Останнє оновлення: 20:41 п'ятниця, 13 вересня
Вступна кампанія
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / Оригінальний факультет оригінального інституту «працевлаштував» 100% випускників?
Оригінальний факультет оригінального інституту «працевлаштував» 100% випускників?

Оригінальний факультет оригінального інституту «працевлаштував» 100% випускників?

Нарешті випускники аграрного факультету Чернігівського державного інституту економіки і управління спеціалізації "Аграрний менеджмент" спокійно зітхнули: після незапланованих нововведень і пов’язаних із ними перипетій їм таки віддали їхні дипломи.

За законами абсурду

По завершенні курсу навчання (в період захисту дипломних робіт) у деканаті раптом зажадали від усіх випускників… довідки про працевлаштування.

При цьому "новаторів" не цікавили ні зміст, ні форма папірця, ні установа, що його видала. Аграрним менеджерам спокійно і впевнено можна було "працевлаштовуватися" таким чином будь-куди: хоч у будівельну компанію, хоч у торговельну, хоч у конструкторсько-дизайнерську студію. Аби у звітах "куди треба" навчальний заклад міг шляхом 100-відсоткового працевлаштування документально підтвердити високий рівень підготовки фахівців. Мовляв, за нашими випускниками роботодавці в чергу шикуються і з рук виривають. Ось так.

А насправді стався досі нечуваний прецедент: управління сільського господарства Чернігівської облдержадміністрації цьогоріч не надало деканату аграрного факультету жодного робочого місця випускникам аграріям-менеджерам. Хоча впродовж усіх попередніх років існування в інституті економіки і управління сільськогосподарського факультету місця надавалися, і 30-40 відсотків студентів мали можливість працевлаштуватися. Звісно, хтось із них "не доїжджав" до місця призначення (таке траплялося завжди), тому 100-відсоткового працевлаштування випускників не фіксувалося практично ніде й ніколи. А тут раптом новий декан названого факультету (учитель праці за освітою) вирішив "зробити прорив" у цьому питанні і сам, як піонер, "поставити рекорд".

Тому випускники спеціальності "Агрономія", захистивши дипломні роботи на початку травня, отримали документи про вищу освіту через два місяці потому, тільки 10 липня. Аграрним менеджерам почали видавати омріяні «корочки» з 5-го липня, але не повні, без додатків. "Як тільки принесете самі знаєте яку довідочку, зразу й отримаєте свій додаточок", – чемно наполягали в деканаті.

Звісно, такі "фокуси" не є законними, тому викликали шквал обурень самих випускників та їхніх батьків, яким набридла безперервна майже трирічна колотнеча на факультеті (незаконна заміна декана, дивні "реорганізації" кафедр, масове звільнення фахівців, викладання дисциплін спеціалістами непідходящих кваліфікацій, безкінечні міністерські перевірки, нездорова психологічна обстановка). І, схоже, десь щось клацнуло, тобто чиєсь невдоволення спрацювало, і через кілька днів додатки все таки видали. Але навіщо декану і, треба розуміти, керівництву цього навчального закладу (адже без благословення зверху в нас нічого не робиться) знадобилося 100-відсоткове липове працевлаштування аграріїв у період фінансово-економічної кризи – ця таємниця покрита туманом. Хоча, якщо проаналізувати бодай частину тутешніх "новацій і рацпропозицій" за останній період, то мимоволі робиться висновок: інакше й бути не могло. Бо коли люди починають діяти за законами абсурду, то побачити це й зупинитися дуже нелегко. Засліплює і затягує.

Як вам, приміром, хоча б таке: головою державної екзаменаційної комісії з атестації студентів спеціальності «Менеджмент організацій» (спеціалізація «Аграрний менеджмент») нинішнього року був… співробітник обласної державної станції захисту рослин Андрій Дорош (випускник Білоцерківського державного аграрного університету за спеціальністю «Вчений агроном»). А в складі комісії – двоє агрономів за базовою освітою і…  вчитель праці (він же декан). Це при тому, що в Україні вже 16 років діють рекомендації Міністерства освіти і науки стосовно цього питання. І в них, зокрема, говориться: «головою державної комісії з кожної спеціальності призначається найбільш висококваліфікований фахівець виробництва з цієї ж спеціальності або вчений, який не працює у даному навчальному закладі». Ясна річ, що в нашому випадку це «креатив» декана Мельникова. Бо він такий…

 
То місію виконано чи ні?

…Кажуть, що коли один зі студентів після захисту дипломної роботи виголосив гарний тост, який зачепив тонкі струни широкої деканської натури, той хутко розпорядився підвищити оцінку, виправивши в документі «3» на «4». Отож, як мовиться, прецедент було створено, і цією протореною дорогою пішли інші. Звісно, особливо обдаровані в риториці аграрії.

Однак бували у факультетського начальства і напади люті: випускники розповідають, як щиро сердився декан після вручення дипломів, коли з’ясувалося, що ніхто не подарував ні великого плазмового телевізора, ні мультимедійної установки. А їм же відкритим текстом було про це сказано, і прошено як людей, а вони, вперті, не зібрали коштів. Зате у випускному альбомі самовільно помістили фота звільнених декана Москаленка й викладачів, а портрету нині чинного керівника місця не знайшлося. Тому й не лишалося чоловікові нічого іншого, як образитись, пожбурити альбом і не прийти на випускний вечір.

Під керівництвом учителя праці лише за один неповний навчальний рік аграрний факультет «досяг» чимало: було «створено умови» для масового добровільного звільнення фахівців, не пройдено державну акредитацію спеціальності «Агрономія» освітнього рівня "спеціаліст", тому 5-курсників наступного сезону тут не буде. Бакалаври відтепер мусять довчатися деінде. Жоден студент не їздив на практику за кордон, як то було в попередні роки (тоді 30-40 майбутніх аграріїв стажувалися в Англії, Німеччині, Швейцарії, Данії). До управління сільського господарства облдержадміністрації цього літа звернулося по цільове направлення на аграрний факультет аж… троє абітурієнтів, а раніше за направленнями навчалося по декілька десятків студентів. Безперечно, це яскраве свідчення «популярності» факультету. Але, очевидно, для виправдання власного непрофесіоналізму (схоже, не без допомоги колишнього партійного ідеолога) студентам нав’язуються такі думки: всі негаразди – через Москаленка і тих викладачів, що пішли з ним, а здобутки (?) – лише всупереч "козням" попереднього керівництва факультету.

До речі, за інформацією з надійних джерел, коли нинішній декан аграрного факультету працював у Чернігівському державному педуніверситеті ім. Т.Г.Шевченка, там йому не довірили керівництво кафедрою на «рідному» індустріально-педагогічному факультеті, хоча освіта йому це дозволяла (вчитель трудового навчання).

У зв’язку з цим виникає запитання: то місію паном Мельниковим уже виконано чи ще ні? У причетних до інститутської ситуації безпосередньо (за документами) давно склалося враження, що комусь дуже хочеться знищити успішний і перспективний аграрний факультет разом із колишнім деканом і викладацьким колективом. Навіщо? А за принципом: чим темніший небосхил, тим яскравіші на ньому зорі. Не потрібні тут фахівці, які можуть із часом загрожувати конкуренцією самому ректору. А от коли назбирати з усіх усюд вдячних за робоче місце викладачів, тоді воно спокійніше. То нічого, що економічні дисципліни читають ветеринар, залізничник, а екзаменує випускників-менеджерів працівник станції захисту рослин. Студенти, економіка області, країна загалом – якось переживуть…

Із акту поки що останньої, сьомої, перевірки діяльності ЧДІЕУ Міністерством освіти і науки 20.02.2009 року: викладання окремих дисциплін «не відповідає вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з аграрного менеджменту», а «кадрове забезпечення не відповідає ліцензійним умовам надання освітніх послуг». Цікаві й такі факти: «штатні наукові працівники в інституті відсутні; спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських і докторських дисертацій… відсутні» також...

Усі недоліки в роботі названого навчального закладу зафіксовані на 19-ти сторінках, отож детально переказати зміст документа неможливо, короткий же висновок такий: на обставини в ЧДІЕУ, вкупі з уже практично псевдо-аграрним факультетом, наверху чомусь «заплющують» очі.

Отже ж цікаво, скільки часу це ще триватиме і чим скінчиться?

Коментарі (182)

Читач | 2013-09-19 15:52

     Сьогодні виповнюється 19 років Чернігівському державному інституту економіки і управління. Роки бурхливого розвитку і розбудови навчального закладу змінились роками деградації і занепаду. Недолуге керівництво В. Борового та І. Каленюк з "командами" довели в недалекому минулому найбільш динамічний по розвитку ВНЗ Чернігівщини до стагнації і виживання. Безумовно час дасть оцінку "героям", але область від цього вже багато втратила сьогодні...
     Виходячи з фактичного стану справ - це останній день народження ЧДІЕУ. ПРОЩАЙ ЧДІЕУ - ЗДРАСТУЙ ЧДТУ !!!

Рыбак | 2013-07-16 11:54

     Кирилюк в отпуске раскладывает пасьянсы: не прошел вариант А - попробуем Б,В и т.д. С учетом материальных возможностей, он еще попытается порыбачить.

vbn | 2013-07-16 10:07

NEMO
Уважаемые читатели Высокого Вала! NEMO - ник Ю.Кирилюка, а за себя и жену-лаборанта-преподпвателя он такого писать не будет. Хотя успешно прислуживая предыдущим ректорам, не забывая при этом за свой карман, а при И.Каленюк имел даже больше ее, возможно втирается в доверие к В.Казимиру. Тогда все оправдано.

NEMO | 2013-07-09 11:33

Давно пора избавиться от взяточников и неучей, возобнивших себя преподавателями, вместе с так называемыми проректорами и деканами, а то что останется присоединить к технологическому университету.

викладачі | 2013-07-03 17:47

     Призначення досвідченого адміністратора ВОЛОДИМИРА ВІКТОРОВИЧА т.в.о. ректора ЧДІЕУ (діюче збіговисько адміністраторів регіоналки в шоці!?) означає, що накінець почне
наводитись порядок.

anonums | 2013-06-27 12:25

депутат
+ абсолютное большенство професорско-преподавательского коллектива.

депутат | 2013-06-26 21:03

     Завершилась каденція ректорства (розвалу інституту) чергового заїжджого киянина (точніше киянки)... Недивлячись на потуги діючих адміністраторів - т.в.о. ректора сьогодні так і не дочекались...

unicornxoxo | 2013-03-17 13:12

6 тисяч
а тепер батькам студентів відпрацьовувати ці гроші міх міху

Airman Ga Tausenai | 2013-02-17 13:38

за дуже холоші а саме - 6000$
за такі гроші з студента можна зробити доцента.

Ф | 2012-11-16 23:06

911
За харошие бабки "пропустили"...

кандидат | 2012-11-07 21:39

911
+1

911 | 2012-10-28 15:04

за вірну службу і подхалімство Міхміха в кандидати наук пропустили, хоч і не с першого разу, але пропустили

правда | 2012-02-26 00:25

111
...или перед лишением лицензии на право родготовки бакалавров и специалистов.

111 | 2011-12-31 16:57

     Последнее празднование представителей института экономики и управления перед присоединением до технологического университета.

anonimus | 2011-12-26 23:22

Корпоратив по поводу новогодних праздников представителей "оригинального института" в Этуале превратился в типичную пъянку с многочисленными междусобойчиками.

Выпускник | 2011-11-21 22:30

  МОСКАЛЕНКА, ХАЛЕПА, ХРИСТЕНКА со вчерашним праздником - Днем работника сельского хозяйства!

очевидец | 2011-01-19 19:29

похерили факультет - наборов нет, а кого правдами и неправдами затянули ищут куда убежать от бардака и непрофесионализма преподов, пиарились новой специальностью лесоводством, нефига не вышло, теперь обьявили о садово-парковой специальности, в которую неверят даже те, кто делают на нее бумаги, чудак мельников пиариться гарбузами, сельское хозяйство области возродит... производством гарбузов и сплошное лицемерие по отношению к студентам, другим преподавателям, даже тем кто прогибается перед мельниковымниже пола.

ну і ну | 2010-12-04 13:58

ну і ну. тепер на концерті факультета мельников затормозив, про що сам і сказав, перед ректоршою прогнувся і за заслугі - набраних півгрупи агрономів - грамоту получив

студенты аграрного 2007 г выпус | 2010-11-17 21:54

С МЕЖДУНАРОДНЫМ ДНЕМ СТУДЕНТА НАШИХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ!!! МЫ ВАМ БЛАГОДАРНЫ ЗА СТУДЕНЧЕСКИЕ ГОДЫ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ПРАВОЗАХИСНИК | 2010-08-23 12:06

Європейський суд з прав людини прийняв до виконання справу про свавільне призначення вчителя праці зав кафедри і диканом. Чекати залишилось недовго...

anonims | 2010-08-12 00:50

за 7 тисяч грн никому ненужная специальность стандартизация и качество. неимеющая никакой связи с агрономией.

Агроном | 2010-07-20 21:14

Обіщали пятий курс для нас, а тепер отправляють на стандартизацію. Брехуни

"Адреналин" | 2010-01-26 00:46

За Москаленка , Халепа , Христенка по 50 , по 50. . . , за Валентину , Алену , Ирину по 50 , по 50 . . . С днем студента!

ВЛАДИМИР, ТАТЬЯНА-ВЫПУСК 2009 ГО | 2010-01-25 22:57

НАШИХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ С ДНЕМ СТУДЕНТА!!! АНАТОЛИЙ МИХАЙЛОВИЧ, АЛЕКСАНДР ИВАНОВИЧ, ЮРИЙ НИКОЛАЕВИЧ И ВСЕ, КТО НЕ СМОГ НАС ДОУЧИТЬ НА ПОСЛЕДНЕМ КУРСЕ, МЫ ВАС ПОМНИМ И УВАЖАЕМ! С ВАМИ БЫЛО КЛЕВО И КЛАСНО! С П-Р-А-А-А-А-З-З-З-З-З-З-З-Д-Д-Д-Д-Д-Д-Д-Н-Н-Н-И-И-И-К-О-М!!!

Коллега | 2009-12-28 08:32

     Заочнику. Уважаемый, по-иному и быть не может, ведь спецы то в комиссии левые: учитель труда, агрономы и другие специалисты только не аграрные менеджеры, в дипломных работах разбираются мягко говоря меньше за самых выпускников. Далёкие они люди поэтому и вопросы задают о другом, а комментируют о третьем. Оценки выставляют высокие потому что за большинство работ уплачено, а чтобы не было лишних проблем оценки всем высокие.

912 | 2009-12-24 22:40

По номеру с группы и весь вечер факультета, кто осмелился не выполнить указание замдекана = ожидай проблем.

911 | 2009-12-23 00:05

 і маса гелєвих шарів в залі, мол знай наших , не митьйом дак катаньєм

випускник | 2009-12-21 21:59

на так званому вечорі факультета вперше стало СТИДНО, що закінчував аграрний: тупі заїжджені шутки і пісні...... з листочка при пустих місцях в залі, з нульовою організацією і досягненням -набором 15 першокурсників. два-три роки тому в це ніхто не повіривби, а зараз декаан "хвастається" зі сцени.

Заочник | 2009-12-10 14:27

   Очевидно-невероятно. Поделюсь впечатлениями от защиты дипломов аграрными менеджерами заочниками.
    Ну и спецы комиссия: доклад дипломника об одном, вопросы задаюто другом, а коментируют о третьем..., всё это с важными физиономиями.
    Но оценки всем выставляют высокие и все довольны.
    Ну как шестерит Баранкова, споминать противно ещё и советы шестёрочные раздаёт.
    Всё как-то не так, поэтому и такие впечатления. Ну главное что будут дипломы.

Z | 2009-11-17 23:00

выпускникам 5 баллов.

Выпускники | 2009-11-05 01:08

ЮРИЙ НИКОЛАЕВИЧ И ВАЛЕНТИНА АНАТОЛЬЕВНА ВЫ ЛУЧШИЕ!!!!!!!!!! МихМих -ФУ смердыть!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ВИПУСКНИК-2009 | 2009-11-04 23:15

Одні викладачі [Юрій Миколаэвич і Валентина Анатоліївна] поїхали до Київа підтримати студентів в критичній ситуації і висловити свою позицію, розуміючи можливі наслідки для своєї кар"єри, інші [МіхМіх] продались і мобільними дзвінками уговарювали студентів не їхати до міністерства погрожуючи виключенням з інституту, за що і отримали оплату-посаду замдекана, по нашому зам козла.

555 | 2009-11-04 21:52

...долярами...чернігівського походження...

Semen | 2009-11-04 21:24

     Я небыл учасником этих событий , но общяясь с студентами которые там были ,я могу зделать вывод , что ездили они по своих убиждениях , и их обманули, попросту кинули... А теперь там у них полный пи**ец.

---zaza--- | 2009-11-04 20:25

---під стінами Міністерства разом зі СТУДЕНТАМИ були ВИКЛАДАЧІ ---з вірою в правду, порядність, демократичну державу ---сподівались на торжество закону і здорового глузду ---торжествовала кругова порука міністерських чиновників ---вкотре скріплена долярами...

Татьяна | 2009-11-04 18:46

   Как то уж очень неожиданно наступили холода. Вчера пока дошла с работы домой очень замерзла и уже отпиваясь на уютной кухне горячим чаем вдруг вспомнила, что ровно год назад, еще будучи студенткой аграрного факультета ЧГИЭУ, в это же время я возвращалась с Киева, где вместе с другими студентами под стенами Министерства образования и науки Украины, отстаивала права нашего факультета, на нормальные условия работы, на возвращение назад нашего декана, на отстранение от этой должности учителя труда и прочее. Из стати уже известны все наши проблемы.
   Тогда мы возвращались в приподнятом настроении, ведь сам министр Вакрчука И.О. и начальник департамента высшего образования Болюбаш Я.Я., поддержали нас в наших требованиях и пообещали, что уже завтра наведут порядок в институте. Мы тогда еще не знали, что такие уважаемые люди могут обмануть нас, студентов, по сути своих детей.
    Обманули. Грустно. Но все-таки мы, под стенам МОН, получили неоценимый опыт в нашей жизни.

Стендаль | 2009-11-02 12:23

     НЕ СВЯТКОВІ РОЗДУМИ В СВЯТКОВІ ДНІ (продовження)
     Не маючи досвіду керування таким вузом, ні особистої позиції, «англійська королева» пані І.С.Каленюк, прийдучи до трону ЧДІЕУ, почала озвучувати задумки А.Мельника. Таким чином, руками новоспеченої ректорки, проректор під різними приводами (завершення контрактів, скорочення…) позвільняв не відданих йому співробітників з інституту.
     А колектив знову продовжував мовчати…
     В цей час А.Мельник в черговий раз намагається проштовхнути докторську дисертацію з філософії і через раду проштовхує, але так як плагіат не має терміну давнини, ВАК розглядає такі «наукові перла» у справах про невідповідність вимогам дисертаційних робіт, будь-коли, то далі буде…
     А колектив, як і раніше мовчки спостерігає, спостерігає, як на урочистостях з нагоди ювілею інституту був відсутній його засновник, перший ректор ЧДІЕУ академік АНП Борис Іванович Суховірський, як стрімко знижується рейтинг інституту, як підминає під себе вуз А.Мельник, як продовжуються адміністративні полювання на інакомислячих.
     Звучать останні промови лестощів-привітань, заключні акорди святкування з нагоди 15 річчя ЧДІЕУ… Але у багатьох працівників і студентів цього навчального закладу небезпідставно виникають не святкові роздуми в ці святкові для вузу дні, і мажорний лад показушних виступів його керівництва, на жаль, змінюється на мінор сьогоденних реалій…
     Далі буде

КЛОД | 2009-10-31 09:25

Прошло десять дней с даты публикации последней части размышлений - побыстрее обнародуйте продолжение.

Девиз | 2009-10-28 22:06

 Абсурд продолжается, да здравствует абсурд!

Закумареный Ежык | 2009-10-26 20:54

все о проректорах, ректорах , а где студенты? Какие знания получают, как екзамены здают?

vbn | 2009-10-22 23:56

роздуми кльови!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Стендаль | 2009-10-21 11:40

     НЕ СВЯТКОВІ РОЗДУМИ В СВЯТКОВІ ДНІ (продовження)
     Але нічого немає вічного на цій грішній землі і, колись все закінчується… Скандально закінчувалась і каденція ректорства В.Борового з очевидними сумнівами щодо другого свого пришестя.
     Як же бути «команді»? Осліплений перспективою очолити інститут, А.Мельник, використавши зв’язки екс-заступника Міністра В.А.Андрущенко, впливає на кадровий департамент МОНу з метою затягнути оголошення конкурсу на заміщення посади ректора в ЧДІЕУ до захисту ним докторської дисертації. Таким чином конкурс було розпочато з трьохмісячною затримкою. Але навіть з-за таких обставин (у вигляді виключення) Мельник таки і не зміг проштовхнути до нього свої документи.
    Тоді починає свою гру В.Боровий і, не зважаючи на відсутність підтримки у «команди», подає на другий термін.
     А в цей час А.Мельник знаходить чергового заїжджого претендента на посаду ректора - І.С. Каленюк, успішно «протягуючи» її кандидатуру через виборчі процедури.
     Мине цілих два місяці після виборів і Міністра дотиснуть - він офіційно призначить Ірину Сергіївну черговим ректором столичного розливу…
     Далі буде…
  

Помошник | 2009-10-20 15:00

     Москаленко с Кирилюком претендовали на должность проректора с учебно-методической работы при отставке Коваленко. Вот Кирилюк и старался ликвидировать аграрный факультет и тем самым Москаленка. А за старание и вознаграждение - квартира, которую он уже продал.

КЛОД | 2009-10-19 21:54

Интригующе и захватывающе - только побыстрей обнародуйте свои размышления.

Стендаль | 2009-10-15 13:55

     НЕ СВЯТКОВІ РОЗДУМИ В СВЯТКОВІ ДНІ (продовження)
   А що ж колектив? А колектив мовча споглядав… більше того, переважна більшість керівників, за винятком проректора В.Філіпова, деканів Л.Лебединської і А.Москаленка, підписали підготовлене А.Мельником і юристом О.Шереметом лист Міністру освіти і науки в якому «клеймили» колишнього ректора і вводили в «лик святих» теперішнього. Цим листом Анатолій Іванович нібито рятував В.Борового, а фактично – себе, підступно «освятивши» зрадниками всіх підписантів.
   Але апетит з’являється під час їжі, так дійшла черга «з’їсти» і керівника аграрного факультету А.Москаленка. Таким чином була започаткована ідея ліквідації аграрного. Дивно, але ліквідація цього факультету збіглась в часі з наданням проректору Ю.Кирилюку ще однієї квартири за рахунок ВНЗ.
   А колектив продовжував мовчати, ковтаючи все нові і нові образи від свого керівництва, і змовчав навіть тоді, коли в результаті різноманітних махінацій заробітна плата багатьох співробітників інституту з найбільшої серед Чернігівських ВНЗ стала найменшою. При цьому заробітки проректорів і помічниці дуже суттєво зросли.
     Далі буде…

Стендаль | 2009-10-09 10:08

     НЕ СВЯТКОВІ РОЗДУМИ В СВЯТКОВІ ДНІ (продовження)
     Реальний авторитет, фактичне керівництво інститутом і зв"язки Бориса Івановича не давали спокою новопризначеному ректору і, звикшому керувати, нічого не робивши, А.Мельнику.
     останній, вміло маніпулюючи особливостями характерів В.Борового і Б.Суховірського, підступно зрежисирував між ними конфлікт, на допомогу якого прийшла ще й "жіноча тема".
     Так вийшло, що новий ректор тричі звільнював Б.І.Суховірського з займаних посад, але й тричі був вимушений за рішенням суду поновлювати його знову.
     Чи міг В.Боровий зрадити людину, яка зробила його, непомітною київського професора, ректором найбільшого ВНЗ Чернігівського регіону і піти одинаком проти нього? Безумовно ні. Він не тільки отримав підтримку своїй манії величі від А.Мельника, який разом з Ю.Кирилюком і О.Драве вміло підштовхували "столичне світило" до розправи над Борисом Івановичем.
     Філософія зради полягала в тому, що Б.Суховірський в свій час особисто призначив А.Мельника деканом, а після його звільнення з ОДА влаштував, тоді безробітного Анатолія Івановича, проректором з виховної роботи, а вірніше-своєю правою рукою... Посереднього Ю.Кирилюка зробив відразу завідувачем кафедри з наданням квартири, а колишнього військовослужбовця-політпрацівника-відразу начальником навчальної частини і посадив на прийом студентів. Останньому потреби давать квартири не було, бо він їх купував сам частіше, ніж інші перчатки.
     Ось так новоспечені кадри "віддячили" Борису Івановичу Суховірському...
     Далі буде...

КЛОД | 2009-10-05 12:49

Стендаль, не томите ожиданием - побыстрее завершайте и обнародуйте свои размышления

студент Михайло* | 2009-10-03 21:51

   об институте написано интересно ,желательно детальнее о "сдаче" екзаменов,информацию можна узнать из коментов статьи "В оригінальному інституті здали оригінальну сесію"

Стендаль | 2009-10-02 15:24

В 6 абзаці замість «Економіка і підприємство» слід читати «Економіка і підприємництво»

Стендаль | 2009-10-02 15:23

     НЕ СВЯТКОВІ РОЗДУМИ В СВЯТКОВІ ДНІ (продовження)
Другий період з жовтня 2004 року і по нині характеризується занепадом…
Далі буде
    По – перше, відбулася суттєва втрата матеріальної бази, всього того, що так нелегко інститут наживав з дня існування: розбазарення земельних угідь навчально – виробничої дільниці «Деснянка», маніпуляції з оздоровчим табором ім. Тітова, розпродаж виробничої бази та автотехніки з гаражу і навіть закриття студентської їдальні…
    По – друге, зменшився перелік освітніх рівнів підготовки фахівців. Наприклад відкрили напрям «Будівництво» і втратили ліцензію на підготовку молодших спеціалістів напряму «Право», не пройшли акредитації освітньо – кваліфікаційного рівня «спеціаліст» по праву, агрономії і т. п…
    Відбулося погіршення кількісного і якісного складу професорсько – викладацького колективу: кандидатів і докторів наук залишилось тільки 34% від науково – педагогічних працівників. Потенційних докторів І.М.Бушай, Р.М. Літнарович і інших повиживали з ВНЗ…
    Скотилися до того, що жоден із напрямів підготовки фахівців не має кадрового забезпечення відповідно до вимог ліцензійних умов, а в акредитаційних справах – суцільна «хімія»…
    З року в рік почали зменшуватися набори студентів, і навіть в поточному рекордному році в Україні по набору до ВНЗ, ЧДІЕУ отримав свій негативний рекорд.
    Чому так? Проаналізуйте все вищесказане, додайте до цього нескінченні скандали та судові тяганини, а потім поміркуйте, які батьки захочуть віддавати до такого вузу свою дитину.
    «Кадри вирішують все»,- це гасло, дуже популярне в Радянські часи, було започатковано на мудрому сході. Японці розуміли, що тільки кваліфіковані працівники зможуть втілити в життя самі сміливі ідеї. Розумів це і Борис Іванович Суховірський, коли разом з розбудовою інституту впроваджував концепцію створення поліського університету, але…, але не встиг вчасно отримати вченого звання професора і тому не міг втретє в 2002 році балотуватися на посаду ректора.
    По суті вибори в 2002 році стали формальністю, бо авторитет Бориса Івановича був настільки вагомим, що колектив проголосував би за будь-яку кандидатуру, котру він рекомендував.
    Так з’явився Київський професор В.Боровий, який і заняв посаду ректора, а Л.О.Коваленко, що відверто не підтримувала «столичне світило», замінив на посаді проректора з навчально – методичної роботи нічим непомітний Ю.В. Кирилюк. Проректором з виховної і кадрової роботи залишився А.І. Мельник.
    І пішло, і поїхало…
     Далі буде
    

Стендаль | 2009-09-29 10:25

     Не святкові роздуми в святкові дні
Новітня історія нашого міста на днях презентувала громаді свято – 15- річчя Чернігівського державного інституту економіки і управління. З приводу цього відбулися різноманітні заходи: урочисте святкування в кінопалаці «Перемога», виступ ректора(ки) І.С.Каленюк на телеканалі, привітання мера О.Соколова, нагородження…
    «Що ж тут незвичайного?» - скаже здивований читач. Справа в тому, що навіть святкова мішура і яскраві обгортки урочистостей не в змозі приховати кричущі факти корумпованого безладдя, яке останнім часом стали візитівкою даного внз і через це не дають підстави позбутися не святкових роздумів щодо подальшої долі, а вірніше, існування вищеназваного інституту.
    А починалося у вересні в 1994 все дуже оптимістично з ентузіазмом та твердою надією на подальший розвиток ЧДІЕУ, бо ідея створення і практична її реалізація пов’язані з непересічними особистостями Бориса Івановича Суховірського і Олександра Петровича Степанова.
    Пройшло 15 дуже неоднозначних і протирічивих років і, аналізуючи час існування ЧДІЕУ, його можна поділити на два періоди: з фундатором, Заслуженим працівником освіти Б.І.Суховірським ще в 2003-2004 рр. зберігалась динаміка розвитку попередніх років, коли Борис Іванович в якості першого проректора – проректора з фінансово – економічних питань намагався втілити в життя попередні задуми.
    Для першого періоду 1994-2004 рр. характерний бурхливий розвиток, становлення і укріплення матеріальної бази: фізкультуро – оздоровчий комплекс, культурно – просвітницький центр «Перемога», оздоровчий табір ім. Тітова, навчально – виробнича дільниця «Деснянка», студентська їдальня, бізнес – клуб «Фортуна», виробнича база…
    А ще відкриття нових напрямів і спеціальностей: «Економіка і підприємство», «Менеджмент», «Соціологія», «Право», «Туризм», «Геодезія, картографія, землевпорядкування», «Водні ресурси», «Агрономія».
    В той час відбувалося кількісне і якісне становлення професорсько – викладацького колективу (доктори і кандидати наук складали більше 54% науково – педагогічних працівників), а бажаючих працевлаштуватись в інститут було більше ніж вакансій. Понад 36 сімей викладачів були забезпечені квартирами. З року в рік зростали і набори студентів. Тоді всі відчували бурхливий розвиток вузу хоч як важко не було, адже все розпочиналось з нуля.
    Другий період, а саме з жовтня 2004 року і по нині характеризується занепадом…
     Далі буде
  

ф-у-у | 2009-09-29 00:59

регионалка сегодня - имитация образования, сплошные поборы, руководители - дилетанты... и интервью ректора о мнимом "лидерстве"...

CM | 2009-09-23 23:45

Hу и лицемеры, авторитетнейшего человека выжили с коллектива, а теперь приглашают... праздновать, чтобы... вручить грамоту. Лицемерию нет пределов... Борис Иванович, Вы были и останетесь первым и единственным ректором-созидателем, не поганьте своих рук грамотой, "которую найдут возможность вам передать"

DaRV | 2009-09-23 10:55

19091994
Староста
...а запрошення Борису Івановичу, Староста особисто надсилав?... Навіть, якщо й надійшло запрошення (якого не було), я розумію Бориса Івановича...
Що святкувати??? На руїнах!
З ким святкувати??? З людьми, які руйнують все те, на що було потрачено багато сил та здоров'я!
А чи прозвучало зі сцени, що скоро в інституті залишиться лише один(!!!) гуртожиток. Гуртожиток на пр-ті Миру вже оцінено і готується до продажу. Ціна, правда, антикризова - 140 тисяч... гривень. За такі гроші скуповувати нерухомість треба...
Та повернемось до Бориса Івановича... Згадайте будь-ласка, "шановний" Староста, як звали студенти Борового, чи як звуть нинішнього ректора?... ректор. Саме з малої букви, я не помилився, на відміну від вас (теж без помилок), хоча старостою в роки навчання не був.
Спитайте у студентів епохи Суховірського, як вони називали ректора... Папа Боря - поміж себе. Борис Іванович - при зустрічах. Всі знали хто Наш ректор. Спитайте сьогодні як звуть ретора, і я певен більшість не відповість. Мельчаете!!!
А рідну Alma Mater вітаю з Днем народження! Бажаю довгих років життя і процвітання, що актуально при нинішньому керівництві.

19091994 | 2009-09-22 18:50

----Борис Іванович Суховірський в 1994 році прийняв регіональний інститут з ---- 27 викладачами, з яких п"ять - кандидатів наук --- майже 200 студентами --- двумя кафедрами --- без жодного факультета ---120кв.м. орендованих площ----одним комп"ютерним класом----і в 2003 році передав Чернігівський державний інститут економіки і управління з ----220 викладачами, з яких 37 відсотків - докторів і кандидатів наук --- 7200 студентами --- 18 кафедрами --- 7 факультетами --- 56000кв.м. власних навчальних і виробничих площ --- 11 комп"ютерними класами. Прийняв на роботу і тебе "староста" (ну і фантазія!?, научись хочаб без помилок писати) ---- а Боровий з такими, як ти, вижив Бориса Івановича з інституту ---- ... НІЯКИЙ...

Староста | 2009-09-21 12:18

19091994
запрошення Суховирскому було видіслано ще за тиждень до концерту а також запрошено особисто...але він знехтував цим та знайшов якусь відмазку...яку точно не знаю...о так вам і засновник "НІЯКИЙ"...а про концерт краще не казати поганих слів тв критикувати бо всі хлопці та дівчата серьйозно готувалися...не сподобалось ? спробуй сам виступити краще мудро промовчати чим голосно бовкнути "шо попало"....

19091994 | 2009-09-20 22:53

----святкування річниці створення інституту без ректора-засновника інституту----не зрозуміле святкування----адже 99 відсотків присутніх приймав на роботу Б.І.Суховірський----напевно вони "забули" про цей штришок своїх автобіографій----

студент | 2009-09-20 18:44

ну и празднование офигеть! Согнали студентов для масовки, ни концерта путевого, ни дискотеки,а сами покрасоватья чтоли пришли?

Сильва | 2009-09-18 11:03

 Сегодня в нашем институте праздник. Ему исполнилось 15 лет . А если быть точнее сегодня празднуют, а день рождения института завтра. Говорят , плохая примета праздновать день рождения зарание, - к скорой смерти. Наверное наши руководители в приметы не верят, или ничего не боятся. Да и правда чего им боятся. Ведь всегда все им сходило с рук. Я посмотрела в календарь и что я увидела. Завтра же праздик, который в народе называют просто "Чудо". А мы все удивляемся, что на протяжении многих лет руководители нашего института чудят. А что им остается делать, если само провидение их подталкивает на чудачества.Чесно говоря не знаю о каких достижениях сегодня будет говорить ректор, но если будет присутствовать при этом первый ректор, по сути создавший этот институт, то наверное ему будет очень горько за свое детище: набор студентов стремительно с года в год уменшается, корпуса которые с таким трудом добивался учредитель уже не нужны( на Белова львиная часть корпуса продается или здается в аренду). Я конечно же поздравляю родной институт с праздником. И желаю всетаки дожить до прихода высококвалифицированых и достойных руководителей, которые смогут поднять его до таких высот которых он без сомнения заслуживает.

Була,є і буду | 2009-09-16 22:44

Щось наша ректорша розходилася - речник, ремонт, а не нагадує Вам,шановні це кіно Суховірського і Борового. 15-річчя, буклет -на шию(всього за 30). Анатолію Іванович, Ви де - мабуть на морі,бо щось Вас давненько не видно.А я Вам,громадяни ось що скажу - когда женщина покидает бричку - она увеличивает скорость(бричка),тільки наша жінка бричку вряд чи покине: сама не злізе і нікого не візьме,тільки бричка вже не набере швидкості,бо кобила здохла.

Партієць | 2009-09-16 12:08

     Почекайте до виборів. Всі проблеми інституту і А.Мельника, з керівництвом ОДА, обласної ради, прокуратури і з допомогою ПАРТІЇ РЕГІОНІВ в Міністерстві вирішує товариш (пан) П.Шаповал.

anonim | 2009-09-11 17:51

"охота на ведьм" на аграрном в разгаре. Охотятся все кто хочет больше учебной нагрузки, лучших оценок и страдает потерей Совести...

Колега | 2009-09-07 14:03

     Вочевидь перспективи інституту розуміють все більше співробітників, тому декани, завкафедри, вчений секретар, доценти... повлаштовувались сумісниками в різноманітних філіях ВНЗ. А говорити на "біле" - "чорне" мало, ще треба так і робити... Суцільна мельниковщина

Віктор, викладач | 2009-09-07 10:55

     Шановні друзі!
  Давно не заходив до Валу, але прочитавши статтю, вирішив поділитися деякими своїми думками. Справа у тому, що те, що відбувається в регіоналці є закономірним хоча й набуло таких жахливих хронічних форм. З історії видно, що те, що відбувається у теперішній час вже колись мало місце / й неодноразово /, можливо лише у іншому вигляді. Вважаю, що керівництво закладу, яке допустило такий безлад повинно нести відповідальність, й не лише моральну. Що стосується працівників закладу – їх провина в ситуації, що склалася також істотна: не можна постійно говорити на «чорне» - «біле» й навпаки. Мова йде про всіх без винятку. Різниця лише у тому, що одні «попрацювали» побільше, інші – менше, а дехто взагалі мовчав, зробивши вигляд, що нічого не відбувається. Можливо, в даному випадку, така аналогія є не зовсім вдалою, але мені вона нагадує виникнення фашизму в 30-х роках 20-го сторіччя. Картина подібна, - масштаби не ті. Команда підібралася хоч куди! Зрозуміло – Мельник, Мельников, Терещук. Останній в деяких питаннях дасть фору двом попереднім. Думаю, що «логічним» продовженням всієї цієї відомої епопеї було б приєднання агрономії до інженерно-будівельного факультету і призначення Мельникова деканом нового факультету. Впевнений, що тоді б сьогоднішні проблеми аграрного виявилися б доброю казкою.
Думаю, що перспектив для регіоналки небагато – або реструктуризація з приєднанням окремих підрозділів до інших ВУЗів, або ж повне закриття. Виходить, що постраждати можуть всі і винні й безвинні.
Напевно, треба шукати собі нове місце роботи……

111 | 2009-09-07 09:56

     Нагрузку научитесь считать ГОСПОДА аграрники.

Серж | 2009-09-06 23:58

...да и за чем??? Не пойду.

Серж | 2009-09-06 23:46

...ити в институт никакого желания нету, побыстрее дипломы бы.

Сильва | 2009-09-03 14:15

   Вот и пролетели каникулы. Я, что греха таить, мечтала дома, что совершиться чудо и, приехав в институт, обнаружу, что все ужасы на родном аграрном факультете закончились: на месте старый декан, свои преподаватели. Первого сентября шла с надеждой, а вдруг ?!...
   ...Не сбылось. Все по старому, тоесть - "ужас!!!". Зря конечно я мечтала о их возвращении. Ведь как говорил один из героев Грибоедова: "Служить бы рад, прислуживаться тошно."А у нас сейчас ценят не уровень компетенции сотрудников, а мера их прислуживания и заискивания.

Катани | 2009-09-01 21:59

Аль Капоне
...семья-точнее "Cosa Nostra". Только по - черниговски

Реалист | 2009-09-01 16:25

Собаки лают, а караван идет! Собак иногда отстреливают.

Ванга | 2009-08-28 10:30

Мельников и компания в ярости. не произносите вслух фамилии ушедших с факультета преподавателей. вас будут ожидать проблемы, прблемы

SOS | 2009-08-26 12:19

sos, sos!!! кто с кем встречался? кто, что кому говорил? кто смеет выносить сор с избы?

кмітливий | 2009-08-17 22:07

навіть у своїй відповіді,під час інтернет-конференції,пан Заліський спутав завідуючого кафедрою економіки сільського господарства і менеджменту пана Мельникова з всюдесющим паном Мельником. Чи випадкова помилка у відшліфованих співробітниками управління відповідях?

Студент | 2009-08-15 22:25

В-в-а-а-а-у, сильно Политик! В десятку!!!!!

Политик | 2009-08-15 01:01

     Короче - партийный многочлен

Шифровщик | 2009-08-14 22:02

розшифровал *** - мельник а.и.

ЗЯМА | 2009-08-14 18:15

РЯД ПАРТИЙ
ОН УЖЕ СМЕНИЛ,
ПРО КОММУНИСТОВ
ПОЗАБЫЛ.
ТОТ, КТО ИДЕТ
ВСЕМ ПО КОСТЯМ
ТО *** ЗДЕСЬ
ТО *** ТАМ...
В ТОМ ВИНОВАТЫ
И СПОЛНА
ВСЕ МЫ, КТО ЗНАЕТ
И КАРМА.
ЧТО ВОВРЕМЯ ЕГО НЕ
ЗАБРАЛА
  

Сільськовістянин | 2009-08-14 13:57

     "Сільські вісті" 5 лютого 2008 року № 15 "Машина часу" ректора Борового, або нашкодив, але... не винен. авт. Олекса Кривобок.
     "...народна мудрість говорить, що короля робить його оточення. Додам, що оточення не менш талановито вміє робити й "ноги", коли королю стає непереливки, про що деяким ректорам деяких інститутів не завадило б інколи згадувати.
     Зрозуміло, що Валентина Борового теж "оточує" чимало наближених, куди ж без цього? Чи може хто небуть з них претендувати на високе звання "сірого кардинала"?
     СЬОГОДНІ ПРО ЦЕ важко судити, а новий Олксандр Дюма з"явиться на світ не скоро. Принаймі дехто в ЧДІЕУ ( та й поза його межами) пошепки називае прізвище першого проректора А.І.Мельника, за активною участю якого відбувалися мало не всі вищезгадані події. Адже це він, головуючи на всіх зборах, де звітував ректор, маніпулював волевиявленням колективу і жодного разу не допустив таємного голосування, результати якого могли б дуже не сподобатися панові Боровому. Анатолія Івановича Мельника, до речі, центральна преса теж своєю увагою не обділяла, почавши це ще з червня 2003 року, коли колишній замполіт училища, багаторічний заступник голови облдержадміністрації з політико-правових питань, слен Всеукраїнського об"єднання лівих "Справедливість"(до того лідер місцевого "Демсоюзу", а після -"регіонал") очолював на проміжних виборах до Верховної Ради окружну виборчу комісію у виборчому окрузі № 206. Це тоді, коли лідирував кандидат від соцпартії, головний редактор обласного тижневика "Гарт" Дмитро Іванов, але до парламенту "служити народу" пішов бізнесмен Олександр Ярославський. Бувають, знаєте, такі парадокси. Журналісти ті довибори назвали "полігоном з обкатки експериментальних політтехнологій". Так воно чи ні - ніхто вам того достеменно не скаже, зате інші "технології", які дозволив собі "обкатати" ще у 2000 році Анатолій Мельник та група його "однодумців", надто уже нагадують усе те, що потім робилося і робиться в ЧДІЕУ. Одна лише історія з будівництвом "хатинок" на території відібраного у чернігівських дітей фруктового саду чого варта! 18 вересня 2000 року Чернігівський міськвиконком прийняв рішення про вилучення із постійного землекористування управління освіти Чернігівської міськради земельної ділянки площею 0,515 га, начебто за згодою землекористувача. На ділі ці абстрактні цифри були частиною саду школи №19, директор якої про свою "згоду" дізнався аж тоді, коли почали пиляти фруктові дерева. Через два місяці 20 листопада, той же міськвиконком щедрою рукою передав колишню шкільну ділянку у приватну власність безоплатно (!) групі "товаришів", серед яких був і Анатолій Мельник. Що творилося на будівництві котеджів "у вишневому садочку"-тема для окремої статті...
     НА ДВОРІ, здалося б, вже зовсім інші часи. Надовго чи ні то вже таке діло. Але хтось має нарешті зупинити "машину часу" ректора Борового! Зупинити, щоб поховати її у минулому.

РЕВОЛЮЦИОНЕР | 2009-08-14 01:46

Пусть скорее грянет буря и рука НЕМЕЗИДЫ настигнет мельников мельниковых и им подобных.

оптиміст | 2009-08-13 22:38

  Надіє, виклавши душу,заспокойтесь. Капля камінь точить, в здоровий глузд потрібно вірити і він рано чи пізно візьме гору, весна настане.

прохожий | 2009-08-12 21:52

...насколько хитрый и коварный, настолько и трусливый многоликий марксист-ленинец, демсоюзовец,регионал мельник

Надія | 2009-08-12 16:31

     Випадково натрапила на чергову статтю Любов Потапенко про "оригінальний інститут ". І, щоб не говорили деякі коментатори, я дуже рада, що цю тему "Високий вал "не закриває. Тому що виходить так, що поговорили і забули. А капля камінь точить. Дивись, щось і зміниться на краще. Але на це надії мало. Я, нажаль, знайома з усіма фігурантами цієї і попередніх статтей. Тому можу впевнено сказати, що на таких циніків, як Мельник А.І. і його оточення статті і наші коментарії не проймуть нікаоли. Що вже говорити про такзваного декана Мельникова... У нього совісті ніколи не було і не буде. А без цієї субстанції достукатися до людської свідомості дуже важко. І всеж таки гірко за студентів, за викладачів, за декана (Москаленка). Щоб не говорили, а Мельник свою справу зробив. Факультет знищив. Він діяв не прямо, напролом, як в свою чергу Боровий, а так із під тишка, чужими руками, як він звик завжди працювати. Такий добрий дядечко, який не має відносин до цих подій, це інші погані, там Боровий, Каленюк, Кирилюк та інші. Іще одне. Нещодавно зустріла одну викладачку цього вузу, яка із сумом сказала, що інститут по уши в нечистотатах. Всіх більш менш відданих вузу людей звільнили або виїли, а на їх місце набрали всяку нечисть, людей, яких звільнили з інших вузів. Мені здається цим все і сказано. В цьому і криється проблема даного вищого навчального закладу.

Випускник - №3 | 2009-08-12 02:16

Споминать передзахист неприэмно, але треба, щоб не повторилось в майбутньому. Ми, випускники вихидці з Сосницького району, "керівником" у яких була Зуб, мали найбільші проблеми. Проблеми не залежали від правильності диплома, а пояснювались тим, що А.Москаленко і О.Христенко родом із цього району. Тому, щоб їм досадить і вбити клин між нами і нашими земляками, нас під любим приводом вона не допускала до основного захисту, переводячи розмову за Москаленка і Христенка... Ніяких помилок у роботах не вказувала. От, як це називається? Ми відразу ішли до інших викладачів, (крім Селінного, тому що вони з Зуб спелись і в одній упряжці), які нам ДАВАЛИ допуск до захисту. Випускники Сосницького сільгосптехнікуму знали суть робіт набагато краще за Зуб, але ж "керівник" не допускав. Спомини, як страшний сон..., і бачить селінного і зуб не хочу. Отака атмосфера на факультеті...

Знаток | 2009-08-11 22:52

...баксы уже давно все в регионалке решают. В стране кризис, а в регионалке ставки растут.

Бакс | 2009-08-11 21:52

этот Мельников и в Славутиче манией величия и неприступности прикрывался, баксы сняли и величие и неприступность...

Читатель | 2009-08-11 19:58

Современник, не умолкайте. Жду ваших коментов.

Викладач | 2009-08-11 15:15

Багато гарних дітей на аграрному: і брати Юрій та Артем Шовкови, і Анатолій та Сергій Дворецькі, і Роман Малиш, і багато інших... З дідьми працювали і вони розкривались і в творчості, і в навчанні, формувались як люди і спеціалісти, і роботи гарні мають. Все це загублено, все в минулому... в угоду особистих амбіцій проректорів.

Студрада | 2009-08-11 00:46

Не поняв - залишили назавжди головою студради... Це бред якийсь, я сам був два роки в студраді. Щорічно проводилась студконференція На якій обирали студраду і її голову Обирали сами студенти, обирали і непомилялись... Згадую першого голову - трудягу Романа Данилевського, сутками сидів за факультетськими газетами, буклетами, унікальний комп"ютерщик і класний друг. Передав естафету Роман Олександру Матвієнку, ерудиту з розвинутим почуттям гумору, після якого студраду очолював Сергій Дворецький, спокійний і врівноважений молодий чоловік.І тепер назавжди... - бред якійсь. Без виборів діюча студрада не законна, точніше не легітимна, разом з головою . Сильних активістів підбирав Москаленко, як жалко, що їх розігнав боровий і компанія... Спогади важко утримати в душі...

Випускник 2 | 2009-08-10 23:40

мельников по логике бэкона уже полностью голый и внешне, и внутренне

КРИТИК | 2009-08-10 22:28

     Да, материалы резонансные, их необходимо передать компетентным органам. Только надо приделать ноги, иначе "спустят по тормозам". Создание инициативной группы тоже заслуживает на внимание

Читатель | 2009-08-10 13:33

Современник, браво! Жду ваших коментов.

націоналістка | 2009-08-10 13:07

Та скільки ж можна вже сміятися? Люди добрі, кричати й стукати в усі двері давно пора а не сміятися. Тому у нас так усе і йде що всі лише сміються. Владу треба смикати щоб вона "розрулила" це питання а не ховала голву в пісок. Створити ініціативну групу з випускників і звільнених викладаів і добиватися правди - іншрго шлдяху немає.

6565 | 2009-08-10 11:44

прохожий
а вы почитайте два предыдущие материала об этом заведении так будете смеятся еще сильнее.

5 | 2009-08-10 09:44

Ремонты у владениях ректорши кипят. Сокращение сотрудников позволяет не экономить на стройматериалах...С новым проректором пришли новые подрядчики... Надолго ли?

прохожий | 2009-08-09 23:24

читаю и не могу удержаться от смеха-ха-ха-ха-ха-ха ну и Бэкон !! вроде знает регионалку

Студент | 2009-08-09 21:34

В-в-а-а-а-у, круто Современник! В десятку!!!

Современник | 2009-08-09 13:43

    Обсуждение конкретных персонажей с помощью которых наиболее перспективное учебное заведение черниговщины превратилось в регионалку-оригиналку, а лучший факультет в псевдо-аграрный факультет... только подтверждает пророческий афоризм Фрэнсиса Бэкона - Человек и впрямь схож с обезьяной: чем выше он залезает, тем земетнее голая ЗАДНИЦА - (увеличено-Современник).

Випускник | 2009-08-09 01:22

 Студенти не знають... селінного так жаба задавила, що мало обращаються до його за дипломами, даже його окремі дипломники, дак він дзвонив випускнику 2005 року, який допомогав в підготовці дипломів... Випускниця правильно написала за цього фрукта, ще можна і добавлять

Ш.Холмс | 2009-08-09 00:05

  Писульки "приближенного до тела" под никами 1, Рибак, Сваха стоят меньше, нежели потерянное время на их прочтение

Современник | 2009-08-08 14:43

     Обсуждение уходит в частности, а причины по которым наиболее перспективное и самое большое учебное заведение черниговщины превратилось в регионалку-оригиналку, лучший факультет впсевдо-аграрный факультет остаются... Жажда неограниченной власти, наживи и ограниченность теневого руководителя, наряду с инертностью (лиш бы меня оставили в покое) коллектива погубит некогда процветающий институт. Мудро писал Генрих Гейне - Когда уходят разумные и сильные, на арену выступают клоуны - с годами ничего не меняется.

Випускниця | 2009-08-08 02:35

Не можу забути статтю і її обговорення, не виходить з голови. Зустрічалась з однокурсниками, більшість не читали статті, але по нашому обговоренню можна буде ще писати і писати. Ми зійшлися в тому, що за студентські роки треба в основному дякувати Анатолію Михайловичу, Олександру Івановичу, Юрію Миколаєвичу, Валентині Анатоліївні, Ніні Миколаївні, і хоч небагато працювала - Ользі Миколаївні, які не жаліли ні часу, ні здоров,я для факультету, для нас (інших викладачів дякували на випускному). А піти добровільно з роботи, відстоюючи правду і власну позицію, в підтримку свого колеги і товариша - це поступок для наслідування на все життя. Ми не змогли подякувати Вам на випускному і дуже хочемо, щоб Ви це прочитали і знали, що Ви ЛЮДИ з великої літери, СПАСИБІ Вам за все!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Студент | 2009-08-08 01:02

Тепер студенти в інституті бояться говорити за факультет, викладачів. Люба позитивна інформація за викладачів, які звільнились і негативна за мельникова зразу стучится баранковій і селінному, а ті мельникову. Це викликає недовіру і підозри один до одного, ссори. Основного стукача, сімагіну, ми знаємо, але і при її відсутності нічого такого не говорим. За знання мова не йде, якби бистрєй закінчити і отримати дипломи. В 7-у семестрі половини пар не було, найбільше прогулював селінний - діловий такий став, заступником в Мельникова. В тести на держіспит включили запитання з економіки по сільському господарству, що раніше читав Москаленко, а нам же ніхто цього матеріалу не давав - кошмар. Ніхто нічого не знає, спитав у селінного, він вийшов, щоб подивитись відповідь і тільки тоді підказав. Роботи наші навєрно не провіряли, бо там нікому провірять, а оцінки поставили по середньому балу іспитів за чотири роки. Хто вчитиметься на бюджеті не відомо - все переробляють списки. Все стало з ніг на голову, а все із-за того, що ректор з проректорами хотіли любою ціною звільнити Анатолія Михайловича і не ожидали, що за ним підуть інші викладачі і лаборанти. Тепер в кабінеті Москаленка сидить однокурсник євтушенко, його мельников назавжди залишив головаю студради,ставлять йому 5-і, за стукачество на студентів. Як буде на 5-у курсі не відомо, агрономів 5-о курсу вже не буде. Вступали на кращий факультет, а закінчити хочаб псевдофакультет, бо поговарюють що вже осінню можуть закрити. І багато різних комісій було, а стає все хуже і хуже. Обідно!!!!! До сльоз обідно!!!!!

бывалый | 2009-08-08 00:26

Випускник
бывалыйколега, этот "цырк внутри цырка" продержится всего 2 года, пока остальные АМ не выпустятся. что-то мне подсказывает, что повыпускают всех - с долгами, без курсовых и дипломов. а тов. мельников пойдет на другие умирающие (скорее специально убивающие) факультеты.
Выпускник85
уважаемый, Вы даже не представляете, как нам обидно. у нас были перспективы при анатолие михайловиче. думали поездим по раенам, нас разберут, будем там работать. ан нет. пришел мельников и болт. такая жаба задавила. все это время коту под хвост.

Выпускник85 | 2009-08-07 22:34

Випускник
бывалыйколега, этот "цырк внутри цырка" продержится всего 2 года, пока остальные АМ не выпустятся. что-то мне подсказывает, что повыпускают всех - с долгами, без курсовых и дипломов. а тов. мельников пойдет на другие умирающие (скорее специально убивающие) факультеты.
И это печально.
Печально, что не помогают развиваться, а наоборот, все закрывают и уничтожают...
Так делают только придурки, недальновидные люди...
Бред!
Что они добились этим всем!"!!!????????
Измучили студентом. Поиздевались над пед.составом? И что? Что они этим доказали?????
Аграрный был лицом ЧГИЭУ. А теперь этот ВУЗ окончательно потерял свое лицо....
Самое обидное, что в этой ситуации никто не выиграл, а только все проиграли.
Будующие студенты, которые могли бы получить образование на факультете АМ.
Замечательная семья сложившаяся из преподавателей, которых к сожалению уже нет на факультете.
Хороший факультет в ВУЗе на который хотели идти абитуриенты с удовольствием!!
Обидно!!!!!!!!

Сведущий | 2009-08-07 21:30

Коменты "пук","гидота","клоака"... свидетельствуют о том, что по существу разведенной вакханалии в институте ответить нечем - "король голый" и придворная свита тоже

Рибак | 2009-08-07 16:53

класна у вас тут клоака!
апаришей на рибалку набрати можна

Fds-буй | 2009-08-07 14:27

     Неудобно обращаться ХХХ, поменяй две последних буквы на две разные, как у меня, тогда будет как раз по тебе

Читач | 2009-08-07 14:17

...по суті піднятих проблем, що небуть ХХХ видай.

Читач | 2009-08-07 14:06

     Моїм ніком не потрібно користуватись ПСЕВДОчитачу, а то запутався в "Свахах","1", а тепер "ХХХ"... Не підписуюсь своїм прізвищем, тому що затравите, як це зробили з Суховірським, Москаленком та іншими сильними людьми, які не побоялись відкрито говорити правду, да і формат даного обговорення це не передбачає. Автор же матеріалу - Любов Потапенко - за псевдонімами не ховається, якраз тому, що пише ПРАВДУ!

Знаток | 2009-08-07 13:21

     А ему, т.е.главному герою повествования Мельникову, и "не дано" вникать

Сотрудник ЧГИЭУ | 2009-08-07 10:04

    Поведение Мельникова не меняется - и в институте экономики и управления он не со всеми здравствуется

-ХХХ- | 2009-08-07 09:51

Читач
Вообще то никто из "правдолюбов" не назвал своего имени, а все прячуться за никами. Поэтому начинать нужно из себя.

5 | 2009-08-07 09:16

А Мельников и не вникает ни во что, он понимает, что временщик... За нагрузкой в полторы ставки на факультете менеджмента, за тестированием выпускников, на аграрном его никогда не найдеш.

Студент | 2009-08-06 23:48

Згадую коли в листопаді минулого року ходив перепуганий студентами Мельников і на російсько-украйонськом м,яко стелив: і нову спеціальність на факультеті відкрию, і плазму куплю, і за кордон всіх бажаючих відправлю і... Брехун - не фіга не зробив, на роботі був з третього на десяте і тільки чорнив попередників.

Сведущий | 2009-08-06 20:48

     Коллега, ты о какой именно пассии пишеш?

Студент | 2009-08-06 18:10

Готовий підписатись під кожним словом Випускниці.

Fds | 2009-08-06 17:27

    Этот прохадимец Мельников покруче ВОЛДЕМОРТА будет.

Читач | 2009-08-06 17:16

ПСЕВДОчитачу. Розумію, що декому (неважко здогадатись кому) дуже хочеться кинути тінь на інформацію за Мельникова і його оточення, начебто як неправдиву. Ти хочаб наберись мужності підписати своїм ...... "Сколько можно сплетничать ?", а то запутався в"Свахах","1". Я теж за цього героя знаю немало, але мені бридко маратись в те лайно, яке кругом він створює.

мы | 2009-08-06 16:50

Читач
мы не сплетничаем а информируем друг друга. а почему вас это так задевает? о порядочных людях как правило никто и не сплетничает. а вот о козлах - сам Бог велел.

Читач | 2009-08-06 16:21

Сколько можно сплетничать ?

Колега | 2009-08-06 15:03

Кажуть у Мельника А.І. з'явились на голові "роги" ? А що він чекав від своєї молодої пассії ?

Сотрудник ЧГИЭУ | 2009-08-06 14:54

     На факультете менеджмента Мельников себя "показал" еще круче чем в педуниверситете. Опубликовал работу (в соавторстве), которую неуспел опубликовать покойный профессор П.А.Руденко. И представьте себе - не стесняясь продолжает искать неопубликованные материалы Петра Алексеевича. Это ужасно...

викладач педу | 2009-08-06 12:36

Доцент педуніверситету
Да, уж... Більше додати було б можна, але навіщо?

Знаток | 2009-08-06 10:55

   Мельчает интелект, мельчают сами людишки, отдельные конечно

Доцент педуніверситету | 2009-08-06 10:31

     З Мельниковим С.В. працював декілька років, добре його знаю. В педуніверситеті він займався адміністративно-господарськими питаннями. За період його роботи побудувався нині покійний попередній ректор. Мельников зумів побудувати і власний будинок. Ніякою науковою роботою він ніколи не займався, не мав ні хисту, ні бажання. Як захищаються проректора, які будують будинки ректорам, пояснювати не буду. На кафедрі де він числився педагогом, його стосунки з колегами були складними. Працюючи проректором такого "наробив", що зі зміною ректора йому запропонували звільнитись. Тоді він подав документи на конкурс на завідування кафедрою, де числився доцентом. Екс-ректор Явоненко особисто телефонував викладачам і співробітникам кафедри, членам Вченої ради з проханням підтримати Мельникова. Попереднього завідувача підтримало 28 чл., а за Мельникова проголосувало чотири. Інші намагання Мельникова в нас працевлаштуватись теж нічим не завершились. Він дуже складна особа, конфліктна, надто високої думки за себе..., приміром з багатьма по ці пори не вітається. Після педуніверситету декілька днів попрацював в Чернігівській філії МАУП, але там теж не склалось. Чутки про роботу в технологічному університеті, обласному інституті післядипломної педагогічної освіти... залишились чутками. Тепер інститут економіки і управління. Чесно кажучи я не уявляю як він у вас працює(?)... Колегам з аграрного факультету я можу тільки поспівчувати, вас очікують складні випробування

Випускниця | 2009-08-06 01:19

Мені дуже неприємно і болісно читати коменти на мою (і не тільки) позицію. Я пишу, що добре знаю, що пережила на факультеті, що мені болить... А "отмороженные опущенные лица" баранкової і селінного під час зірванних оплесків на адресу звільнившихся викладачів підтверджують мої вчорашні слова.

Выпускник 2004 года | 2009-08-06 00:24

     Случайно увидел статью - шокирован и растроен... С радостью вспоминаю учебу на факультете, на лучшем факультете в институте - аграрном. Очень жаль, что все так странно получилось, а ведь в студенческие годы говорили, что вообще аграрный институт будет. С благодарностью вспоминаю всех преподавателей: строгого, но справедливого Анатолия Михайловича, веселого и товарищеского Александра Ивановича, мать кафедры Нину Николаевну, загадочную Алену Васильевну, всегда опаздывающего Василия Васильевича и других (у меня, да и у большинства студентов группы только с Зуб не сложилось), поездки по районам с концертами, спортивные соревнования, уборку яблок в Ягодном...и выпускной. Но я думаю все образуется, все уладится. Хочу увидеть одногрупников, преподавателей, в этом году пятилетие окончания института, харашо бы было встречу организовать, примером в день независимости - 24 августа. Однокурсники откликнитесь.

Сваха | 2009-08-05 22:38

Знаток
Есть хорошее предложение. Слышала у Москаленко дочь родилась, вот пусть возмет кумом Мельника А.И., а кумой Каленюк И.С. Думаю место декана получит. Вот и всей истории будет хороший конец. Большая и дружная семья.

Сведущий | 2009-08-05 22:06

Жаль работы многих порядочных преподавателей и в первую очередь Бориса Ивановича Суховирского и его команды, плоды которой прожигаются прошлой и нынешней администрацией. То что время существования института, как отдельного учебного заведения сочтено, похоже ни у кого не вызывает сомнения. Только кто и когда за это ответит?

Читач | 2009-08-05 20:33

    Саме страшне, що "гидота" це далеко не весь "моральний клімат" на факультеті на якому "виховуються" студенти...

AlexS | 2009-08-05 16:46

Випускниця
И скока стоит диплом у Селинного, а то скоро самому понадобится?

1 | 2009-08-05 13:27

Судячи за часом коментаря, випускниці точно не спиться щоб видумати таку гидоту.

Знаток | 2009-08-05 10:43

    Ремонт в кабинете ректора - это цветочки, а вот втихаря купленная квартира для ректорши с последующим ремонтом - это уже ягодки.

Таня | 2009-08-05 10:16

    І на пари ходила, і в деканаті не просижувала, і ЗГОДНА з випускницею.

бывалый | 2009-08-05 10:00

от оно чё...а почему это современник и выпускница так распинаются? возможно личико в пушку тоже? на счет передергиваний, сюсюканий - пол года не было пятикурсников в институте. осенью - ну если просиживать в деканате, а не на парах, то может и заметили такое. дело студентов учится, а не следить за междусобойчиками. мне очень жаль старую гвардию. я осуждал и буду осуждать мельника, по указке которого и пришел мельников. но даже рад, что кто-то из той гвардии остался. и не надо ВРАТЬ, что, ты, выпускница, переживала и волосы от злости на себе рвала.

5 | 2009-08-05 09:10

Сократили порядочных людей "з метою... стабілізації фінансово-економічного стану інституту" и начали... делать ремонт кабинета ректорши. Иначе чем абсурдом это не назовеш

Випускниця | 2009-08-05 02:01

Неправда заділа за живе. Не треба змішувати роботу і свою життєву позицію, якщо вона є, виж претендуєте на вихователів,не треба превращатись в стаю, яка біжить за їдою і гавкає,хто голосніше, в слід бивших колег. Треба завжди залишатись Людьми, як це робить Олександр Юрійович, Степан Михайлович, Віктор Григорович та інші. Олександр Іванович тоже без вченого ступеня, і йому теж треба кормити сім,ю, як і Селінному, але він не став двуліким і брехуном, а час поставив все на місце і Христенка призначили не то головним бухгалтером не то заступником з фінансово-економічних питань керівника науково-дослідного інституту. А то пишуть деякі не осуждают, осуждают, щоб не сказати круче...

Випускниця | 2009-08-05 01:36

Не можу успокоїться. Я і мої подруги засуджують Селінного за те, що перед пікетуванням Міністерства він мобільним перезвонював всім четвертокурсникам і погрожував виключенням на другий день з інституту, якщо вони поїдуть в Київ, за розповсюдження неправди і чорноти за Анатолія Михайловича і Олександра Івановича, хотів, щоб студенти, які не самі виконували дипломи-замовляли тільки в нього і Мельникова, за пресмиканіє перед Мельниковим, за роль месії-спасителя, яку він старався грати перед студентами і ще за дещо, про що не хочу писати, але можу розказати

Випускниця | 2009-08-05 01:12

Я недавня студентка, мене пре після комента бивалого. Баранкову не виношу за її сюсюкання перед Мельниковим, за те що оббріхувала нас начебто він був авторитетним в педуніверситеті, за стукачество Мельникову на студентів яких не любила, за сплєтні і відкриту брехню про Олександра Івановича і його жінку, про Анатолія Михайловича, його дружину і сина в угоду коз - у, за те що заставляла студентів дякувати Мельникову після защити дипломів, за те що вона двуліка

Современник | 2009-08-05 00:05

     За всех студентов расписываться - тпрруууу бывалый, а еще же есть и преподаватели. Опускаться до передачи грязи, которую распостраняли и продолжают распостранять этих два персонажа за ушедших коллег и их семьи я не стану, мне противно об этом даже вспоминать..., а время все раставит по своих местах. Причем на этот процесс ни бывалый, ни современник, ни ..... влиять не будут.

бывалый | 2009-08-04 16:56

Современник
тпрруууу....на счет селинного и баранковой - тут я чето недопонял. по-вашему, селинный м.м. и баранкова н.в. продают, предают и предают клевете кого-то? факты в студию!!!! у селинного нет ученого степеня, молодой, семью кормить надо ещё, а наталье васильевне нужен стаж до пенсии. их из студентов никто не осуждает

знающий | 2009-08-04 16:49

Сведущий
ой не скажите. не везде нужны толковые люди, ой не везде.
к примеру в газете Деснянска правда тоже нуждаются только в тупарях и безхребетных бездарях - но главное чтобы они заглядывали в рот начальству. у нас такая система.

Современник | 2009-08-04 15:30

Преклоняюсь перед Мариной, которая в коментариях еще до первого материала Л.Потапенко написала: "...сегодня понятие чести, совести переведены в разряд атавизмов. Нынче "авторитет" и "ценность" руководителя и профессионала измеряются не его умом, мудростью, моральностью, пролитым потом, признанием коллег и благодарностью учеников, а "крышей", "кумом", "сватом", "братом", "умением подтолкнуть" (продать, предать, оклеветать (прямо о Баранковой, Селинном-Современник)). К огромному сожалению это происходит повсеместно... А такие люди как Москаленко (Халеп, Христенко и др., кто ушел протестуя против абсурда-Современник) не умеют, да и не опустятся до того, чтобы "с волками жить - по волчьи выть", потомучто - Люди. И чем больше будет Людей - тем меньше шансов у нелюдей".

Сведущий | 2009-08-04 14:49

И М.А.Москаленко и В.Г.Филипов имеют хорошие работы, насколько я знаю они имеют должности выше нежели имели в регионалке. Толковые люди везде нужны, за исключением оригиналки

бывалый | 2009-08-04 14:43

Таня
зато какие апплодисменты сорвали))

Таня | 2009-08-04 13:25

     Напад люті розпочався коли ведучі випускного Михайло і Юлія у своїх виступах подякували Анатолія Михайловича, Юрія Миколаєвича, Валентину Анатоліївну, Олександра Івановича, Віталія Васильовича...(викладачів і співробітників, які звільнились), а Мельникова не згадали, хоча і був перед очима. Юля молодець! Витримала на собі всю "педагогіку" педагога-декана.

Знаток | 2009-08-04 10:03

     Мельник и К купил с патрохами и местную власть и МОН, в него бабла хватит на свех.

37 | 2009-08-04 09:52

А куди дивиться наша місцева влада, яка дуже хотіла цей вуз і факультет? Чим зайняті ці козли й козлихи? По Європі катаються й казки про Україну розказують. Прос*али ж усе.

5 | 2009-08-04 09:34

Следом за отцом и сына Филипова - Егора, тоже уволили - неблагонадежный. Зачистка территории как на войне.

Випускниця | 2009-08-04 00:29

 911-й, якщо мітлою пошвидше мельникових не вимести, то факультет ліквідують, а чому і як ми вчимося Ви краще за мене знаєте. Якщо не пізно.

Випускниця | 2009-08-04 00:09

5-ки агрономи бачили Мельникова два рази. Перший раз він вичитував в нашій групі Канівця за плакати, в яких начебто сельодка була завернута, а другий раз забіг за ...фотоапаратом, йому срочно треба було щось фотографувати. Ну це нормальний чоловік? На вручення дипломів (перший випуск спеціалістів-агрономів) взагалі не прийшов, в коридорі набундючений, не вітається. Як після цього на нього казати? Не інакше як ***ел

Современник | 2009-08-03 22:04

О времена, о нравы! Все все знают, а абсурд продолжается...

Студент | 2009-08-03 21:41

Круто - сказав тост - получив вищу оцінку. Тоді лучше не писать і захищать дипломи, а змагаться в тостах.

ЧТУ | 2009-08-03 21:05

     Панове! Якщо дійсно перевіркою встановлено, що "кадрове забезпечення не відповідає ліцензійним умовам надання освітніх послуг", то це порушення в рази перевищує те, за що звільнили нашого Олександра Івановича. Це підстава не тільки до призупинення (вилучення) ліцензії, а і до розірвання контракту з ректором.

Фармацепт | 2009-08-03 20:32

 Не знаю как там мельников как декан, но как СОБСТВЕННИК ДВУХ АПТЕК (!!!) в Чернигове - копейкой подавится, все ему мало, мало, жаднючий до предела.

Ш. Холмс | 2009-08-03 17:58

   Мельников своего не упустит, тратился только на министерские комиссии, которые проверяли законность его назначения, а на комиссии по акредитации агрономии денежки отказался сдавать - мол это не его дело. А вот за "решение вопросов" сам губу раскатал и широко карман держит.

Юрист | 2009-08-03 15:31

    Довідка: управління агропромислового розвитку ЧернігівськоЇ ОДА надає робочі місця при наявності відповідних договорів і вакантних місць.

Черный Дембель | 2009-08-03 14:47

Афтарр,пеши исчо!
Не так прет твой материальчег, как обписьки в коментах...

Новенький | 2009-08-03 12:54

За регионалку давно слышал всякие чудеса, поэтому описанное в статье только расширяет отрицательные реальности жития ВУЗа, если так можно назвать регионалку... Недаром дипломы этого уч.заведения кроме нашей области никуда не проходят!

911 | 2009-08-03 12:15

ну і козли ж ці хлопці. знаю декого і можу сказати що дуже делікатно про них тут пишуть. гнать треба сраною мітлою давно.

отож | 2009-08-03 09:41

КРИТИК
А ви пошукайте на ВВ попередні дві статті на цю тему і там ідеться про причини.

Читач | 2009-08-02 14:50

    По суті піднятих проблем Мстиславу і Смотрящему судя по "пукам" і "ступам" сказать то нічого, а за "абсурд" рано чи пізно придеться відповідати...

Fds | 2009-08-02 13:06

    Полный капец.

Аль Капоне | 2009-08-02 11:38

...семья-точнее "Cosa Nostra".

Знаток | 2009-08-02 10:29

     Самое интересное, что вместо уволенного проректора с административно-хозяйственной работы Филипова, назначили также учителя, только физвоспитания(?), Карабанова. Но образование в даном случае имеет второстепенное значение - и Мельников, и Карабанов свои люди - Мельнников кум проректора Тополь, а Карабанов кум главбуха Вербового - большая семья

5 | 2009-08-02 08:03

И Филипова В.Г. убрали, сильного организатора и специалиста своего дела. Не нужны люди со своим мнением, да и соратник Суховирского Б.И., а он же все строительные работы вел...

Смотрящий | 2009-08-02 00:12

Очередной пук в воду, раздутый до объемов воздущного шара.

КРИТИК | 2009-08-01 23:51

     Да, материал действительно интересный, легко читается, только рассматриваются одни следствия, а причины, которые их обусловили остались за кадром. Мельников всего лиш "цап відбувайло" в руках теневого руководителя регионалки Мельника, который любой ценой хотел избавиться от Москаленка. Подобным образом в 2004 году он избавился от Суховирского, настроив против него тогдашнего ректора Борового и как всегда чужими руками загреб жар. В этом году "у зв"язку з проведенням реструктуризації підрозділів інституту" уволили практически всех нелояльных до теневика и до его главной цели - ректорства - рукой подать (ручной Ученый совет, отсутствие конкурентов...). А то что институт превратился в регионалку-оригиналку похоже никого не интересует, кроме одних cтудентов. давил

Золотаr | 2009-08-01 23:43

Авно страна ---авно порядки.

Правда | 2009-08-01 20:47

Дякую автору за цікавий матеріал - професійно і креативно!

Випускник | 2009-08-01 18:11

бывалый повністю згодний. Адже Мельников виконував місію і багато потратився на суди, а витрати потрібно ж видбити. Ті копійки які він заробив на аграрному (коли давав переписувати дипломи, то блатники роки в таблицях міняли, а у висновках залишали тіж самі і отримували "відмінно"..., за курсові взагалі говорити не приходиться) не покрили витрат навіть на міністерські комісії, а судові взятки. А тут ще пан Терещук надто самостійним став, не за горами чергові реорганізації...

Депутат | 2009-08-01 17:40

     После "ухода" Суховирского Б. И. в ЧГИЄУ одни ссоры и конфликты. Некогда процветающий и динамично развивающийся институт, в последние годы, превратился в регионалку-оригиналку..., А ЖАЛЬ.

Прохожий | 2009-08-01 16:56

Сам так два года назад выпускался из ВУЗа. Приносил две справки о трудоустройстве (первая не понравилась так нарисовал вторую) и ничего у нас так все делают, дурость конечно, ну а вообще вся система образования у нас такая, зато так проще жить - есть деньги и хорошие знакомые - получай и образование и вообще ... А попробуй так в Германии или еще там где???

бывалый | 2009-08-01 16:20

Випускник
колега, этот "цырк внутри цырка" продержится всего 2 года, пока остальные АМ не выпустятся. что-то мне подсказывает, что повыпускают всех - с долгами, без курсовых и дипломов. а тов. мельников пойдет на другие умирающие (скорее специально убивающие) факультеты.

Випускник 2 | 2009-08-01 15:47

"навіщо...100-відсоткове ...працевлаштування аграріїв", да щоб показати "кращі" результати роботи мельникова. І середній бал захисту дипломних робіт виявився вищим, так і відмітили у звіті голови дек. А своєму попереднику хочу зауважити - Мельников то клоун, але студентське "коз-л" йому підходить краще.

Випускник | 2009-08-01 14:36

    На момент захисту було одне бажання - з меншими "рацпропозиціями" захистити роботи і отримати дипломи, слава богу отримали, от тільки що буде з студентами молодших курсів... В цілому п"ятий курс - сплошна клоунада - з головним клоуном - Мельниковим.

бывалый | 2009-08-01 10:21

хахаха)) на счет тоста не знал, интересно, кто это такое загнул... по поводу защиты: проходила на "высоком" уровне. комисия была очень квалифицированой - одни Черствый С. М. и Даниленко Н. А. чего стоят. На счет ботаника и декана, то студентов это мало интересовало.
  тов. anonimus - эта новость специально для меня, я заказал. а вот если две ошибки в одном нике делать, то видно, что у Вас прекрасные преподы ненашинского язЫка были, или не дано....правильно, лучше украинский, без него никуда сейчас.

отож | 2009-08-01 07:37

Читач
так отож.
тому всі несли липові довідки. один приніс для приколу цілих 9!

КЛОД | 2009-08-01 00:24

 В педуниверситете вздохнули с облегчением, когда заочника-троечника Мельникова пригрела регионалка. Судя по статье и в ЧГИЄУ уже оценили приобретение "декана-рационализатора"

Мстислав | 2009-07-31 23:54

Не надоело одно и тоже в ступе толоч, про это аграрный факультет? Что в стране проблем поинтересней нет. Интересно, кому это новый декан так мешает, старому что-ли.

Читач | 2009-07-31 21:54

     Як можна принести довідку про працевлаштування, не маючи на руках документів про освіту? Повний маразм...

anonimus | 2009-07-31 18:57

 А для кого це новина? У всіх учбових закладах це практикують давненько, тільки не афішують, а цей попався, мабуть, хтось піариться
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Де могла опинитися Україна

SVOBODA.FM