Останнє оновлення: 22:05 понеділок, 17 лютого
Кадри
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Андрос – перший заступник мера Чернігова (фото+відео)
 Андрос – перший заступник мера Чернігова (фото+відео)

Андрос – перший заступник мера Чернігова (фото+відео)

Тридцята сесія Чернігівської міської ради призначила першим заступником міського голови Олександра Соколова тимчасово безробітного, екс-депутата Верховної Ради Сергія Андроса.

Передає з сесії Олег Головатенко.

Під час обговорення депутат Костянтин Іванов зауважив, що в міській раді утворився політичний дисбаланс: мер – член Партії регіонів, секретар – член Партії регіонів, першим заступником пропонується також – член ПР.

”Такого не повинно бути. Перший заступник повинен бути принаймні позапартійним”? – сказав він.
Іванов додав, що в проекті рішення не було навіть конкретного прізвища Сергія Андроса.

Олександр Соколов відповів, що міськрада - не філіал Верховної Ради і головне – працювати на благо міста.

Мер виніс кандидатуру Андроса і запросив на трибуну.

Голосування сказало все - 34 «за», 10 «утрималось».

Сергія Андроса аналітики пов"язують з інтересами групи команій "Вєна".


Збільшити

ЗА Андроса!


Збільшити

Утрималися!

Коментарі (49)

Веселий Роджер | 2013-03-09 15:47

Та тьфу на вас, з вашими андросоколовими і т. п.

Ганна Григорівна | 2013-03-07 18:26

Сергій Соломаха - молодець! Завжди має свою думку - виважену, обєктивну, обгрунтовану. І не ховається за псевдонімами. А головне - бореться за справедливість. Таких людей у місті, на жаль, не так вже й багато. Сергію - так тримати!

Сергій Соломаха | 2013-03-07 11:02

Експерт
Це у 2006 році на місцевих виборах була явка 60,83%.
31 жовтня 2010 року в Чернігові участь у виборах взяло біля 39,5% виборців.
А висуванець Партії регіонів О.Соколов отримав підтримку 30125 виборців з 89616, що взяли участь у голосуванні.
 Це - 33,62% або 13,43% від загальної кількості виборців м.Чернігова (224277).
Ось така у нас легітимність чернігівської міської влади, панове!

Експерт | 2013-03-07 10:45

Список Партії регіонів на місцевих виборах 2010 року в Чернігові підтримало 15678 виборців або 17.5% з тих хто взяв участь у голосуванні(таких було 60,83%). Не підтримало жодний список 8,72,% виборців..
  Позапартійного О.Соколова у 2010 році підтримало біля 34% виборців
А що маємо в Чернігівській міській раді не кажучи вже про міськвиконком.
Це називається узурпацією влади і повним ігноруванням волі народу.
  До речі, більшовики у листопаді 1917 року в Російське Учрєдітельноє собраніє, яке розігнали 5(18) січня 1918 року, отримали навіть більше - аж 25% голосів.

Патріот | 2013-03-06 21:08

мимо проходилА что - вообще никого не смущает, что он на всчякий случай нар.деп.? А ст. 3 Закона об их статусе прямо запрещает совмещение посад нар. депа и гос. служащего??? Или настолько на нас нас..ь, что даже уже и как-то вуалировать не надо. Противоречит закону? ну и хрен на вас... Пипец..
проходил? проходи дальше...учим матчасть теперешнего созыва ВРУ. Андрос не прошёл по спискам в ВРУ. так что он только в резерве находился до вступления в должность первого зама...
мимо проходилне, ну в такие нюансы я точно не вникал - везде по сайтам он маячит как нар.деп., а резервы и т.п. - мне как-то... я на выборы не ходил, не за кого и бессмысленно. Хотя и из резерва его-то врядли подвинут. Мы ж в такой чудесной стране живем да и в городе))) Закон - это как кому повернуть: кому в лоб, кому по лбу, хм..
Но за ликбез - мерси товарищу
А не проголосували ПРОТИ, бо депутати та їх діти їсти кожен день хочуть. Всі ж депутати, або є директорами підприємств або є приватними підприємцями і залежать від місцевої влади. А хто з депутатів щоки надував, тому надали посаду і він зразу перестав надувати і став голосувати як всі. Що стосується нашого героя, то я Вам розкрию невеликий секрет, наш герой в управлінні народним господарством ні дня не працював, я вже не кажу про управління містом. То в міліції, то директором в приватних структурах, де працювало по 3-4 людини і які займались тільки відшкодуванням ПДВ з бюджету, то депутатом. А тут місто - великий організм, зі своїми великими проблемами. В менеджменту міста і так хватає без нашого героя профанів, а тут добавився ще один. Експерименти можно проводити, але не на місті та не на мешканцях цього населенного пункту. Щодо партійної принадлежності, то ніхто не проти ( в різних партіях є свої профі, а є і неуки), питання в іншому, що говорячи про свою опозіційність на виборах, після виборів всі опозиціонери голосують як скаже влада, в тому числі і по кадровим питанням. То може краще всім об*єднатися та не морочити людям голову своєю опозиційністью. Але так не буде, бо виборці їх потім знову не оберуть.

Тамара | 2013-03-06 18:04

Безобразие. Везде одни регионы. Что из себя представляет Андрос? Пустое место. Что он сделает для города? Разве что стул под Соколова подвинет, чтобы тот не упал. Пора менять мэра. Иначе демократии в городе не видать.

мимо проходил | 2013-03-06 14:23

мимо проходилА что - вообще никого не смущает, что он на всчякий случай нар.деп.? А ст. 3 Закона об их статусе прямо запрещает совмещение посад нар. депа и гос. служащего??? Или настолько на нас нас..ь, что даже уже и как-то вуалировать не надо. Противоречит закону? ну и хрен на вас... Пипец..
проходил? проходи дальше...учим матчасть теперешнего созыва ВРУ. Андрос не прошёл по спискам в ВРУ. так что он только в резерве находился до вступления в должность первого зама...
не, ну в такие нюансы я точно не вникал - везде по сайтам он маячит как нар.деп., а резервы и т.п. - мне как-то... я на выборы не ходил, не за кого и бессмысленно. Хотя и из резерва его-то врядли подвинут. Мы ж в такой чудесной стране живем да и в городе))) Закон - это как кому повернуть: кому в лоб, кому по лбу, хм..
Но за ликбез - мерси товарищу

Олександр Підгорний | 2013-03-06 14:19

Давайте людині дамо попрацювати і потім будемо робити висновки. Заздалегідь кивати на партійну приналежність якось дивно. Депутати міської ради ОДНОГОЛОСНО підтримали кандидатуру пана Андроса.Жоден депутат не проголосував ПРОТИ. Ще питання є?
 І хочу нагадати, що депутати міської ради - це наші представники, представники міської громади м.Чернігова.

Олег | 2013-03-06 14:11

Назвіть хто утримався. Хто сам заховався в кущі і намагається перевести увагу. Хто не прийшов або прийшов відразу після розгляду цього питання. Їх на публіку, хай кожен пояснить чому не мав чіткої позиції

Патріот | 2013-03-06 14:08

Депутат радиГолосував ще за Андроса і Соколов, оце вам і в цілому 44 особи. Цім голосуванням створенно остаточно у міській раді гегомонію ПР як серед поплічників та запроданців всіх політичних мастей, так і у виконавчому органі. Думка виборців Чернігова до одного місця, Продовжуємо дерібан землі та іншої власності ЧЕрнігова. Так на цій сесії просто передали до області приміщення медзакладу ЧРПЗ, де вже є Швидка допомога та весь її транспорт, який закуплявся за рахунок міської ради.
Згоден, в Чернігові відсутня будь яка опозиція. Ті депутати, які представляють різні опозиційні сили, насправді просто обманюють своїх виборців. Вони голосують так як говорять їм провладні сили. А що Ви хочете, їсти щодня хочеться. При чому, в цьому один із винних є сам виборець. Багато депутатів обираються не перший раз і про деяких виборець дуже добре проінформований, про їхні людські якості, але проголосували знову за бренд тієї чи іншої партії, не дивлячись на те, хто цей бренд на саме одягнув.

перехожий | 2013-03-06 13:59

Депутат радиГолосував ще за Андроса і Соколов, оце вам і в цілому 44 особи. Цім голосуванням створенно остаточно у міській раді гегомонію ПР як серед поплічників та запроданців всіх політичних мастей, так і у виконавчому органі. Думка виборців Чернігова до одного місця, Продовжуємо дерібан землі та іншої власності ЧЕрнігова. Так на цій сесії просто передали до області приміщення медзакладу ЧРПЗ, де вже є Швидка допомога та весь її транспорт, який закуплявся за рахунок міської ради.
ви, випадково, не депутат ыз лічильної комісії?))
так цікаво у вас, пане депутате, виходить - всім оголошено, що за Андроса віддали 34 голоса (з Соколовим), а ви пишете, що то без Соколова... а Соколов - це 10 голосів?))))

Депутат ради | 2013-03-06 13:08

Голосував ще за Андроса і Соколов, оце вам і в цілому 44 особи. Цім голосуванням створенно остаточно у міській раді гегомонію ПР як серед поплічників та запроданців всіх політичних мастей, так і у виконавчому органі. Думка виборців Чернігова до одного місця, Продовжуємо дерібан землі та іншої власності ЧЕрнігова. Так на цій сесії просто передали до області приміщення медзакладу ЧРПЗ, де вже є Швидка допомога та весь її транспорт, який закуплявся за рахунок міської ради.

проходил? проходи дальше... | 2013-03-06 12:45

мимо проходилА что - вообще никого не смущает, что он на всчякий случай нар.деп.? А ст. 3 Закона об их статусе прямо запрещает совмещение посад нар. депа и гос. служащего??? Или настолько на нас нас..ь, что даже уже и как-то вуалировать не надо. Противоречит закону? ну и хрен на вас... Пипец..
учим матчасть теперешнего созыва ВРУ. Андрос не прошёл по спискам в ВРУ. так что он только в резерве находился до вступления в должность первого зама...

мимо проходил | 2013-03-06 12:14

А что - вообще никого не смущает, что он на всчякий случай нар.деп.? А ст. 3 Закона об их статусе прямо запрещает совмещение посад нар. депа и гос. служащего??? Или настолько на нас нас..ь, что даже уже и как-то вуалировать не надо. Противоречит закону? ну и хрен на вас... Пипец..

Неутаємничений | 2013-03-06 10:37

5+

утаємничений | 2013-03-05 23:26

дивні речі міської ради.
до сьогоднішньо дня було всього три депутата, які не мали жодного відношення до формування виконкому: Мельник, Яхимець та Драгель.
Мельник був єдиним (!!!) з депутатів, хто не голосував за жодного з членів регіоналівського виконкому, а Яхимець та Драгель стали депутатами вже після формування виконкому.
сьогоднішнє голосування викреслює Мельника і Драгеля з числа оппозиції, і залишається лише один депутат, якого формально можна віднести до оппозиції... ЯХИМЕЦЬ - колишній член Нашої України, колишній член Сильної України, а нині - член Партії регіонів!!! :)

Левко | 2013-03-05 22:37

Это капецЭто как всказке - пустили козла в огород капусту охранять... Если раньше город получал 80% бюджетных денег, а 20% успешно воровались Соколовым и Ко, то теперь пропорция будет обратная... кроме правила откатов Андрос ничего больше не знает и не умеет...
Успешно воровались намного больше разрешенных сверху 20%. Причем процент последнее время перестал согласовываться с Киевом. Терпение Киева не может быть безграничным.

Это капец | 2013-03-05 22:28

Это как всказке - пустили козла в огород капусту охранять... Если раньше город получал 80% бюджетных денег, а 20% успешно воровались Соколовым и Ко, то теперь пропорция будет обратная... кроме правила откатов Андрос ничего больше не знает и не умеет...

Левко | 2013-03-05 22:12

и.о. Папы РимскогоВремя покажет!!! Кому что, кому ничего, а кому минимум десятину!!Аминь!! Плохо шутить лезвием возле я....ц при таких обстоятельствах!!!
Воно, жадоба, й десятини не віддає. Гребе все до себе двома руками й двома ногами. Це йому маленьке попередження. Сьогодні новий перший зам, а завтра будемо обирати нового мера.

1 | 2013-03-05 21:38

Дід Панас
голос соколова (он тоже принимает участие в голосовании). при полной явке всего получается 51 голос

Дід Панас | 2013-03-05 21:08

"Голосування сказало все - 34 «за», 10 «утрималось»" - це якась ...йня, малята! Було зареєстровано для участі в засіданні 43 депутати. А тут, виходить, проголосували 34+10=44. Звідки матеріалізувався ще один дупутат? Чи знову у нашого місцевого "підрахуя" збій у програмі? І рахівничка від "Дитинця" не допомагає?

Житель | 2013-03-05 20:43

Алекс
А нам пофиг от куда смотрящий, это чинуш касается....

УДАРовец | 2013-03-05 20:42

УДАРовец
Не смешите мои тапочки, Аверченко "слушают"? У него "авторитет"?

ПАПА Римский XXI-ый | 2013-03-05 20:38

Андрей
Какая там кучка бизнесменов????!!!!! Там как минимум большинство "шестёрок" - хозяева проплатили, зачем УМНЫМ людям на экраны TV лезть и светить свои достатки?

Мустафа | 2013-03-05 20:35

Патриот
Так Чернигову давно пипец....

и.о. Папы Римского | 2013-03-05 19:54

Время покажет!!! Кому что, кому ничего, а кому минимум десятину!!Аминь!! Плохо шутить лезвием возле я....ц при таких обстоятельствах!!!

SHURIK | 2013-03-05 18:41

Ну це вже повний капець. Точно з новорічної Ёлки впали(((

Левко | 2013-03-05 18:17

Щоб Соколов не запропонував це буде вигідно тільки йому, причому у конкретній сумі в ує, як він полюбляє. А гірше буде всім нам, тим хто його обрав, а також всім тим, хто голосував проти. Із задоволенням прочитаю точку зору кожного, хто думає по іншому. Правда ця думка Соколову до одного місця. У нього свій бізнес-план, у якому не має місця жителям Чернігова.

Андрей | 2013-03-05 15:54

Да какая разница, кто голосовал За, главное, что никто против не голосовал, НИКТО, все ВОЗДЕРЖАЛИСЬ

УДАРовец | 2013-03-05 15:14

Ну вот, Головатенко подтвердил, что УДАР не слился...Не понятно тока, почему Иванов выступает, а Тарасовец, городской партийный Секретарь, сопли жует...:)))
http://www.youtube.com/watch?v=mbH-iYIK4Rc&feature=youtu.be&a

Оля | 2013-03-05 14:53

А чому так мало депутатів з батьківщини ? Проте вони проти не голосовали!! Вони - утримались

Чесна людина | 2013-03-05 14:40

Андрос родом з Городнянщини. На Батьківщині йго люблять і підтримують. У Верховній Раді Сергій Андрос завжди лабіював питання нашої області. Він здатен працювати, а головне - здраво мислити.

Андрей | 2013-03-05 14:39

Батькивщина может только блокировать трибуны. Ломать - не строить. Депататы горсовета - кучка бизнессменов, и им на всех нас..., просто батькивщине не перпало ничего вот и пищат.

олегу | 2013-03-05 14:23

олег"Громадянская позиція Гриценка" яка в опозиції а його депутат Мельник О.Г. голосує за призначення регіонала Андроса.
его голосование - это плата за должность, которую давеча получил

Олег | 2013-03-05 14:08

А кого пропонувала Батьківщина замість Андроса? Нікого. Їм аби тільки покричати "Ми проти". Реально навіть запропонувати альтернативу не спроможні, бо немає в них нікого, тільки одна назва "опозіція"

Рубака | 2013-03-05 14:02

знайомий журналіст розповів, що насправді Аверченка визвали у губернію аби він вмовив своїх Тарасовця, Іванова та Драгеля підтримати Андроса. То ж вони видно і підтримали...:))) Слабачки ці УДАРівці, слухають запроданця Аверченка....:))))))

УДАРовец | 2013-03-05 13:59

Не надо "ля-ля", УДАР за Андроса не голосовал, да и как он мог за него голосовать, если ИВАНОВ сказал в своем выступлении, что вчера даже сам Депутат Верховной рады Аверченко приезжал и учавствовал в расширенном заседании фракции УДАРа.

Андрей | 2013-03-05 13:59

Какие у вас претензии к Андросу? Ну и пофиг что из партии регионов. Главное что б работал. Удачи Сергей Александрович

Алекс | 2013-03-05 13:50

Скажите спасибо, что хотя бы свой, черниговский, а не очередной смотрящий с Луганска или Донецка.

Черниговец | 2013-03-05 13:38

Патриот
похоже на то, тепер Соколик покажется нам Ангелом

Олег | 2013-03-05 13:26

Олег
Наблюдатель
Андрос наступний сільский голова села Макишин Городнянського р.

олег | 2013-03-05 13:18

"Громадянская позиція Гриценка" яка в опозиції а його депутат Мельник О.Г. голосує за призначення регіонала Андроса.

Наблюдатель | 2013-03-05 13:08

Олег
Это наш будущий МЭР, готовимся голосовать.

Олег | 2013-03-05 13:06

Андрос - один з небагатьох, хто здатний обіймати цю посаду

Витя | 2013-03-05 12:53

за назначение Андроса голосовали даже в УДАРе. ПОЗОР Кличку.

Патриот | 2013-03-05 12:25

Городу полный пипец.

Аминь | 2013-03-05 12:19

Наконец-то комсомольцы и просто *** и в Чернигове в одной команде.
5 марта - День полной стабыильности.

Oligert | 2013-03-05 12:18

А как и где он себя проявил? В Раде он что-то внес, напомните его хотя-бы выступ или законопроэкт? Что то его нигде и никак не было видно!

Сталініст-регіонал | 2013-03-05 12:12

Справді достойний подарунок до 60-річчя Йосифа Сталіна.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Пан Усмішка і його позитив - фоторепортаж

SVOBODA.FM