Останнє оновлення: 20:41 п'ятниця, 13 вересня
Інформаційно-диверсійна діяльність / Фінансування
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Фонд «Відродження» роздав 1,1 млн. грн. на гранти у Чернігівській області
Фонд «Відродження» роздав 1,1 млн. грн. на гранти у Чернігівській області

Фонд «Відродження» роздав 1,1 млн. грн. на гранти у Чернігівській області

Міжнародний фонд «Відродження» на сайті irf.ua наводить перелік грантів, підтриманих упродовж 2010 року в Чернігівській області.

Отже, ми можемо дізнатися імена тих, хто на території Чернігівщини проводить операції (переважно інформаційного характеру), замовлені закордонними грантодавцями.

Як то кажуть, «хто дівчину пригощає, той її і танцює»:

Грант 40763. Ренесанс благодійництва. Бюджет: 24000 грн.
Організація: Міський центр гуманістичних технологій "Ахалар".
Керівник проекту: Солоніцина Вікторія Євгенівна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 40839. Надання соціальної, правової, психологічної та інших видів допомоги бездомним та безпритульним особам. Бюджет: 94740 грн.
Організація: Благодійна організація "Чернігівський жіночий правозахисний центр".
Керівник проекту: Бадира Валентина Андріївна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 41328. Мережа активістів програми "Розуміємо права людини". Бюджет: 171472 грн.
Організація: Міська молодіжна громадська організація "Молодіжна Альтернатива "М'АРТ".
Керівник проекту: Шешеня Альона Олександрівна.
(підтриманий програмою: Програма «Верховенство права»).

Грант 41329. Солідарність з ініціативою білоруських недержавних організацій щодо імплементації de facto міжнародних зобов'язань Республіки Білорусь у сфері громадянських прав і фундаментальних свобод. Бюджет: 128490 грн.
Організація: Міська молодіжна громадська організація "Молодіжна Альтернатива "М'АРТ".
Керівник проекту: Самардак Надія Сергіївна.
(підтриманий програмою: Програма «Верховенство права»).

Грант 41365. Створення серіалу документальних фільмів про поширення в Україні Магдебурзького права та міського самоврядування. Бюджет: 95900 грн.
Організація: Чернігівська міська громадська організація "Сіверський інститут регіональних досліджень".
Керівник проекту: Гапієнко Анастасія Андріївна.
(підтриманий програмою: Європейська програма).

Грант 41698. Літо – дітям. Бюджет: 15000 грн.
Організація: Макошинська селищна благодійна організація "Нащадки Аратти".
Керівник проекту: Ларченко Галина Миколаївна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 42143. Благоустрій приміщень дошкільного навчального закладу для відкриття додаткової групи. Бюджет: 58200 грн.
Організація: Молодіжна організація "Станиця Ічня Пласту - Національної Скаутської Організації України".
Керівник проекту: Бутурлим Олена Вікторівна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 42144. "Нова якість життя для малечі з м. Городня" - покращення санітарних умов та матеріально-технічного оснащення двох дошкільних закладів. Бюджет: 50530 грн.
Організація: Чернігівська міська громадська організація "Громадська рада".
Керівник проекту: Герасименко Катерина Вікторівна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 42326. Моє цікаве дозвілля. Бюджет: 22422 грн.
Організація: Чернігівська районна організація ветеранів.
Керівник проекту: Попок Олена Миколаївна.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 42327. Якісна організація освітнього процесу через покращення санітарно-побутових умов у школах Городнянщини. Бюджет: 95545 грн.
Організація: Громадська організація "Центр соціального добробуту "Доброчин".
Керівник проекту: Підгорний Олександр Віталійович.
(підтриманий програмою: Антикризова гуманітарна програма).

Грант 42798. Розвиток освіти в галузі прав людини в Україні. Бюджет: 199710 грн.
Організація: Міська молодіжна громадська організація "Молодіжна Альтернатива "М'АРТ".
Керівник проекту: Прейс Анна Сергіївна.
(підтриманий програмою: Програма «Верховенство права»).

Грант 42799. Діємо на захист прав людини. Бюджет: 143380 грн.
Організація: Міська молодіжна громадська організація "Молодіжна Альтернатива "М'АРТ".
Керівник проекту: Самардак Надія Сергіївна.
(підтриманий програмою: Програма «Верховенство права»).

Всього грантів: 12.

Всього в 2010 році у Чернігівську область з одного лиш фонду «Відродження», за його ж даними, імпортовано «демократії» на 1`099`389 грн.

Сорос Джордж

Коментарі (28)

Николай | 2010-12-23 11:08

Проблему "грантоедства" можно поделить на две неравные части:
  1. *** Мелочь, но воняет. ***
  2. Куда более важной проблемой является то, что некоторые наши грантоеды под благовидными вывесками программ самого страшного еврея современности Сороса или даже, страшно сказать саму НАТу, попросто обворовывают. Знаю таких респектабельных грантоедов, которые забили свои квартиры бытовой техникой за грантовые денежки.

Редактор новин | 2010-12-15 00:48

Из Википедии
"... полезных для сообщества дел"
Хто і з яких міркувань визначає цю "полезность"?
Судді-то хто?
"Вікіпедія", ха!
"Не доверяйте тому, что вы слышали; не доверяйте традициям, так как их передавали из поколения в поколение; не доверяйте ничему, если это является слухом или мнением большинства; не доверяйте, если это является лишь записью высказывания какого-то старого мудреца; не доверяйте догадкам; не доверяйте тому, что вы считаете правдой, к чему вы привыкли; не доверяйте одному голому авторитету ваших учителей и старейшин. После наблюдения и анализа, когда он согласуется с рассудком и способствует благу и пользе одного и каждого, тогда принимайте это и живите согласно ему."
(Гуатама Будда, близько 4 сотень років до н.е.)

Из Википедии | 2010-12-03 21:58

Грант — безвозмездная субсидия предприятиям, организациям и физическим лицам в денежной или натуральной форме на проведение научных или других исследований, опытно-конструкторских работ, на обучение, лечение и другие цели с последующим отчетом об их использовании. Какова роль грантов в развитии общества?
С помощью грантов оказывается необходимая поддержка проектам, которые не являются прибыльными, но играют важную роль в развитии общества, города или учебного заведения. Деятельность, не получающая адекватного финансирования со стороны государства, также может быть поддержана с помощью грантов. Например, некоммерческие организации, существующие в стране, часто опираются на гранты как на основной или даже единственный источник своего дохода (он необходим для оплаты помещения и техники, работы сотрудников). Общество без общественных организаций становится закрытым и тоталитарным. Для получения гранта заявитель пишет подробный план, с указанием расходов и сроков, а также описывает свой вклад — ту часть расходов, которые он возьмет на себя или сможет получить из других источников. Заявки проходят этап рассмотрения в организации, выделяющей грант, и, часто, конкурс между заявками разных участников. В конкурсе учитывается весомость обоснования на получение финансирования, адекватность требуемых расходов, степень подготовки участника, длительность результата и др. Грантополучатель строго! отчитывается о расходах, предоставляя чеки, отчеты и объективные результаты (научные работы, публикации, исследования, статистику, благотворительность и др.).
Гранты играют большую роль в России, Европе и других развитых странах в поддержке инициативных людей, науки, обучении молодежи и специалистов, и других полезных для сообщества дел, которые государством не поддерживается.

грантер | 2010-11-26 10:19

Роман
Інвестиціями можна вважати реальну роботу громадських організацій, за яку вони мають велику шану від громади та подають про це інформацію постійно в пресі. Журналісти завжди можуть дати оцінку такій роботі НДО. Але в цій статті потрібно читати уважно сутність - одна НДО відмиває кошти, а інші працюють, порахуйте самі.

гражданин | 2010-11-26 00:22

Шо не ясно? 2
В принципе тема очень актуальна. Если внимательно посчитать и почитать, то почти 600 000 грн. прошло через МАРТ. Что было слышно о работе этой , так называемой организации в Чернигове? ничего. А деньги то немалые. Что эти общественники из МАРТА сделали полезного для общества в нашем городе на эту сумму? И почему Сорос именно их так их активно финансирует? Может стоит милиции проверить их днятельность?

Редактор новин | 2010-11-25 10:53

Роман
Ви хоч в курсі значення тих термінів, які застосовуєте? :) Чи це обмовка за Фрейдом? Інвестиції... "Інвестиції являють собою вкладення капіталу з метою подальшого збільшення".
До речі, чому тут мало хто підписується реальним іменем? :)

Роман | 2010-11-25 10:38

Пане редакторе!!! Ваше інтернет - видання ніщо інакше як "команда провокаторів та інтригантів" ( рекомендував би так його переіменувати)....
Якщо ви не взмозі дати експертну оцінку сутності грантів, як інвестицій до нашої області,,, та не маєте тями проаналізувати вказані вище проекти.. Чи можна зробити висновок,що саме Ваша стаття і є " пляскою під "чиюсь" дудку"

Редактор новин | 2010-11-25 09:50

TaciturnMan
"... чтоб знайти пропаганду американських демократичних цінностей в проектах з ремонту приміщень чи освіти в сфері захисту своїх прав перед державою"
І не кажіть! Коментатори з низьким культурним рівнем у своїх домислах чого тільки не знаходять... :)
Вам ще не набридло імітувати тут в коментарях "глас народу"? Цю ж публікацію вже ніхто й не читає, крім вузького кола зацікавлених осіб :)
Скоро дам свіженького ;) Стаття вже готова.

TaciturnMan | 2010-11-25 09:10

Треба мати неабику фантазію, чтоб знайти пропаганду американських демократичних цінностей в проектах з ремонту приміщень чи освіти в сфері захисту своїх прав перед державою. От наші цінності (типу "моя хата скраю", "не откатишь - не поедешь", "для водія дорогої машини правила дорожньго руху не обов'язкові" и т.п.), набагато цінніші за їхні, але у нас немає грошей на їх розповсюдження в світі...

карбофос | 2010-11-24 23:38

"хто дівчину пригощає, той її і танцює"
цікаво, хто ж так затанцював вв, що статті на ньому остаточно втратили будь-який глузд?

Редактор новин | 2010-11-24 13:27

жабадуже підтримую Маряну.
  ще жодна організація, яка отримує гранти, не пожалілася на втручання фондів у свою політику.
мало який державний чи приватний (о, да!) проект може таким похвалитися.
Ви, пані Прейс, обзиваючи мене "безграмотними перехожими" разом з "групою підтримки", самі видаєте з головою свою безграмотність. Це замість того, щоб поцікавитися питанням.
Там вище десь сказано, що грантодавці когось контролюють? Чи це домисли коментаторів? Перше чи друге? :)
Мабуть викладу зараз невеличку статтю з приводу... чи ввечері... Не перемикайте канал, як то кажуть ;)

жаба | 2010-11-24 13:17

дуже підтримую Маряну.
  ще жодна організація, яка отримує гранти, не пожалілася на втручання фондів у свою політику.
мало який державний чи приватний (о, да!) проект може таким похвалитися.

жаба | 2010-11-24 13:10

"Як то кажуть, «хто дівчину пригощає, той її і танцює»:"
це різко й однобоко.
а звертатися до мене треба в кличній формі.
бачу, журналісти теж бувають безграмотними перехожими ггг :о)

Маряна | 2010-11-24 13:08

Таке можуть писати тільки люди, які самі ні одного гранту не отримували. Бо ті, що отримували "американські гроші" можуть підтвердити, що на політику організації фонд впливу немає.
Я сама видавала журнал за "американські гроші". Скажу Вам, що ці журнали грантодавці побачили аж по закінченню проекту і жодного (!) разу вони навіть не поцікавилися про що ми будемо там писати.

Редактор новин | 2010-11-24 12:58

жаба
Анна Сергіївна, Ви якщо там десь неправду бачите - так і скажіть. А то "різкий", "однобокий" - це ж чисто суб'єктивні характеристики, та ще й у виконанні заангажованої особи.
А щодо безграмотних... Перш ніж розгортати діяльність на закордонні гроші, треба глибоко, докорінно розбиратися у питанні і думати, кому це вигідно і чому в ці справи вкачують мільйони.

жаба | 2010-11-24 11:46

я так бачу, в редакції вже є доступ до сайту.
чому ж тоді вступ до текст такий різкий та однобокий?
чи вже немає різниці, хто пише - журналісти чи безграмотні перехожі?

Редактор новин | 2010-11-24 11:24

Заздрість - гріх
Дрібні душонкою людішкі завжди пояснюють заздрістю природну для нормальних людей відразу до огидних діянь "за бабкі" :)
Там серед 12 грантів у 6-ти йдеться про особисті "права" і "свободи", а в інших 5-ти (напевно що насправді в 6 - разом з грантом на тему дозвілля) - про дітей. Адже є така приказка: щоб захопити країну, достатньо виховати її дітей.

Заздрість - гріх | 2010-11-24 09:47

По-моєму, суть цієї статті проста - хтось отримав гроші, а мені не дісталось!
  Невже хтось серйозно вважає, що "покращення санітарно-побутових умов у школах" або "благоустрій приміщень дошкільного навчального закладу" якось пов'язано з "той її і танцює"? нехай спочатку держава навчиться виконувати свої зобов'язання щодо фінансування шкіл, або з'являться міфічні меценати з місцевого бізнесу (про яких тут дехто пише в коментарях), тоді можна буде гордо кривити носа від зарубіжних грантів.

TaciturnMan | 2010-11-24 09:32

Шо не ясно? 2
Редактор новинГрант? Та я би не проти. От, наприклад, грант для інформування всього населення Чернігова про те, що крім втовкмачуваної 20 років в наші голови особистої "свободи" є ще поняття свободи суспільної, крім "прав людинИ", є ще й права людЕЙ. І щоб було вільним суспільство, в головах кожного мають бути персональні обмеження особистої свободи, простіше кажучи - совість.
Тільки ж які закордонні фонди на таке грошей дадуть? Це ж їх господарям як серпом по одному місцю. Бо для господарів цих фондів на нашій землі потрібно бидло і скот, а не люди.
Свобода - це зовсім не вседозволеність. Права людей починаються з прав однієї людини.
А "суспільна свобода"? Хіба це не те, що "общественная необходимость"? Це вже проходили. Найбільші злочини виправдовувались цією "общественной необходимостью"...

Сергій Трегубенко | 2010-11-23 11:10

Рекомендую почитати моє спілкування з керівником Фонду паном Євгеном Бистрицьким на тему діяльності фонду та користі від нього.
  http://www.irf.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=30311%3A-lr-&catid=27%3Anews-irf&Itemid=59

Редактор новин | 2010-11-23 10:30

шо не ясно?
Андрейченко ВолодимрЯ один із гронтожерів "Ініціативи". Пишу, що хочу і як хочу. чи можливо під час виборів ще десь можна було писати таким чином. бо мені плювати. На місцевих царьків, які підіграють всім на світі. і користь від Ініціативи і гранту NED одна кожен може прочитати новину з найменшим впливом ззовні (крім мого особистого суб єктивізму - але від нього нікуди не дітися).
Олег Головатенко
"... грантодавці - практичні люди, але вони вміють мислити стратегічно."
Можливо, але сратегічно в межах розуміння наприклад, що "особиста свобода" і "права людиНИ" - найвища цінність. А про внутрішню дисципліну і совість, звісно, ні гу-гу. От, Володимире, писали Ви про такі речі на ПіКу? От і виходить, що за гранти виховують вони народ так, як треба грантовдавцям: качай права і не думай про суспільство.
Коли хто "розведе" грантодавців щоб виховувати з нашого населення людей - то інша справа. Молодець, скажу я. Але навіть якщо таке буде, то хіба що у межах статистичної похибки серед цих мільйонів на гранти лиш від одної організації...

Олег Головатенко | 2010-11-23 10:15

шо не ясно?
Андрейченко ВолодимрЯ один із гронтожерів "Ініціативи". Пишу, що хочу і як хочу. чи можливо під час виборів ще десь можна було писати таким чином. бо мені плювати. На місцевих царьків, які підіграють всім на світі. і користь від Ініціативи і гранту NED одна кожен може прочитати новину з найменшим впливом ззовні (крім мого особистого суб єктивізму - але від нього нікуди не дітися).
Погоджуюся з Володимиром абсолютно. Найбільш незалежними є громадські проекти. В ідеалі вони повинні підтримуватися місцевим малим і середнім бізнесом виходячи із світового досвіду. Якщо у бізнесу наразі немає розуміння, що варто ділитися копієчкою з громадськими ЗМІ у своїх власних інтересах, аби "рентгеном" світити владу і все те, що "сидить" на коштах платників податків, виходом є написання грантів. Головне - щоб це не було написання заради написання і "освоєння" коштів у кращих українських традиціях. Гранти є меншим злом у порівнянні навіть з незалежними комерційними проектами, які на певних етапах свого розвитку впираються у ті правила гри по-українськи, до яких суспільство на жаль звикло. Навіть кращі комерційні проекти не змінюють ситуацію на краще. Вони лише задовольняють попит середовища, виходячи з наявних смаків, які цьому середовищу притаманні. Якщо суспільство унеможливлює заробіток ЗМІ на якості продукту через відсутність попиту на такий продукт на рівні читачів, слухачів, глядачів і рекламодавців, ЗМІ заробляють у інший спосіб. І це в основному політично-сезонні заробітки. Якщо медіапроект отримав грант, то все відбувається так, як написав Володимир. І слава Богу. Звісно, грантодавці - практичні люди, але вони вміють мислити стратегічно. Причому, на рівні громад, інтереси яких вони уособлюють. І напевно то мінус нам - тим, які стратегічно мислити і діяти поки що не навчилися.

Oper | 2010-11-23 00:35

шо не ясно?
Андрейченко Володимр
"Пишу, що хочу і як хочу. "
Авжеж! :) Охоче вірю, що грантодавці тобі не розвазують що і як писати. Зате тебе просто відібрали для того щоб виділити бабло на писанину.
Рекомендую переглянути і подумати: youtube.com/watch?v=wIGOcrKDdtY

Андрейченко Володимр | 2010-11-22 21:54

шо не ясно?
Я один із гронтожерів "Ініціативи". Пишу, що хочу і як хочу. чи можливо під час виборів ще десь можна було писати таким чином. бо мені плювати. На місцевих царьків, які підіграють всім на світі. і користь від Ініціативи і гранту NED одна кожен може прочитати новину з найменшим впливом ззовні (крім мого особистого суб єктивізму - але від нього нікуди не дітися).

Редактор новин | 2010-11-22 17:34

Шо не ясно? 2
Грант? Та я би не проти. От, наприклад, грант для інформування всього населення Чернігова про те, що крім втовкмачуваної 20 років в наші голови особистої "свободи" є ще поняття свободи суспільної, крім "прав людинИ", є ще й права людЕЙ. І щоб було вільним суспільство, в головах кожного мають бути персональні обмеження особистої свободи, простіше кажучи - совість.
Тільки ж які закордонні фонди на таке грошей дадуть? Це ж їх господарям як серпом по одному місцю. Бо для господарів цих фондів на нашій землі потрібно бидло і скот, а не люди.

Редактор новин | 2010-11-22 17:27

Шо не ясно? 2
Ось хоча б з тої ж "Вікіпедії":
"Інвестиція (від лат. invest, вкладення коштів) — господарська операція, яка передбачає придбання основних фондів нематеріальних активів, корпоративних прав та цінних паперів в обмін на кошти або майно. Інвестиції поділяються на капітальні, фінансові та реінвестиції.
У ширшому трактуванні інвестиції являють собою вкладення капіталу з метою подальшого збільшення."

Пояснення потрібні?
Так народ давто пояснив це коротко і зрозуміло: "Кто платит, тот и музыку заказывает", "Кто девушку угощает, тот ее и танцует".
Ці так звані "інвестиції" вкладені не у що-небуть, а в ошуканство і розвод лохів. Детальніше пояснення можливе, але не у форматі коментарів і, на жаль, не всім доступно. Не кожен може сприйняти, що той же Гітлер на захоплених землях після війни планував розгортати цю саму "демократію" і так звану "свободу". Свободу від розуміння і здорового глузду насправді.

Шо не ясно? 2 | 2010-11-22 16:57

порада, Стуку напишіть і Ви грант, а то у вас така відраза до амераканських грошей, що мабуть на ВВ файндрейзинг працює на столицю Австрії - Відень-(читай російською). А так виходить 12 ГО зробили інвестицій в Чернігів 1000 000 грн. інвестицій.

шо не ясно? | 2010-11-22 15:45

багатьох ще не згадали, наприклад "Ініціативу", "Чисту політику"... (може не від Сороса?)
грантожери, паразити на тілі здорового суспільного організму.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Де могла опинитися Україна

SVOBODA.FM