Останнє оновлення: 08:42 п'ятниця, 21 березня
SOS!!!
Ви знаходитесь: Кримінал / Надзвичайні події / Де і чи будуть полювати прості мисливці?
Де  і чи будуть полювати прості мисливці?

Де і чи будуть полювати прості мисливці?

Поки що полювання заборонене. І тому справжні мисливці зараз тільки дістають інколи зброю, перевіряють її , милуються і кладуть на місце.

Вони у вихідні вирушають на природу, на шашлики і... обговорюють справи свої мисливські - що було, що є і що буде...

"Скоро уже ні риби, ні звіра не залишиться!", "Щодо проблеми, яка існує на Чернігівщині в мисливських угіддях, то я повністю згоден"...

Такі та схожі коментарі надійшли після опублікування матеріалів Хто обкрадає мисливські угіддя Чернігівщини? та Як «прокоп» з «прокопчиками» Чернігівський УТМР кінчають.

Що думають мисливці?

"Місцеві господарства треба віддати під контроль місцевих мисливців та риболовів. Дістали уже "крутелики" на джипах, які приїжджають з девізом "А нам Прокоп дозволив, а після нас хоч потоп", - пише один із коментуючих.

Централізація влади у руках однієї людини, про що йшлося у матеріалах, на думку багатьох мисливців, породжує безвідповідальність.

"Централізація влади – це безкарність і уседозволеність, крайніх не знайдеш. Хочуть мисливці самі відповідати за своє господарство, мають таку можливість – то нехай хазяйнують на своїй території, і будь-яке полюванні чи риболовля – з їх дозволу", - пишуть мисливці у коментарях.

Таким чином зникають угіддя:

"Я за 25 років мисливського стажу один раз був на засіданні УТМР, і то випадково. Прокоп ні у кого не питав на про "Вершину", ні про "Свишень", а спокійно їх продавав".

"За 11 років членства у УТМР мене жодного разу ніхто не запросив на жодні збори чи вибори керівництва. Те ж саме з мисливцями з 20-30-річним стажем. Зате всі мають щороку платити усе більші внески!" – кажуть небайдужі до долі Чернігівщини.

І підсумовують, чим може закінчитися подібне господарювання: скоро й щуку доведеться включати до Червоної книги!

Думка керівників УТМР та Чернігівщини

Про незадовільну роботу головного мисливця області говорив голова Всеукраїнського товариства мисливців та рибалок Микола Шуляр на зустрічі із головами облдержадміністрації та обласної ради Чернігівщини. У бесіді взяли участь і представники профільних структур – держлісгоспів, екологічних управлінь.

"Є суттєві зауваження по роботі нашого товариства в Чернігівській області, яке очолює Прокопьєв. Прийняли рішення визнати роботу по цьому питанню незадовільною, роботу Президії по керівництву, і в тому числі і голови, йому оголосили догану", - сказав Микола Шуляр.

Він впевнений, що криза у чернігівському мисливстві настала не через нестачу коштів. Адже любителі полювання справно платіть внески. Проблема – у роботі відповідальних осіб, насамперед – голови обласної організації.

Вимоги законів у чернігівських угіддях не виконуються – наголосила і голова обласної ради Наталія Романова.

"Усі профільні структури на нараді висловили своє невдоволення роботою голови обласної організації УТМР. Не всі вимоги законів виконуються. Деякі вислови голови чернігівського УТМР Прокопьєва уже стали крилатими "на виділені кошти купили кукурудзу, її поїв звір, звіра поїли вовки", - прокоментувала Наталія Романова.

Вона додала, що Всеукраїнська президія УТМР має відсторонити керівника і призначити виконуючого обов’язки, який проведе вибори. А мисливці області оберуть своїм головою людину, який вболіватиме за відродження чернігівських лісів.

"Перевірки та ревізія показали – повний бардак в угіддях!", - наголосив і заступник голови обласної ради Василь Ковальов

А тим часом багатюще тваринами Полісся поступово перетворюється на пустку. Скоро і зайця зустріти буде неможливо – підсумовують мисливці.

Коментарі (15)

giga | 2009-05-19 00:10

АНАРХИСТ
b57правильно сказано. Все інше можна не читати.
Правильно. Статью автора тоже.

b57 | 2009-05-18 21:53

АНАРХИСТ
правильно сказано. Все інше можна не читати.

Сергій Адаменко | 2009-05-18 08:45

АНАРХИСТ
Заради вашого коментаря варто було писати цей огляд!

АНАРХИСТ | 2009-05-17 15:09

Интересный коментарии, статья интересная ясно видно что кто-то валит на Прокопа, ктото- за него.
Да мне лично всеравно кто будет руководить УТМР в области, но есть вопросы от которых никуда не дется.
1. рыбы и зверя нет - это факт, а если и есть то в личных угодьях куда простому смертному заясь.
2. Что конкретно делает Черниговский УТМР и лично Прокоп для улучшения именно любительского рыболовства и охоты ( как в уставе УТМР) именно любительской для нас а не для "избраных".
3. Риторический вопрос- кто виноват ?
А виноват всегда крайний - рыбинспекция потому, что не ловит браконьеров, тудаже екология и т.д., там химия, заводы ( которые стоят) , канализация и т.д., мы виноваты, потому, что молчим и ничего не делаем.
УТМР - да что бы не говорили а это личный клуб Прокопа, правильно говорят , да я лично за 15-ть лет ни разу не был приглашен на собрание (только взносы) . Что сделало УТМР конкретно для улучшения например рыбалки - продало часть Вершины да разбазарило то, что было, кто разбозарил, наверное кто-то другой а не Прокоп.
Что делать - менять власть , руководство - Прокопа, рыбинспекцию, екологов, всех нафиг. Поставить новых - ничего не будут делатьь и тех нафиг. Чиновник больше 5-ти лет просидевший на одном месте превращается в барина и нифига не делает, а то, что Прокоп вообще ничего не делает для рядовых охотников и рыбаков так это уже лет 15-ть точно.
Прокопа меннять это точно( да ещё и правоохранительные органы что бы проверили законность дел), а нового контролировать и что бы знал, что его постигнет участь Прокопа, а нам рядовым охотникам и рыболовам не молчать надо а реально брать власть в свои руки и нечего там говорить. что Киев своих поставит - а вот прийдите все на собрание, а покажите членские билеты и выбирите нормального , что бы потом спосить было с кого.
А то, что угодья надо отдать на места - это сто процентов, что бы был конкретный местный хозяин и конкретный спрос, а то крайнего не найдёшь и никто делать ничего не будет, даже если заменить Прокопа, надо менять всю систему управления , финансирования, распределения денег и контроля всё должно быть на местах

МОРГУНОВ | 2009-05-16 18:53

Віктор "з гром.думки, за підтрим
Всё уже украдено до нас (с) Базы уже проданы киевлянам

Віктор "з гром.думки, за підтрим | 2009-05-16 18:10

До чогго тут охота!!! Незабувай терплячий народе, що "собака" зарита в праві власності УТМР на базу відпочинку на узбережжі Київського водосховища. Прибируть з посади "Прокапа" прибируть до рук базу - арифметика проста. Запитаєте хто? Прочитайте ще раз статтю. Це вже не ті руки які нічого не брали, це вже ?!!

любитель охоты | 2009-05-16 12:04

Вот смотрю на фотографию и не могу понять,это волк или шакал (Ы) ,которые последнее время начали *** пресовать Прокопа.

giga | 2009-05-16 09:35

giga
Редактор новинКласики не зобов'язані бути якимось взірцем - моралі чи турботи про тварин :)
А редакція може не поділяти точку зору авторів. Інакше це вже будуть не новини, а "блог" редакції.
"Не сотвори себе кумира" - согласен. И про разные точки зрения - тоже. Но ведь обидно когда всех собак вешают на охотников за то что фауна скудеет. Ведь дело обстоит с точностью "наоборот". Я не знаю ни одной организации, партии и т.д. силы которая бы РЕАЛЬНО занималась охраной и воспроизводством живой природы и фауны, кроме как охотничьи коллективы и охотхозяйства (читай - пересічні мисливці).
"Дичь уничтожают не охотники а бульдозер".
"Нет более заинтересованых людей в изобилии дичи и охране природы чем охотники"
Ж.Дорст. Всемирно известный французский эколог.
   

Редактор новин | 2009-05-16 00:12

giga
Класики не зобов'язані бути якимось взірцем - моралі чи турботи про тварин :)
А редакція може не поділяти точку зору авторів. Інакше це вже будуть не новини, а "блог" редакції.

giga | 2009-05-15 23:58

Редактор - ты хорошо отредактировал мой текст. А как же "прості пересічні мисливці яким скоро ніде і нінакого буде полювати"? Они что тоже все "из грязи в князи"? Вы же якобы о них печетесь и тут же называете дикарями-садистами наслаждающимися убийством. Мне перечислить класиков литературы и искуства которые были одержимы охотничьей страстью и понимали в этом толк? Тургенев, Вышня, Аксаков, Толстой, Сеттон-Томпсон,Джек Лондон - продолжать?

Редактор новин | 2009-05-15 22:32

giga
Особисто я у полювання не ліз, не лізу і не полізу. З одної простої причини.
Полювання - це спосіб добути їжу у первісному суспільстві. На сьогодні так зване "полювання" - лише розвага вбивством для тих хто "з грязі в князі".
А всі ці розборки залиште для себе. Я не збираюся обирати з двох "поганих дядьок" якогось "менш поганого".

giga | 2009-05-15 21:52

Умора.... ***. Чего вы все лезете в охоту, когда ни черта в этом не понимаете? Прокоп далеко не святой. Это все знают. Но в конкретном случае его хотят сожрать и отдать Черниговский УООР под крыло чужого столичного дяди. А Прокоп уперся и ни в какую. Где же вы раньше были писаки? Я про авторов статей. Годами ни одной статейки про охоту. А тут вдруг поперло. Хорошо башляют?

Редактор новин | 2009-05-15 16:23

2001
Підтримую.
Хочеш постріляти - будь-ласка у тир з фанэркой. Хочеш повбивати - іди на ферму забійником.
Зате коли на село навала скажених лис - просто так дітей не захистиш.

охотник | 2009-05-15 15:21

А что облрада может чужого поставить.НЕ чудите,поставят свата,брата.Такого же алкаша и мерзавца как и Прокоп.А на такой работе другой не выдержит

2001 | 2009-05-15 15:03

Охоту на животных вообще нужно запретить!
Если хотят поохотиться пускай друг против друга охотятся - как раз и равные условия будут соблюдены. Они же (охотники) не за мясом, на самом деле, на охоту ходят. А как они говорят за адреналином, отдых у них такой, ради удовольствия божью тварь убить. А так друг против друга - сколько адреналина зато получит выживший. И главное не судить их потом за это - они же "ОХОТНИКИ"
  
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Весна в Чернігові. Фото

SVOBODA.FM