Останнє оновлення: 12:03 четвер, 13 березня
День Перемоги чи піар КПУ?
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Суд: Червоних прапорів на День Перемоги не буде
Суд: Червоних прапорів на День Перемоги не буде

Суд: Червоних прапорів на День Перемоги не буде

Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області за позовом ВО «Свобода» зупинив чинність рішення райради «Про використання символіки часів Великої Вітчизняної війни в день державного свята – День перемоги».

Про це «Високому Валу» повідомила прес-служба Всеукраїнського об‘єднання «Свобода».

15 квітня Прилуцька районна рада Чернігівської області ухвалила рішення про використання червоних прапорів під час святкування Дня перемоги.

Чернігівська обласна «Свобода» звернулася з приводу цього питання до Чернігівської обласної прокуратури, а також до Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області.

Поки прокуратура області проводить перевірку за заявою Чернігівської "Свободи", Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області прийняв до провадження адміністративний позов ВО «Свобода» та зупинив чинність рішення райради «Про використання символіки часів Великої Вітчизняної війни в день державного свята – День перемоги».

Суд заборонив Прилуцькій районній раді та всім суб’єктам, перерахованим в рішеннях Прилуцької районної ради Чернігівської області від 15 квітня 2009 року, вчиняти будь-які дії, спрямовані на повне або часткове виконання зазначеного рішення до набрання законної сили рішення Прилуцького міськрайсуду по цій справі.

5 травня документи будуть передані до державної виконавчої служби.

Коментарі (66)

Сергій Соломаха | 2009-05-13 16:10

юрист
Evil
Згідно постулатів брежневізму "радянський" народ сформувався за рішенням 24-го з"їзду КПРС у 1971 році.
Тобто у ВВВ воювали народи СССР, а термін "советский" використовувався офіційною пропагандою дуже рідко, лише де-інде.
А термін "советская" армія офіційно введено в СССР лише після війни у лютому 1946 року,. До того застосовувався термін РККА(Рабоче-крестьянская Красная армія) або Красная армія і всі військовослужбовціі називалися "красноармейцамі" та "краснофлотцамі".
Тобто говорити, що у ВВВ переміг міфічний "СОВЕТСКий НАРОД", а не народи СССР, як мінімум некоректно.
Це більше схоже на - політичні спекуляції і є приниженням ролі у війні інших народів, що входили до складу СССР, підчас ІІ-ї світової війні.
Фактично маємо прояв звичайного великоросійського шовінізму, тому що від перемоги "советского" народа до "русского" - один крок.

український патріот | 2009-05-08 19:59

комунист №1раньше на "Кругу" ,на против танка висел лозунг - "Слава Русскому Народу - Народу Победителю", и это правда, а хохлы все зрадники, в спину нам стреляли и теперь нам жить не дают, свои бендеровские флаги на наш праздник вывешивают
Що, провокаторчику, комуністів боїшся? Запамятай, РАДЯНСЬКИЙ НАРОД переміг фашизм. А комуністи є інтернаціоналістами. Комуністу байдуже якої національності людина. Комуністу важливо, що корисного людина робить для суспільства. Робітнику, лікарю, інженеру - повага. Спекулянти всіх гатунків - готуйтесь спонукати провину перед суспільством.
  А ты, "комунист №1" - провокатор и российский националист. Соответсвенно антикоммунист. Как и украинские националисты. Если по тупости пишешь - есть время одуматься. Если на отработке - готовся, п&@ец подкрадется незаметно.

Дімон | 2009-05-08 14:51

Помнить - помним. А комунистической символики и комунистов нам и даром не надо. Хай живе вільна УКРАЇНА.

Свт.Донцов | 2009-05-07 23:59

комунист №1 | 2009-05-07 17:26
раньше на "Кругу" ,на против танка висел лозунг - "Слава Русскому Народу - Народу Победителю", и это правда, а хохлы все зрадники, в спину нам стреляли и теперь нам жить не дают, свои бендеровские флаги на наш праздник вывешивают Навіщо так грубо пишите,Ви цим ображаєте українців як частину однієї Великої Нації Русичів,яки проживають на теренах СНД мають спільний антропологічний і генетичний код.А може Ви провокатор?то відповім,якщо українець є зрадник і хохол,то Ви напевне є КОЗЕЛ!

Viktoriua | 2009-05-07 23:19

Может Вам интересно будет прочитать на сайте "Сегодня" Истории от Олеся Бузины. Под шинелью Победы.
О.Бузина: "Накануне 9 Мая хочется поразмышлять, что значит для нас сегодня победа в Великой Отечественной? И что было бы с Украиной, если бы не Советский Союз, а Гитлер выиграл в той войне?"

комунист №1 | 2009-05-07 17:26

раньше на "Кругу" ,на против танка висел лозунг - "Слава Русскому Народу - Народу Победителю", и это правда, а хохлы все зрадники, в спину нам стреляли и теперь нам жить не дают, свои бендеровские флаги на наш праздник вывешивают

Вит | 2009-05-07 09:04

Уже даже на российских сайтах споры пошли по данной теме.
Коммунисты и "Свобода" устроили бурю в стакане и сами не ожидали, что
волна поднимется такая. Пиар и ещё раз пиар. А шумок пройдёт после
9 мая.

Evil | 2009-05-07 00:28

юрист
Ще не набридло? "Юрист" ср.ний...
"... праздничные мероприятия с использованием символики годов Великой Отечественной войны"
Ну і проводь. Ніхто не забороняє.
"... и отрицание Победы СОВЕТСКОГО НАРОДА"
Цитату можна, де є це "отріцаніє"?

Свт. Донцов | 2009-05-07 00:05

націоналіст | 2009-05-06 18:33 Про що Ви говорите? поїдь в любе місто або село і подивись яки там відгодовані ветерани,іх залишилась лиш горстка!Не соромно Вам таке писати,хоча комуністи не даром таких як Ви годували і учили.Он Яворівський до коліна дипешу написав і Стуса ариштували,тепер Яворівський під націоналіста косить,а скільки ще таких?Мені цікаво чий Ви націоналіст?"Є шляхи,яки людині видаются прямими ну кінець їх це шлях до смерті"(в нікуди) Святе Письмо.Якщо Ви український націоналіст то почитайте Ю. Липу,до чого приведуть незрозуміли кроки в політиці! Моя мета научити,хоча молодше покоління краще сприймає...

юрист | 2009-05-06 23:26

в очередной раз некоторые особо ожесточенные националисты показали своюю тупость и безграмотность, опозорив нашу область на всю Украину
В существующей ситуации следует исходить из части четвертой статьи 1 Закона Украины “Об увековечении Победы в Великой Отечественной войне 1941-1945 годов”. Там, в частности, указано: “В честь Победы в столице Украины городе-герое Киеве, других городах и населенных пунктах Украины проводятся праздничные мероприятия с использованием символики годов Великой Отечественной войны.
  Поэтому пора уже ввести уголовную ответственность за отрицание таких событий как голодомор, обеление нацизма и преступников из СС Галичина, и отрицание Победы СОВЕТСКОГО НАРОДА (украинского, узбецкого, русского, еврейского, казахского и многих других братских) НАД ФАШИЗМОМ!!!

націоналіст | 2009-05-06 18:33

Свт. Донцов
Свт. Донцов-с!
Якщо для Вас ветеран це виключно відставник-полковник, то співчуваю.
Я знав і ще знаю ветеранів, які були рядовими і гнід штатних стукачів, тилових крис, комуняк ветеранів терпіти не могли.
Мій батько - націоналіст був у полоні у німців в 1941, був в окупації і дійшов до Берліна з Красной армією, але жодного разу не ходив у колонах з так званими штатними ветеранами...
Не міг спокійно дивитись на їх відгодовані за рахунок пенсій і липових інвалідностей облич.
Не треба бути таким самовпевненим.

Свт. Донцов | 2009-05-06 15:42

Націоналіст | 2009-05-06 13:04 Давай без образ,піди і скажи ветеранам,вони хоть похилого віку,але дадуть по писку! Потрібно вчитися,щоб розуміти,хоть щось!Якщо Ви націоналіст,то почитай Ю. Липу,він пише для таких,як Ви,а як ліберал,то зрозуміло,то діагноз...

Оружейник Просперо | 2009-05-06 13:12

Бабай
Tramantana
Сергій СоломахаВоювали не з стільки з фашистами(італійські фашисти вже в 1943 році залишили Східний фронту), а з вермахтом(німецька армія), угорською , румунською арміями і антикомуністами-добровольцями з різних країн, що воювали у військах "SS", РОА(русская освободительная армія) , а також японською імперською армією з 9 серпня по 2 вересня 1945 р.
Націонал-соціалісти Німеччини не варто називати фашистами, бо фашисти ("фаши" - пучок) були в Італії, а "фалангісти" або франкісти в Іспанії.
Комуністична пропаганда свідомо називала націонал-соціалістів Німеччини неправильно. Чому ? "Соціалізм" мабуть заважав і заважає.
Для чого нам продовжувати цю фальсифікацію.
Називати режим в Німеччині 1933 -1945 рр. треба націонал-соціалістичним або гитлерівським, або "коричневим" за кольором сорочок "штурмовиків" Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини.
Щодо прапора, то прапор Німеччини під час війни був також ЧЕРВОНИЙ. Нажаль, радянські люди дуже довго виховувались на чорно-білому кіно.
спільні кольори багато про що свідчать .
Серега Саломаха - не натягивай "плевку на кисель". Мусолини был членом социалистической партии Италии и знамя у всех нацсоциков , который везде называли , от Испании до Финляндии , ФАШИСТАМИ == было цвета запекшейся крови, т.е почти коричневое.
 Да и еще , "partai genose" , а вермахт при Гитлере -- это была такая добровольческая армия , состоявшая из ребят с чистой совестью и голубыми глазами. Рядовых и офицеров которой судил военный трибунал в Нюрберге ,как садистов и военных преступников.
  Смерть или свобода!!!

Націоналіст | 2009-05-06 13:04

Свт. Донцов
Свт. Донцов, чи як Вас.
Це еклектика якщо людина одночасно є комуно-націоналістом або націонал-соціалістом, такі ідеологічні покручі приречені.
Ім важко зрозуміти, що відбувається.
"Зламали хрибет Гітляровський Німетчині" мільйони простих людей, а їх ПЕРЕМОГУ чомусь "приватизовують" нинішні симоненківські КПУшніки, які намагаються свій партійний прапор використовувати як "символику времен войны."
Все інше демагогія...

Свт. Донцов | 2009-05-06 08:39

 Мене одні називають комуністом,другі націоналістом,треті русским фашистом... Що, можу сказати по даному питанню: хлопці не роспалюйте національну ворожнечу,щоб не було чогось поганого.Не трогайте пам ятники,обелізки, загиблим воїнам великої вітчизняної війни!це св яте! Не розколюйте Україну! Ця дрібна політична ліберальна сила Свобода,тим тільки і займаєтся. Подумаєте,що нею керують дибіли,помиляєтесь,вона працює на велику польщу.Що стосуєтся червоної символіки,хай буде нема нічого поганого в цьому,як кому це не подобаєтся,стисніть зуби і терпіть,це СВ ЯТО тих хто зламав хрибет Гітляровський Німетчині,і наше СВ ЯТО,хоть в цілому ми проограли... Вони йшли ЗА РОДІНУ ЗА СТАЛІНА! ЗА ЧЕРВОНИМ ПОЛОТНИЩЕМ! Ні хто не має право відібрати. ВІЧНА СЛАВА І ПАМ ЯТЬ ГЕРОЯМ!

Tramantana | 2009-05-06 00:55

Бабай
Tramantana
Сергій СоломахаВоювали не з стільки з фашистами(італійські фашисти вже в 1943 році залишили Східний фронту), а з вермахтом(німецька армія), угорською , румунською арміями і антикомуністами-добровольцями з різних країн, що воювали у військах "SS", РОА(русская освободительная армія) , а також японською імперською армією з 9 серпня по 2 вересня 1945 р.
Націонал-соціалісти Німеччини не варто називати фашистами, бо фашисти ("фаши" - пучок) були в Італії, а "фалангісти" або франкісти в Іспанії.
Комуністична пропаганда свідомо називала націонал-соціалістів Німеччини неправильно. Чому ? "Соціалізм" мабуть заважав і заважає.
Для чого нам продовжувати цю фальсифікацію.
Називати режим в Німеччині 1933 -1945 рр. треба націонал-соціалістичним або гитлерівським, або "коричневим" за кольором сорочок "штурмовиків" Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини.
Щодо прапора, то прапор Німеччини під час війни був також ЧЕРВОНИЙ. Нажаль, радянські люди дуже довго виховувались на чорно-білому кіно.
спільні кольори багато про що свідчать .
Здец - так а с (кем) чем воевали ? Или акценты , через 70 лет , правильные раставишь?
 прикольная штука === история==юзайте
  Если КРАСНЫЙ будоражит = есть другие институты (.
К сожалению , ни чем помочь немогу(

Сергій Соломаха | 2009-05-05 17:17

Бабай
Tramantana
Воювали не з стільки з фашистами(італійські фашисти вже в 1943 році залишили Східний фронту), а з вермахтом(німецька армія), угорською , румунською арміями і антикомуністами-добровольцями з різних країн, що воювали у військах "SS", РОА(русская освободительная армія) , а також японською імперською армією з 9 серпня по 2 вересня 1945 р.
Націонал-соціалісти Німеччини не варто називати фашистами, бо фашисти ("фаши" - пучок) були в Італії, а "фалангісти" або франкісти в Іспанії.
Комуністична пропаганда свідомо називала націонал-соціалістів Німеччини неправильно. Чому ? "Соціалізм" мабуть заважав і заважає.
Для чого нам продовжувати цю фальсифікацію.
Називати режим в Німеччині 1933 -1945 рр. треба націонал-соціалістичним або гитлерівським, або "коричневим" за кольором сорочок "штурмовиків" Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини.
Щодо прапора, то прапор Німеччини під час війни був також ЧЕРВОНИЙ. Нажаль, радянські люди дуже довго виховувались на чорно-білому кіно.
спільні кольори багато про що свідчать .

Я | 2009-05-05 17:09

Москалі - нам не друзі...

Tramantana | 2009-05-05 14:38

Бабай
Принятое решение очень похожее по характеру на то , как недавно поступили с памятником Ленину.
  История не рихтуется , но есть возможность сделать выводы.
Не оскорбляйте память наших дедов.
 9 мая - День победы над фашизмом (немецким фашизмом). И те кто тогда воевали -- воевали именно с немецкими фашистами.
 У ветеранов в этой стране нет практически никакой поддержки -- вы хотите у них забрать ещё и 9 мая ?? Все было зря ??
Не стоит валить все в одну кучу .

Бабай | 2009-05-05 14:00

Мамай.Ще місяці зо три -чотири,а потім подивимся,хто від якої мавпи...

Мамай | 2009-05-05 13:14

Бабай
Ти чого до мене прилип? На мене молитися точно не треба))), бо я до Господа маю відношення настільки, наскільки від Адама і Єви... Ти може і від мавпи що задивилася на схід, якщо стосунку не маєш)))... Хтозна.

Бабай | 2009-05-05 13:07

 Мамай.Не поминай ГОСПОДА всуе ,ты к нему никакого отношения не имеешь... Молись на великую масонскую ложу(в том числе иПупинско-Медведовическую)

Мамай | 2009-05-05 12:43

Бабай
Провокатор - це той, хто каже, що хтось воює з мертвими. А сам використовує мертвих для самовиправдовування. Тому відповідай, шановний, сам за себе. Я ж особисто достатньо "сдєлал", не переживай. Щоб голова була повернута так як Господь задумав, а не як скаже генеральна лінія. Аби ти знав - не питав би.

АКМ | 2009-05-05 12:34

Пропоную скачати та почитати статтю В.Ємельянова "Украдена слава" про тих, хто боровся проти німців, і про тих, хто "боровся". У статті йдеться про "велику роль" компарпартії у партизанській війні. :)
http://www.siver-litopis.cn.ua/arh/1995/1995-n1/95-1-04.pdf
ЗІ - файл у форматі PDF.

націоналіст | 2009-05-05 12:29

"...вчиняти будь-які дії, спрямовані на повне або часткове виконання зазначеного рішення до набрання законної сили рішення Прилуцького міськрайсуду по цій справі."
  Таваріщі марксісти-леніністи-стліністи, чорним по білому написано, що рішення суду є лише запобіжним заходом до розгляду справи по суті.
Так робиться по закону в усіх випадках.
  Але злоба і ненавість продовжувачів крових демагогів марксистів-леніністів вражає... Клініка... Ісуса розпинають залюбки...
Ось звідки йде коріння тягнибоківської свободи...
Це звичайна реакція на людожерську і братовбивчу політику комуно-соц-інтернаціоналістів.
Хто розв"язав братовбивчу громадянську війну ще у 1918 році, знищив обране народом Росії Учредительноє собраніє і українську Центральну раду?
І все начебто для світового панування темного пролетаріату під керівництвом вічних інтертаціоналістів-талмудістів?
Схамениться ! У них вже є своя держава ...
    

Бабай | 2009-05-05 12:28

 Для Мамай.Ты и есть провокатор. С мертвыми воевать просто.А что ты сделал для того чтобы твои дети не бегали с бутылкой пива и сигаретой в зубах под трындение "попсы",что ты лично сделал ,для того чтобы они не жили с головой повернутой на запад?Что ты сделал для того чтобы они знали что ....довская Америка ничего кроме жвачек не даст?Где мощнейшие заводы Украины,где ее Интеллектуальный потенциал.спроси у Пензеника почему он на встрече с работниками Арсенала заявил-"чим швидше воно розвалиться ,тим краще для нас".для вас и вийшло краще.

Олег | 2009-05-05 12:18

Константин
Рішення приймалися дружно і ніби під копірку. Не тільки у Прилуках, але й у інших райцентрах. Так само централізовано й технологічно, як в наш ефір розсовуються російські станції. Вже навіть на Ері ФМ виділили час для Радіо Росія.
Після презентації фільму "Тарас Картошка" почався ну просто шалений ідеологічний наступ!
Тому де отой "центр" і звідки всі ці проплати - здогадатися не важко. Думаю, однозначно за кордонами України. Бо все геніальне завжди просте як двері. Інша справа - сумне й риторичне запитання "Чи є у нас своя голова на плечах?".

Мамай | 2009-05-05 12:09

Бабай
Провокатор завжди легко вгадується по вивішуванню ярличків. Тому твоє єство і так видно)). Про Сірка, Калнишевського, Гонту і Залізняка - молодець, не забув.
Про Сагайдачного, який ледве Москву не спалив, теж не забувай. Непогана, знаєш, профілактика для розуміння не тільки історії, але й сутності такого хиткого і непередбачуваного буття.

Константин | 2009-05-05 12:02

Всё тут гораздо проще. Раздаются валютные вуливания депутатам для инициирования и последующего "правильного" решения о необходимости вывешивания каких-угодно флагов, в данном случаем всем известных. Затем Свобода борется с этими же флагами. Сами заплатили, затем уничтожают это зло. Потому-что, пиарится большо не на чем, а к корыту аж до боли хочется дорваться. Флаги там мало кого интересуют, поверьте.

Бабай | 2009-05-05 11:59

 Мамай.То-то от всех отгавкался.А про национальных героев?Где Семен Палий,где Гонта, где Зализняк,где Сирко,где Калнышевский?Где Олекса Довбуш,где Булат,где Дмитрий Жлоба?Или ты провокатор таких не знаешь?

Бывалый! | 2009-05-05 11:24

Бывалый
Мамай
Слава народу Побдителю! Фашистов-тягнижопов под суд! Даёшь "нюрбергский" открытый процес над тягнижопом! Смерть фашистам и их прихвостням!

Між іншим | 2009-05-05 11:16

В Прибалтиці совєцька символіка заборонена нарівні з нациською.
Підтримую!

Мамай | 2009-05-05 11:06

Бывалый
До тебе Соловки ближче)))

Мамай | 2009-05-05 11:04

Бабай
Воно й видно. Що не зробив в Україні Гітлер, робить сучасна фашистська Росія.
Я про ДЕБІЛІЗАЦІЮ. Цікаво, чому це український національний герой вкладається в голови як "зрадник"? А ось чому! Ось що писав Гітлер і що успішно впроваджує в Україні Путін:
"Эти народы имеют одно единственное оправдание своего существования - быть полезными для нас в экономическом отношении. Надо понимать, что от грамотности русских, украинцев и всяких прочих только вред. Всегда найдется пара светлых голов, которые изыщут пути к изучению своей истории, потом придут к политическим выводам, которые, в конце концов, будут направлены против нас.
Поэтому, господа, не вздумайте в оккупированных районах организовывать какие-либо передачи по радио на исторические темы.
Нет! В каждой деревне на площади - столб с громкоговорителем, чтобы сообщать новости и развлекать слушателей.
Да, развлекать и отвлекать от попыток обретения политических, научных и вообще каких-либо знаний. По радио должно передаваться как можно больше простой, ритмичной и веселой музыки. Она бодрит и повышает трудоспособность".
Питання є?
Скільки у нас дебільних російських станцій і скільки тих, хто розповідають нам про нашу історію? При чому, росіяни в цьому сенсі нам не вороги. Вони просто найбільш постраждалий від власних фашистських диктаторів народ.
Тому в коментах так багато зомбі, готових марширувати під червоним прапором.

Бывалый | 2009-05-05 11:03

Владимир Одесса! Ты МОЛОДЕЦ! Так держать, поддерживаю! упа и всех " справедливых" - на нары , на соловки!!

Редактор новин | 2009-05-05 11:02

Yazwa
"Оставшимся в живых воинам Советской Армии не разрешают нести знамена, под которыми они воевали."
Жах! Що коїться...
Дайте будь-ласка посилання на джерело. Звідки Ви про це дізналися?

Шева | 2009-05-05 10:54

КП+СС=КПСС

Yazwa | 2009-05-05 10:53

Полная шизофрения. Ющенко реконструирует Полтавскую битву. Со шведскими знаменами бегают актеры. Карл другом Украины стал. По улицам Львова маршируют со знаменами УПА её оставшиеся в живых воины. Оставшимся в живых воинам Советской Армии не разрешают нести знамена, под которыми они воевали. Прилуцкий совет решает вывешивать красные флаги рядом с украинским, а суд запрещает. Ну и страна. Тут и нормальный сойдет с ума. А все от этого Хоружевца пошло. Казалось бы, пусть ветераны идут с любыми знаменами на свой праздник, но появляется Прилукский совет, который обязывает вывесить советские флаги рядом с государственным. А польский флаг не будем вывешивать, а царской России?

Семен Семенович | 2009-05-05 10:50

Владимр Одесса
Празднуйте сколько вам влезет. Кто ж мешает?
Можете у себя на балконе даже флаг какой-нибуть повесить. Или два-три. Только при чем здесь админздания официальной власти, школы и т.д.? Внятно можете пояснить? Вряд ли.

Справедливий | 2009-05-05 10:50

Владимр ОдессаСправедливый! Ты моральный УРОД!!!!! Мой дед воевал, бабушка воевала! Я офицер запаса! Буду чтить память погибших воинов и тех кто еще жив! Буду ПРАЗДНОВАТЬ ВЕЛИКИЙ ДЕНЬ ПОБЕДЫ ВСЮ СВОЮ ОСТАВШУЮСЯ ЖИЗНЬ!!!!! Буду бороться с такими тварями как ты свинья!!!! Ты быдло! Слава СОВЕТСКОЙ АРМИИ, АРМИИ НАРОДА ВЫСТОЯВШЕЙ И ПОБЕДИВШЕЙ ФАШИСТОВ! Вас скоро запретим и будем судить как нацистов!!!!
Ти курва сам покійник. Принаймні моральний.
Я пам"ятаю і свого загиблого у німецькому концтаборі діда, і ту комуняцьку лярву, яка під час окупації його здала. Цю память і дітям передам. Щоб під час суду над всіма злочинцями, який обовязково буде, були і свідки, і докази. Не хвилюйся, і тобі буде належне.
А поки вбий себе лєнточкой таваріща Жюкова на Аднакласніках.
Тьху, падло!

Бабай | 2009-05-05 10:46

Видно в суде заседают друзья Зварыча,все продается и все покупается.Дело далеко не в символике,это поднимаются детки недобитков и хотят перекроить историю по своему разумению.Да все так и останется:Мазепа-предатель,Петлюра-ставленник Германии, ОУН-УПА -нацисткие преступники осужденные международным трибуналом(может вы и его решение отмените?) Свобода-мелкие шавки (оно всегда всплывает) чего вы себя противопоставляете народу(хотя пытаетесь декларировать от его имени).Кто вас содержит? Да теже спецслужбы США ,Германии и т.д.Для того и ввели безвизовый режим,чтобы " хозяева" всех мастей продолжали то ,что наметила массонская ложа-НА УКРАИНЕ ДОЛЖНО ОСТАТЬСЯ 13-15 ТЫСЯЧ ДЕБИЛЬНОГО ПОЛУГРАМОТНОГО НАСЕЛЕНИЯ,

Вася | 2009-05-05 10:42

Друзі! У тій самій Німеччині, ні одному принаймні, нормальному публічному політику не прийде в голову вивісити прапори з хвастикою, вважати націонал-соціалістів героями. Виходячи з логіки Тягнибоків, вони ж боролися проти Комунізму, боролися за свободу свого, німецького народу, благополуччя німецької нації! Чи не так?

Владимр Одесса | 2009-05-05 10:39

Справедливый! Ты моральный УРОД!!!!! Мой дед воевал, бабушка воевала! Я офицер запаса! Буду чтить память погибших воинов и тех кто еще жив! Буду ПРАЗДНОВАТЬ ВЕЛИКИЙ ДЕНЬ ПОБЕДЫ ВСЮ СВОЮ ОСТАВШУЮСЯ ЖИЗНЬ!!!!! Буду бороться с такими тварями как ты свинья!!!! Ты быдло! Слава СОВЕТСКОЙ АРМИИ, АРМИИ НАРОДА ВЫСТОЯВШЕЙ И ПОБЕДИВШЕЙ ФАШИСТОВ! Вас скоро запретим и будем судить как нацистов!!!!

Редактор новин | 2009-05-05 10:39

Рахим
يحيى Не-а, давайте сначала повесим флаги Британии и США на госучреждениях. Ведь эти страны были против фашизма еще тогда, когда СССР с Гитлером дружил.
Правильна ідея. Підтримую! :)
...
"комунистический режим мЕньшее зло чем фашизм"
Сумніваюся. Не чув, щоб німці свій же народ по таборах гноїли, по сибірах та казахстанах розсилали, голодом морили...

يحيى  | 2009-05-05 10:35

Рахим
Не-а, давайте сначала повесим флаги Британии и США на госучреждениях. Ведь эти страны были против фашизма еще тогда, когда СССР с Гитлером дружил.

Сергей | 2009-05-05 10:33

Да.......с прапорами конечно перегнули.
Недавно прочитал копию протокола допроса о зверствах фашистов и УПА на Волыни. Удивляет одно. Женщина говорит буквально следующее " что ее, ее мужа, сына а так же зятя (все к стати евреи) пришли и арестовали...она каким то образом збежала. Вопрос в том, какого хрена муж, сын и зять сидели дома а не на войне......

Зільвову | 2009-05-05 10:32

 Так вже верещать-Хайль тягнижопу! qaz! Хер тобі до дупи а не рішення продажного суду!

антисовок | 2009-05-05 10:31

полюбэ не стоит забывать - комунистический режим мЕньшее зло чем фашизм, но тож не ангел с крылышками. мужественным бойцам - глубокий респект, а вот советской символике ??? --- не все тут однозначно

Марина | 2009-05-05 10:30

 Ну и сволочи же мы,потомки.Для наших стариков красное знамя-символ победы добра над страшнейшим злом-фашизмом.А мы не можем потерпеть пару дней дать нашим дедам вспомнить их ХРАБРУЮ молодость,оплакать погибших друзей.Сразу везде видим политику.Позор нам и нашей стране Украине за презрение наших ветеранов.А о Тягнисраке и говорить нечего,тошниловка.Пиарит по -черному,так бедному хочется дорваться до правительственного корыта,аж хрюкает.

Рахим | 2009-05-05 10:29

День победы-это всемирный день победы! В этот день вывешиваются знамена стран, победивших фашизм. Это-всемирная история. И никто не имеет права принимать какие-либо решения в ущерб всемирно принятой и признанной истории победы над фашизмом.

Qaz999 | 2009-05-05 10:27

Развалинами Рейчстага удовлетворён!
  Решением СУДА доволен!

Справедливий | 2009-05-05 10:24

Оце так смердьож в коментах влаштували!
Видно, одних фашистів під червоними прапорами добили у 1945-му, а других фашистів під червоним іншої композиції все ніяк.
Люди воювали за свободу, за своїх матерів, за бабусь і дітей. І аж ніяк не за комуняк. Раби ви, які готові скоїти злочин проти свободи свого ж народу! Покричіть ще "хайль Власов!", "хайль Путін". Але недовго кричати, до 2-го Нюрнберга. За всі злочини будете відповідати по повній програмі.

Семен Семенович | 2009-05-05 10:24

- Давайте вывесим ССовскую символику-
При чем здесь СС?
- через 64 года, пора идти в партизаны... -
Лучше все же к доктору.
- Ну кому от этого плохо? Организации "Свобода"? -
anna, КПУ пускай себя пиарит ЗА СВОЙ СЧЕТ и в установленном порядке.
- УПА которых давно пора искоренить-
Уж искореняли-искореняли - аж пупок надорвали.
- националистические,но это одно и то же -
Юра, в словарь загляни.

Юра | 2009-05-05 10:15

Да уж!!!Ну,демократия.Куда ни глянь-нацисткие(националистические,но это одно и то же)реют над нами,и ничего,никаких решений судов.Пора им всем в Непал...

Гоша | 2009-05-05 10:15

Вот это бред! Народ вы че да вам непофиг какие флаги! Историю надо чтить и помнить своих героев и неважно кто они важно что они защищали нашу родину от фашизма, и особенно от *** УПА которых давно пора искоренить.

Чавк | 2009-05-05 10:11

Вот теперь я понимаю почему Сталин проводил ПОВСЕМЕСТНЫЕ репрессии.

Тарас | 2009-05-05 10:08

От бачите, всілякі продажні судові потвори вже вирішують, як святкувати День Перемоги, вже під дуду фашистів вихиляються, самі в батька у штанях сиділи, коли люди життя віддавали за те, щоб вони з тих штанів витекли, а вони вже продались! Свято Перемоги- це не свято ідеї комунізму під червоним прапором, а СВЯТО ПЕРЕМОГИ НАД РЕАЛЬНИМ ВОРОГОМ, КОТРИЙ БУВ ВОРОГОМ ПОЛОВИНІ ЛЮДСТВА , а ці виродки, мабуть, належать до другої половини! Шкода, що ми живемо під одним небом з такими ГОБЛІНАМИ!

Ol | 2009-05-05 10:08

Вот шаклы родства не помнящие, под этими флагами наши отци и деды от фашизма освобождали Украину и Европу в том числе. Где-бы сечас были эти выродки если-бы осталились под фашистамы. Их родители догнивали бы в Освенцимах а их самих не выродили. Суки неблагодарные. Или что думают их бы освободила их долбанная СС Галличина, так она их первых бы как область близкую к России всех к стенке поставила. Только с мирными жителями воевать умела, а против кадровой Армии Советской быстро на запад деоганула.

anna | 2009-05-05 10:06

Совсем ума лишились... Что ж они скоты делают? Раскалывают Украину! Ведьнаши отцы под Красным знаменем воевали! Хорош или плох был советский период не об этом речь... Посчитали, что плох-отменили праздник 7ноября (правильнои сделали!). Но ведь историю не перепишешь - воевали фронтовики под Красным знаменем и из уважения к тем немногим оставшимся в живых, надо праздноватьс символом Победы.Ну кому от этого плохо? Организации "Свобода"? Я была о них лучшего мнения... А они просто шовинисты....

Гром | 2009-05-05 10:04

Да положат все на это решение суда и правильно сделают! Пусть попробуют у наших бабушек отобрать флаги - сами бедными станут!

Зільвову! | 2009-05-05 10:03

Брехня!!! Прапори Великої Перемоги будуть!! Попри заборони усих суддів-запроданців!!

Рина | 2009-05-05 10:03

Да уж... Маразм крепчает...Из-за таких идиотов, которые заседают, то бишь паразитируют в Прилуцкой райраде- никогда примирения не будет! Нет у них ничего святого...

Дохтур Бредд | 2009-05-05 10:02

какой то бред ,завтра попалим советские и дореволюционные книги ,
оставим букварь Мазепы и трудовую книжку Бандеры и жить будем в оновленном государстве уркаина

Алексей 2 | 2009-05-05 10:00

Похоже фашисты победили.....через 64 года, пора идти в партизаны...

Влад | 2009-05-05 09:53

А Гитлеру дадим героя Украины, посмертно :)

Алексей_ | 2009-05-05 09:38

Правильно! Давайте вывесим ССовскую символику, в память об украинцах боровшихся с кровавым режимом... Да и вообще День Победы отменим...
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новий дім у Німеччині - що українці думають про своїх співвітчизників, які втекли

SVOBODA.FM