Останнє оновлення: 22:00 неділя, 3 листопада
Соборність
Ви знаходитесь: Культура / Архітектура / Учасники чотирьох розрізнених акцій в Чернігові закликали до єдності. ФОТОрепортаж
Учасники чотирьох розрізнених акцій в Чернігові закликали до єдності. ФОТОрепортаж

Учасники чотирьох розрізнених акцій в Чернігові закликали до єдності. ФОТОрепортаж

У Чернігові з нагоди відзначення Дня Соборності відбувся один офіційний захід і три альтернативно-опозиційних.

О 10-й годині ранку представники міської і обласної влади, Партії Регіонів і громадськості здійснили мовчазне покладання квітів до пам’ятника Тарасу Шевченку під звуки духового оркестру. О 10:30 біля пам’ятника Борцям за Волю України зібралися представники національно-патріотичних сил.

Стосовно змісту свята Соборності і «дій антиукраїнської влади» висловилися представники Конгресу Українських Націоналістів (Валерій Рябченко), Народної Самооборони (Олександр Бондарев), Української Народної Партії (Михайло Данилюк), «Союзу Українок». На мітингу переважала партійна символіка.

«Фронт змін» в основному під державними прапорами відзначав День Соборності окремо у сквері Богдана Хмельницького мітингом, який зібрав підприємців, студентів і партійців.

Учасники мітингу послухали представників партії і взяли участь у святковій акції «Ми – єдиний народ», склавши пазл-карту України, яка символізує єдність. Наприкінці мітингу діти випустили у небо повітряні кульки.

Чергова акція відбулася о 12-й годині біля пам’ятного знаку «Борцям за волю України». В ній взяли участь представники «Молодої Просвіти», «Свободи» і «Патріоту України». Учасники акції зв’язали жовті і сині стрічки у одну довгу стрічку, яка теж символізувала єдність.

У акціях біля Катерининської церкви брав участь благочинний УПЦ Київського патріархату отець Євген (Орда), який молитвою вшанував заглиблих борців за волю України, звернувся до присутніх з короткою проповіддю і висловив жаль з приводу розрізненого проведення заходів на честь Дня Соборності.


Збільшити

Фото Олександра Супронюка


Збільшити

Фото Олександра Супронюка


Збільшити

Фото Олександра Супронюка


Збільшити

Фото Олександра Супронюка


Збільшити

Фото Олександра Супронюка


Збільшити

Фото Олександра Супронюка

Коментарі (42)

АКМ | 2011-01-27 21:39

Нонна
admin
Нонна
"завдяки яким діям "пересічних", так би мовити ,громадян, стали можливими репресії і голодомор у 30-х роках."
----------------
Думаю, якраз завдяки бездіяльності "пересічних". Поки одні йшли відкрито у бій під Крутами та приєднувались до загонів народних отаманів, інші думали, що відсидяться у "хаті з краю". Не вийшло. Були репресії та голодомор.
Дуже нагадує сьогодення.

Порада Нонні | 2011-01-27 15:02

Нонна
admin
НоннаПо-перше, вони мені ніякі не друзі. А по-друге, в розміщеній інформації названі різні заходи за участю різних людей, а прізвища вказані тільки тих, хто висловлювася проти дій антиукраїнської влади. В світлі останніх подій в країні це вигладає як підстава. Вибачте, але це елементарно непорядний підхід. Давайте не будемо допомагати владі нищити нас, незалежно від того, подобаються нам ті націонал-патріоти чи ще хтось, як особистості, чи ні. Такі речі треба вчитися розуміти. А для цього читати історію і аналізувати - завдяки яким діям "пересічних", так би мовити ,громадян, стали можливими репресії і голодомор у 30-х роках. Не розуміючи, ми долучаємося до злочинів проти нас самих і нашого народу.
    
То ось звідки "вітер дує" у деякі дурні голови і звідки тваринний страх у декого перед об"єктивом та пером, хоча, з іншого боку, і прославитись якось хочеться... :)))
Нонна, Ви краще порадьте своєму... кхе-кхе... "другу", щоб той збрив "оселедця" з голови, бо скоро за це "злочинна влада" буде саджати до буцегарні.
:))))
Ось саме у такий час і проявляється, хто чого вартий насправді чи готовий на пожертви. І це добре.

с | 2011-01-26 15:05

Нонна
громадянин
с
Валерій
Показані заходи в Києві в новинах і їх спроба копіювання у нас в Чернігові - а це з показаних тут фото - то ці запитання Валерій ставте собі особисто. Якщо патріоти в Києві є, то вони зробили все по-людські, а у нас головою тільки кричать та їдять

Валерій | 2011-01-26 05:42

Нонна
громадянин
с
Провокатор чи даун? Чи одне і друге разом?

с | 2011-01-25 14:06

Нонна
громадянин
Підтримую. Подивиться на фото - стрічку якусь тримають. Все по-жлобські, а в Києві люди пішли на мост. Ото і з пам'ятником так - хтось повинен робити тільки не ці патріоти, які на мітингах галасят, а толку від них "як з козла молока". Так і з картою - у Києві значно більші частини України виготовили для складання, а у нас що за урок географії, якому жлобу доручили підготувати це дійство?

комунист | 2011-01-25 13:47

Сергій Петрович
Верно, товарищ, всех в одну колонну ы на площадь и хай только пикнут, что не хотят ходить строем!

:) | 2011-01-25 09:14

бредСмешались в кучу кони, люди... шо за бред, шо за статтья!? Всех об***али!
... а ко вторнику я проснулся. точно в бреду))))))))

Військовий | 2011-01-25 07:54

К. Бикову. З вашої переписки я зрозмів, що ви підтримуєте Московкий патріархат?????? Я згідний з тим, що церква Вселенна і вона одна, але ж не забувайте, хто насаджує в Україні свої права і традиції. Саме Московский патріархат. Зустрічали в Україні голову УПЦ МП як Бога якогось, ще крутіше ніж Папу римського свого часу. Так а як же патріотизм, відстоювання власних інтересів, як все ж таки своя, рідна церква? Чому ми повинні в Україні вести літургію на кацапскій мові?????? Хай в Росії ведуть літургію на українській мові, слабо!

К.Быков - Слиму | 2011-01-25 06:52

К.Быков
Військовий
К.Быков
Військовий
К.Быков- Вийсковому
К.Быков - Автору снимков
Слим
=пригальмуй! Єдність і соборність це не тільки ... Еге ж?= Ну, да. Полностью согласен. Меня эти политические дела вообще не интересуют. Меня интересуют быт и экономика (в привязке к отдельному человеку, ибо это о каждом из нас и для каждого из нас. Или – против каждого из нас). И я не родоначальник ругани.
В этой ветке ругань началась с того, что кто-то плохо отозвался об УПЦ МП. Ну, я бы, ради Соборности, мог бы и промолчать. Но раз кто-то что-то сказал, так я был вынужден ответить.

Валерій | 2011-01-25 01:48

День Соборності чи не важливіший за День Незалежності, бо тільки єдність дасть нам справжню незалежність. Всіх нас зі святом!

бред | 2011-01-25 00:52

Смешались в кучу кони, люди... шо за бред, шо за статтья!? Всех об***али!

admin | 2011-01-24 19:28

Нонна
admin
Нонна
Підтримую Олександра Бондарева і бажаю менше перейматися тим вигаданим вашою уявою, чого насправді немає.

Бондарев Олександр | 2011-01-24 19:10

Нонна
admin
Нонна
Не Бійтеся! Кажуть, це одна із заповідей Христа. Не можна приховувати те, що приховати вже не можливо. Я думаю, на тих, чиї імена написані, існує стільки матеріалів, що можна серіал знімати. Не хвилюйтеся - все буде нормально.
Ще одне. В День Соборності нам вдалося об*єднати кілька політ сил та громадських організацій, в майбутнєму, надіюся, вдастя більше...

Нонна | 2011-01-24 18:43

Нонна
admin
По-перше, вони мені ніякі не друзі. А по-друге, в розміщеній інформації названі різні заходи за участю різних людей, а прізвища вказані тільки тих, хто висловлювася проти дій антиукраїнської влади. В світлі останніх подій в країні це вигладає як підстава. Вибачте, але це елементарно непорядний підхід. Давайте не будемо допомагати владі нищити нас, незалежно від того, подобаються нам ті націонал-патріоти чи ще хтось, як особистості, чи ні. Такі речі треба вчитися розуміти. А для цього читати історію і аналізувати - завдяки яким діям "пересічних", так би мовити ,громадян, стали можливими репресії і голодомор у 30-х роках. Не розуміючи, ми долучаємося до злочинів проти нас самих і нашого народу.
    

громадянин | 2011-01-24 16:25

Нонна
У Ваших друзів було п'ять років, щоб реалізувати всі свої 10 кроків. Але приклад навіть пам'ятника борцям за незалежність свідчить про те, що ні в Києві - політики майдану, ні в Чернігові - прапороносці у владі - не здатні були об'єднатися, щоб реалізувати свої гасла. Скільки років нова влада з 2005 року будувала цей пам'ятник? І, кажуть, гроші збирали... Але поставили те що є після того як у Седневі скульптори даром зробили і ще хаяли владу за те, що не такий. Ось приклад нашої психології, ось, шановна, де у нас сидить АНТИУКРАЇНСЬКА СИЛА!

admin | 2011-01-24 10:40

Нонна
"І навіщо оці прізвища виділили? Уже і Вал ***?"
Ви в порядку? Чи такі наївні? Публічний захід у публічному місці, де людей публічно представили. Чи ви думаєте, що присутні на заходах "тихарі" на ВВ за прізвищами лізуть?

Нонна | 2011-01-24 09:47

"Стосовно змісту свята Соборності і «дій антиукраїнської влади» висловилися представники Конгресу Українських Націоналістів (Валерій Рябченко), Народної Самооборони (Олександр Бондарев), Української Народної Партії (Михайло Данилюк), «Союзу Українок». На мітингу переважала партійна символіка"
І навіщо оці прізвища виділили? Уже і Вал ***? Хлопці, ви що, не розумієте, що відбувається і як вас у це легко втягують? Завтра і вас хтось кудись впише, і по вас прийдуть...

Слим | 2011-01-23 20:55

К.Быков
Військовий
К.Быков
Військовий
К.Быков- Вийсковому
К.Быков - Автору снимков
Быков, пригальмуй! Єдність і соборність це не тільки "Схід і-Захід" разом,
а й "військові-журналісти-програмісти... і т.п" разом...Еге ж?!

простий Українець | 2011-01-23 20:21

Що Українцям в радість, то всяким там …ям, ..ам, ..им та іншій ..ті один тільки вереск та собачий гавкіт , а що буде коли Україні НАРЕШТІ об'єднаються в Світовому масштабі ?? )))

петро глина | 2011-01-23 15:02

 оці щегли з фронту змін самооборони якоісь там за украіни опоззиція- з 2 пп валянки вас водять за нос ваші вожді гроші ваших партій зароблені иудеями прикро що свобода фінансуется жидами ви подивитесь списки партій на 2012

Фото Олександра Супронюка | 2011-01-23 14:40

У тя, Сашко, снег - белый, а люди - чёрные. Смени аппарат. Телефон - это телефон. Купи себе нормальный цифровик. Я от себе купил за .... долярив. Дак уже всё окупилось.

К.Быков - Автору снимков | 2011-01-23 14:13

К.Быков
Військовий
К.Быков
Військовий
К.Быков- Вийсковому
Сашко! Чёта мне твой фотопарат не понравился. На телефон счёлкаешь? Сам посмотри. Там, где тебя нет - снимки лучшее. Не обижайся. Смени лучше аппарат.

К.Быков- Вийсковому | 2011-01-23 13:21

К.Быков
Військовий
К.Быков
Військовий
=не назвали правильно мою посаду= Дак как же я её назову, друже, если вы сами не называете? Чё стесняетесь? Почему? Я по вашим постам понял (ошибся?), что вы где-то меж капитаном и ген.-майором. Но скорее всего вы молодой хлопец. А раз молодой - то не выше майора. Если офицер. А если по контракту - то сержант.
= перекладач, журналіст, історик, спостерігач, консультант...=
Господи, Боже мой! Как бы я хотел служить на таких должностях! Но вы явно не контрактник.
Всего хорошего!

чернігівець | 2011-01-23 12:53

Сергій Петрович
Влада про свої дії до дня Соборності оголошувала (про те які події будуть біля памятника борцям за незалежність - теж оголошували, а те що біля Богдана зібралися - той що, і добре) і, як я зрозумів, кожен обрав своє місце під час святкування і хто куди прийшов цього дня не є проблемою влади чи його управління. Відчуваю, Сергію Петровичу, що Ви переймаєтесь іншим - мало було прапорів Партії Регіонів і не було у наших патріотів приводу для чергового обурення.

революціонер | 2011-01-23 12:47

Іван Кампо
А мені подобається що стільки заходів пройшло, і ні про яку розєднаність і мови нема, свято одне партій і організацій багато, кожний хотів долучитися до святкування, гірше б було якщо ніхто невийшов, а так все чудово, і молодь і старше покоління і підприємці, громадські і політичні діячі, священники, всі вийшли святкувати День Злуки.

Військовий | 2011-01-23 11:00

К.Быков
Військовий
К.Быков
Отож бо й воно! До речі за всю історію коментарів на сайті ви ні разу не назвали правильно мою посаду. Насправді окрім замполітів існує ще багато цікавих спеціальностей. Серед них і військовий викладач, перекладач, журналіст, історик, спостерігач, консультант і багато-багато інших. Тож всі служимо одному народові, одній нації. А коли, не дай Боже, доведеться воювати проти супостата то всі стануть плече до плеча, і не питатимуть замполіт ти чи консультант. Україну захищати будуть всі, окрім, напевне священників Московського патріархату!!!!!!!

К.Быков | 2011-01-23 04:09

К.Быков
Військовий
=Військовий = Знаешь, Вийськовый, я ведь человек обычный. Был тоже вийськовым. И поэтому все свои нехорошие слова в твой (ваш) адрес я отзываю и возвращаю себе. Если вы действительно на службе, а не цивильное чмо. А если вы не цивильное чмо, то я отзываю и слово "гандон".Я понимаю почему партии гадят друг другу. Но должна быть некая корпоративная солидарность между военными, учителями, врачами, дурналистами и прочим рабочим людом.
Так что, вы мне о параше больше не пишите. Я вас уважаю за погоны на ваших плечах. Знаю чего это стоит.
Идеология у нас разная. А "трудности" - одинаковы.

Саня | 2011-01-23 01:38

Жиди святкують біля Богдана Хмельницького, який так активно рубав!!!!!!!!!!
га га га))))))))))))))))))))))0

К.Быков | 2011-01-23 01:04

К.Быков
Військовий
="Несостоявшийся" журналіст= Ну ты точно чурка. С чего бы мне -пенсионеру - быть журналистом? Трохи, после дембеля, поразвлекался и всё. Я сейчас в "писателях" числюсь. На хрена мне твой журнализм? Я ведь сейчас на пару рангов выше.

К.Быков | 2011-01-23 00:35

К.Быков
Військовий
=чотирьох розрізнених акцій = Вот тебе и всё, гандон "Вийськовый". Твой моск ведь тоже из 4-х частей состоит. А ну, сознавайся - замполит, особист? Аль "простой" ефрейтор из Дома охвицеров?

К.Быков | 2011-01-23 00:21

Іван Кампо
=Іван Кампо Скільки вже можна наступати на ...граблі?! ...відкинути зайві амбіції й об'єднатися. .... Та куди там - відзначили свято трьома колонами. ...патологія= Вот именно. ***

К.Быков | 2011-01-23 00:06

К.Быков
Військовий
=Представ собі, але я знаю хто ти насправді= Удивил. Я же не такая крыса как ты. В норках не ховаюсь. Ты, гандон "Вийськовый", прежде, чем писать "по морде", так хотя бы имя своё объявил. А покуда ты прячешься как презерватив в вагине, дак слова не имешь. Обычный гандон. Резиновый. "Вийсковый".

Серій Петрович | 2011-01-23 00:03

ЗайАтсвставлю свои 5 коп - Тканко на фото похож то ли на великого слепого Паниковского, то ли на (согласитесь) Кота Базилио с одной оговоркой - Базилио хоть симпатию вызывал...
Во-Во! Згоден !

ЗайАтс | 2011-01-22 22:52

вставлю свои 5 коп - Тканко на фото похож то ли на великого слепого Паниковского, то ли на (согласитесь) Кота Базилио с одной оговоркой - Базилио хоть симпатию вызывал...

Військовий | 2011-01-22 22:06

К.Быков
Представ собі, але я знаю хто ти насправді. Не варто прибігати до таких виражень в інтернеті, а то по морді можеш отримати насправді... "Несостоявшийся" журналіст, а строїш із себе пістона... Твоє місце біля параші... )))

Александр | 2011-01-22 21:59

Іван КампоСкільки вже можна наступати на одній й ті ж граблі?! Таке враження, що історія нас нічому не вчить. Зараз саме той час, коли треба відкинути зайві амбіції й об'єднатися. Хоча б під час розстрілу. Та куди там - відзначили свято трьома колонами. Це вже діагноз або патологія.
Нас история как раз чему то да и научит. А политиков возможно нет. Т.к. до них до сих пор так и не дошло, что порознь в данное время ничего не добьешся.

Сергій Петрович | 2011-01-22 21:48

Де управління з питань внутрішньої політики! Хто керує процессом! Чому ОДА не виконує своїх хфункцій! Ганьба виконавчій владі!!"! Де Тканко! Чому все пущене на самотьок!!! Де Обушний !!!

К.Быков | 2011-01-22 20:32

=Цікаво, чому ж у заході не взяли участь підлі "батюшки" Московського патріархату= Який ты у жопу вийськовый? Обычное дерьмо. Нацюк, и не более. Я те харю набью. Ибо ты не вийсковый, а срань замполитская.

Іван Кампо | 2011-01-22 20:16

Скільки вже можна наступати на одній й ті ж граблі?! Таке враження, що історія нас нічому не вчить. Зараз саме той час, коли треба відкинути зайві амбіції й об'єднатися. Хоча б під час розстрілу. Та куди там - відзначили свято трьома колонами. Це вже діагноз або патологія.

чернігівець | 2011-01-22 19:50

Справді цей день був вперше спокійним, без зайвої кількості партійних прапорів і головне - кожен вибрав собі місце вшанування борців за соборність. Цьому свідчення ці чудові фото - які радісні і святкові обличчя наших громадян. Єднаймося!!!!!!!!!!!

Військовий | 2011-01-22 17:28

Цікаво, чому ж у заході не взяли участь підлі "батюшки" Московського патріархату? Невже їх наші можновладці не запросили на покладання квіточок?!

Арсенизатор | 2011-01-22 17:19

А де на Фото Обушний? Може вже вигнали його накінець з ФЗ?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Історія Чернігова прийшла у Спас

SVOBODA.FM