Останнє оновлення: 10:26 вівторок, 26 листопада
To be or...
Ви знаходитесь: Економіка / Чернігів / Чи залишиться місто без тролейбусів?
Чи залишиться місто без тролейбусів?

Чи залишиться місто без тролейбусів?

Вартість проїзду в тролейбусах Чернігова рішенням виконкому з середини січня збільшено з 60 копійок до 75. Чи вирішить це сьогодні проблеми Чернігівського тролейбусного управління?

Тролейбусний парк старіє. Місто майже не поповнюється новим електротранспортом. Зарплати у працівників тролейбусного управління низькі.

Питання, пов’язані з роботою підприємства та його перспективами на поточний рік вивчали сьогодні під час робочої зустрічі з колективом ЧТУ секретар міської ради Олег Шеремет та начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Володимир Воронін.

Олег Шеремет запевнив тролейбусників, що дбатиме про їх інтереси під час наступної сесії міської ради, коли плануватимуть бюджетні витрати на утримання різних підприємств міста.

Потім секретар міськради намагався відповісти на запитання, пов’язані з роботою транспорту.

Приватники «наступають на хвіст»

«Чому тролейбуси за деякими маршрутами доводиться чекати до 30 хвилин, в той час як маршрутки йдуть одна за одною? А після 19:00 взагалі рідко ходять тролейбуси?», - спитав один з працівників підприємства.

«У нас те, що стосується маршруток – там уже пішла комерція. Це називається «гроші заробляти». А що залишилось тролейбусному управлінню – це вже проблеми міста і нашого комунального підприємства…», - намагався пояснити Олег Шеремет.

«Тролейбус – це дороге задоволення. Щоб утримати таку машину, потрібні маси людей. І коли після сьомої години зменшуються пасажиропотоки, то експлуатувати машини подібного класу стає нерентабельним», - доповнив його Володимир Воронін.

«У водіїв тролейбусів постійно виникають проблеми під’їзду до зупинки, особливо біля залізничного вокзалу. Там приватний транспорт зайняв усі місця», - обурилася робітниця підприємства, попросивши, щоб хоча б через ДАІ спробували вирішити цю проблему.

На це питання секретар міськради сказав, що владі вдалося встановити «хороший контакт» з ДАІ. У автоінспекцію іде часткова сума штрафів, тому вони зацікавлені вирішувати і подібні питання.

Підвищення тарифів

Ще одне питання стосувалось низької заробітної плати у тролейбусному управлінні. Через це хороші спеціалісти переходять працювати в Київ.

Проблему підвищення зарплати Олег Шеремет пов’язав із підвищенням тарифів, сказавши, що рішення з підвищення тарифів сьогодні не популярні серед депутатів.

В інтерв’ю журналістам Володимир Воронін сказав, що підвищення проїзду на 15 копійок суттєво не вирішить проблеми тролейбусного управління. Для цього проїзд слід було б збільшити до 1 гривні 20 копійок, але тоді б зросла ціна і на інші види транспорту.

На сьогодні колектив КП «Чернігівське тролейбусне управління» налічує 808 працівників. З них 178 водіїв тролейбуса, 156 кондукторів, 38 водіїв і 31 кондуктор автобуса, 178 працівників ремонтної служби.

За словами начальника КП «ЧТУ» Олега Коржова, підприємству сьогодні не вистачає кадрів. Потреба у водіях складає 90 чоловік, не вистачає такої ж кількості кондукторів.

Що робити з пільгами?

Як правило, електротранспорт як засіб пересування обирають пільгові категорії громадян. При обговоренні проблеми пільг лунали пропозиції про те, щоб зменшити кількість категорій пільговиків. І зробити не двадцять з лишком, а всього 7-8, як це передбачено для автобусів.

Але це питання, як виявилось, знаходиться у компетенції Верховної Ради.

Бути чи не бути?

У Чернігові тролейбус існує вже 45 років. Сьогодні в ЧТУ налічується 132 пасажирські тролейбуси.

Проте за діючими нормами 106 одиниць техніки фактично підлягають списанню. Середній вік наявного парку тролейбусів становить 16,6 років. Це при тому, що нормальний термін експлуатації – 10 років. Минулого року парк поповнився лише двома новими тролейбусами.

Щодо фінансового стану ЧТУ, під час робочої зустрічі було відзначено, що внаслідок неповної і несвоєчасної виплати компенсації пільгових перевезень склався значний дефіцит обігових коштів.

На сьогодні підприємство навіть не покриває власними доходами виробничі витрати. Колектив тролейбусного управління стурбований, що це ставить під загрозу існування цього екологічно чистого виду транспорту.

Коментарі (47)

one | 2009-01-29 10:05

Может быть и крамольная мысль, но в Чернигове троллейбусов не будет. Не сразу, но не будет. Пока не восстановится промышленность. Троллейбусы были внедрены как транспорт для перевозки персонала для строящихся заводов и фабрик - ХВ, КСК,ЗАЗ, потом Чезара и пр. При практическом отсутствии частного транспорта и маршруток.
  Кого сейчас возят троллейбусы, 100 %- пенсионеров и льготников. Количество пенсионеров в Чернигове больше и больше, льготников тоже, все платежеспособные люди давно пересели на маршрутки.
  Т.о. в перспективе управляемый развал троллейбусного парка и транспортный коллапс из-за возросшего числа микроавтобусов (так они вроде правильно называются) - а на трупе троллейбусного управления вырастет частное автобусное (они сами это признают своими действиями, запуская свои ПАЗики). Такой сценарий + огроменное свободное место рядом с парковой зоной в центре города. Отсюда и ноги растут. К этому и ведут. Кто не сможет платить, будет ходить пешком, как с лекарствами - нет денег умирай, твои льготы - фикция. Кидок от государства, вернее системы (государства уже нет) .
   Всегда надо спрашивать кому это выгодно. Кому - тому кто и пришел "разбираться" с проблемами.
  

Тарас | 2009-01-28 17:40

Нехай гризуться, але огидно, коли людина втрачає людську подобу , переходить всілякі рамки. Прагнучи облити брудом іншого, сама опускається нижче плінтуса. Сама "сексапільна "ти наша , не сміши людей! А його ж попереджали, що то за виродок!

Black Oper | 2009-01-28 17:14

Тарас
Та хай хоч загризуть одне одного. Хто кого з'їсть у тій банці з павуками - нам від того, як кажуть - "не холодно, не жарко".

Тарас | 2009-01-28 16:47

До чого тут тролейбуси?! Тут інше завдання - облити брудом, оббрехати порядну людину. Та й почерк відомий, я таке вже читав. Нічого святого! Навіть покійних з того світу підіймає. Сатанізм якийсь. Одне очевидно - авторку заносить, хоча б не здуло.

заказуха | 2009-01-25 10:58

мдааааааа, скоро Шеремета обвинят также в никрофилии и поедании младенцев. А может по поводу Чикотило в свое время тоже ошиблись?Кстати, гибель Помпеи тоже его рук дело. И все это за первые 100 дней его пребывания в кресле секретаря горсовета! Ну, Семеныч, ты и даеш!

Studentochka | 2009-01-24 01:20

Дорогие жители города! Будьте спокойны! Если Олег Семенович пообещал - значит сделает!!! Ведь так пол-регионалки женского пола зачеты сдавало. Сказал - сдашь, дорогая, только побеседовать нужно...За бутылочкой шампанского... И действительно - зачет стоит! Только вот где найти хорошенькую девочку, которая спасет КП Троллейбусное управление?

стРах | 2009-01-23 17:59

да он сам себя заказал, нужен он кому-то!

Крокодил | 2009-01-22 12:58

 А кто реального пацана заказал для публики на растерзание? Не боятся за базар ответить?

Саша Кац | 2009-01-22 11:02

Вопрос адресной помощи подняла Ольга, а Валентина продолжила мысль и раскрыла ее более конкретно. И конструктивизм есть в каждом комменте. И я согласен с тем что чиновникам меньше нужно пиариться на роботягах, а заниматься своими непосредственными вопросами. Шеремуту не к тролейбусникам и в ЖЕКи ездить и толкать предвыборные тезисы, а заниматься радой. Работать с комиссиями, готовить вопросы на сессию. А то начинаются понты. Он обещает разобраться и проконтролировать. Для этого не нужно народ собирать, это непосредстенные обязаности секретаря рады. И пить ему нужно меньше, это согласен тоже. А то как не зайдешь, постоянно подШафе.

studentka | 2009-01-22 08:54

Я ось дивлюсь і нарешті мені стає приємно, що від полоскання кісток дискусія повільно перейшла в конструктив. Валентина фактично підняла тему так званої монетаризації пільг. Тобто, заміну певного переліку існуючих пільг (у тому числі на громадському транспорті) грошовими виплатами. Питання дійсно актуальне і особливо для тих категорій населення, що мають пільги, проте ними з різних причин не користуються. Проте, на мою думку, Україна ще не скоро перейде до цього. Урядовці налякані російським прикладом де проведення монетаризації пільг викликало масові заворушення незгодних з цим. Є й інша причина. Жоден Уряд на це не піде, яку б політичну силу він не представляв. Адже посваритися з пенсіонерами, ветеранами і т.д. - це посваритися зі своїм потенційним електоратом... Я бачу єдиний вихід у проведенні на державному рівні кодифікації пільг та надання цих пільг лише на заявочному принципові. Єдине але у цьому разі може виникнути, якщо не знищити "дозвільність", що є головним наслідком корупції

Оля | 2009-01-21 23:06

Оля
Валентина
Умничка! Согласна на 100%

Валентина | 2009-01-21 17:46

Оля
Все правильно.Троллейбусы перевозят одних пенсионеров.Жалко кондукторов, кот для обилечивания одного-двух пассажиров протискиваются сквозь толпу из одного конца троллейбусса в другой.
Я категорически против льгот для пенсионеров.Лучше бы добавляли к пенсии 50 грн на проезд, и пусть думают пенсионеры- кататься на эти деньги в трол или их лучше секономить.
А так они катаются бесплатно с одной оптовой базы на другую для того чтобы секономить 5-10-20 грн.
А пенсинеры, кот живут в селе никогда не пользуются зтой льготой.
Это справедливо?Чем они хуже! а те пенсионеры, кот прикованы к постели! Они могут ездить только на такси.Им бы не помешала прибавка к пенсии.
Товарищи пенсионеры!Действуйте!Иначе троллейбусы разваляться и вам негде будет использовать свою льготу.Или вы все переедете в города где все еще будут ходить троллейбусы?
Пусть лучше пенсионерам добавят деньги к пенсии на покупку проездного.От этого выиграют все!

Сергій | 2009-01-21 16:49

Оля
studentka
горожанин
Сергій
горожанин
Сергій
горожанин
Ефективне господарювання починається не з "за какие деньги", а зі ставлення господаря.
Якщо нема за що ставити нові двері, справжній господар утеплює підручним мотлохом старі, приб'є шмат старої покришки, щоб закривалися. На це гроші не треба. Зате тепло буде зберігатися.
Крадіям чи бовдурам скільки не дай - толку не буде.

Оля | 2009-01-20 18:17

Я вважаю, що держава повинні думати про адресну допомогу пільговикам. Доки тролейбуси будуть возити 90 % пільговиків, пітання покращення фінансового стану справ у тролейбусників не буде. Чому у нас пенсіонери їздять безкоштовно? Вони отримують пенсії. Я не веду мову про видповідність пенсій до потреб. Це інша проблема. Але сьогодні, скільки б не дотували з міського бюджету тролейбусне упраління, цього всеодно буде мало. І звичайно, требе навести лад з конкурентним транспортом. Привести у відповідність надання транспортних послуг в цілому, і визначитися в потребі. Посмлуга повинна бути конкурентною, сьогодні тройлебус і маршрутка в різних умовах. І шкода, що саме тролейбус у гірших.

Оля и Ира | 2009-01-20 18:02

Повністю погоджуюся! Кожен повинен робити свою справу! Не пити горілку, а працювати, робити свою справу!!!

горожанин | 2009-01-20 18:01

Оля
studentka
горожанин
Сергій
горожанин
Сергій
Правильно, нужно менять! А за какие деньги? Они ведь с неба не падают. Расчитывать на бюджет? так как только поставят вопрос о финансировании этого проекта за счет бюджета увидете сколько будет крика, мол другим нужнее и опять таки с кажут что сколько не давай им все равно разворуют, а значит и денег не дадут. А причина банальна: чем громче хаеш других тем популярнее становишся.
Нужно что бы преприятие само генерировало достаточные денежные потоки на покрытие не только текущих затрат, а и на модернизацию основных фондов.

Оля и Ира | 2009-01-20 17:56

Оля
studentka
горожанин
Повністю погоджуюся з вами на рахунок транспорту. А от що до працівника мерії - НІ! І я жодним чином не копирсаюся в чужій ілизні! Більше того, я не люблю, коли лізуть у моє приватне життя. Якщо ви читали мої коментарі, то я пішу тільки про работу. Про обличчя влади. Про рівень посадовців у нашій міській раді. Лише про це!!!

Сергій | 2009-01-20 17:34

Оля
studentka
горожанин
Сергій
горожанин
Яскравий приклад у контексті недавніх подій - система опалення ЧТУ та їх котельня. Скільки, ви думаєте, їй років? Чи відповідає її ефективність сучасним вимогам?

studentka | 2009-01-20 17:19

Оля
studentka
Оля и Ира
Я бачу ви любитель покопирсатися в чужій брудній білизні. Що ж, у кожного свій фетіш :-)

горожанин | 2009-01-20 16:58

Оля
studentka
горожанин
Сергій
На счет эффективного управления согласен, но это как бы в целом, а по конкретней пожалуста?
Каждый должен заниматься своим делом, а не искать как бы тыкнуть на кого то пальцем и сказать: "он работать не умеет". Так глядиш и собственные прорехи ни кто внимания не обратит.

Сергій | 2009-01-20 16:30

Оля
studentka
горожанин
Платити, звісно, треба. От тільки в комплекті до оплати ОБОВ'ЯЗКОВО має бути ефективне господарювання і припинення розкрадання. Інакше який сенс платити? Як були 20-річні розвалюхи, так і будуть. Або не будуть. Скільки не піднімай плату.

горожанин | 2009-01-20 16:11

Оля
studentka
Как по мне обсуждать личную жизнь других людей по крайней мене низко. И самое главное, каким образом все, что Вы пишите, касается городского транспорта? Противно честное слово.
Как заплатить за проезд на нечастные 15 коп. больше так хай подымается – рот не закрыть, хотя каждый такой только на пиво тратит в месяц вдвое больше чем на проезд. А чем скажите, виноваты те же работники троллейбусного, они что «рыжие» или им свои семьи кормить не надо? А зарплата их не от цены на билет зависит? Почему у нас всегда так: если коммерческая организация так платим молча, сколько скажут, а если коммунальная или государственная, то тут нам доплачивать надо? Мне так кажется, что если бы троллейбусному дали возможность работать на тех же принципах, что и коммерческим организациям, то и новые троллейбусы появлялись бы и ходили они чаще. Хотя, скорее всего, получится так, что доведут его до «ручки» и в итоге приватизируют, и будем платить столько, сколько скажут, а нет – будем ходить пешком!
А те кто думает, что маршрутки решат все их проблемы то очень ошибаетесь, один бы день на линии не вышли бы все троллейбусы посмотрели бы.

VK | 2009-01-20 16:09

Оля
studentka
Оля и Ира
Я не знаю, як виглядає Шеремет, але з вашого опису (лицо у него такое, потому, что он много пьет ) я розумію, що саме він зображений на 6-му фото, чи може на першому біля заголовку?

Оля и Ира | 2009-01-20 14:22

Оля
studentka
вікторіяпідтримую вас у тому, що якщо хтось хоче покритикувати когось, потрібно робити це цивілізовано. наводити факти, а не принизливими словами сипати
Факты приведены! Он трезвым еще не был на работе! Он подлит и сталкивает людей и распускает свои похотливые слюни! А не получается :)))))

Оля и Ира | 2009-01-20 14:18

Оля
studentka
Я скажу вам, дорогая студентка. Мы искренне сочувствуем семье Шереметов в связи со смертью мамы. Но о Олеге Семеновиче, вы не рассказывайте душещипательные истории, не нужно!!! Как он через несколько дней после смерти матери по кабакам города песни пел и танцевал, мы тоже знаем. Тут о гуманности речь вести глупо. А о Шеремете я знаю много, и владею фактами! А лицо у него такое, потому, что он много пьет!!! Вот в чем дело!

вікторія | 2009-01-20 13:49

Барбекю
Сергій
він збитковий не як вид транспорту взагалі, а, наскільки я розумію, через те, що на ньому постійно їздять пільговики. при чому ситуація така: тролейбусному управлінню компенсується за 15 поїздок пільговиків у місяць. а їздять вони набагато більше. от і виходять збитки...

Сергій | 2009-01-20 13:20

Барбекю
Звідки інформація, що тролейбус збитковий вид транспорту?

вікторія | 2009-01-20 12:58

Оля
studentka
підтримую вас у тому, що якщо хтось хоче покритикувати когось, потрібно робити це цивілізовано. наводити факти, а не принизливими словами сипати

Барбекю | 2009-01-20 12:41

6 маршрут вечером 1 на линии, диспетчер мне посоветовала на маршрутке ехать (в довольно грубой форме, наверное я её отвлёк своим звонком от разгадывания кросвордов), зачем мне такой троллейус? Убрать из города этот убыточный вид транспорта!

studentka | 2009-01-20 12:07

Оля
Я все розумію. Є Шереметовий піар, є Олін антипіар. Але для чого людську гідність принижувати? Навіщо таку гидоту писати як "Ви, краще, на обличчя Шеремета подивіться. От тут красномовно! ". Не подобається вам обличчя - не ддивітьсь на нього, або краще в дзеркало подивіться. Там ви побачете ще гірше... Що ви знаєте про Шеремета? Анічого . Кілька днів тому він матір свою поховав, яка вмерла у нього на руках. Недай боже у вас би таке трапилось яке б тоді обличчя у вас було?

8 | 2009-01-20 09:45

Дбати??? Ой не смішіть!!! Дбайло ви наш!!! Треба не дбати, а РЯТУВАТИ!!!! Ви коли в останній раз в тролейбусі їхали, шановний? Ще коли студентом приїжджали із села на місто подивитись?
Зараз в салон зайти боязко, то з даху капає, то з щілин дме, то холод собачий, шановний О.С.
Тролейбус перетворився на так званого «эскопаемого»! хто їм їздить?? Пенсіонери, школярі та всілякі із корочками? Ви подивіться уважно на обличчя цих людей до кого ви приїхали, в очі зазирніть! Зрозуміло, що тролейбус, як вид транспорту, був знищен. Хто за цей сервіс віддасть свої гроші? Да ніхто. Краще я на «пазік» приг, і домчить швидше і тепліше і затишніше… І той хто це робить має рацію, зрозуміло!!! І дарма, що маршрутки часом на даху лежать біля площі, і дарма що водій зупиняється там де не можна.
Ви в Європі, шановний, були? Зрозуміло що були… так от, вони навпаки пишаються своїми традиційним міським транспортом. Трамваї, Автобуси… А у нас так… водія того бідного підрізають, зупинитися із-за шансонівських маршруток не можливо і так далі!!!
Все що зараз відбувається, то так, для галочки! Ну приїхав секретар, ну щось там бовкнув з перепою і далі поїхав бухати…
РЯТУЙТЕ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ І ЛЮДЕЙ КОТРІ ЗА КОПІЙКИ ПРАЦЮЮТЬ!!!

77_7 | 2009-01-20 08:57

Та що він може пояснити робочому люду? Ви на його наглий від кормлений фейс подивіться. Аж огидно дивитися.
Отого б дядку, що світу білого не бачить, бо копирсається під тими тролейбусами, да й секретарю в кабінет, щоб навчив працювати, а не тільки з діловим видом папірці підписувати.. Чи навіть краще б одягнули його замість тулупа в робу робочу і загнали під тролейбус якість вали ремонтувати, о-о-о! Ото б діло було!!! Можливо після цього розмову вів по іншому…
дбатиме він...

Женя | 2009-01-20 08:37

rootkit
Шкода у Воронина.

работник ЧТУ | 2009-01-20 01:05

Секретар горсавета ***ец, и шоб ви не казали ця людина не може вирішити наші питання і питання города тошо не умеепт їх вирішувать . ***ЕЦ з большой дороги

Оля | 2009-01-20 00:41

Оля
Сергій
Та я з вами погоджуюся, там таких багато! Але цього я добре знаю особисто. І знаю його жіттєві засади. І якщо усіх їх розглянути - то Шеремет це найбильше зло. Безпринципна людина, без моралі, та цінностей. Брехун та хвастько! Та Бог з ним. Самі побачите.

работник ЧТУ | 2009-01-20 00:41

*** ваш секретарь, них... толкового сделать он не сможет.Кишка тонка. А говорить все мы умеем. Я тоже дедом морозом на праздники подрабатывал, и шо?АЛКОГОЛИКИ. Ненавижу всех вас.Хватить, лапши я уже наелся за свою жизнь.Буржуи.

Сергій | 2009-01-20 00:10

Оля
А що там у нього особливого - у міськраді таких аж півсотні.

Пенсионер | 2009-01-20 00:08

Товарищи, я хочу заявить что всё это враньё, никакой помощи от такого рода чиновников мы не дождёмся!!Вы только посмотрите на их лица - это же ФАШИСТЫ!!Вот попомните мои слова - ничего с места не сдвинется всё как было так и останется....Это просто чистой воды показуха.

410 | 2009-01-19 23:54

rootkitу шеремета не шкода, а мэрс. надо ему та шкода задрыпаная...
Под Туник-Фриз канает, упырь! :))))))) На костер его!!! :)))

Шева | 2009-01-19 23:53

А дайте мені "порулити" цим підприємством! Через рік воно ще і прибуток в міський буджет давати буде.

доХтор | 2009-01-19 23:35

\"Потім секретар міськради намагався відповісти на запитання, пов’язані з роботою транспорту. \"
  --- Оо! ВОНО ще вміє щось путнє казати? :)
  Хоча, влучно ж написали : НАМАГАВСЯ
  В після Києва на земляцтві так нажерлося, що пару слів зв\'язати не міг :D
Тож, зрозуміло чому воно тільки НАМАГАЛОСЬ, бо...
 увага на фото! Безкоштовний атракціон!
  "Шеремет з бадуна", - картина Кошмала.
  Відвідувачі нашого музею "Винятковий алкоголізм", до вашої уваги фото ототожнює гіркий стан бідолашного секретаря-бездари.
Даний експонат є крайнє винятковою безглуздою державно-політичною постаттю за всі часи існування самоврядування.
   "Какіє мля трАлейбуси, хтоб налил!" , ось що насправді ми бачимо в очах у кандидата юридичних наук (який, до речі, захистився повністю за гроші та по суті не знає своєї праці ).
  А до того ж людина недалекого ума, алкозалежний та викладач без жодної пари в ВУЗі за три роки.
  З повагою до вас,
доХтор
  далі буде...

Оля | 2009-01-19 23:29

Ой, шановний Сергій! Ви, краще, на обличчя Шеремета подивіться. От тут красномовно! Стан нашої міської влади став ще бильше відверто - огидним! Якщо раніше, я просто скептично ставилася до Мерії та всіх, хто там працює, то сьогодні МІСЬКА ВЛАДА ДЛЯ МЕНЕ ОГИДНА! Якщо Шеремет - це людина СОКОЛОВА, яка хоче міняти життя у Чернігові, то скоро наше місто потоне у підлості, брехні, бруді, хабарях та зрадництві!

rootkit | 2009-01-19 23:13

у шеремета не шкода, а мэрс. надо ему та шкода задрыпаная...

Oper | 2009-01-19 20:59

Давлять тролейбусне. Автобусно-маршруточні бариги із задоволенням порвуть пару баянів на похованні тролейбусних ліній.
Вже он автобиси катають, тільки що назва лишилася. Автобус тролейбусного управління - звучить... ні, ніфіха не гордо...
Перше - ніяких , принаймні безкоштовних, пільговиків.
Пенсіонери? Половину. Студенти - 2/3. Чорнобильці, шнобельці, податківці, міліція та інші халявщики з посвідченнями - цвяхи у труну чистого транспорту і нашого здоров'я.
Друге - старе як світ: не треба красти.
В інтернеті чернігівському вже ходять розповіді про схеми крадіжки, починаючи з каси, куди "здається кондуктор". Включно з конкретними посадами. тільки нікому воно не треба, в т.ч. тим халявщикам з "органів", що катаються у приватних справах.
Третє - ефективне господарювання.
Газ буде і по 600, і по 800 баксів. Ще до нового року остаточна ціна для підприємств наближалась до 400. А в ЧТУ палять газ в трубу на обладнанні 70-х років. І так - у всьому...

Сергій - 2 | 2009-01-19 20:57

Забагато в ЧТУ управлінців,аж 227( 28% ) !!!

женя | 2009-01-19 16:49

не, ну правильно. купитьс ебе по Шкоде Воронин с Шереметом могут, а ЧТУ-там же пенсионеры ездят, то зачем туда деньги вкладывать? лучше себе украсть

Сергій | 2009-01-19 15:53

Вираз обличчя товариша Житнікова яскраво характеризує стан ЧТУ.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  20 років тому у Чернігові застосували сльозогінний газ

SVOBODA.FM