Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Позиція
Ви знаходитесь: Політика / Україна / АМОРАЛЬНІСТЬ
АМОРАЛЬНІСТЬ

АМОРАЛЬНІСТЬ

«І вони ще забороняють мені в носі колупатися!» - вигукнув Вовочка з анекдоту, зазирнувши до спальні батьків.

А ось реалії України на 21-му році незалежності – Верховну Раду пройняла турбота про моральність українського суспільства і вирішила вона обмежити доступ українців до сайтів Інтернету, де буде помічено те, що завдає шкоду суспільній моралі.

Що ж, прагнення депутатів Верховної Ради внормувати суспільну мораль можна зрозуміти, не вони перші, роблячи свої чорні справи, беруться опікуватися суспільною мораллю. Як тут не згадати шанувальників високої моралі з ДКНСу, особливо танці маленьких лебедів. Не вдався ДКНСу сховати свою підлість по відношенню до народу за личиною борців за високу мораль суспільства - люди замість дивитися високе мистецтво пішли танки зупиняти, а борців за високу мораль відправили на лаву підсудних.

Що ж, давайте придивимося до Верховної Ради, що вона ховає за личиною боротьби за високу мораль?

Найперше - злісне утримання своїми законами українців в стані неможливості обрати здатних щось покращити в цій країні народних депутатів. Надання людям знань, з допомогою котрих вони б могли відрізнити політичного шахрая від корисного нації кандидата, злісно блокується – весь державний механізм, в тому числі й наука та освіта, працюють на утримання українців в стані психологічного рабства, в стані нездатності бути господарями свого життя, своєї долі, майбутнього своїх дітей та своєї держави.

Сюди ж слід віднести і Конституцію, котрою по суті узурповано право українців бути головними в країні. Почитайте статтю 5: «єдиним джерелом влади в Україні є народ». Народ вже не є владою, народ є джерелом влади, котру в нього з допомогою політичного шахрайства можна видурити, що власне, під час виборів постійно і роблять. А у всьому іншому тексті Конституції ретельно виписано права та розподіл повноважень між тими, хто в народу видурив право бути його рабовласником.

Які ж можливості в Конституції передбачено для здійснення влади самим народом? Реально ніяких. Ні Конституція, ні виборчий закон не передбачають пояснення кандидатом народу того, що і яким чином він робитиме після обрання. Відповідно, повністю відсутнє розуміння людьми того, що саме має робити обранець, і тим більше відсутні реальні механізми його відкликання. Як, за які красиві очі вдалося отримати схвалення цієї Конституції Венеціанською комісією, невідомо.

Утримання українців в стані примітивної суспільної свідомості, законотворче забезпечення тоталітарного суспільного устрою в Україні, по суті сучасного рабства, є моральним?

Друге – законодавче забезпечення і технічне виконання пограбування українського народу на свою користь є моральним? Одні з вас стали найбагатшими людьми в світі, а інші, якщо навіть так шалено й не збагатилися за рахунок українського народу, то сприяли пограбуванню людей – це морально?

А законодавче забезпечення та призначення на посади співучасників по розвитку в Україні корупції до одного з найвищих в світі рівнів? А приховування від народу даних про те, скільки щомісячно і скільки від проголошення Незалежності кожен українець втратив за рахунок корупційних діянь посадовців? Якщо таких даних немає, то морально обкладати податками українців та ретельно їх обліковувати, не рахуючи корупційні збитки людей і наддоходи корупціонерів?

А може морально своїми законами та діяльністю розтягувати державу по власних кишенях, відбиваючи своїм прикладом в громадян України прагнення дбати про свою країну і свою державу, бо все, що люди прагнуть привнести у спільну справу буде народними депутатами та призначеними ними посадовцями і їх підлеглими привласнено?

А може морально законодавчо забезпечувати стояння майже по всій Україні пам’ятників кату України? Морально, будучи народними обранцями, поводити себе гірше чужоземних окупантів, морально знищувати все суще та вивозити фінанси до своїх метрополій в офшорах?
А може законодавче забезпечення надвисокого рівня смертності та зменшення тривалості життя і збільшення пенсійного віку є моральним?

Чи може морально в засобах масової інформації вихваляти злочини посадовців не пояснюючи людям того, як вони можуть припинити злочинність своїх обранців та призначених ними?

А може морально забороняти ввіз в Україну секонд хенду, щоб українців залишити голими і босими?

Так, українському народу дійсно притаманна прищеплена йому за часів комуністичного експерименту аморальність. І головним проявом аморальності українського народу є обрання до Верховної Ради депутатів, котрі чинять все перелічене вище.

Так, про моральність українців дійсно потребує захисту. Але не від еротики чи брутального слова, а від аморального голосування за кандидатів від політичних сил, котрі руйнували та руйнують Україну. Найбільша аморальність сьогоднішніх українців полягає в тому, що вони не вміють бути господарями своєї країни та її майбутнього, в тому, що вони абсолютно не турбуються за майбутнє своїх дітей, за те, в якій країні і як вони житимуть

Українцям сьогодні вкрай потрібна свобода слова, свобода інформації, свобода поширення суспільних знань, з допомогою котрих вони зможуть забезпечити розвиток України до сучасного цивілізаційного рівня, до гідних людей умов життя. Це поступово перетворить їх в громадян, котрі наведуть порядок в Україні і забезпечать розвиток та щасливе життя собі й майбутнім поколінням. Але в плани тих, хто вже відчув себе повелителями України та рабовласниками українського народу це не входить. Їхнє намагання обмежити свободу інформації в Україні під приводом боротьби з аморальністю таке ж саме лицемірне, як і прагнення ДКНС підвищувати моральність людей з допомогою танців маленьких лебедів на екрані і танків на вулицях.

Сьогодні з допомогою Інтернету люди мають можливість спілкуватися між собою і мирно розвиватися. Якщо комусь, вкрай обмеженому, здається, що цей розвиток можна зупинити заборонивши Інтернет, то він глибоко помиляється. Заблокувавши можливість розвитку українців, депутати Верховної Ради разом з призначеним ним Урядом та Президентом переведуть українське суспільство з еволюційного розвитку в умовах відносної свободи до відкритої боротьби за елементарні права і свободи. І відповідальність за це ляже на депутатів Верховної Ради та інших причетних.

А поки народні депутати ще не наробили непоправного, раджу їм припинити шити в дурні український народ та намагатися вдягнути його в намордника своєї цензури. Якщо прагнуть моральності, то нехай почнуть з себе, з того, що перелічено в даному матеріалі.

Щодо проблем з мораллю в Інтернеті, то він святий в порівнянні з аморальністю Верховної Ради, не варто дозволяти бруднити його депутатським втручанням.

20 жовтня 2011 р.

Коментарі (15)

Сергій_Трегубенко | 2011-10-23 15:03

М. БоюраСпасибі, п.Трегубенко. Мені сподобався виступ О. Кужель і я ладен їй повірити. А може й правда вона щось організує? Не просто ж так вона говорила про кримських партизан. Взагалі я легко вірю добрим словам, ось тільки ніколи не вірив улестливим словам Юлі, нудило мене від її улестливости, від всього росли вуха особистої користи.
Якщо ми навчимося мати свій досконалий світогляд, якщо ми дуже реально будемо бачити те майбутнє, до котрого прагнемо, то нам не потрібно буде комусь сліпо вірити і від когось залежати. Ми просто будемо підтримувати все корисне нам, і негайно гальмувати шкідливе.
Якщо ж ми самі не будемо досить довершеними, то за будь-яких обставин підемо не за корисними суспільству, а побіжимо за тим, що яскравіше блищить, гучніше тарабанить, і трішечки більше дає гречки.

М. Боюра | 2011-10-23 13:37

Спасибі, п.Трегубенко. Мені сподобався виступ О. Кужель і я ладен їй повірити. А може й правда вона щось організує? Не просто ж так вона говорила про кримських партизан. Взагалі я легко вірю добрим словам, ось тільки ніколи не вірив улестливим словам Юлі, нудило мене від її улестливости, від всього росли вуха особистої користи.

Сергій_Трегубенко | 2011-10-23 11:45

Знаю, панове, грішний, потрібно частіше у ВВ друкуватися, бо дуже багато неймовірно важливих питань залишається необговореними.
Є два шляхи.
Один дуже властивий нашому суспільству, умовно назвемо його комуністичним. Полягає він в прагненні розділити суспільство за будь-якою зручною ознакою - класовою, мовною, релігійною, регіональною, національною, історичною, територіальною, безліччю інших. А розділивши, почати гнобити, грабувати та винищувати ворогів одноплемінників. При цьому цьому об'єднання відбувається навколо вожака зграї, вибачаюся - вождя чи лідера, прикладом слугують всі іменні партії та блоки в Україні, а великою мірою і взагалі всі. Це щлях ворожнечі та самознищення нації.
Є інший шлях, демократичний, коли на чолі всього ставляться спільні інтереси та цінності нації. Потім вони оформлюються в закони і ті закони ставляться на чолі всього, може чули такий іншокультурний вислів "закон понад усе"? А для технічного виконання прийнятих законів нації, наймаються чиновники, котрі жорстко контролюються суспільством.
А тепер давайте подумаємо, що робити з Кужель. Може її розстріляти чи до Юлі посадити?
Для мене Олександра Володимирівна не лідер, у мене, як у Громадянина, взагалі немає лідерів та кумирів. Але я волію і з нею, і з всіма іншими об'єднувати зусилля по творенню сучасного досконалого суспільства і цивілізованої демократичної держави. Готовий це робити навіть з Януковичем та Тігіпком, якщо вони виявляться здатними до того та повернуть народу вкрадені Межигір'я. Втім не з усіма, з Ляшком не зможу, занадто огидний і слизький.
Прошу панове, давайте у ВВ будемо вести розмову про наше майбутнє та шляхи до нього, друкуйте свої матеріали, особливо Петро Якович, бо примітивне вихваляння лідерів чи політичних кланів є тим минулим, від котрого давно час відмовитися, котре зумовлює руйнацію, а не забезпечує розвиток.

иван | 2011-10-23 11:05

Хлебом не корми, только дай пожужжать...) Вы, господа, никак не поймете, что никогда не будет так, что кто-то придет и Вам все даст. Выберите во власть хоть Папу римского, скурвится ваш кандидат, как только к власти придет. Мы все заслужили то, что имеет нас и будет иметь до тех пор, пока будем мы все сидеть и щемить свой зад по кухням и за компьютерами.
А на счет того, что кто-то что-то там возьмет и запретит, так при современном развитии техники и технологий все эти запреты глубоко по барабану. Морда у них треснет...))

Однопартієць | 2011-10-23 10:37

Сергій_Трегубенко
Серж не будь за Месію.
Чи не здається тобі, що у владі аморальні особи тільки тому що обирають їх туди їм подібні аморальні виборці.
За 20 років виборів переконався, що моє оточення (на роботі, навчанні), яке не долюблює мене на виборах підтримує тільки тих кандидатів проти яких я агітую і не підтримує тих кого я підтримую.
У 2004 році я був за Ющенка, то всі мої умовні "недруги" були за Януковича, бо він був найбільшим конкурентом Ющенка.
Може проблема не в можновладцях, а в нас самих : або не можемо переконати його величність народ, що ми інші, або ми такі ж самі насправді(або недостатньо робимо для цього).
Згадай скільки твоїх однопартійцв ходило у владу, і де та влада і де вони?
Ну не сприймає ця система інородні тіла!
Пошувай інші аргументи як змінити систему, яка діє за принципом аморальний народ - аморальна влада і навпаки.
Може варто почати з себе, улюбленого ?
  

Патріот | 2011-10-23 09:48

Напевно уже пан Трегубенко вступив в громадянський проект Кужель, що так настирно пропонує поширення її виступу. Передивився її виступ і нічого не найшов нового. Да, потрібно врахувати те, що вона свідомо не пішла в партію влади. Але не забувайте те, що вона там уже була. І її вже ніхто туди би не взяв другий раз. Вони всі тігіпки, кужелі повинні нести відповідальність за ті горе реформи, які були пропхані їхнім лідером та розроблені в теренах Сильної України. Я з самого початку говорив, подивившись на особи, що були прийняті до лав вказаної партії, в тому числі і в Чернігові - що не може вказана партія мати людське обличчя, коли члени вказаної партії побудували свій бізнес на брехні, рекеті та крові. І що цей проект під назвою Сильна Україна, через деякий час Богу душу віддасть. Тому Кужель, перш за все,в своєму виступі потрібно було вибачитись перед народом країни за дії своїх партійців в тому числі і неї як заступника голови партії.

Сергій_Трегубенко | 2011-10-23 08:34

Все те, що відбувається, є результатом наших свідомих чи несвідомих дій. Вільно чи невільно, саме кожен з нас проголосував за нинішній стан справ.
Рекомендую до перегляду, а бажано і до поширення виступ Олександри Володимирівни Кужель http://youtu.be/7FPX4p7iEzo . Тільки прохання сприймати його не як виступ чергової месії, котра прийде і врятує кожного з нас, а як приклад високоморальної позиції, вартої наслідування. Коли кожен з нас так думатиме і діятиме, коли кожен з нас творитиме Україну, а не руйнуватиме її своїм голосуванням і мовчазною згодою з руйнівниками, з "сворою" за вжитим Олександрою Володимирівною терміном, тоді справи в нас дуже швидко підуть на покращення.

М. Боюра | 2011-10-22 23:20

 Шановні, невже ви думаєте, що у ВР дійсно опікуються падінням моралі українців? - годі вам. Вони бояться нашого спілкування через Інтернет. Вони побачили до чого може привести відкрите спілкування в соціальній мережі обдуреного та обуреного люду, і не хочуть бути ліхтарями на стовбах на зразок мубараків, каддафі інш. Вони хочуть нести світло обкраденому люду зі своїх маєтків. Та чи світить це нам щось?

Алексей_ | 2011-10-22 23:13

А оно было хоть раз, за всё это время, за 20 лет, "українське та демократичне"? Сколько КОРЕННЫХ украинцев было и есть у руля власти? Те, кто поколениями жил на этой земле? ТЕ, кто любит и ценит эту землю и народ, потому что это у них в генах? 0! Вне зависимости от цвета флага - это оккупанты, которые спят и видят, как добраться до верхушки, доить кредиты из МВФ на себя и своих шлюх, которые захватывают десятками гектар леса, поля, реки? Да пока тут будет возможность украсть и продать хоть один гвоздь, вся эта оранжево-бело-сине-хер знает какого цвета братия отсюда не уйдёт. Херня это всё, українське та демократичне... Не было тут такого... И не будет, потому что мы позволяем такому быть. А вы и дальше рвите волоса на жопе за любимый цвет.

Operator. | 2011-10-22 22:17

Tolik
Так все до того і ведуть різні "пгавозащітнєгі". Звісно ж, неможна підорам (з ознаками будь-якої статі) давати всиновлювати дітей. Але спробуйте це законодавчо заборонити... "Пгавозащітнєгі" вас живцем зжеруть.

Operator. | 2011-10-22 22:08

Хто найгучніше волає: "Тримайте злодія!"? - пише дехто Капмо.
А хто виступає на захист злодіїв та всякого аморального непотребу? Парою рядків тут не скажеш...
Ось, пане Трегубенко, рекомендую перечитати: http://bookz.ru/authors/klimov-grigorii/protok.html
Тільки не пару перших сторінок і злякатися закинути, а повністю, "від обкладинки до обкладинки".
.
Щойно якась ініціатива з'явиться щодо захисту моралі - тут же здіймають хай різного роду балаболи, запроданці та просто виродки. І не важливо, від кого та ініціатива була. Це ми вже проходили.
Он, було, заборонили дітям неповнолітнім шастать по ночах вулицями, так зразу знайшлися запроданці і бабло від західних фондів на суди.

Tolik | 2011-10-22 21:43

Якщо для реєстрації кандидатом в депутати ВР України потрібна чималенька сума, то треба бути несповна розуму, щоб побачити серед кандидатів чесну і порядну людину (звісно, в жодному списку такої немає)!!! Бо за 21 рік чесного і порядного життя заробити достатню суму можна, лише працюючи на уранових рудниках.
А мораль суспільства таки треба регулювати. Хоча б для того, щоб у нашій державі не було такого, як в Америці: http://news.tut.by/world/255475.html

!!!! | 2011-10-22 19:57

Партия регионов - партия уро*ов, скот*на Янычар - наш рулевой.

Правдоруб("Глибокий рів") | 2011-10-22 19:34

Так, так, Трегубенку респект,
За цей сьогоднішній конспект.
Щож до народу, то він має,
Лиш те, що сам і дозволяє.
Нехай ще трохи підросте,
Тоді і Раду він змете.
А, поки, час ще не настав,
Щоби здобути людських прав.
Та дні ідуть, спливають роки,
Життя неповторне,
То буває воно біле, то буває чорне.

Іван Кампо | 2011-10-22 19:00

Іде наступ донецького владного скотства на все українське та все демократичне в Україні. Тому погоджуюся з написаним Трегубенком.
Хто найгучніше волає: "Тримайте злодія!"?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM