Останнє оновлення: 14:46 четвер, 17 квітня
Вибори, перевибори, переперевибори...
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Гриценко… Тягнибок… Яценюк… Хто кого в Чернігові?
Гриценко… Тягнибок… Яценюк… Хто кого в Чернігові?

Гриценко… Тягнибок… Яценюк… Хто кого в Чернігові?

Щойно в повітрі виборами запахло (чи то пак, засмерділо), як почалося: «Стара влада себе дискредитувала», «Україні потрібна нова сила», «Мусимо шукати нових політиків, які виведуть державу з кризи»…

І кандидати на «оновлення» політикуму одразу знайшлися. Та й не просто знайшлися, не просто заявили про себе десь там у Києві, а рвонули «з місця в кар’єр» - мандрувати регіонами. І головне, - нас, чернігівців, не забувають.

Ось і сьогодні до обласного центру завітав один з нових і перспективних (без всіляких лапок) Анатолій Гриценко.

Він – один з трьох політиків, яким пророкують доволі пристойне місце на майбутньому українському політичному олімпі. Двоє інших – Олег Тягнибок та Арсеній Яценюк.

Лише останній (хоча дехто переконаний, що він буде першим серед цієї трійки) ще не відвідував у цьому році Чернігова, не зустрічався з представниками тутешніх мас-медіа, не говорив речей, приємних вухові місцевого виборця. Він поки що по інших місцинах катається – то в Криму «засвітиться», то в Галичині «блисне».

Та нічого, нікуди він від нас не втече, з’явиться дорогенький. От тільки лад наведуть в чернігівській філії «Фронту змін», і з’явиться. Тільки ж лад там навести буде ой, як непросто, - стільки кандидатів у «вірні соратники» Яценюку по Чернігову бігає, що ніяк вибрати з них найбільш «достойних» не можуть.

Ну, та ми і їх, і Арсенія Петровича, «на десерт» залишимо. А зараз про «свіженьке», про сьогоднішнє поговоримо.

Не технічний, а… кандидат технічних наук

Отже, Анатолій ГРИЦЕНКО. Діючий народний депутат України і колишній міністр оборони, про якого одні говорять як про кандидата в «піночети», інші – як про технічного кандидата в президенти, який гратиме на руку кандидатові реальному - Юлії Тимошенко.

До речі, сьогодні в Чернігові, під час прямої телефонної лінії, яка відбувалася в редакції «Семь дней», панові Гриценку поставили запитання і про «піночета», й про «технічного» кандидата… Ох, і красиво ж відповів Анатолій Степанович на друге! Мабуть, не вперше чує.

Сказав він наступне: «Єдине, що я можу вам відповісти щодо «технічного кандидата», то це те, що я дійсно є кандидатом… технічних наук. Ніяким іншим – «технічним» - я не був і бути не планую!» Заготовка? Однозначно. Але ж звучить гарно.

Щодо того, чи не прийшов час українського диктатора, Анатолій Гриценко сказав, що прийшов час сильної і АВТОРИТАРНОЇ влади, після чого підкреслив, що у цього слова є спільний зі словом АВТОРИТЕТНИЙ корінь. Про свою ж можливу кандидатуру в «піночети» скромно промовчав.

15 років за $10000

Далі йшлося про те, що має сподобатися всім – і зовсім пересічним, і тим, хто не дуже… Всім, окрім посадовців, які, як відомо, полюбляють брати хабарі. Посадовцям-хабарникам пан Гриценко запропонував давати по 15 років позбавлення волі без права на амністію та з повною конфіскацією майна!

Щоправда, додав, що тільки тим, хто бере більше 10 тисяч доларів. Чому саме таку «таксу» встановив, Гриценко не пояснював. А я послухав і подумав собі, – м-да, це б українці таким чином 95% посадовців позбулися. Гірше всілякої люстрації, яку Тягнибок пропонує…

Прокурорів, слідчих і суддів, яких впіймають на такому хабарі, Гриценко пропонує відправити за ґрати пожиттєво і також без права амністії та з повною конфіскацією майна. “Мій законопроект пройшов перше читання в парламенті і отримав 372 голоси “за”, - сказав Гриценко. - Сподіваюсь, що вже в травні його буде ухвалено.”

Ну, це ще, як ото кажуть, «баба надвоє ворожила» - буде ухвалено чи не буде. Дурні вони там всі, в отому парламенті, щоб колегам отакі вироки підписувати. Самі – «недоторканні», їм усе до лампочки. А щирим друзякам, до яких можна «доторкнутися»?

До речі, щодо питання зняття недоторканності, то тут Гриценко категоричний, – треба знімати, але (увага!) разом з недоторканністю Президента. А значить, почати нікому, отже, ніхто нічого не робитиме, ні з кого нічого не зніматиме.

І що з того? Головне – аби виборцю подобалася ініціатива. А їм (нам) подобається… Вірніше, подобалася в 2007 році… Проголосували. І що?!

Головний - Ломако

Познайомилися чернігівці і з людиною, яка координуватиме дії майбутнього штабу кандидата у Президенти Анатолія Гриценка. Це – відомий у Чернігові громадський діяч Олександр Ломако. Молодий та ранній («Опора», «Сила громади», акції, прес-конференції, засідання в президіях поруч з Віталієм Гольцем, а потім – і з Костянтином Івановим).

Що й казати, про діяльність Ломако в громадських організаціях Чернігова можна говорити довше, аніж про роботу Гриценка в міністерстві і в парламенті. Говорити вміє, обіцяти вміє, а от як «рулитиме» – поживемо-побачимо. Зараз зрозуміло лише одне, - Гриценко в Чернігові має базу, реальних і, головне, СВОЇХ людей.

У Прилуках – державний переворот!

Та не Гриценком єдиним жив Чернігів у четвер, 23 квітня. Цього ж дня тут було скликано прес-конференцію обласної організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода». Самого ТЯГНИБОКА не було. Шкода, звісно, та користувачі сайту «Високий Вал» не так давно мали нагоду познайомитися з ним зблизька.

Натомість був Андрій Міщенко – голова обласної організації ВО «Свобода». Його оточував цілий десант з прилуцьких однопартійців. Приводом для зустрічі з пресою стало рішення Прилуцької районної ради від 15 квітня. «Свободівці» переконані, що рішення депутатів про вивішування 9 травня червоних прапорів на будівлях сільських, селищних і районної рад порушує Конституцію України.

«Ми подали скаргу до прокуратури, - сказав Андрій Міщенко під час прес-конференції, - покладаючись на статтю 20 Конституції України, де йдеться про державні символи України». Червоні прапори на державних установах – це державний переворот!» - додав Міщенко.

Він розповів також, що сам не дивується рішенню ради, в якій більшість складають представники БЮТ та НУ-НС. «Багато хто з тих депутатів час від часу просто «перефарбовується». В не дуже давні часи вони сиділи в цій же раді під одним прапором, а тепер «порозлазилися» по різних блоках – і їм байдуже, чи то вони сердечно- чи синьо-білі, чи помаранчеві, чи якісь інші».

Тут варто звернути увагу на те, що Міщенко «б’є» по політичних партіях, які є потенційними гравцями на електоральному полі «Свободи». Так само на загальноукраїнських телеканалах робить Олег Тягнибок.

Гриценко ж партій і блоків особливо не критикував. Навіть назви їх не звучали. Натомість критикував осіб – політиків, посадовців. З чого можна зробити висновок, що екс-міністр готується до боротьби з особами (президентська кампанія), а не з політичними силами (парламентська).

Наш ворог – не москалі, а – чиновники

Кілька слів про Андрія Міщенка. Він не місцевий, але, здається, вже добре пристосувався до наших особливостей. Не говорить зайвого. Не лає москалів. Натомість люто критикує владу і чиновницьку касту.

Здається, що Міщенко на своєму місці - знає, як працювати, як «ліпити» обласну і районні партійні організації. Вже те, що зайвих людей там поки що не спостерігається, додає йому балів. Як додає чернігівській «Свободі» балів те, що кілька депутатів районних рад, що пройшли туди за списками БЮТ (наприклад, Олексій Корж з Деснянської райради Чернігова), покинули цю політичну силу і вступили в «Свободу».

Що цікаво, головного «свободівця» області теж запитували про «піночета». І ось що почули: «Час Бандери, час Коновальця на сьогоднішній день настав!» Сподобається чи ні така заява мешканцям Чернігівщини? Тут варто помізкувати…

Тепер про те, що точно сподобається. І Олег Тягнибок під час січневої зустрічі з чернігівцями, і Андрій Міщенко під час сьогоднішньої найчастіше вживали слово «люстрація». Правильно вживали. Що «чиновник - ворог народу» - це фактично аксіома. І що його – ворога – треба, якщо не посадити, то, принаймні, викинути з роботи, - також загальновідомо.

Тут Тягнибок і його люди непомильні. Тут вони виграють. І виграють навіть у Гриценка, який пропонує «десятитисячний бар’єр». «Свобода» ж обіцяє гнати «враже плем’я» за багато менші гріхи.

У «Фронт» хочуть та… не беруть

Арсеній ЯЦЕНЮК теж пропонує і саджати, і гнати. Що й зрозуміло, - сьогодні без цього не обійдешся. Натомість ліберала Яценюка не запитують про «піночета». Певне, на диктатора не тягне. Зате тягне на 12-17% голосів виборців.

Тягне і - кандидат в президенти Яценюк, і - лідер «Фронту змін» - майбутньої політичної сили. Всі опитування це підтверджують. Але без добрячих грошенят на виборчу кампанію нині (хоч ти – Яценюк, хоч сам – Франклін Делано Рузвельт) досягнути цих відсоткових вершин не можна.

Тож будуть грошенята. І великі. Будуть і в столиці, і в регіонах. Тому й вишикувалася черга до цього «Фронту» в Чернігові. Зрозуміло, черга з тих, хто хоче на керівні партійні (штабні) посади – обласні, міські, районні. На ті посади, які до грошей даватимуть доступ.

Чув я, як сьогодні прилуцькі «свободівці» розповідали, що, мовляв, тільки в їхньому райцентрі створено 3 (!) ініціативні групи щодо формування районної організації «Фронту». А за моєю інформацією, в обласному центрі ініціативних груп, кожна з яких хоче стати «обласною організацією «Фронту», створено аж 8!

Кого там тільки немає – і відомі люди, і не дуже відомі, але «круті». Є серед них і такі, що під час розмови з журналістом свої кулаки в рукави ховають. І не тому ховають, що «сверблять», а тому, що в наколках вони – кулаки оті! І в таких наколках, що навіть «пересічному» стане зрозуміло, де і в яких місцях робилися оті татуювання потенційним політикам.

Буде «варяг»

І тут я дозволю собі один прогноз. А саме – ніхто з чернігівців не очолить обласної організації «Фронту змін». Не довірять. Гроші надто великі, щоб дозволити їх «роздерибанити».

Візьмуть приклад з «Нашої України – Народної самооборони», яка на час передвиборчої кампанії 2007 року прислала до Чернігова Сергія Луценка (Юрієвого брата). Він і керував обласним штабом НУНС, контролюючи кошти і не підпускаючи до них місцевих хапуг від політики.

Так вчинить і Яценюк (або ж ті, хто спонсоруватиме його виборчу кампанію). Отже, чекаймо на нового потужного «варяга» в чернігівському політикумі. Хоча тут, звісно, я можу помилятись.

Сподіваюся, що не помиляюся в іншому – як би нам не набридла політика, але майбутня кампанія буде дуже цікавою. Нового буде справді багато.

Ілюстрація: glavred.info

Коментарі (64)

Не совсем дурак | 2009-04-28 08:53

О, гляди-ка, еврейский киллер нарисовался (свиней некошерных не любит, видите ли). Ничего, мы его без Тягнибока - одним свинячьим гриппом угрохаем. Украинцам и славянам свинячий грипп не страшен, а вот врагам нашим с кривыми носами, большими ушами и короткой памятью...

admin | 2009-04-27 21:58

killer pig
Рекомендация чтить Уголовный кодекс и нормативную лексику приведены ниже. В вашем случае не помешает также заблаговременное знание 3-го закона Ньютона, которому в противном случае могут обучить абсолютно неожиданно - "случайно при встрече"))).

killer pig | 2009-04-27 20:52

автор моральный *** и *** .который при встрече может случайно получить в рыло . а вообще тягныбока ясенчука чепурного и прочих бандерлогов к стенке . добить тех кого не добили наши деды и прадеды .

Олександр ІІ | 2009-04-27 14:19

Тю на вас! Перехрестіться, пане патріоте...

Патріот | 2009-04-27 13:22

Олександр ІІ
Що жаба душить, що "недобили прихильників УНП" , гаспадін Александр вы наш двуличный ?
А так хочеться ? Не дочекаєтесь...
Замість співпраці всіх патріотичних сил на Славу України, розпалюєте свідомо протистояння.

Олександр ІІ | 2009-04-27 11:21

Читав... Читав... І нарешті зрозумів, що всі випади проти Тягнибока в коментарях - справа рук недобитих прихильників УНП, які сподіваються на той же електорат!

Не совсем дурак | 2009-04-27 09:08

Украинцы (славяне) никогда не проголосуют за президента-еврея! Яценюк - еврей! Тимошенко-Капительман - еврейка. Гриценко - их "обслуживающий" (у Шустера в пятницу лизал, аж уши заворачивались). Янек - больной человек, обложенный евреями со всех сторон. Остается, граждане, Тягнибок... А то, что евреи сейчас ему платят?.. Так они и Гитлера спонсировали до 1935 года. Ура, товарищи!!!

иван | 2009-04-25 18:09

Уважаемые писатели! В своем паталогическом желании "совокупляться с мозгом" потенциальных избирателей, Вы уже давно перешли все рамки приличия! Поверьте на слово - в жизни есть вещи гораздо важнее политики, власти и неуемного желания облизывать чью-то ..опу! У всех Вас будет прекрасная возможность убедиться в этом в самое ближайшее время.

Здравий смисл | 2009-04-25 13:18

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
Ломако
Редактор новин
Олександр Я.
Краще Ющенко ще років на 20, ніж тягнибок на 6 місяців.
Не кажу вже про Гриценка, який "при владі" на думку тягнибоковців, але йому є про що прозвітувати і про сьогоднішню роботу і про ті 3 роки, коли він дійсно був при владі

Ломако | 2009-04-25 13:04

Обама
Ну вот видите, не все думают так, как вы :)

революціонер | 2009-04-25 11:06

Смішно дивитися на Андрія Міщенка який бореться з неіснуючими проблемами -" вішання червоних ганчірок в Прилуках", коли достатньо заяви в прокуратуру, А в той час коли на Сході та Півдні Уераїни вбивають його однопартійців вони на цьому ПІАР роблять. Гарно бути націоналістом там, де можна заховатися за чужі спини

Олександр 5 кутів | 2009-04-24 22:00

Весна прийшла. Зібралися бояри і вирішили, що пора робити нові вибори, бо електорат вже давно з їв всю ковбасу і гречку, обмоскалив все і вся, тут ще криза. І настала велика туга в «правильному народі» , що робити далі. бо в загін космонавтів вже не прорвешся, а «нахальна» Юля, чого доброго разом з кризою передушить і всіх «порядних бізнесменів». От і поїхали гінці в усі краї вчити «дурний» електорат, що треба робити, спочатку ЕЦ, потім Литвин, а от Янук явно ігнорує Чернігіщиною – бо мале електоратне поле. Побільше б таких оглядів, а то вже щось незвично стало тихо на ВВ, декілька днів не чутно ні сірків не «хитромудрих» Донцових. :-)

Обама | 2009-04-24 19:52

долго молчал, все читал коменты, удивлялся вездесущности Ломаки. Как этот недоучка, уклонист от армии, демагог от "третьего сектора" смог запудрить мозги Гриценку?

Нетягнибок | 2009-04-24 18:26

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
Ломако
Редактор новин
Олександр Я. Відносно Гриценка він зара привладі, і відповідно має відповідати за теперішнє становище в країні. В чому його прогресивність - незрозуміло. Відносно Яценюка, то це модернізований Ющенко 2.0 відповідно і наслідки будуть ще гірші. Віктор .Ю хоч українець (однояйцевий) а це ж нещастя...
Олег Тягнибок, не ідеал але людина з чіткими переконаннями і ліками. Україні потрібен - український господар.
Тягнибок це коричневий нациський діяч,фашисти після приходу Юща(який втягнув колись мавпуючого тягнибока в парламент) піднімають голову, та смішно від іншого, навіть нацсоцик він не щирий а маріонетковий,бо фінасується він з ієрусалимського коритця Ігоря Коломойського- Бені та Вадіка Рабіновіча,такщо шалом алейхем, "українсько - іудейські господарі"!!!

Олександр Я. | 2009-04-24 18:07

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
Ломако
Редактор новин
Відносно Гриценка він зара привладі, і відповідно має відповідати за теперішнє становище в країні. В чому його прогресивність - незрозуміло. Відносно Яценюка, то це модернізований Ющенко 2.0 відповідно і наслідки будуть ще гірші. Віктор .Ю хоч українець (однояйцевий) а це ж нещастя...
Олег Тягнибок, не ідеал але людина з чіткими переконаннями і ліками. Україні потрібен - український господар.

Валентина Михайлівна | 2009-04-24 18:05

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
Ломако
Доброго ранку!
Надсилаю Вам резюме з перебування в Чернігові Анатолія Степановича Гриценка.
Прошу розмістити його на Вашому сайті.
З повагою, Олександр Ломако
  grytsenko
44K Загрузить
  Може хтось допоможе відкрити це послання пана Ломаки?
Може й справді сенсаційна інформація. А не рекламно-пропагандна?

Редактор новин | 2009-04-24 17:34

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
Ломако
"Тут не читаючи запропонували звернутися до рекламного відділу. "
Так, не читаючи. Тільки давайте вже договорювати.
Власне пропоную цитати:
Ломако:
Доброго ранку!
Надсилаю Вам резюме з перебування в Чернігові Анатолія Степановича Гриценка.
Прошу розмістити його на Вашому сайті.
grytsenko 44КБ
ВВ:
Доброго дня, Олександре!
Будь-ласка, надішліть матеріали у більш популярному форматі на адресу
центру реклами "Альфа-Медіа" - valayy@am.cn.ua і домовляйтеся про їх
розміщення на Високому Валі з Валентиною Михайлівною за тел. 93-10-93.
Ломако:
Що ви маєте на увазі,коли говорите про "більш популярний" формат?
ВВ:
Текст бажано у вигляді файлів Microsoft Word, а ілюстрації, фото - у
вигляді файлів, стиснених за алгоритмом JPEG
Ломако (два рази):
Тобто,ви ще навіть не бачили матеріалу,але вже рекомендуєте звертатися до рекламного відділу?
ВВ:
Так, поки що не бачив.
Це пропозиція до Вас, як до людини, яка (цитую) "координуватиме дії
майбутнього штабу кандидата у Президенти Анатолія Гриценка".
Якщо рекламний відділ погодиться, що реклами там нема, то звісно беде розміщено безкоштовно.

Ломако | 2009-04-24 17:22

**********Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.
На вказаний вами сайт був відіславний матеріал точно так само і в той самий час, як і на Високий Вал. Тут не читаючи запропонували звернутися до рекламного відділу. Це право редакції, я його поважаю.
  Стосовно Інтернет-конференції на ВВ. Її можна провести в будь-який час, якщо буда воля керівництва сайту. Поки рекомендую переглянути розділ "Конференції" на сайті Українська Правда. Там більше 200 відповідей на досить цікаві запитання.
  

********** | 2009-04-24 16:44

Тема интересная. Зря пиарился Гриценко на gorode/
Им всем троим неплохо бы провести интернет-конференцию на высоком Валу.Это было бы гораздо интересней для всех.

Ку-Ку | 2009-04-24 16:24

Ломако
ЛОмако , а за який кошт ти живеш. І що таке самофінансування? Може ти маєш власні підприємства? Що ти єси?

Олександру II | 2009-04-24 16:08

Читач може коментувати не лише текст статті, а й самі коментарі:)

Ломако | 2009-04-24 15:55

Скажу. Ні.
А чому вас так цікавить це питання - хочете приєднатися? 611-756

Олександр ІІ | 2009-04-24 15:51

О, вже й Савенка приплели! Про нього в статті ні слухом, ні духом, але давайте "проїдемось" і про ньому! Ще давайте паперного згадаємо і буде зовсім справедливо...

! | 2009-04-24 15:39

Та немає в Чернігові таких журналюг, щоб підійшли Яцику! Продажних повно, а толкових і чесних - на пальцях однієї руки... Епоха Савенка-вертихвоста минула (він ударився в письменство, нехай грається), а з молодих так ніхто й не навчився стригти купони з усіх одночасно...

lord | 2009-04-24 13:56

Ломако
Скажіть, будь - ласка, самофінансування - це фінансові бігуни із інших партій, в тім числі СПУ

СС | 2009-04-24 13:28

а еще известно, что Яценюк и Тягнибок финансируются из одного кошелька, близко лежащего к израильским интересам. Боюсь, что спрогнозировать действия названных политиков на Черниговщине будет не так просто. если про журналиста окажется правда, тогда очень неплохо они заплетут мозги всем:)

911 | 2009-04-24 13:21

Журналіст може бути, оскільки не вміє красти грошей:) А реально керувати і вкладати бабки в це діло будуть інші. Теж варіант для створення партії знизу, як і заявляє всюди Арсеній.

Чужой | 2009-04-24 13:18

Кого назначат презом,знают Натик Фридман и Вадя Рабинович.
Остальные-статисты,электорат то есть.

Олександр ІІ | 2009-04-24 13:16

Не розумію, чому ви, панове, на Ломако напали. Він - єдиний чернігівець, кому довірили штаб очолити. Інші - варяги (і у Тягнибока - є, і у Яценюка - буде). В Києві ж моніторять місцевих хапуг-політиків, тож знають добре - кого можна до грошей, а кого - ні. Ломако пустили. Натомість, згоден з автором, Обушного в 2007 році не пустили і на гарматний постріл, а прислали Луценка. Значить вірять, що Ломако не крастиме чи, принаймні, крастиме менше. Не чіпайте, хлопця, а пишайтеся, що ще комусь в Чернігові довіряють.

СС | 2009-04-24 13:11

я где-то слышал что координатор Фронта в Чернигове давно утвержден и это какой-то известный журналис. поживем-увидим.

Ломако | 2009-04-24 13:09

Да. 100% зі своїх переконаннь. Вірніше, з переконання бачити іншу країну
До-речі, всі місцеві представництва 100% на самофінансуванні.

саша | 2009-04-24 12:07

А что разве Гриценко ничего не обещал в случае своей победы? Вы его из чисто альтруистических убеждений поддерживаете, задаром?

Олег Ванин | 2009-04-24 12:02

саша
ЛомакоДо чого тут влада і я?
В даному випадку говоримо про Гриценка.
Ну насмешили друзья! Команда Гольца,Кости Иванова и Санька Ломако которий по совместительству является лакеем первых двух, Гольца который вообще доброго слова не заслуживает после того как стариков по матушке хрестил,во команда, во умора!
Санек скоко тебе Гриценко пробашлял,неужели больше чем Голец с Колюней Рудковским, этож Саня насколько надо дошестерится, до таких чертов,чтоб этот политический и корупциооный мусор который знают все за новое поколение выставлять,Саша попей валерьяночки,здоровее будет!

Не совсем дурак | 2009-04-24 11:57

Яценюк-очкарик - типичный очкарик. На студента похож. Ему бы с его р*жей в студенческой столовой полкотлеты у товарища воровать, а не державой рулить.

Ломако | 2009-04-24 11:53

саша
До чого тут влада і я?
В даному випадку говоримо про Гриценка.

Чужой | 2009-04-24 11:47

Олександр ІІНабридли ліберали! А серед цієї трійки найбільший ліберал - Яценюк. В окулярах гад ходить і вуха має великі - типовий ліберал. Гриценко - теж в окулярах, значить теж - ліберал. Всіх, хто в окулярах, колись полпотівці "мочили" у Камбоджі за лібералізм. Там цілі гори окулярів свого часу валялися на вулицях. А Тягнибок не в окулярах, значить не ліберал. І кулаки має не ліберальні, - закриє такий президент в кабінеті підлеглого корупціонера і молотитиме сучого сина! За Тягнибока голосуватиму.
Перерыв на болтовню закончен.Шнель в борозду!
Arbeit macht frei.

Либерал | 2009-04-24 11:36

ПавлоІз цієї трійки Яценюк, на мою думку, най преспиктивніший і тому такий негатив в його сторону. Яценюк- супер!
Да,боятся лизоблюди!

Олександр ІІ | 2009-04-24 10:44

Щодо депутатів, які перебігли під час каденції, згоден - лицемірство. Хоч там у БЮТі їх і ображали, і до грошей на гарматний постріл не підпускали. А що "Свобода" їх до себе впустила?.. Так вона ж не гарантувала перебіжчикам, що знову зробить їх депутатами. А зараз не час "Свободі" людьми (навіть такими) розкидатися...

SeGrey | 2009-04-24 10:36

З приводу депутатів від БЮТ, хто вступив в Свободу. Вони дійсно написали заяви про вихід з партії (ну думки змінились - буває). Але депутатами залишились. ЩО виходить? Пройшли на спині у БЮТ, а тепер від БЮт відмовляються а в Свободу вступають. ЦЕ ЛИЦЕМІРСТВО. І з моральної точки зору - НЕ ПРАВИЛЬНО. Більш того, самі свободівці порадили тому ж Коржу залишатись депетатом. І ось такі люди СВОБОДІ. Це не викликає поваги ані до людей, що там, ані до партії загалом. І до-речі, ось ця нав'язлива теза, про те, що хтось більший українець ніж інші - це вибачте справжння провокацыя. Я УКРАЪНЕЦЬю Ы не вважаю себе быльшим, чи меншим за всых ынших.

Павло | 2009-04-24 10:17

Із цієї трійки Яценюк, на мою думку, най преспиктивніший і тому такий негатив в його сторону. Яценюк- супер!

саша | 2009-04-24 10:17

Я все ждал когда ломако перестанет балаболить и пойдет в политику. Не верил ему. Дождался. Человек показал свою сущность-жажда власти. И посмотрите как он защищает Гриценко даже в мелочах, про заготовки в ответах. Да скажи правда-заготовка, что в єтом плохого? Зачем врать?

Коло | 2009-04-24 10:10

Шановні, радикали і шукачі політичної свіжатини !
Треба дивитись не стільки на прапор-лейбу-трепологію***, скільки на реальних людей, які стають від села до Києва під цей пропор і яких ви особисто знаєте або їх знають люди яким ви довіряєте.
Саме на місцях повинен творитися справжній імідж, а потім і реальна політика від різних гриценок, тягнибоків, яценюків. вітренок, симоненок, морозів, ющенок, юлек тощо.
Інакше ходіння по колу...
Не сотворі куміра, не очаровуйся - не розчаруєшся.

Олександр ІІ | 2009-04-24 09:10

Набридли ліберали! А серед цієї трійки найбільший ліберал - Яценюк. В окулярах гад ходить і вуха має великі - типовий ліберал. Гриценко - теж в окулярах, значить теж - ліберал. Всіх, хто в окулярах, колись полпотівці "мочили" у Камбоджі за лібералізм. Там цілі гори окулярів свого часу валялися на вулицях. А Тягнибок не в окулярах, значить не ліберал. І кулаки має не ліберальні, - закриє такий президент в кабінеті підлеглого корупціонера і молотитиме сучого сина! За Тягнибока голосуватиму.

Ломако | 2009-04-24 07:15

Олександре, твою прихильність до "Свободи" знаю, але не поділяю. При зустрічі коротко і доступно поясню чому. Йти на вибори і говорити про "люстрацію", національності і олігархів... при цьому мати хоч-якусь підтримку людей - небезпечно.
  Щодо Гриценка. Я дійсно підтримую, довіряю і допомагаю цій людині. Він якісно відрізняється від обох інших згаданих в матеріалі політиків. На даному етапі я координую роботу ініціативної групи, що є в Чернігові, але не являюся "головним", як написано в статті.
  Щодо Гриценка і "заготовок". Якщо у тебе 150 разів спитають, хто кращий боксер в світі, ти завжди відповідатимеш "Кличко" чи інколи для різноманітності назвеш прізвище якогось кубинця або американц, що був нокаутований нашим боксером?
  

Свобода-Прилуки | 2009-04-24 00:54

Мешканець ПрилукНехай ті голодранці з тягнибоківскої свори писки залеять. Мало їх в Одесі Марков п*****, які рейтинги ви подивіться на ту сволоту! Це фашисти гнилі!
То може, в Прилуках спробуєш, як в Одесі?

Свобода-Прилуки | 2009-04-24 00:48

ОляМи тим тягнибоківським фашистам у Прилуках голови пвідбиваєм! Мерзота з нациською символікою не пройде!
Як набридло оте боязливе гавкання. В суботу і неділю в наметі біля пам`ятника Т.Г. Шевченку в Прилуках роздаємо газети, бажаючі "повідбивати голови" , ласкаво посимо, ми на вас чекаємо!

Шева | 2009-04-24 00:42

"Свобода" - рулить.

Re | 2009-04-24 00:23

Чужой
СЛОВО НАБЛЮДАТЕЛЯ
Вы выбираете между гнилыми яблоками и гнилыми грушами. Даже не зная о садах в двух шагах. Как и о стене, окружающей... Вас.

СЛОВО НАБЛЮДАТЕЛЯ | 2009-04-23 22:21

Чужой
Вот, вот... Не боюсь быть банальным-быдломасса голосующая за наживку в виде гречки, обещаных выплат или того же закона 10НА15 заслуживает послевыборного кидка... и противная бабка с твоего подьезда, голосующая за коммунистов, и базарное мурло голосующее за яныка, и перепившийся студент не желающий идти в армию-голосующий за Ю-Ю... не реально и не правильно, но ТАК ХОЧЕТСЯ ЧТОБ В ЗАКОНЕ ПРО ВЫБОРЫ ЗАПРЕТИЛИ ГОЛОСОВАТЬ ПОСЛЕ 60ТИ, и только со справкой от психиатора и нарколога.! ДОКОЛЕ баушки обиженные на жизнь будут выбирать тех кто должен МЕНЯ, а не их ВЕСТИ В СВЕТЛОЕ БУДУЩЕЕ? нО ПОСМОТРИШЬ, А ВЕТЬ ЕСТЬ АДЕКВАТНЫЕ БАБУШКИ, ИХ ЖАЛКО...ДА ТОЛЬКО ОНИ И ГОЛОСОВАТЬ ТО НЕ ХОДЯТ... получается... Я Ж САМ И ВИНОВАТ, ЧТО ВЛАСТЬ ТАКАЯ, я ж тоже голосовал..за президента нынешнего...ТАК ЖАЛКО БЫЛО ПОНАЧАЛУ, ЧТО НЕ СТОЯЛ ТОГДА НА МАЙДАНЕ....так на слезу пробивало, когда ОН присягу давал..НАРОДУ... а значит МНЕ ТОЖЕ... Жаль только теперь лично к ответу не призвать, на какой ветер БЫЛИ СЛОВА БРОШЕНЫ.. А я ему отомщу-проголосую за другого, и еще с десяток сагитирую друзей и близких...Мы будем не раз ругаться на кухне, обсуждать по дороге на работу чем тот или иной лучше, от кого вреда меньше.. И В ИТОГЕ ВЫБЕРЕМ И ПРОГОЛОСУЕМ! А ПОДВЕДЕТ-ОПЯТЬ БУДЕМ ДУМАТЬ! и так много раз...пока не найдем ТОГО, НУЖНОГО! ЛИШЬ БЫ ПРАВО ВЫБИРАТЬ И ДУМАТЬ НЕ УТРАТИТЬ, НА ВЫПУСТИТЬ ИЗ РУК...

Чужой | 2009-04-23 21:42

"Гриценко… Тягнибок… Яценюк… Хто кого в Чернігові?"
  Как,история ничему не научила?Все вместе-черниговцев.
Веселая страна.Перед выборами друг другу глотку грызть готовы,наутро после выборов в едином порыве плюют в телевизор:"Это какая падла их понавыбирала?"

СЛОВО НАБЛЮДАТЕЛЯ | 2009-04-23 21:27

Чего только не пообещаешь чтоб к властному корыту добраться да голосов народных подсобирать! Ничего лично против Гриценко не имею, более того-из данной тройки единственному симпатизирую...НО! Представьте что закон про 10 штук и 15 лет приняли.... ПРОКУРАТУРА И МИЛИЦИЯ СТАНОВЯТСЯ ВСЕСИЛЬНЫМИ! Неужели вы думаете, что сейчас ловят хоть одного РЕАЛЬНОГО взяточника? НЕТ! нАЗНАЧАЮТ КРАЙНИХ, выбирают человека без крыши и минимум связей и запускают схему подставы! А дальше фиксация, дело, приговор... В случае принятия ЗАКОНА прокуратура и милиция подчинят себе путем шантажа и провокаций АБСОЛЮТНО ВСЕ МЕСТНЫЕ РАДЫ И АДМИНИСТРАЦИИ! пРОКУРОР БУДЕТ ЦАРЕМ И БОГОМ НА ОТДЕЛЬНО ВЗЯТОМ куске территории. Сколько денег тогда понесут родственники за хотя бы переквалификацию дел в другие статьи одному САМИЗНАЕТЕКОМУ известно. Коррупция в таком случае не только расцветет-страшно жить в таком государстве станет. Нас ждет полицейское государство похлеще Державы Путино-Медведа. Ни один здравомыслящий человек без крыши в лице прокуратуры или УБОПА во власть и не рыпнется. Забудьте в таком случае про новые лица в политике и хоть какую надежду, что в этой стране хоть что-то может быть как у людей. До отсутствия коррупции надо дорости морально! В Китае воров и взяточников расстреливают, показывают казни каждую неделю по центральным каналам...И ЧТО? КОЛИЧЕСТВО КАЗНЕЙ НЕ УМЕНЬШАЕТСЯ! Пока у УБОПА и прокуратуры будут планы спускаться сверху по раскрытию взяточников-будут и взяточники ИМИ ЖЕ НАЗНАЧАТЬСЯ, ибо НАСТОЯЩИХ ВЗЯТОЧНИКОВ ДО СИХ ПОР НИКТО И НЕ ЛОВИЛ!

? | 2009-04-23 21:24

Дивна стаття. Порівняння якісь куці..і явна прихильність до Свободи...

admin -> «Мешканець»&«Оля» | 2009-04-23 20:52

Мешканець ПрилукНехай ті голодранці з тягнибоківскої свори писки залеять. Мало їх в Одесі Марков п*****, які рейтинги ви подивіться на ту сволоту! Це фашисти гнилі!
"Жора, не изводите себя, вы же еще не отсидели за то дело. Что вы опять нервничаете?" (М. Жванецький)
__________________________________________
Рекомендую шанувати Кримінальний кодекс і дотримуватися нормативної лексики. Бо замість 2-го попередження буде кнопка "Del".

Кун | 2009-04-23 20:30

А ті м***о!

Рагдай | 2009-04-23 20:28

ОлегЯценюк-політичне ЛЯПАЛО!
А ті б**ло та пустомеля!

Оля | 2009-04-23 20:25

Ми тим тягнибоківським фашистам у Прилуках голови пвідбиваєм! Мерзота з нациською символікою не пройде!

Мешканець Прилук | 2009-04-23 20:22

Нехай ті голодранці з тягнибоківскої свори писки залеять. Мало їх в Одесі Марков п*****, які рейтинги ви подивіться на ту сволоту! Це фашисти гнилі!

UIC.INFO | 2009-04-23 19:59

Супер! Шалено та неймовірно!
Автору +++. Такого об'єктивного та водночас веселого аналітичного огляду не читав давно.

admin | 2009-04-23 19:54

Не Гриценко
То й не дуріть. Бо матеріали такі мають відповідну позначку.

Не Гриценко | 2009-04-23 19:37

Есть хорошая песня, которая начинается со слов - "ЛОШАРА МИ КАНТАРО".
Материал *** - от Гриценко... не дурите народ

Golets V | 2009-04-23 19:30

Просто блискучий погляд на нашу дійсність. Чудова стаття

Олег | 2009-04-23 19:24

Яценюк-політичне ЛЯПАЛО!

Нік | 2009-04-23 19:21

 Молодець Олександр Іржанець! Вивів усіх панів-політиків "за вухо та на сонце"! Дивує, як затятий врочашній соратник нашого Президента Гриценко перефарбовується аби лищ добратися до заповітного високого стільця. Арсенію Яценюку Президентом стати не вдасться, бо він вже "зарекомендував" себе в парламенті та в Західній Україні, скуповуючи за безцінь худобу ( про це йшлося на одному з інтернет-сайтів узимку). А новий зубатіший Бандера вже на підході! Він нарубає багато дров поки всі зрозуміють, що поміняли шило на мило. Пан Тягнибок та його різношерстна команда уміло грають на людських нервах, особливо люпменів, себто бідноти. Поки що є квіточки, а колючки будуть!!!

kan | 2009-04-23 19:09

Яценюк трепло!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

   Чи почують прохання Масани?

SVOBODA.FM