Останнє оновлення: 14:09 п'ятниця, 9 травня
Ініціатива
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Сергій Кнуренко: «Статут Чернігова має бути настільною книгою кожного жителя міста»
Сергій Кнуренко: «Статут Чернігова має бути настільною книгою кожного жителя міста»

Сергій Кнуренко: «Статут Чернігова має бути настільною книгою кожного жителя міста»

Відомим громадським діячем та підприємцем міста Сергієм Кнуренко вже вкотре було ініційовано процес створення альтернативного Статуту Чернігова. Про мотиви такої ініціативи ми дізналися з перших вуст:

- Сергію Вікторовичу, чому Ви виступили з такою ініціативою? Чи вважаєте існуючий статут Чернігова поганим?

- Статут Чернігова не є поганим. Він є, так сказати, стандартним, створеним за зразком типового шаблону...

Цей Статут створений без врахування місцевих особливостей та потреб громади. І зроблений, скоріш за все для того, щоб рапортувати про наявність такого важливого документу в вищестоящі інстанції та закордонним делегаціям в Чернігові.

Головне питання, - «Наскільки Статут виконує своє призначення?». Соціологічні дослідження показують, що змін в житті мешканців Чернігова від наявності затвердженого в 2008 році Статуту не наступило, активність громади взагалі не підвищується, тобто користі для громади міста від такого статуту абсолютно ніякої. Якщо немає позитивних змін від існування статуту, то скажіть мені яка різниця, що він є чи його немає. Він і не добрий, і не поганий, його фактично немає.

Статут має бути документом, який дозволить жителям громади міста розуміти правила життя всередині громади, не прописані всеукраїнським законодавством, та не заборонені ним . Статут - це той документ, в якому прописуюється те, про що ми домовились всередині громади.

- Чому Ви ініціюєте заміну Статуту?

В місті має обов’язково бути статут. Має бути дієвий статут. Як тільки буде змінено закон про місцеве самоврядування, відразу більшість статутів України втратять свою чинність. Отже часу на розробку нового дієвого статуту залишається все менше.

- Які зміни плануєте вносити?

Я думаю, тут потрібно говорити не про внесення змін, а про заміну. Зараз треба напрацьовувати статут, який зможе влаштувати людей. Робоча група по альтернативному статуту, яка збиралася в 2007 році, визначила основні вимоги до статуту. Головне, щоб це був короткий документ. Нам потрібен найкоротший, дієвий, зрозумілий кожному документ. Ми тоді хотіли вмістити всі норми взаємовідносин в 5-7 сторінок, з посиланнями на положення, які будуть окремо. Обов’язково мають бути прописані елементи і процедури самоорганізації населення, впливу громади на владу між виборами, звітність і підконтрольність чиновників, розгляд ініціатив жителів міста. Ми хочемо щоб статут став настільною книгою кожного жителя Чернігова, Малою Конституцією міста, з об’ємом в середньому до 10 сторінок (не більше), тоді як існуючий статут має об’єм - 65 сторінок.

- Як плануєте втілювати вашу ініціативу?

- Ми хочемо поновити роботу ініціативної групи, за участю людей, яким не байдуже це питання. Це мають бути ініціативні громадяни та фахівці в різних сферах. Люди, які б вміли шукати гарні аналоги і приклади з інших статутів та інтерпретувати до особливостей нашого міста. Дуже хотілося б співпрацювати з людьми, що вільно володіють різними мовами і можуть знайти в статутах іноземних міст цікаві приклади та запозичити корисний досвід інших громад.

Всіх бажаючих долучитися до статутного процесу запрошують залишати свої пропозиції за e-mail: arr-vektor@mail.ru або телефонувати - 093 3456026.

Коментарі (75)

Анатолий | 2012-02-05 23:15

Статут городу надо нормальный А готовить его должны не чинуши , а жители Людей надо организовать Нет разницы, кто это сделант: Кнуренко или Петренко Лишь бы человек был не равнодушен

Паць | 2012-02-05 18:37

Ви хоч знаєте того кнуренка що так його розхвалюєте чи ви з однієї компашки?

Сергій_Трегубенко | 2012-02-04 13:05

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Николай
093 3456026
Сергій_ТрегубенкоА що заважає внести відповідні зміни в загальноукраїнське законодавство, якщо вони будуть корисні для людей? Ось наближаються вибори, мабуть варто починати думати про те, щоб у ВР потрапили не тушки, котрі напишуть будь-що для гноблення українців, а люди, корисні суспільству.
Чому ми спочатку вкрай недбало обираємо до ВР кого попало за пакет гречки, а потім молимося на їх писанину?
093 3456026
"Очевидно, але навіть в сьогоднішніх умовах завдяки статутному процесу можна пожвавити самоорганізацію в вирішенні спільних проблем та спроможність громади в цілому...Так?"
Звичайно, і тому так важливо те, що робить Кнуренко. З часом всі так робитимуть, але зусилля перших найбільш важливі, бо саме вони міняють світ на краще. І... як бачимо по коментарях, викликають велику лють у вічно вчорашніх.

Юрко | 2012-02-04 12:19

Принаймні, Кнуренко - єдина людина, яка намагається щось позитивне зробити для міста.
Те, що йому не дають зробити - це вже інша справа.

093 3456026 | 2012-02-04 12:19

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Николай
093 3456026
Сергій_ТрегубенкоА що заважає внести відповідні зміни в загальноукраїнське законодавство, якщо вони будуть корисні для людей? Ось наближаються вибори, мабуть варто починати думати про те, щоб у ВР потрапили не тушки, котрі напишуть будь-що для гноблення українців, а люди, корисні суспільству.
Чому ми спочатку вкрай недбало обираємо до ВР кого попало за пакет гречки, а потім молимося на їх писанину?
Очевидно, але навіть в сьогоднішніх умовах завдяки статутному процесу можна пожвавити самоорганізацію в вирішенні спільних проблем та спроможність громади в цілому...Так?

Сергій_Трегубенко | 2012-02-04 10:49

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Николай
093 3456026
А що заважає внести відповідні зміни в загальноукраїнське законодавство, якщо вони будуть корисні для людей? Ось наближаються вибори, мабуть варто починати думати про те, щоб у ВР потрапили не тушки, котрі напишуть будь-що для гноблення українців, а люди, корисні суспільству.
Чому ми спочатку вкрай недбало обираємо до ВР кого попало за пакет гречки, а потім молимося на їх писанину?

093 3456026 | 2012-02-04 10:34

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Николай
Николай, Вы правильно отметили "законодательство не предусматривает правоохранительных органов, организуемых местным самоуправлением". Оно ,законодательство, не предусматривает много чего. Так вот устав города должен закрепить взаимоотношения внутри города, разные механизмы решения городских вопросов (в т.ч. правоохороны) и ,конечно же, не противореча законодательству, а дополняя.

Сергій_Трегубенко | 2012-02-04 10:24

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Николай
Вірно, Миколо, законодавчий загальний простір в нас один - Україна. І суспільство в нас одне, тому будемо спілкуватися і радитися, шукати все розумне, підтримувати його та поширювати. Звісно, за Статут Чернігова голосуватимуть самі чернігівці, а от порадитись можемо і більш широким колом.
Щодо українців, то справжні українці хочуть бути законотворцями порядків у своїй державі, і вони, завдяки зусиллям таких як Кнуренко, цього доб'ються.
Так, це дуже неподобається всіляким "начальникам народу", котрі воліють не з народом, а замість народу писати йому правила життя.
Чому Соколов, Хоменко та подібні навіть не спілкуються з людьми, не те щоб обговорювати з ними важливі проблеми життя? Чому закони для чернігівців пише Янукович молодший, а виконує Янукович старший руками всепартійного губернатора?
Ось чому до Кнуренка велика повага за те, що він робить - це людина майбутнього. І дуже добре було б, щоб він очолював обласну раду чи був хоча б мером Чернігова. Може зіпсуватися? Може, але нам потрібні такі правила гри, такий суспільний устрій, при якому посаду займає той, і до того часу, доки він приносить людям користь.
Щодо аноніма - перевірити, чи це я, дуже просто. Зателефонуйте на довідку і з'ясуйте мій домашній номер телефону, а потім спитайте мене про те, чи то я писав даний коментар.
А от хто такий Микола, не знає ніхто. Цілком можливо, що він і не українець взагалі, а якийсь папуас з Нової Гвінеї з величезним кільцем в носі.

Николай | 2012-02-04 08:14

Сергій_Трегубенко"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.
Ты хоть сам понял, что написал? Я возражаю не черниговцам, а кучке трепачей, которые ради пиара Кнуренко городят чушь. Если "оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства", то с какого ты не уважаешь это самое законодательство? Или это ты черниговцев "окупаційною владою" считаешь?:))
Кроме того, не забудь, что мы живем в Украине, а не в отдельно взятом Чернигове, и если национальное законодательство не предусматривает правоохранительных органов, организуемых местным самоуправлением, то подобные действия незаконны.
Кстати, с какой радости ты, не житель Чернигова, поучаешь нас, какой должен быть устав и должен ли он быть вообще? В Мене уже "насамоврядовувався"? Шерифа уже выбрал?:))
Ну и, наконец, про "анонима". Чем докажешь, что ты сам тот, чьим именем подписываешься, а не клон почтенного экс-депутана-трепача
Трегубенко, который, возможно, в данный момент получает необходимую помощь аминазином чуть севернее областного центра?

Сергій_Трегубенко | 2012-02-04 00:25

"Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали?"
****************
Аноніме, а хто "национальное законодательство" визначає, окупаційна влада, чи ті, до кого Ви апелюєте?
Шановний, погляньте навколо, оці чернігівці і є головними писарчуками того законодавства, до котрого ви апелюєте.

Serhiy_ | 2012-02-03 23:59

ОбізнанийДо таких політиків як Кнуренко Чернігів ще не доріс Всім треба гречка та керівні вказівки зверху Сергій намагається розбудити громаду, діяти не по шаблону , брати відповідальність на себе Погляд на десятиріччя вперед- ось це головне для Кнуренка.
А це у нас нікому не потрібно! От ш сидимо в болоті
Serhiy_А чому ж він озвучує свої ініціативи та починає щось робити тільки тоді, коли починається передвиборча кампанія, і чому про його справи та ініціативи не чутно в інший час?
ЧерниговецА ты что местный наблюдатель? Сколько для интернатов и церьквей сделано им!!! И об этом никто в слух не кричит- это делается не для пиара.
А вот это зря. Потому что за тех, кто вслух кричит и постоянно пиарится народ потом и голосует (примеры Рудьковский, Романова).

Николай | 2012-02-03 23:31

093 3456026Друзі, ми шукаємо однодумців з цілком конкретного питання.
Будемо вдячні за конкретну участь та пропозиції, наприклад:
-"Статут місту не потрібен" або
-Місто задоволене існуючим, або
-Нам ,місту, не треба муніціпальна міліція чи треба?,або
-Шеріф місту не потрібен, або
-Місту треба щорічний фестиваль черніг пива
     тоб то конкретно, але для цього спочатку прочитайте що пропонується (викладено на сайті)
 
Какой шериф, какая муниципальная милиция? Вы, перед тем, как садиться писать "статут", в национальное законодательство заглядывали? А впрочем, что это я?
Давай, бухти мне, как космические корабли бороздят Большой театр!(с)

Сергій_Трегубенко | 2012-02-03 23:18

093 3456026
Читач
Питання до Читач.
Шановний, в нас все чудово? Ви всім задоволені? Якщо так, питань немає.
Якщо ні, будьте ласкаві пояснити, чого саме невистачає Україні і славному місту Чернігову?
І ще... Чому таке боягузтво підписуватися реальним ім'ям і прізвищем? В душі ніхто й ніщо?

Женя. | 2012-02-03 19:45

093 3456026
Только за отдельную плату!

Читач | 2012-02-03 18:16

093 3456026
Прочитав! Місто задихається без статуту

093 3456026 | 2012-02-03 17:37

Друзі, ми шукаємо однодумців з цілком конкретного питання.
Будемо вдячні за конкретну участь та пропозиції, наприклад:
-"Статут місту не потрібен" або
-Місто задоволене існуючим, або
-Нам ,місту, не треба муніціпальна міліція чи треба?,або
-Шеріф місту не потрібен, або
-Місту треба щорічний фестиваль черніг пива
     тоб то конкретно, але для цього спочатку прочитайте що пропонується (викладено на сайті)
 

ха-ха | 2012-02-03 16:19

Светлана ОсадчаяУважаю Сергея за верность своим идеалам
Поддерживаю все его начинания
А сделать сам он ничего не может
Пытается объединить ради дела, но вокуруг в основном рты - гречку, масло, колбасу.... И зависть к таким как Кнурено И желание облить грязью
А вот это, злопыхатели, позитива вам не прибавит
Сергей и верность - это абсолютно несовместимые вещи!

Ляля | 2012-02-03 12:00

Не заговорюй зуби робочим днем. За Марксом капіталіст платив робітнику достатню суму на відновлення його життя, а ти і в цьому відмовляєш сірим і убогим, бо від 5 до 11 доларів це теж по суті мізер. За гроші ти воюєш, за гроші!

не треба ляля | 2012-02-03 10:37

Ляля Цікаво чому ти так озвірів від інформації про Закон у цивілізованих країнах про обовязкову плату за некваліфіковану роботу від 5 доларів за відпрацьовану годину, а за кваліфіковану від 11 доларів за відпрацьовану годину?
О! Дивлюся робочий день у вас почався. Напевно, 11 баксів за годину платять?)).
Ніхто не звірів до речі, вам ввижається. Це, скоріш, "кваліфіковані" працешукачі трішки ох**ли))). До речі, з вашим резюме ознайомився. Дякую, можете бути вільними))).

Ляля | 2012-02-03 10:15

     Цікаво чому ти так озвірів від інформації про Закон у цивілізованих країнах про обовязкову плату за некваліфіковану роботу від 5 доларів за відпрацьовану годину, а за кваліфіковану від 11 доларів за відпрацьовану годину?

Требаиляля | 2012-02-03 10:05

Этот статут людям нужен каксобаке пятая нога

поуставу | 2012-02-03 08:36

безуставаУстав для города хорошо предлагать. Все изменения надо начинать с себя.
Согласен!
Придумать очередной архиважный документ в наше время много ума не надо.
Придумал начинай с себя и выполнять, а я посмотрю что у тебя получится.

Сергій_Трегубенко | 2012-02-03 03:52

Микола Петрович
Ви хочете спитати, чи багато в Чернігові залишилося Громадян після лихоліть червоної чуми та управління Соколових-Хоменків?
Мабуть не дуже.
І це дуже вагомий аргумент на користь того, що Соколови-Хоменки мають бути змінені на більш потрібних і корисних для розвитку.

Микола Петрович | 2012-02-02 23:48

Всіх бажаючих долучитися до статутного процесу запрошують залишати свої пропозиції за e-mail: arr-vektor@mail.ru або телефонувати - 093 3456026.
Прошу повідомити, чи багато вже звернулось за вказаними адресами?

Сергій_Трегубенко | 2012-02-02 23:06

"Ты не по адресу. Сегодня нужно соколову задать вопрос, хотя - толку снего"
***********
Значить, потрібно питати з тих, хто за нього агітував, і хто за нього голосував. А то всі "янголочки" - нагидив своїм бюлетенем в урну, а потім ще й на життя жаліється!

не ляля | 2012-02-02 22:25

ЛяляЗамість підняття питання якогось статуту підніміть хоч один злободенні питання створення робочих місць, одержання нормальних зарплат (хоча б по 5 доларів за годину, як у нормальних країнах, де до речі вже платять за годину і по 11 доларів), пенсій, щоб за лікування не вимагали захмарних сум і благодійних внесків та за навчання і комунальні платежі, тоді вас і оберуть до будь якої ради, якщо такі ж як ви аморали не сфальшують результати виборів, тоді до вас і потягнуться, а так мелете язиками пред виборами як млинами ото і все.
траля-ля
Дак эта ж ляля наверное из тех потребителей манны небесной, которые должны себя по затылку стучать. Им только ДАЙ!
Самое интересное. В течение дня комменты строчит потребительские, а потом ей за это 5 баксов в час заплати))).

Женя. | 2012-02-02 22:19

Разве можно так из женщиной общаться?

Светлана Осадчая | 2012-02-02 22:17

Уважаю Сергея за верность своим идеалам
Поддерживаю все его начинания
А сделать сам он ничего не может
Пытается объединить ради дела, но вокуруг в основном рты - гречку, масло, колбасу.... И зависть к таким как Кнурено И желание облить грязью
А вот это, злопыхатели, позитива вам не прибавит

Підтримую! | 2012-02-02 21:55

Сергій_ТрегубенкоНа жаль, люди не можуть відрізнити те, що по справжньому корисне для них, від того, що тільки на перший погляд здається корисним.
Пакет гречки, біг-борд з Героєм Великої Вітчизняної Війни Олександром Соколовим - це приваблює людей недалеких, і життя від того тільки гіршає.
А попрацювати громадою над Статутом - справа дійсно вартісна. І потрібна вона всім не стільки заради самого Статуту, скільки для того, щоб чернігівці почали ставати господарями свого міста.
На 100%

Сергій_Трегубенко | 2012-02-02 21:47

На жаль, люди не можуть відрізнити те, що по справжньому корисне для них, від того, що тільки на перший погляд здається корисним.
Пакет гречки, біг-борд з Героєм Великої Вітчизняної Війни Олександром Соколовим - це приваблює людей недалеких, і життя від того тільки гіршає.
А попрацювати громадою над Статутом - справа дійсно вартісна. І потрібна вона всім не стільки заради самого Статуту, скільки для того, щоб чернігівці почали ставати господарями свого міста.

траля-ля | 2012-02-02 21:08

ЛяляЗамість підняття питання якогось статуту підніміть хоч один злободенні питання створення робочих місць, одержання нормальних зарплат (хоча б по 5 доларів за годину, як у нормальних країнах, де до речі вже платять за годину і по 11 доларів), пенсій, щоб за лікування не вимагали захмарних сум і благодійних внесків та за навчання і комунальні платежі, тоді вас і оберуть до будь якої ради, якщо такі ж як ви аморали не сфальшують результати виборів, тоді до вас і потягнуться, а так мелете язиками пред виборами як млинами ото і все.
Ты не по адресу. Сегодня нужно соколову задать вопрос, хотя - толку снего

Черниговец | 2012-02-02 20:56

ОбізнанийДо таких політиків як Кнуренко Чернігів ще не доріс Всім треба гречка та керівні вказівки зверху Сергій намагається розбудити громаду, діяти не по шаблону , брати відповідальність на себе Погляд на десятиріччя вперед- ось це головне для Кнуренка.
А це у нас нікому не потрібно! От ш сидимо в болоті
Serhiy_А чому ж він озвучує свої ініціативи та починає щось робити тільки тоді, коли починається передвиборча кампанія, і чому про його справи та ініціативи не чутно в інший час?
А ты что местный наблюдатель? Сколько для интернатов и церьквей сделано им!!! И об этом никто в слух не кричит- это делается не для пиара.

не треба ляля | 2012-02-02 19:19

НормальЛюди! Опомнитесь! Вам предложили самим для себя что-то сделать А вы словесным блудом занялись
Вопрос: ЧТО МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ МОЖЕМ СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ ЖИТЬ СТАЛО ЛУЧШЕ, ДА И ИНТЕРЕСНЕЕ
Пишите об этом Это так важно для всех нас - САМООПРЕДЕЛИТЬСЯ
ЛяляЗроби зарплати від 5 доларів за годину.
не треба ляляА що вмієте на ці гроші? І яка життєва мета? :) З нетерпінням чекатиму відповіді :))))))))
ЛяляСказано не сіяти бісер перед свиньми...
За таке резюме юноє дарованіє ще буде винним роботодавцю)). Не те щоб йому 5 баксів))). Типова картинка української дійсності: хочу кабінет, службову тачку, 5 баксів на годину і відпустку на канарах. Яка мрія по життю? Грошей заробити! Тільки таке щастячко нікому не потрібне. Хіба що папік з маміком прилаштують таке дарованіє відпрацьовувати жопогодини десь на бюджеті. В результаті як із сайтом МВС - мільйони в трубу, сайт лягає від розминки гуртка Інтернет-самодіяльності. А дармоїдам з ложкою радість - треба ще закупити техніку, щоб списати бабки на боротьбу з хуліганами.
Я цій ніде крім України непотрібній Лялі про мурло вгодованого хама написав в коментарях до іншої статті, хай читає.

Ляля | 2012-02-02 18:57

НормальЛюди! Опомнитесь! Вам предложили самим для себя что-то сделать А вы словесным блудом занялись
Вопрос: ЧТО МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ МОЖЕМ СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ ЖИТЬ СТАЛО ЛУЧШЕ, ДА И ИНТЕРЕСНЕЕ
Пишите об этом Это так важно для всех нас - САМООПРЕДЕЛИТЬСЯ
ЛяляЗроби зарплати від 5 доларів за годину.
не треба ляляА що вмієте на ці гроші? І яка життєва мета? :) З нетерпінням чекатиму відповіді :))))))))
Сказано не сіяти бісер перед свиньми...

Ляля | 2012-02-02 18:54

Кнуренко Дякую за участь та деякі думки по ходу...
1. Дивно, що на перший погляд тема , що "не є актуальною для пересічних громадян" викликає реакцію, хай і таку.
2. Розробка альтернативи існуючому статуту не сьогоднішня ініціатива,
     а 2007, здається, року, за кілька місяців до прийняття існуючого.
     На жаль, тей деп корпус не розбирався в таких "дрібніх" питаннях- було що ділити-вони проголосували не читаючи ані прийнятий , ані нашу розробку, яка, безумовно, не є ще закінченим документом.
3. Те, про що у нас розмова можна подивитися на сайті АРР "Вектор",
     це допоможе спілкуватися по суті, а головне щось запропонувати.
4. В чому моя мотивація? Дуже просто. Хочу жити та діяти за правилами,
     бажано , розумними. А хто ж нам ці правила напише?- Депутати?
     Чиновники?-Конкретніше-ХТО? І де ці правила відобразити?
     Моя точка зору: люди на кожній території мають між собою домовитися як співіснувати та розвиватися , щоб не шкодити один одному
Це-не простий процес ,без якого не виростемо до самоврядної громади
а будемо як і зараз населенням.
5. А як що якійсь політик тему статуту самоврядної громади пропонує як предмет саме політики-це погано чи добре? Невже краще один одного поливати брудом?
Це все на що ви здатні.

иван | 2012-02-02 18:52

Кнуренко
Эх..! Не бережете Вы себя, Юрий Венедиктович! Все о городе нашем думаете...(с).))

Лялянетреба | 2012-02-02 18:48

Кнуренко
Умник,ты лучше про металобрухт расскажи

не треба ляля | 2012-02-02 18:47

НормальЛюди! Опомнитесь! Вам предложили самим для себя что-то сделать А вы словесным блудом занялись
Вопрос: ЧТО МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ МОЖЕМ СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ ЖИТЬ СТАЛО ЛУЧШЕ, ДА И ИНТЕРЕСНЕЕ
Пишите об этом Это так важно для всех нас - САМООПРЕДЕЛИТЬСЯ
ЛяляЗроби зарплати від 5 доларів за годину.
А що вмієте на ці гроші? І яка життєва мета? :) З нетерпінням чекатиму відповіді :))))))))

Кнуренко | 2012-02-02 18:44

 Дякую за участь та деякі думки по ходу...
1. Дивно, що на перший погляд тема , що "не є актуальною для пересічних громадян" викликає реакцію, хай і таку.
2. Розробка альтернативи існуючому статуту не сьогоднішня ініціатива,
     а 2007, здається, року, за кілька місяців до прийняття існуючого.
     На жаль, тей деп корпус не розбирався в таких "дрібніх" питаннях- було що ділити-вони проголосували не читаючи ані прийнятий , ані нашу розробку, яка, безумовно, не є ще закінченим документом.
3. Те, про що у нас розмова можна подивитися на сайті АРР "Вектор",
     це допоможе спілкуватися по суті, а головне щось запропонувати.
4. В чому моя мотивація? Дуже просто. Хочу жити та діяти за правилами,
     бажано , розумними. А хто ж нам ці правила напише?- Депутати?
     Чиновники?-Конкретніше-ХТО? І де ці правила відобразити?
     Моя точка зору: люди на кожній території мають між собою домовитися як співіснувати та розвиватися , щоб не шкодити один одному
Це-не простий процес ,без якого не виростемо до самоврядної громади
а будемо як і зараз населенням.
5. А як що якійсь політик тему статуту самоврядної громади пропонує як предмет саме політики-це погано чи добре? Невже краще один одного поливати брудом?

Нормаль | 2012-02-02 18:43

Видно не вооружённым взглядом -
на коментарях сидят ПисЯКИ - ПоФигисты
Жаль время тратить Пока

Ляля | 2012-02-02 18:30

ІванДобре Давайте зробимо сторінку пропозицій (конструктивних)
Я, наприклад, хочу створити осередок творчого відпочинку Без алкоголя
Добре було б , щоб всі пропозиціїї відсортували і повідомили, де і коли збираємось за спільними інтересами Для подальших дій
А від таких пропозицій уже тхне.

Ляля | 2012-02-02 18:28

НормальЛюди! Опомнитесь! Вам предложили самим для себя что-то сделать А вы словесным блудом занялись
Вопрос: ЧТО МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ МОЖЕМ СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ ЖИТЬ СТАЛО ЛУЧШЕ, ДА И ИНТЕРЕСНЕЕ
Пишите об этом Это так важно для всех нас - САМООПРЕДЕЛИТЬСЯ
Зроби зарплати від 5 доларів за годину.

иван | 2012-02-02 18:26

Іван
Творчество и алкоголь, они такие-же несовместимые вещи, как пчелы и мед. Боюсь, что с Вашей гениальной идеей Вам придется собираться на Вашей кухне в очень узком кругу. Оно Вам надо...?))

Іван | 2012-02-02 18:09

Добре Давайте зробимо сторінку пропозицій (конструктивних)
Я, наприклад, хочу створити осередок творчого відпочинку Без алкоголя
Добре було б , щоб всі пропозиціїї відсортували і повідомили, де і коли збираємось за спільними інтересами Для подальших дій

Нормаль | 2012-02-02 17:59

Люди! Опомнитесь! Вам предложили самим для себя что-то сделать А вы словесным блудом занялись
Вопрос: ЧТО МЫ ВСЕ ВМЕСТЕ МОЖЕМ СДЕЛАТЬ, ЧТОБЫ ЖИТЬ СТАЛО ЛУЧШЕ, ДА И ИНТЕРЕСНЕЕ
Пишите об этом Это так важно для всех нас - САМООПРЕДЕЛИТЬСЯ

не треба ляля | 2012-02-02 17:49

не надо ляляКолбасная революция у нас уже была, а рабов меньше не стало.
Ляля
не треба ляляЩоб не було дядька з бузиною, в голові має бути сіра речовина)).
"Хтось доречно зауважив, що найбільш деструктивним елементом є ті, хто все ще працює. Вони найбільше заважають всім іншим, вони загрожують рівновазі своїми вічними вимогами зарплати, підтримання виробництва, людського ставлення тощо.
  Тенденції, які завтра опанують Світом, сьогодні панують в Україні.
  Сила полягає в досягненні переваги естетичного над етичним, у розширенні місця мистецтва, в тому, щоб не працювати, а грати. Необхідно уникати роботи. Необхідно робити тільки те, що цікаво – грати. Не орати землю, а йти з товаром у Персію. В базові для нас часи ті, хто за допомогою війни ухилявся від роботи, йшли в бій у святковому одязі. Вони святкували. Й це ставлення збереглося у віках. Бенкетами називав Шевченко Action direct гайдамаків. Шляхетна людина не робить нецікавого. Не працювати, а організовувати виробництво, не торгувати, а регулювати ринкові стосунки (адже добре слово й пістолет ліпше переконує, ніж просто добре слово). Не рахувати, а винаходити комп`ютер. При відсутності організаційних, наукових чи мистецьких здібностей, треба жити за християнським звичаєм – жебрацтвом та пограбунком".
(Анатолій ЛУПИНІС, "Бунт має рацію")
Ляля
Понос слів, запор думки...

читач 7 | 2012-02-02 17:36

Вся критика тут статуту від людей які сміло можуть називати себе бидлом, яке хоче жерти і "поносити" все навколо.
Статут справді не для такого суспільства. Ви зрозумієте тільки силу и подачки з барського столу. Які тут демократичні процеси ...

Ляля | 2012-02-02 15:01

читач 2У мене лише одне прохання, робіть статут на газетному папері. І дешево, і почитають.
Ляля
читач 2ні, на туалетному чорнило розпливається, букви погано видно, по-перше, по-друге, яке ж воно, коли на столі стоятиме туалетний папір.
Зате в туалеті без проблема устав вам як видно непотрібен.

безустава | 2012-02-02 13:14

Устав для города хорошо предлагать. Все изменения надо начинать с себя.

читач 2 | 2012-02-02 11:33

читач 2У мене лише одне прохання, робіть статут на газетному папері. І дешево, і почитають.
Ляля
ні, на туалетному чорнило розпливається, букви погано видно, по-перше, по-друге, яке ж воно, коли на столі стоятиме туалетний папір.

Ляля | 2012-02-02 11:19

читач 2У мене лише одне прохання, робіть статут на газетному папері. І дешево, і почитають.
для вас мабуть краще на туалетному?

читач 2 | 2012-02-02 11:13

У мене лише одне прохання, робіть статут на газетному папері. І дешево, і почитають.

Ляля | 2012-02-02 11:04

не надо ляляКолбасная революция у нас уже была, а рабов меньше не стало.
Ляля
не треба ляляЩоб не було дядька з бузиною, в голові має бути сіра речовина)).
"Хтось доречно зауважив, що найбільш деструктивним елементом є ті, хто все ще працює. Вони найбільше заважають всім іншим, вони загрожують рівновазі своїми вічними вимогами зарплати, підтримання виробництва, людського ставлення тощо.
  Тенденції, які завтра опанують Світом, сьогодні панують в Україні.
  Сила полягає в досягненні переваги естетичного над етичним, у розширенні місця мистецтва, в тому, щоб не працювати, а грати. Необхідно уникати роботи. Необхідно робити тільки те, що цікаво – грати. Не орати землю, а йти з товаром у Персію. В базові для нас часи ті, хто за допомогою війни ухилявся від роботи, йшли в бій у святковому одязі. Вони святкували. Й це ставлення збереглося у віках. Бенкетами називав Шевченко Action direct гайдамаків. Шляхетна людина не робить нецікавого. Не працювати, а організовувати виробництво, не торгувати, а регулювати ринкові стосунки (адже добре слово й пістолет ліпше переконує, ніж просто добре слово). Не рахувати, а винаходити комп`ютер. При відсутності організаційних, наукових чи мистецьких здібностей, треба жити за християнським звичаєм – жебрацтвом та пограбунком".
(Анатолій ЛУПИНІС, "Бунт має рацію")
Чого тільки не навичитуєш у свою башку тільки щоб не дати залежним людям хліба насущного а гребти усе собі.

не треба ляля | 2012-02-02 10:05

не надо ляляКолбасная революция у нас уже была, а рабов меньше не стало.
Ляля
Щоб не було дядька з бузиною, в голові має бути сіра речовина)).
"Хтось доречно зауважив, що найбільш деструктивним елементом є ті, хто все ще працює. Вони найбільше заважають всім іншим, вони загрожують рівновазі своїми вічними вимогами зарплати, підтримання виробництва, людського ставлення тощо.
  Тенденції, які завтра опанують Світом, сьогодні панують в Україні.
  Сила полягає в досягненні переваги естетичного над етичним, у розширенні місця мистецтва, в тому, щоб не працювати, а грати. Необхідно уникати роботи. Необхідно робити тільки те, що цікаво – грати. Не орати землю, а йти з товаром у Персію. В базові для нас часи ті, хто за допомогою війни ухилявся від роботи, йшли в бій у святковому одязі. Вони святкували. Й це ставлення збереглося у віках. Бенкетами називав Шевченко Action direct гайдамаків. Шляхетна людина не робить нецікавого. Не працювати, а організовувати виробництво, не торгувати, а регулювати ринкові стосунки (адже добре слово й пістолет ліпше переконує, ніж просто добре слово). Не рахувати, а винаходити комп`ютер. При відсутності організаційних, наукових чи мистецьких здібностей, треба жити за християнським звичаєм – жебрацтвом та пограбунком".
(Анатолій ЛУПИНІС, "Бунт має рацію")

Ляля | 2012-02-02 10:01

не надо ляляКолбасная революция у нас уже была, а рабов меньше не стало.
На городі бузина а в Києві дядько.

не надо ляля | 2012-02-02 09:45

Колбасная революция у нас уже была, а рабов меньше не стало.

Ляля | 2012-02-02 09:30

Замість підняття питання якогось статуту підніміть хоч один злободенні питання створення робочих місць, одержання нормальних зарплат (хоча б по 5 доларів за годину, як у нормальних країнах, де до речі вже платять за годину і по 11 доларів), пенсій, щоб за лікування не вимагали захмарних сум і благодійних внесків та за навчання і комунальні платежі, тоді вас і оберуть до будь якої ради, якщо такі ж як ви аморали не сфальшують результати виборів, тоді до вас і потягнуться, а так мелете язиками пред виборами як млинами ото і все.

Сергій_Трегубенко | 2012-02-02 07:54

Сергій_ТрегубенкоПравильно, ця конституція давно проситься в смітник, вона по своїй суті не менш тоталітарна і антинародна чим сталінська.
читач 2
Ні, то за формальною ознакою, то не головне. Вона за суттю є непридатною для виживання українців.

читач 2 | 2012-02-02 00:42

Сергій_ТрегубенкоПравильно, ця конституція давно проситься в смітник, вона по своїй суті не менш тоталітарна і антинародна чим сталінська.
Парадокс в тому, що вона сама по собі є антиконституційною...

иван | 2012-02-01 18:06

читач 2
Этот "поток сознания" в бумажном варианте, в канун выборов, "молодые кнурята" будут раздавать всем желающим на каждом углу мегацентра. Эх..., не берегут лес...)

сам по себе... | 2012-02-01 17:51

Давайте зададим себе простой вопрос:что хорошего сделал Кнуренко для нашего города?ответ ясен....,а пиариться ему необходимо-чтобы не забыли))

Serhiy_ | 2012-02-01 17:38

ОбізнанийДо таких політиків як Кнуренко Чернігів ще не доріс Всім треба гречка та керівні вказівки зверху Сергій намагається розбудити громаду, діяти не по шаблону , брати відповідальність на себе Погляд на десятиріччя вперед- ось це головне для Кнуренка.
А це у нас нікому не потрібно! От ш сидимо в болоті
А чому ж він озвучує свої ініціативи та починає щось робити тільки тоді, коли починається передвиборча кампанія, і чому про його справи та ініціативи не чутно в інший час?

Сергій_Трегубенко | 2012-02-01 15:20

Правильно, ця конституція давно проситься в смітник, вона по своїй суті не менш тоталітарна і антинародна чим сталінська.

читач 2 | 2012-02-01 15:14

Статут Чернігова має бути настільною книгою кожного жителя міста, а підставкою велика конституція?. Я вражений, геніальна ідея, потік свідомості фантастичний.
Молодець! Я голосую за чудо-юдо.

Ляля | 2012-02-01 14:50

ОбізнанийДо таких політиків як Кнуренко Чернігів ще не доріс Всім треба гречка та керівні вказівки зверху Сергій намагається розбудити громаду, діяти не по шаблону , брати відповідальність на себе Погляд на десятиріччя вперед- ось це головне для Кнуренка.
А це у нас нікому не потрібно! От ш сидимо в болоті
Не хваліть самі себе хай інші вас похвалять. Та й що ви зробили для людей? Лише болтаєте та займаєтеся своїм бізнесом.

Сергій_Трегубенко | 2012-02-01 13:47

Примітивні люди шукають вождя.
Сучасні - об'єднуючі цінності та інтереси, формулюють їх в законах і ставлять над собою. А чиновників наймають для технічного виконання спільних рішень і, звісно ж, уважно контролюють їх роботу.
Тим, хто шукає вождя, в подібних темах робити нічого, тут трохи вищий, від їхнього рівня розвитку, рівень.

Любознательный | 2012-02-01 13:27

Сергей, а кто ты в обществе?
Что можешь дать кроме пустой болтовни ?
Какие твои гарантии , в чём ты сдержал слово. Одна пустота и трезвон от тебя идут Люди нормальные от тебя уходят На местные выборы *** из Бердянска притащил руководить штабом Смехота!

Обізнаний | 2012-02-01 13:08

До таких політиків як Кнуренко Чернігів ще не доріс Всім треба гречка та керівні вказівки зверху Сергій намагається розбудити громаду, діяти не по шаблону , брати відповідальність на себе Погляд на десятиріччя вперед- ось це головне для Кнуренка.
А це у нас нікому не потрібно! От ш сидимо в болоті

Избиратель | 2012-02-01 12:50

Привет Сергей!
Наконец ты вышел из подполья!
Скрывлся от позора после провальных выборов в местные советы!
Да и *** не добавляет тебе позитивов!
 Так что сделай сначала порядок в себе ***, а потом учи как жителям строить взаимооотношения по Уставу.

Ляля | 2012-02-01 12:34

Сергій_ТрегубенкоЦікаво, пан Сергій дійсно прагне розвитку демократії, чи просто піариться?
Якщо перше, то проблема не в статуті, проблема засиллі населення, котрому той статут і пан Сергій глибоко по барабану - вони справжнього кандидата з гречкою чекають. А от громадяни, котрим потрібен і статут, і ще багато чого, в Україні практично відсутні.
Тому, найпершою ціллю є створення громадян. Творення статуту певним чином сприятиме цьому процесу, але бажано знайти більш прямі способи розвитку суспільства. Звісно ж, якщо метою справді є розвиток суспільства.
А взагалі то добре що Кнуренко обявив що хоч щось робитиме. Хоч щось заворушиться і десь.

Сергій_Трегубенко | 2012-02-01 12:20

Цікаво, пан Сергій дійсно прагне розвитку демократії, чи просто піариться?
Якщо перше, то проблема не в статуті, проблема засиллі населення, котрому той статут і пан Сергій глибоко по барабану - вони справжнього кандидата з гречкою чекають. А от громадяни, котрим потрібен і статут, і ще багато чого, в Україні практично відсутні.
Тому, найпершою ціллю є створення громадян. Творення статуту певним чином сприятиме цьому процесу, але бажано знайти більш прямі способи розвитку суспільства. Звісно ж, якщо метою справді є розвиток суспільства.

Ляля | 2012-02-01 11:51

читачсергію, поясни: навіщо ти у кожному районі зруйнував всі організації системи "Чернігівводгосп" а справну техніку порізав на металобрухт?
admіnЦі запитання якось стосуються Статуту? До чого тут доля майна особи, не причетної до бюджетного корита? Нагадую про флуд і бан.
Запитання стосується морального боку справи!І не тільки!

Ляля | 2012-02-01 11:50

читачсергію, поясни: навіщо ти у кожному районі зруйнував всі організації системи "Чернігівводгосп" а справну техніку порізав на металобрухт?
Порізав бо бізнес такий у нього а сьогоднішня інформація свідчить що він ще ступив і на тропу виборів.

admіn | 2012-02-01 11:14

читачсергію, поясни: навіщо ти у кожному районі зруйнував всі організації системи "Чернігівводгосп" а справну техніку порізав на металобрухт?
Ці запитання якось стосуються Статуту? До чого тут доля майна особи, не причетної до бюджетного корита? Нагадую про флуд і бан.

читач | 2012-02-01 10:59

сергію, поясни: навіщо ти у кожному районі зруйнував всі організації системи "Чернігівводгосп" а справну техніку порізав на металобрухт?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Профорієнтація для підлітків під час війни

SVOBODA.FM