Останнє оновлення: 12:03 четвер, 13 березня
Кому живётся весело, Вольготно на Руси? ©
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Чиновники вийшли танцювати: Проект «Танець мрії». ФОТОрепортаж
Чиновники вийшли танцювати: Проект «Танець мрії». ФОТОрепортаж

Чиновники вийшли танцювати: Проект «Танець мрії». ФОТОрепортаж

83 500 гривень було зібрано для допомоги дитячим поліклінікам Чернігова. Такий підсумок проекту «Танець мрії». Благодійної мети було досягнуто, а чернігівські депутати таки здійснили свої мрії.

Організатори заходу претендують на те, що цей проект стане найгучнішою подією 2009 року. Справді, подібних проектів Чернігів ще не бачив, а поняття «бал» є поки що незвичним для жителів нашого міста.

У тому що «Танець мрії» не залишив чернігівців байдужими, можна було впевнитись ще на підході до Чернігівського обласного музично-драматичного театру – кількості і різноманітності авто на Червоній площі могла позаздрити виставка авто.

Доволі незвична атмосфера царила у театрі. Приміщення святково оформлене, при вході – фуршет, навкруги квіти, квіти, квіти. Строката публіка не залишилась байдужою – були присутні солідні чоловіки у костюмах, жінки із святковими зачісками у вечірніх сукнях, чоловіки й жінки поважного віку, маленькі діти і навіть неформальна молодь.

Під час антракту вдалось поспілкуватися з президентом асоціації бальних танців України Олексієм Литвиновим. Він був дуже емоційний, вражений заходом і приємно здивований тим, що в Чернігові є світське життя. Він відзначив, що це гарна ідея – з «дрес-кодом». Постійно повторював: «Прекрасно! Просто прекрасно».

Організатор проекту «Танець мрії» Ірина Должикова на прес-конференції відзначила, що цей проект зробив багато добра для всіх - діти міста отримають реальну допомогу, учасники змогли втілити деякі свої мрії, а учасники клубу «Ніка» отримали крім іншого й цікаві знайомства .

На тій же зустрічі із ЗМІ не обійшлося й без розмови про «політику». Заступник міського голови Оксана Тунік-Фриз із радістю відзначила, що політики нашого міста, міська громада об‘єдналися задля досягнення спільної мети. Торкаючись тієї ж теми політики, було запропоновано створити Партію бальних танців, із сподіваннями на те, що вона буде однією з наймасовіших в країні.

На прес-конференції були присутні дуже відомі у танцювальному світі люди – танцюрист, учасник телевізійного проекту «Танці з зірками» Владислав Яма та президент асоціації бальних танців України, хореограф Олексій Литвинов, ініціатор проекту і президент клубу спортивного танцю «Ніка» Ірина Должикова. З учасників проекту з пресою спілкувались Оксана Тунік-Фриз і чемпіон України по спортивним танцям Олексій Загоруйко, депутат міської ради Віталій Голець і тренер клуба спортивного танцю «Ніка» Олена Шудра. Інші учасники в цей час проводили останні репетиції на сцені, і ці пари теж бажали скоріше приєднатися до своїх колег.

На прес-конференції пролунали питання стосовно інтриг між учасниками проекту. Ірина Должикова заперечувала це, мотивуючи тим, що вихованці клубу «Ніка» дуже юні. Проте Олексій Литвинов таємничо заявив «Все може бути, повірте нашому досвіду! І в цьому вся краса танцю».

Журналісти, користуючись нагодою, хотіли отримати уроки у великих танцюрів, навчитися бальним танцям.

Концерт проходив на одному подиху, танцювальні номери змінювали один одного. Учасники виглядали по різному – пари показали різні танці, різні костюми.

Хвилювання учасників інколи було помітним. Але воно додавало особливого шарму. Все ж учасники виглядали достойно, і якщо комусь не вистачало техніки у виконанні танцю, це було компенсовано артистичністю танцорів, цікавими сюжетами танців, оформленням сцени. Учасники довели, що танцювати може людина будь-якого віку і будь-якої комплекції.

Можна відзначити особливу церемонію вручення квітів учасникам. Кількість букетів вражала і давала привід для жартів ведучого,оскільки цей процес був невід‘ємною частиною балу. Інколи здавалося, що деякі люди, які виходили вручати квіти, робили це ще й для того, щоб презентувати себе.

Популярності чернігівських бізнес-леді і жінкок-політиків, які вийшли на паркет, могли позаздрити будь-які естрадні виконавиці і акторки – шалена кількість шанувальників, невтихаючі оплески, кількість букетів одній учасниці інколи сягала за 15 штук.

Яскравості концерту додав Владислав Яма. Його виконання танцю вражало – наскільки красиво можна передавати у танці щастя і захоплення, бруд і біль.

Величезний ажіотаж викликав майстер клас, який під час антракту у фойе театру проводив пан Владислав. Людей тут було значно більше, ніж в приміщенні де пригощали вином. Проте не всі люди були достатньо розкуті, на танцпол вийшли в основному діти і молодь, а солідні чоловіки осторонь рухалися в такт, бо встояти на місці було неможливо.

Як і все гарне, концерт швидко скінчився. Чотири години (!) пролетіли, як мить.

Настав час привітальних слів. Мер міста Олександр Соколов був вражений, «Танець мрії» він порівняв із Радянською передачею «Від всієї душі». Щиро дякував учасникам, назвав їх дивовижно-красивими людьми. Пожартував і стосовно сесії міської ради – сказав, що знає, як тепер проводити сесію – у ритмі танцю. Хто не танцює – той не може підійти до мікрофону і виступити. Деякі слова навіть важко було розчути через оплески.

Пан Соколов відзначив: «Щоб ТАК навчитися танцювати – треба відмовитись від хліба... треба полюбити «Нашу булочку».

Оксана Коваленко, директор підприємства «Наша булочка» виконала пасадобль. Пані Оксана виглядала яскраво, її підтримка в залі була шалена. Танець був емоційним. Як тереодор намагається укротити бика, так і пані Коваленко намагалась укротити свого партнера Бугай Олександра. До речі, Олександр був партнером на розхват, виконав повільний вальс і із Тамарою Махоткиною, директором підприємства «МИР». Пан Олександр повідомив, що він надає перевагу знойним жінкам.

Олександр Соколов розповідав: «Я ніколи в житті не навчусь танцювати так, як танцює Влад Яма, але я все ж таки спробую навчитись, дивлячись на тебе, Віталій, так танцювати танго: строго, красиво».

Віталій Гриць, депутат міської ради затанцював з Ритою Хоменко. Мужність пана Віталія і ніжність Рити гармонічно поєднувались у танці танго. До речі, затанцювати танго – це була мрія пана Гриця.

Олександр Соколов продовжував захоплюватися учасниками: «Я заздрю, коли на сцені танцюють батько і дочка, а в залі дуже сильно хвилюються мама, бабуся, дідусь, які теж готові вийти на сцену. Напевне, в нас ще є резерви керівників, які завдяки прикладу онучок і синів, готові доказати, що вони ще мають порох у порохівницях. І ми будемо танцювати всім містом.»

Попов Дмитро, депутат міської ради, і його донька Попова Марія показали глядачам справжній рівень бальних танців. Технічно та й емоційно пан Попов відтанцював на 100%. «Завів» зал пан Дмитро і в прямому сенсі з перших секунд виступу, коли виїхав на сцену на мотоциклі. Танець був дуже енергійний, технічно правильний.

Пан Попов своїм танцем вразив і одного зі спонсорів, за що отримав подарунковий сертифікат від турфірми. Проте він вирішив продовжити традицію робити благодійні вчинки і вирішив підтримати дітей-інвалідів, провести благодійну лотерею, щоб замість нього поїхав відпочивати хтось із цих дітей.

Олексій Литвинов відзначив пару, яка виконала «красивий, непідвласний моді танець». «Супер вальс!» - виказував своє захоплення пан Литвинов.

Владислав Яма теж був вражений концертом: «Низький уклін всім учасникам. Ви великі молодці, це справжній вчинок – те, що ви згодились на це. Я впевнений, що Чернігів – це місто, в якому найтанцюючі депутати. Я сьогодні немов потрапив до казки. За кулісами відчувалась велика напруга. Проте я побачив у танцях не лише внутрішню красу, а й глибину, щирість – це і є справжній танець. І саме такий танець, можливо не самий технічний і самий ритмічний, але й самий справжній, на нашу думку, – це був вальс Хольченкова Володимира і Гриценко Аліни».

Хоча це був не конкурс, а бал, на якому всі були переможцями, гості вечора продовжували відзначати, на їх думку, кращих.

Туристичні путівки до екзотичних країн дісталися Багмуту Генадію і Харченко Анастасії.

Віталій Голець після виступу розповів: «Під час виступу сильно хвилювався, своїм виконанням танцю не зовсім задоволений». Танцювати пан Голець буде продовжувати у тому випадку, якщо танцювати навчиться. А поки що планує продовжити репетицій із своїм тренером Оленою Шудрою. Він відзначив, що готовий виступити ще й в Городні, Прилуках – щоб ще зібрати коштів, та щоб не пропав реквізит.

На концерті пан Голець виконав повільний вальс. Ця пара показала глядачам справжню «Вечную любовь». Хвилювання пана Віталія було трохи помітним, а коли він пані Должикову назвав Дорожкіною – це допомогло розрядити зал, зняти деяку напругу. Пожвавлення глядачів викликало й інше - пан Віталій, як справжній чоловік, мужньо боровся за інвентар на сцені.

Оксана Тунік-Фриз добре танцювала, проте співала ще краще. Пані Оксана вразила глядачів своїм голосом і щирістю виконання пісні про кохання . Затанцювати – це не була мрія пані Оксани, вона завжди вважала, що танці – це не для неї. Особливої грації і пластики в собі не відзначала і для неї це було подоланням певного барєру. Цей виступ був для пані Тунік-Фриз був немов фінальний вибух, і після закінчення концерту виникло відчуття порожнечі.

Після виступу до пані Оксани підходили Влада Яма і Олексій Литвинов, запитували, чи не займалася танцями раніше, зробили комплімент і сказали, що вони дуже здивовані, було дуже гарно. Також пані Оксана повідомила, що варто очікувати продовження даного заходу. Планується проведення «Танцю мрії» у міському палаці культури, з більш демократичними цінами на квитки для бажаючих, яким з різних причин не вдалось відвідати концерт.

Коментарі (79)

Я не из Чернигова | 2009-05-08 12:22

Вспомните какого-нибудь УВАЖАЕМОГО людьми руководителя города, района, предприятия и т. д.(есь такие). Нуждался такой человек в подобном пиаре? Стал бы уважающий себя директор выгыцывать на сцене, чтобы закалымить бабок? Есть люди, у которых танцевать получается лучше. А коли ваша типа "элита" не в состоянии обеспечить деньги для больниц квалифицированной работой, так снарядите из них ударную агитбригаду по городам и весям, пусть ногами дрыгают и зарабатывают бабки для тех же больниц и садиков. С поганой овцы хоть шерсти клок. Тоже мне, мещане во дворянстве, альпийское нищенство от духвоной убогости.

иван | 2009-04-23 20:17

сценарист
иванА еще лучше загрузить всю эту "танцевальную шоблу" в автобус и отправить с "гастролями" в какую- нибудь соседнюю область. Представляете себе заголовки местной прессы - "Распоясавшиеся фанаты О.Т-Ф заняли целую половину первого ряда!" Вот только экономический эффект будет слабоват. Для пополнения казны лучше всех этих танцоров по реальной цене оптом "скупить", а потом им же "продать", по цене, которую они сами себе сложили. Вот это бизнес! Пару городских бюджетов - запросто!
Макс
Дык.. завсегда пожалуйста! Всегда помогу, чем смогу! Вот только уж очень не люблю хвастунов и подхалимов... . А так... удачи Вам... в Вашей "нелегкой" работе!

Макс | 2009-04-23 14:10

сценарист
иванА еще лучше загрузить всю эту "танцевальную шоблу" в автобус и отправить с "гастролями" в какую- нибудь соседнюю область. Представляете себе заголовки местной прессы - "Распоясавшиеся фанаты О.Т-Ф заняли целую половину первого ряда!" Вот только экономический эффект будет слабоват. Для пополнения казны лучше всех этих танцоров по реальной цене оптом "скупить", а потом им же "продать", по цене, которую они сами себе сложили. Вот это бизнес! Пару городских бюджетов - запросто!
Да уж, цепляет тебя. :))) Очень яркий проект. Очень хорошее шоу. Все участники просто умнички!!! ВВ спасибо за хороший материал а Виктору Кошмалу за прекрасные фото. И тебе Иван спасибо за повышение рейтинга. :))))

иван | 2009-04-22 11:03

сценарист
А еще лучше загрузить всю эту "танцевальную шоблу" в автобус и отправить с "гастролями" в какую- нибудь соседнюю область. Представляете себе заголовки местной прессы - "Распоясавшиеся фанаты О.Т-Ф заняли целую половину первого ряда!" Вот только экономический эффект будет слабоват. Для пополнения казны лучше всех этих танцоров по реальной цене оптом "скупить", а потом им же "продать", по цене, которую они сами себе сложили. Вот это бизнес! Пару городских бюджетов - запросто!

сценарист | 2009-04-22 00:30

Предлагаю тему следующего шоу: Миськрада в образе нищих на паперти - подайте для исполнения мрий (мерии). И расходов на наряды и Влада Яму не будет , и доходов существенно прибавится в городской казне (на цветы ведь тоже не надо тратиться) Клоуны - так до конца ж.

Даша | 2009-04-17 11:41

Даша
2001Честные и порядочные люди стремятся в жизни достичь духовного совершенства, а не материального благополучия. А этот контингент Черниговских "ТАНЦЮРИСТОВ" просто решил выпендриться притом друг перед другом. Даша! насчет второго счастья, так это говорят о наглости, а не о зависти.
Иди и работай и совершенствуйся!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Евгений | 2009-04-16 14:08

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
zzz
НеМашаА кто вам сказал, что там были зрители?
ПРИШЛИ ПОДЧИНЕННЫЕ С КУПЛЕННЫМИ ЦВЕТАМИ ЗА СЧЕТ ТАНЦУЮЩИХ)))))))))) ?????????? ИЛИ С БЮДЖЕТА)))))))????????
zzzДеньги собирали для больницы, правильно? поэтому это дело личной чести и совести - присутствовать или отсутствовать. Или Вы хотите сказать, что к Вашей персоне достаточно внимания и уважения , чтобы собрать полный зал на подобное мероприятие??????? Или Вы стали хоть раз инициатором такового??????
   
Евгений
dohtorпан "Евгений" має відповідне рішення суду чи він сам є останньою інстанцією, що дозволяє навішувати ярлики "а-ля корупціонер" ?
Можливо, подивитесь спочатку на себе?
  А погрози це вже справ іншої площини, можливо саме вами зацікавляться відповідні органи.
После того, как тобой заинтересуются в Холявине, мной может быть заинтересуются соответствующие органы. А таких как Туник-Фриз давно сажать надо. Стах уже сидит. Туник-Фриз тоже сядет за то, что сдирала поборы за разрешение на пивные палатки по городу. Доказательная база уже собрана осталось "убедить" некоторых сотрудников прокуратуры области, что ее пора сажать.

марійка | 2009-04-16 06:14

СергійКо
А як, цікаво знати, порахували, скільки хто краде? Чи стояли поруч, чи допомагали? А може такі злі коментарі тому, що самому здається, що єдине джерело грошових надходжень то крадіжка? Ви вважаєте, якщо іншого обмазати багнюкою, то сам виглядаеш білішим?

Тамара | 2009-04-15 22:07

2001
Я думаю, что если бы те, кто считает чужие деньги, кто сколько украл, кто сколько недоплатил в бюджет, недодал им "честным и безукоризненным", были бы гораздо богаче и успешнее в своей жизни, еслибы могли работать лучше, пить меньше и завидовать пореже. Я знаю одно. Можешь сделать лучше - сделай. Не можешь - помолчи лучше.

К | 2009-04-15 12:53

некоторых хлебом не корми, дай других обсудить.
Мероприятие отличное. согласен с одним из комментаторов - собрал ли зал аншлаг если бы на сцену вышли другие люди? сомневаюсь.
2 евгений
над последними 2 вашими предложениями посмеялся! спасибо за позитив! :)

dohtor | 2009-04-15 12:39

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
zzz
НеМашаА кто вам сказал, что там были зрители?
ПРИШЛИ ПОДЧИНЕННЫЕ С КУПЛЕННЫМИ ЦВЕТАМИ ЗА СЧЕТ ТАНЦУЮЩИХ)))))))))) ?????????? ИЛИ С БЮДЖЕТА)))))))????????
zzzДеньги собирали для больницы, правильно? поэтому это дело личной чести и совести - присутствовать или отсутствовать. Или Вы хотите сказать, что к Вашей персоне достаточно внимания и уважения , чтобы собрать полный зал на подобное мероприятие??????? Или Вы стали хоть раз инициатором такового??????
   
Евгений
пан "Евгений" має відповідне рішення суду чи він сам є останньою інстанцією, що дозволяє навішувати ярлики "а-ля корупціонер" ?
Можливо, подивитесь спочатку на себе?
  А погрози це вже справ іншої площини, можливо саме вами зацікавляться відповідні органи.

Евгений | 2009-04-15 11:41

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
zzz
НеМашаА кто вам сказал, что там были зрители?
ПРИШЛИ ПОДЧИНЕННЫЕ С КУПЛЕННЫМИ ЦВЕТАМИ ЗА СЧЕТ ТАНЦУЮЩИХ)))))))))) ?????????? ИЛИ С БЮДЖЕТА)))))))????????
zzzДеньги собирали для больницы, правильно? поэтому это дело личной чести и совести - присутствовать или отсутствовать. Или Вы хотите сказать, что к Вашей персоне достаточно внимания и уважения , чтобы собрать полный зал на подобное мероприятие??????? Или Вы стали хоть раз инициатором такового??????
   
Все было нормально, если бы не одно но!!! Танцует взяточница и коррупционер Оксана Туник-Фриз, которая делает все, чтобы ликвидировать 4 больницу, и перенести самое уникальное отделение из 4 больницы во 2, к взяточнику и подлецу Фалю. Именно у него в больнице типа повесилась бухгалтер года 4 назад, когда проверяли больницу. Такие горе-реформаторы медицины уже давно должны танцевать на допросах в прокуратуре. Вор должен сидеть в тюрьме. Тузик готовся к Стаху!!! Сядешь - это я тебе обещаю.

zzz | 2009-04-15 08:31

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
zzz
НеМашаА кто вам сказал, что там были зрители?
ПРИШЛИ ПОДЧИНЕННЫЕ С КУПЛЕННЫМИ ЦВЕТАМИ ЗА СЧЕТ ТАНЦУЮЩИХ)))))))))) ?????????? ИЛИ С БЮДЖЕТА)))))))????????
Деньги собирали для больницы, правильно? поэтому это дело личной чести и совести - присутствовать или отсутствовать. Или Вы хотите сказать, что к Вашей персоне достаточно внимания и уважения , чтобы собрать полный зал на подобное мероприятие??????? Или Вы стали хоть раз инициатором такового??????
   

Майшев | 2009-04-14 21:56

Julia
Люся
Пані Люся хоче поговорити що зробив Майшев для міста та не тільки? :)
Без проблем - назначайте час та місце, поспілкуємось ;)
По-друге, чому така агресія? Невже я щось погане кажу (казав)?
Я висловив свою думку, на що маю повне право.
По-третє, чому слово "піар" ви сприймаєте як негатив? Ані поганого в цьому слові я не бачу, якщо у вас сприйняття інше, це тільки ваша особиста проблема, не більше цього.
А вам, пані, потрібно навчитись тримати свою агресію та вміти з повагою відноситись до людей.

коррупция | 2009-04-14 21:48

Сашко ЯСЕНЧУКНа мою думку, це навпаки позитивно. Зібрали гроші для лікарні. Ти щось зробиш краще?
Осталось проследить, чтобы врачи эти деньги не пробухали, с них станется.

НеМаша | 2009-04-14 17:44

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
zzz
А кто вам сказал, что там были зрители?
ПРИШЛИ ПОДЧИНЕННЫЕ С КУПЛЕННЫМИ ЦВЕТАМИ ЗА СЧЕТ ТАНЦУЮЩИХ)))))))))) ?????????? ИЛИ С БЮДЖЕТА)))))))????????

Zarinka-UA | 2009-04-14 17:14

Дааа....конечно из-за кулис ещё интересней было это всё наблюдать...
Супер, мне очень понравилось. Я в восторге от проэкта.
Влад Яма сам говорил, что не ожидал увидеть в нашем городе столько танцующих депутатов.А с одной стороны так приятно.
Если бы и работа так хорошо делалась как и танцы:))
Ладно, ладно я этим ничего не хочу сказать, а то ещё начнёться сейчас здесь...
  P.s: Ну конечно комментарии некоторые можно было бы и удалить редакции...Sorry,но сами почитайте!

david | 2009-04-14 15:53

2 zzz +500!
  также спасибо редакции за чистку комментариев.

Эксперт | 2009-04-14 10:50

зрительУвидев ОТФ я потерял сознание. Спасибо ей за суппершоу. Я восхищаюсь этим человеком и ее талантом.
И ее ту**ью и взяточничеством. Гнать с власти надо таких идиотов.

zzz | 2009-04-14 09:54

Юрій На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.
А кому треба йти танцювати, щоб люди були готові віддати 50-300 гривень за вхід? та ще й щоб зібрався повний зал? Присутніх не стільки танці цікавили, як виконавці. Якими б танцюристами не були Яма чи Шоптенко, їх виступи можна побачити не сьогодні так завтра, а танцюючих депутатів навряд чи. І чи подобаюся вони вам чи ні, а результати говорять про те, що шоу вдалося

Люся | 2009-04-14 09:00

Julia
Повністю згодна з Julia. І хто такий Майшев - один з шлейфоносців мерС(з)ької дами? Що він сам організував, крім підлабузницьких коментарів?

Julia | 2009-04-14 08:50

Люди.. мені цікаво.. ви ж все знаєте ...
поясніть будь-ласка, до чого тут піар клубу?
Що отримає клуб від такого піару?
Люди масово підуть записуватись до них на танці?
  

Вит | 2009-04-14 08:40

н
2001Да танцуйте себе на здоровье! Деньги собирайте дальше, если мало!
Убирайте город! Чё вы там ещё можете делать?. а чуть не забыл, вы же ещё можете руководить, управлять, воровать, совокупляться, сквернословить, пить, курить, морды бить. Если чего забыл, так вы дополните, вы же лучше знаете что вы ещё можете, а то мы не видим и не знаем чё вы там ещё можете!
2001, агнец Божий, эко тебя торкнули безобидные танцы.
Не гоже, не гоже, сын мой, на страсной неделе поливать людей плохими
словами. Побойся Бога.

Саша | 2009-04-14 00:00

Для всех людей которым не повезло, они остаються в теми и только то и умеют делать, что жаловаться и плакаться на правительство, советую просто напросто пойти к психиатру и решить свои личные эмоциональные проблемы; а вот только потом высказывать недовольство!

Семен Семеныч | 2009-04-13 23:03

Когда работать надо с рассвета до глубокой ночи, они затеяли это б-ство!
2001, стишок как нельзя кстати. Спасибо. Хорошее - хорошо забытое старое.

Майшев | 2009-04-13 21:27

Я не казав, що акція пройшла "без запитань".
Писав я про те, що подібні акції вкрай необхідні.
А що стосується самої організації, то більше залишається запитанні...
Якщо відверто, то, по-перше, незрозумілим для мене була видача сертифікатів від турагенцій. Всіх мотивували на БЛАГОДІЙНИЙ бал, а тут .. було роздача якихось сертифікатів. Краще б винесли ці сертифікати на аукціон та додатково назбирали 5-7 тис. гривень.
По-друге, не називаючи прізвищ, мені було цікаво чому саме одна дівчина із Ніки була родзинкою програми.
По-третє, пан Таганов не кращий варіант був як ведучий балу. Та й пані Ірині бажано було б вийти тільки наприкінці програми.
  Резюмуючи, можна сказати, що піар клубу відбувся стовідсотково :)
А бал повинен бути саме в такому благодійному форматі, але конче необхідно переглянути бік помпезності та максимально заробити саме задля благих дії, без коштовного заохочування учасників, бо, всі учасники згодились танцювати не за здобуття сумнорозподілених туристичних сертифікатів.

Розгул клептократії | 2009-04-13 21:17

Даша
Так ми й не досягли через них - куди не сунься - вони з протягнутою рукою!

Spectator | 2009-04-13 21:12

Як казав Висоцький: "Завцеха наш - товарищ Сатюков недавно в клубе так скакал"...
Жаль не було Олексія Юрійовича в фіолетових трусах...

2001 | 2009-04-13 20:30

Даша
Честные и порядочные люди стремятся в жизни достичь духовного совершенства, а не материального благополучия. А этот контингент Черниговских "ТАНЦЮРИСТОВ" просто решил выпендриться притом друг перед другом. Даша! насчет второго счастья, так это говорят о наглости, а не о зависти.

Даша | 2009-04-13 20:06

Все кто тут написал всякое г.....а вы чего в жизни достигли? Правильно, нечего....зависть - второе счастье человека..так что завидуйте!

иван | 2009-04-13 19:50

Искренне посмеялся! Даже не от статьи и фото, а от комментариев! Война прихлебателей с ж.полизами..! И кому вся эта мышиная возня была бы нужна, если бы не все эти персонажи? Они Вам что, интересны как личности? Так в нашем городе живет масса людей и умнее, и талантливее, и красивее.И танцевать они умеют куда лучше, и шоу делать. Деньги собрали? Какой героический подвиг! А сколько уже украли? И кто, кроме них самих, об этих танцульках вспомнит лет этак через пять? ..."Шикарное, роскошное по своему идейному содержанию и духовному наполнению шоу"... - это же надо так лизнуть! Просто нет слов!

2001 | 2009-04-13 18:12

н
Да танцуйте себе на здоровье! Деньги собирайте дальше, если мало!
Убирайте город! Чё вы там ещё можете делать?. а чуть не забыл, вы же ещё можете руководить, управлять, воровать, совокупляться, сквернословить, пить, курить, морды бить. Если чего забыл, так вы дополните, вы же лучше знаете что вы ещё можете, а то мы не видим и не знаем чё вы там ещё можете!

2001 | 2009-04-13 17:55

А зачем я с этими «ТАНЦОРАМИ» спорить. Пускай танцуют, поют, веселится!

н | 2009-04-13 17:48

почитал комменты последних ярких тем - все не то и все не так!
и убирали плохо, и танцевали как плохие танцоры, и деньги собирали для поликлиник пиараясь.. ну и народ...

СергійКо | 2009-04-13 16:47

Leila
То у вас повиннi бути факти, щоб закидати таке. ;-) Ану конкретнiше. Захiд просто супер!!!
  Вам 10 років, чи ви просто придурюєтеся? Подивіться на офіційну зарплатню цих "меценатів" і порівняйте з витратами. от і всі докази

Julia | 2009-04-13 16:00

Julia
2001
А ви подивіться на це з іншого боку -
лікарні 80 тисяч отримають (не було б концерту, ніхто б і не дав)
дуже гарна талановита молодь себе на концерті показала ( їх професійна майстерність гідна бути гордістю Чернігова)
хай навіть ви вважаєте, що гідних людей серед учасників немає (ваша цитата)
ну то й що?
концерт вийшов гарний
як мінімум дві гарні мети досягнуті
це дуже добре в наші часи

Зяма | 2009-04-13 15:55

     С П Я Н І Л І
     З С К У К И,
     ЗІБРАЛИСЬ
     ** Е Л І
     І ** К І....

911 | 2009-04-13 15:28

Антидуховна культура так і пре з них. Гламур , куртуазність, бордельна стилістика під час Великого посту - це прийнятно лише чернігівським совкам при владі. Ось де починаються проблеми чернігівців: у серцях, душах і головах їхніх керівників...

2001 | 2009-04-13 15:22

Julia
Да развлекайтесь себе на здоровье. Только не прикрывайтесь благотворительностью. Тот, кто отдаёт что-то нуждающемуся, об этом не трезвонит и не кичится. А то что вы сделали междусобойчик и решили попиариться, гнусностью и низостью по-другому не назовёшь.
Ни одного имени культурного, интеллигентного человека в участниках этого цирка я не слышал, и слава богу.

911 | 2009-04-13 15:17

Ех, шкода, що не додумалися станцювати на страсному тижні! Ото б уже була повна опа :) Зрештою, і без того абсурдно і все роблено через одне місце. Хоча, ні - тепер, після успіху в танцях, Тунік-Фриз не буде безробітною:)

Юрій | 2009-04-13 15:08

 На мою думку, представникам влади зовсім не потрібно танцювати, потрібно покращувати життя в місті, а не показувати себе.

Черниговгаз | 2009-04-13 15:07

А мне понравился бюст Аллы Арматуровны!

Leila | 2009-04-13 15:00

СергійКозгоден з тими, хто каже, що шоу вийшло яскравим і позитивним. добре, що передали гроші лікарні, але...
якби кожен з 17 танцюристів вкрав з казни (напряму, або через несплату податків в повному обсязі) всього лише на 10 тисяч гривень менше, то сума вийшла би значно більша.
і не треба кивати на Європу, де благодійні заходи є нормою. там не крадуть в таких розмірах. я теж можу бути щедрим за чужий рахунок.
То у вас повиннi бути факти, щоб закидати таке. ;-) Ану конкретнiше. Захiд просто супер!!!

Julia | 2009-04-13 14:15

Тю на вас...
Які усі психічні!
В такий складний час зробили чудовий концерт, отримали масу задоволення - і це вам погано?
Краще вже нічого не робити?
Зовсім не розумію, що вже ж вам буде до вподоби...

СергійКо | 2009-04-13 14:08

згоден з тими, хто каже, що шоу вийшло яскравим і позитивним. добре, що передали гроші лікарні, але...
якби кожен з 17 танцюристів вкрав з казни (напряму, або через несплату податків в повному обсязі) всього лише на 10 тисяч гривень менше, то сума вийшла би значно більша.
і не треба кивати на Європу, де благодійні заходи є нормою. там не крадуть в таких розмірах. я теж можу бути щедрим за чужий рахунок.

Рита | 2009-04-13 13:38

Женя Бондаренко
Редактор новинШкурка вычинки не стоит. ©
Знов починається у коментарях імітація "хвилі народної підтримки"? Вже проходили...
А у вас особлива нелюбов до Оксани Володимирівни? А ми її любимо й щиро пишемо про свої почуття й емоції. А ваша позиція нам також вже зрозуміла. А ще ми любимо Коваленко Оксану, Багмута Генадія, Бережного Віктора, Грица Віталія, Сердюк Оксану та Хальченкова Володимира та всіх інших, хто приймав участь у проекті. Всім велика подяка!!! Все було просто супер!!!

ГИБСОН | 2009-04-13 13:33

Да вы что!!!! Ирина Должикова - вдохновитель и движущая, организующая сила мероприятия!!!!!!!!!!!! ого !!!
Вы ошибаетесь... спросите у нее сами!!! Как и кто ей помогал!!!

Просто прохожий | 2009-04-13 13:19

Просто напомню, подсчет стоимости мероприятия с первого материала Баги о таншоу. Это ответ на то стоит ли шкурка вычинки, при том размахе, который был, скорее всего шоу обошлось гораздо дороже, чем собрали денег. Господа развлекаются. Бал для избранных.:
- Очікувану суму організатори поки що не називають. Проте вважають, що вона буде однозначно вагомою. Ціна квитків на цей захід складатиме 50-300 гривень. У драматичному театрі може вміститя 600 людей. Отримуємо приблизно 90 000. Витрати на оренду приміщення - максимум 10 тисяч гривень. Витрат на рекламу організатори не несуть. Головним інформаційним спонсором виступає компанія «Gold future» - це і радіо- , і відеореклама, і бігборди За це компанія «Gold future» отримала єкслюзивні права на висвітлення підготовки депутатських танців.
  Та участь у концерті це ще й витрати для учасників. В середньому заняття бальними танцями з гарним хореографом в Чернігові коштує 500 гривень на місяць, проте учасників, за словами організаторів тренують безкоштовно. Та найдорожче: костюми для виступу танцюристи мають підготувати самі, за свій рахунок.
  Організатор проекту Ірина Должикова відзначила, що деякі учасники вже придбали костюми, при чому кращі, ніж костюми професійних танцюристів. А це задоволення не з дешевих. Мінімальна ціна на взуття для бальних танців складає 330-350 гривень, в залежності від розміру. Якщо ж взуття фірмове, і буде придбане в Києві – то мінімальна сума складає двісті доларів. Стартова ціна чоловічої сорочки 250 гривень – і це за умовою, що вам її будуть шити в чернігівському ательє – повідомили «Високому Валу» в студії бального танцю. А ще чоловікам необхідні і брюки, і краватка, і фрак, і інше. Найдешевше жіноче вбрання для латиноамериканської програми коштує 100 долларів, а якщо костюм для європейської програми, то сума буде значно вищою.
  Складно уявити першу красуню чернігівського міськвиконому Оксану Тунік-Фриз у скромному наряді. Тож кожній парі в середньому необхідно буде витратити по 6000-8000 гривень на костюми – адже щоб привернути увагу чернігівців депутати мають не тільки затанцювати, а й гарно виглядати.

Женя Бондаренко | 2009-04-13 13:18

Женя Бондаренко
Редактор новин
Дорогая редакция.Я пишу свое мнение по поводу этого мероприятия.Попрошу больше от себячины не писать. Вы тут для освещения поэтому молчите в тряпочку.

зритель | 2009-04-13 13:04

Увидев ОТФ я потерял сознание. Спасибо ей за суппершоу. Я восхищаюсь этим человеком и ее талантом.

2001 | 2009-04-13 13:03

Попрыгунья Стрекоза
Лето красное пропела;
Оглянуться не успела,
Как зима катит в глаза.
Помертвело чисто поле;
Нет уж дней тех светлых боле,
Как под каждым ей листком
Был готов и стол и дом.
Всё прошло: с зимой холодной
Нужда, голод настает;
Стрекоза уж не поет:
И кому же в ум пойдет
На желудок петь голодный!
Злой тоской удручена,
К Муравью ползет она:
"Не оставь меня, кум милый!
Дай ты мне собраться с силой
И до вешних только дней
Прокорми и обогрей!"-
"Кумушка, мне странно это:
Да работала ль ты в лето?"-
Говорит ей Муравей.
"До того ль, голубчик, было?
В мягких муравах у нас -
Песни, резвость всякий час,
Так что голову вскружило".-
"А, так ты..." - "Я без души
Лето целое всё пела".-
"Ты всё пела? Это дело:
Так пойди же, попляши!"
  Иван Крылов "СТРЕКОЗА И МУРАВЕЙ"

Вит | 2009-04-13 12:52

По-моему, комменты и существуют, для выражения своего отношения
к какому-либо событию в жизни города и области. НО. Это можно
делать без зависти, жлобства и оскорблений. А людям, имеющим
отношение к редактированию на сайте не гоже обвинять кого-либо
в создании "хвилі народної підтримки" или в чём то подобном. Это
нарушает неписаные законы модерирования и администрирования сайтов.

Посторонний | 2009-04-13 12:48

Во-первых, инициатор, координатор, вдохновитель и движущая, организующая сила мероприятия - Ирина Должикова. И на 90% это ее успех (как бы не старались прихлебатели ОТФ)
Во-вторых, спасибо всем, кто согласился выйти на сцену в непривычной для себя роли. По собственному опыту знаю, что это сложно.
В третьих, в любом случае, при любом финансировании эти деньги детским больницам не помешают. За границей, между прочим, и при достаточной обеспеченности медоборудованием благотворительная помощь госпиталям (больницам) - дело весьма распространенное и поощряемое. Так что и в следующем году стоит проект стоит продолжать!!!

Майшев | 2009-04-13 12:43

Акція благодійна та благородна!
Вкрай необхідно проводити подібні акції.
Шоу було надзвичайно цікавим. Особливо запам'ятались виступи Дмитра та Марії Попових, Віталія Гриця та Оксани Тунік-Фриз, яка підготувала 2 номери (вокально-танцювальний та танцювальний).
  Незрозумілим були визначені нагороджені, але це вже інше питання :)

2001 | 2009-04-13 12:41

Марія Иванівна
А кого вы имеете ввиду из "ТАНЦОРОВ" под словом меценат?
Третьяков не воровал деньги не у людей не из козны, если на то пошло!

Редактор новин | 2009-04-13 12:41

Женя Бондаренко
Шкурка вычинки не стоит. ©
Знов починається у коментарях імітація "хвилі народної підтримки"? Вже проходили...

Oper | 2009-04-13 12:39

Марія Иванівна
"А таким желчным людям, как вы, что ни сделай, все плохо."
Половину дитячих садків у місті розбазарили - це теж відноситься до вашого "таким как вы что ни сделай..."?
Лікарні закривають - це теж "для вас"?
Школу №8 готують для дерибану - "не злопыхать"?
НАШУ Ялівщину дерибанять і вирубують під - хатинки - нам не злопыхать?
НАШІ парки вирізають - нам теж не злопыхать?
Вот уж воистину - нам что ни сделай - все плохо!

Женя Бондаренко | 2009-04-13 12:36

Я вот только не пойму ... как еще при таком мероприятие можно написать что то плохое????!! Это нужно быть дегенератом и ущербным человеком. Кто там был, кто видел это, должны гордиться нашими участниками.Они подарили нам праздник и собрали деньги больнице.

Oper | 2009-04-13 12:32

из-за кулис
Гроші для поліклінік (і всього іншого бюджетного) мають збирати ЗОВСІМ НЕ танцями. І обладнання у лікарні мають привозити ЗОВСІМ НЕ Дубілі.
Так же, як і відповідати за себе чиновники мають ЗОВСІМ НЕ "из-за кулис", чи то "из-за угла" - як гопники. Втім, яка різниця між ними? Зовнішня?

Вит | 2009-04-13 12:28

2001Мракобесие.
Как у Булгакова, сцена исполнения хором революционных песен быдлотой.
Я так понял, ты солируешь в этом хоре?
Осторожнее, не захлебнись желчью.

Марія Иванівна | 2009-04-13 12:25

 2001 Идея меценацтва не нова, но очень благодарна. Не было бы и третяковской галереи, если бы не плохой Третяков -гнобитель Марий и Петров с Иванами. А таким желчным людям, как вы, что ни сделай, все плохо. Грех не берите на душу, не злопыхайте.

Claire | 2009-04-13 12:21

Я была на проекте и мне очень-очень понравилось!!!!!! Молодцы все!!!!!!
Столько позитива, положительной энергии я давно не получала, все было просто класс!!!! Особенно хочу отметить профессиональных партнеров и партнерш- они просто все молодцы и их сольные номера прошли на ура!!!!! Больше всего мне понравилось танго из мюзикла " Чикаго" в исполнении Андрея Цыбка и Марии Поповой- это действительно было страстное танго.Да,они действительно профессионалы!!!! Молодцы!!!!

Женя Бондаренко | 2009-04-13 11:54

Оксаночка!!! Это просто нельзя описать словами, такой финал в твоем исполнении!!! Ты своим выступлением поставила такую точку, что в сердце ваш танец оставил сильный отпечаток.!! Ты так пела!!! Столько в этом было чувств ,эмоций, силы,страсти .Все на одном дыхании. Потом ваш танец, который был как высший пилотаж всего происходящего в этот вечер.Это произведение искусства !!!!! Это ты !! Вот ты во всем такая.!!!Ты покорила такую высоту которая только тебе доступна. Это было по настоящему.Это был танец профессионалов и особенных людей,которые пережили что то на сцене и с вами это пережили все в зале..- вот это ваш танец. Это то что нужно пережить с вами. Просто на это смотреть нельзя это задевает душу,сердце и воображение. Это труд.. но и это твой талант и Лешен. Леша!!! большое тебе спасибо за твой труд так как я знаю что ты очень много зделал для всего проекта в целом ..и очень сильно почувствовал Оксану. Спасибо тебе за твой труд и за твои человеческие качества.Вы просто подарили то что могут подарить сердца переполненые танцем. Вы что то затронули в небе, и звезды склонились над вами. Вот что я могу сказать. Остальное словами не опишешь.

ответ | 2009-04-13 11:30

с борда в месяц надо заплатить 500 грн налогов, (платить надо даже за пустой щит, если только там не висит социалка, ведь размещение социальной рекламы дает право налог за этот период не платить), а теперь посчитайте - пока рекламировали патронат соколова в столь важном проекте город не получил 25 000 только налогов плюс все это напечатать, поклеить, подсветить. и это только с внешних носителей. так сколько там собрали для больници? не там собирали товарищи.

2001 | 2009-04-13 11:18

из-за кулис
2001
из-за кулис
Не надо меня жалеть. Я в вашей жалости не нуждаюсь.
Скажу вам больше, "из-за кулис", "из-за угла", "из-за спины" - это ваша натура и вам подобным, и говорит о многом.

Сергей | 2009-04-13 11:14

2001
Честно говоря, рядом с предыдущим комментарием (2001-это год рождения?) и плюнуть неохота! Счастье, что подобные типы жл*бы и жмоты, и на подобные мероприятия не ходят... Детей у них наверняка нет, и им до лампочки проблемы детских поликлинник... Не дает покоя мысль о собственной ущербности... Богатым нужно быть душой, в первую очередь, а потом иметь и деньги и власть! А стаким стыдом и совестью не только к власти допускать человека, а и комментарии писать нужно в специально отведенном месте... (ну не на сайте же ядом плескать?)
Спасибо автору за статью, за фото, а участникам проекта за доставленное удовольствие!

из-за кулис | 2009-04-13 11:02

из-за кулис
2001
мне жалко вас.

2001 | 2009-04-13 10:57

из-за кулис
Грязь и желчь......? да грязь и желчь, а что ещё осталось нам, которых вы обманывали, обманываете, но думаю, что не долго вам осталось нас обманывать. Нет не в плане выборов. Выборов может и не быть. А вот Марьи, Петры, Иваны, которые трудятся за копейки на принадлежащих вашей братии фабриках и заводах, и которым вы якобы делаете хорошо, уже почти созрели для того, чтобы вычистить в физическом плане это Д*РЬМО, которое здесь растанцевалось.

123 | 2009-04-13 10:54

да правильно, надо просто хорошо работать, выполнять добросовестно свои обязанности, тогда не придется танцевать за деньги, вместо того, чтобы на работу ходить. за чей счет был фуршет? короче, если хочешь стать хозяином жизни, стань слугой народа.

ВОПРОС | 2009-04-13 10:49

>>>>83 500 гривень було зібрано
1. Деньги как для такой шумихи - смешные. И близко несравнимо с тем, сколько черниговские слуги народа крадут.
  2. А сколько было потрачено денег на организацию этого "праздника жизни"? Уверен, что не один десяток гривен.
  Одной рукой даем, другой забираем!

из-за кулис | 2009-04-13 10:38

статья позитивно написана! спасибо автору, сумевшему отойти от грязи и желчи в комментариях в предыдущих анонсировавших событие темах!
мероприятие имеет все основания стать ежегодным!
 + понравилось когда Таганову из зала крикнули - Таганыч, возвращайся в Чернигов!
кто-то тут про пир во время чумы все никак успокоится не может? таким можно со смелостью сказать - я бы вас послал, да вижу вы оттуда!

2001 | 2009-04-13 10:36

Мракобесие.
Как у Булгакова, сцена исполнения хором революционных песен быдлотой.

Н.В. | 2009-04-13 10:18

несмотря на некоторые браки во время выступления шоу было крутое! правильно отмечено в статье, что 4 часовое мероприятие пролетело очень быстро, а это значит что шло оно на одном дыхании и не напрягало никого!

Я | 2009-04-13 10:12

Якби трохи раніше проводився конкурс, то танцював би і Стах.

Сашко ЯСЕНЧУК | 2009-04-13 10:07

На мою думку, це навпаки позитивно. Зібрали гроші для лікарні. Ти щось зробиш краще?

Глория | 2009-04-13 10:00

Шикарное, роскошное по своему идейному содержанию и духовному наполнению шоу.Респект всем, кто каким-либо образом причастен к этому балу. Дай вам Бог творческого вдохновени и сил на подобные акции в будущем!

Виталий | 2009-04-13 09:59

был на мероприятии! мне понравилось!

Я | 2009-04-13 09:57

Хто танцює - Марія Іванівна з "Чексіла", Іван Петрович, який із "ЗаЗ"а пішов на біржу? Чи Петро з "Чернігівгазу", якому із затримкою виплачують зарплату?
Не треба прикриватися благодійністю, якої немає. Якщо всі, хто танцює і не танцює, будуть вести бізнес і працювати прозоро, то не треба буде благодійних акцій. Є бюджет, який має фінансувати.

2001 | 2009-04-13 09:12

Хорошо замечено! "Кому живётся весело, Вольготно на Руси?"
Казнокрадам, ворам, негодяям, в общем слугам народа.
Пируют, развлекаются подлецы, без стыда и совести. Устроили пир во время чумы на уворованые у народа и государства деньги.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новий дім у Німеччині - що українці думають про своїх співвітчизників, які втекли

SVOBODA.FM