Останнє оновлення: 15:41 п'ятниця, 12 грудня
Євромайдан / репресії і залякування активістів
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Невідомі затримали й "попередили" голову Чернігівської обласної «Свободи»
Невідомі затримали й попередили голову Чернігівської обласної «Свободи»

Невідомі затримали й "попередили" голову Чернігівської обласної «Свободи»

16 грудня 2013 року невідомі особи затримали голову Чернігівської обласної організації ВО «Свобода» Костянтина Лубенцова.

Свободівця, який щойно повернувся зі столичного Майдану додому, невідомі очікували за сто метрів від будинку. Четверо осіб заштовхали націоналіста в авто та відвезли в інший кінець міста.

Чоловіки не назвалися, були в цивільному одязі та не висували жодних вимог.

Під час розмови Костянтинові Лубенцову «роз’яснили», що він втручається не в свої справи та може мати великі проблеми в майбутньому.

Його речі та мобільні телефони забрали та ретельно перевірили. Після бесіди незнайомці  висадили очільника з авта та зникли у невідомому напрямку.

Під вечір до оселі свободівця завітав заступник начальника міськвідділу міліції, який завірив, що його підопічні не причетні до інциденту та пообіцяв слідкувати за безпекою.

Слід зазначити, що Костянтин Лубенцов веде активну політичну діяльність та безпосередньо в забезпеченні організації столичного Майдану. Націоналіст організовує та звозить людей на Майдан, веде інформаційну та роз’яснювальну роботу серед населення области.

Зауважимо, що народний депутат України, уповноважений представник парламентської фракції Всеукраїнського об'єднання "Свобода" на Чернігівщині Руслан Марцінків скерував відповідні запити до правоохоронних органів щодо цього випадку, повідомляє  Прес-служба Чернігівської обласної організації  ВО «Свобода».

 

Коментарі (19)

Патріот | 2013-12-18 21:03

АнтилохДля Владимира Андреевича ."Вы о чем? О том, что среди русских были (да и есть) такие же как "свободовцы"? Я с этим согласен. Не спорю. А теперь по поводу Вашего хамства: куда вам в Европу с таким воспитанием!"
Сколько миллионов жителей СВОЕЙ страны замордували коммуняцкие шакалы "нкаведисты".Сколько с таким "как у Вас воспитанием"среди друзей,сотрудников,соседей, даже родственников было стукачей,сексотов которые "брехали",что вокруг враги,НАЦИОНАЛИСТЫ,предатели которые хотят захватить власть,убить сТАЛИНА и т. д. и т.п. А гитлера вырастил(рессурсно и "военно") великий вождь даунов сТАЛИН.
Для вундеркиндов в АВСТРИИ у власти уже давно и бессменно НАЦИОНАЛИСТЫ.В Северной Корее тоже очень боятся националистов.Не надо "воспитанным" не хамам ОСОЗНАННО сравнивать националистов с фашистами.Мы это уже проходили при сталине.А что собой представляет Партия Рабовладельцев?????
Владимир АндреевичУважаемый Антилох (извините отчества не знаю)!. Как Вы думаете, почему на саммит Европейской народной партии пригласили Кличка, пригласили Яценюка, и не пригласили Тягнибока? Я так думаю, что идеи "Свободы" не соответствуют общечеловеческим ценностям.Так что у Вас есть широкое поле деятельности: спорить со всей Европой, что националисты - лучшие представители рода человеческого.
Что касается Сталина, коммунистов и т.п., то коммунистом я никогда не был, и коммунистические идеи не приемлю, так же, кстати, как и демократические. По моему мнению - и коммунистическую идеологию и демократию ввели в действие одни и те же (назовем их) "люди" с целью активизации развязывания войн, революций и т.п. - т.е. усиленного движения капиталов. Но это отдельная тема.
Нікого я не повторюю. Але якщо ми хочемо в Європу, то повинні думати як європейці. На цю тему французи говорять, що можна королям голову рубати, але їхні пам’ятники не можна зносити. За всю історію революцій, французи не знесли ні одного пам’ятника. Респект їм за це. А ми кидаємося в крайності, то царям монументи зносим, то іншим.

Владимир Андреевич | 2013-12-18 12:38

АнтилохДля Владимира Андреевича ."Вы о чем? О том, что среди русских были (да и есть) такие же как "свободовцы"? Я с этим согласен. Не спорю. А теперь по поводу Вашего хамства: куда вам в Европу с таким воспитанием!"
Сколько миллионов жителей СВОЕЙ страны замордували коммуняцкие шакалы "нкаведисты".Сколько с таким "как у Вас воспитанием"среди друзей,сотрудников,соседей, даже родственников было стукачей,сексотов которые "брехали",что вокруг враги,НАЦИОНАЛИСТЫ,предатели которые хотят захватить власть,убить сТАЛИНА и т. д. и т.п. А гитлера вырастил(рессурсно и "военно") великий вождь даунов сТАЛИН.
Для вундеркиндов в АВСТРИИ у власти уже давно и бессменно НАЦИОНАЛИСТЫ.В Северной Корее тоже очень боятся националистов.Не надо "воспитанным" не хамам ОСОЗНАННО сравнивать националистов с фашистами.Мы это уже проходили при сталине.А что собой представляет Партия Рабовладельцев?????
Уважаемый Антилох (извините отчества не знаю)!. Как Вы думаете, почему на саммит Европейской народной партии пригласили Кличка, пригласили Яценюка, и не пригласили Тягнибока? Я так думаю, что идеи "Свободы" не соответствуют общечеловеческим ценностям.Так что у Вас есть широкое поле деятельности: спорить со всей Европой, что националисты - лучшие представители рода человеческого.
Что касается Сталина, коммунистов и т.п., то коммунистом я никогда не был, и коммунистические идеи не приемлю, так же, кстати, как и демократические. По моему мнению - и коммунистическую идеологию и демократию ввели в действие одни и те же (назовем их) "люди" с целью активизации развязывания войн, революций и т.п. - т.е. усиленного движения капиталов. Но это отдельная тема.

Антилох | 2013-12-18 12:32

С уважением "ПАТРИОТУ" ." Левченко в Києві програв тільки потому, що необдумані дії його колег по партії по зносу пам’ятника несприйняли виборці міста Києва"
Якщо Ви щіро вірите в те що написали,то нажаль Ви дуже сильно помиляетесь і повторююте брехню регіоналів.Я знаю на яких дільницях і як проголосували Кияне.На тих дільницях які знаходяться найблище до пам'ятника,тоб то самий центр Київа,на тих дільницях де проживають більш заможні люди(яких неможливо купити за "гречку"),дійсна Київська інтелігенція, за Левченко проголосувало від 1,5 до 2,5 разів(РАЗІВ) більше ніж за Пилипишина.(980 дільниця Левченко-410,Пилипишин-148).Ну а методи роботи регіоналів з обездоленими(якими вони сами їх і роблять),і " інтелектуалами" спортивної зовнішності, я гадаю Ви знаете.

Патріот | 2013-12-18 02:32

Антилох
Багато тез свободівців підтримую. Але, на мій погляд, агресія приводить до зворотньої агресії. Левченко в Києві програв тільки потому, що необдумані дії його колег по партії по зносу пам’ятника несприйняли виборці міста Києва. Перш ніж щось робити треба думати і враховувати, що в країні живуть різні люди та з різними поглядами. А для того, щоб перемагати на виборах, треба згуртовувати людей ідеєю, але не ідеєю руйнування будь чого(тому що більшість людей цього не сприймають), а ідеєю будування та розцвіту країни.

Антилох | 2013-12-17 20:03

Для Владимира Андреевича ."Вы о чем? О том, что среди русских были (да и есть) такие же как "свободовцы"? Я с этим согласен. Не спорю. А теперь по поводу Вашего хамства: куда вам в Европу с таким воспитанием!"
Сколько миллионов жителей СВОЕЙ страны замордували коммуняцкие шакалы "нкаведисты".Сколько с таким "как у Вас воспитанием"среди друзей,сотрудников,соседей, даже родственников было стукачей,сексотов которые "брехали",что вокруг враги,НАЦИОНАЛИСТЫ,предатели которые хотят захватить власть,убить сТАЛИНА и т. д. и т.п. А гитлера вырастил(рессурсно и "военно") великий вождь даунов сТАЛИН.
Для вундеркиндов в АВСТРИИ у власти уже давно и бессменно НАЦИОНАЛИСТЫ.В Северной Корее тоже очень боятся националистов.Не надо "воспитанным" не хамам ОСОЗНАННО сравнивать националистов с фашистами.Мы это уже проходили при сталине.А что собой представляет Партия Рабовладельцев?????

Семен Палій | 2013-12-17 17:09

До речі, пов'язувати Георгіївські стрічки так, як це роблять сьогодні на сході і півдні почали саме в козачому кавалерійському корпусі СС.

Владимир Андреевич | 2013-12-17 16:56

АнтилохДля тех великих ДАУНЕЦКИХ ПРОХВЕССОРОВ которые историю учили только в совковой школе,и то, на три. " Русские сражавшиеся против советского народа на стороне нацистской Германии. 01. Батальон Муравьёва 02. Боевой Союз Русских Националистов (БСРН) 03. Братство Русской Правды 04. Дивизия «Руссланд» 05. Добровольческий полк СС “Варяг” 06. Зеленая армия особого назначения 07. Казачий Стан 08. Комитет освобождения народов России (КОНР) 09. Локотская республика 10. Организация Цеппелин 11. Республика Зуева12. РОНА 13. РОА Власова 14. Русский корпус 15. Русский отряд 9-й армии Вермахта 16. 15-й казачий кавалерийский корпус СС 17. 1-я русская национальная бригада СС “Дружина”, известна также как 1-й Русский национальный отряд СС 18. 29-я гренадерская дивизияСС (русская Нр.1) 19. 30-я гренадерская дивизия СС (2-я русская) 20. ВВС КОНР(ВВС РОА) 21. 1-я дивизия РОА / ВС КОНР (600-пехотная дивизия)."
Вы о чем? О том, что среди русских были (да и есть) такие же как "свободовцы"? Я с этим согласен. Не спорю. А теперь по поводу Вашего хамства: куда вам в Европу с таким воспитанием!

Антилох | 2013-12-17 16:08

Антилох
Для Владимира Андреевича,читайте ниже.

Антилох | 2013-12-17 16:04

Для тех великих ДАУНЕЦКИХ ПРОХВЕССОРОВ которые историю учили только в совковой школе,и то, на три. " Русские сражавшиеся против советского народа на стороне нацистской Германии. 01. Батальон Муравьёва 02. Боевой Союз Русских Националистов (БСРН) 03. Братство Русской Правды 04. Дивизия «Руссланд» 05. Добровольческий полк СС “Варяг” 06. Зеленая армия особого назначения 07. Казачий Стан 08. Комитет освобождения народов России (КОНР) 09. Локотская республика 10. Организация Цеппелин 11. Республика Зуева12. РОНА 13. РОА Власова 14. Русский корпус 15. Русский отряд 9-й армии Вермахта 16. 15-й казачий кавалерийский корпус СС 17. 1-я русская национальная бригада СС “Дружина”, известна также как 1-й Русский национальный отряд СС 18. 29-я гренадерская дивизияСС (русская Нр.1) 19. 30-я гренадерская дивизия СС (2-я русская) 20. ВВС КОНР(ВВС РОА) 21. 1-я дивизия РОА / ВС КОНР (600-пехотная дивизия)."

НеМаша | 2013-12-17 14:18

В любом случае останавливаться нельзя. Та банда, которая у власти, боиться потерять не только свою должность, а и все то что успели награбить. А это немало. Они уже привыкли жить по беспределу, по бандитским законам. Их все устраивает.. И без боя они свои позиции не сдадут.
http://newvv.net/politics/chernigov/209556.html

Владимир Андреевич | 2013-12-17 13:48

Молодые люди! Перед тем как браться за поддержку "Свободы" надо на себе попробовать что такое ВОЙНА. Кстати, Гитлер начинал с аналогичных "свободовских" лозунгов, т.к. в Германии того времени уровень жизни был ниже некуда. Воспользовался; и эти пытаются.

М. Боюра | 2013-12-17 13:22

 Поранений звір стає дуже небезпечним. До цього треба готуватися, бо ще можуть задіяти і "ескадрони смерті". Самооборона має діяти вже сьогодні.

Семен Палій | 2013-12-17 10:22

Свободівці з західних областей! Та відкрийте ви накінець свої схрони, що залишились від дідів-прадідів і є у кожному дворі. Напевне настав час діяти тими методами, що діє ця бандитська влада?
        Слава Україні!!!!

Слава Україні! | 2013-12-17 10:13

А що, Свобода не має своєї СБ? Чернігів місто не велике. Індентифікувати невідомих і прийняти до них аналогічні дії.

Ніжин, 3-й мікрорайон. | 2013-12-17 03:35

Сергей
В тебе *** забули спитати.

Сергей | 2013-12-17 03:18

"Свободы" на Черниговщине вообще не должно быть *** ?

Капец | 2013-12-17 03:01

Yevgen
Ну? И чему ты радуешься?

olegoriya | 2013-12-17 02:47

Yevgen
чего радуешься, чм****? нравится в бандитской стране жить?

Yevgen | 2013-12-17 02:25

Это только начало!!!))))
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

   Чернігів 1948-49 років: Нескорені Ляповки та «інтимні» роботи

SVOBODA.FM