Останнє оновлення: 12:05 субота, 12 жовтня
Резонансне ДТП
Ви знаходитесь: Кримінал / Надзвичайні події / Водій і пасажир мопеда загинули через зіткнення з автомобілем депутата облради на Чернігівщині
Водій і пасажир мопеда загинули через зіткнення з автомобілем депутата облради на Чернігівщині

Водій і пасажир мопеда загинули через зіткнення з автомобілем депутата облради на Чернігівщині

Водій і пасажир скутера Honda Tact загинули в ніч із 14 на 15 лютого в результаті зіткнення з автомобілем Lexus депутата Чернігівської обласної ради Анатолія Мірошниченка в Прилуках (Чернігівська область).

Про це сказано в повідомленні управління Міністерства надзвичайних ситуацій і захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи в Чернігівській області.

Зі слів представника управління Міністерства внутрішніх справ у Чернігівській області, автомобіль Lexus, яким керував 36-річний Мірошниченко (Партія регіонів), рухався по головній дорозі, а 27-річний водій й 28-річний пасажир скутера виїхали із другорядної дороги.

Він додав, що зараз проводяться експертизи для з'ясування повної картини пригоди.

За фактом події міліція порушила кримінальну справу за ст.286 ч.3 (порушення водієм правил дорожнього руху, що спричинило загибель кількох людей).

Владислав САВЕНОК, Українські Новини

 


 

Зіткнення стало лобовим

У м. Прилуки на Чернігівщині по вул. Київській, сталася ДТП, у результаті якої автомобіль «Lexus ЕS 350» здійснив лобове зіткнення з мопедом «Хонда-Діо».

Повідомлення про це надійшло близько 2:00 у ніч з 14 на 15 лютого до чергової частини Прилуцького міськвідділу по телефону. Про це повідомляє УМВС України в Чернігівській області.

У результаті зіткнення загинули водій та пасажир скутера.

При виїзді на місце пригоди слідчо-оперативної групи та керівництва міськвідділу було встановлено, що автомобілем по дорученню керував 37-річний прилучанин, депутат Чернігівської обласної ради.

Загиблими виявилися двоє мешканців села Манжосівка 1980 та 1981 років народження, які працювали в нафто-газо-видобувному управлінні «Чернігівнафтогаз» відповідно електромонтером та оператором.

За попередніми даними, 29-річний В'ячеслав, водій мопеда «Хонда», який рухався по вулиці Київській в напрямку центру міста, не впорався з керуванням та виїхав на смугу зустрічного руху, де і зіткнувся з іномаркою.

Водій «Lexus» до місцевої Прилуцької лікарні не звертався, але зараз перебуває в реанімаційному відділенні Київської лікарні «Борис».

За даним фактом слідчим управлінням УМВС України в Чернігівській області порушено кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ст. 286ч.3 КК України «порушення правил безпеки дорожнього руху».

Остаточно всі крапки над «і» в цій страшній автопригоді розставить слідство, яке буде проведене на основі даних транспортно-трасологічної та авто-технічної експертиз. Наразі - розслідування триває.

На відео: Анатолій Мірошниченко під час церемонії нагородження "Благодійник року-2008" у приміщенні Чернігівської обласної ради 14 лютого цього року.

Коментарі (43)

Сергей | 2010-10-01 00:26

ГАИ
Я вам вірю куме, бо сам брехун.
  Тебе твой начальник сказал, а ты и зделал.
Или я в чем то не прав?

БОЛЬ | 2009-02-23 22:42

Все Пилучане знают кто Дюбель Мирон (Мирошниченко) Варнавский это бандиты у которых руки не по локти а по самые плечи у крови (птичник рынки м лом ) в общем ЕВРОПЕЙЦЫ но возмездие ждет их

Володимир. Луцьк | 2009-02-23 08:28

О! Ва!, навіть ментів дістали коментарі. Це вже не так просто як нам здається. Тільки навіть через це цікаво буде дізнатись правду по цій справі. Де ж те зіткнення відбулося?, на чиїй смузі руху?. Нічого невідомо про стан водія мопда (алк.сп), чи був придатний той мопед, возити двох. Про це все ми дізнаємося (сподіваюся) після проведення елементарного слідства. Прошу АДМІНІСТРАТОРА повідомити на своїх сторінках, про конкретні результати розслідування, бо зараз через цей галас зробити висновок чи є Україна в елементарних питаннях правовою державою неможливо.

ГАИ | 2009-02-23 00:51

Никогда не думал, что у Мирошниченка столько врагов. Видать точно он вам на хвост наступил раз так его заказываете. Если б я в составе группы не выезжал на то ДТП так мог бы и поверить "коментаторам". Получается, что это мы, сотрудники милиции да со скорой помощью на руках перенесли Лексус в сторонку. А что касается скорости, так трасологическая экспертиза все это установит, равно как и место столкновения, хотя, что касается места столкновения дак и так видно было, что оно произошло совсем не там где "Валики" да "Владиславы" излагают . СВОДИТЕ СЧЕТЫ МЕЖДУ СОБОЙ ГОСПОДА НЕ МЕШАЯ СЛЕДСТВИЮ устанавливать истину. Или вы пытаетесь доказать,что все в милиции продажные?. Вы пытаетесь изобразить из себя борца за справедливость и в тоже время бросаете тень на нас, тех кто перед вами суками ни в чем не виноват. Вы просто жалкие выродки, пытающиеся на чужом горе решить свои проблемы.

Владислав | 2009-02-20 22:23

Думаю, что такие подробностине не оставят равнодушными никого:ребята ехали по своей полосе В СТОРОНУ ЦЕНТРА С СЕЛА МАНЖОСОВКА,для жителей Прилук картина будет более ясной ,а авария случилась возле магазина №3, тоесть они поднимались на небольшую горку а Лексус летел на сумасшедшей скорости вниз. Думаю опытный водитель сейчас прикинет: двое парней на скутере, примерно 200кг.+прикинем саму скорость мопеда-МАКСИМУМ 50км.в ЧАС+движение под гору-картинка вырисовывается понятная. Теперь ЛЕКСУС ЛЕТЯЩИЙ С ГОРЫ НА СУМАСШЕДШЕЙ СКОРОСТИ,ВОДИТЕЛЬ КОТОРОГО БЫЛ В НЕТРЕЗВОМ СОСТОЯНИИ,КАК ГОВОРЯТ СВИДЕТЕЛИ АВАРИИ, ЕЛЕ ВЫШЕДШИЙ ИЗ АВТО БЕЗ ЕДИНОЙ ЦАРАПИНКИ. ЛЮДИ ПРОЕЗЖАВШИЕ СЛУЧАЙНО МИМО ВЫЗЫВАЮТ МИЛИЦИЮ И СКОРУЮ . КОГДА НА МЕСТО ПРОИСШЕСТВИЯ ПРИЕХАЛИ РОДИТЕЛИ ЛЕКСУС СТОЯЛ НА ВСТРЕЧНОЙ ПОЛОСЕ ДАЖЕ БЕЗ ТОРМОЗНОГО ПУТИ,НАЧАЛАСЬ СУМАТОХА ДЕПУТАТА БЫСТРО УВОЗЯТ С МЕСТА ПРОИСШЕСТВИЯ,ЕГО ХЛОПЧИКИ БЫСТРО СНИМАЮТ НОМЕР С АВТОМОБИЛЯ И ЕСТЕСТВЕННО НЕДАЮТ НИКОМУ СДЕЛАТЬ ФОТО МАШИНЫ. ВЫ БЫ ВИДЕЛИ ЭТОТ ЛЕКСУС-НАСТОЯЩИЙ ТАНК, ТАКОЕ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ,ЧТО ОН ВРЕЗАЛСЯ НЕ В СКУТЕРИСТОВ А В БЕТОННЫЙ СТОЛБ. Я ДУМАЮ ВСЕ ПОНИМАЮТ ПОКА РОДНЫЕ УБИТЫЕ ГОРЕМ ВМЕСТЕ С ВРАЧАМИ ГРУЗИЛИ ТЕЛА, ВЕРНЕЕ ТО ЧТО ОТ НИХ ОСТАЛОСЬ,ПОМОШНИКАМИ ДЕПУТАТА ВЕЛАСЬ АКТИВНАЯ РАБОТА- А ИМЕННО ЗВОНКИ КУДА НУЖНО. НА СЕГОДНЯШНИЙ ДЕНЬ НИ ОДИН АДВОКАТ ГОРОДА ПРИЛУКИ НЕ БЕРЕТСЯ ЗА ОБВИНЕНИЕ ДЕПУТАТА, ВСЕ ОТКРОВЕННО БОЯТСЯ, КОГДА Я УВИДЕЛ В НОВОСТЯХ РЕПОРТАЖ, А ИМЕННО ЗАЯВЛЕНИЕ ГЕНЕРАЛА МИЛИЦИИ ИЗ ГОРОДА ЧЕРНИГОВА НАДЕЖДА ЧТО ДЕПУТАТ БУДЕТ НАКАЗАН УМЕРЛА СРАЗУ. ОБИДНО, ЧТО В НЕКОТОРЫХ КОМЕНТАРИЯХ ПИШУТ О ТОМ , ЧТО РЕБЯТА БЫЛИ ВЫПИВШИМИ,И В ТО ЖЕ ВРЕМЯ ЗАБЫВАЮТ О ТОМ ,ЧТО АНАЛИЗОВ НА ПРИСУТСТВИЕ АЛКОГОЛЯ В КРОВИ ДЕПУТАТА ДО СИХ ПОР НЕТ. ЕСЛИ БЫ МИРОШНИЧЕНКО БЫЛ НЕВИНОВАТ ЕГО ПОВЕДЕНИЕ И ЕГО КОМАНДЫ БЫЛО БЫ СОВЕРШЕННО ДРУГИМ. ЗА ДОСТОВЕРНОСТЬ ИНФОРМАЦИИ ОТВЕЧАЮ!!!!!!!!!!!!!!! ОБА ПОГИБШИХ БЫЛИ ХОРОШИМИ РЕБЯТАМИ А У ОДНОГО ИЗ НИХ ОСТАЛСЯ ТРЕХЛЕТНИЙ СЫН. СИТУАЦИЯ ЯСНА- ДЕЛУ ХОДА НЕДАДУТ,РУКАМИ РОЗВОДЯТ ДАЖЕ ГЕНЕРАЛИ МИЛИЦИИ В КИЕВЕ. ГОРЕ СТРАШНОЕ,ТАКОГО НЕПОЖЕЛАЕШ И ВРАГУ.

Лейтенант | 2009-02-20 21:23

Соломасі. Мені байдуже твоє ставлення до депутатів взагалі, але те що ти зацікавлений і що тобі заплатили за твої коментарі - так це факт!, бо брешиш ти як собака, що водій Лексуса втік з місця пригоди. Він там був доки мої колеги не відвезли його до місцевої лікарні, доречі здавати кров і т.і. Щоб з"ясувати свої стосунки з Мірохою ви гадюки ладні і нас всіх під один грибінець зчесати. Є Лексус - злодій, був на фуршеті - п"яний, а коли плітки розпускаєш - сам собі визначення придумай.

Vlad Savenok | 2009-02-18 22:38

Vlad Savenok
Zorro
привіт, Zorro! Як там Київ, МЗС і фотік:) ?

Zorro | 2009-02-18 22:36

плохое проишествие :(
  

Zorro | 2009-02-18 22:33

Vlad Savenok
Превед Савенок

mia | 2009-02-18 16:46

VodiЛа
Да, он вызвал ментов (и без сомнений - само начальство), договорился, как это обычно практикуеться, расказал КАК надо все оформить, а вот от родственников - именно смылся.

zzz | 2009-02-18 16:37

александр
"Атрошенко тоже не так давно сбил человека насмерть". Хочу спросить , как давно это было? Может я чего не знаю? Если вы говорите о ДТП в 2004 году, то Атрошенко с места события не сбежал и сразу же на месте жена погибшего заявила, что муж был пьян и в горячке бежал через дорогу в магазин за водкой. Поэтому и вопросов и претензий к Атрошенко не было в отличие.....

Валик | 2009-02-18 16:34

Поступок журналиста Владислава Савенка очень сильный. Не каждый готов пойти на уступки.
И хочу извинится если где-то в своих комментариях вас обидел.
Возможно, я был субъективен.
Просто у моих родственников тоже есть дорогая машина ( правда не Лексус), они её выиграли в супермаркете г. Запорожье. И однажды, мы сбили велосипедиста. Благо скорость была км.30 Просто ему резко понадобилось совершить разворот с правого ряда. Каких-либо знаков рукой о своих действиях он не подал. Просто решил, просто развернулся, просто разбил голову. Он был трезв и вменяем. Так милиция долго разбиралась кто и в чем виноват. Да, постановка вопроса именно такая. Вот такая вот история.

Vlad Savenok | 2009-02-18 15:31

Панове, вислухавши купу звинувачень в необ'єктивності, я відділив котлети від мух і виправив заголовок саме так, як він пройшов на Українських Новинах.
Це зроблено на правах інформації поданої першою в цьому матеріалі з 3-х частин. Я відділив подану мною НЕУПЕРЕДЖЕНУ інформацію про цю дорожно-транспортну пригоду, свідком якої я не був, а лише посилався на 2 посадові джерела.

Чужой | 2009-02-18 12:36

Кстати,когда смотришь московскую хронику автоугонови о тех,кому авто принадлежали,вывод однозначный-Лексус-основная машина московских безработных.Гыыы.
А по происшествию...Виноваты скутеристы(я,как водитель,убивал бы их еще при покупке мопеда)-пусть родственники еще и заплатят за ремонт авто;виноват боров от власти-на фонарь,не замусоливая в "засияных"судах дело к амнистии по поводу очередного голодожора.

VodiЛа | 2009-02-18 12:10

А кто пускает сплетни в нашем городе? Кто скрылся с места преступления - очередной домысел или умысел.
Жукам навозным по-норам!

one | 2009-02-18 11:37

ЕвропеецПервый заместитель главы обласной организации Партии регионов. Участник так называемой группы "Европа" (Дубиль). Ставленик банкира Савченко. Спонсор Маньковского и Партии регионов на Черниговщине... Кто же его посадит???
аспид
Скрылся с места проишествия с 2 трупами

александр | 2009-02-18 11:31

Вы ребята этих гадов не защищаите.У них огромные связи.Это все одна банда -Мирошниченко,Атрошенко,Дубиль.А самое главное что практически у каждого из них на счету как минимум одна человеческая жизнь.Атрошенко тоже не так давно сбил человека насмерть.И ничего ему за это не было.Продолжает дальше подминать под себя черниговские предприятия и бизнес а Мирошниченко то же самое делает в Прилуках.Менты его понятно отмажут при любом раскладе.Экспертиза скажет что "трезвый" лексус ехал 20-25 км/ч а "пьяный" скутер по встречной где-то около 200 км/ч.Скорее всего никто так и не узнает как всё было на самом деле.На то они и депутаты-слуги народа.

Соломаха Сергій | 2009-02-18 11:12

В нормально розвинених суспільствах приналежність до партії або іншої групи, створеної за інтересом, завжди підвищує ступінь контролю і самоконтролю таких особів як в особитому житті, так і поведінці в громадських місцях.
Людина, що стає публічною за власним бажанням, мусить бути більш самокретичною до себе ніж звичайний громадянин. Це закон громадянського суспільства.
В пострадянському просторі все навпаки : приналежність до крутої партії тощо - означає індульгенцію від майже усіх зальотів.. і прольотів.
З бройлерами-"мадатокрутяками", не залежно від партійної приналежності, треба боротися усім, в т.ч. і в такій спосіб як це зробив "ВВ", якщо в самих партіях цьому не приділяють уваги.
Слава Україні!
    

Олена | 2009-02-18 10:57

Дуже шкода, що такі молоді люди гигуть. Жаль їх близьких. Люди добрі, не сідайте п'яні за кермо.

zzz | 2009-02-18 10:47

ЕвропеецПервый заместитель главы обласной организации Партии регионов. Участник так называемой группы "Европа" (Дубиль). Ставленик банкира Савченко. Спонсор Маньковского и Партии регионов на Черниговщине... Кто же его посадит???
аспид
пьяные скутеристы - не новость и от неприятной встречи с ними (и с такими последствиями включительно) никто не застрахован. Только вот с места происшествия зачем было так быстро смываться? Его поступок говорит о том, что его не интересовало состояние водителя скутера (от этого непосредственно зависит "виновный/поcтрадавший") ибо его волновало его собственное. Ведь с таких сабантуев в 2 часа ночи и с такими связями просто непростительный грех ехать трезвым.
 

ЮР | 2009-02-18 09:44

Лично я когда-то тоже легонько протаранил скутериста, он упал на асфальт и немог встать с него, но не от боли , а от того , что был бухой в какашку . Так , что вот так сразу судить о водиле лехуса глупо, у скутеристов виктимность повышена где-то на 50%, но им на это глубоко нас..ть!!!!

Валик | 2009-02-18 09:42

ВаликНачнем все с себя.
1. Заглянем старушкам в глаза, что просят милостыню.
2. Вспомним о детях, которые не знаю имена своих родителей
3. Да, хотя бы взглянем в глаза животным, что брошены такими же лЮДЬМИ на улицу.
  А журналистам всех мастей и окрасок, всех партий и блоков , т.н общественных организаций и прислуживающих власти... проведите журналистское расследование. Опросите всех. Узнайте все. И хватит из своих мозгов доставать безумные идеи о своей гениальности и всезнайкости.
В истории 2 трупа, возможно вдовы и дети, которые остались без отцов. Вам всем даже не пришлов голову об этом узнать.
Один про КВНщика Гольца. Он скоро свою команду сделает: Ломако И Ко. Другой о Савченко и его команде КВН. Третьи о Дубиле и его связи с Мирошниченко !!!
Мира Вам всем и умиротворение с самими собой!
Vlad Savenokвсіх навчив, хоча сказав, що треба починати з себе. всіх поставив на службу. всі інші , окрім Валіка, виходить, чурбани безсердечні. все з зробив "по-християнськи" з миром
Шановний !
Я лишь констатировал факты.
Но как насчет того, что же стоит за этой аварией, ее последствия для всех ее участников и близких им людей?
Учить ни кого не собирался, ученнннные уже и так все. Как ни посмотрю - Дар Божий у всех.
Журналисты ужасные индивидуалисты, особенно в условиях кризиса. Хотя многие считают свой круг кастой.
Вас Владислав Савенок задеть не хотел. Хочу верить, что есть исключения и у вашей братии.

аспид | 2009-02-18 09:11

ЕвропеецПервый заместитель главы обласной организации Партии регионов. Участник так называемой группы "Европа" (Дубиль). Ставленик банкира Савченко. Спонсор Маньковского и Партии регионов на Черниговщине... Кто же его посадит???
Извините, а за что его садить? За двух пьяных дебилов ,едущих зимой на скутере и нарушивших ПДД, что привело к их же смерти. Посадите поезд под который пруться такие же дебилы на ж/д переездах. Или по-Вашему на "Лексусах" ездят потенциальные нарушители и смертоубийцы.

Vlad Savenok | 2009-02-18 08:10

ВаликНачнем все с себя.
1. Заглянем старушкам в глаза, что просят милостыню.
2. Вспомним о детях, которые не знаю имена своих родителей
3. Да, хотя бы взглянем в глаза животным, что брошены такими же лЮДЬМИ на улицу.
  А журналистам всех мастей и окрасок, всех партий и блоков , т.н общественных организаций и прислуживающих власти... проведите журналистское расследование. Опросите всех. Узнайте все. И хватит из своих мозгов доставать безумные идеи о своей гениальности и всезнайкости.
В истории 2 трупа, возможно вдовы и дети, которые остались без отцов. Вам всем даже не пришлов голову об этом узнать.
Один про КВНщика Гольца. Он скоро свою команду сделает: Ломако И Ко. Другой о Савченко и его команде КВН. Третьи о Дубиле и его связи с Мирошниченко !!!
Мира Вам всем и умиротворение с самими собой!
всіх навчив, хоча сказав, що треба починати з себе. всіх поставив на службу. всі інші , окрім Валіка, виходить, чурбани безсердечні. все з зробив "по-християнськи" з миром

Anodonta | 2009-02-17 20:41

Что ж очень жаль людей.. Всех..

Валик | 2009-02-17 20:27

Начнем все с себя.
1. Заглянем старушкам в глаза, что просят милостыню.
2. Вспомним о детях, которые не знаю имена своих родителей
3. Да, хотя бы взглянем в глаза животным, что брошены такими же лЮДЬМИ на улицу.
  А журналистам всех мастей и окрасок, всех партий и блоков , т.н общественных организаций и прислуживающих власти... проведите журналистское расследование. Опросите всех. Узнайте все. И хватит из своих мозгов доставать безумные идеи о своей гениальности и всезнайкости.
В истории 2 трупа, возможно вдовы и дети, которые остались без отцов. Вам всем даже не пришлов голову об этом узнать.
Один про КВНщика Гольца. Он скоро свою команду сделает: Ломако И Ко. Другой о Савченко и его команде КВН. Третьи о Дубиле и его связи с Мирошниченко !!!
Мира Вам всем и умиротворение с самими собой!

Vlad Savenok | 2009-02-17 20:26

Вит
автор заголовок не писав, на Українських Новинах заголовок - скорочене перше речення інформації

one | 2009-02-17 19:41

С какой скоростью надо ехать, чтоб из Лексуса попасть в реанимацию? Там подушек больше 6 штук. Повезли за правильными анализами?
Будет, как у того мачо на 6ке БМВ, жигуль всмятку два трупа, а у ГАИ - не виноват.

мясник | 2009-02-17 19:13

ей ... ти ,вбивай більше народу по парі на сніданок,обід ,вечерю.а що романиха теж любить людятину на шампурах

вит+ | 2009-02-17 18:58

ДЯКУЄМО ТОБІ ДЕПУТТАТЕ!! ЗА ТАККУ ХОРОБРІСТЬ. !Якби оце да хотя би три рази на день да по 2 людинки да кожному(маю на увазі не дерматологу) убивать то не тільки ЗЮБРИ зникнуть , а залишаться одні депи і не рабів і не кріпаків (всіх падли повідстрелювали) Думаю 340 грн штрфу з тебе хватить за двох убієнних....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Азиат | 2009-02-17 18:25

Европеец
А можно подробнее о связях Савченко и Мирошниченко. это новый факт, который раннее здесь не всплывал

Партиец | 2009-02-17 18:22

Соломаха
Хочу ответить Соломахе - если Вам Голец комментарий заказывает, то хоть имейте смелость сказать правду, все ведь знают что именно Мироха стоял в Партии регионов за снятием Гольца, вот вы его и травите.

Семен | 2009-02-17 18:10

Соломаха
ОльгаА чи відомо з яким діагнозом звернувся водій авто до "Бориса"? Чому саме в реанімацію? Що з ним трапилось?
ДА-да , мы все за него очень сильно переживаем

Ольга | 2009-02-17 18:00

Соломаха
А чи відомо з яким діагнозом звернувся водій авто до "Бориса"? Чому саме в реанімацію? Що з ним трапилось?

Редактор новин | 2009-02-17 17:42

Сергей
Ну я би не робив висновків по скутеру в попередній публікації, бо то лише ілюстрація, а не фото.
Зіткнення дійсно може з якоюсь вірогідністю статися з кожним. Але вірогідність має влістивість стрімко зростати під дією наркотиків, по ночам та з порушенням правил...
Звісно, звинувачувати з огляду на депутатство не варто. Висновки - за відповідними органами, які в таких випадках... Ну ви розумієте...Які роблять висновки з огляду на те саме депутатство та ще дещо...

Соломаха | 2009-02-17 17:24

    Пропаную тим хто бачив і був з благодійником - злодійником , в той вечір на фуршеті прийти і дати свідчення в прокуратуру .
  А САМ ЗАХАВАВСЯ У КИЇВ...
  В ніч з 14 на 15 лютого близько 2:00 до чергової частини Прилуцького міськвідділу по телефону надійшло повідомлення про те, що в м. Прилуки на Чернігівщині по вул. Київській, сталася ДТП в ході якої автомобіль “LEXUS ЕS 350” здійснив “лобове” зіткнення з мопедом “Хонда-Діо”, в результати якого загинули водій та пасажир скутера.
В ході виїзду на місце пригоди слідчо-оперативної групи та керівництва міськвідділу було встановлено, що автомобілем по дорученню керував 37-річний прилучанин, депутат Чернігівської обласної ради. Загиблими виявилися двоє мешканців села Манжосівка 1980 та 1981 років народження, які працювали в нафто-газо-видобувному управлінні “Чернігівнафтогаз” відповідно електромонтером та оператором.
За попередніми даними, 29-річний В’ячеслав, водій мопеда “Хонда”, який рухався по вулиці Київській в напрямку центру міста, не впорався з керуванням та виїхав на смугу зустрічного руху, де і зіткнувся з іномаркою.
Водій “LEXUSА” до місцевої Прилуцької лікарні не звертався, але зараз перебуває в реанімаційному відділенні Київської лікарні “Борис”.
   Де ви бачили щоб на крутих тачках їздили як на возі.
  ВИХОДИТЬ ЩО З МІСЦЯ ДТП ЗНИК , ЩОБ НЕ ВЗЯЛИ КРОВ НА АЛКОГОЛЬ , І ЩОБ НЕ БАЧИЛИ СВІДКИ.
  А ЩО ПРИЛУКСЬКА МІЛІЦІЯ НЕ ЗАТРИМАЛА ДО ЗЯСУВАННЯ ОБСТАВИН , ЧИ ВІН І ТАМ " БЛАГО дійник "

markes | 2009-02-17 17:04

Вит
Полностью согласен с ВИТом. Как говориться, не суди и несудим будеш

Вит | 2009-02-17 16:56

Согласен с Сергеем. Не зная обстоятельств аварии судить исключительно по партийному признаку - глупо. А автору не мешало бы с заголовком
по-аккуратнее быть. Выглядит с издёвкой просто......

Сергей | 2009-02-17 16:48

Шановній ! Про що мова. Співчуваю родинам загиблих але в 2 години ночі скутер який доречі майже цілий на фото ( свідчить про невелику швідкість Lexusa), другорядна дорога з якой виїхав скутер , зіткнення ( від якого ніхто з водіїв не застрахований доречі). Розумію для деяких домінуючим фактором буде партійна приналежність та намагання, принизити людину, але ж є і об" єктивні обставини які потрібно враховувати, а не займатися фантазуванням.

Житель | 2009-02-17 16:23

Недоторканні автовбивці - "незамаскированная" подводка к информации...
Опять об журналистской этике.
Смерть всегда страшна. А злорадствование над бедой - признак некрофилии. Жалко и ребят на скутере, и водителя, на которого они выехали. Может кто-угодно попасть в эту ситуацию. Особенно в 2 часа ночи.
Превращение всего в "политиканство" - удел ущербных, т.е самих политиканов.

Европеец | 2009-02-17 15:53

Первый заместитель главы обласной организации Партии регионов. Участник так называемой группы "Европа" (Дубиль). Ставленик банкира Савченко. Спонсор Маньковского и Партии регионов на Черниговщине... Кто же его посадит???

Відчувайло | 2009-02-17 15:26

Ось побачите, через місяць-два виявиться, що то не Міроха сидів за кермом (а то й у машині його не було), і взагалі - то не його "Лексус".

Редактор новин | 2009-02-17 14:49

Відмітили винагороду напевно не лише тортом...
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Музика і живопис в укритті

SVOBODA.FM