Последнее обновление: 10:26 вторник, 26 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Политическое хулиганство
Вы находитесь: Політика / Україна / Буйных «левых» не впустили на выставку об УПА в Чернигове
Буйных «левых» не впустили на выставку об УПА в Чернигове

Буйных «левых» не впустили на выставку об УПА в Чернигове

В 11 часов в Чернигове начала свою работу представленная Службой Безопасности Украины выставка «УПА. История непокорённых».

Около музея-заповедника им.М.Коцюбинского появилось сразу 2 пикета: молодёжный от КУН и лево-пенсионной ориентации под флагами КПУ, ПСПУ. «Решительно» настроенных левых, в т.ч. депутатов городского и районного советов работники СБУ на выставку не пропустили.

Митингующие под красными флагами в ответ выражениями не перебирали. Называя в мегафон работников СБУ «Сбушниками ср**ми», а кое-кого из представителей власти – «Борзнянскими ж*бами», они окрестили открытие выставки об УПА провокацией и продолжили:

- Мы вас всех запомнили, мы вас всех знаем. И всё равно вы будете нести ответственность за злодеяния, которые совершили в Украине. Придёт к власти нормальный человек и вас найдут. Мы видели, как вчера в Херсоне люди вышвырнули таких из администрации и заняли первые этажи. Будет такое и в Чернигове. Вам вспомнят всё.

Обращаясь к молодёжи из КУН, «краснозвёздные» знаменосцы были откровенны:

- Думайте, пока время есть. Пока не взяли в руки топоры, шашки и прочее горячее оружие.

Молодёжь под красно-чёрными и государственными флагами отвечала:

- ОУН-УПА – государственное признание!

Между тем в помещении музея представители общественности, власти и присутствующие на открытии научные работники осмотрели представленные стенды.

С лекцией-презентацией выставки перед собравшимися выступил кандидат исторических наук, Директор Отраслевого государственного архива СБУ Владимир Владимир Вятрович.

«Высокий Вал» попросил у присутствующих исследователей деятельности УПА рассказать об особенностях нынешней выставки.

Сергей Бутко, Представитель Украинского института национальной памяти в Черниговской области, в частности отметил:

- На выставке, которую представляет Служба Безопасности Украины, в сравнении с предыдущими выставками на треть увеличено количество материалов из архивных дел, которые раньше были никому неизвестны. Например, прибавлены материалы о Шухевиче, о издательской деятельности УПА, о ежедневной жизни повстанцев.

Те 500 фотокарточек, которые есть, они уникальны и большинство из них впервые демонстрируются. Я с удивлением для себя узнал, что Галина Кузьменко из села Новая Басань (Бобровицкий район Черниговской области) была замечательной смертоносной пулемётчицей в одной из сотен на Волыни. То есть, выставка намного интереснее.

Второе её отличие в том, что работники УСБУ в Черниговской области создали 2 стенда, которые показывают деятельность ОУН в Черниговской области.

Здесь представлены 3 эпизода. Это деятельность ячейки ОУН в селе Конашевка Борзнянского района (1947-1949 годы), деятельность черниговского театра «Сеч» в 1941-1942 годах, который находился в Доме строителей.

Театр поддерживал связь и финансировался через ОУН-УПА. И третий случай уникальный, рассказывает о случае, который произошёл с учительницей начальных классов Мотроной Лукьяшиной. Ей повстанцы передали обращение к учителям. Но, не проведя никакой агитационной деятельности, она получила 25 лет ареста.

Владимир Вятрович, Директор Отраслевого государственного архива СБУ:

- Выставка существенно дополнена материалами из рассекреченных архивов Службы Безопасности Украины. Речь идёт о 9 новых стендах, которые показывают до сих пор неизвестные документы, фотографии из истории Украинской Повстанческой Армии.

Мне всегда больше нравится презентовать эту выставку на Востоке или на Юге Украины, чем на Западе. Здесь больше ощутима жажда к этой информации. Люди очень внимательно слушают, ставят интересные вопросы. И, соответственно, чувствуешь, что помогаешь людям разобраться в сложной истории. Сергей Бутко может много рассказать о черниговцах, которые принимали участие в повстанческом движении. И в самом деле, это одна из областей, которая дала много героев в ряды Украинской Повстанческой Армии.

Очень символично, что стоят какие-то пикеты под красными флагами в основном из людей старших и преклонных лет, которые неготовы зайти в зал и пообщаться. Зато зал переполнен молодёжью, которой интересна история Украинской Повстанческой Армии.

 

P. S. Пока ещё в обработке видеосюжет с места событий.

Комментарии (99)

Киев | 2010-01-12 15:05

стрелять ***ое жлобье пора!

член гімаройович | 2009-04-29 13:34

хочу мати телефон н95

вася дубіна | 2009-04-29 13:32

ви усі л*хи.

Шева | 2009-03-11 08:35

Свт. Донцов
На початках про похід Єрмака Грозний навіть і не знав. Сам похід був організований Єрмаком, а профінансований братами Строгацькими і тільки коли Єрмак почав знімати данину підтягнувся Ваня 4.

Свт. Донцов | 2009-03-10 23:11

ГРОМАДЯНИНЕ ОЛЕКСАНДРЕ! Родинні зв язки на РУСи при ІВАНІ-4 не на мить не приривалися.Соратником Івана-4 був Ярмак з десятками тисяч українських ,козаків,яки воювали Казанського монстра,цитадель Золотої Орди,навічно вбивши осиновий клинок в Азійську державність.А їхні жінки народжували їхніх дітей. Модель управління яку вибрав ІВАН-4 виявилась дієва в приборканні сипаратних війн,консолідації Нації в централізовану державу; а Ви що думаєте краще булиб сипаратни війни як тепер на УКРАЇНІ?.Ви за Швецію...чого не за Гагаузів,Кримчаків,Курдів,Індіанців,Ірландців,ще ,яки .....види?ВИ кінчайте ліберальну рухівську пропаганду,коли будите набіратися розуму?...

павло | 2009-03-10 22:50

хлопці а де ви збираетесь? можно з вами познайомитися мені до душі націоналісти

b57 | 2009-03-10 22:00

Свт. Донцов
А може поглянути з другого боку, де зараз Римська імперія і від кого вона впала? Де зараз імперія, над якою не заходило сонце? – ховається собі на острові, а Османська імперія…. Як би не задихнутись під уламками «ума, честі і совісті нашої епохи» що так доблесно п…, я хотів сказати розвалили Союз,а що шведи - живуть собі, навіть краще німців, хоч і ніхто їм не допомагав. Диво тай годі, а там жителів рази в три менше чим у нас. Назбігалося на нашу шию стільки зайд які буянять від старчого маразму і страху, а МИ їм ще пенсію платим.
  Олександр 5 кутів

Свт. Донцов | 2009-03-10 21:32

РЕВОЛЮЦІОНЕРУ! Ви краще мислите за других,але ще подумайте? Україна,одна.як самостійний гравець не представляє нічого в геополітичному відношенні в сучасному Світі,хоча й намагаются її тягнути в НАТО.Але НАТО чи даже США,нічим не допоможе.Приклад історії:Польща часів Київської Руси ,Велике Князівство Литовське,Річ Посполита,Османська Імперія,Швеція,Кайзирська Німетчина...чим все закінчилось?Де сучасна еліта?вона відсутня.В кого влада?Де ядирна зброя ,з фронтовоя авіацією...вагомий інструмент?НЕМА.На рівноправних засадах Україна,Росія,Білорусь, будувати соціалістичну державу з державним устроєм;абсолютна монархія.Таким чином перенести, авторитарний центр на Захід до КИЄВА ,Москва теж розуміє,що геополітична ситуація Русі змістилась до Києва,за це веде війну увесь Світ,(інформаційну,мляво знищуєтся Нація шляхом абортів,тільки на Україні 2-мільйони в рік...)Думайте...РУСЬ,чекає своїх героїв..

Павло | 2009-03-10 21:25

Хлопці, а де можна в націоналісти записитися? І чи примуть мене якщо мені 15 років

Олександр 5 кутів | 2009-03-10 20:20

Свт.Донцов
Як сказав би Шельменко – денщик, знову все так, тільки трошечки не так, ну а по простому чергова брехня. Пішли то мої пращури то пішли,і навіть ту московію створили, але був в Московії період великої смути а на Україні період руїни і більше 5 поколінь не було ніяких зв’язків, хоч і був там колись руський дух та весь вийшов коли всі коріння і погубилися серед азіатської та угро-фінської крові. Іван Грозний зовсім перейняв всі пекельні традиції від кочівників - хазар та інших бусурманів. Як не намагалися потім витягувати від нас душу і всі соки, мабуть для покращення породи, навіть назву змінили та все марно. І чим хвалитися, що вся подальша сумісна історія побудована на підлості, обмані і крові, устелена костями наших пращурів від краю до краю імперії. Ось і "русским язиком" не заладилось, ця мова має в собі більше татарського і угро-фінського коріння, ніж славянского, а ще.. а може ще подискутуєте з Кобзарем, по «дружньому» попереджаю, що Тарас Григорович не американському шпигун і не "ІНОЗЕМЦЬ" - він просто національній патріот, і як Швондери кажуть, махровий націоналіст. Ось тоді і побачим кому потрібно вибачатись, може ще і вкрадене,Ой, вибачаюсь, помилково взяте повернете для того, що почати нормальний діалог?

революціонер | 2009-03-10 17:28

Свт.Донцов
Ви мені нагадуєте зараз, своїми думками, УНА-УНСО Д.Корчинського в перемішку з поглядами найбільшого РУСИНА П.Толочка. Ось тільки що з цього приводу скажуть наші "брати меньші" - москалі. Я не думаю що вони захочуть жити на дні великого московського озера. Хочь я і не проти зїздити на рибалку :))

Влад Савенок | 2009-03-10 16:53

Свт.Донцов
Я ж писав, то ви - "дописувач" московського Кремля. робите помилки , характерні для людей, які живуть в Росії, незважаючи на намагання видавати з себе Українця :)))

Свт.Донцов | 2009-03-10 16:19

РЕВОЛЮЦІОНЕРУ! В сучасний Росії; проживає 46 мільйонів русских і 4 мільйони українців.Так зложилось історично, що ці 50 мілн. контролюють територію сучасної РОСІЇ.Якщо ми заглибимось в історичне минуле,ми побачим;яки походи були антив з сучасної України в Центральні чорноземни райони,(це біля сучасної Москви) походи Київських колонізаторів,козаків,новітні походи... Згадайте історію,Чернігів був ДРУГІМ по значимості містом після Києва,Новгород-Сіверський,там були таки укріплення,що зараз сучасна Україна маючи техніку не побудує їх. Де ділись люди? Відповідь одна мігрували до ЦЧР сучасної РОСІЇ, ВИТІСНИВШИ УГРО-ФІССЬКИ племена,відомо яким чином. РЕВОЛЮЦІОНЕРУ! Ви ніколи не задавали собі питання. Чому в Чернігові, самі більші шовеністи в Україні,подібні до Московських? А Ви знаєте,що ті русскиє і українці мають спільний, антропологічний і генетичний код. Є одна НАЦІЯ- РУСИЧІВ! три держави ,яки маєм це злий жарт. Я,не бачу поважної причини для існування єдиної держави,від Динарських Альп до Тихого океану. Маєм лиш питання столиці; по висновкам повинен бути Великий КИЄВ;питання ЦЕРКВИ;ПАТРІАРХІЯ повинна бути в ПЕЧЕРСЬКИЙ ЛАВРІ; Питання мови;мова руська...Не слухайте тих авантюристів і провокаторів,яки навмисно ділять НАЦІЮ, і розпалюють національну ворожнечу. Хочу за Вас вибачитись перед тією людиною ,яку Ви безпідставно образили.

революціонер | 2009-03-10 14:30

РусскийА ведь здесь зарегистрировалась целая ячейка национал-соцов.У них и эмблема уже есть.Свастика.Почитав некоторые "комментарии" ну просто трудно не стать националистом(причем любой нации) А почему бы не начать этнические чистки?Ведь они скоро будут. А чуваки на фото,так живо интересующиеся историей,не так давно так живо интересовались историей КПСС.
у кожної нації є націоналісти, ті хто любить свою батьківщину, окрім "руських", бо батьківщини своєї нема, є тільки окуповані вами народи, да і слово руський вкрадено у нас, галодранці ви угро-фінські

человек | 2009-03-10 08:52

ШеваА з якого часу комуняки білі і пухнасті? І те що у цих пристаркуватих маразматиків сивина і вік, не означає, що вони можуть виступати проти моєї Держави і Нації і не отримати покарання.
„Хоч би які великі були московські насильства, вони не дають москалям жодного законного права на Україну”. (Пилип Орлик)
человек
ШеваУчі мат. часть "человек".
Якщо у вас УПА уже в складі 1 УД УНА (14-а гренадерська Вафенн СС "Галичина") і батальона "Нахтігаль", то вашу компетентність в цьому питанні одразу видно. Тому що інші підрозідли німецької армії в яких служили Українські колаборационісти в радянській пропаганді майже не згадуються. В цьому була трагедія, Українці входили як в ЗС одного окупанта, червоного (основні бойові частини) так і іншого (1-а, 5-а, 14-а, 18-а, 29-а, 30-а дивізії СС, 15-й козачий корпус СС, Хорватський легіон на Чорному морі, "Помічники Люфтваффе"). Це була свого роду громадянська війна.
За цифрами и названиями предательство не скроешь.

Шева | 2009-03-10 00:02

ШеваА з якого часу комуняки білі і пухнасті? І те що у цих пристаркуватих маразматиків сивина і вік, не означає, що вони можуть виступати проти моєї Держави і Нації і не отримати покарання.
„Хоч би які великі були московські насильства, вони не дають москалям жодного законного права на Україну”. (Пилип Орлик)
человек
Учі мат. часть "человек".
Якщо у вас УПА уже в складі 1 УД УНА (14-а гренадерська Вафенн СС "Галичина") і батальона "Нахтігаль", то вашу компетентність в цьому питанні одразу видно. Тому що інші підрозідли німецької армії в яких служили Українські колаборационісти в радянській пропаганді майже не згадуються. В цьому була трагедія, Українці входили як в ЗС одного окупанта, червоного (основні бойові частини) так і іншого (1-а, 5-а, 14-а, 18-а, 29-а, 30-а дивізії СС, 15-й козачий корпус СС, Хорватський легіон на Чорному морі, "Помічники Люфтваффе"). Це була свого роду громадянська війна.

Свт. Донцов | 2009-03-09 16:13

АМЕРИКАНЦЮ 57 (хоча червоним мітиш)! Нема аргументів?...ото й написав ВИ дурню,я думав що, ВИ щось думаєш,а так переважно як усі говорите ,що телевізор скаже...А ВЗАГАЛІ РАХУНОК 5-1 на користь КОМУНІСТІВ,це повний розгром...Ліві аргументовано все доказали,іх підтримали прості люди,так звані націоналісти кроме рукоприкладства і образ нічого взагалі...

b57 | 2009-03-09 11:33

Свт. ДонцовІНОСТРАНЦЮ! 57.На ті питання яки ставив зовсім ніхто не відповів.АЛЕ КОРОТКО ВІДПОВІДАЮ ВАМ! Німецьки фашисти живуть на багато краще тому; 1.Що в них моно-етнічна нація,не було зради,не було сипаратизму,який був в країні Рад,хоч це заперечують,даже ліві. 2Скільки награбували Німці? 3.Фашисти повинни залишитись фашистами,але Сталін в черговий раз проявив гуманність і телерантність,почав слухатись,Черчилів,Рузвельтів,створював різні ГДР,ПНР,але потрібно було,як найбільше викачувати з онексованих територій .як промислові так і інтелектуальні рисурси;одним словом затормозити розвиток; як це зробили фашисти. В Німетчині зараз 82 мільйона населення,а на РУСІ ( Україна ,Білорусія,Росія,) русичів, українців,білорусів,руских,вмісті взятих всьго 92 мільйони. Що це,проти кого здійсниний геноцид НІМЦЯМИ , і для мене вони залишатся фашистами...Подивітся сільки братських могил,а скільки не похованих? ВІЧНА ПАМ ЯТЬ ЗАХИСНИКАМ ВСІМ !4.Різні горбати,все сплюндрували те ,що було пустили по світу наших людей,відродили західного монстра,рано чи пізно воно аукнится. На мою думку проти зрадникив повинні компетентні органи порушити крим. справи,яки не матимуть строку давності і розпочати розшук цих злочинців!Мені прикро,що нас залишилось 92 мілн.(геноцид продовжуєтся уже шляхом абортів)а,всяки авантюристи продовжують розпалювати ворожнечу в середині Нашої Нації...
Воістину кажуть, що краще з розумним і порядним загубити, чим з дурним і підступним знайти.

Високий Вал | 2009-03-09 10:19

Свт. Донцов
CIA"А ХТО ФІНАНСУЄ ВИСОКІЙ ВАЛ?"
We are.
От же ж мучаться люди! :) О 21:07 сам собі поставив запитання, о 21:07 сам собі відповів? :)))
Тільки от сумніваємося, що "вопрошавший" - самостійна фігура, яка спроможна сама себе утримувати і "фінансувати" :))).

человек | 2009-03-09 01:44

ШеваА з якого часу комуняки білі і пухнасті? І те що у цих пристаркуватих маразматиків сивина і вік, не означає, що вони можуть виступати проти моєї Держави і Нації і не отримати покарання.
„Хоч би які великі були московські насильства, вони не дають москалям жодного законного права на Україну”. (Пилип Орлик)
Послушай,Шева, мой дед никогда небыл коммунистом, в Красную Армию был призван в 1939 году, потом Война и протопал он в звании сержанта с Белоруси до Сталинграда, а от Сталинграда до Австрии, потом ранение-госпиталь-Победа,конец войны и из армии был демобилизован только в 1947году. Примерно такой же путь прошли и ваши деды-прадеды,большинство из них уйдя на ту войну уже никогда не вернулись домой, кто был коммунистом,а кто беспартийным,разницы никакой,они воевали не за какую-либо партию, и поверь что не все восхищались тем режимом, они воевали за свою землю, за своих жён,детей,матерей и за вас прид*рки. Чего вы их позорите? Доморощённые черниговские пацаны -националисты м**ды на фото закрыли потому что перед родственниками и знакомыми стыдно, перед собой стыдно, что за несколько десятков гривен своих дедов-фронтовиков позорят. УПА боролись за независимость Украины? Обалдеть как боролись в составе вермахта. Дивизии СС "Галитчина", "Нахтигаль". И те коммунисты на митинге не убийцы мирного Украинского народа, поверте. Я видел живого полицая который палил сёла Черниговского района-Кувечичи и Кези, отбыв срок вернулся в своё село,несчастный человек, он для односельчан вообще не существовал,повесился сам.Доживы он до наших дней, я не удивился если бы с него героя-повстанца сделали. Фото сверху:"самолёт захваченый повстанцами". Так вот обстановка вокруг самолёта распологает к раздумьям, что САМОЛЁТ СВЯЗИ не захвачен, а стоит в дружеском лагере.Профессионалы опредеделённой направленности меня поймут. Да и формам на повстанцах очень форму вермахта напоминает.Коммунисты, не вините СБУ в организации данной выставки,она сама им претит, но приказ есть приказ,Вы это знаете. Ещё вопрос: чего делали батольёны УНА-УНСО в Ичкерии? Националисты воевали на стороне почитателей Магомета. Тогда какие же нах...й они националисты? Хотели боевого опыта набраться?-поверте,есть где в мире и без Чечни.

Русский | 2009-03-08 20:10

А ведь здесь зарегистрировалась целая ячейка национал-соцов.У них и эмблема уже есть.Свастика.Почитав некоторые "комментарии" ну просто трудно не стать националистом(причем любой нации) А почему бы не начать этнические чистки?Ведь они скоро будут. А чуваки на фото,так живо интересующиеся историей,не так давно так живо интересовались историей КПСС.

Свт. Донцов | 2009-03-08 19:33

ІНОСТРАНЦЮ! 57.На ті питання яки ставив зовсім ніхто не відповів.АЛЕ КОРОТКО ВІДПОВІДАЮ ВАМ! Німецьки фашисти живуть на багато краще тому; 1.Що в них моно-етнічна нація,не було зради,не було сипаратизму,який був в країні Рад,хоч це заперечують,даже ліві. 2Скільки награбували Німці? 3.Фашисти повинни залишитись фашистами,але Сталін в черговий раз проявив гуманність і телерантність,почав слухатись,Черчилів,Рузвельтів,створював різні ГДР,ПНР,але потрібно було,як найбільше викачувати з онексованих територій .як промислові так і інтелектуальні рисурси;одним словом затормозити розвиток; як це зробили фашисти. В Німетчині зараз 82 мільйона населення,а на РУСІ ( Україна ,Білорусія,Росія,) русичів, українців,білорусів,руских,вмісті взятих всьго 92 мільйони. Що це,проти кого здійсниний геноцид НІМЦЯМИ , і для мене вони залишатся фашистами...Подивітся сільки братських могил,а скільки не похованих? ВІЧНА ПАМ ЯТЬ ЗАХИСНИКАМ ВСІМ !4.Різні горбати,все сплюндрували те ,що було пустили по світу наших людей,відродили західного монстра,рано чи пізно воно аукнится. На мою думку проти зрадникив повинні компетентні органи порушити крим. справи,яки не матимуть строку давності і розпочати розшук цих злочинців!Мені прикро,що нас залишилось 92 мілн.(геноцид продовжуєтся уже шляхом абортів)а,всяки авантюристи продовжують розпалювати ворожнечу в середині Нашої Нації...

Дезинсекция | 2009-03-08 17:25

В отдельных чистоплотных жилищах люди плюют на толерантность и избавляются от тараканов и грызунов.
08.03.2009 15:40
  Муж, жена и их несовершеннолетний сын убиты в субботу в квартире в Москве в районе Медведково, сообщил РИА Новости источник в правоохранительных органах российской столицы.
  "Милиционеры около 22.00 (по Киеву) в подъезде дома в Заревом проезде на балконе между первым и вторым этажами обнаружили тело гражданина Украины с черепно-мозговой травмой, а в квартире тело его жены и 15-летнего сына", - сказал собеседник агентства.

Шева | 2009-03-08 11:49

А з якого часу комуняки білі і пухнасті? І те що у цих пристаркуватих маразматиків сивина і вік, не означає, що вони можуть виступати проти моєї Держави і Нації і не отримати покарання.
„Хоч би які великі були московські насильства, вони не дають москалям жодного законного права на Україну”. (Пилип Орлик)

b57 | 2009-03-07 21:27

Да, під тиском «приведених серйозних аргументів….і незаперечних фактів» я вимушений погодитись про те що гнали фашистів також і чесні і порядні комуністи, тільки одне непокоїть, що навіщо ж ваші комуністи допомогли Гітлеру прийти до влади, всупереч забороні допомогли побудувати фашистам армію, вчили під самим Києвом німецьких танкових генералів, разом, проводили сумісні воєнні паради, п’янки, підписували різні договори про співпрацю, в тому числі НКВД – гестапо, як краще нищити людей в концтаборах та душегубках, які теж виявилися московським винаходом , а потім поділили світ і розпочали війну. Ну звісно німці повели себе по свинськи, так сказати, відповіли чорною невдячністю напавши на нас, та ще і першими. За такі порушення «дружби» їх дійсно потрібно було покарати, заплативши мільйонами чесних і порядних людей , а може спішили знищити якісь документи про співпрацю, а? На останок може з третього разу дізнаюсь від «розумних і порядних людей, маже своїх громадян» , про те, і все ж таки чому німці, які прогорали війну жили і живуть краще навіть наших комуністичних вождів?

беспартийный | 2009-03-07 18:55

Свт. Донцов
4:1 в пользу коммунистов, нацики сдохли,хоть и помоложе.

Свт. Донцов | 2009-03-07 18:47

ІНОСТРАНЦЮ! Про Тих, що говорите Вони гнали Гітляра ,як собаку до самого БЕРЛІНА!...конкретно діяли.А ВИ?Яки юридичні норми?прокинулись і нема СРСР,а можем прокинутся і нема... Це просто спіч ненависті,яку Ви проголошуєте і більш нічого!...

аспид | 2009-03-07 18:02

Свт. Донцов3-1 на користь комуністів! Так звані націоналістичні організації,можуть фінансувати через католицьки церкви,гр.-католицьки,Полища,Бельгія,Ватикан,Конада!... Подивітся пресреліз цих організацій це жах!,все лобіюють НАТО,ПРОГНИВШИЙ ЗАХІД ,САКАШВІЛІ, КАПІТАЛІЗМ ,МВФ, підтримують даже Луцика,який робить все навиворот,як блазень. ЦІКАВО?А ХТО ФІНАНСУЄ ВИСОКІЙ ВАЛ?Не получивши відповідь на попередні питання, даже від "ЗОРО" хочу спитати:ЩО ТАКЕ РАСОВА ГІГІЄНА?
революціонерТи забув ще назвати "раскольніков" УПЦ КП, ну а відповідно комуноїдів, за логікою, фінансує сектанська московська церква МП, іудейська церква, москва, телявів, Куба, Північна Корея. Подивіться в їхні газети, ненависть до всього українського, любов до "процвітаючого" північного сусіда, путіна, ФСБ, підтримують навіть Лукаша, який робить все добре. Цікаво, а хто фінансує Досвітні вогні та Серп і Молот. і основне хочу спитати, а що таке Словянське братство з несловянами???
Ты забыл сказать, что НАТОвцы, в частности Германия (45-й не забывают) ,тоже с Путиным и Лукашенко заигрывают, а Украину кинули, да и МВФ Украину тоже кидает, причём довольно цинично. Да и румынам шельф Змеиного отдали ни за х.. Чьо-то,панове, не поважают нас там куда мы стремимся. Сами догадаетесь почему? Вы ж националисты-ФСБшники умные,партшкол не заканчивали. А сказать почему патшкол не заканчивали? - да потому, что за деньги туда посттупить невозможно было, да и фейс-контороль...

b57 | 2009-03-07 17:47

Ну звісно що тільки одні дуже "продвинуті і розвинені в усіх напрямках ліві червоно - коричневі нацики {профффесора} знають", чому ж програвши війну німці жили і живуть краще переможців? Чому під самим Черніговом ще стоять хатинки під солом'яною стріхою і глиняною долівкою? Чому самі "чесні", "скромні" "прогресивні", "патріотичні" відставники, комуняки, москалики і соціалісти всіх мастей не відмоляться від іноземних машин, євроремонтів, одежі, техніки, дорогих іноземних курортів і цих "мерзенних" доларів, та інших буржуазних витребеньок, від яких так "героїчно" захищала нас, так названа "НАРОДНА" Радянська влада, і хто так хоче повернути нас в "щасливе колоніальне майбутнє", де на кожній вулиці свято, а по ночам в кожній хаті "гулянка". А тепер, ці бандюки, ховаючись за спини старих маразматиків намагаються каламутити воду. Мабуть під визнання цих "досягнень", "тупо" намагаються підвести своїми питаннями різні там "щирі патріоти" з такими "поширеними українськими" прізвищами на "ов". Ховаючи за пазухою чужий паспорт з чужою другою пенсією верещать - "наших б'ють" - а що потім - нова окупація. Якщо копнути в 1922 рік, то юридично народного обґрунтування і референдуму по входженню в Радянський Союз не було і не могло бути, бо за це могло підписатися не більше 10-15% одурманеного населення. Юридично Україна ніколи не входила до Російської імперії (СРСР), а була окупована бандами Муравйова які знищили законні органи влади при мовчазній згоді Європи і тієж самої Америки. Тоді хто ж ці зайди і свої відщепенці, так звані "почесні" пенсіонери - просто окупанти які сидять на нашій шиї та ще "качають" права, бо багато з них не просто служив, а служив сумлінно, так що і до цього часу не може відмити душу і руки від крові. Як тоді до них же відноситись? На війні немає пенсіонерів і людей – є вороги які, навіть по завітам "бесноватого" осетина Сталіна, повинні бути знищені, тим паче якщо ворог не здається, а МИ, їм, цим г…м, ще і чималеньку пенсію платимо відриваючи останні кошти від тих же дітей, в тому числі дітей війни.
  Олександр 5 кутів

революціонер | 2009-03-07 15:10

Свт. Донцов3-1 на користь комуністів! Так звані націоналістичні організації,можуть фінансувати через католицьки церкви,гр.-католицьки,Полища,Бельгія,Ватикан,Конада!... Подивітся пресреліз цих організацій це жах!,все лобіюють НАТО,ПРОГНИВШИЙ ЗАХІД ,САКАШВІЛІ, КАПІТАЛІЗМ ,МВФ, підтримують даже Луцика,який робить все навиворот,як блазень. ЦІКАВО?А ХТО ФІНАНСУЄ ВИСОКІЙ ВАЛ?Не получивши відповідь на попередні питання, даже від "ЗОРО" хочу спитати:ЩО ТАКЕ РАСОВА ГІГІЄНА?
Ти забув ще назвати "раскольніков" УПЦ КП, ну а відповідно комуноїдів, за логікою, фінансує сектанська московська церква МП, іудейська церква, москва, телявів, Куба, Північна Корея. Подивіться в їхні газети, ненависть до всього українського, любов до "процвітаючого" північного сусіда, путіна, ФСБ, підтримують навіть Лукаша, який робить все добре. Цікаво, а хто фінансує Досвітні вогні та Серп і Молот. і основне хочу спитати, а що таке Словянське братство з несловянами???

CIA | 2009-03-06 21:07

Свт. Донцов
"А ХТО ФІНАНСУЄ ВИСОКІЙ ВАЛ?"
We are.

Свт. Донцов | 2009-03-06 21:07

3-1 на користь комуністів! Так звані націоналістичні організації,можуть фінансувати через католицьки церкви,гр.-католицьки,Полища,Бельгія,Ватикан,Конада!... Подивітся пресреліз цих організацій це жах!,все лобіюють НАТО,ПРОГНИВШИЙ ЗАХІД ,САКАШВІЛІ, КАПІТАЛІЗМ ,МВФ, підтримують даже Луцика,який робить все навиворот,як блазень. ЦІКАВО?А ХТО ФІНАНСУЄ ВИСОКІЙ ВАЛ?Не получивши відповідь на попередні питання, даже від "ЗОРО" хочу спитати:ЩО ТАКЕ РАСОВА ГІГІЄНА?

С...-МАХА | 2009-03-06 16:02

     ОСТАННЬОГО РАЗУ ПРАПОРИ НСНУ БУЛИ КРУТАХ
     ЧИ ОСТАННЕ ????????????????
     "Наша Україна" написала Ющенку листа. Де зарплата і світло?
06.03.2009 11:56___ www.ПРАВДА.com.ua
   Працівникам партії "Наша Україна" вже четвертий місяць не платять зарплату, а центральному офісі вимкнули електроенергію та теплопостачання.
  Про це йдеться в листі прес-служби партії до президента Віктора Ющенка.
  Вони наголошують, що процеси, які відбуваються в "Нашій Україні" останнім часом, викликають у велике занепокоєння.
  "У менеджменту партії відсутнє будь-яке бачення стратегії і тактики її діяльності як на поточний момент так і на майбутнє. В партійній структурі відсутній "мозковий центр", який ще півтора роки тому складали аналітичне, ідеологічне, інформаційне та ін. управління", - йдеться в листі.
    "Останнім часом до переліку організаційних, ідеологічних, політичних проблем, які постали перед "Нашою Україною", додалися ще й фінансові. В партії склалась критична ситуація – останні два місяці співробітники центрального офісу не отримують заробітної плати, а працівники регіональних офісів не отримують зарплати вже чотири місяці", - наголошують працівники прес-служби.
  "В Центрвиконкомі відсутній телефонний зв’язок, а з третього березня в центральному офісі партії відключено електроенергію та теплопостачання, а, отже, - повністю паралізовано її роботу", - зазначають автори.
  При цьому заступники голови партії Зиновій Шкутяк та Ярослав Ющенко не можуть дати "жодної конкретної відповіді" про долю партії і радять звертатись до голови партії (Віктора Ющенка).
     А тепер подивіться на фото ООО Обуший вже одяг синього
    галстука - " НУ СПРАВЖНІЙ ДІД ЩУКАРЬ " .

революціонер | 2009-03-06 16:00

як почитав, такі у нас високо інтилектуальні комуністи аж страшно, вищу партійну школу закінчив і вже спец у всіх ділянках роботи, хоч в колгосп головою хоч в космонавти, а матиматику як знають - де ДІЛИТИ де ВІДНІМАТИ. А гроші як люблять, всі розцінки знають на політ. діяльність, де кому платять де що роздають. Всі такі ВУМНІ,з медалями, тільки хто ж воно Союз розвалив???!!!

прохожий | 2009-03-06 14:19

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
прохожийРади Бога,не задавайте глупых вопросов. Они и слов таких незнают-економіка,ЗМІ,державний устрій; кругозор и мышление заканчиваются в области:"комуняку на гіляку" та "геть москалів з України". Они ж уверены что Сталин кацап, и это фамилия. А вчера до них дошло, что Карл Маркс это один человек,а не два, и что Слава КПСС это вобще не человек.Расскажите им для ясности что греко-католики это вероисповедование, а не народность которая воевала на стороне Узбецкого Правого Центра Коммунистической Партии.
Garry
прохожий
GarryЧастково можна погодитися, крім одного - фінансування Росією націоналістичних організацій в Україні. Це - для них і для нас святе. Їм достатньо фінансування п'ятих колон в Україні, які потихеньку роздирають державу (або намагаються це зробити).
Нац.организации они не только финансируют, но и создают, направляют и курируют деятельность, а коммунистов создавать и направлять не нужно, у них сознание зомбированое, следовательно и затрат на коммунистов меньше. А суеты и забот больше с националистами, их ёщё и удерживать в строго определённом русле нужно, чтобы из-под контроля не вышли и не начали гнать на грузин,армян,негров и т.п., чтобы не получилось как у них самих с этими, как их, ну бритоголовыми вообщем, во -скинхедами, а то создали их для одних целей, а удержать в узде не сумели, в результате нехорошо получилось-из-под влияния вышли.

Garry | 2009-03-06 12:08

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
прохожийРади Бога,не задавайте глупых вопросов. Они и слов таких незнают-економіка,ЗМІ,державний устрій; кругозор и мышление заканчиваются в области:"комуняку на гіляку" та "геть москалів з України". Они ж уверены что Сталин кацап, и это фамилия. А вчера до них дошло, что Карл Маркс это один человек,а не два, и что Слава КПСС это вобще не человек.Расскажите им для ясности что греко-католики это вероисповедование, а не народность которая воевала на стороне Узбецкого Правого Центра Коммунистической Партии.
Garry
прохожий
Частково можна погодитися, крім одного - фінансування Росією націоналістичних організацій в Україні. Це - для них і для нас святе. Їм достатньо фінансування п'ятих колон в Україні, які потихеньку роздирають державу (або намагаються це зробити).

прохожий | 2009-03-06 12:04

Свт.Донцов
ГіпоталамусВибачте, який інтелект у комуністів?? Середній комуняка - це булгаківський Шаріков, з відповідним інтелектом. Чи може інтелектуалом є "морально разложившийся совратитель малолетних" Петро Симоненко???
Да, аргумент веский как всегда- типа: сам дурак

прохожий | 2009-03-06 11:41

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
прохожийРади Бога,не задавайте глупых вопросов. Они и слов таких незнают-економіка,ЗМІ,державний устрій; кругозор и мышление заканчиваются в области:"комуняку на гіляку" та "геть москалів з України". Они ж уверены что Сталин кацап, и это фамилия. А вчера до них дошло, что Карл Маркс это один человек,а не два, и что Слава КПСС это вобще не человек.Расскажите им для ясности что греко-католики это вероисповедование, а не народность которая воевала на стороне Узбецкого Правого Центра Коммунистической Партии.
Garry
Кстати, в политических кругах бытует мнение, что националисты, также как и коммунисты проплачены Россией,всё это разработки ФСБ. Цель-усугубление дестабилизации политической ситуации, создание хаоса который повлечёт (уже повлёк) отказ НАТО в предоставлении ПДЧ Украины, а также создание неблагоприятных взаимоотношений между населением запада-юга-востока территории Украины, что в дальнейшем угрожает целостности всей страны. Пока Украину раздирают внутренние междуусобицы, искусственно созданные спецслужбами других стран, та же Россия возобновила формат сотрудничества с НАТО. Думайте,если есть чем.

Гіпоталамус | 2009-03-06 11:03

Свт.Донцов
Вибачте, який інтелект у комуністів?? Середній комуняка - це булгаківський Шаріков, з відповідним інтелектом. Чи може інтелектуалом є "морально разложившийся совратитель малолетних" Петро Симоненко???

Garry | 2009-03-06 09:18

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
прохожийРади Бога,не задавайте глупых вопросов. Они и слов таких незнают-економіка,ЗМІ,державний устрій; кругозор и мышление заканчиваются в области:"комуняку на гіляку" та "геть москалів з України". Они ж уверены что Сталин кацап, и это фамилия. А вчера до них дошло, что Карл Маркс это один человек,а не два, и что Слава КПСС это вобще не человек.Расскажите им для ясности что греко-католики это вероисповедование, а не народность которая воевала на стороне Узбецкого Правого Центра Коммунистической Партии.
Не треба пересмикувати, Сталін дійсно за духом "ісконно русскій", хоча й носив свого часу прізвище Джугашвілі. А те що купка нафталінних стариків та іже з ними місцевих депутатиків заважала проведенню виставки й глушила мешканців прилеглих будинків - то це й є "гримаси демократії".

zzz | 2009-03-06 08:34

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
прохожий
Если Ваши познания вами изложенным не ограничиваются -советую дать лекцию Свт. Донцову по вопросам экономики и "державного устрою". Уверена, он будет благодарен. Ибо его перлы можно смело выдвигать на премию Черновецкого.

аспид | 2009-03-05 23:38

Люба
Станіслав ЖуравельБідні старики, які свого часу мордували жінок і дітей, висилали їх у сибіри у телячих вагонах на погибель, гвалтували. Тепер вони поливають брудом Україну, Президента, Уряд, відпрацьовують гроші від сусідніх "браьських" режимів. Звичайно, їм нічого не можна говорити, аби не травмувати їх ніжну престарілу психику...
А Вы уважаемый свою комсомольскую юность уже забыли?

прохожий | 2009-03-05 23:34

Свт.ДонцовХто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...
Ради Бога,не задавайте глупых вопросов. Они и слов таких незнают-економіка,ЗМІ,державний устрій; кругозор и мышление заканчиваются в области:"комуняку на гіляку" та "геть москалів з України". Они ж уверены что Сталин кацап, и это фамилия. А вчера до них дошло, что Карл Маркс это один человек,а не два, и что Слава КПСС это вобще не человек.Расскажите им для ясности что греко-католики это вероисповедование, а не народность которая воевала на стороне Узбецкого Правого Центра Коммунистической Партии.

прохожий | 2009-03-05 22:58

прохожий
АленуПрохожий, выпей сто грам, проспись, очнись.
Этого добились сами комики, которые и митинговали под музеем.
Уничтожить часную собственнсть можна, людей нельзя переделать..., только уничтожить...
прожожийДа не пью я к сожалению, а трезво наблюдаю как украинцы сами себя уничтожают, тоже к сожалению.На территории Украины перехлестнулись интересы многих стран и идеологий. Страдает народ. И простые люди-украинцы втянуты в чужую игру, и обвиняя друг друга во всех грехах тяжких, готовы уничтожить друг друга по надуманным(кстати надуманным другими) причинам. Ну, ну продолжайте. Может это и к лучшему-страна избавится от дебильных коммунисто-националистов. А здравомыслящие люди,готовые к созиданию, а не разрушению, надеюсь выживут и построят действительно великую и независимую Украину.
еволюціонерДе ти бачив в лавах КПУ українців, як не подивишся всі рожі р розкосими очима, чи макітри як довбня, зразу видно що нацмени. А з хохлами-перевертнями як донець треба розмовляти окремо. Українець українця знищувати неможе, а перевиховувати треба на копальнях. А таких як ти кремлівських агентів, "наблюдателей" всіх на етнічну Батьківщину в 24 години.
Да, действительно имбицил. Нормальному человеку до такой степени мозги з*ср*ть невозможно.

Свт.Донцов | 2009-03-05 20:49

ПРАВІ?мовчать! Складаєтся враження що,здатні МОРДОБОЄМ,тільки займатися! А інтелект...Комуністи ! 2-1 на Вашу користь!

бандьора з рокосні | 2009-03-05 19:49

такі тут суперечки..
ліві-праві/зелені-щеякісь
яка різниця, скільки там кому років, якщо людина ПОЧИНАЄ першою.
невже ніхто не пройшов дворової "школи"?!?!
коммі перші стрибнули, їх цього ніхто не просив робити
а раз стрибали, значить, мали уявляти, на що йдуть, і які можуть бути наслідки.
"за што баролісь, на то і напаролісь" (с)

СТЕПАН | 2009-03-05 19:30

СТЕПАН ГАНЬБА ДЕПУТАТАМ ОБЛАСНОЇ РАДИ , ОБЛАСНИМ ЗАСТУПНИКАМ ГОЛІВ ОДА ТА РАДИ , ПРИХОДЬКУ І ОБУШНОМУ А ТАКОЖ ЄЦІВЦЮ ДОНЦЮ !
  В НИХ НА ОЧАХ ПРИДУРКУВАТІ ПЯНІ З ЗАКРИТИМИ ОБЛИЧЧЯМИ
  ШОЙДИ БИЛИ СТАРИКІВ , А ВОНИ ДЕПУТАТИ ОБЛРАДИ ВІД НУНС ПОСМІХАЛИСЯ І НЕ ВСТУПИЛИСЯ.
   НЕ ДУМАЙТЕ ЩО ВЕСЬ ЧАС БУДЕТЕ ЗДОРОВІ І СИЛЬНІ , ПРИЙДЕ ЧАС І ВИ ПОСТАРІЄТЕ , І ГОСПОДЬ ВАМ ЦЕ ПОКАЖЕ...
  ВИ ГІРШЕ ЄНКАВЕДИСТІВ ...
молодий
Я ОСОБИСТО ЗНАЮ ДВУХ ДОНЦІВ- ОДИН ІВАН ДОНЕЦЬ , ВІН ПОСТІЙНО МІТИНГУЄ І Є ДЕПУТАТОМ МІСЬКОЇ РАДИ,
  ІНШИЙ ДОНЕЦЬ НЕПУБЛІЧНИЙ САНІТАРНИЙ ЛІКАРЬ ОБЛАСТІ,
  КОПАЄТЬСЯ В ЛАЙНІ, А ЩЕ ЗА СПИСКАМИ НСНУ ПОПАВ В ОБЛАСНУ РАДУ , ЗРАДИВ НУНС , ПІШОВ У ЄЦ І ТАМ Є ЗАСТУПНИКОМ КЕРІВНИКА ОБЛАСНОЇ ОРГАНГІЗАЦІЇ ПРИХОДЬКА.
  ДО РЕЧІ НА ФОТОГРАФІЯХ ВИДНО ЩО ВІН ПОРЯД З ПРИХОДЬКОМ.
  ТАК ЩО " МОЛОДИЙ " - ГЕРОЕВ НАШЕГО ВРЕМЕНИ НУЖНО ЗНАТЬ В ЛИЦО. І ДО РЕЧІ - ЯКЩО НЕ ЗНАЮТЬ ЩО ДОНЕЦЬ ДЕПУТАТ ОБЛАСНОЇ РАДИ ТО ТОДІ ЯКІЙ ВІН ДЕПУТАТ ?????
  І НА ОСТАННЄ ВСІ МИ ПРЕДСТАНЕМО ПЕРЕД ГОСПОДОМ.

ППД | 2009-03-05 18:37

ЛЬОВОЧКІН
Garry
ЛЬОВОЧКІН НЕ ВЕЛИКА ЧЕСТЬ ВОЮВАТИ З СТАРИМИ ДІДАМИ.
 І ТІ ХТО ВИШЛИ З ПРАПОРАМИ МАЮТЬ СВОЄ ПЕРЕКОНАННЯ.
  А ЩОДО КОМУНЯК ТО Я ЇХ НАЗИВАЮ ПАРТАПАРАТЧИКАМИ
  І ВОНИ ТА ЇХ ДІТИ ВЖЕ ДАВНО В БІЗНЕСІ, ДОКРАДАЮТЬ ДЕРЖАВУ УКРАЇНА.
   А ТЕПЕР ПО СУТІ , ЯКІЙ УРОК НАДАЛИ ТИМ ШКОЛЯРАМ , ЩО ДИВИЛИСЯ ЯК ПЯНІ ЮНЦІ ТА МІЛІЦІЯ ПЕРЕКОНУЮТЬ ЛЮДЕЙ ЩО
 МАЮТЬ В СУСПІЛЬСТВІ ПІДТРИМКУ.
   АДЖЕ В ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ, КОНСТИТУЦІЇ НЕ ПУСКАЛИ НА ВІДКРИТТЯ ДЕПУТАТІВ , ЩО ОБРАНІ ПРОСТИМ НАРОДОМ , ГРОМАДЯН...
  ЧОГО БОЇТЬСЯ ВЛАДА Д І Д І В Ч И П Р А В Д И ?????
   І ЩЕ СКІЛЬКИ ТИХ НАЦІАНОЛІСТІВ У ЧЕРНІГОВІ , ЯКЩО ДО
   ПАМЯТНИКА ШЕВЧЕНКА ПРИХОДЯТЬ ЛІЧЕНІ ЛЮДИ...
   ОТОЖ СПИТАЙ ПРО ЦЕ В СТУПАКА , СОЛОМАХИ , ЧИ ЧЕПУРНОГО.
ЛЬОВОЧКІН - а чього дурних в церкву не пускають, а тому-що свічки поїдять!

молодий | 2009-03-05 18:33

СТЕПАН ГАНЬБА ДЕПУТАТАМ ОБЛАСНОЇ РАДИ , ОБЛАСНИМ ЗАСТУПНИКАМ ГОЛІВ ОДА ТА РАДИ , ПРИХОДЬКУ І ОБУШНОМУ А ТАКОЖ ЄЦІВЦЮ ДОНЦЮ !
  В НИХ НА ОЧАХ ПРИДУРКУВАТІ ПЯНІ З ЗАКРИТИМИ ОБЛИЧЧЯМИ
  ШОЙДИ БИЛИ СТАРИКІВ , А ВОНИ ДЕПУТАТИ ОБЛРАДИ ВІД НУНС ПОСМІХАЛИСЯ І НЕ ВСТУПИЛИСЯ.
   НЕ ДУМАЙТЕ ЩО ВЕСЬ ЧАС БУДЕТЕ ЗДОРОВІ І СИЛЬНІ , ПРИЙДЕ ЧАС І ВИ ПОСТАРІЄТЕ , І ГОСПОДЬ ВАМ ЦЕ ПОКАЖЕ...
  ВИ ГІРШЕ ЄНКАВЕДИСТІВ ...
А чому не обколаті, а тільки п"яні ? А донця з ПСПУ гарно назвали - ЄЦІВЕЦЬ. Потішили,,, А коли я постарію де ВИ будете ?

КУН | 2009-03-05 18:24

Товаріщі ! забирайте свою "комсомольську молодь" та приходьте 9 травня на 10.00, разом вшануємо Кобзаря :)

Свт.Донцов | 2009-03-05 18:17

Хто нібудь підскажіть,що добились сучасні націоналісти в Україні в даний час?влада.культура,економіка,ЗМІ...Який державний устрій бачать?Кого бачать сучасним лідером?Яку державу в військовому плані?...Чи готові очолиди держ. установи ,якщо довірить народ і як це робитимуть? Як греко-католики перейдуть ло УПЦ КП,для монолітності держави?...

zzz | 2009-03-05 16:41

ЛЬОВОЧКІН
Є інші методи, щоб вгамувати цих недоумкуватих людей хоч і "перехідного" віку?
По перше їх туди не запрошували, а по друге, якщо й прийшли без запрошення, то хоч би толерантно поводились.

Черноногий | 2009-03-05 16:40

Нипонял хто кому навалял. Коммики нацикам или нацики коммикам?
И де в это время отсиживался героический Славко Журавель? Он один бы пять беркутов отпиз...

ЛЬОВОЧКІН | 2009-03-05 16:04

ЛЬОВОЧКІН
Garry
НЕ ВЕЛИКА ЧЕСТЬ ВОЮВАТИ З СТАРИМИ ДІДАМИ.
 І ТІ ХТО ВИШЛИ З ПРАПОРАМИ МАЮТЬ СВОЄ ПЕРЕКОНАННЯ.
  А ЩОДО КОМУНЯК ТО Я ЇХ НАЗИВАЮ ПАРТАПАРАТЧИКАМИ
  І ВОНИ ТА ЇХ ДІТИ ВЖЕ ДАВНО В БІЗНЕСІ, ДОКРАДАЮТЬ ДЕРЖАВУ УКРАЇНА.
   А ТЕПЕР ПО СУТІ , ЯКІЙ УРОК НАДАЛИ ТИМ ШКОЛЯРАМ , ЩО ДИВИЛИСЯ ЯК ПЯНІ ЮНЦІ ТА МІЛІЦІЯ ПЕРЕКОНУЮТЬ ЛЮДЕЙ ЩО
 МАЮТЬ В СУСПІЛЬСТВІ ПІДТРИМКУ.
   АДЖЕ В ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ, КОНСТИТУЦІЇ НЕ ПУСКАЛИ НА ВІДКРИТТЯ ДЕПУТАТІВ , ЩО ОБРАНІ ПРОСТИМ НАРОДОМ , ГРОМАДЯН...
  ЧОГО БОЇТЬСЯ ВЛАДА Д І Д І В Ч И П Р А В Д И ?????
   І ЩЕ СКІЛЬКИ ТИХ НАЦІАНОЛІСТІВ У ЧЕРНІГОВІ , ЯКЩО ДО
   ПАМЯТНИКА ШЕВЧЕНКА ПРИХОДЯТЬ ЛІЧЕНІ ЛЮДИ...
   ОТОЖ СПИТАЙ ПРО ЦЕ В СТУПАКА , СОЛОМАХИ , ЧИ ЧЕПУРНОГО.

Garry | 2009-03-05 15:29

ЛЬОВОЧКІН
Повинні ж ці престарілі комуняки хоч трохи відповісти за злодіяння 1917-1991 рр. А то бачите, по вухам їм надавали, а вони в штани наклали. Як нищити цілі народи (Україна, Прибалтика, Чечня, Грузія і т ін.) то це нормально. А як отримати в пику від націоналістів за образу державних символів, то "памагітє"...

ЛЬОВОЧКІН | 2009-03-05 14:58

     ДІДАМ
     ЛАМАЛИ
     РУКИ,
     СУКІ...
     МОРДАТІ І ПИХАТІ
     МОЛОДЦІ,
    МІНТОВ НАГНАЛИ
    БЕРКУТІВ...
    В ВІКНО ДИВИЛИСЬ,
    ЩО ІМ ЛЮДИ,
    ЯК СОВІСТІ НЕМА
    ТО ВЖЕ НЕ БУДЕ..
    ВСІ ДЕПУТАТИ ВІД НУ ЄЦ ,
    ОБУХ
    ПРИХОДЬКО
    І ДОНЕЦЬ.
    

Буратіно | 2009-03-05 12:00

мені дуже подобається цей Базіліо на фотке в чорних окулярах, де він золоті закопав?

еволюціонер | 2009-03-05 11:36

прохожий
АленуПрохожий, выпей сто грам, проспись, очнись.
Этого добились сами комики, которые и митинговали под музеем.
Уничтожить часную собственнсть можна, людей нельзя переделать..., только уничтожить...
прожожийДа не пью я к сожалению, а трезво наблюдаю как украинцы сами себя уничтожают, тоже к сожалению.На территории Украины перехлестнулись интересы многих стран и идеологий. Страдает народ. И простые люди-украинцы втянуты в чужую игру, и обвиняя друг друга во всех грехах тяжких, готовы уничтожить друг друга по надуманным(кстати надуманным другими) причинам. Ну, ну продолжайте. Может это и к лучшему-страна избавится от дебильных коммунисто-националистов. А здравомыслящие люди,готовые к созиданию, а не разрушению, надеюсь выживут и построят действительно великую и независимую Украину.
Де ти бачив в лавах КПУ українців, як не подивишся всі рожі р розкосими очима, чи макітри як довбня, зразу видно що нацмени. А з хохлами-перевертнями як донець треба розмовляти окремо. Українець українця знищувати неможе, а перевиховувати треба на копальнях. А таких як ти кремлівських агентів, "наблюдателей" всіх на етнічну Батьківщину в 24 години.

Станіслав Журавель | 2009-03-05 09:45

Станіслав ЖуравельБуло гидко дивитися на цей пікет престарілих комуняк. Я би порадив отому генералу, що верещав проти України у мегафон віддати свою пенсію дійсно солдатським вдовам, пакувати валізи, й пошвидше їхати з України так ненависної йому. Для мене особисто ОУН-УПА - Герої Нації. Я нещодавно повернувся з Івано-Франківщини. Був у музеї і Степана Бандери, і бачив могили вояків УПА. Якби це були бандити, то біля їхніх би могил не стояли б каплички, і люди б їх не шанували б. А сучасній Службі безпеки порадив би притягнути комуняк до відповідальності, і взагалі комапартію слід вже давно заборонити.
аспид
Я їздив за свої, та то не твоя, аспиде справа, а у тебе вочевидь, як казав Висоцький : "друзья хоть не в болонии, зато не тащат из семьи, а гадость пьют из экономии, хоть по утрам, да на свои".

Garry | 2009-03-05 09:34

gazeta@chernigiv.info
для gazeta@chernigiv.info |
Хто це був троцькистом і які родинні стосунки з Г.Петровським?? Чув дзвін та не знав де він!

Станіслав Журавель | 2009-03-05 09:31

Люба
Бідні старики, які свого часу мордували жінок і дітей, висилали їх у сибіри у телячих вагонах на погибель, гвалтували. Тепер вони поливають брудом Україну, Президента, Уряд, відпрацьовують гроші від сусідніх "браьських" режимів. Звичайно, їм нічого не можна говорити, аби не травмувати їх ніжну престарілу психику...

прохожий | 2009-03-05 07:52

Дмитро ТіграновКомунізм - це пережиток колишнього, утопічна ідея та нездійсненна іллюзія теперішнього часу. І все це самі комуністи розуміють. Це я до того, що ідейності в балачках "червоних" вже давно немає. Лише старенькі пенсіонери, порівнюючи своє теперішнє життя з минулим, радянським - не втрачають віри. Але скоро і вони зрозуміють, що все це утопія. Особисто мені прикро за два моменти. Перший, це те, що народ стоїть з червоними прапорами. Прапорами, під якими Сталін і його оточення морили голодом Україну у 1932-1933 р. А другий - це те, що серед цього народу є молодь, яка присутня там виключно за гроші. Молодь, в якої немає власних ідейних переконань.
А що стосується історії - то кожен її малює по своєму. Пройде час, і наші діти будуть вивчати події революції 2004 року. І будьте впевнені - розбіжність версій вражатиме.
P.S. Ганьба
Да назавите мне хоть одного человека в Черниговской области кто выходил на подобные митинги и зборища по идейным соображениям, а не под принуждением, от нечего делать и из-за корысти в разных формах. А вот на этом митинге коммунисты были именно по идейным соображениям, уверен что на этом точно, на других-не могу ничего сказать,незнаю. Националисты с прикрытыми лицам тоже не за идею там стояли, они даже толково сказать не могут что такое идея и зачем дрались с престарелыми коммунистами. Впрочем я никого не защищаю ни тех ни других, разбирайтесьпацаны сами, мочите друг друга. Может до остальных людей дойдёт что ненадо никого преследовать за инакомыслие,которое продолжается со врёмён Понтия Пилата и Иисуса Христа, а нужно просто жить созидая, а не разрушая, находить общий язык не только между собой, но и с другими народами никого не обижая и не унижая.

Дмитро Тігранов | 2009-03-05 01:58

Комунізм - це пережиток колишнього, утопічна ідея та нездійсненна іллюзія теперішнього часу. І все це самі комуністи розуміють. Це я до того, що ідейності в балачках "червоних" вже давно немає. Лише старенькі пенсіонери, порівнюючи своє теперішнє життя з минулим, радянським - не втрачають віри. Але скоро і вони зрозуміють, що все це утопія. Особисто мені прикро за два моменти. Перший, це те, що народ стоїть з червоними прапорами. Прапорами, під якими Сталін і його оточення морили голодом Україну у 1932-1933 р. А другий - це те, що серед цього народу є молодь, яка присутня там виключно за гроші. Молодь, в якої немає власних ідейних переконань.
А що стосується історії - то кожен її малює по своєму. Пройде час, і наші діти будуть вивчати події революції 2004 року. І будьте впевнені - розбіжність версій вражатиме.
P.S. Ганьба

прохожий | 2009-03-04 22:41

СТЕПАН ГАНЬБА ДЕПУТАТАМ ОБЛАСНОЇ РАДИ , ОБЛАСНИМ ЗАСТУПНИКАМ ГОЛІВ ОДА ТА РАДИ , ПРИХОДЬКУ І ОБУШНОМУ А ТАКОЖ ЄЦІВЦЮ ДОНЦЮ !
  В НИХ НА ОЧАХ ПРИДУРКУВАТІ ПЯНІ З ЗАКРИТИМИ ОБЛИЧЧЯМИ
  ШОЙДИ БИЛИ СТАРИКІВ , А ВОНИ ДЕПУТАТИ ОБЛРАДИ ВІД НУНС ПОСМІХАЛИСЯ І НЕ ВСТУПИЛИСЯ.
   НЕ ДУМАЙТЕ ЩО ВЕСЬ ЧАС БУДЕТЕ ЗДОРОВІ І СИЛЬНІ , ПРИЙДЕ ЧАС І ВИ ПОСТАРІЄТЕ , І ГОСПОДЬ ВАМ ЦЕ ПОКАЖЕ...
  ВИ ГІРШЕ ЄНКАВЕДИСТІВ ...
Хоть один здравомыслящий человек.Всё правильно Степан. И в этом весь ужас происходящего.

СТЕПАН | 2009-03-04 22:34

  ГАНЬБА ДЕПУТАТАМ ОБЛАСНОЇ РАДИ , ОБЛАСНИМ ЗАСТУПНИКАМ ГОЛІВ ОДА ТА РАДИ , ПРИХОДЬКУ І ОБУШНОМУ А ТАКОЖ ЄЦІВЦЮ ДОНЦЮ !
  В НИХ НА ОЧАХ ПРИДУРКУВАТІ ПЯНІ З ЗАКРИТИМИ ОБЛИЧЧЯМИ
  ШОЙДИ БИЛИ СТАРИКІВ , А ВОНИ ДЕПУТАТИ ОБЛРАДИ ВІД НУНС ПОСМІХАЛИСЯ І НЕ ВСТУПИЛИСЯ.
   НЕ ДУМАЙТЕ ЩО ВЕСЬ ЧАС БУДЕТЕ ЗДОРОВІ І СИЛЬНІ , ПРИЙДЕ ЧАС І ВИ ПОСТАРІЄТЕ , І ГОСПОДЬ ВАМ ЦЕ ПОКАЖЕ...
  ВИ ГІРШЕ ЄНКАВЕДИСТІВ ...

прожожий | 2009-03-04 21:57

прохожий
АленуПрохожий, выпей сто грам, проспись, очнись.
Этого добились сами комики, которые и митинговали под музеем.
Уничтожить часную собственнсть можна, людей нельзя переделать..., только уничтожить...
Да не пью я к сожалению, а трезво наблюдаю как украинцы сами себя уничтожают, тоже к сожалению.На территории Украины перехлестнулись интересы многих стран и идеологий. Страдает народ. И простые люди-украинцы втянуты в чужую игру, и обвиняя друг друга во всех грехах тяжких, готовы уничтожить друг друга по надуманным(кстати надуманным другими) причинам. Ну, ну продолжайте. Может это и к лучшему-страна избавится от дебильных коммунисто-националистов. А здравомыслящие люди,готовые к созиданию, а не разрушению, надеюсь выживут и построят действительно великую и независимую Украину.

Олександр 5 кутів | 2009-03-04 21:45

Є така східна мудрість, що більше лякає ворогів – Правда. Били москалів під Москвою, і під Конотопом… , і била ціла повстанська Армія, з своїми генералами і полковниками. В УПА добровільно служили не тільки українці, але і чеченці, евреї, росіяни, білоруси, вірмени... Навіть така суперфашиська система НКВД десятиліття не могла справитись з вільним козацьким духом. Головне, що пізнання Правди, це тільки початок. Нові покоління не залишаться в боргу перед Дідами і прадідами, вони ще заллють сала за комір різним там хвойдам.

аспид | 2009-03-04 21:18

Станіслав ЖуравельБуло гидко дивитися на цей пікет престарілих комуняк. Я би порадив отому генералу, що верещав проти України у мегафон віддати свою пенсію дійсно солдатським вдовам, пакувати валізи, й пошвидше їхати з України так ненависної йому. Для мене особисто ОУН-УПА - Герої Нації. Я нещодавно повернувся з Івано-Франківщини. Був у музеї і Степана Бандери, і бачив могили вояків УПА. Якби це були бандити, то біля їхніх би могил не стояли б каплички, і люди б їх не шанували б. А сучасній Службі безпеки порадив би притягнути комуняк до відповідальності, і взагалі комапартію слід вже давно заборонити.
А чего ты в Ив.-Франковске делал,и за чьи финансы ты по стране катался?

Ганна Михайлівна | 2009-03-04 19:00

а я вважаю, що цю акцію профінансували, організували і провели проплачені Москвою керівники КПУ. Треба ж демонструвати хоч якусь діяльність, треба ж відпрацьовувати московські гроші :))))))
насправді, їм глибоко по барабану, кому відкривають музеї...ну, є ще парочка божевільних старічків, але їм і так недовго лишилося...це останні конвульсії. Справжні герої радянської армії або загинули на полі бою, або розстріляні після війни. Всі інші працівники НКВД та КГБ, або ж паперові пацюки. Шкода, що виживає не найсильніший, а найпідліший.

Алену | 2009-03-04 17:00

прохожий
Прохожий, выпей сто грам, проспись, очнись.
Этого добились сами комики, которые и митинговали под музеем.
Уничтожить часную собственнсть можна, людей нельзя переделать..., только уничтожить...

для gazeta@chernigiv.info | | 2009-03-04 16:55

gazeta@chernigiv.info
І як троцькіст Юрко отримав подяку ... розстріл.
Не допомогли і родинні стосунки з Г.Петровським.
До речі, дніпропетровські походять від цього самого Петровського.

антикомуніст | 2009-03-04 16:52

Євген Рубало
zzzгаласують не тому що владу втратили, а тому що бояться, що їхні прізвища випливуть не в найкращому для них ракурсі. Адже матеріалів на їхні злодіяння достатньо є в архівах сбу.
Псих
5+
Усі оці соціал-комняки- інтернаціоналісти бояться втратити свої привелеї і суперпенсії - це зрозуміло кожному недебілу.
Тому тільки роблять вигляд, що захищають лейніна, сталіндзе і прочая, прочая комсволочь, а на справді захищають свої привілеї, а також і посади своїх діточок і внучків-правнучків.

Люба | 2009-03-04 16:20

  Виктор Матчук: «Если хочешь о ком-то сказать плохое, просто скажи, что он в «Едином Центре»
Виталий Червоненко, «Главред»
     Там было несколько депутатов обласной ради и не вступились
   А Обушный сменил свой помаранчевый галстук на синий
  интересныэ фото на мониторе как бют стариков беркут и милиция

Редактор новин | 2009-03-04 15:56

А я дивлюся, у чому кого комуністи не звинуватять - усе за ними самими було помічене. Ото хоча б воплі про "ср..ное СБУ". Їхнє КДБ, маючи фактично безмежні можливості, прос...ало радянську імперію. І кому з цього приводу "ганьбу" кричати?

Станіслав Журавель | 2009-03-04 15:43

Було гидко дивитися на цей пікет престарілих комуняк. Я би порадив отому генералу, що верещав проти України у мегафон віддати свою пенсію дійсно солдатським вдовам, пакувати валізи, й пошвидше їхати з України так ненависної йому. Для мене особисто ОУН-УПА - Герої Нації. Я нещодавно повернувся з Івано-Франківщини. Був у музеї і Степана Бандери, і бачив могили вояків УПА. Якби це були бандити, то біля їхніх би могил не стояли б каплички, і люди б їх не шанували б. А сучасній Службі безпеки порадив би притягнути комуняк до відповідальності, і взагалі комапартію слід вже давно заборонити.

Псих | 2009-03-04 14:02

Євген Рубало
zzzгаласують не тому що владу втратили, а тому що бояться, що їхні прізвища випливуть не в найкращому для них ракурсі. Адже матеріалів на їхні злодіяння достатньо є в архівах сбу.
Таки дійсно вони бояться ,що правда випливе і всіх покарають по заслугам-заберуть ордени.медалі,пенсіїї.

zzz | 2009-03-04 11:36

Євген Рубало
галасують не тому що владу втратили, а тому що бояться, що їхні прізвища випливуть не в найкращому для них ракурсі. Адже матеріалів на їхні злодіяння достатньо є в архівах сбу.

Євген Рубало | 2009-03-04 10:37

Та ви подивіться на цих пенсіонерів - всі як один колишні високі начальники радянських установ, чи військові найвищих чинів. Втратили владу ось і галасують. Пенсія у всіх нічогенька, можна і громадською роботою позайматися. Краще б сиділи тихенько в офісі на Воровського та в шашки грали. А як хочуть - у "Чапаєва" грати можно - ось і показали б таким чином свою ностальгію.

Редактор новин | 2009-03-04 09:50

прохожий
Garry
Ще є думка, що так званий "план Далеса" зародився у надрах КДБ. До речі, звідки він взятий, ніхто з розмахуючих ним не повідомляє.
А щодо цінностей мовчали би, а? Нищівники віри та інтелігенції. Підміна цінностей що в одному випадку, що в другому. З тою відмінністю, що комуністи її проводили насильницьки, через кривавий терор.

Garry | 2009-03-04 09:37

прохожий
Так цінностей ніколи й не було. Чи може Даллес сприяв Голодомору й репресіям 30-х рр. чи винищенню релігії??? Їх знищили свого часу ці маразматики та їх попередники, що розмахують червоним ганчір'ям й заважають проведенню державних акцій...

аспид | 2009-03-04 08:49

націоналіст, читай патріотЗемляки, пам’ятайте: якого б віку не був ворог України - він усе одно ворог! Не обов’язково всім бити пики - на декого досить лише тупнути ногою чи плюнути і він злякається:)
Україна - понад усе! Слава нації - смерть ворогам!
А можно опубликовать список ворогів?

Аццкий Сотона | 2009-03-04 01:00

Будь я хозяином того дома - плеснул бы чего успокаивающего за шиворот, чтоб не горлопанили под окнами.

Nemezis | 2009-03-04 00:23

революціонер
Лана
Редактор новин
Редактор,а ну-ка выложи IP сегодняшних посетителей.Очень надо.Хочешь,зайду?К родственникам вначале,чтоб больнее было.

Псих | 2009-03-03 21:22

Позакінченню мітингу комуністи пішли геть,а той хто хотів побачити виставку зайшов до музею і спокійно дивився на матеріали.Якщо ,дорогі мої комуністи,у вас є своя думка то навчіться її висловлювати без піни у рота і покажіть свої докази.А якщо такого не можете зробити то хочь сходіть до школи.виявляється ,що Чернігів це східний регіон і в Германії досі користуються рейсмарками.А що тут казати про письменника Коцюбинського.

націоналіст, читай патріот | 2009-03-03 21:22

Земляки, пам’ятайте: якого б віку не був ворог України - він усе одно ворог! Не обов’язково всім бити пики - на декого досить лише тупнути ногою чи плюнути і він злякається:)
Україна - понад усе! Слава нації - смерть ворогам!

городянин | 2009-03-03 20:38

бачив сьогодні все це на власні очі, червоні почали вже в шайки збиватися,щоб разом Україну руйнувати, мабуть скоро вже весь лекторат їхній вимре. Молодь молодці. є кому за Україну постояти

АКМ | 2009-03-03 20:38

Лана | 2009-03-03 17:06 - "кількість карателей з лав УПА, які "працювали" в Бабьем Яру!"
Шановна Лана! Я Вам, принаймні, можу назвати 2 імені, які "працювали" у Бабиному Яру жертвами - Олег Ольжич та Олена Теліга. Їхніми іменами тепер названі вулиці та викарбовані ювілейні монети. Це члени ОУН, які там були розстріляні. Загалом у 1941—1943 роках у Бабиному Ярі було розстріляно 621 члена ОУН.
Так що ваші "знання" історії України конфліктують з елементарною логікою. Користуючись Інтернетом, Вам не завадило б пошукати й інші джерела інформації, крім "Історіі КПСС". Наприклад, це: http://www.personal-plus.net/188/1168.html
Не завадило б Вам й прийти на відкриту у Чернігові виставку про УПА, замість повторювати дурниці "стервятніков Сімоненка"...

Шева | 2009-03-03 20:20

А Донця пику ми запам`ятали. Прийде час ми йому все згадамо.

kod75 | 2009-03-03 18:27

революціонер
Лана
революціонер
Моя здорова морда теж допоможе! :)

Редактор новин | 2009-03-03 18:21

революціонер
Лана
"... карателей з лав УПА, які "працювали" в Бабьем Яру!"
Поки ви повторюєте десь почуте, ці люди піднімають архіви і фотографії. І раптом виявляється, що черговий розтиражований міф про "карателів УПА" - суцільна брехня. Критичний підхід не нашкодить з будь-якої сторони. Спробуйте.

революціонер | 2009-03-03 17:47

революціонер
Лана
Шановна Лана, я з Вами цілком погоджуюсь, про тих які бачили УПА в дії, тих мордатих угро-фінів з НКВС, які зараз отримують спец.пенсії та лазять на комуністичні мітинги. І я сам здоровий і відгодований, хіба, що не проплачений, з великим задоволенням попрацюю на ексковатері закидаючи катлован, наповнений шовіністами, фашистами, комуністами та іншими кремлівськими прихвостнями, повірте мені байдуже скільки років ворогу

Лана | 2009-03-03 17:06

революціонер
так!.. Дуже велика шана здоровим, відгодованим та проплаченим хлопцям -побити пики людям похилого віку, серед яких є напевно ті, хто бачив УПА в дії та користується іншими джерелами інформації..
Наприклад, кількість карателей з лав УПА, які "працювали" в Бабьем Яру!

СергійКо | 2009-03-03 17:04

молодці. тут не Херсон і не Запоріжжя.
їм самим недовго лишилося жити (переважно ж пенсіонери), а вони погрожують ще.

прохожий | 2009-03-03 17:02

Мы бросим всё,что имеем,всё золото,всю материальную мощь и ресурсы на оболванивание, и одурачивание людей. ..посеяв хаос, мы незаметно подменим их ценности на фальшивые и заставим поверить в эти фальшивые ценности... литература,театры,кино,пресса-всё будет изображать и прасловлять самые низменные человеческие чувства,мы будем всячески поддерживать и поднимать так называемых художников,которые станут насаждать и вдалбливать в человеческое сознание культ секса,насилия ,садизма,ПРЕДАТЕЛЬСТВА-словом всякй безнравственности. В управлении государством мы создадим хаос и неразбериху,незаметно,но активно и постоянно будем способствовать самодурству чиновников,взяточников,беспринципности...честность и порядочность будем осмеивать... Хамство и наглость,ложь и обман,пьянство и наркомания,животный страх друг перед другом и беззастенчивое ПРЕДАТЕЛЬСТВО,национализм и вражду народов...-всё это будем ловко и незаметно культивировать,всё это расцветёт махровым цветом....мы будем драться за людей,с детских.юношеских лет,будем всегда главную ставку делать на молодёжь,станем разлагать,развращать, растлевать ёё. (Ален Даллес,директор ЦРУ, 1945 г. Директива ЦРУ США по розвалу СССР).
   Р.S. Таки Ален добился своего.

Garry | 2009-03-03 16:54

Им (регрессивным сталинистам) вождей не доставало.Настоящих буйных мало - вот и нету вожаков!

революціонер | 2009-03-03 16:38

чув що націоналісти добре розмалювали пики комуноїдам, навіть "беркут"викликали. Ченігів це вам не Запоріжжя де можна виставку зірвати, тут можна декому і останній путь Ільїча побачити. молодці хлопці!!!

учитель | 2009-03-03 15:56

 НА ЖАЛЬ, однобокість української історії радянського,а потім і пострадянського періоду як була тоді,так залишається і тепер! Бо пишуть ЇЇ політичні НЕУКИ під себе.А ми дітей завжди вчили,що історію треба вчити і знати, щоб не допустити помилок у майбутньому. НЕ НАВЧИЛИ ! НА ЖАЛЬ! Гірше , коли ІСТОРІЯ навчить нас життям і сама жорстко спитає згодом. !!! Але як завжди буде відповідати за все народ своїм потом .

gazeta@chernigiv.info | 2009-03-03 15:27

Зато синок його Юрко виступав - діалектіка, однако

Vlad Savenok | 2009-03-03 15:16

Коли виходив з музею, чув, як один наш лівий депутат міськради кричав: "Они устроили выставку в музее Коцюбинского. А Коцюбинский писал за советскую власть и был сторонником советской власти в своих произведениях!".
---
Бідняга виступаючий ні сном ні духом на відав, що Коцюбинський помер іще у квітні 1913 року задовго до Жовтневого перевороту 1917 року і такого поняття як "радянська влада".
---
І подумалось: такі люди, що, навіть, у школі не вчилися і не знають того, що вчили в 6 класі та далі. Вони нами керують і прагнуть влади та хочуть нам диктувати своє "бачення". Свят-свят-свят...
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...