовці чи косовари – немає, але з другого боку мені не зрозуміло чому серби допустили що там заселено їхню землю, серце Сербії, як вони Косово називають, чому вони допустили що заселили не серби?..

Таким чином, ця проблема залишається гострою і вона буде для Європи гострою завжди, аж поки Косово або приєднається до Албанії, або повернеться частиною Сербії, що є найменш імовірним.

Коментарі (43)

магистр => abc | 2008-03-05 01:22

+100

abc | 2008-03-03 09:57

Гість
магистр международных отношений
"А что дальше"?

Дійсно, а що далі?
Погодитися з міжнародним визнанням?
Направити війська з метою допомогти Сербії поновити практику геноциду?
Так, з визнанням Косово з"явився неприємний прецедент. Але, мабуть, варто погодитися з думкою про те, що цей прецедент не першопричина. Першопричиною є поведінка Сербії, котра спочатку надала територію для заселення чужинцями, а потім влаштувала різанину.
===========================================================
Я ж з цієї історії роблю наступний висновок - небажання користуватися розумом і шукати цивілізовані шляхи до покращення ситуації (в Сербії було достатньо часу) підштовхує до примітивних злочинних рішень, котрі потім же і обертаються проти того, хто не побажав своєчасно напрягати свій розум. І нашого повсякденного життя це також стосується в повній мірі.

Гість | 2008-03-03 01:08

Редактору:
треба б повиправляти помилки рескриптора:)
Не УМВС, а МЗС.
не загрози небезпеці, а загрози безпеці.
ну і так далі...

Гість | 2008-03-03 00:44

магистр международных отношений
  Мне кажеться, простым людям почти все равно - эта ейфория пройдет и возникнит вопрос: "А что дальше"?

магистр международных отношений | 2008-03-02 22:53

Косово объявило независимость. По улицам бегает толпа, стреляет вверх, радуется.
Hа порог своего дома выходит старый серб, подходит к конуре, рядом с которой свернулся его пес, и говорит:
- Hу что, животное, придется учить албанский.

Костян | 2008-03-02 18:59

Гы..
Спор о Косово свели на спор про элиту..
Ну да, Косово косову, а элита это да, важно..
Кого считать элитой?
Объективности тяжело добиться. Потому как если чел, условно, пас со мной гусей в детстве (и пас их я естественно лучше), вряд ли буду считать его элитой, скорее выскочкой..

abc | 2008-03-02 13:39

Еліта, це ті, хто покращує стан справ в місті, області, країні, світі. Якщо хтось вискочив на вищий щабель економічного добробуту за рахунок руйнації загального благополуччя, то його варто назвати прищем, мозолем чи чиряком.
Звісно це суб"єктивно, але з моєї точки зору загальний стан справ покращує і Н.Романова, і Горбач, і Ломако, і Чепурний, і Високий Вал...
Думаю питання прогресу, розвитку, всього і всіх, хто сприяє цьому та заважає, ми ще не раз будемо обговорювати на оновлених сторінках гостинного ВВ.

Sirko о выборе элиты | 2008-03-02 11:05

@Стосовно "відбору еліти" - це питання до Високого Валу, але скажіть - кого тут не вистачає? @
  По-любому в элиту следует автоматически заносить:
1. Державных и советских (местных рад) посадовцев: мера, губермана, начальника транспортного цеха, вождя филармонии и пр.
2. Фюреров партий и весомых общественных организаций ( с последними следует быть осторожными, ибо каждый общественный нероба выдает себя за весомую организацию).
3. Редакторов местных СМИ и православных попов.
4. Главных спекулянтов города (владельцев крупных торговых сетей и банкиров).
Однако, всё это элита по должности.
А вот духовной элиты, элиты, которая является таковой не по должности - я так и не знаю. Кажись нет такой в Чернигове. Могу только предложить подход для поиска такой элиты, критерии истинной элиты:
1. Старый больной придурок, не бывший при власти и в партиях, зацикленный на архитектурном образе Чернигова.
2. Старый рядовой черниговец, из каменщиков, построил весь Чернигов, пил портвейн и вермут. Сцал на все власти с высоты своих новостроек.
3. Разбитый профессиональным геморроем водитель троллейбуса. Перевез миллион человек. Но даже спасибо ему никто не сказал.
4. Старцы и пророки из славного Халявина и прочая достопочтенная публика.

abc | 2008-03-01 23:39

Хто зрозумів, поясніть, що означає фраза "каждый должен заниматься своим делом"? Орієнтуватися у навколишньому світі, обговорювати його та шукати методи покращення - це не просто право, це обов"язок кожного громадянина, як елітного, так і ні. Хтось дав відповідь кращу, хтось гіршу. Але якщо будемо обговорювати, наші знання про оточуючий світ ставатимут все досконалішими, рішення розумнішими, а життя кращим. Це процес розвитку. Ну а якщо закріпити за одними право пояснювати, а за іншими обов"язок мовчати, то це буде процес деградації, коментарі ж ставатимуть все більш маразматичними.

Магистру | 2008-03-01 23:17

Согласна с вами, что каждый должен заниматься своим делом.
Но все равно благодарна сайту chernigiv.info за интересную поднятую тему. Продолжайте и дальше опрос разных извесных черниговцев (только не нужно называть ее елитой, которой у нас пока, к сожалению, нет) и по другим темам внутренней и геополитики, а еще лучше, местных проблем.

магистр - Hohlyand-strana | 2008-03-01 23:16

а что у нас должно быть в приоритете для обсуждения?

... | 2008-03-01 23:15

Вячеслав Кузьменко, вы похожи на учителя, который за уши вытягивает троечника на экзамене :) Конечно, мы все прочитали что г-н Ломако сказал, но мы наверно второй вариант, который у вас закрашен троеточием :)

Hohlyand-strana | 2008-03-01 23:14

vot eto u vas diskusija!
Vam bolshe zanimatsya nechem - net problem krome Kosovo i obsuzdenija elita-neelita?

магистр международных отношений | 2008-03-01 23:13

точку зрения высказала, выразив свою гражданскую позицию. :)))
я написала про то, что вы упомянули, только несколько глубже и развернутей :) не претендую на место черниговской элиты в роли аналитиков региональных конфликтов, но раскрывать волнующие (и главное знакомые мне) темы в статьях люблю. когда то про Иран на ВВ писала, можете в гугле поискать Иран и ВВ. :) даже узнаете мое имя :) не претендую на абсолютную правильность и бездонную глубину знаний, но тем не менее, глядя на ответы элиты, однозначно утверждаю что каждый должен заниматься своим делом и своей специализацией. Может поэтому у нас в стране не все слава Богу, что каждый занимается не тем чем надо и рассказывает про происки империализма или про то как он заграницу ездил и все видел. :)
  кстати, еще добавлю, что в Косово находятся одни из самых сильных наркокартелей в мире (албанская мафия). 40 % героина в Европу попадает из Косово. Кто за этим всем стоит - не берусь анализировать.

В'ячеслав Кузьменко | 2008-03-01 23:12

Згоден з думкою О. Ломако, трошки її родовжу, бо деякі або не дочитали або...
Косово це політична міна, що виникла в результаті серйозної стратегічної помилки, провину за яку несуть США та уряди ряду європейських країн. Якщо для США це і є перемогою, то для ряду країн – це, повторююсь, міна закладена США та ін.
вони несуть провину перед населенням Балкан, яке знову чекає період нестабільності та геополітичними наслідками для інших країн.
Вихід із цієї ситуації буде важким, а на розв’язання протиріч піде багато часу.

Анна | 2008-03-01 23:11

Хочу прокоментувати, що насправді означали слова Обушного, які найбільш насмішили мене:
1. "...на мою думку, це не потрібно нашим регіональним елітам займатися і перейматися цими проблемами…".
Треба читати: "Моя хата зкраю - нічого не знаю"
2. "... це загально-державна проблема ООН"
Треба читати: "Ну є там якась держава ООН, чи як там її, от хай цим і займається!"
2. "Я вважаю що країну Сербію просто розрізали по живому і треба було вивчати це питання." Треба читати: "Я не знаю, як відповісти на Ващі дурацькі запитання. Мені треба було вивчати питання країн Югославії....ще у школі, але я цього не робив"

Аноним | 2008-03-01 23:10

В любом случае, эпизод с Косово никому ничего хорошего не принесет. Это дестабилизирует ситуацию на Балканах и затронет другие страны.
Через 9 лет без малого после натовских бомбардировок, которые положили конец этническим чисткам, проводившимся косовскими сербами в отношении албанского большинства, независимость Косово была наконец провозглашена. Ее немедленно признали США, Великобритания и еще целая группа государств. Россия же, подыгрывая Сербии, демонстративно проявляет гнев.
Вот, только наш МИД молчит...

не магистр, но и не обманщик | 2008-03-01 23:09

Товарищ магистр! А скажите свою точку зрения о событиях в Косово. Высокий вал может опубликует и следующий раз у вас спрашивать точку зрения, а не у опрошеных.
По-моему, очевидны две вещи:
1. Косово - это часть долгой балканской истории, которая началась с Милошевича и бомбандировок. Кто как не США и НАТО несут ответственность?
2. Економики там не намного меньше, чем национального вопроса и политики.
3. Это затрагивает интересы десятков других государств, в том числе, Украину, Азейбаржан, Грузию, Молдову.

магистр международных отношений | 2008-03-01 23:08

думаю Украине лучше воздержаться от однозначной позиции по Косово. Очевидно, что наш самый большой друг - США будет настойчиво поддерживать наше *да* и может даже слишком настаивать (заставили же нас войска в Ирак отправить), но нам нельзя портить отношения с Россией, а также в Украине есть Крым, который вполне может лет через 10 ссылаться на Косово. Все остальные варианты сепаратизма в Украине вижу маловероятными... Общая граница с Молдавией и ситуация с Приднестровьем - еще один негативный для нас фактор.

магистр международных отношений | 2008-03-01 23:07

В основе провозглашения независимости Косово лежит (см. З. Бжезинский Великая шахматная доска) цель изменения расстановки сил в субрегионах Евразии. Кому надо? США. В Европе - в первую очередь это наносит удар
- по России - 1) В России очень много сепаратистских тенденций; 2) Сербия - давний союзник России в регионе; 3) недавно был подписано миллиардное соглашение между Газпромом и Сербигазом о прокладке трубы...
- по ЕС. - 1) опять нестабильность в регионе; 2) наболевший баскский сепаратизм, ирландия итп.
Есть и другой аспект. Действительно, этот fait accompli может стать прецедентом для больше чем 50 стран.
В частности, более обосновано (все ведь происходит не просто так;).
На Ближнем Востоке есть Курдистан - несуществующее государство на территории 4х гос-в, которое борется за свою независимость. Часть курдов живут в Иране. Иран - давний враг США, претендующий последнее время на региональное лидерство. После провала в Ираке США не начнут войну против Ирана, какие бы полит. заявления не делались (мое личное мнение), поэтому они работают на дестабилизация внутренней ситуации. Слабое место ИРИ - многонациональность. Если создать прецедент и позволить существование Курдистана - может перекроиться вся карта Ближнего Востока, т.к. когда происходила деколонизация британцы проводили границы между странами так, чтобы разделить нации между разными гос-вами и таким образом оставить за собой рычаги влияния. Не только курды, есть еще белуджи итп. Какой этом всем смысл? Думаю действует принцип "разделяй и властвуй". Так что провозглашение независимости Косово - это не стратегическая ошибка США, а их геостратегическая победа. (Ломако нервно курит в сторонке)

abc | 2008-03-01 23:06

Давайте все-таки будемо оптимістами. Є проблеми які потребують розумного вирішення. Мабуть висновки будуть зроблені і нами, і нашим МЗС, і іншими країнами. Сподіваюся відбудеться посилення ролі ООН, Ради безпеки. Релігійний заповіт любові і притаманний цивілізаційному розвитку розум зроблять свою позитивну справу. Все буде добре.

магистр международных отношений | 2008-03-01 23:05

Я раньше не вникала в то, какая у нас в Чернигове элита, но судя по статье, правду говорят, что каждый должен заниматься своим делом. Нефтеперерабатывающий завод, империализм, дуже багато словянских крайин, которые продали совесть... от США не отделяют отдельные штаты... общегосударственная проблема ООН (!! :) особо потешил черниговская элита Ломако, который часто бывает заграницей и знает что Косово - стратегическая ошибка США...

Sirko-убить Декларацию прав чело | 2008-03-01 23:04

Декларация прав человека работает на богатые государства против бедных государств. Человек имеет право свободно перемещаться по свету. Другими словами, богатые державы получают на халяву лучшую рабочую силу из бедных держав, не вкладывая ни копейки в обучение этих людей.
Богатые державы могут раздуть проблему прав человека в слабой державе и уничтожить эту слабую державу.
Декларацию прав гнилого человечка, который хочет слинять из отечества за длинным евро, нужно заменить на Декларацию прав государств:
1. Границы существующих держав нерушимы.
2. Сепаратисты расстреливаются по решению Особой Тройки ООН, без суда и следствия.
3. Кто не успел к самостийницкому поезду - тот пусть заткнется навеки: Никогда, не при каких обстоятельствах у него уже не бужет своей Державы. И точка.
Нужно сделать выбор: свободный человек или нерушимое государство.
Свободный человек - вечная война. Нерушимое государство - ограничение свобод...
Свободный человек со временем выродится в "безродного космополита" с паспортом гражанина Соединенных Штатов Мира.
Несвободный человек в нерушимом государстве - сохранит национальную самобытность.
Что лучше? Не знаю. Но к бессмысленным войнам готовиться нужно.

Невтішний | 2008-03-01 23:03

...а словянських країн дуже багато це і Польша, і Чехія, і Болгарія і інші...
Польща вже сказала своє слово - " продали " братів-сербів ! Люди ,тоді , можливо , через кілька років китайці та ліванці проголосять незалежність Троєщини ! ?
Косово je Cрбиja !!!!

Sirko о Богах | 2008-03-01 23:02

Наверное не 6000 держав будет а все 10 тысяч. Ведь кроме языков у людей есть еще и Боги. Есть Сербия Аллаха (Босния), а есть Сербия Христианского Бога (собственно Сербия). Хорваты ничем от сербов и не отличаются, и те и другие - выходцы с Украины, сербы - из Черниговщины (Сиверщины), хорваты - из Галичины.
На ихнем языке, сербско-хорватском, слова "вишак вредности" означают "прибавочная стоимость".
Интересно, что хорваты (бывшие галичане) считают, что слово "кроватка" (галстук) изобрели они, оно и происходит от слова "хорват". Хорошие они все люди. Но вот беда: у хорватов бог католический и пишут они латиницей. А у сербов бог православный и пишут они кириллицей.
И режут друг другу глотки из-за этого...
Сколько этих чёртовых богов уже есть в Украине! И сколько церквей новых чёртовых богов плодится в украинских городах!

Степан Тибериевич | 2008-03-01 22:53

Какой народец, такая и элита - какая элита такие и мысли.

Sirko | 2008-03-01 22:49

На Земшаре около 200 держав и около 6000 языков.
Впереди у нас (земшаровцев) около 6000 войн за независимость.
Понятное дело, что большие державы будут провоцировать эти войны и участвовать в них. Но зло - не в больших державах, а в росте "национального самосознания".
Нефть "новых" держав достанется большим старым державам.
Ситуация безвыходная: почему грузинам можно, а абхазам нельзя?
Нужен единый знаменатель: если нельзя, так уж всем нельзя, а если можно - так уж всем можно.
6000 войн и образование 6000 государств с заведомо несправедливыми границами.
Ужас!
В самом выгодном положении оказываются денацифицированные государства - США, Канада...
У нас всё плохо... Каждый якут, чукча, крымский татарин, закарпатский русин рано или позже скажет: а подайте-ка мне мою национальную державку.
Может Библия права: нет ни элина ни иудея. Может марксисты правы: взять да и стереть на хрен все нации, языки и религии. Одна большая война за "светлое будущее", зато потом 6000 лет без войн!
Расстрелы предлагаю начать с творческой интеллигенции - сей квинтэссенции Мирового Зла!

Слава | 2008-03-01 22:47

Слава
  Ох, когось і задів перелік і визначення чернігвської еліти...
Жаба давить, що хтось не потрапив?
Чи просто давить?
Щось у мене таке враження, що останнім часом коментатори на ВВ зовсім деградували - замість обговорення матеріалу по суті, по 2 десятки коментарів обговорюють або автора або якусь дрібничку.
ЖАХ!

СІРКА! | 2008-03-01 22:39

Думки чернігівської бидлоеліти!

В'ячеслав Кузьменко | 2008-03-01 22:12

Вітаю "Високий вал" з оновленням:)
Ви стали виглядати цікавіше!

abc | 2008-02-29 23:53

Матеріал чудовий.

=======================

Про еліту. Частину, віднесених тут до еліти, підібрав ВВ. А частину, під час виборів, до еліти віднесли чернігівці. ВВ просто розмістив їхні думки - читайте, порівнюйте, робіть висновки. І якщо комусь висловлювання Голеця видаються повною маячнею, то не ВВ його у те елітне крісло всадив. Порівняйте, чиї коментарі найрозумніші, а хто обраний до влади. І спробуйте пояснити, чому так? Розумію, неприємно і вам і мені, але не треба на зеркало, тобто на ВВ скаржитися, якщо самі таких наобирали...

=======================

Не можна не відмітити продовження боротьби між тими, хто відповідальність і за себе, і за країну, і за весь світ покладає на себе, то тими, хто звик "на халяву", нехай за нього хтось вирішує, хтось його забезпечує, годує і носа підтирає...

=======================

По самій темі.

Дуже вдячний Чепурному за запитання про те, чому серби допустили заселення Косово не сербами. Чи не повторимо ми цю помилку у себе на чернігівщині?

Також порадували Володимир Горбач та Олександр Ломако думками про питання пов’язані з правами людини і замахами на геноциди та відмовою від виконання загальноприйнятих норм заради намагання зберегти безпеку в регіоні.

І на закінчення хочу зауважити, що не розділяю оптимізму тих, хто вважає, що подібні проблеми у нас принципово неможливі. Особливо якщо врахувати нашу патологічну затність знайти і наступити на кожні лежачі граблі.

Костян | 2008-02-29 20:35

Ну і виходить, що коли ми сьогодні є реально не суб’єктом політичної діяльності, а лише об’єктом, то і ставлення до наших думок приблизно таке, що нікого не цікавить що ми там думаєм…

++

Полностью согласен

Ёсип | 2008-02-29 20:16

Да, Косово очень близкая тема для Чернигова... куда там!

Вот, Обушному и Романовой видно больше делать нечего, как всякий бред об этом нести...

Лучше б, о области подумали и наших бедных селах

Не еліта | 2008-02-29 19:42

В принципі, у деяких висловах є цікаві думки і оригінальні. Особливо Горбача і Ломако (до-речі, тут скорочена версія, а якщо ослухати на радіо - більш зрозуміло). Добре, що в Чернігові є хтось, хто щось може про це сказати.

Стосовно "відбору еліти" - це питання до Високого Валу, але скажіть - кого тут не вистачає? Соколова, Шаповала, Тандури? Може ще 5 прізвищ. Не такий багатий в Чернігові, в принципі, і вибір коментаторів

аноним | 2008-02-29 17:05

Будьмо уважні !!!

Проти визнання незалежності Україною так званого Косова виступають зовсім з різних позицій.

1.Комуно-соціалісти, "ліві"-українофоби-москофіли, боз тваринною лютістю проти і США, і НАТО, і незалежної України.

2. Справжні "праві" на кшалт УНП, бо розуміють катастрофічні наслідки цього кроку глобалістів для держави України.

Найважче російським шовіністам !

Признати незалежність Косова - відкритишлях для відродження імперії.

Не признати Косово це - поставити хрест на слав"янофільських ідеях на яких 300- років будувалася імперія. Тоді Серби, які все робили за прикладом Росії їх проклянуть остаточно на віки.

Для українців головне - реакція Росії !!!

М.Боюра | 2008-02-29 16:49

"Світ входить в нову епоху... питання, пов’язані з правами людини і замахами на геноциди, будуть каратися безжально ... Це те, що ми побачили у ситуації з проголошенням держави Косово" - це слова В. Горбача і тут зарита собака. Дивує судження наших елітних істориків, - чи вони так навченні, чи невиправні лицеміри? А слова про нафтопереробку - взагалі рудементи, які вже і Сажі Умалатова не вживає.

Operator to ALEX | 2008-02-29 16:49

Фтопку вашу кримінальну еліту з Партії Рекетирів

ТОМ | 2008-02-29 16:11

ГОЛЕЦ-зажравшаяся элита нашего города! Яка там думка? Там только бабло в голове.

--- | 2008-02-29 15:35

Ломако єто Сила Громады а не Опора. Смена бренда. Далее будет

аноним | 2008-02-29 14:42

на 100% согласен со статьей! Косово - в состав Сербии

ALEX | 2008-02-29 13:30

Хто і як формував цих "Елітян" і на чий заказ? Чи не є образою для реальної єліти міста? І що слушно - еліті з Партіі регіонів місця немає. Ось і рахуйте на иайбутнє хто себе піарить!



аноним | 2008-02-29 12:58

Интересуюсь, это полный перечень "чернігівської еліти"? Или следует ждать еще более витееватых изречений, типа "як прикордонна область на собі більш ніж будь-яка інша область ми відчуваємо впливи глобальної політики… Архи велликолепно!

Осип | 2008-02-29 12:31



Дуже далекі вони від народу.

А ворог все ближче...



закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Переробка руїн і небезпечний побитий шифер у місті Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM