Останнє оновлення: 12:32 п'ятниця, 4 липня
Дерибан / Почитавши газети...
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Хто ж «кришує» тимчасову чернігівську владу?
Хто ж «кришує» тимчасову чернігівську владу?

Хто ж «кришує» тимчасову чернігівську владу?

Думаю, що відповіді на це запитання ми не отримаємо ще довго. А, може, й ніколи. Скоріше, матимемо ще більше запитань. Одне з них – хто краде чернігівську землю?

Крім того, що «дерибаниться» земля біля Олександрівки, під Черніговом, почався її розподіл і в Брусилові, де Снов впадає в Десну. А на черзі, мабуть – санаторно-курортна зона над Десною – Ладинка.

До речі, і там, і там відбудуться позачергові вибори, бо сільські голови пішли на пенсію. Ще залишаються клаптики землі понад Сновом у Клочкові та древньому Седневі.

Саме зараз є нагода, точніше, інформаційний привід, згадати про діяльність «тимчасового уряду» Чернігівського району.

Нещодавно у районній газеті «Наш край» з'явилося інтерв'ю з тимчасово виконуючим обов'язки голови Чернігівської районної державної адміністрації Володимиром Брайком. Редактор «кишенькової» газети, незаконно «просунута» на посаду тим же паном Брайком, відзначає його величезні заслуги.

«Якщо говорити мовою цифр, то за фінансовими результатами підприємства району отримали позитивне сальдо 9 млн. 805,7 тис. грн. Це у сім разів більше, ніж у 2007-му році». Якщо сприймати це не мовою цифр, то жителі району стали жити у сім разів краще, ніж рік тому? Цифрова локшина на вуха!

Йшлося й про увагу до медицини та про «розвиток» гуманітарної сфери. У той час, коли лікарні обласного центру, всієї області і всієї країни скаржаться на великий дефіцит лікарів: «Багато уваги потребує сьогодні медицина в нашому районі. Розумію, що не всім сподобається те, що я скажу, але штати у цій галузі роздуті… Це ж стосується і закладів культури». Можна лише здогадуватися, чого чекати.

Автор згаданого інтерв'ю зазначила, що колись «Володимир Брайко про свої сто днів на посаді в.о. голови РДА говорити не захотів (тоді його героїчному життєвому шляху була присвячена лише одна сторінка газети, – авт.), та й сьогоднішня розмова далася непросто». Ясна річ…

Нагадаю, що пан Брайко тимчасово виконує обов'язки вже другий рік! До «сьогоднішньої розмови» вже щось є. Є, принаймні, інформація, оприлюднена у місцевих та всеукраїнських газетах. І ніким до цього часу не спростована.

А вийшла вона не від якогось незадоволеного нинішнім життям дядька, а з вуст представників влади. І ще тому, що інші, не підпорядковані і непідконтрольні пану Брайку газети, пишуть зовсім про інші його «подвиги».

Цитати

«Наталія Романова, голова обласної ради (БЮТ):

– Наша сьогоднішня розмова є дискусією про якісну владу. Ми можемо навести лад в області, якщо працюватимемо на інтереси наших виборців. Проте виконавча влада не тільки не освоює наданих субвенцій, але й творить махінації із землею. Дванадцять гектарів біля Олександрівки під Черніговом головою обласної адміністрації не було дозволено виставити на аукціон, як це планувала попередня районна адміністрація, зате розпорядженням нового виконуючого обов'язки голови Чернігівської районної державної адміністрації Володимира Брайка роздані з видачею державних актів двом жителям Сімферополя, шістьом жителям Сіверськодонецька, чотирьом жителям Житомира тощо. За рекордно короткий строк (за місяць) проведені всі необхідні процедури, і дерибан землі здійснено під виглядом створення садівничого товариства «Моя садиба»…

Репліка із залу голови Чернігівської районної ради Федоса Носенка: "Одна сотка землі в Олександрівці коштує 5 тисяч доларів!"

(«Сіверщина», 11 вересня 2008 року)

«Посварилися БЮТ і «Наша Україна», доволі серйозно, та й досить уже, пора прощати й миритися. Воно й сварки бувають на користь: виявляють проблеми, розбіжності. Якби не схопилися за чуби, хіба б ми довідались, що в Олександрівці під Черніговом, де сотка землі коштує 5-8 тисяч доларів, 28 гектарів райдержадміністрація роздала на підставних осіб? Жителів Криму, Сєвєродонецька?

«Ми дзвонили в Сєвєродонецьк, люди кажуть, що заяв не писали, землі не отримували», – зазначив на сесії заступник голови облради Олег Обушний.

«Якщо в.о. голови райадміністрації Володимир Брайко у цьому питанні не правий, нехай оцінку дасть обласна прокуратура», – відповів на це Володимир Приходько. Залишається сподіватися, що чутки про те, що землю в Олександрівці саме прокурори й побрали, не підтвердяться».

(«ВісникЧ», 2 жовтня 2008 року)

«Склад членів садівничих товариств «Моя садиба» та «Чернігівсад» дивним чином нагадує склад керівного апарату районної адміністрації та прокурорських органів. Звичайно, вони теж люди і мають право. Але чому такого права позбавляють «афганців», як про це говорив на сесії депутат Володимир Кравченко? Зрештою, чому городи, які відбирають для сіверськодонецьких, не мають права закріпити за собою ті, хто їх нині обробляє? Чому сім'я якогось Калабського із села Прикордонне Рівненської області може отримати 24 сотки землі під Черніговом, а чернігівці – «афганці» та спортсмени – ні? Зрештою, найбільше повезло сім'ї якихось Богданів – вони отримують щонайменше 48 соточок!

(«Сіверщина», 11 вересня 2008 року)

Олег Обушний, заступник голови обласної ради:

«Власть, чиновники, которые стоят при власти, не должны использовать публичные возможности в своих личных интересах, а должны работать, придерживаясь абсолютно всех законодательных норм. Фракция «Наша Украина» в областном совете обратилась к нынешнему главе облгосадминистрации Владимиру Хоменко, чтобы он отменил те позорные распоряжения и.о. главы Черниговской райгосадминистрации Владимира Брайко и восстановил справедливость. Потому что это действительно позорные распоряжения».

(«Гарт», 10 октября 2008 года)

Демарш фракції «Наша Україна» Чернігівської райради

На останній сесії Чернігівської районної ради фракція «Наша Україна» оголосила про відмежування та засудження роботи т.в.о. голови РДА Володимира Брайка й в.о. заступника голови райдержадміністрації Олександра Лося. Треба зазначити, що Володимир Брайко є депутатом районної ради, обіймає посаду голови земельної комісії і, основне, – член фракції «Наша Україна».

Як повідомив голова фракції «Наша Україна» Михайло Артюх, конфлікт виник через розгляд земельних питань. Районна виконавча влада, як виявилось, дбає не про жителів нашої області, а про киян, житомирян, мешканців Донецької, Рівненської областей та інших регіонів України, виділяючи їм земельні ділянки у межах Чернігова.

Михайло Артюх говорить, що 31.07.08 року на сесії районної ради він подав звернення до земельної комісії, яку очолює Володимир Брайко, з пропозицією вивчити питання стану земельних відносин в районі, проаналізувати рішення районної ради та розпорядження райдержадміністрації з цього приводу.

Відбулися вже дві сесії, а звіту так і не дочекалися. Знову ж таки, Михайло Артюх як депутат районної ради звернувся до голови земельної комісії з проханням надати копії розпоряджень №№310 та 311, а також перелік осіб, які мали отримати земельні наділи за цими розпорядженнями.

Відповіді досі немає. Питання ж у районних депутатів виникли передусім щодо розподілу землі в Чернігівському районі, і, зокрема, біля Олександрівки. Михайло Артюх акцентував, що це та сама ділянка, яку попереднє керівництво РДА пропонувало продати з аукціону і районна рада майже одноголосно проголосувала за це. Але потім рішення було відмінено.

– Наскільки мені відомо, були перевірки відповідних органів, – зазначає Михайло Артюх. – Але мова нині про те, кому і за що виділяють наділи, які критерії відбору існують. Запитайте Володимира Брайка: чому не отримують земельних ділянок сироти, молоді сім'ї, і почуєте у відповідь – не було заяв. Що цікаво, про існування таких ділянок не знають навіть деякі депутати райради! А пересічні громадяни Рівного чи Сіверсько-Донецького краю знають! Скажу більше, вакханалія із землею продовжується. Вже оформлено садове товариство в селі Брусилів. Планується виділити 32 ділянки. Боюсь, що жителів цього села буде осіб п'ять чи шість. А решта? Знову «мертві душі» під «когось»?

(«Деснянська правда», 22 січня 2009 року)

Цитата-насмішка районної газети

Лікбез «Нашого краю»: Як отримати землю в Криму і в Карпатах. "Згідно із земельним законодавством та Конституцією України, кожен громадянин України, який хоче стати власником землі, не залежно від того, де він прописаний або проживає, може подати заяву про виділення земельної ділянки до міської, сільської або селищної ради у будь-якому регіоні нашої держави – і в Криму, і в Карпатах. Відповідно до закону представники органів місцевого самоврядування повинні таку заяву прийняти…"

(«Наш край», 17 січня 2009 року)

Цей лікнеп, названий лікбезом, з’явився в газеті після земельного скандалу на сесії райради. Жителям району замість вкраденої у них землі пропонують пошукати щастя у Криму та Карпатах.

Віктор Лазар, останній голова чернігівської РДА:

«Немає проблеми землі. Є проблема бюрократичної корупції і саботажу в земельному питанні. Не треба дурити себе й інших! Земельне питання – це нині не господарче питання, а політичне. Нічого не треба вигадувати й не треба ходити кругами. Відкрийте аукціон і все! Але зробіть чесно, без халтури».

(«Сіверщина», 22 січня 2009 року)

«Гірко з'їсти і жаль кинути»

В останньому інтерв'ю «Нашому краю» другий рік тимчасово виконуючий обов'язки голови Чернігівської райдержадміністрації Володимир Брайко про своє перебування на посаді сказав відверто: «Тепер скажу чесно – гірко з'їсти і жаль кинути».

Авжеж, земельні ділянки гіркі. Це не яблука з власного багатогектарного саду… А поласувати хочеться… Може тому, що вони «зелені»?

Щодо «кришування». Наталія Романова, голова обласної ради (БЮТ):

Оскільки Володимир Хоменко сказав, що жоден метр землі не буде розданий без його дозволу, то на ньому і відповідальність».

(«Сіверщина», 11 вересня 2008 року)

Як на мене, худого півня спіймали…

Тимчасово використовуючі права

Почитали? Звернули увагу, хто всім цим «заправляє»? Так, Володимир Брайко. Голова земельної комісії районної ради. Тимчасово виконуючий обов'язки голови райдержадміністрації. Т.в.о. вже другий рік.

Термін настільки великий, що слово «тимчасово» вже зникло навіть з підписів на офіційних документах. Поступово може затертися і словосполучення «виконуючий обов’язки».

Тим більше, що т.в.о. голови місцевої адміністрації – не що інше, як винахід адміністрації президентської. Адже в Законі України «Про місцеві державні адміністрації» навіть згадки немає про якусь тимчасовість: «Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України на строк повноважень Президента України. Кандидатури на посади голів районних державних адміністрацій на розгляд Кабінету Міністрів України вносяться головами відповідних обласних державних адміністрацій».

Що дає цей «винахід»? Виконавчу владу можуть очолювати люди, які не те що не подавалися Кабінетом Міністрів, а навіть абсолютно його не влаштовують.

А навіщо т.в.о., якщо у голови РДА п’ять-шість заступників? А на те воно й треба, щоб тих заступників розігнати. А потім, оточивши себе потрібними людьми, «заправляти» свої справи. Так і у випадку з паном Брайком. Після того, як з Чернігівської РДА пішов Віктор Лазар, його перший заступник Олександр Ларченко більше півроку керував адміністрацією. І район жив, працював. І рада з адміністрацією не конфліктували, конструктивно співпрацювали. І, головне, земля була на своєму місці… І де ті всі заступники Віктора Лазаря?

А цікаво, як правильно називати т.в.о. заступників т.в.о. керівника? Мабуть, "тимчасово виконуючий обов’язки заступника тимчасово виконуючого обов’язки голови". І все це словоблуддя є тому, що т.в.о. заступників теж не передбачено Законом.

Не передбачено Законом і процедуру звільнення т.в.о. Ось виник конфлікт між паном Брайком і депутатами Чернігівської райради. Наприклад, у разі висловлення недовіри більшістю (дві третини) голосів від складу відповідної ради, стаття 9 згаданого Закону зобов’язує Президента припинити повноваження голови адміністрації. Саме голови, а не т.в.о.

І чомусь і у цій вигаданій назві посади, і в розпорядженні Президента про призначення т.в.о. нічого немає про права. А у випадку з паном Брайком всі говорять і пишуть саме про права, якими він зловживає… Тобто, він – тимчасово використовуючий права!

І невже т.в.о. (т.в.п) голови Чернігівської райдержадміністрації пан Брайко, котрий творить махінації із землею, про що пишуть і місцеві, і всеукраїнські газети, говорять з трибуни депутати районної, обласної і Верховної рад – це не ганьба для Президента України?

Чи може «криша» тимчасової чернігівської влади вище Президента?

Цитував і коментував Сергій ПОТАПЕНКО

Коментарі (66)

Джонік - селянам | 2009-02-13 20:15

Селяни -колишній,Татяні та з Ваш коментар-підтвердження,що Т.В.О. та ті ,хто в долі з ним не сплять.
Це навіть не дивує. "Холуї"-угодники завжди були і є,нажаль.Але так відверто відстоювати "святість" Брайка,знаємо, даремно для вас не мине, окупиться зповна...якщо той встигне ...
Що до автора -факти РЕАЛЬНІ, а матеріал, це його хліб, навіть якщо і замовний,АЛЕ НАГОЛОШУЮ,зароблений.
ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ЦЬОГО Є РЕАЛЬНІ СПИСКИ:80 чол. з кооперативу "Моя садиба" та 78-з "Чернігів-сад" . Хто їх хоче почитати-дайте знати.
Джонік
селяни - ДжонікуКооператив СТ . "Моя садиба" (додаток від 19.04.2008Р.) 1.Калабський Іван Іванович -с.Прикордонне,Острозький р-н,Рівнен.обл
2.Хеленок Анастасія Анатол.-м.Острог,вул.Н.Левицького 11, Рівн.обл.3.Гулько Любов Федор.-с.Слобідка, Острозького р-н Рівн обл..
 і т.д. Всього 80 ЧОЛ. З ЯКИХ18- З РІВНЕН.ОБЛ. 2- З
С ІМФЕРОПОЛЯ,7- З КИЄВА,35- З ЧЕРНІГОВА..(ВИБАЧТЕ,ДОВГО .НАБИРАТИ. ВАШ МОБ.-У ПОНЕДІЛОК СПИСКИ У ВАС.ГАРАНТУЮ.)
                            
Рівн.обл.3.Гулько Любов Федор.-с.Слобідка, Острозького р-н Рівн обл..
Ну і шо? А де наш чернігівський бомонд? Де , плять, дочки прокурорів, сини голів РДА, куми Брайка , чи хто? Чи є заяви, цих селян з Рінненської області, що у них купили паспортні данні та довіреності на право розпоряджатися землею? До речі, хто отримував акти? Невже вони приїхали самі? Якщо лінь списки друвати киньте їх фото на будь-який фотосайт - подивимось. До речі, селяни, давайте і ми захерачимо садове товариство? а шо, чи ми не можемо зареєструвати, а потім попросити у Брайка ділянку?

селяни - Джоніку | 2009-02-13 18:29

Селяни -колишній,Татяні та з Ваш коментар-підтвердження,що Т.В.О. та ті ,хто в долі з ним не сплять.
Це навіть не дивує. "Холуї"-угодники завжди були і є,нажаль.Але так відверто відстоювати "святість" Брайка,знаємо, даремно для вас не мине, окупиться зповна...якщо той встигне ...
Що до автора -факти РЕАЛЬНІ, а матеріал, це його хліб, навіть якщо і замовний,АЛЕ НАГОЛОШУЮ,зароблений.
ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ЦЬОГО Є РЕАЛЬНІ СПИСКИ:80 чол. з кооперативу "Моя садиба" та 78-з "Чернігів-сад" . Хто їх хоче почитати-дайте знати.
Джонік
Кооператив СТ . "Моя садиба" (додаток від 19.04.2008Р.) 1.Калабський Іван Іванович -с.Прикордонне,Острозький р-н,Рівнен.обл
2.Хеленок Анастасія Анатол.-м.Острог,вул.Н.Левицького 11, Рівн.обл.3.Гулько Любов Федор.-с.Слобідка, Острозького р-н Рівн обл..
 і т.д. Всього 80 ЧОЛ. З ЯКИХ18- З РІВНЕН.ОБЛ. 2- З
С ІМФЕРОПОЛЯ,7- З КИЄВА,35- З ЧЕРНІГОВА..(ВИБАЧТЕ,ДОВГО .НАБИРАТИ. ВАШ МОБ.-У ПОНЕДІЛОК СПИСКИ У ВАС.ГАРАНТУЮ.)
                            
Рівн.обл.3.Гулько Любов Федор.-с.Слобідка, Острозького р-н Рівн обл..

Джонік | 2009-02-13 15:57

Селяни -колишній,Татяні та з Ваш коментар-підтвердження,що Т.В.О. та ті ,хто в долі з ним не сплять.
Це навіть не дивує. "Холуї"-угодники завжди були і є,нажаль.Але так відверто відстоювати "святість" Брайка,знаємо, даремно для вас не мине, окупиться зповна...якщо той встигне ...
Що до автора -факти РЕАЛЬНІ, а матеріал, це його хліб, навіть якщо і замовний,АЛЕ НАГОЛОШУЮ,зароблений.
ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ЦЬОГО Є РЕАЛЬНІ СПИСКИ:80 чол. з кооперативу "Моя садиба" та 78-з "Чернігів-сад" . Хто їх хоче почитати-дайте знати.
Я хочу! Давай! А то тут вже один свистун - Кислий- обіцяв надрукувати, та трохи забув, за страусами.

Льовочкін | 2009-02-13 14:55

     ДО УВАГИ НУНСІВЦЯ АРТЮХА
     ПРИЧОМ ПРИХОДЬКО
     ПРИЧОМ ОБУШНИЙ
     ОДИН І ДРУГИЙ
     ПАРЕНЬ УШЛИЙ !
     КОЛИ ПРИЙДЕ
     НСНУ КІНЕЦЬ !
     ОБУШНИЙ ПОБІЖИТЬ
     ДО ЄЦ
     А МОЖЕ ПІДЕ
     В РЕГІОНИ
     БО ТАМ ДАДУТЬ ЙОМУ
     ПОГОНИ !
     ЯК ПІДЕ В БЮТ
     ТО ТАМ при БЮТ
     ЧИ БУДЕ В НІМ,
     НІКІМ ...
     ТО КРАЩЕ
     ДО ЯЦЕНЮКА
     БО ТАМ В НЬОГО
     СВОЯ РУКА
     НУ А ПРИХОДЬКО !
     Є, ЯК , Є
     ЛОЖИТЬСЯ СПАТЬ
     І ЯК ВСТАЄ
     ОДНОЮ ДУМКОЮ
     БАГАТИЙ
     ЯК ГУБЕРНАТОРОМ
     ТО СТАТИ
     І ОСЬ В ЧОМУ
     ІХ Є ВИНА
     ЩО МИРУ МІЖ ДВОМА
     НЕМА .

Артюх | 2009-02-13 10:02

Таня, я скоро повернуся...

неселянин | 2009-02-12 18:44

селяни не зрозуміли позицій колишньої:) смішно і сумно - колишня виразила думку про те щоб засудити нашу корупцію на міжнародному рівні бо ми самі не справимося. в цьому щось є...

читач | 2009-02-12 15:19

Селяни -колишній,Татяні та з
А що є такі, що не хочуть? Публікуйте!!!

Селяни -колишній,Татяні та з | 2009-02-12 15:02

 Ваш коментар-підтвердження,що Т.В.О. та ті ,хто в долі з ним не сплять.
Це навіть не дивує. "Холуї"-угодники завжди були і є,нажаль.Але так відверто відстоювати "святість" Брайка,знаємо, даремно для вас не мине, окупиться зповна...якщо той встигне ...
Що до автора -факти РЕАЛЬНІ, а матеріал, це його хліб, навіть якщо і замовний,АЛЕ НАГОЛОШУЮ,зароблений.
ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ЦЬОГО Є РЕАЛЬНІ СПИСКИ:80 чол. з кооперативу "Моя садиба" та 78-з "Чернігів-сад" . Хто їх хоче почитати-дайте знати.

читач | 2009-02-12 14:09

колишня - народнику
Как зелен нынче виноград...

колишня - народнику | 2009-02-12 14:00

То в чому ж ваша констуктивна пропозиція як "народника"- не зрозуміло?.. Плакатися, бути нігілістом і запивати це все "кефіром"?:)
До речі, "народники" колись погано скінчили:) А я закликаю теперішніх "відточувати зуби" на юридичних питаннях і брати всі суди "ізмором", вплоть до Європейського суду з прав людини: бо якщо наш державний апарат не здатен навести лад у своїй державі і захистити своїх людей, то нехай ця держава платить своїм скривдженим за допущені порушення, але на вимоги вже міжнародних судів. А що пропонуєте ви?

народник-колишній | 2009-02-12 10:54

колишня
Вся то і справа в тому,що "ВИ" колишня,а не сучасна ! В який суд ?! В тому списку третина суддівських дочок,зятів,їх кумів . І вирок вже наперед можна озвучити:"І менем України-все зроблено згідно закону..."бо кожен з нас має право на землю хоч у Криму або в Карпатах. Справа В ДРУГОМУ-чи покласти 5 штук баксів собі в кишеню за кожну з 158 ділянок( у Т.В.О. голови ЧРДА свої антикризові заходи ,прордумані алібі і вдячні "клієнти",які не прогадали і не підведуть ) чи віддати комусь задарма.ОТ І ВЕСЬ СУД ! А губернатор ?Як же він буде (хоча може і повинен)відміняти рішення "свого візаві" Т.В.О. якщо обумовлена його "ДОЛЯ В ЗЕЛЕНИХ " уже давно гріє душу і серце.
Шановна КОЛИШНЯ ! Це обіцяні "ПЯТЬ КРОКІВ НАЗАСТРІЧ ЛЮДЯМ "НИНІШНЬОЮ ВЛАДОЮ ! Вони ж уповноважені БДЕТЬ на місцях-от ВОНИ і БДЯТ! Це ті порушинка і колода про які ВИ сказали.

newsva | 2009-02-12 09:42

Льовочкін
Це не воно? http://val.ua/195719.html
А то піднагадити наші люди мастаки і швидко. За собою б дивились краще, куди що писали...

Льовочкін | 2009-02-12 08:55

     Вчора вечером був в коментах такий гарний вірш, а заніч чи вранці, його хтось проковтнув ?.
     ДО ОПЕРА , А ЩО ВИ ТЕЖ ЗА ВКАЗІВКОЮ ЗНИМАЕТЕ ТЕ ЩО БУЛО ОПРИЛЮДНЕНО ???
    ЦІКАВО, А ЯКЩО-Б ТО БУЛИ ДРУКОВАНІ ЗМІ , ТО ТОДІ БІГАЛИ І ВИЛУЧАЛИ ГАЗЕТУ.
______________________________________
Ніхто тут віршів не ковтав. Потрудитесь излагать Ваши мысли яснее!

народник | 2009-02-11 19:01

татьяна
"Татьяна-милая Татьяна"...Пушкин ведь не знал , что в ХХ I веке будут такие Татьяны ,которые ложатся под каждого последующего с 2005 голову РДА лижбы остаться в этом СТАКАНЕ. Понятно, зачем буря ? ! Таких татьян как ТЫ устраивает не только повышение , не только замять это дело по земле,а и многое другое в Черниговской РДА. Ведь полученая земелька такими как ТЫ греет душу и запасец в прок не помешает.Ибо кто его знает как будет после выборов Президента-будет ли возможность еще раз лечь....Грех считать чужие деньги но только не в этом случае! У людей украли - хотя "ВСЕ ПО ЗАКОНУ!" и зеленая улица "новым-старым " владельцам на приватизац ию.А то что истин ные хозяева на селе(особенно под Черниговом ) годами не могут оформить землю в собственность - Т.В.О. и его "команде" по......Да,плохо ,что буря только в стакане ибо СТРАУСОВ НЫНЧЕ МНОГО РАЗВЕЛОСЬ!

Киянин | 2009-02-11 18:49

Смішно і сумно, панове земляки, панове інтелігенти. Замість обговорення дикої корупції, накинулися на автора, мов дикуни. Може повернутися у минуле і того, хто приніс погану звістку, страчувати? Якийсь «доброзичливець»-анонім крикнув, що Іванова донька – повія, і пішли-понесли. А тих, хто достеменно знає, що в Івана тільки двоє синів, ніхто вже не чує.
А автор, між іншим, добре поінформований. І зі своїм «викриттям» вийшов вчасно, знаючи, що в Секретаріаті Президента вже розглядається питання про звільнення кількох т.в.о. голів РДА, в т.ч. і Чернігівської. Поінформованість журналіста треба цінувати, панове земляки.

татьяна | 2009-02-11 16:41

Буря в стакане воды

AlexPS | 2009-02-11 12:03

Сейчас одна власть и одна крыша, будет другая власть будет другая крыша

Іван | 2009-02-11 10:32

читач

    Справа не в тому хто кого боїться, а хто де і як сидить...
     Обушний покі-що в обласній раді з Романовою обнімаються, а
    Козелецький Француз за іх гріхи другій рік седить на нарах
    у Київській тюрмі .
     Підняли тільки маленьку завісу дерібану землі , а насправді таке твориться по всій області.
    ГНАТЬ ТРЕБА УСІХ .

Читатель | 2009-02-11 10:20

семен
Маразм - это когда объекты публикации о дерибане как-то уж очень нервно, абсолютно беззубо отгавкиваются, демонстрируют параною разной степени тяжести, переводят стрелки на личность автора и на какие угодно темы. Зачетный театр абсурда!
Например: им - о дерибане, а они: "у нас в селі немає Інтернета" в исполнении "сельского знатока" пиар-технологий ))). Или о мифическом пьянстве Потапенко. Или "нашо она эта статья нада". О заерзали господа!Хорошо торкнуло! Обалдеть! И, шо характерно, ни слова по существу вопроса в свое оправдание. Слова закончились, не успев начаться)))...
Ну просто можно помереть со смеху от этой тусовки, пока до конца дочитаешь)))

семен | 2009-02-11 09:45

Материал игра слов, вырезки с газет - это примитив! Так мы каждому из них -автору и его мишени - своим вниманием лепим героя! Толку с того что мы тут узнали про Потапенка и в очередной раз организованный наезд выплеснул на Брайка свою желчь. Мы сидим и роемся в этом маразме, а там где действительно страдают люди нас нет.

читач | 2009-02-11 08:55

Видно, автор дуже зачепив цих владних князьків. Потапенка вже не придумають, як і вкусить. А що ж ви не коментуєте цитати Романової, Обушного? Боїтеся?
Правда очі коле?

колишня | 2009-02-11 00:34

От аби хоч хтось один із тих, хто активно пише демагогічні коменти, звернувся до суду з позовом про порушення свого права на володіння земельною ділянкою в Чернігівському районі і виграв справу - то була би подія. А потріпатися під пиво чи щось градусніше про "гріхи алкоголіка-Потапенка" - не велика честь. У чужому оці добре видно смітинку, а в своєму й колоди не помічаємо...

oper | 2009-02-10 23:02

Євген Рубало
Впливає... Підозрюю, що впливає не "гламурний часопис", як казав один мій знайомий, а той що дасть непередбачувано про проблемне і актуальне.
Не знаю, хто ці писемні люди, а краще займалися б тим же. Може тоді стане менш актуальним питання "чому ми дурні?". Бо підозрюю, зовсім не від того що бідні.
Чхати на відповідь РДА. Точніше на її відсутність. Промовчать у тряпку - і правильно зроблять. Бо напевно в даному разі краще жувати...

Євген Рубало | 2009-02-10 22:32

Пане Олеже! Почитав про впливовість. Особливо сподобалась підбірка експертів. Ви б попитали у людей, опитування телефонне провели, чи що. Опитали одні журналісти інших і радіють. Високий Вал - безумовно, дуже цікаве, молоде видання. Але ж читають його тільки ТІ У КОГО Є ІНТЕРНЕТ. Я донедавна працював вчителем в Киїнській школі (і зараз декілька годин на тиждень викладаю історію). Звичайно, Інтренет у школі є (поганенький). А по селу - в одиниць. Яка впливовість? На кого?

Олег | 2009-02-10 21:46

Євген Рубало
"спить і бачить..." :)) Просто сміх і гріх з цих лукавих хлопців з награною манією переслідування!
Ну хто ж Вам буде заважати мучитися у ваших заздрощах чи допомати відвертати увагу від поставленого у матеріалі питання, "Євгене"? Тут інша тема для обговорення - земельна!
Про своєрідне одномірне розуміння секрету ВПЛИВОВОСТІ :)), чи про "непрофесійність" Потапенка з Колесником (після цих "непрофесіоналів" майже весь прибуток прибуткової газети одразу з"їла зарплата редактора, його водія і головбуха) чим більше говорите, панове, тим більше задоволення у читачів, про яких ви надто поганої думки.

старый | 2009-02-10 21:45

Дополню Ивана. Лично не знаком с автором, но знаю его, когда еще в «Черниговском Полдне» писал, когда некоторые нынешние «критики» в пампесы писали. Для них – надпись в совдепоском туалете: «Увы, на стенках туалета стихи писать не мудрено: среди гавна вы все – поэты, среди поэтов вы – гавно».
КРИЗИС АНОНИМНОГО ЖАНРА!

pypsik | 2009-02-10 21:43

Валюшка, не чіпай його, вгамуй свою параною на фоні легкого ступеню шизофренії

Євген Рубало | 2009-02-10 21:00

Високий Вал спить і бачить офіційну відповідь РДА. Думають, ось ці хлопці напишуть щось. Буде коментарів багато. Залабаємо Інтернет-конференцію. Попіаримось. Подумають, Високий Вал справжнє видання, що ВПЛИВАЄ на щось?

Знаючий НеВсе | 2009-02-10 20:56

Що спростовувати? Про всі випадки публікацій прокуратура надсилала запити (це стандартна процедура роботи цих органів). Якщо б були очевидні порушення, давно б мали чергового "Француза" в районі.
Дивно інше. Всі "наїзди" на районну владу ідуть не від офіційний осіб, які мали б дбати про правове поле вирішення земельних питань, а від колишньої районної команди Лазаря (Артюх, редакція районки та іже з ними), який Брайко повикидав за "вопиющую" непрофесійність.
А коментарі панів з закидами на те, що тільки Брайко та його оточення пишуть? То, що вірна думка тільки в журналістів? Такі пухнасті білі звірята журналісти, тільки Вони знають правду? А взагалі, звільнені невдахи молодці: знайшли дурника, той написав за пляшку і понеслась...

Іван | 2009-02-10 20:44

Цікаво: коментатори більше уваги приділяють автору, ніж «герою» публікації Брайку, котрий їх обікрав. Незамовність публікації очевидна. Про це Савенок уже сказав. А більшість коментарів написані на замовлення Брайка та його оточення. Головне – відволікти від проблеми розкрадання землі, зловживання владою… Подивіться, який собака не в Інтернеті, а в Олександрівці порився.
Влада, як завжди, відмовчується, офіційно. Начебто вони нічого не читали. Та одне місце у Брайка, мабуть, уже свербить…

витя | 2009-02-10 18:54

Сергію, ви молодець! Нарешті взяли себе в руки, а з кишенькового компютера видали давно загублений тверезий погляд на землі навколо Чернігова. Ви, Герой! І за могучею постаттю попередніх керівників ви тільки починали замислюватися про походження їх десятків га арендованої землі в Новому Білоусі, але в районній газеті часу вистачало на новини по області. Звичайно, Вам було важко разгледити цю тему раніше. Але кайдани скинуто, натянута нова мотузка... - "фас". Тільки уважно слідкуйте за кишенею - замість цукерки подадуть чергову путівку до зелених друзів.

крот | 2009-02-10 18:38

ой смотрите, чтобы мужик не запил еще больше от ваших коментов:)
я бы так точно не удержался и жахнул бы:)

Віктор Несторонній | 2009-02-10 18:08

Скільки коментарів!!!! Потапенко уперше написав щось цікаве! За всі роки роботи у районній газеті "Наш край" нічого подібного не було! Мовчки виконував вказівки керівництва району, пив горілочку і думав, що схопив Бога за бороду. Може і правда, справжній журналіст народжується в борні за правду? Вигнали з тріском за непрофесійність так став нарешті журналістом нормальним?

Народ | 2009-02-10 16:30

Серьога, скиглення щодо т.в.о. не варто уваги, бо дурня.
Як відомо голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України.
Чи відомо народу кого пропонував КМУ(тобто ЮЛЯ) на посаду голови чернігівської ОДА ?
Якщо б ми знали кого Юля підсовує нам замість В.Хоменка. Ми порівняли їх і почали б когось підтримувати.
БО може виявитись, що ЮЛЬкіна кандидатура голови ОДА теж не краща.

Олег | 2009-02-10 15:01

Люда
Згоден, але ефективність в даному випадку залежить не тільки від журналістів, але і від інших складових громадянського суспільства.
Наприклад, від громадських організацій.
Чому б громадським активістам зі своїми юристами у даному випадку не взяти цю інформацію до відома? Чому не організувати масове подання заявок громадян на 10 соток з подальшим взяттям на контроль вирішення питання за кожною заявою? Журналісти підтримали б таку корисну і повністю практичну акцію.
Якщо такі факти не є приводом до дій, а наші видатні діячі відсиджуються чи то із заявами про неактуальність земельного питання в місті, чи то з піаром по виплатах тисячі гривень на немовля, то це означає, що є негаразди із самоорганізацією громади як елементом громадянського суспільства.
Невже журналістам треба очолювати громадські рухи, доводячи справедливість відомого вислову: "Поэт в России - больше чем поэт!" ???
:))

1207 | 2009-02-10 14:48

Молодець Потапенко С.! Але видно що душа прапорщика. Вигнали незаконно- покусаю.! Зачепив за живе. От би ще й реакція керівництва...
А так корові брусилівській під хвіст. Ото і все. Цілую.

savenok | 2009-02-10 14:43

Люда
Людмило, згоден. Але знати і мовчати - значить бути співучасником.
Професійне кредо журналіста: все бачу, все чую, про все розповім.

жабисько | 2009-02-10 14:37

Люда
як не прикро, але не погодитися важко. звичайно, бувають виключення... але рідко.
  коли російська колега почула, що у нас тут "кожен каже, шо хоче. а толку?" дуже здивувалася й аж заклякла.
десь не можна нічо казати,
в нас можна все казати.
а результат виходить той самий :о(

Люда | 2009-02-10 14:06

Народ, к сожалению, уже привык к подобным разоблачениям - и эффективность даже такой острой информации почти нулевая. Ну, выплеснет журналист свое "фе", пусть и справедливое, ну погудят в коментах с десяток человек - и все! Караван под предводительством слонов так же идет вперед...:(( Вся критика во всех сми без исключения для общества стало "белым шумом" - поэтому искать нужно другие варианты. "Оптимистам - учить английский, пессимистам - китайский, а реалистам - устройство АК":))

Бездомний | 2009-02-10 10:45

Слава і честь журналістам які піднімають ці теми. А де прокуратура ? де їх коментарі? Що відсутній склад злочину, чи може " чіпати не можна" по всі повязані.

Черноногий | 2009-02-10 10:41

Як казав наш вельмишановний президент на Сергія Лещенка -"кіллер найнятий", морда журналіська

Черноногий | 2009-02-10 10:39

Думка громадиСтосовно ЄЦ, то в списках на отримання землі, керівник обласного виконкому ЄЦ-Андрієнко Д., присутній працівник ОДА - Моторко, шкода нема Хоменко та Приходько, керівного складу ЄЦ.
Приходько е у Сновянці по вул. Лісова

savenok | 2009-02-10 10:38

Панове коментатори, будь-який журналіст має пишатися такою публікацією, яку він підписав своїм іменем.
Це означає, що він працював не за гроші. І кинув виклик корумпованій владі.
А ви цього уперто не хочете бачити, або навмисно виступаєте на боці корупції - анонімно, як постіл у беззбройного, застосувуєте ганебний аргумент - переключаєтесь на приниження автора.
Хочете відбити охоту від подібних публікацій:)?

Бездомний | 2009-02-10 10:35

Що ні кажіть а без Хоми з Прихою тут не обійшлося. І прокуратура тут замазала собі очі щоб нічого не бачить. Хто б допустив чи дозволив Т.В.О. без їх відома роздавати (чи продавати) землю?

небайдужий | 2009-02-10 10:21

Опублікуйте весь список "землевласників"! Може там побачимо когось із ОДА чи прокуратури! Чи громада на це не має права?!

студент | 2009-02-10 10:16

Дорогі наші БЮТівці! Усе було б добре, як би ви ділили землю.
І я не впевнений у тому, що державні службовці із зарплатнею у 700 грн
отримали б ділянки. Та слава Богу що скоро ваш рейтинг буде 0 і буде ЄЦ.

Думка громади | 2009-02-10 10:11

Стосовно ЄЦ, то в списках на отримання землі, керівник обласного виконкому ЄЦ-Андрієнко Д., присутній працівник ОДА - Моторко, шкода нема Хоменко та Приходько, керівного складу ЄЦ.

Маркес | 2009-02-10 09:40

Геройство Потапенка з’явилося лишень тоді, коли його "попросили з роботи". До цього правдолюбства в його журналістській творчості в районній газеті усі ці роки не спостерігалося. Якщо звільнили його незаконно, то чому він не оскаржує своє звільнення в суді? Натомість, зараз чітко видно, що Потапенко працює на партійні бабки, виконуючі замовлення проти кількох місцевих політсил, насамперед - БЮТ.

Олег | 2009-02-10 08:33

Віктор Несторонній
Дякуємо, Вікторе, за такі безкоштовні піар-потуги! :)) Єдине зауваження - грошей не отримаєте, бо цих послуг у вас ніхто не "замовляв":)), як і фігурантів публікацій на такі гострі теми.
Відомий в Чернігові журналіст, з конкретним ім"ям-призвищем, висловив бажання чесно і відверто на свій розсуд викласти проблему, користуючись можливістю вільно висловитися на ВВ, якщо це справді актуально. Не ховаючись за жодним "погонялом". Чого і вам бажаємо. Це ж класичний підхід для справжнього ЗМІ! Чи у вас не вистачає сміливості і шляхетності відкрито викласти альтернативну точку зору? Щось заважає? Ну тоді "йдіть в народ". У кожного своя доля і свій шлях широкий :))...
P.S. Прохання не плутати журналістські і рекламні (з відповідною позначкою) публікації.

Віктор Несторонній | 2009-02-10 08:04

Високий Вал остаточно перетворився у замовне видання. Друкують неперевірену інформацію. А якщо на брудні наклепи хтось намагається відповідати - одразу ж редактор пише "вибачте, у нас є рекланий відділ от і контактуйте з ними" Соромно панове. Щодня буду казати 5-м людям про г***вість вашого видання. ці 5 розкажуть іншим 5-ти. Далі рахуйте самі

аспід | 2009-02-09 23:50

911Ой, дуже все запущено, і корумповані юристи вже давно допомагають не нам. На жаль...
Звертайтеся до НАЦІОНАЛІСТІВ :) Може, хоч вони вони зможуть і вила, і сокири взяти, якщо іншого шляху немає. Тільки ж не бійтеся як завжди!!!
Цього разу,як завжди, битися не будем! Не сс...

дежавью | 2009-02-09 23:13

911Ой, дуже все запущено, і корумповані юристи вже давно допомагають не нам. На жаль...
Звертайтеся до НАЦІОНАЛІСТІВ :) Може, хоч вони вони зможуть і вила, і сокири взяти, якщо іншого шляху немає. Тільки ж не бійтеся як завжди!!!
Такое уже было, в конце тридцатых, в Германии...
А чем реально Черниговские националисты могут в конкретном случае?Только без фраерской бровады:вилы-топоры,ложки-ножи...

911 | 2009-02-09 22:20

Ой, дуже все запущено, і корумповані юристи вже давно допомагають не нам. На жаль...
Звертайтеся до НАЦІОНАЛІСТІВ :) Може, хоч вони вони зможуть і вила, і сокири взяти, якщо іншого шляху немає. Тільки ж не бійтеся як завжди!!!

ne ravnodushniy | 2009-02-09 20:59

 Хорошая (даже если заказная) статья. Я сам уже год пытаюсь приватизировать 3 сотки земли на которых моя семья живет уже 40 лет.
Луценко рапортует о выкрытых фактах взяточничества за выделение участков, но наш случай - (дерибан в Яловщине и Александровке) его почему -то не интересует (или сверху не разрешают, что более вероятно). А ув. abc хочу сказать - всегда кто - то виноват, а наш Вр.И.О. пан Брайк ведёт себя так, как ему это сверху позволяют. В итоге я понимаю, что бороться нужно, но как? Неужели на самом деле браться за вила и топоры? Может быть откликнуться профессиональные юристы и дадут консультацию?

:Тюх | 2009-02-09 20:19

Да! БЮТ знову зробив помилку! Брайко вже давно(3-4 місяці) БЮТівець. Првіт Федосу! Хай не га......., а йде літать напараплані, або катається на катері.......

"чу", "щу" пиши с "у" | 2009-02-09 20:09

чюдо
А слабо читать внимательнее? Или мысль о проплатах ходит по кругу, пагубно влияя на эту самую внимательность?

чюдо | 2009-02-09 19:42

а слабо вот так раздолбать Сокола за приторговывание землей в Еловщине? или пока никто не платит7

не Ларченко | 2009-02-09 19:36

Ну шо Артюх!!!
Знаю, як він писав кляузи (деревина)!
А всі гавкають на Брайка. бо самі ні на що не здатні. Самі хотіли землі, а жила тонка - побоялись!
А Брайко дав землю і бідним, які отримують 600 грн. зарплати.

Джонік | 2009-02-09 19:22

Cтатья - походу бред обиженого Потапенка , уволеного вместе с Колесником из Нашего Края. А Бушай Веру без отчета ее и даже без ее происутсвия, когда Лазарь снимал - то значит он законно протягивал Вас на работу. Да Вас трезвым никто в редакции больше одного дня не видел. Артюх, хай отчитается за свой участок в ивановке, в лесу 15 соток, как он его получил. Не оправдывая Брайка хочу сказать, что для такой заказухи , как эта статья, надо было найти личность "почище", или не позориться с Потапенком.

! | 2009-02-09 16:31

Ура! Лора похвалила! Ще одна ображена.
І її підтримка дорогого вартує:)))
Тільки от, чому ж не порадився з Лорою про завод по спалюванню шин? :( Недопрацьовано...

отож | 2009-02-09 15:58

А коли Потапенко працював "заступом" у кишенькового лазарівського редактора Колесника - тоді "Наш край" був не кишеньковим? Смішно, панове... Подібні медійні структури, за визначенням, не можуть бути інакшими. На жаль...

? | 2009-02-09 15:34

а молодцу потапенке со молодцем колесником похоже не дали земли...
не потому ли он такой справедливый?

лора | 2009-02-09 15:05

Сергію, ви молодець! Ясність думки, чіткість викладу. Жаль, не згадали про завод по спалюванню шин, який Брайко хотів пристроїти під Черніговом, про "Ниву", яку нахабно забрали у медиків Седнєва. Жаль, що Брайко став таким. Чи, може він такий і був, просто люди не помічали?

sss | 2009-02-09 13:41

Володимир
     Артюх , Обушний МОЛОДЕЦЬ . но скоро буде всім пі*д ЄЦ.
точно буде

Володимир | 2009-02-09 13:15

     Артюх , Обушний МОЛОДЕЦЬ . но скоро буде всім пі*д ЄЦ.

abc | 2009-02-09 12:50

Ну при чому тут Президент чи ще хтось?
Питання стоїть так: або ми змусимо владу працювати на нас, або залишимося ні з чим. Це ж абетка демократії!
Аж ні, тоталатаризм не працює, а ми продовжуємо молитися на нього...
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Дороги в приватному секторі

SVOBODA.FM