Останнє оновлення: 13:38 вівторок, 7 січня
Резонанс / відповідь
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Війна
 Війна

Війна

Раніше ми могли приховувати від себе те, що нація вмирає, ігнорувати хворобу, відкидати на пізніше вивчення діагнозу. Нині, завдяки Януковичу, реальність відкрилася у всій своїй простоті.

Закон про подальшу дискримінацію української мови у першому читанні був прийнятий не стільки депутатами, скільки бійцями спецпідрозділів МВС: три ряди стін з залізних щитів навколо ВР, ніколи не бачена тут до того кількість міліції.

У другому читанні цей закон було прийнято поза регламентом і процедурою… (нині вже можна вільно висловлюватися російською: нає…али).

В цілому це відповідає історичній традиції: російська мова та московська культура завжди впроваджувалися в Україні насильством і шахрайством.

Що змінить цей закон? Майже нічого. Преса й до нього була російськомовною, телебачення завжди було антиукраїнським.

В Криму, Одесі та інших районах інтенсивної русифікації діловодство і так провадиться радянським варіантом "вєлікого, могучєго". У Києві половина вивісок та реклами і без того російські.

Закон дасть змогу остаточно відмовитися від українського дубляжу художніх фільмів та українських підручників в навчанні. Проте, останні два роки для всього цього вистачало і Табачника.

Отже, російська мова має реальні переваги в Україні, навіщо регіонали закріплюють це формально? Їм важливо принизити нас, опустити. Обікрасти й залякати мало. На нас треба ще й помочитися.

Останніми тижнями наївні українці багато розважали за причини підняття мовного питання, казали – щоб відволікти народ від справді важливих тем, або, щоб продемонструвати базовому електорату виконання бодай однієї обіцянки, або, щоб Москва зглянулася й трохи знизила ціни на газ…

Насправді, це другорядне. Все значно простіше: вони нас справді, щиро не люблять. Обкрадають нас вони з меркантильних міркувань.

Відбирають у нас мову цілком безкорисливо. Слухняних українців вони зневажають. Неслухняних - ненавидять.

Всі ці роки ми намагалися не помічати фактів ксенофобії по відношенню до українців з боку національних меншин.

Найбільше не задоволені українською державою саме ті меншини, представники яких обіймають в ній найбільше керівних посад.

Раніше ми могли приховувати від себе те, що нація вмирає, ігнорувати хворобу, відкидати на пізніше вивчення діагнозу. Нині, завдяки Януковичу, реальність відкрилася у всій своїй жахливій простоті.

Врятувати нас може лише пересадка кісткового мозоку. Або й головного. В усьому світі це називається не реформи, не вибори, не боротьба за демократію, але національно-визвольна війна.

І, якщо ми все ще боїмося її розпочати, це зовсім не означає, що варто переконувати себе в тому, що це не єдиний вихід.

Колись мені довелося служити в радянській армії. Життя роти трималося на приниженні одних військовослужбовців (слов‘ян) іншими (кавказцями і середньо азіатами).

Я був серед тих, хто принижував і з цікавістю спостерігав за одним українським хлопчиком, який страшенно боявся. Але він не намагався знайти задоволення чи раціональний сенс у власному приниженні.

Якось вночі він наважився і табуреткою спробував вбити того, хто знущався над ним найбільше. З цього моменту він став людиною.

Браття й сестри, поки ми не наважились, давайте принаймні мріяти про ніч. Стан внутрішньої окупації переживають всі європейські країни.

У Франції не забороняють французьку мову, але забороняють бути французами. В Норвегії вчинок Брейвіка був жахливим, але логічним (він схопився за табуретку).

В Україні форми ординського панування особливо потворні наприкінці так званої "незалежності". Незалежна держава була створена зовсім не тими, хто за неї боровся.

Керувалася тими, хто її не любив і населена тими, кому не потрібна. Ця форма існування себе вичерпала.

Далі Україна або помре уві сні, або прокинеться для національно-визвольної війни з притаманним цій війні арсеналом, тактикою та методологією.

Ми за вами, читаче, боїмося воювати самі, але все, що в нас є, ми маємо віддати на допомогу тим, хто наважиться.

Все спростилося: є ми і вони, чорне і біле, зло і добро, Україна і азійська орда, раби і начальство, мєнти і повстанці.

Хто чим озброєний – он той стискає камінь,

Щелепу віслюка, той бритву, там праща́,

Змайстрована з паска, поцуплений ланцюг (з цим я),

Ті будуть бити бітами, колотимуть ножами.

Ми всю історію чекали цю війну.

Я вірю в Бога, бачу сатану.

Коментарі (28)

Евгений | 2012-07-09 16:52

ЕленаТак интересно Вас читать : все такие умные, начитаные! Но пишут только те, кто хочет войны за " мову". Проблема политиками надумана. История есть у любого народа.
Спасибо за понимание) я бы не стал высказывать свое мнение на этом сайте, но мне кто-то прислал на него приглашение в фэйсбуке, спильна справа кажется

Олекса | 2012-07-09 15:28

До теми:
http://pivnich.info/peredrevolyutsijna-sytuatsiya-ukrajinski-majory-de-vy/

Елена | 2012-07-09 14:34

Так интересно Вас читать : все такие умные, начитаные! Но пишут только те, кто хочет войны за " мову". Проблема политиками надумана. История есть у любого народа.

Евгений | 2012-07-09 14:09

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Ха!!!Там, де неадекватна московська меншість завжди про щось пищить як вередливе дитя, там одразу і "мовні проблеми"! Хоча насправді їх немає, а поганому танцюристу заважає відомо що)). Ці проблеми є ще у єгипетських і турецьких готелях, де опція "без росіян" є і буде завжди актуальною. Цим нещасним постійно ввижається, що їх завжди хтось "оскорбляєт", хоча власної хамської поведінки "ґдє прісєл - там і Родіна" вони не рефлексують. Австро-Угорщину вони, бачте, воювали))). Так портрети поганого імператора Франца-Йосипа висіли по хатах Західній Україні ще за совка на згадку про золоті часи. Фінляндію звоювати правда не змогли - відгребли по зубах. Хочете бути громадянами України? Шануйте титульну націю цієї країни на рівні щоденної практики. Росіян в цій країні скільки? 17,3%? Чудово! 17,3% шкіл, стільки ж ФМ- і ТБ-ефіру. Ніхто не заважав, не заважає і не зазіхає. Але ж не 90% - це нахабство, дякуючи необережності колєсніченок буде дуже скоро виправлене. А поки що за порадою булгаківського Преображенського займіться своїми прямими обов'язками, бо в Крим гидко і соромно їхати - ціни вдвічі-втричі вищі, а сервісів вдесятеро менше, ніж у "відвойованій" вами Туреччині))). І не морозьте нісенітниць про відбудову і облаштування, інакше Україні слід повернути збудований на кістках козаків Петербург! У жодне порівняння з відставниками СССР, які переселялися на пенсії у Крим свій зад гріти. Тому ви звісно можете зараз заїхати у будь-яке село за Перекопом чи Армянськом й почати колотити понти. Але дуже б не радив того робити))). Бо тут не лише у мові справа.
Евгений
Ну да, ну да...Переяславські угоди були тимчасовою військовою угодою Русі зі східним царем. І хоч єрусалимський патріарх переконував і не переконав стати Хмельницького імператором Руським, ці статті не передбачали вассалітету. Але підступи почалися одразу: козаки склали присягу на вірність східному цареві, цар відмовився. Потім ці статті одразу "миші з'їли". Потім москалі підписали з ляхами зрадницький Андрусівський мир, від чого у хороброго воїна і лицаря Хмельницького не витримало серце. Від зради і шахрайства москалів, угода з якими виявилася не вартою і паперу, на якому була прописана.
Московія завжди гнітила і гнитить В ПЕРШУ ЧЕРГУ власних холопів - з цим неможливо не погодитися. І в тому ж Петербурзі їхніх трупів ніхто не рахував. На тих самих трупах виросли "ґраніци імпєрії" у бройлерний протиприродний спосіб.
А з квартирою приклад доречний. Жила собі сім'я з 4-х людей. Біля цієї сім'ї починає ошиватися 5-й (>17%). Хоча в нього і своя хата є - колишня ізба "в лапу", перебудована, збільшена й обкладена краденим білим камінням (білокам'яна Москва почалася з білокам'яного стійла для верблюдів ханші) із зрозумілими йому культурою і законами общєжитія. Отого, що ошивається, ця сім'я колись і говорити по-людськи навчила, і пригріла. Але отой 5-й, що пристав, вирішив встановити в хаті свої порядки, поклеївши в ній колись царські, потім радянські шпалери, хоча НІХТО в його кімнаті йому не заважає удовлєтворять культурниє потрєбності. Ну сивуху там глушити, шансон співати і т.і. І це незважаючи на небезпеку виховати дітей у дурному прикладі. Більше того - він у цій хаті прописаний (є громадянином, які проблеми?), але при цьому претендує на власність. І, що цікаво, не на 1/5-ту, а на половину (мовний закон про 13 областей). Це при тому, що майно не поділене і фактично уся хата його, і як найбільш нахабний родич він цим користається (90% ФМ-ефіру наповнене невідповідним до етнічного складу населення і даних останнього перепису лайном). Говорити цьому родичу, що всі його поважають разом з правами, але він не повинен думати в форматі "всьо мойо, а вас здєсь нєт", схоже безсенсово, а родич невиправний.
Був би щасливий помилитися.
Вы так неуважительно и несправедливо с таким презрением отзываетесь о согражданах, которые всего лишь хотят равноправия и справедливости, - и вы думаете что вас за это будет кто-то уважать в тех 14 русскоязычных областях? это так вы планитуете мову популяризировать? Из-за таких как вы оппозиция и проигрывает выборы. Не берите пример с Тягнибока и Корчинского - это провокаторы, работающие на партию власти. Корч всегда работал агентом партий власти, сначала провокатором Кучмовским был, теперь на Яныка работает. Их задача раскалывать общество и противопоставлять русскоязычные регионы нашей страны украиноязычным, обеспечивая победу ПР. А что касается ""Біля цієї сім'ї починає ошиватися 5-й (>17%)" , то посмотрите на карту Украины 1654г как изменилась ее територия и природные богатства после пребывания в империи и в союзе. Как вы думаете, Польша или Чехия или Турция согласились бы дать русскому языку статус официального, если бы к ней присоединили 14 русскоязычных областей включая АР Крым? А Львовская, Тернопольская, Ивано-Франковская, Черновецкая области вообще были бы сейчас территорией Польши, поляки бы их быстро научили бы демократично родину любить, они бы сейчас не против прав русских боролись, а за то чтобы в Польша им хотя бы вторым офилиальным украинский разрешила сделать. Так что как видте копаться в истории это одно, а уважать права своих сограждан - это главное

Ну да, ну да... | 2012-07-09 09:12

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Ха!!!Там, де неадекватна московська меншість завжди про щось пищить як вередливе дитя, там одразу і "мовні проблеми"! Хоча насправді їх немає, а поганому танцюристу заважає відомо що)). Ці проблеми є ще у єгипетських і турецьких готелях, де опція "без росіян" є і буде завжди актуальною. Цим нещасним постійно ввижається, що їх завжди хтось "оскорбляєт", хоча власної хамської поведінки "ґдє прісєл - там і Родіна" вони не рефлексують. Австро-Угорщину вони, бачте, воювали))). Так портрети поганого імператора Франца-Йосипа висіли по хатах Західній Україні ще за совка на згадку про золоті часи. Фінляндію звоювати правда не змогли - відгребли по зубах. Хочете бути громадянами України? Шануйте титульну націю цієї країни на рівні щоденної практики. Росіян в цій країні скільки? 17,3%? Чудово! 17,3% шкіл, стільки ж ФМ- і ТБ-ефіру. Ніхто не заважав, не заважає і не зазіхає. Але ж не 90% - це нахабство, дякуючи необережності колєсніченок буде дуже скоро виправлене. А поки що за порадою булгаківського Преображенського займіться своїми прямими обов'язками, бо в Крим гидко і соромно їхати - ціни вдвічі-втричі вищі, а сервісів вдесятеро менше, ніж у "відвойованій" вами Туреччині))). І не морозьте нісенітниць про відбудову і облаштування, інакше Україні слід повернути збудований на кістках козаків Петербург! У жодне порівняння з відставниками СССР, які переселялися на пенсії у Крим свій зад гріти. Тому ви звісно можете зараз заїхати у будь-яке село за Перекопом чи Армянськом й почати колотити понти. Але дуже б не радив того робити))). Бо тут не лише у мові справа.
Евгений
Переяславські угоди були тимчасовою військовою угодою Русі зі східним царем. І хоч єрусалимський патріарх переконував і не переконав стати Хмельницького імператором Руським, ці статті не передбачали вассалітету. Але підступи почалися одразу: козаки склали присягу на вірність східному цареві, цар відмовився. Потім ці статті одразу "миші з'їли". Потім москалі підписали з ляхами зрадницький Андрусівський мир, від чого у хороброго воїна і лицаря Хмельницького не витримало серце. Від зради і шахрайства москалів, угода з якими виявилася не вартою і паперу, на якому була прописана.
Московія завжди гнітила і гнитить В ПЕРШУ ЧЕРГУ власних холопів - з цим неможливо не погодитися. І в тому ж Петербурзі їхніх трупів ніхто не рахував. На тих самих трупах виросли "ґраніци імпєрії" у бройлерний протиприродний спосіб.
А з квартирою приклад доречний. Жила собі сім'я з 4-х людей. Біля цієї сім'ї починає ошиватися 5-й (>17%). Хоча в нього і своя хата є - колишня ізба "в лапу", перебудована, збільшена й обкладена краденим білим камінням (білокам'яна Москва почалася з білокам'яного стійла для верблюдів ханші) із зрозумілими йому культурою і законами общєжитія. Отого, що ошивається, ця сім'я колись і говорити по-людськи навчила, і пригріла. Але отой 5-й, що пристав, вирішив встановити в хаті свої порядки, поклеївши в ній колись царські, потім радянські шпалери, хоча НІХТО в його кімнаті йому не заважає удовлєтворять культурниє потрєбності. Ну сивуху там глушити, шансон співати і т.і. І це незважаючи на небезпеку виховати дітей у дурному прикладі. Більше того - він у цій хаті прописаний (є громадянином, які проблеми?), але при цьому претендує на власність. І, що цікаво, не на 1/5-ту, а на половину (мовний закон про 13 областей). Це при тому, що майно не поділене і фактично уся хата його, і як найбільш нахабний родич він цим користається (90% ФМ-ефіру наповнене невідповідним до етнічного складу населення і даних останнього перепису лайном). Говорити цьому родичу, що всі його поважають разом з правами, але він не повинен думати в форматі "всьо мойо, а вас здєсь нєт", схоже безсенсово, а родич невиправний.
Був би щасливий помилитися.

чернігівець | 2012-07-09 08:47

alex 65
Боже, як це відомо! Лішь би нє било войни! Сьогодні вам помочилися на голови питанням мови, а завтра на майдані ґвалтуватимуть вашу дружину чи сестру. Лішь би нє било вайни, не піддавайтесь на провокації! Може й таке бути, бо коли ганьба розтягнута в часі, вона сприймається як реалії життя. 1917-й рік? Ну да, який в селі агітатор, того й село. Села, де агітаторів не було або їх пустили за вітром, воювали за своє аж до 1933-го. Чернігівська область? На північ від Десни - литвини (білоруси), на південь - русини (українці). Мова відповідна автентична, кацапщиною майже ніде не пахне. А голови непричетних до Русі москалів з їхньою всєярусской похіттю висіли на чернігівському Дитинці на соснових колах ще у 16-початку 17-го століття. На що москальня була здатна - це вкрасти і вивезти в Московщину мощі Михайла і Федора.

alex 65 | 2012-07-08 22:53

шановні, чого ви так чубитесь?хвалитесь своїм дипломом, держсужбою?
прикордонна Чернігівська взагалі, окрім деяких районів на півдні, розмовляє на такому суржику, що його взагалі, мабуть не класифікуєш. Але страшне інше- невже ви хочете війни, громадянської, невже забули 1917-1921.всім всього самого хорошого

Евгений | 2012-07-08 22:13

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Ха!!!Там, де неадекватна московська меншість завжди про щось пищить як вередливе дитя, там одразу і "мовні проблеми"! Хоча насправді їх немає, а поганому танцюристу заважає відомо що)). Ці проблеми є ще у єгипетських і турецьких готелях, де опція "без росіян" є і буде завжди актуальною. Цим нещасним постійно ввижається, що їх завжди хтось "оскорбляєт", хоча власної хамської поведінки "ґдє прісєл - там і Родіна" вони не рефлексують. Австро-Угорщину вони, бачте, воювали))). Так портрети поганого імператора Франца-Йосипа висіли по хатах Західній Україні ще за совка на згадку про золоті часи. Фінляндію звоювати правда не змогли - відгребли по зубах. Хочете бути громадянами України? Шануйте титульну націю цієї країни на рівні щоденної практики. Росіян в цій країні скільки? 17,3%? Чудово! 17,3% шкіл, стільки ж ФМ- і ТБ-ефіру. Ніхто не заважав, не заважає і не зазіхає. Але ж не 90% - це нахабство, дякуючи необережності колєсніченок буде дуже скоро виправлене. А поки що за порадою булгаківського Преображенського займіться своїми прямими обов'язками, бо в Крим гидко і соромно їхати - ціни вдвічі-втричі вищі, а сервісів вдесятеро менше, ніж у "відвойованій" вами Туреччині))). І не морозьте нісенітниць про відбудову і облаштування, інакше Україні слід повернути збудований на кістках козаків Петербург! У жодне порівняння з відставниками СССР, які переселялися на пенсії у Крим свій зад гріти. Тому ви звісно можете зараз заїхати у будь-яке село за Перекопом чи Армянськом й почати колотити понти. Але дуже б не радив того робити))). Бо тут не лише у мові справа.
"Ці проблеми є ще у єгипетських і турецьких готелях, де опція "без росіян" є і буде завжди актуальною. Цим нещасним постійно ввижається, що їх завжди хтось "оскорбляєт", хоча власної хамської поведінки "ґдє прісєл - там і Родіна" вони не рефлексують. Австро-Угорщину вони, бачте, воювали))). Так портрети поганого імператора Франца-Йосипа висіли по хатах Західній Україні ще за совка на згадку про золоті часи. Фінляндію звоювати правда не змогли - відгребли по зубах. Хочете бути громадянами України?"
  Не знаю как там в Египте, мы у себя в Украине и работаем и отпуска проводим, в отличие от вас, как я понял. что касается вопроса, почему мы не остались под Австро-Венгрией, я не историк и решений Переяславской Рады оценивать не буду, но справедливости ради давайте сравним географические границы Украины до Переяславской Рады 1654г с современными. согласен, что царизм и сталинизм много горя наделали людям и украиноязычным и русскоязычным, но так сложилась наша история, и отвечать почему именно так не нам с вами. мы честно работали на своей Родине всю жизнь и никуда не переезжали и ни у кого ничего чужого не отбирали

Евгений | 2012-07-08 21:38

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Ха!!!
"І не морозьте нісенітниць про відбудову і облаштування, інакше Україні слід повернути збудований на кістках козаків Петербург! "
 насчет строительства Петербурга спорить не буду, но думаю что руссих рабочих там еще больше раз в 5 загубили и не оправдываю царизм ни в коем случае.

Евгений | 2012-07-08 21:25

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Ха!!!
это похоже на такую ситуацию, когда вы с товарищем вложились поровну и построили дом на 2 семьи, а он пошел и оформил право собственности только на себя. Вы говорите ему: так не пойдет, давай переоформим так чтобы мы были записаны как совладельцы в равных долях. - а он вам отвечает: ты что, это же придется на переоформление документов тратиться, зачем это нам? - живи так на птичьих правах, я же тебе не запрещаю...единственное условие, давай, когда к нам гости будут приходить, я тебя буду представлять своим квартирантом. А хозяином себя, т.к. я считаю что хозяин у дома должен быть один

Ха!!! | 2012-07-08 19:48

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Євген
Там, де неадекватна московська меншість завжди про щось пищить як вередливе дитя, там одразу і "мовні проблеми"! Хоча насправді їх немає, а поганому танцюристу заважає відомо що)). Ці проблеми є ще у єгипетських і турецьких готелях, де опція "без росіян" є і буде завжди актуальною. Цим нещасним постійно ввижається, що їх завжди хтось "оскорбляєт", хоча власної хамської поведінки "ґдє прісєл - там і Родіна" вони не рефлексують. Австро-Угорщину вони, бачте, воювали))). Так портрети поганого імператора Франца-Йосипа висіли по хатах Західній Україні ще за совка на згадку про золоті часи. Фінляндію звоювати правда не змогли - відгребли по зубах. Хочете бути громадянами України? Шануйте титульну націю цієї країни на рівні щоденної практики. Росіян в цій країні скільки? 17,3%? Чудово! 17,3% шкіл, стільки ж ФМ- і ТБ-ефіру. Ніхто не заважав, не заважає і не зазіхає. Але ж не 90% - це нахабство, дякуючи необережності колєсніченок буде дуже скоро виправлене. А поки що за порадою булгаківського Преображенського займіться своїми прямими обов'язками, бо в Крим гидко і соромно їхати - ціни вдвічі-втричі вищі, а сервісів вдесятеро менше, ніж у "відвойованій" вами Туреччині))). І не морозьте нісенітниць про відбудову і облаштування, інакше Україні слід повернути збудований на кістках козаків Петербург! У жодне порівняння з відставниками СССР, які переселялися на пенсії у Крим свій зад гріти. Тому ви звісно можете зараз заїхати у будь-яке село за Перекопом чи Армянськом й почати колотити понти. Але дуже б не радив того робити))). Бо тут не лише у мові справа.

Євген | 2012-07-08 18:12

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Ха!
Ха! , странное у вас имя, но это не важно, важно то что человек опускается до оскорблений и угроз тогда, когда чувствует, что неправ и у него нет объективных аргументов, но при этом ему как капризному ребенку все равно хочется, чтобы все было только так как только ему хочется и никак иначе, - но так не получится, потому что Украина - это наша общая Родина и права у нас одинаковые, в том числе и право обучать детей на родном языке. Мы живем на своей земле уже в 3-м поколении, и наши отцы, деды и прадеды отвоевали для нас эту землю у поляков, австро-венгров, турков и немецких фашистов и построили наши города, заводы и дома. - поэтому вы не имеете никакого морального права обзывать нас "зайдами", приедьте к нам в Крым и назовите нас зайдами - на вас посмотрят, как на неадекватного нациста

оба | 2012-07-08 11:42

Что Корчинский что Тягнибок - два провокатора. Идите ко мне, я вас всех поздаю.

Ха! | 2012-07-07 21:33

про війну
про мирЪ
про війнуДорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.
Родной! По-перше, давай без зайвого панібратства! А по-друге, вища буває справжньою, не тільки гуманітарною, не лише у тебе і не обов'язково за сало. Це так, до слова, щоби трохи попустило. Своєю держслужбою не варто було палитися, бо тобі ще довго й швидко бігти, точніше як до Києва рачки повзти до тих, хто навчився облаштовувати простір навколо себе власними руками й розумом і в першу чергу не за бюджетні. Тому про "облака" (нагадую особі з "вищою", що українською "хмари") краще затули пельку. В селі на суржику? Ну тут правий. Що з того, адже ЛЮДИ в тому невинні? Мабуть тому, що на держслужбі багато "освічених" безхребетних паразитів, які вважають що 10% зайд можуть створювати мовне поле для 90% менш нахабних.
Це варто почитати отому вашму "папєрєдніку" - Євґенію з Харкова. Повторюю: у зайд, які вважають, що 10% будуть диктувати господарям цієї землі, земля паратиме під ногами. У мене все.

про війну | 2012-07-07 19:39

про війну
про мирЪ
Дорогенький ! Не потрібно ображати людей, яких не знаєш, і називати одноклітинними. В мене вища освіта і багато років працюю на державній службі, мабуть і кліток в мене більше ніж олна. В кожного є своя думка з приводу мов. Це ти літаєш в облаках, опікуєшся селом, проблем якого не знаєш. В селі говорять на суржике, місцевому діалекті споконвіку. Не було там ніколи ні чистої російської, ні чистої української мови. А розмовиу них про розмір пенсії, про роботу, про лікарні, про ціни, про врожаї, згадують про колгоспи , про смертність на селі --- але не про ЗАКОН про мови.

Євген | 2012-07-07 19:11

Алекс to про мирЪ |
про мирЪ
Олег
Олегу
Єту бандитскую власть нужно свергнуть и судить за коррупцию, за политические репрессии, за єкономические преступления, за рєкет. но єтот закон о языках один из немногих правильных и нужных Украине законов, которые они приняли, и они обещали это своим избирателям с самого начала. А вообще по-справедливости, у нас в стране двуязычие сформировалось исторически за сотни лет, и впервые наша страна обрела полноценную государственность в современных границах, когда в обществе фактически было два государственных языка: украинский и русский, поэтому рассказы о том, что второй государственный язык угрожает нашей государственности - это неправда. Живут же Канада, Швейцария, Финляндия, Индия, Израиль с двумя государственными языками, и хорошо живут и развиваются и процветают

Олегу | 2012-07-06 14:20

Алекс to про мирЪ |
про мирЪ
Олег
ЛЮДЕЙ тут якраз ніхто не ображав!:) Питання навіть не в мові. Мова - остання крапля. Зайди і їхні холуї напросилися й отримають своє без всяких дурних дискусій. Тут ти правий.

USA | 2012-07-06 14:18

Идея простая, давайте свалим на запад и оставим москалям Украину пускай подавятца, а через 10-20 лет верньомся с национальной армией воружонной до зубов с поддержкой Америки и НАТО , освободим Украину продолжим наступление на Москву и уничтожим маскалей рас и навсегда , потом заставим всех хто останитца в москоляндии учить Украинский язик, и англиский чтоби било необидно и ходить в украинскую школу, а потом их всех переселим в сибирь поднимать целину (снег) и добивать ихнюю но уже нашу нефть))
Идея класная))))))))
Той, хто! неїсть сало і неп'є горілку, той Москаль або скотина)))

Олег | 2012-07-06 13:34

Алекс to про мирЪ |
про мирЪ
Ти чого людей ображаєш представник селянства? Мовне питання роздуте такими 3,14болами як корч, який нічого для країни не зробив окрім «втравлювання» людей. Розмовляй на будь-якій мові головне будь людиною. Болить проблема села, працюй створюй фермерські господарства, а не філософствуй в Інтернеті про мови. Ніхто в селі про цю тему ніколи не буде дискутувати, поки такі як ти не влізуть і не почнуть лякати мирних селян страшними катаклізмами

про мирЪ | 2012-07-06 11:50

Алекс to про мирЪ |
Коли був? Вчора.
Питання с/г і скотини у дворі не таке просто й чорно-біле, як його малюють. Так, тримати корову зараз невигідно, бо нема ні колгоспу, ні комбікорму. Про це говорити можна безкінечно.
Якщо ви про те, що неукраїнська орда вигадує питання мови, то я з вами повністю згоден. Більше того, це, як правильно пише Дмитро, ритуальне знущання над здоровим глуздом.

Алекс to про мирЪ | | 2012-07-06 11:31

А коли ви, шановний, останній раз були в українському селі? Українські села вимирають і вимирають не тому, що там розмовляють на тій чи іншій мові. Це питання їх не бентежить. Вимирають тому, що ті хто зараз так яро нарощує протистояння між людьми обікрали села повністю. Розвалили десятиліттями створювані колективні господарства, забрали техніку, а основне що відібрали у селянина землю. І сьогодні, щоб якось відволікти від цієї проблеми вигадують всякі питання мови, Криму, газу, Росії і т.д. Верність селянам землю, працівникам заводи і фабрики і все стане на свої місця само по собі. Український народ працьовитий, він здолає не таке, але дайте йому можливість

про мирЪ | 2012-07-06 11:22

про війну
Це не "проблемка мови", це проблемка відсутності хребта такого як ти одноклітинного організму. Йому плюй в очі - а йому Божа роса. Йому що москальська, що руська, що ляська мови. Що православ'я, що ритуал вуду, що католицизм. Цікаво тоді, чи була визвольна війна Хмельницького? І навіщо вона була взагалі. Бо какая разніца!
Не по тих базарах ходиш, шановний! Проїдь в українське село. Чижинців, які колотять понти, там били, б'ють і будуть бити. Зазвичай ногами. Порятунок Колесніченка в тому, що він там напевно не був. Можливо і твій також.

М. Боюра | 2012-07-06 10:25

 п.Operator, - я мовчу, але раджу почитати вірша Л.Тереховича "Випадок на початку служби", він минулого року публікувався у "ВВ". Все ж дещо з вірша надам: ..."зневажливо кинув "хохол-дряхол"...
"Я звичним "крюком" його вдарив по щелепі,
І він непритомно зваливася під стіл"...
"Мене ж заспокоював старший команди,
Трохи знайомий старший сержант".
"В приглушених звуках я слухав овацію...
А хлопці учились стоять за своє,
Учились також поважати націю,
Тим більше, що "нація" здорово б'є".- це наш славетний земляк Леонід Терехович.

про війну | 2012-07-06 10:09

Мені здається, що деякі патріоти (які так себе називають) - психічно хворі, якщо проблемка мови для них - це вже війна. Послухайте навколо себе людей - на базарах. у транспорті, на вулицях - чи ві чуєте, щоб народ говорив про мову чи обговорював новоприйнятий закон? НІ і ще раз НІ! Людей цікавлять більш приземні питання. В Україні завжди було основні дві мови, народ їх знає, вільно спілкується двома мовами і не переймається тим, яка для них головніша. Спустіться на землю, пани підбурювачі до війни. Вашу війну народ не підтримає.Революційної ситуації просто немає. Це тема тільки для кандидатів у депутати перед виборами.

залізняк | 2012-07-06 09:31

Operator."...тільки випадковість відвернула трагедію"
"Дизель" вона відвернула! Дисциплінарний батальйон.
Знаєш, Боюра, що воно таке? Там, коли приймають документи, деякі уже плачуть на порозі "Заберіть мене звідсииии..."
Герої інтернетні...
Operator-ти ***юка і блазень

Operator. | 2012-07-05 21:39

"...тільки випадковість відвернула трагедію"
"Дизель" вона відвернула! Дисциплінарний батальйон.
Знаєш, Боюра, що воно таке? Там, коли приймають документи, деякі уже плачуть на порозі "Заберіть мене звідсииии..."
Герої інтернетні...

М. Боюра | 2012-07-05 21:31

 "Хахол упьортий" прошипів гадюкою українцеві сержант на стройових заняттях, і умить інтелігентний, вихований хдопчина направив приклад калаша в голову кривдника - тільки випадковість відвернула трагедію. Але відтоді сержант обходив того хлопця, а всі інші з повагою стали відноситися. На бандитські виклики мали б відповісти адекватно, але ви подивіться як нас розводять: на всі вищі посади у силовиків затверджені неукраїнці, а в залізні щити, шоломи та т.і. вдягли українських хлопців.

Лозина | 2012-07-05 19:05

Так, це війна. І той, хто розпочав війну зі своєю країною, обов'язково програє! Слава Україні!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новорічна локація у Чернігові

SVOBODA.FM