Останнє оновлення: 12:55 субота, 5 жовтня
Економіка
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / Олександр Кириченко: «Чернігівцям просто немає де придбати місцеві товари»
Олександр Кириченко: «Чернігівцям просто немає де придбати місцеві товари»

Олександр Кириченко: «Чернігівцям просто немає де придбати місцеві товари»

В Чернігові місцева влада насправді не підтримує свого виробника.

Таку думку, спираючись на власний досвід, висловив в інтерв’ю для сайту Олександр Кириченко, директор чернігівського м’ясопереробного підприємства «Ритм».

«В жителів міста постійно відчувається запит саме на чернігівську продукцію, це і бажання підтримати своїх (адже родичі і друзі працюють на місцевих підприємствах) і можливість купити дешевший продукт. Більше того він однозначно буде більше екологічно чистий, без шкідливих домішок, що застосовують іноземні кампанії аби зменшити собівартість своїх товарів», - запевняє Кириченко.

Активно «сприяють», але не пускають

«Чернігівські підприємства на справді не мають механізмів задовольнити попит жителів на місцеву продукцію. Місцева влада лише декларує своє сприяння. Насправді, ми часто бачимо протилежні речі. Цигарки і пиво можна купити ледь не на кожній зупинці, а хліб і ковбасу – ні.

Мені як виробнику м’ясної продукції для Чернігова дуже важко поставити фірмові кіоски особливо в центрі міста чи дійсно людних місцях. Ми неодноразово зверталися, але майже завжди отримували негативну відповідь. Те саме стосується інших чернігівських підприємств. Чернігівцям просто немає де придбати місцеві товари.

Який вихід?

Для того, щоб чернігівці могли споживати якісний і дешевий місцевий товар, потрібно провести цілий ряд заходів. Найперше – це відкрити спеціальні мережі, площею до 30 м. кв. Але обов’язково в людних місцях, а не тільки в деяких спальних районах, як зараз.

Звичайно, в таких мережах має бути чітко зазначено, що продається товар лише чернігівських виробників. Більше того, спеціальні мережі – це і краща якість. В неї виробник матиме змогу щоранку постачати свіжу продукцію. Від цього виграє як він сам так і споживач.

«Дешево і сердито!»

Можна постачати місцеву продукцію і в супермаркети. Але щоб вона була конкурентоспроможною, перш за все, місцевий виробник повинен мати можливість зменшити ціну. На такій продукції має бути відповідна позначка. В Німеччині, наприклад, всі знають, що напис «Дешево і сердито!» - означає, що перед ними вітчизняний товар.

Проте як чернігівський виробник, можу сказати, що із супермаркетами працювати не зовсім вигідно. Хоча б тому, що вони вимагають 45 днів відстрочки платежів. Це створює і ряд незручностей і великі ризики для нас. Всі пам’ятають як найбільша мережа супермаркетів у Чернігові не розрахувалася із більшістю постачальників продукції. Всі постачальники дуже серйозно постраждали.

Коментарі (65)

1 | 2010-07-30 23:28

Назар
пока людей будут считать лохами, а многие из них таковыми и "выявляются" = пример Ярославского, Волкова, "инвалида - любовника", до тех пор будут такие "канидаты"

Назар | 2010-07-30 10:33

А Антин еще и самозванец, оказывается. Ну-ну, давай пиши, почитаем

Назар | 2010-07-29 19:48

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
Назар
Антін
Назар
Оксана
А я и не обижаюсь. Мне не до того. Мне плохо, я попробовал колбасу. Простите, временно недоступен. За меня оксана.

Оксана | 2010-07-29 09:23

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
Назар
Антін
Назар
Да этот Антін, его же просто зациклило на ритмовской колбасе, или действительно когда-то переел, плохо было и теперь такой злобный стал поэтому. Бедненький! Назар, не обижайтесь на него.

Антін | 2010-07-28 11:54

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
Назар
Антін
Назар
Ну я ж говорю глюки. И отвечает невпопад. Заканчивай с ритмовской колбасой, а то мозги от химии растворятся полностью.

Назар | 2010-07-28 08:34

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
Назар
Антін
Что, задело?! Нечем крыть? То-то же и оно.

Антін | 2010-07-26 23:15

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
Назар
Та чё ты братан. Кто гонит? Это у тебя глюки от колбасы.

Назар | 2010-07-26 20:17

Назар
Антін
Назар
АнтінНадо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.
нормальная колбаса, что ты гонишь? Все едят, ты небось тоже, только признаться в эфире стыдно, да? Это Кириченко колбасу делает, значит обязана быть плохой. Можешь не оправдываться, демагог!

Антін | 2010-07-26 08:44

Назар
Антін
Назар
Надо ее еще и скушать. Может тогда будешь меньше писать дурацких комментариев.

Назар | 2010-07-25 14:17

Назар
Антін
У тебя были проблемы с "кириченковской" колбасой? Лично у меня не было. Я ее покупаю.

Антін | 2010-07-25 11:15

Назар
Колбаса "качественная". Представляю кириченко управляет городом так как делает колбасу. Все будем в таком "качестве" ...

Назар | 2010-07-24 21:11

У Кириченко колбаса і так уже качественная. В єтом он достиг высот, так пусть идет дальше. В политике высот достигает, и нам от этого польза будет.

иван | 2010-07-24 11:03

Оксана
иванВы правы. Всех кандидатов люди будут рассматривать исходя из их меркантильных интересов. В данном конкретном случае меркантильный интерес налицо. Мелкий, но гнусный. В заслугу г-ну Кириченко можно поставить только то, что он об этом открыто заявляет..))
Говоря о всех потенциальных кандидатах, лично я предпочел бы говорить о том, что они для людей сделали. Только вот говорить не о чем..))
Оксана
Вот именно поэтому я и считаю, что мер из фигуранта будет никакой. Хороший человек, даже если он такой и есть -- не повод выбирать его мером. "Выбери меня и я сделаю" -- это уже было..)) На это уже никто не купится. Да и обещания какие-то слишком уж "подростковые", не производят впечатления. Пользы для общества, если г-н Кириченко вместо политики займется качеством колбасы, куда, как больше будет...

Виола | 2010-07-23 21:21

Экстрасенс
Parnas
ЭкстрасенсЧитайте внимательно. Это не "висновки" а домыслы. А что угадал?
А почему вы считаете, что Кириченко красавчик? Ничего такого в его внешности не углядела. Единственное, что высокий вроде бы.

Оксана | 2010-07-23 21:17

Оксана
иванВы правы. Всех кандидатов люди будут рассматривать исходя из их меркантильных интересов. В данном конкретном случае меркантильный интерес налицо. Мелкий, но гнусный. В заслугу г-ну Кириченко можно поставить только то, что он об этом открыто заявляет..))
Говоря о всех потенциальных кандидатах, лично я предпочел бы говорить о том, что они для людей сделали. Только вот говорить не о чем..))
как могут кандидаты что-то сделать для людей, если они еще не при власти, откуда возможности что-то сделать? Если человек уже занимал какой-нибудь пост - это другое дело, а если такой как Кириченко, в горсовете не находился, то что можно от него ожидать, когда он еще не стал мэром?

Экстрасенс | 2010-07-23 14:39

Экстрасенс
Parnas
Читайте внимательно. Это не "висновки" а домыслы. А что угадал?

Анжела | 2010-07-23 14:26

Согласна

************* | 2010-07-23 12:31

По фейсу тянет на президента.

zzz | 2010-07-23 09:24

Санта Клаус
"За продукцию деньги хочет сразу а зарплату люди- пускай потерпят......" хотеть деньги еще не значит "иметь"....

Parnas | 2010-07-23 00:37

Экстрасенс
звідки такі висновки....??? ви антропо-психолого- косметолог???))) здається таких спеціальностей нема...

Санта Клаус | 2010-07-23 00:15

"Проте як чернігівський виробник, можу сказати, що із супермаркетами працювати не зовсім вигідно. Хоча б тому, що вони вимагають 45 днів відстрочки платежів. Це створює і ряд незручностей і великі ризики для нас."
  Молодец. У него задержка с выплатой зарплаты два месяца на протяжении всего его правления. За продукцию деньги хочет сразу а зарплату люди- пускай потерпят.

Экстрасенс | 2010-07-22 19:06

Люди с такой внешностью как правило любой ценой пытаются на ней сделать карьеру. Скорее всего наш красавчик, пользуясь смазливой внешностью и полным отсутствием моральных принципов, подцепил в Киеве даму с РОДИТЕЛЯМИ, при этом бегая налево на всю катушку. Это мои домыслы, но дуже сильно *** лицо.

Антін | 2010-07-22 17:25

Оксана
иван
Кириченко только для людей. Почитайте комментарий Петра.

иван | 2010-07-22 14:57

Оксана
Вы правы. Всех кандидатов люди будут рассматривать исходя из их меркантильных интересов. В данном конкретном случае меркантильный интерес налицо. Мелкий, но гнусный. В заслугу г-ну Кириченко можно поставить только то, что он об этом открыто заявляет..))
Говоря о всех потенциальных кандидатах, лично я предпочел бы говорить о том, что они для людей сделали. Только вот говорить не о чем..))

иван | 2010-07-22 14:27

Парнас
ГггХахаха! Все они говорят правильно. И делают тоже правильно но только правильно для своего кармана.
Пролетит ваш напудреный мажор как Рудьковский над Парижем!
Parnas
иван
Parnas
Увы, я не являюсь экспертом. Я обыкновенный человек и в своих комментариях не агитирую за или против кого-то. Для меня власть скорее издержки, чем надежда на что-то лучшее. И выбирать я буду того, кто по моему мнению принесет меньше зла. Если буду конечно..)) Впрочем, как и многие другие жители нашего города..))

Оксана | 2010-07-22 14:20

Так в меркантильных мнтересах можно обвинять любого кандидата в мэры, не только Кириченко. Каждый из них получается под подозрением уже заранее. С таким подходом и выбирать некого. Что вы предлагаете? Будем дальше всех хаять или рассмотрим внимательнее кандидатов и их конструктивные предложения?

Parnas | 2010-07-22 13:58

Парнас
ГггХахаха! Все они говорят правильно. И делают тоже правильно но только правильно для своего кармана.
Пролетит ваш напудреный мажор как Рудьковский над Парижем!
Parnas
иван
)))) не очікував, що коментарі простого смертного зможуть справити враження експертної оцінки))) дякую, Иване)))

иван | 2010-07-22 13:10

Парнас
ГггХахаха! Все они говорят правильно. И делают тоже правильно но только правильно для своего кармана.
Пролетит ваш напудреный мажор как Рудьковский над Парижем!
Parnas
Не кривите душой, батенька..)) Почти все комментарии свидетельствуют о том, что колбаса -- действительно г...)) А вот то, что Вы называете "конструктивні пропозиції й вектори розвитку О.Кириченка в економічній сфері", вместо неуемного оптимизма и уверенности в завтрашнем дне, как-то больше навевают печаль и уныние. Так, что если Вы имеете отношение какое к команде пиарастов г-на Кириченко делайте выводы. Колбаса, киоски по ейной реализации и пламенная "поддержка" местного производителя -- тезисы заведомо проиграшные и с Вашим фигурантом напрочь несовместимые. Глядя на все это "трезвым взглядом", ни о какой политике не может быть и речи. На лицо -- чисто меркантильные интересы. Попробуйте обещать народу "раздачу праздничных слонов и материализацию духов". Вдруг поверят..)))

Ігорь | 2010-07-22 13:08

Ігорь
иван
Ігорь
иван
Сажать, це звичайно добре, але як показав приклад Стаха не завжди ефективно)))
Думаю найбільшим для них покаранням має стати наша недовіра, що виллється в нашу не підтримку, бо коли тойже Соколов на виборах отримає три відсока, всі подумають, от блін, здадавалось Саня і грошей вбехав нормально, і кампанію правельну вів, і фоткі і білборди були правельні, і адмін ресурс партія Регіонів надала, а результату нема!!!!)))) Тоді і зрозуміють, що маючи все вище перераховане він не мав одного, результатів своєї роботи, що зробили б життя мешканців кращим, а мав лише нового лексуса і гарну засмагу)))))))) Так і з кандидатами, що ще не були мерами, а хочуть стати, Валєра і решта крутеликів вбехують мільйони в рекламу, а кому від того краще, от прийде час побачимо програми, побачимо хто як і де працював до цього які були результати, і проголосуємо за кращі ідеї і за фаховіших професіоналів, от це і бу покарання тим хто думає, що нас можна купити за їхні мільйони!
І це можна робити не через 20 років а навіть через кожні 5!))))))
Тому прошу ще раз, друзі, давайте не звертати увагу на замовні коменти і пробувати розібратися в суті проблем, а не бігати навколо них і кричати , що це все неправельно бо всі "казли"!))

Антін | 2010-07-22 12:57

Якщо ми хочемо щоб нас не купували - то не продаваймося!!! Цінність Кириченко в тому, що він пропонує економічне рішення, яке мало б підтримати жителів чернігова, а це вже не політика.

иван | 2010-07-22 12:32

Ігорь
иван
Ігорь
Есть один хороший проверенный способ. Каждые двадцать лет хотя бы одного сажать. Очень способствует повышению эффективности работы всех остальных.)) Только вот ктож посадит? Всех разного рода "колбаса" больше волнует и "гречка"..))

Parnas | 2010-07-22 12:14

Парнас
ГггХахаха! Все они говорят правильно. И делают тоже правильно но только правильно для своего кармана.
Пролетит ваш напудреный мажор как Рудьковский над Парижем!
майже всі коментарі- це свідчення тотальної заполітизованості населення, і в той же час мінімальної політичної культури або й взагалі її відсутності... тут коментатори, ніби повдівали (Скрябін співав про "рожеві" окуляри), а в даному випадку "політичні"... і ніхто не хоче подивитись тверезим поглядом на цілком конструктивні пропозиції й вектори розвитку О.Кириченка в економічній сфері, і хоча б на мить аналізу статті забути якісь політичні переконання...

Ігорь | 2010-07-22 12:11

Ігорь
иван
Я думаю Ви знаєте, що розмір не головне!)))))
А я намагався, виокремитись із загальної демагогії, суттю свого коментаря, яка полягає в тому, що треба міняти наш підхід до оцінки людей, в даному випадку кандидатів в мери на насткпних виборах, бо старий , що всі погані бо хочуть у владу, а голосуєм за тих хто краще нас підкупить(хоча правда в голос цього ніхто не хоче визнавати)))))) показує свою м'якокажучи не ефективність!
І знову вийшов велики розмір))))))) Може це щось значить по Фрейду)))))))))))))))

иван | 2010-07-22 11:56

Ігорь
А чем, собственно, Ваша демагогия отличается от всей остальной и моей в том числе?.)) Разве, что размером..)) Слава, слава!.))

недоумевающая | 2010-07-22 11:49

Ой, ну я вас умоляю.. "Выкинула колбасу", "есть невозможно"... Да кто в наше время ее выкидывает! И в гостях едим, и дома, и на природе. И подешевле и подороже. Одна чуть лучше, вторая нет.. И все равно едим. И не нужно этого драматизма , ребята.
  А что черниговское хотелось бы покупать, так тоже вроде нормально. У нас же не только колбасу, но и конфеты, майонез и бла-бла делают...
  Что тут страшного, не могу понять, что так все накинулись

Ігорь | 2010-07-22 11:19

Видно, як в нас всі скучили за виборами!))))))
Коментарів хоч греблю гати, всі пичинають займатись своєю улюбленою справою, включають політологів, дигустаторі, і взагалі експертів по всьому, і починається свято демагогії!)))
І нажаль буде як завжди, нас куплять, такі як Соколов і Дубіль, псевдо очистками за наші ж гроші, чи подарунками всім і кожному, і після виборів на другий же день ми будемо перекрикувати один одного, в пошуках хто більше винен, що при владі не той, чи неті, бо житимемо і далі в смітнику, і їздитимемо на "сараях"))))
А чому?
Питання певно риторичне, бо ми заслуговуєм на ту владу , яку обираємо самі!!!! І ми не хочем бути іншими!!!!! Ми знаємо, що всі погані, інам в кайф вибирати по звичці з двох поаганих кращого)))))
А приходять нові, і ми в один голос, аааа ще ідуть бандидити, і крадії, хоча впевнений, що про тогого ж Кириченка ви як і я незнаємо нічого окрім інфи з двох чи трьох публікації, але він вже поганий бо бізнесмен, чи бо хтось з ГД написав про погану ковбасу,
Тому друзі так тримати і щастя не за горами, а як казав колись наш Вітя, вже сьогодні!
Слава НАМ!

Влад Савенок | 2010-07-22 10:17

Владислав Савенок
віта
-----Ковбас уникаю. Зрідка пробую, коли захочеться "уколоться и забыться", але не ритмівську....
-----
Шкода Кириченка. Його піарники - без іскри Божої. Вони або цілком слухаються шефа і ще більше помиляются, або не знають що до чого ліпиться. Адже притулити до такої заяви таку солоденьку фотку, це - верх несмаку. Таке поєднання викликає рвотний рефлекс, чого Кириченко і досяг в коментах...

иван | 2010-07-22 09:33

Даже если предположить, что фигурант умеет делать колбасу хорошо и качественно, хотя лично мне от этого просто смешно, это ну никак не значит, что из него выйдет хороший мер. Мером должен быть человек, которого уважают в городе по результатам его труда, за то, что он для города сделал. Увы, таких не вижу. А все эти проходимцы, и нынешние в том числе, скорее проблема, а не спасение. Разбегутся, как крысы. Вспомните графа Р. - паровоза, или банкира С. - партнера. Ну и где они есть, какая от них всем нам польза? А так пыхтели в свое время...

Літератор | 2010-07-22 09:20

Питання до автора, ви все ж таки Максименко чи Порошенко? Або може ви Назар чи Антін?

Ггг | 2010-07-22 08:38

Парнас
Хахаха! Все они говорят правильно. И делают тоже правильно но только правильно для своего кармана.
Пролетит ваш напудреный мажор как Рудьковский над Парижем!

ЧерноПиерщег Нарцисс | 2010-07-22 08:17

Илона
Ггг
Илонатак только ее и беру. Я ж говорю -киоск был закрыт, а кушать хотелось. дай думаю попробую Ритмовскую. Ох и гадость!
Давайте лучше так: Иду, смотрю - ритмовская гадость! ))))
Чем примитивнее, тем легче пипл схавает ))))))).

Илона | 2010-07-22 08:11

Илона
Ггг
так только ее и беру. Я ж говорю -киоск был закрыт, а кушать хотелось. дай думаю попробую Ритмовскую. Ох и гадость!

Парнас | 2010-07-22 00:32

всі так активно сперечаються, що аж дивно де зникає аргумент, що про смаки не сперечаються... не знаю, де ви купуєте продукцію, але мене вже довгий час \\\"Ритм\\\" радує якістю... тай Олександр Кириченко все правильно говорить!

Назар | 2010-07-21 22:50

Надо сказать "ритмовская" колбаса не хуже остальных колбас. Что-то сильно гонят на Кириченко тут. Наверное потому, что бизнесмен, занимается производством. Если бы был простой инженер в протертых штанишках, то его бы так не критиковали. А так наверное завидно...

Петро | 2010-07-21 20:10

О сельском хозяйстве он уже подумал. Читайте http://val.ua/politics/chernigov/206105.html. Сразу видно хозяин. Так чужое к рукам и прилипает. Представляю как разойдется если не дай бог пройдет в меры.

Николай | 2010-07-21 19:25

Антін
Нітіна
А что такого качественного Вы на Ясене нашли? Кроме горчицы там ничего уже и не осталось.

********* | 2010-07-21 19:22

Антін
Попереживайте лучше о работниках ЧРПЗ и других предприятий города. А хотите продуктов нормальных - о сельском хозяйстве пора серьезно подумать. Тогда в колбасе будет не мясной продукт, а настоящее мясо.

Нітіна | 2010-07-21 19:06

Антін
хай цей виробник дотягне по якості до рівня Ясена, чи Ратибора ( від фермера) і створить якість не язиком і своїм портретом, а своїм управлінням , тоді й видно буде

********* | 2010-07-21 19:03

Мер из него получится такой же как и производитель мясной продукции, а хочется КОЛБАСы ИЗ МЯСА А НЕ ИЗ МЯСНОГО ПРОДУКТА, КОТ КОТы И СОБАКИ КУШАТЬ НЕ ХОТЯТ И МЕРА ТИПА ИГОРЯ КАЛУША А НЕ ЖУЛИКА ОЧЕРЕДНОГО,
 И не важно какого производителя продукция- местные не умеют - их проблемы - пусть учатся не жульничать! За продукцией хорощего качества можна сьездить и в другой конец города.А убрать из города всех конкурентов-производителей - это монополия. Мы имеем право выбора. А как остальному бизнесу выживать - тоже методом выкашивания конкурентов? Совдепия давно закончилась - учитесь работать!

Антін | 2010-07-21 19:01

І про пиво правда - краще пивнушку поставити, щоб алкаші мали що робити

Антін | 2010-07-21 18:58

Кириченко Кириченком, а от те що в нас місцевого виробника не підтримують і ще й тиснуть - це факт. Це ж наш з вами добробут. На цих підприємствах працюють наші родичі і ми, отримуєм зарплату, приносимо гроші в сімї. Свій до свого по своє - це рецепт добробуту в Чернігові, а не купувати як хтось казав контрабандне мясо із Західної України. І до Кириченка про місцевих виробників казали, а результат - шукаєм тільки "изяны". Своїх треба любити.

Прохожий | 2010-07-21 15:29

Ни асилил, многа букофф. Политтехнологи, мля, даже текстнормально подготовить не могут. Кириченку необходимо менять команду, если он хочет хоть сколько-то голосов набрать. что бигборды и сити лайты нечитаемые с непонятными меседжами, попробуйте прочитайте их издали. То тексты невнятные ни к чему не привязанные, типа, ляп штанами об асфальт. Не ну хчется кириченку наставить своих киосков на каждом углу, так они и так стоят. Но как то тест по дебильному написан...

иван | 2010-07-21 15:11

дед
К слову по поводу Ваших слов о наличии мяса в колбасе. На днях попала мне в руки рекламка одна. Мол открывается у нас в городе в районе центрального рынка новый большой супермаркет. Призы там, все такое... и колбаса Новая русановская по ВОСЕМЬ гривен 49 коп. Вот такой Кити-Кет для народа..))

Патриот | 2010-07-21 15:10

В советское время говорят небыло продуктов, практически все нужно было покупать в очередях. Пришла пора дикого капитализма, а продутктов - нет. То что продают нельзя назвать продуктами, отсуствие мяса в колбасе, молока в молоке и т.д. Поэтому эра нормальных продуктов закончилась в социалистическое время. Я думаю общество с человеческим лицом мы проспали. Жаль будущие поколения, хотя в их нет никакой перспективы на выживания.

дед | 2010-07-21 14:39

Давно уже известно что в пакетах молока нет молока, а в колбасе нет мяса.
Вопрос: так кого мы должны поддерживать, соседа Петю который на "Ритме" работает и получает 900 гривень или Сашу Кириченка, который мером хочет стать чтобы во все школы, садики и больницы свою колбасу поставлять? Я за соседа Петю, только не факт что ему зарплату Кириченко добавит после того как мером станет.
Доходит до абсурда: строймагазин толкает Сашку Соколова (Анечка поговаривают в положении), а мясники - Сашку Кириченка.
Нада еще чтобы фабрика по изготовлению туалетной бумаги выдвинула какого-то засранца, тогда точно будет интересно. До выборов.
А потом - прощай любимый город

віта | 2010-07-21 14:11

Владислав Савенок
Я дуже поважаю Ваш вибір, пане Владиславе.А чию м'ясну продукцію Ви споживаєте?

Николай | 2010-07-21 14:09

И вообще, поставьте пометку "Предвыборный агитпроп"!

Николай | 2010-07-21 14:08

Раньше регулярно брал ритмовскую варенку и шпикачки. Копченую предпочитал мясокомбинатовскую. Теперь мясокомбинат пошел по... лесом, в общем, а ритмовская продукция стала похожа на продукті жизнедеятельности. Варенку рекомендую куликовскую (хотя тоже не фонтан), а сырокопченая и сыровяленая довольно неплохая по качеству и по цене покатит в АТБ горловского мясокомбината. Нормальная варено-копченая, увы, отсутствует, как класс.

віта | 2010-07-21 14:07

Свій виробник - не значить чернігівський. Свій виробник - український, а не якийсь там польський. А щоб купували тільки Чернігівські вироби , тоді зробіть так, щоб і реклами вам не треба було. У нас в місті краще працює ОБС (одна баба сказала)

иван | 2010-07-21 13:22

Вот и я колько помню -- никогда этот Ритм качеством не отличался в лучшую сторону. Так что вместо всех этих пустопорожних обещаний лучше бы товариСЧу над качеством поработать, а не во власть рулить. Хотя , если под словами "своя, местная" он подразумевает его личную продукцию, то все становится предельно ясно. Оно понятно, что на выборах менять придется шило на мыло, но чтобы из города чью-то персональную скотобазу устраивать да еще и киоски с этим де.. продукцией плодить -- это уж слишком...

Ггг | 2010-07-21 13:11

Илона
Берите куликовскую.

Владислав Савенок | 2010-07-21 12:59

----Думаю, що на чернігівський ринок уже зайшли гарні місцеві виробники ковбас. Їх продукція не залежуєтиься на полицях в фірмовій мережі їх кіосків.
---Стосовно ж слів Кириченка, то вони правдиві лише наполовину. Поділяю його стурбованість, але місцева влада не має права просувати чиюсь продукцію, бо це буде... самі знаєте як називатися. Тільки якість вирізняє продукцію і дає змогу закріпитися на ринку.
----Про якість ритмівських ковбас... можна почути більше від Кириченка

Профф.Преображенский | 2010-07-21 12:38

В одно недалекое время на базарчике на Боевой стояли рядом два киоска смясной продукцией. Один торговал поставками с западной части Украины, а другой месной продукцией. В первый почти всегда стояла очередь, а "месные" всегда отдыхали. Я один раз, не захотел стоять в очередь и купил в "своих" сосиски. По цене дороже чем привозные. В результате их пришлось выкинуть. Вот Вам и качество и цена. Конечно вскоре "свой" киоск конкуренции не выдержал и там стали торговать сигаретами и водой. А "привозная" точка жила и поныне, пока не затеяли реконструкцию рынка. И продукция там всегда качественная и свежая. Вот Вам и свой производитель. Научитесь сначала делать товар, а потом
говорите за преференции, мать вашу!

Читач | 2010-07-21 12:31

Матеріал у ритмі виборчої реклами.
Не має тільки вкраденого в УНП гасла:"Захищай, купуй українське".
Блище до виборів - буде!

Илона | 2010-07-21 12:19

Почитала - умилило. Как раз позавчера хотелось колбаски к обеду. Киоск (тоже местного производителя, не пишу чтоб не обвинили в рекламе) был закрыт, пришлось зайти в соседний, от Ритма. Купила там немножко вареной колбаски, выбрала самую дорогую. Пришла на работу - понюхала... есть не смогла, гадость редкая, воняет краской и синтетикой.
Если это "якисний мисцевий товар" - то лучше стать вегетерианцем.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

   Чорна Десна і мертвий пляж

SVOBODA.FM