Останнє оновлення: 20:41 п'ятниця, 13 вересня
Дах має бути надійним!
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Вже й «день дурня» наближається, а «віз» і нині там (фотофакт)
Вже й «день дурня» наближається, а «віз» і нині там (фотофакт)

Вже й «день дурня» наближається, а «віз» і нині там (фотофакт)

У ролі «воза» в даному випадку – «наметове містечко» брудного кольору, яке без жодного дозволу стоїть з 2006 року на території Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній». Мова про злощасні намети під церквою святої Катерини.

У №5 від 31 січня «Чернігівщина» доволі розлого розповідала про круглий стіл на тему незаконних наметів, де суть обговорення зводилася до вигуку «Доки?!».

Заповідник в особі директора Андрія Курданова недвозначно попросив «смотрящого» за наметами Олександра Лєдового звільнити територію. Була названа й конкретна дата: 1 березня. Але…

Сьогодні вже 12 березня. Півмісяця «прострочено». Намети й нині там. Та ще й, як видно на цьому фото, виходить з незаконних «віг-вамів» не аби хто, а… наша міліція, котра нас начебто береже. На виході шапки одягають. Незрозуміло, що в отих «малих архітектурних формах» робив міліцейський патруль з кийками на поясі й непокритими головами? Невже, молилися?

Втім, громадськість в особі медіа-центру «Моє місто» ось-ось знову «вдарить по беззаконню». Планується зробити це в той же спосіб, що й раніше – круглим столом. В сенсі проведенням круглого столу, а не столом когось «огріти» по спині.

А в наметах тим часом, схоже, навіть у вуса не дмуть.

До речі, наближається 1 квітня – у всьому світі це так званий «день дурня». А для «жителів» намету ще одна дата, до того ж ювілейна, – рівно п’ять років намет загорівся вперше. Вдруге така оказія сталася в новорічну ніч – на 1 січня 2011 року. Хто підпалював чи загорілося через порушення техніки безпеки (у наметі потужно працює «буржуйка») – невідомо досі, як і те, коли нарешті місто над Десною буде звільнено від наметної ганьби.

 

Коментарі (33)

Operator. | 2013-03-17 23:04

Сергій Черняков
Operator.
Лариса
"Также трогает ваша ссылка на наш справедливейший суд..."
ГДЕ она, эта ссылка?

Лариса | 2013-03-16 20:09

Сергій Черняков
Operator.
Operator, вы как всегда, поверхностны и агрессивны. Впрочем, оно так всегда и бывает. Чтоб понять, что "не так", посмотрите хотя бы историю УПЦ МЦ, историю строительства Екатеринки и правовые коллизии в законодательстве имущественных интересов церквей. Также трогает ваша ссылка на наш справедливейший суд и правовые поля, которые он создает. Вы что -так в самом деле думаете или говорите так, когда вам так удобно?
И почему вас так не интересует истинный "бомжатник" по Преображенской и другие неприглядные места нашего города? Не так эффектно?

Сергій Черняков | 2013-03-16 19:05

Пане Операторе, схоже Ви розмістили провокативну статтю. Спробуйте вкинути у вікно цеглину мені у квартиру… Якщо у Вас вистачить сил...

Operator. | 2013-03-16 17:25

Сергій Черняков
В правовому полі?
Цікаво виходить: бомжатник ТРИЧІ розбудований ПОЗА правовим полем, а вирішувати проблему його наявності треба, бачте, лише у правовому полі. Що за логіка така? Щось тут докорінно "не так"!
Цікаво, а якщо я в квартиру Чернякова крізь вікно вкину цеглину (тобто розміщу там своє майно), то як він поведеться? В правовому полі, напевно? :)))

Семен Палій | 2013-03-16 06:41

Сергій ЧерняковЛозині, Левку, НАТАНу
Тобто, знову за старе: нехай заповідник призначить день і годину… А, ви, обіцяєте підтримати?
По-перше, хто візьме на себе відповідальність, щоб прибрати цей непотріб? Врахуймо й те, що це майно Лєдового і його прихильників. Дане питання треба вирішувати відповідно чинного законодавства. І для цього є відповідні структури: правоохоронні органи.
Громадськість може писати, звертатися, пікетувати і т.д. І це теж потрібно. Заповідник, до речі, вже кілька років пише у різні інстанції, намагається вирішити проблему із наметами у правовому полі.
По-друге, важко вести розмову із невідомими особами на зразок НАТАН. Бо, можливо всі троє Лозина, Левко, НАТАН – це одна особа, яка просто підбурює, щоб збільшити кількість коментарів, а відповідно відбувається і зростання відвідуваності сайту.
Та знайдіть ви врешті - решт пляшку бензину та спаліть це лахміття. Мені просто далеко їхати до Чернігова.

Сергій Черняков | 2013-03-15 16:49

Лозині, Левку, НАТАНу
Тобто, знову за старе: нехай заповідник призначить день і годину… А, ви, обіцяєте підтримати?
По-перше, хто візьме на себе відповідальність, щоб прибрати цей непотріб? Врахуймо й те, що це майно Лєдового і його прихильників. Дане питання треба вирішувати відповідно чинного законодавства. І для цього є відповідні структури: правоохоронні органи.
Громадськість може писати, звертатися, пікетувати і т.д. І це теж потрібно. Заповідник, до речі, вже кілька років пише у різні інстанції, намагається вирішити проблему із наметами у правовому полі.
По-друге, важко вести розмову із невідомими особами на зразок НАТАН. Бо, можливо всі троє Лозина, Левко, НАТАН – це одна особа, яка просто підбурює, щоб збільшити кількість коментарів, а відповідно відбувається і зростання відвідуваності сайту.

Александр | 2013-03-15 10:18

Гість 2
Удивляюсь привычке высказывать суждения, не разобравшись в ситуации!! Да что там говорить - даже не делая такой попытки. Нашли за что Соколова критиковать, будто больше незачто)) Писал много раз и еще раз не поленюсь напомнить, что ЗАПОВЕДНИК в ЧЕРНИГОВЕ, как ПАПСКАЯ РЕСПУБЛИКА ВАТИКАН в РИМЕ!!! Тоесть и на его территории и ему не подчиняется!! ЗАПОВЕДНИК ИМЕЕТ ПРЯМОЕ ПОДЧИНЕНИЕ МИНИСТЕРСТВУ!!!. То есть, конечно пока только теоретически, но Курданов может Соколова при желании и "послать" вежливо" без последствий, потому что только он там хозяин!!! ТОЛЬКО ОН!!!. Странно звучит, согласен, но ЗАПОМНИТЕ уже наконец - территория заповедникак городу НЕ ПОДЧИНЯЕТСЯ!!!

НАТАН. | 2013-03-15 09:53

Сергій Черняков
Лозина
Прийшов час конкретних дій! ПІДТРИМАЄМО ІНІЦІАТИВУ СЕРГІЯ ЧЕРНЯКОВА ! Хай призначить день і час і небайдужі городяни зметуть цей сором.

Левко | 2013-03-15 09:16

Сергій Черняков
ЛозинаЗустрічна пропозиція - нехай заповідник призначить день і годину, коли прибиратимемо намет. Дамо сповіщення, щоб усі небайдужі приєдналися (думаю, їх буде достатньо). І наведемо лад!
Підтримую! Заповідник нехай дасть день і годину суботника по прибиранню території. А люди прийдуть - не сумнівайтесь. І "Свободу" попросимо допомогти.

Лозина | 2013-03-15 08:38

Сергій Черняков
Зустрічна пропозиція - нехай заповідник призначить день і годину, коли прибиратимемо намет. Дамо сповіщення, щоб усі небайдужі приєдналися (думаю, їх буде достатньо). І наведемо лад!

Сергій Черняков | 2013-03-15 08:09

Скільки сміливих коментарів, але кожен з Вас міг би прийти в намет до Лєдового і сказати, щоб він демонтував цей "бомжатник" біля Катерининської церкви. Або, хоча б, написали в міліцію чи прокуратуру листи з вимогою прибрати намети. А звинувачувати в усіх гріхах заповідник дуже легко...

НАТАН. | 2013-03-15 08:00

Добродій!

Вот этим все сказано: и методы работи "прихожан" кирилло-московского патриархату, и их понимание о христанской морали, и места их "проповедей". Четко, емко и по московски!м

Добродій! | 2013-03-14 22:31

Ну не стиль це С.Стука! Не треба підставляти людину! Але за такі статті можна в темному закутку по пиці заробити від прихожан!

Ігореві | 2013-03-14 18:29

Ваша обмеженість, малоосвіченість, нахабність і хамуватість стосовно інших провокують таке ж ставлення до Вас і Вам подібних. Людського тут дуже мало, саме скотство. Сумно, що замість порозуміння роздмухуєте ненависть. І ще не відомо, чи виграєте від того саме Ви...

911 | 2013-03-14 18:05

Игорь
носорог ты кацапский! сам изучай историю.
в чернигове всегда говорили на диалекте украинского языка. (производном от древнекиевского-древнеруского (не руССкого) пока не пригнали из ярославля так называемых ткачих, на радиозавод других кацапов и не вселилось 120 тысяч отставников совковой армии с семьями. вот тогда они задавили местных горожан и выходцев из окрестных сел. совершился захват (загарбання), оккупация. А на что еще годятся кацапы???
это же агрессивные существа, которых надо гнать в три шеи на историческую родину!!! надеюсь, написано на понятном вам языке (диалекте старокиевского-руСкого).

Гість 2 | 2013-03-14 16:34

Сергій СоломахаНа жаль, ці намети - це не чернігівська проблема і її не можна вирішити на місцевому рівні.
Гість 2
ССГостю ", пропоную проаналізувати де, чому і для чого в Україні ще стоять подібні намети...
І почніть з наметів біля Печерського суду...
Роз"ясніть, будь ласка. Чому і для чого, як на Вашу думку, стоять намети в Чернігові? А мер "не в курсі", не хоче, не може чи інший варіант?

Серж | 2013-03-14 15:27

Сергій Соломаха
Якщо не чернігівська проблема, то чия??? Може донецька, чи київська? Ви як завжди, в своєму амплуа! А хто її пробував вирішити на місцевому рівні ?Одні балачки та круглі столи!!!

СС | 2013-03-14 15:25

Сергій СоломахаНа жаль, ці намети - це не чернігівська проблема і її не можна вирішити на місцевому рівні.
Гість 2
Гостю ", пропоную проаналізувати де, чому і для чого в Україні ще стоять подібні намети...
І почніть з наметів біля Печерського суду...

Гість 2 | 2013-03-14 14:43

Сергій СоломахаНа жаль, ці намети - це не чернігівська проблема і її не можна вирішити на місцевому рівні.
Ви хочете сказати, що міська влада з цього нічого не має? Тоді це унікальний випадок у цьому місті.

Сергій Соломаха | 2013-03-14 13:22

На жаль, ці намети - це не чернігівська проблема і її не можна вирішити на місцевому рівні.

Серж | 2013-03-14 10:46

Насправді у Курданова патова ситуація. З одної сторони- громадськість, журналісти ,з іншої -силові структури, влада, яка надала робоче місце ..Потрібно робити вибір і відповідно до вибору, щось робити. А так хочеться вийти з цієї ситуації сухеньким!

Гість 2 | 2013-03-14 07:58

Щось я ніде не чув позиії з цього питання мера нашого міста. Вгадайте з одного разу чого він і палець об палець не вдарить аби загребти ті намети?
Все визначає ціна питання. У прямому розумінні - з першою цифрою і кількістю нулів за нею. Може почнем збирати гроші на ліквідацію палаток?

Игорь | 2013-03-14 06:53

Игорь
а Вы про то что верующих только 30% от общего жителя города думаешь? и про то что уже достала эта палатка, нельзя мимо пройти, да и внешний вид города она мягко говоря не улучшает....
по хорошему 1 бульдозер, 1 автобус Беркута и 3 автозака, 20 минут работы и у милиции план по задержаниям на полгода вперед выполнен....
ах жа забыл еще 5 рабочих и 2 грузовика мусор вывезти
готов даже оплатить за размещение мусора на свалке

Тролль Патриарха Кирилла | 2013-03-14 03:25

Игорь
Побойся, нечестивый! Как это "не будет палатки"? А кары не боишься, анафемы и отлучения от ношения фофудьи? Палатка будет всегда, во имя жирного пуза и глубокого кармана преподобного отца Ледового. И не тебе схизматику рассуждать о сих высоких мотивах!

Игорь | 2013-03-14 01:58

И Слава Богу, что большинство верующих нешего славного города Православные люди и не признают раскольников ,,вишиванщиков,,. И попрошу без громогласных выражений. ,, над віруючими,над чернігівцями,, - так давайте заберем у всяких филаретовцев храмы и вернем их верующим. Тогда и палатки не будет.

Игорь | 2013-03-14 01:56

Уважаемые тролли. Вам то какое дело?Люди стоят уже много лет за веру Христову против раскольников. И с каких это пор черниговцы поголовно на украинском пишут?)Что сидите в своих тернополях и тролите все на что хозяин скажет?) Если вы не знаете почему люди проводят молебны в палатке под храмом то будьте добры изучить проблему.
 

Operator. | 2013-03-13 23:18

На додачу до всього звідти вилазять якісь хворі на голову (а може ще й на "тубік"?) і людям "пред'яви" роблять: "Шо ета ви тут дєлаєтє?!"
Цікаво, якщо таку хвору голову послати під три чорти, на чийому боці буде "причащена" мєліція з кийками?
З...надоєлі.

Лозина | 2013-03-13 21:37

Терпіння у всіх вже давно, як то кажуть, на грані. Коли воно, терпіння, лопне, погано буде дуже і дуже багатьом, і шатри ці полетять, разом з їх "захисниками". Ну не розуміють вони по-доброму!!....А влада не розуміє, що вже загралась із власним народом.

МАГ | 2013-03-13 20:26

ДЕ обладміністрація, МЧС, облпрокуратура, УВД, виконавча служба, Чому сховався мер? Невже всіх залякано чи куплено, що самозванцю дозволяють чинити наругу над віруючими,над чернігівцями, на святій заповідній землі міста? Які паперові заходи з туризму, якщо бордель на святій землі діє, хто з інвесторів прийде, якщо не ваиконуються рішення судів. Безхребетні сть всіх гілок влади. Ще й охорону міліцією зпабезпечили. Це ж не злочинців затримувати...

mag@magukr.net | 2013-03-13 19:50

Doki ganjbu vladi trivati bude

Серж | 2013-03-13 19:15

Як Курданов не ставив ультиматум, а віз і нині там. Ніякий ти не господар території і не директор! Звичайний чиновник, який тримається свого місця .Оголосив знову про круглий стіл, а тоді відмінив. Налякали ???

Гость | 2013-03-13 19:11

А до 2015 власть не поменяется, так что палатка будет стоять а милиция ее охранять

віруючий | 2013-03-13 18:48

Поки влада буде підтримувати цей бомжатник нічого не поміняється
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Де могла опинитися Україна

SVOBODA.FM