Останнє оновлення: 11:08 середа, 26 березня
Політика / Імідж*
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / «Це удар не по Шеремету, це удар по Соколову!»
«Це удар не по Шеремету, це удар по Соколову!»

«Це удар не по Шеремету, це удар по Соколову!»

Так запевняє чернігівський політолог та політтехнолог Тарас Вознюк. Саме його у свій час тісно пов’язували з відставкою попереднього секретаря міськради – Віталія Гольця.

І ось сьогодні знову певні сили домоглися скасування рішення про обрання Олега Шеремета секретарем Чернігівської міської ради. Кому як не пану Тарасу знати трохи більше, ніж пересічному громадянину, про все, що відбувалося за лаштунками цього процесу.

Отже, проте хто ініціатор відставки, кому це вигідно і навіщо розповідає Тарас Вознюк.

- Пане Тарасе, скажіть, у чому схожість та розбіжність у подіях навколо двох відставок секретарів міськради: Гольця та Шеремета?

- Давайте поговоримо спочатку про різницю. По-перше, це механізм відставки. А саме у випадку з Гольцем депутати скористалися своїм правом і висловили недовіру секретарю. До розробки сценарію та механізму відставки я дійсно мав безпосереднє відношення.

У випадку з Олегом Шереметом все до навпаки. Певні сили зробили все, щоб розтоптати легітимний вибір депутатів. Фактично цією відставкою принизили всіх депутатів міської ради. Їм декілька осіб продемонстрували: ви ніхто, ми можемо знищити будь-яке ваше рішення. Або ви будете грати за нашими правилами, або ми вас знищимо в судовому порядку. Фактично всіх депутатів цим судовим рішенням принизили, плюнули в обличчя.

- Хто?

- Заїжджі олігархи-кукловоди.

- Але ж позивач до Шеремета депутат міськради Тарасовець?

- Тарасовець – звичайна кукла, а за мотузку смикали зовсім інші люди. Це було помітно ще під час обрання Олега Семеновича, коли «проплачені кукли» імпульсивно смикалися в сесійній залі, щоб зірвати голосування. Не вдалося. Отже, вирішили діяти через суд. Зараз ці кукли: «тарасовці» і «мельники» в супроводі юридичної служби пана Дубіля будуть вішати локшину на вуха журналістам про законність рішення суду і т.д.

Але давайте по порядку, повернемося до схожості та відмінності цих двох відставок. По-друге, різниця в тому, що відставка Гольця була проведена з чітким дотриманням чинного законодавства. А ось у випадку з Олегом Семеновичем ми маємо фактично захоплення влади за допомогою простимульованних судових рішень.

Це вже старий механізм рейдерства, коли суди за гроші або під тиском посадових осіб виносять замовні рішення з метою захоплення влади на прибуткових або інвестиційно привабливих підприємствах. Я не дарма привів це формулювання, оскільки в Україні останнім часом процвітає рейдерство в політиці, тобто захоплення влади через замовні рішення суду.

Та й за відставкою Шеремета стоїть людина, яка має шалений досвід рейдерських атак, особливо по захопленню найбільших ринків області та одного з найбільших ринків України.

- Кого ви маєте на увазі?

- Народного депутата України Валерія Дубіля. Він ніколи не приховував своїх стосунків з керівництвом Верховного Суду України. Ви просто погляньте на партійність Дубіля і на те, хто очолював цю партію до помаранчевої революції. Все стане зрозуміло.

- А хто? Багатьом нашим читачам це невідомо.

- Василь Онопенко. Я думаю тепер все зрозуміло. Але давайте поговоримо про схожість двох відставок.

Маємо дві схожості: і у відставці Гольця і відставці Шеремета спільним є те, що вони не є об’єктами атаки. Вони (Віталій Віталійович та Олег Семенович) скоріше заручники процесу атаки на Чернігівського міського голову з боку немісцевих олігархів. Відставка Шеремета це удар не по ньому, а по Соколову.

Посада секретаря ради є ключовою. У разі висловлення недовіри міському голові, він виконує обов’язки голови. Але що буде, коли немає секретаря і міська рада не може обрати нового? І міському голові висловлена недовіра.

Тоді сесію міськради нікому скликати. Міська рада, якщо не зможе зібратися хоча б раз на квартал, може бути визнана судом на дієздатною. І тоді дострокові вибори міськради і міського голови. Їх призначає Верховна Рада. Ось вам сценарій заїжджих кукловодів.

- Але ж вибори мера і так майже через півтора року, згідно роз’яснення Конституційного Суду.

- Отож бо то й воно, що через півтора року. А в одного з кандидатів на цю посаду шалені витрати на утримання своєї команди, оскільки він зробив фальшстарт передвиборчої кампанії. І нині кожен день при владі Соколова – це для нього потім потрібно буде відбивати за рахунок дерибану комунального майна та землі. Та ще й земля в ціні упала.

Якщо прийшовши до влади «віддати борги» за співпрацю своєму політичному «партнеру» за те, що сприяв замовним судовим рішенням, то самому може майже нічого не залишитися. Вони ж дивляться ж наше рідне місто, як на підприємство з активами, які можна роздерибанити, здійснивши рейдерську атаку.

- Невже вони зможуть зібрати 34 голоси, необхідні для відставки Соколова?

- На сьогодні пан Дубіль контролює повністю 13 депутатів від БЮТ, які вже більше року не виконують жодних рішень, прийнятих бюро обласної організації партії «Батьківщина», а виконують особисті вказівки Валерія Дубіля.

Переважна більшість дій цієї групи спрямована на лобіювання особистих інтересів нардепа та його партнерів по бізнесу. Згадайте хоча б виділення земельної ділянки в міському парку дружині обласного прокурора, якого потім звинуватили в корупції. В кулуарах його з єхидством називали партнером по бізнесу пана Дубіля.

Про діяльність Станіслава Друцького я взагалі не хочу згадувати, бо ваше видання стільки про це написало за останні півроку, що не хочу повторюватися.

Отже, 13 голосів надійних штиків вже є. Плюс 4 депутати міськради від Партії Регіонів, які тісно співпрацюють з іншим партнером по бізнесу пана Дубіля. А ще «прикормлена» фракція Івана Донця (за виключенням Алли Лепехи).

Ще є ображена на Соколова група Віталія Гольця – це ще три депутати. Адже він свого часу не заступився за Віталія Віталійовича. Ще два соціалісти, які голосують на прохання Рудьковського.

Виходить, ви скажете, тільки 25 голосів. Але уявіть собі, що Соколов «здає» Шеремета, як здав Гольця. Олег Семенович, на відміну від свого попередника, впливає на 10 депутатів. І якщо їх розсварять з Шереметом, тоді всі аж 35 голосів у наявності.

- Чи може Соколов завадити реалізації цього сценарію і як?

- Може, але він для початку повинен зрозуміти, що вони з Шереметом, як співається в тій пісні, «скованные одной цепью». Адже в даній ситуації в міськраді іншого секретаря обрати фактично не можливо. А не провівши Шеремета повторно голосуванням на цю посаду, мер продемонструє свою слабкість і сам стане об’єктом протистояння. Це приведе до повної дестабілізації ситуації в нашому місті.

- А чому інша кандидатура не можлива?

- Ну, якщо по порядку: розвал у фракції БЮТ, протиріччя у фракції регіоналів, незрозумілі процеси у фракції соціалістів. Все це на сприятиме пошуку компромісів. І тому, як не дивно, об’єднавчою фігурою знову стає Шеремет. Бо ніщо так не об’єднує, як спільний ворог. 29 прихильників Олега Семеновича почувають себе ображеними рішенням суду.

- А хто ще може набрати завітні 26 голосів?

- А ніхто, хіба що як не дивно Віталій Голець. Тому зараз в мережі інтернет намагаються між собою розсварити Віталія Віталійовича з Олегом Семеновичем. Сподіваються таким чином запобігти результативному голосуванню по кандидатурі Шеремета.

- А хто стоїть за цим?

- Один з чиновників міськвиконкому.

- Хто?

- Оксана Тунік-Фріз.

- Тобто ви про протиріччя в команді Соколова?

- Ні, в команді Соколова протиріч немає. Оксана Володимирівна вже давно не в команді Соколова. Її неодноразово публічно бачили в компанії із «злєйшим» ворогом Олександра Володимировича. Останній раз їх помічали разом 9 травня біля басейну «Авангард».

В мене складається враження, що всі дії Оксани Володимирівни спрямовані на пониження рейтингу діючого мера. Зокрема, закриття лікарні №4, шкіл №8 та № 23, а також намагання закрити одну з дитячих поліклінік.

Оксана Тунік-Фріз вдає з себе, що вона „розвідник” в стані ворога. Така собі своєрідна Мата-Харі місцевого розливу. Але насправді, той хто аналізував її кар’єрне зростання, міг запримітити, що всі хто допомагав їй робити кар’єру — були нею зраджені.

Перший в списку — Валентин Мельничук, що витягнув її з «грязи да в книязи». А під час помаранчевого майдану вона фактично «кинула» пана Мельничука та повезла делегацію на Майдан.

Нова влада, в особі пана Атрошенко, її чомусь не оцінила та посадою не нагородила. Потім вона втерлась в довіру пана Шеремета, що й забезпечив їй позитивний результат при голосуванні на посаду заступника міського голови. І зразу ж почала інтригувати проти свого „благодійника”. Зараз бере в оборот Олександра Володимировича і паралельно працює на штаб його опонента.

- Чи можете ви підтвердити наведені факти?

- Так, звичайно, всі. Наприклад, що стосується поїздки на Майдан, то сидів позаду пані Оксани в тому ж мікроавтобусі. Тільки мені, на відміну від неї, пан Мельничук кар’єри не робив. Та й решту фактів можу підтвердити — якщо буде відкрита дискусія з пані Оксаною. Не хочу надто багато говорити позаочі.

Коментарі (102)

admin | 2009-06-21 15:44

К сожалению, обсуждение опустилось "ниже пояса". Тема закрыта.

Источник | 2009-06-21 15:29

Интересно было бы понаблюдать за этой дискуссией.Особенно зная то, Ту*ик-Фриз последнее время «вели». И ни кто-нибудь, а два бывших сотрудника СБУ. Кстати, именно те, которые работали в службе безопасности Валеры Дубиля на прошлых выборах. *** Оксана не знает, что один из них однокашник Шеремета. Недавно они вместе отмечали годовщину в «Палермо». Там и договорились. А второй однокашник – Тарас Вознюк, частично озвучил собраное досье. Кстати, он недавно заходил к Вихрову и обещал ему положить на стол досье полностью, чтобы тот занёс Соколову, а там???
Да-да, именно там, разговор с Хольченковым, чтобы он Савченко бесплатно предоставил Горсад+сцену на площади на 9 мая.. Звонки Савченко на мобильный. А также фото их встреч и записи расговоров... А ещё название фирмы и оригинал-макет, который Туник-Фриз заказала на себя и Соколова поклеить на 9 мая, чтобы отвести от себя подозрения☺
А Дубилю – наука! Не хрен было бывших СБУ-шников с работы выгонять! Они же злопамятные☺
  

Владимир Крамаренко | 2009-06-21 15:24

Владимир Крамаренко
Уважаемый Высокий Вал! с каких пор РЕКЕТ - ругательное слово! я про это заяву в СБУ писал! мне скрывать нечего

Подсказка | 2009-06-21 15:19

Палац не культуры
Вы чё, ребята? Вы же Майшева с Коляном забыли! Они же тоже стараются!:)

Дежурный прокуратуры | 2009-06-21 15:16

Интересно, каким местом она отмазывалась у Прокуратуре от протокола о коррупции? Говорят, «что её свидетельскими показаниями» был удовлетворён весь следственный отдел.

Андрей Липец | 2009-06-21 15:12

Да она ещё и на пивзаводе с кем-попало шлялась. Вы спросите об этом у Приходька Вовки, за что его выгнали: за то, что по-пьяне обозвал Туник-Фриз ******* Мельничука. Последнему это сильно не понравилось. Пришлось Вовику полгода побрадить без работы.
  

Владимир Крамаренко | 2009-06-21 15:10

Да, как же достала меня эта Туник-Фриз... То со своим мужем *** у меня хотела гектар земли отобрать, когда её мужа я посадил на 9 месяцев под следствие, то она в это время *** с криминальным авторитетом Ярославом, который сидел за ограбление банка. Он и продолжал меня рекетировать. И как только таких держат замами в мерии??????

телевизор | 2009-06-21 15:09

А я хочу увидеть дебаты Туник-Фриз с Вознюком! Видел кусок программы, где они оба брали участие. Дак эта **** даже не смогла ответить нормально не на один вопрос

Палац не культуры | 2009-06-21 15:03

Ага, а ещё посоветуйте своей подруге директору Химиков не заходить из своего. А то слабо работает она у Вас закинула только 11 комментов☺

Навуходоносор ІІ | 2009-06-21 15:02

Интересно, что такого сказал ей Соколов после этой публикации, что человек и днем и ночью строчит комменты против Шеремета и Вознюка. Наверное, сказал готовится к гуд баю. Оксана Владимтровна научитесь заходить в Интернет не из своего ноутбука, а то Ваш *** высветился более 40 раз из 80 комментов.

dohtor | 2009-06-21 13:38

dohtor
Ех, дохтур...Cкажіть-но, дохтор, чого варті "філософствування" про поняття "політолог" від людини, яка не відрізняє поняття "місто" і "місце"?
Сам Вознюк мені якось по барабану. Що з нього візьмеш - йому платять з "приватного" бюджету конкретної фірми чи особи.
Але ж ви, дохтор - чого вам-то не вистачає? Зробіть таку ласку місту і його гуманітарній сфері - йдіть відпочивати. Зганяйте на Канари або ще куди. Там подумайте, як себе реалізувати без шкоди для суспільства. Ну там зйомки у кліпах, піар-менеджером тощо. А наших дітей залиште нам. В нездатні лікувати наше суспільство, то ж не беріться.
Якраз вам вже давно потрібно було розрізнити поняття "місто" і "місце".
А то через таких як ви та інших провокативних суб'єктів справи у нашому місті робляться через одне місце ;)

Сергій Соломаха | 2009-06-21 13:38

    Мабудь досить обговорювати, краще пропоную висказатися про політичне майбуття місцевих політиків, Ступака, Атрошенка, Обушного, Рутковського...

dohtor | 2009-06-21 13:29

Я
Шановний "Я"!
Скільки можна вже пояснювати що я не ЖІНКА а ЧОЛОВІК!
По-перше, не працюю, ані міськраді, ані у виконкомі (й слава Богу) тому нічого спільного з Тунік-Фриз не маю.
У мене є своє бачення, котрий раз підкреслюю, що пана Шеремета знаю з його викладацької діяльності (але це вже тема окрема)
Також маю своє бачення на "політолога"-Вознюка, бо сам мав честь готувати програми по політології та політаналітиці.
Угомоніться та займіться справою краще.
Щастиме!

Мы | 2009-06-21 12:18

ЯШановний дохтор Тунік-Фриз! Раджу ще раз перечитати написане вами і переконатися у своїй обмеженості. Щодо визначень, то вам краще не оприлюднювати своє бачення, оскільки виходить надто смішно. Що ж до вашої оцінки самого автора, то ви (якщо ви вважаєте себе освіченою людиною) повинні знати, що він не "що", а "хто" - це по-перше. А по-друге, він у своєму інтерв'ю, можливо, був занадто відвертим і назвав речі своїми іменами, що вам не подобається. Що ж до Шеремета, то ви назвали все з точністю до навпаки. Заспокойтесь нарешті і не принижуйтесь. Майте якусь жіночу гордість і не старайтесь піаритись на його фоні - виходить дуже неправдоподібно.
Шановный Я - Шеремет! :) Обложался ты уже по полной программе. И ты хоть напиши, что все комментарии здесь написаны Туник-Фриз, но это де изменит действительности. У твоих "политтехнологов" не хватит ума, а у тебя денег что бы сделать всех вокруг слепыми и глухими. Люди не дураки. И если ты ведешь переговоры с кем-то, то об этом через час уже знают многие. Тут в статье много дерьма вылито, а не лучше было бы тебе, именно тебе, а не этому "нехорошему :))" человеку вознюку, рассказать о твоих хороших делах на посту секретаря. Поди куда больше веры тебе было бы. А так выходит, что сказать -то тебе нечего. Ты проигрываешь, выбирая такой путь.

Сашко | 2009-06-21 11:27

sashaСтатья многосмысленная, коментарии эмоциональные! Мотив снятия Шеремета должен быть продиктован вероятностью замены его на друого кандидата. Вопрос в другом, есть ли такой кандидат, будет ли он, какие технологии и тактику применят и что после этого поменяется? Фигуранты статьи разнородны и говорить о заказухе не имеет смысла, ведь Соловов- независимый и непредсказуемый мэр, все его альянсы и союзы временны, Вознюк- делает самопиар на провокации таким образом демонстрируя полную неуправляемость, он уже сменил много покровителей и эта статья найдет ему новых, Туник-Фриз-женщина политик, с открытым для потенциальных инвесторов резюме, поскольку гарантий и стабильности ей никто на сегодня дать не в состоянии, Шеремет- его никто не защищал, видимо потому, что на должности не проявил изворотливость был открыто лоялен к мэру, отчасти пострадал за принципиальную позицию, его шанс в том, что не успел сделать ничего плохого и компроментирующего, однако и не запомнился.
Соглашусь, с одной поправкой. Относительно того, что позиция Шеремета была открыто - лояльна к мэру. Открыто - действительно показывал единство с мэром. Подпольно, по глупости, окружив себя бездарями - ***, как Зинин и герой данной статьи, вел подрывную компанию против мэра. И амбиции у него неподкрепленные. Потенциал - низкий! Трудоспособность - отсутствует. Хотя, при условии работы над собой возможен выход на передний план. Провокации на уровне дипкорпуса уже не работают, депутаты ему не верят и не уважают его, в своем большинстве. Он допустил много ошибок. Я гарантирую, как бы не старался Шеремет, за него не проголосуют вновь. Это будет очередное поражение, если сейчас он адекватно не оценит ситуацию. Эта ситуация му дана как шанс пересмотреть свои подходы к жизни и своему окружению. Желаю успехов!

Комар С | 2009-06-21 11:13

dohtorКотрий раз дивуюсь, чи нема чого робити?Оо
Стільки бруду один на одного, хіба так можна? Ми живемо в одному місці а ви так поводитесь...
Соромно.
По суті справи, пан Вознюк ніколи не був де-факто політологом, бо політолог повинен мати чітку життєву позицію. Полі­толог повинен глибоко усвідомити суть появи, ґенезу та сучасний стан політології бо без цих знань неможливо оволодіти ні її предметом, ні методами здій­снення наукового пошуку, ні реальним аналізом конкретної політики та політичних процесів. Сучасний політолог має досконало володіти методикою аналізу полі­тичних явищ, подій, ситуацій, суспільно-політичного життя. Крім того, спеціаліст-політолог повинен мати чітку життєву і громадянську позицію, та, по-можливості, і безпосередньо брати участь у суспільно-політичних процесах. Врешті, сучасний політолог повинен постійно брати до уваги те, що політика взагалі — це надто мозаїчне, багатоаспектне явище, і виступати в ньому кожен мусить і як аналітик, і як прогнозист.
А що є собою Вознюк?? Він завжди відпрацьовує свої гроші, а "хто платить той й замовляє музику".
Тож, в діяльності Вознюка немає нічого спільного із політологією (хіба що це політологія "по-чернігівські"). Вознюк - політтехнолог який робить всю возню із жонглюванням фактів це й намазує собі на хліб.
  Щодо самого пана Шеремета....
Не краща фігура на посаді секретаря... Й навіть не тому що знаю його по викладацькій діяльності та майже нічого доброго сказати не можу; навіть не тому, що він виявився головнішим провокатором сварок всередині виконкому; й навіть не тому, що він абсолютно не може контролювати свій емоційний стан...
Проблема пана Шеремета - його амбіції, які шкодять не тільки йому, не тільки владної команди (а про це не перший раз писалось) але й несуть шкоду всьому місту. Амбіції на посаду, амбіції щодо жінок (це вже окрема темма)...
А саме головне- він не реалізував себе на посаді.
Що було зроблено за останній час? Анічого не зробив він.
Голець куди краща кандидатура , імхо.
Поддерживаю сказанное! :)
  

Роза Крюшон | 2009-06-21 11:07

пАСТУХЇї неодноразово публічно бачили в компанії із «злєйшим» ворогом Олександра Володимировича. Останній раз їх помічали разом 9 травня біля басейну «Авангард». --------
Да я их видел!!! мимо на троллейбусе проезжал: Савченко приехал вышел из машины в сиреневых плавках на спине татуировка"партнер банк" на голове сиреневая резиновая шапка и очки ,и Оксанка в купальнике с оранжевым полотенцем!!!
Гыгыгы
Вознюк - пойди проспись. :))))

равнодушный посторонний | 2009-06-21 10:10

dohtor
Ех, дохтур...Cкажіть-но, дохтор, чого варті "філософствування" про поняття "політолог" від людини, яка не відрізняє поняття "місто" і "місце"?
Сам Вознюк мені якось по барабану. Що з нього візьмеш - йому платять з "приватного" бюджету конкретної фірми чи особи.
Але ж ви, дохтор - чого вам-то не вистачає? Зробіть таку ласку місту і його гуманітарній сфері - йдіть відпочивати. Зганяйте на Канари або ще куди. Там подумайте, як себе реалізувати без шкоди для суспільства. Ну там зйомки у кліпах, піар-менеджером тощо. А наших дітей залиште нам. В нездатні лікувати наше суспільство, то ж не беріться.
100% человек истину глаголит! Начитавшись коментариев по поводу и без, хочу сказать, что та, которой они посвящены, на своем посту проездом из пивзавода на фабрику звезд.

Ех, дохтур... | 2009-06-21 09:38

dohtor
Cкажіть-но, дохтор, чого варті "філософствування" про поняття "політолог" від людини, яка не відрізняє поняття "місто" і "місце"?
Сам Вознюк мені якось по барабану. Що з нього візьмеш - йому платять з "приватного" бюджету конкретної фірми чи особи.
Але ж ви, дохтор - чого вам-то не вистачає? Зробіть таку ласку місту і його гуманітарній сфері - йдіть відпочивати. Зганяйте на Канари або ще куди. Там подумайте, як себе реалізувати без шкоди для суспільства. Ну там зйомки у кліпах, піар-менеджером тощо. А наших дітей залиште нам. В нездатні лікувати наше суспільство, то ж не беріться.

Знающий | 2009-06-20 23:44

Хочу ответить "саме тому". Ты хоть понимаешь смысл слов "неудовлетворительный" и "неудовлетворенный". Неудовлетворительный - это падеж, глупенький ты мой. А неудовлетворенная женщина - это действительно страшное дело. Жаль ее.

Недохтор | 2009-06-20 23:29

Повністю погоджуюсь з Бондарєвим. Тарас молодець, А хто не розуміє або не може зрозуміти в силу своєї обмеженості написане, то його особиста проблема.

Я | 2009-06-20 23:23

Шановний дохтор Тунік-Фриз! Раджу ще раз перечитати написане вами і переконатися у своїй обмеженості. Щодо визначень, то вам краще не оприлюднювати своє бачення, оскільки виходить надто смішно. Що ж до вашої оцінки самого автора, то ви (якщо ви вважаєте себе освіченою людиною) повинні знати, що він не "що", а "хто" - це по-перше. А по-друге, він у своєму інтерв'ю, можливо, був занадто відвертим і назвав речі своїми іменами, що вам не подобається. Що ж до Шеремета, то ви назвали все з точністю до навпаки. Заспокойтесь нарешті і не принижуйтесь. Майте якусь жіночу гордість і не старайтесь піаритись на його фоні - виходить дуже неправдоподібно.

Бондареву | 2009-06-20 22:52

ж***лиз. Тоже хочешь работать в "Вене"???

sasha | 2009-06-20 18:49

Статья многосмысленная, коментарии эмоциональные! Мотив снятия Шеремета должен быть продиктован вероятностью замены его на друого кандидата. Вопрос в другом, есть ли такой кандидат, будет ли он, какие технологии и тактику применят и что после этого поменяется? Фигуранты статьи разнородны и говорить о заказухе не имеет смысла, ведь Соловов- независимый и непредсказуемый мэр, все его альянсы и союзы временны, Вознюк- делает самопиар на провокации таким образом демонстрируя полную неуправляемость, он уже сменил много покровителей и эта статья найдет ему новых, Туник-Фриз-женщина политик, с открытым для потенциальных инвесторов резюме, поскольку гарантий и стабильности ей никто на сегодня дать не в состоянии, Шеремет- его никто не защищал, видимо потому, что на должности не проявил изворотливость был открыто лоялен к мэру, отчасти пострадал за принципиальную позицию, его шанс в том, что не успел сделать ничего плохого и компроментирующего, однако и не запомнился.

иван | 2009-06-20 14:41

Уже пою...! Громко, с надрывом..!
Вы-боры, вы-бо-ры,
Депу-таты - пи..ары! (2 раза)
Даже никакого пароходного гудка не надо. Переписывайте слова и присоединяйтесь! Или может кто хочет поспорить, что это не так?

Бондарев Олександр | 2009-06-20 13:10

Тарас - молодець! Браво!
Тільки тут одна проблема - ти, навіть, не в Києві, тому оцінити "розклад" не по розуму провінціальному ештеблбл.
Дякую, що за останній час в ЗМІ (ЗМК) прочитав щось нормальне.
Та, й ще не порівнюйте професійні якості Тараса, бо ви, навіть, не уявляєте його масштаби.

dohtor | 2009-06-20 13:06

Котрий раз дивуюсь, чи нема чого робити?Оо
Стільки бруду один на одного, хіба так можна? Ми живемо в одному місці а ви так поводитесь...
Соромно.
По суті справи, пан Вознюк ніколи не був де-факто політологом, бо політолог повинен мати чітку життєву позицію. Полі­толог повинен глибоко усвідомити суть появи, ґенезу та сучасний стан політології бо без цих знань неможливо оволодіти ні її предметом, ні методами здій­снення наукового пошуку, ні реальним аналізом конкретної політики та політичних процесів. Сучасний політолог має досконало володіти методикою аналізу полі­тичних явищ, подій, ситуацій, суспільно-політичного життя. Крім того, спеціаліст-політолог повинен мати чітку життєву і громадянську позицію, та, по-можливості, і безпосередньо брати участь у суспільно-політичних процесах. Врешті, сучасний політолог повинен постійно брати до уваги те, що політика взагалі — це надто мозаїчне, багатоаспектне явище, і виступати в ньому кожен мусить і як аналітик, і як прогнозист.
А що є собою Вознюк?? Він завжди відпрацьовує свої гроші, а "хто платить той й замовляє музику".
Тож, в діяльності Вознюка немає нічого спільного із політологією (хіба що це політологія "по-чернігівські"). Вознюк - політтехнолог який робить всю возню із жонглюванням фактів це й намазує собі на хліб.
  Щодо самого пана Шеремета....
Не краща фігура на посаді секретаря... Й навіть не тому що знаю його по викладацькій діяльності та майже нічого доброго сказати не можу; навіть не тому, що він виявився головнішим провокатором сварок всередині виконкому; й навіть не тому, що він абсолютно не може контролювати свій емоційний стан...
Проблема пана Шеремета - його амбіції, які шкодять не тільки йому, не тільки владної команди (а про це не перший раз писалось) але й несуть шкоду всьому місту. Амбіції на посаду, амбіції щодо жінок (це вже окрема темма)...
А саме головне- він не реалізував себе на посаді.
Що було зроблено за останній час? Анічого не зробив він.
Голець куди краща кандидатура , імхо.

пАСТУХ | 2009-06-20 12:49

Її неодноразово публічно бачили в компанії із «злєйшим» ворогом Олександра Володимировича. Останній раз їх помічали разом 9 травня біля басейну «Авангард». --------
Да я их видел!!! мимо на троллейбусе проезжал: Савченко приехал вышел из машины в сиреневых плавках на спине татуировка"партнер банк" на голове сиреневая резиновая шапка и очки ,и Оксанка в купальнике с оранжевым полотенцем!!!

иван | 2009-06-20 10:18

Щас спою...!

Вена | 2009-06-19 21:08

Вознюк, а шеф наш ( Вены) знает :-))) шо ты вот это такой муры понаписыал? А то знаешь как в анегдоте... Гулять -гуляй, но из могилы не вылазь. :-)))))) Да, вернется в Украину, "порадуется" за политтехнолога :-))))

Oper | 2009-06-19 20:44

РаботающийДля особо непонятливых обьясняю еще раз. Преобладающее большинство коментов говорит обратное - как раз не его решили приподнять, а такое впечатление, что засела команда и строчат против него чушь всякую. Непорядочно и неправдоподобно.
Трудоголик
"Вот в тексте статьи, я считаю, много грязи."
Але якої смачної - ммм! 72 коментарі за півдня :)

Домкрат | 2009-06-19 20:40

Работающий
Извините, но долг обязывает... Огласите, весь список, пожалуйста... Ну типа, ктот очередной кандидат?!!! Без всякой чуши...

Трудоголик | 2009-06-19 20:34

РаботающийДля особо непонятливых обьясняю еще раз. Преобладающее большинство коментов говорит обратное - как раз не его решили приподнять, а такое впечатление, что засела команда и строчат против него чушь всякую. Непорядочно и неправдоподобно.
Ну тут вы загнули. Какую гадость и на кого? Это проплаченый материал. И это открыто указано. Вылиты обвинения на людей. Полное отсутствие морали. Так что не нужно. Но а о том, что вы пишете о грязи, я полностью согласен. Грязь - это всегда грязь, против кого бы она не лилась. Вот в тексте статьи, я считаю, много грязи.

Неудержимый | 2009-06-19 20:17

Работающий
Вот это точно, держите меня всемером, а то наговорю вам лишнего, а знаю я чуть меньше Тараса! А потом меня (не его ведь!) назовут ограниченным! Знаете как обидно!?
        

ЯН | 2009-06-19 20:07

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
тарас
Сергій СоломахаТарас Володимирович Вознюк був членом НРУ з 1990 -1998рр., ще при житті В.Чорновола.
Після виборів 1998 року він написав Заяву про вихід з політичгної партії НРУ, в якій обгрунтував свій вихід незголодою з політикою голови партії В.Чорновола, тим самим припинив членство в партії НРУ.
Таким чином пан Т.Вознюк ніколи не був членом пролітичної партії РУХ(Український Народний Рух) чи УНП(Українська Народна партія).
напечатай отповедь.Соломахе который поставил а ...ша Вознюка,с Героем Украины Чорноволом! Это твоя гнилая сущность соломаха.за бабло ты сравниш и свою мать с М..ком Вознюком. Какие же вы продажные м..зи!

Работающий | 2009-06-19 20:05

Для особо непонятливых обьясняю еще раз. Преобладающее большинство коментов говорит обратное - как раз не его решили приподнять, а такое впечатление, что засела команда и строчат против него чушь всякую. Непорядочно и неправдоподобно.

Домкрат | 2009-06-19 19:38

sbu
Ну решили его ребята приподнять чуток, что в этом плохого?

Работающий | 2009-06-19 19:37

Признаюсь чесно, коменты пишу редко, просто некогда. А сегодня почитал и не выдержал Их пишут бездельники, очень ограниченные люди, по заказу. Ребята, не опускайтесь! А редактору хочу предложить коментарии не по теме, с оскорблениями просто не размещать. Ведь это очень просто инкогнито лить грязь в чей то адрес, но это и очень низко, согласитесь.

Ветер | 2009-06-19 19:32

Так вот откуда дует! А Покаржевская типа не заказная и в тени....И фракция незаметная такая... Мышь белая....

Интерес | 2009-06-19 19:26

sbu
А чего? Давайте уж, рассказывайте... А то Оксана Владимировна весь рейтинг займет, а Покаржевская отстанет... Давайте поговорим о ней, ну хотя бы как о выдающемся системотехнике (прикиньте какие у нас депутаты)!

sbu | 2009-06-19 19:13

Знаю "господина" Возняка много лет. Вся его деятельность была направлена на зарабатывание денег. Еще сидя в одном офисе с нинешней днпутатшей Покоржевской, по ул. Восточночешской, мутили деньги западных доноров. На деньги посольства США, куплена первая квартира Возняка, - тупо отмыл деньги 8000 у.е. и даже отчета не предоставил. И пошла политическая карььера "политолога - ролиттехнолога". Дошел до базара на Шерстянке! И вот он снова пытается продать себя. Так что давайте расценивать весь этот треп, как отработка денег. Да и сленг не его . Оцените писателя по его внутреннему духу, а потом делайте выводы. Жаль , что полемика разгарается вокруг "писаки" с грязным прошлым и г"нилым " будущим.

Оптимист | 2009-06-19 19:09

Ну чего вы вс е загрустили? Давайте взбодримся! Напишите нам *** об Олежкиных заслугах перед Родиной!

Иван Бездомный | 2009-06-19 18:57

Нужно срочно выслать 5 мотоциклов с пулеметами для поимки.... В общем спросите кого ловить у Тараса....

Коля | 2009-06-19 18:56

асаbзразу б видаляли, а не дозволяли розводити бруд, то так, дивись, через декілька тем кількість таких комментів і стала б меншою..
Підтримую!

асаb | 2009-06-19 18:49

зразу б видаляли, а не дозволяли розводити бруд, то так, дивись, через декілька тем кількість таких комментів і стала б меншою..

Испуганный | 2009-06-19 18:46

Я так и не понял, Соколову что теперь делать? Вы, Тарас, политтехнолог или где? И куда теперь людям собираться, если не на майдан? Чего в этом криминального? Давайте уже нам по полочкам разложите, как свои "факты", а то сплошные намеки и обещания... Это уже удел астрологов и гадалок.....Не отбирайте у них хлеб насущный...

Николай | 2009-06-19 18:44

Листовки по городу Вознюк расклеил по заказу Шеремета, теперь статью написал по тому же заказу.

Редактор новин | 2009-06-19 18:05

НеравнодушныйРебята,где мои коменты про этого *** Вознюка?
Хлопці, тут місце обговорення не отих *** зоряних подробиць приватного життя пана Вознюка, а чогось іншого.
І ще маленький натяк: правка коментарів від матюгів та інших недоречностей забирає більше часу, ніж їх видалення. А робочий час ми тут намагаємося, як зараз модно говорити - "оптимізувати".

Сергій Соломаха | 2009-06-19 18:01

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
тарас
Тарас Володимирович Вознюк був членом НРУ з 1990 -1998рр., ще при житті В.Чорновола.
Після виборів 1998 року він написав Заяву про вихід з політичгної партії НРУ, в якій обгрунтував свій вихід незголодою з політикою голови партії В.Чорновола, тим самим припинив членство в партії НРУ.
Таким чином пан Т.Вознюк ніколи не був членом пролітичної партії РУХ(Український Народний Рух) чи УНП(Українська Народна партія).

Военный | 2009-06-19 17:58

семеновна
Согласен, но скорее нейтронной, там поражающая способность ближе к истине...

Неравнодушный | 2009-06-19 17:58

Ребята,где мои коменты про этого *** Вознюка?

Броненосец Потемкин | 2009-06-19 17:51

Тарас не прогадал, что упомянул Оксану Владимировну! Теперь не угаснуть комментариям (пока не рассвирепеет админ). А вообще-то вяло народ отнесся к такому "свежему" политпрогнозу... И реакции "верхов" не видать... И Киев, чего-то затихарился, и не мониторит, наверное, наши тут, вселенского масштаба, дела... Может шахматный турнир организуем?

семеновна | 2009-06-19 17:41

Неудовлетворенный мужчина, хуже атомной бомбы!

Аватар | 2009-06-19 17:32

 Хто винуватий? невістка!
Ех Семенович, наколобродив ти. Що ж ти корисного зробив? Урок мужності 9 травня провів? Так і там напартачив. Про 17 республік СРСР розповів. Умора.
 Відносно Тараса, то він як виявляється за рахунок Оксани їздив на Майдан, їв, пив і тепер таке от пише.

саме той | 2009-06-19 17:11

некоторые аж пищали так хотели что бы спала, но в результате получили "гарбуза" и поэтому начали брызгать желчью... все ясно. неудовлетворительные желания приведшие к ненависти.

розумний.... | 2009-06-19 17:10

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
тарасбидло та я свою політічну карєру, розпочав як ти ще під стіл пішки ходила. ПРП, РУХ, Громада, УНП, ВпередУкраїно, Наша Україна, БЮТ. Це я працював на Зверева, Рудьковського, Соколова, Медведчука, Приходька, Тандуру, Семененка
Ты розказуеш шо в БЮТі був. Та тебе в партію навіть не прийняли. Ти багато де був але все пропив!....

ХХХ | 2009-06-19 16:57

Шановний автор статті! Якщо вже стаття розрахована на пересічних громадян, хотілося б почути підтвердження і інших, названих Вами фактів. Народ має знати правду!

Алина | 2009-06-19 16:55

видела его брифинг на местном сайте. сидит, улыбается, тяжело связывает между собой предложения.. сняли и правильно. пусть худеет!

уважний | 2009-06-19 16:54

СонікА що це за політтехнолог на обрії з"явився? Стверджують, що профі? Дивно.... То може, хай прокоментує і, бажано ретельно, прелічить перелік всіх справ (для міста, а не для себе), що зроблені паном Семеновичем за такий недовгий час перебування на посаді. Якщо не зраджує пам"ять, за його ініціативою, Тунік-Фриз готувала звіт про свою на посаді дяльність. Цікаво дізнатися, чим займався пан Шеремет.
тю, ти хіба не чув про урок мужності, на девяте травня, там Семенович врізав на всю силу!

Коля | 2009-06-19 16:51

VДа спала, это в точку!
Со мной не спала. А ты наверно свечу держал? :) Фу :))))))

Обозреватель. | 2009-06-19 16:49

Ха! Весь город ржет. Отказала - так поку сал бы, если мог. А может проблему нужно в себе искать? Во мужики пошли!!!

коби | 2009-06-19 16:48

думаю Соколову було набагато легче з Гольцем працювати, а ніж з Шереметом. Та й молодий Голець, як мінімум, куди більше був на виду громади, ніж пан вже минулий секретар.
ось воно так і вишло, що ім'я Гольця пам'ятають і до нині (судячи з опитувань), а чи згадає хтось Шеремета? навряд...
хтось казав про звіт щодо його работи. приєднуюся. хотів би почути...

Лектор | 2009-06-19 16:46

Хм...дивно. Чому автор статті робить наголос на тому, що бідного секретаря підставили. І, треба розуміти, той шкодує про це. А близький друг вищезгаданого посадовця, навпаки, стверджує, що він дуже радіє за товариша, адже у них відтепер буде набагато більше часу УВАГА, ЦИТАТА "побухать и позажигать". І головний герой даної статті погоджується зі своїм товаришем!

V | 2009-06-19 16:44

Да спала, это в точку!

олександр 3 | 2009-06-19 16:38

Олександр ІІ
футбол забув!

Сонік | 2009-06-19 16:36

А що це за політтехнолог на обрії з"явився? Стверджують, що профі? Дивно.... То може, хай прокоментує і, бажано ретельно, прелічить перелік всіх справ (для міста, а не для себе), що зроблені паном Семеновичем за такий недовгий час перебування на посаді. Якщо не зраджує пам"ять, за його ініціативою, Тунік-Фриз готувала звіт про свою на посаді дяльність. Цікаво дізнатися, чим займався пан Шеремет.

Олександр ІІ | 2009-06-19 16:27

Тю! Про туалети говорять, - Тунік-Фріз згадують, про лікарні - знов її, про відставку чиюсь - знов. І обов'язково - з інтимним "відтінком". Подуріли чи, може, всі дописувачі з нею спали?

бак | 2009-06-19 16:14

Че
посмотреть реакцию КОГО? тут дискуссию ведут с ***?
тоесть реакцию *** и ОТФ.?

милена | 2009-06-19 15:45

Спостерігач
Ой какие новостя пошли, а кого она зраджувала? Наверное, марку одежды которую носит или марку машины? А мы все такие чесные, никого, нигде и ни под каким предлогом, вытяни бревно со своего глаза, а то ослепниш.

Я | 2009-06-19 15:44

Знайшли тему для обговорення. Проблема №1 у Чернігові - необгрунтовано підвищені тарифи на проїзд та на воду, а також брехня про заборону "SeaQuest". Ось з яких питань треба бити у дзвони, бо це стосується кожного. І це має бути приводом для відставки чи перебування на посаді.

Коля | 2009-06-19 15:43

ОГО
Вы знаете, более противно читать ваши оскорбительные комментарии. И что касается текста. Довожу до вашего сведения, что с октября прошлого года принята поправка, что в случае отставки мэра, секретарь уходить автоматически вместе с мэром. Это для информации "известному политтехнологу и политологу". :))))

Улыбайтис | 2009-06-19 15:40

Че
Шоб сделать вывод, надо исключить все комменты с упоминанием Ксюхи. Соколов же не такой дурень как кто-то думает))))))), если этому кому-то есть чем))))))))))))).

ОГО | 2009-06-19 15:38

Хочу ответить Музыканту -ирокезу. Ты бы не сказал, потому тчто не можешь знать. Тебе поставили задачу - ты ее выполняешь. В принципе понятко, но противно.

Че | 2009-06-19 15:20

думал Соколов с Веной Шеремета еще раз протолкнуть, закинул статейку чтобы посмотреть реакцию, думаю теперь передумает, а кого ж на вторник найти чтобы всех устраивал

Коля | 2009-06-19 15:11

СпостерігачЯк можна спілкуватись з цією безпринципною ******, яка зраджувала і ******* всіх до кого мала стосунки ?
Шеремету може зраджувати дружина, а до чого тут інша жінка? :)))))

нокия 7210 | 2009-06-19 15:09

ОГО
не знающий какие аргументы привести в подтверждение своих слов и не далекий в воспитании человек, всегда скатывается на грязную обозленную агрессию вроде той что написана вами...

Про | 2009-06-19 15:07

*00*
Да самая популярная и делает свое дело.

МУЗЫКАНТ ИРОКЕЗ | 2009-06-19 15:04

ОГО
Вы не любите проигрывать. Но если вы знаете Шеремета... то я бы не сказал что он хороший человек. Видел я этого хорошего человека и видел его суть. Но я смотрю вы такие слова употребляете видимо вы его хороший близкий друг))))

Ирокез | 2009-06-19 14:59

В общем ребята те кто плохо себя ведет получили по заслугам и нечего вонять!!!!

Музыкант | 2009-06-19 14:57

ОГО
Оппа попался ты!!!! попался.

*00* | 2009-06-19 14:52

Тарас Вознюк- правильную тактику выбрал чтоб его услышали, Туник-Фриз *** самая популярная личность.

Антиполитик | 2009-06-19 14:38

Вот из-за таких политологов и политтехнологов мы и мучаемся уже который год подряд... Ну все правильно вроде языком и на бумаге говорят и объясняют, а выходит как всегда! И что характерно, как-то не очень жалостливо получилось в интервью насчет Шеремета. Хотелось бы что-нибудь вдохновляющее и про его заслуги перед страной услышать!

Спостерігач | 2009-06-19 14:37

Як можна спілкуватись з цією безпринципною ******, яка зраджувала і ******* всіх до кого мала стосунки ?

ОГО | 2009-06-19 14:29

Опана, снова заработали фризоманы. Это еще раз говорит о том, что эта б****рь ничего больше не умеет, как пиариться в коментах при помощи своих ирокезов-музыкантов. Она с Тарасом у дискуссию вступать не будет - у*а маловато. А вот для Ш. пусть это станет уроком - хороший он человек, но в людях надо разбираться. Продвинул б****рь и п***юку - теперь пожинает плоды. А она **********. Как была ****** , так и осталась. ****************.

женщина | 2009-06-19 14:26

Ant"В мене складається враження, що всі дії Оксани Володимирівни спрямовані на пониження рейтингу діючого мера. Зокрема, закриття лікарні №4, шкіл №8 та № 23, а також намагання закрити одну з дитячих поліклінік".
- А Соколов, царь батюшка, ничего не знает, оказывается!!!
простяк
У мужиков нечему болеть, особенно те, что думают одним местом. Мужики сейчас нынче пошли , что не на кого и глянуть и как куры в курятнике - сдвинуть ближнего и нагадить на нижнего.

Иногородний | 2009-06-19 14:25

Эдак мы можем и не услышать подтверждения остальных \"фактов\"... Вы, Тарас, и так уже лишнего наговорили... Так что уже не стесняйтесь, а то без Ваших подтверждений (да и с ними тоже) уж очень траурно выходит... Прямо хоть бери и Вас назначай секретарем... Хорошо, что про поездку на майдан просветили... Этот \"факт\" здорово открывает глаза абсолютно на все происходящее в мэрии!

Лера | 2009-06-19 14:19

Так а что пан Тарас скажет на то что пан Шеремет неоднократно пытался вначале снять с должности Оксану Туник- Фриз. Пан Тарс видимо тоже чего то боится...я даже знаю чего. Я его понимаю...Пан Тарс кукла и в даный момент танцет прощальный танец Шеремета. Кстати Шеремет смешно танцует я сам видел

Коля | 2009-06-19 14:18

555Оксана Володимирівна вже давно не в команді Соколова. Її неодноразово публічно бачили в компанії із «злєйшим» ворогом Олександра Володимировича. Останній раз їх помічали разом 9 травня біля басейну «Авангард».
А Соколов це теж підтверджує, чи це уява Шеремета?
Ну, ну. Не переймайтесь. Це агонія. Бачили когось. Параноя. На майдан ездила - предала Мельничука. Каким образом? Вопрос к Шеремету. зачем же ты такой честный и справедливый ее снять хотел, зхачем листовками город завесил, зачем спровоцировал ситуацию вокруг 4 больницы, которую никто и не собирался закрывать, и т д. Вознюк - не зря тебе такую фамилию дали, от слова ***. Шеремет не топи себя полностью в ***. Все же вокруг все понимают. Не опускай себя ниже чем ты есть.

555 | 2009-06-19 14:04

Оксана Володимирівна вже давно не в команді Соколова. Її неодноразово публічно бачили в компанії із «злєйшим» ворогом Олександра Володимировича. Останній раз їх помічали разом 9 травня біля басейну «Авангард».
А Соколов це теж підтверджує, чи це уява Шеремета?

простяк | 2009-06-19 13:44

Ant"В мене складається враження, що всі дії Оксани Володимирівни спрямовані на пониження рейтингу діючого мера. Зокрема, закриття лікарні №4, шкіл №8 та № 23, а також намагання закрити одну з дитячих поліклінік".
- А Соколов, царь батюшка, ничего не знает, оказывается!!!
ну не все было отлично , ТЕЦ, магазины, землю и просто деньги никто не воровал.
взяли оксану, она курица давай дом бомжам строить, наверняка чтобы бюджет отмыть, больници и школы пошла закрывать, это она пообещала здание 8 школы Добрянскому, за лояльность суда Соколову на будущих выборах.
САШКА МОЛОДЕЦ ОГН В АФГАНЕ СЛУЖИЛ, ОН МУЖИЕ, ЧТОБЫ БЫТЬ МУЖИКОМ В ШКОЛЕ НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО УЧИТСЯ, КСТАТИ МУЖИКИ ВООБЩЕ НЕ БОЛЕЮТ

пострадавший | 2009-06-19 13:33

ой говорила мне мама не трогай девок, вот теперь и Олежка убедился. Отдачей снесло

Ant | 2009-06-19 13:33

"В мене складається враження, що всі дії Оксани Володимирівни спрямовані на пониження рейтингу діючого мера. Зокрема, закриття лікарні №4, шкіл №8 та № 23, а також намагання закрити одну з дитячих поліклінік".
- А Соколов, царь батюшка, ничего не знает, оказывается!!!

Опа! | 2009-06-19 13:27

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
А что, Оксана МОЖЕТ вступать в дискуссию?
От эта новость!

informer2 | 2009-06-19 13:20

informer
ВЕНА получила по яйкам и бросила Тараска в атаку, не впервой д*рьмецом метать. Ясно только одно даже Дубель с его проблемами Вене не по зубам, как она дальше собирается защищать Соколова

informer | 2009-06-19 13:12

Вот вам и поворот Шеремет думал сожрать Оксану да подавился, теперь этот престарелый любитель студенток, думает хоть на последок к*кашку брошу

Родина дремлющих ангелов | 2009-06-19 13:10

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
Поскольку люблю читать комменты с Олимпа, повторю свой.
Не люди последнее время пошли, а полубоги. Чиновнички в том числе. Куда там всему окружающему нас недоразвитому миру?))) Только вот исполнять свои прямые обязанности по чистке нужников стало некому. Интересно, чем можно объяснить такую прямую зависимость?))))

сусід спостерігача | 2009-06-19 13:07

СпостерігачТарас дійсно розставив все на свої місця. Предметно, розумно, правдиво, відкрито. Підтримую. Молодець.
угу, розставив тільки кому це потрібно, на правах "імідж", та й звідки в Тарасика гроші, а ще хто той Василь П. просто вперше чернігівським жлобам які звикли все купувати вперше дали по зубам ось і кривляються на кутні

тарас | 2009-06-19 13:02

ексцентрикта кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха
бидло та я свою політічну карєру, розпочав як ти ще під стіл пішки ходила. ПРП, РУХ, Громада, УНП, ВпередУкраїно, Наша Україна, БЮТ. Це я працював на Зверева, Рудьковського, Соколова, Медведчука, Приходька, Тандуру, Семененка

Спостерігач | 2009-06-19 12:59

Тарас дійсно розставив все на свої місця. Предметно, розумно, правдиво, відкрито. Підтримую. Молодець.

боксер | 2009-06-19 12:58

ага по Соколову только Шеремет в нокауте. и еще оксану пытается в чем то обвинить. Ничего и его Вена пригреет им лишний штыке не помеха тем более в регионах Семеновичу тоже под зад дали

журавль | 2009-06-19 12:52

О как Вена засуетилась, боится что до отставки Соколова не успеет порешать в*р*вские дела, высунула вознюка политологию толкать.

ексцентрик | 2009-06-19 12:49

та кто ты такой, *** чтобы Оксана в дискусию с тобой вступала, а относительно работы на конкурентов все знают что здает инфу Соломаха

Фотоновини

  Переробка руїн і небезпечний побитий шифер у місті Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM