Останнє оновлення: 12:05 субота, 12 жовтня
Політика
Ви знаходитесь: Економіка / Чернігів / Олександрові Кириченку шкода членів виборчих комісій на місцевих виборах у жовтні
Олександрові Кириченку шкода членів виборчих комісій на місцевих виборах у жовтні

Олександрові Кириченку шкода членів виборчих комісій на місцевих виборах у жовтні

«Підписаний Закон про місцеві вибори є дуже недосконалим. Перш за все, він має цілий ряд технічних неточностей. Вони створюють жахливі умови роботи для виборчих комісій, а іноді просто її унеможливлюють. Мені дійсно шкода членів виборчих комісій…» - зазначив Олександр Кириченко, кандидат на посаду міського голови, коментуючи законодавство, згідно якого відбуватимуться вибори до органів місцевого самоуправління 31 жовтня 2010 року.

Підписаний Президентом України закон про місцеві вибори дійсно є не доопрацьованим і був поданий йому на підпис із чисельними зауваженнями юридичного управління Верховної ради, як повідомляють в адміністрації президента.  Проте такі зауваження, що супроводжують закон, є звичайною практикою роботи Верховної ради.

Олександр Володимирович сподівається, що необхідні зміни будуть внесені вчасно, аби не створити додаткові проблеми в організації виборчого процесу.

Що стосується нової виборчої системи, то Олександр Кириченко погоджується із критикою юруправлінням норм закону, які затверджують існування закритих партійних списків. Він вважає, що ці норми обмежують права виборців: «Наші виборці знову будуть змушені голосувати за кота в мішку. Крім того закриті партійні списки не сприятимуть становленню ще зовсім молодої партійної системи в Україні», - зазначив він.

Проте Олександр Володимирович підтримує інше нововведення. А саме норму про те, що кандидати в мери в обов'язковому порядку повинні висуватися від партій. «Висування міського голови від партії є цілком логічним, якщо ми намітили будівництво партійної системи. Таким чином майбутній мер наперед заявляє, на які політичні сили спиратиметься. Крім того, його подальша діяльність та розстановка сил у міській раді стають більш передбачуваними і прозорішими для виборців», - переконаний Олександр Кириченко.

Коментарі (40)

Оля | 2010-08-21 12:57

Справжній коментатор
ПетрушинцыЕсли вы внимательно читали информацию про Петрушин и Ритм, то могли бы увидеть, что суды закончились, арест с денег снят и именно кириченко отказался их вернуть (есть письмо с его подписью, опубликовано Высоким Валом). В очередной раз повторяем, нас не интересуют ваши выборы. Отдайте наши деньги и сразу эта история утихнет. Выбирайтесь там себе тихо мирно спокойно. А то под темой "выборы" включаем дурака для того чтобы денег не возвращать.
ВиолаА я не верю, что Кириченко не хочет отдавать деньги, это все прокламация. Ни один здравомыслящий кандидат в мэры не будет из-за каких-то тысяч гривень (сумма наверняка небольшая для него) ставить под угрозу свою политическую репутацию. Сами подумайте - нелогично. И меньше верьте бреду, который пишут в Ин-те.
Я з вами згодна, це зрозуміло, що це все передвиборчий бруд. Ще і не такого напишуть.

Виола | 2010-08-20 10:18

Справжній коментатор
ПетрушинцыЕсли вы внимательно читали информацию про Петрушин и Ритм, то могли бы увидеть, что суды закончились, арест с денег снят и именно кириченко отказался их вернуть (есть письмо с его подписью, опубликовано Высоким Валом). В очередной раз повторяем, нас не интересуют ваши выборы. Отдайте наши деньги и сразу эта история утихнет. Выбирайтесь там себе тихо мирно спокойно. А то под темой "выборы" включаем дурака для того чтобы денег не возвращать.
А я не верю, что Кириченко не хочет отдавать деньги, это все прокламация. Ни один здравомыслящий кандидат в мэры не будет из-за каких-то тысяч гривень (сумма наверняка небольшая для него) ставить под угрозу свою политическую репутацию. Сами подумайте - нелогично. И меньше верьте бреду, который пишут в Ин-те.

Komentator | 2010-08-12 17:00

Справжній коментатор
Я його не крав. Це випадковість, що в нас ніки схожі (хоча неоднакові, я завжди пишу свій латиницею). Раніше рідко читав Вал, але якось ноштовхнувся на статтю і просто не міг не залишити свою думку стосоно проблеми. Підписавсь тим, що перше в голову прийшло, а потім після близько десяти коментарів зрозумів, що один коментатор є. Ніколи не хотів замість кого писати або щось схоже на когось.

Петрушинцы | 2010-08-11 10:35

Справжній коментатор
Если вы внимательно читали информацию про Петрушин и Ритм, то могли бы увидеть, что суды закончились, арест с денег снят и именно кириченко отказался их вернуть (есть письмо с его подписью, опубликовано Высоким Валом). В очередной раз повторяем, нас не интересуют ваши выборы. Отдайте наши деньги и сразу эта история утихнет. Выбирайтесь там себе тихо мирно спокойно. А то под темой "выборы" включаем дурака для того чтобы денег не возвращать.

Ольга | 2010-08-09 15:31

А на каком основании у Кириченко статус кандидата? Он сам себя им назвал? Пока никто из желающих, как бы им не хотелось, не является субъектом избирательного процесса. Зачем же редакция так неграмотно поддерживает героя проплаченого материала?

Справжній коментатор | 2010-08-09 09:24

Хто вкрав мій нік????))))))
Завжди писав під ним а тепер хтось прибрав собі, ну то таке беріть, не жалко))))
Про ситуацію в коментах, виходить, щоб не писали про Кириченка, агітатори переведять тему на корів, посуті правельна стратегія суперників, та як на мене банальна, думаю можна придумати щось цікавіше, он подивіться як Соколова зараз вихваляють на бордах Чистої Політики... борди безбожно заляпані, та все ж спроба завуалювати агітацію, тепер вже за провладного кандидата є. А ви про корів та про корів, вже давно зрозуміло, як на мене з цілої серії статей, що це все до Кириченка має опосередковане відношення, бо справа по судам тягалась ще задовго до нього, та думаю вирішувати доведеться йому, та поживем побачемо.
Про закон про вибори, ще не читав та з того, що чув про нього видно, що вибори будуть важкі!

Петрушинці | 2010-08-08 22:28

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
Komentator
ПетрушинцыОх з'явився б ти в селі зі словами "відкопали цю історію", мабуть з села не вернувся. Там би і похоронили. Люди 5 років намагаються забрати своє у шахраїв. А ту з'явився вумник - відкопали. Ще раз бажаю тобі попасти на "бабки". Хай тобі кириченко не заплатить. Усім селом будемо реготати.
Кomentator
ПетрушинцыНе хочу. Усілюку погань рекламувати, а потім та ж погань, завдяки тобі же, тобою же і править. Мерзенна професія. Геть піарщиків та адвокатів. А з приводу лайна - багато рук в лайні чистіше, чим "чисті" руки з авторучками. А гроші треба віддати.
Komentator
Дозвольте чемне запитання. А коли ми отримаємо свої гроші?

дух | 2010-08-06 07:30

Dan
Це в нормальних країнах

Санта Клаус | 2010-08-05 23:13

Кириченко пускай сначала разберется на своем "Ритме", а уже потом лезет со своим уставом в чужой монастырь.

про | 2010-08-05 21:29

Якшо Литвин давно заробив славу політичної проститутки,то кандидат від його партії КІРІЧЄНКА є гідним такого титулу

Komentator | 2010-08-05 09:38

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
Komentator
ПетрушинцыОх з'явився б ти в селі зі словами "відкопали цю історію", мабуть з села не вернувся. Там би і похоронили. Люди 5 років намагаються забрати своє у шахраїв. А ту з'явився вумник - відкопали. Ще раз бажаю тобі попасти на "бабки". Хай тобі кириченко не заплатить. Усім селом будемо реготати.
Кomentator
ПетрушинцыНе хочу. Усілюку погань рекламувати, а потім та ж погань, завдяки тобі же, тобою же і править. Мерзенна професія. Геть піарщиків та адвокатів. А з приводу лайна - багато рук в лайні чистіше, чим "чисті" руки з авторучками. А гроші треба віддати.
Я аболютно згоден, що гроші треба віддати, та ще й бажано з відсотками. Невідомо, що планували селяни купити на отримані гроші або у що вкласти. І невідомо скільки могли б заробити, якщо б їм вчасно заплатили.

Петрушинцы | 2010-08-05 08:30

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
Komentator
ПетрушинцыОх з'явився б ти в селі зі словами "відкопали цю історію", мабуть з села не вернувся. Там би і похоронили. Люди 5 років намагаються забрати своє у шахраїв. А ту з'явився вумник - відкопали. Ще раз бажаю тобі попасти на "бабки". Хай тобі кириченко не заплатить. Усім селом будемо реготати.
Кomentator
Не хочу. Усілюку погань рекламувати, а потім та ж погань, завдяки тобі же, тобою же і править. Мерзенна професія. Геть піарщиків та адвокатів. А з приводу лайна - багато рук в лайні чистіше, чим "чисті" руки з авторучками. А гроші треба віддати.

Кomentator | 2010-08-04 23:22

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
Komentator
ПетрушинцыОх з'явився б ти в селі зі словами "відкопали цю історію", мабуть з села не вернувся. Там би і похоронили. Люди 5 років намагаються забрати своє у шахраїв. А ту з'явився вумник - відкопали. Ще раз бажаю тобі попасти на "бабки". Хай тобі кириченко не заплатить. Усім селом будемо реготати.
Розумний ти селянин. Час знаходиш і вибачте, гімно, з корівника винести (та ще й у таку спеку) і в неті посидіти, кмітливі коментарі залишити. Якже тебе такого розумного селянина (може і статтю ти на Високом Валу публікував) кинули? Та ще й у такому селі (це судячи тільки з твоїх слів), де можуть людину, що виказала свою думку (зовсім неворожу, я не підтримував Кириченка і не писав, що є щось добре у його вчинку) просто закопати. Молодець, що тут скажеш. Ти мені дещо побажав, я також викажу побажання. Переставай, хлопче, у лайні копатись, приїжджай у Чернігів і ставай піарщиком!

Петрушинцы | 2010-08-04 19:47

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
Komentator
Ох з'явився б ти в селі зі словами "відкопали цю історію", мабуть з села не вернувся. Там би і похоронили. Люди 5 років намагаються забрати своє у шахраїв. А ту з'явився вумник - відкопали. Ще раз бажаю тобі попасти на "бабки". Хай тобі кириченко не заплатить. Усім селом будемо реготати.

Komentator | 2010-08-04 19:41

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
ПетрушинцыПолучается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.
І зовсім не виправдовую я шахраїв. Мій коментар зовсім не про те. Мав на увазі, що почалися брудні передвиборчі піар-технології. Багато з тих (наголошую, що не всі), хто в електронних ЗМІ начебто співчувать бідним селянам, просто гарно відробляють свої гроші. Відкопали цю історію з коровами теж навряд чи від безмежної доброти до селян. Якщо б її зам’яли, з’явилася б нова. А коли писав, що бідні кандидати, то це був САРКАЗМ. Мав на увазі зовсім інше, що вони такі "бідні", що весь бруд їм до однього місця, яке вони підтеруть грошима, вкраденими у чесних людей.

Петрушинцы | 2010-08-04 13:43

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Komentator
Получается своим комментарием Вы одобрили мошенничество. Желаю чтобы и Вас кто нибудь "кинул". И сумму побольше.

Komentator | 2010-08-04 13:11

КоментаторПовністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))
Якщо б Кириченко віддав усі гроші селянам і особисто вибачтвся і розцілував кожного, все одно знайшли (винайшлт) б інший бруд. Така їх нелегка і сумна доля, кандидатів в чернігівські мери

Dan | 2010-08-02 21:56

В інших країнах теж існує мажоритарна система виборів і створені на цій основі органи влади є стійкі і ефективно працюючи.

Parnas | 2010-08-02 14:51

Дух
Антін
ДухТи плутаєш поняття легітимність і легальність, хоча вони й схожі... друге присутнє, а от перше під великим сумнівом...
Легітимність означає згоду з владою, коли він добровільно визнає її
право приймати рішення, які повинні виконуватися. Чим нижчий рівень
легітимності, тим частіше вона буде спиратися силовий на примус.
Легальність влади — це юридичне поняття, яке означає відповідність дій
влади (спосіб завоювання та здійснення влади) діючому на той час
законодавству.
згоден... закон легальний, бо пройшов юридичну процедуру, але серед громадян (які з ним ознайомились) не може виникнути довіри, щодо нього, тому про легітимність говорити не доводиться...

Оксана | 2010-07-31 00:43

А де Назар, я вже задовбалась за нього працювати. Чи хай злазить з унітазу, або хай шеф його бонуси віддасть мені. Що це за геноцид жінок. Ми працюємо, а вони тільки серуть.Говнюки та засранці.

Дух | 2010-07-30 19:56

Дух
Антін
Ти плутаєш поняття легітимність і легальність, хоча вони й схожі... друге присутнє, а от перше під великим сумнівом...
Легітимність означає згоду з владою, коли він добровільно визнає її
право приймати рішення, які повинні виконуватися. Чим нижчий рівень
легітимності, тим частіше вона буде спиратися силовий на примус.
Легальність влади — це юридичне поняття, яке означає відповідність дій
влади (спосіб завоювання та здійснення влади) діючому на той час
законодавству.

Антін | 2010-07-30 19:42

Дух
Все вірно - демократія ж у нас. До регіоналів ніяких запитань - вони вигодонабувачі. Закон прийнятий легітимно, більшістю голосів, просто він не допрацьований - це факт. БЮТівці, до речі, за нього також голосували.

Антін | 2010-07-30 15:08

Коментатор
Я б уточнив, закон сирий, як недопечена картопля. Хрустить на зубах навіть досвідчених політиків. Ніхто не очікував таких змін, тому і не готові сприйняти. Безперечно восени будуть поправки, може і пожаліють працівників виборчих комісій.

Parnas | 2010-07-30 14:08

Стаття 9. Право бути обраним
1. Депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. (Стаття 70. Право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років.Не мають права голосу громадяни, яких визнано судом недієздатними. )
  зветься - знайди різницю... з одного боку впутують Конституцію, яку ж відразу порушують (обиратись без приналежності до партії не можна...) от такі метаморфозні наші законописці й законоголосувачі....
  

Дух | 2010-07-30 13:28

этот закон прямой пример использования политических рычагов регионалами... и вовсе "не для людей"(((

иван | 2010-07-30 12:58

Зоя Степная
"...попадут под контроль партийных организаций. Это только плюс для людей" -- это, голубушка далеко не плюс. Это -- полный пи...дец..)))

Правдоруб("Глибокий рів") | 2010-07-30 12:30

Шевченко з Петрушина
Ну, що сказать, хороші в Вас вірші,
А головне, по суті й від душі.
Якби чуть, чуть пошліфувати,
То й в "Правду" можна посилати.
А, що, немає "Правди" вже? От тото і воно,
Тоді й спливає на поверхню все г--но.
  

Зоя Степная | 2010-07-30 12:26

Выдвижение от партий повысит ответственность депутатов и мэров. Теперь они не будут просто вольными птицами, а еще попадут под контроль партийных организаций. Это только плюс для людей.

Коментатор | 2010-07-30 12:26

Повністю погоджусь, що закон і справді поганий, прийняли нашвидкоруч, а тепер ще і перед самим днем виборів внесуть пару поправок!)))

Антін | 2010-07-30 12:18

А законодавство дійсно цікавим виявилося. Партія регіонів завдяки введенню в дію такого закону забезпечує собі меншу конкуренцію. На цих виборах пролітають молоді політики типу Яценюка і Тигіпка, а з БЮТом і нічого боротися, вони самі себе скомпроментували землею і рештою справ. Регіони мають на меті здобути повноту влади на місцях - і це їм очевидно вдасться.

Шевченко з Петрушина | 2010-07-30 11:30

З‘явився хлопець на селі і наче все було нівроку,
і гарний був і чепурний і грамотний з любого боку.
Та ось поїхав до столиці, освіту вищу наздобув,
а крім того як жив до того, він геть та начисто забув.
Забув як тяжко працювати, руками гроші здобувати,
навіщо ж гроші заробляти, як можна взяти та й забрати.
«Вони ж селяни дурнуваті, а на закони нам начхати».
І став той хлопець хоч куди, забагатів з чужой біди.
Пора у мери вибирати, і місто треба пощипати.
Доволі висновок простий,
наш хлопець виявивсь другий,
як тільки виїхав з села-
безсовісні творить діла,
Так може хай би він того,
не виїжджав би за село?
    Правдорубе, дай оцінку експромту з точки зору рифми, бо з моральної точки зору тут давно все ясно.

Петрушинцы | 2010-07-30 11:01

Петрушинцы
иван
Ну никогда не поздно сделать приличную мину. Типа не разобрался простите, не уделил внимание вопросу, заработался, а вот сейчас разобрался и исправил ситуацию. Вот такой я молодец.

иван | 2010-07-30 10:04

Петрушинцы
"Пока не вернет деньги людям, будет выглядеть подонком и "кидаловом" -- а кем будет выглядеть, интересно, даже если и вернет вот с таким вот скандалом? Ангелом и спасителем из колбасного цеха?..)))

Паранас | 2010-07-30 10:01

Parnas
Він не альтернативний, а безперспективний кандидат

Петрушинцы | 2010-07-30 09:20

Видно, что кириченко не очень сообразительный человек. Начинать свою политическую карьеру с таким пятном, как "кидалово", это слабоумно. Ведь эта ситуация никуда не денется, ни сегодня ни через 10 лет. Пока не вернет деньги людям, будет выглядеть подонком и "кидаловом".

Правдоруб(\ | 2010-07-30 06:58

Гряде для нас чергове шоу,
Яке проходили не раз
Не віддавайте голосів ні Соколову,
Ні Кириченку, прийде час,
І виберемо знову з дуру,
Нову, "достойную кандідатуру".
І буде у нас перший приз,
Про кого говорю? Про Тунік-Фриз.

Parnas | 2010-07-30 04:00

ну піди поригай хто тобі не дає??????????? а Кириченко нормальний альтернативний кандидат для нашого міста...!!!

валя с петрушина | 2010-07-29 23:53

Галя из Петрушина
как колбоса с Ритма - лучше порыгать сразу

Галя из Петрушина | 2010-07-29 23:21

А мэр будет очень даже ничего.Толковый

дед | 2010-07-29 22:43

А че то жалко? - расчитается со своими членами комисий так же как и с селянами за коров?
Ладно, проехали.
Вопрос к ВВ: а че, избирательный процес начался что вы Кириченка подаете как кандидата на должность мера????
Пока он просто директор "Ритма" - примите к сведению.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Музика і живопис в укритті

SVOBODA.FM